GeeEs schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:03:
Mja.. wellicht geluk idd... maar ik ben er ook echt totaal niet bewust mee bezig. Ik weet dat er nu eenmaal zulke figuren rondlopen, maar neem er gewoon geen aanstoot aan. Als ik me enorm irriteer aan een speler in een game waarin ik deelneem, ga ik meestal gewoon eruit en join ik direct een andere game. Na 10 sec. ben ik dat dan weer vergeten.
Nee, ik was er ook totaal niet mee bezig. Het is gewoon irritant dat je halverwege in een server komt. Die eigenlijk afmaakt (en verliest, waar je niets aan kan doen) dan begint de volgende map en dan zit er opeens zo'n Petri75 in, die ver***kt de boel dan binnen 5min. Je kunt er niets aan doen en gaat weg. Alles goed en wel.
Maar dan zie ik dat dit geen incidentele hacker is maar iemand ie het ALTIJD doet, en onder dezelfde naam. Daar moet toch iets tegen te doen zijn? Gun hem niet de lol van steeds dezelfde naam. Zijn battlelog heeft gewoon een score van 5.000.000. Die kan EA/Origin toch gewoon deleten? Zeker met de
geschiedenis en de talloze bans, lid van hacks site, etc van deze gozer.
Nou, ja, hoop dat ik hem niet nog eens tegenkom.....Sorry voor dit gefrustreerde mailtje, moest er even uit. Eigenlijk meer voor kroegtopic.
Het ging om dit potje:
http://battlelog.battlefi...how/13467015/1/233610366/
(ik ben ImmetjesAki en heb weinig deaths omdat ik voor de 2e keer ingelogd ben)
Ik heb een cheat report gemaakt op z'n battlelog. Als iedereen dat nu doet die last van hem heeft?
[
Voor 9% gewijzigd door
immetjes op 30-12-2011 10:48
. Reden: typo ]