• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Sypher schreef op donderdag 29 december 2011 @ 21:02:
Nee, hij saved alles direct wanneer het gebeurt.
Althans, al een paar keer geragequit (:P) en had gewoon de score/ribbons/unlocks gekregen waar ik "recht op had".
De ribbons en medals hou je wel, maar de score en kills etc niet.

Net weer gehad.... Loading............ gebeurd niks.

Ook raar dat het telkens gebeurd wanneer ik het winners geluidje hoor terwijl ik verloren heb.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:46

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Mijn buurman en zijn broer... allebei de 60 gepasseerd en redelijk fanatieke gamers. Call of Duty en racegames op de PS3 weliswaar, maar goed... toch leuk :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• rickyy
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: <rconNET.de> Situation002 got Round banned for using M67!
Wat is dat nou weer? Ik was net 1 minuut in de server.

Ergenissen met Battlefield worden steeds groter.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:28

codex

Geen OpenAI agent :)

Mensen reporten heeft toch wel nut, die why_hack die in de GoT servers zat te klieren is niet meer te vinden via Battlelog.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
reemprive schreef op donderdag 29 december 2011 @ 21:52:
Mensen reporten heeft toch wel nut, die why_hack die in de GoT servers zat te klieren is niet meer te vinden via Battlelog.
Of hij heeft z'n naam veranderd, iets wat cheaters om de zoveel tijd doen.
DJH schreef op donderdag 29 december 2011 @ 20:17:
Tja, ik zie mezelf ook nog wel es een potje BF spelen als ik 50/60 ben :D why not...
jagermeister schreef op donderdag 29 december 2011 @ 21:13:
Mijn buurman en zijn broer... allebei de 60 gepasseerd en redelijk fanatieke gamers. Call of Duty en racegames op de PS3 weliswaar, maar goed... toch leuk :)
Haha, denk dat we dit meer en meer gaan zien. :)
Wij behoren feitelijk tot de eerste grote generatie van gamers.
Je had wel al de Nintendo 64 en wat is het allemaal, maar pas met de PS2, Wii, PS3 en Xbox360 is gaming echt mainstream geworden.
Zou me niet verwonderen dat er over 20 jaar zeer veel 50+ers te vinden zijn die nog gamen als hobby. :9

[ Voor 23% gewijzigd door Asgaro op 29-12-2011 22:02 ]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Asgaro schreef op donderdag 29 december 2011 @ 22:01:
[...]

[...]

Haha, denk dat we dit meer en meer gaan zien. :)
Wij behoren feitelijk tot de eerste grote generatie van gamers.
Je had wel al de Nintendo 64 en wat is het allemaal, maar pas met de PS2, Wii, PS3 en Xbox360 is gaming echt mainstream geworden.
Zou me niet verwonderen dat er over 20 jaar zeer veel 50+ers te vinden zijn die nog gamen als hobby. :9
Maar dan is er wel weer wat nieuws waarvan wij ouwe bokken denken: "pff, de jeugd van tegenwoordig!"
unfor schreef op donderdag 29 december 2011 @ 22:07:
[...]

Maar dan is er wel weer wat nieuws waarvan wij ouwe bokken denken: "pff, de jeugd van tegenwoordig!"
De heropleving van hakken en jumpen? :+
Hoop dat ik dat niet meemaak, m'n hart overleeft dat niet.

Maar je hebt gelijk, qua games: als je ziet hoeveel vooruitgang er al in 10 jaar wordt gemaakt, kan je je echt niet voorstellen wat over 20 jaar kan komen.

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Nevahmind!

[ Voor 108% gewijzigd door Fantasma op 29-12-2011 22:28 ]

Asgaro schreef op donderdag 29 december 2011 @ 22:11:
[...]

De heropleving van hakken en jumpen? :+
Hoop dat ik dat niet meemaak, m'n hart overleeft dat niet.

Maar je hebt gelijk, qua games: als je ziet hoeveel vooruitgang er al in 10 jaar wordt gemaakt, kan je je echt niet voorstellen wat over 20 jaar kan komen.
Over 20 jaar ziet elk spel er levensecht uit, behalve CoD, die zitten dan nog steeds op de Quake 3 engine. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

DanielWW2 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 22:58:
[...]

Over 20 jaar ziet elk spel er levensecht uit, behalve CoD, die zitten dan nog steeds op de Quake 3 engine. :P
Hahahhaha :+

Vandaag 2 heerlijke rondjes gehad met solicitace en danielww2, eindelijk een beetje samenwerken, jammer dat ik zo snel weg moest naar een feest. Om dit soort rondjes speel ik battlefield miss nog een iemand erbij? Dan is de squad compleet:3

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 09:37
DanielWW2 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 22:58:
[...]

LOL zit er dik in.

Verwijderd

rickyy schreef op donderdag 29 december 2011 @ 21:43:
[...]

Wat is dat nou weer? Ik was net 1 minuut in de server.

Ergenissen met Battlefield worden steeds groter.
Heeft weinig met tijd te maken, wel met het gebruik van de M67, dat mag niet in die server. :P

[YouTube: http://youtu.be/Gy1zDBW_UAw]

Wat een kerel. :D _/-\o_

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 15:22
Ligt het aan het mij of hebben ze iets gedaan met de IRNV?

Het zicht is stukken minder geworden :-(

Mijn YouTube Channel

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:17
Snowwie schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:13:
Ligt het aan het mij of hebben ze iets gedaan met de IRNV?

Het zicht is stukken minder geworden :-(
http://battlelog.battlefi...view/2832654775976450221/
paar weken terug generft met die patch:
Tweaked the IRNV scope so it is limited to usage only at close range.

[ Voor 3% gewijzigd door tumtum100 op 29-12-2011 23:16 ]

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:01:
[...]

Vandaag 2 heerlijke rondjes gehad met solicitace en danielww2, eindelijk een beetje samenwerken, jammer dat ik zo snel weg moest naar een feest. Om dit soort rondjes speel ik battlefield miss nog een iemand erbij? Dan is de squad compleet:3
Het was inderdaad leuk. Ik speelde alleen bagger omdat ik te druk bezig was met typen. (daar moet ik nog aan werken, speel pas een half jaar op de PC) ;)
Ik speel meestal als lone wolf die alles en iedereen overhoop schiet en alsnog een flag capt. 8)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

DanielWW2 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:31:
[...]

Het was inderdaad leuk. Ik speelde alleen bagger omdat ik te druk bezig was met typen. (daar moet ik nog aan werken, speel pas een half jaar op de PC) ;)
Ik speel meestal als lone wolf die alles en iedereen overhoop schiet en alsnog een flag capt. 8)
Met mij ginf ook niet al te lekker:p
Tijd voor wat teamplay dan:D

• Rub3s
  • Laatst online: 14-10 15:47

Rub3s

+3 , omdat het kan

hoe je met cheaten rank 117 kan worden ;(

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/D0ZER73/

(en ja: 200 kills en 3 deaths in de map metro hebben is cheaten)

Verwijderd

Ging weer eens lekker, ik zat op 1 duitse sweine server waar van de vrienden van de admin mij 5 x kilde uuuh mijn eigen teamleden wel te verstaan. :( :( :( :( :(
ZE STONDEN ME GEWOON OP TE WACHTEN OP DE BASIS . 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7
Konden niet hebben dat ik bovenaan stond met de tanks de vlaggenaan het veroveren was . ;) :P
Uiteindelijk 2 plaats gehaald met bijna 7000 punten + 10.000 erbij voor die flaggen weet ik veel verovert te hebben. HAHAHA. 8) :+ _/-\o_ *O*

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-10 11:22
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:01:
[...]

Vandaag 2 heerlijke rondjes gehad met solicitace (Solictice :)) en danielww2, eindelijk een beetje samenwerken, jammer dat ik zo snel weg moest naar een feest. Om dit soort rondjes speel ik battlefield miss nog een iemand erbij? Dan is de squad compleet:3
Yup was zeker lachen, als squad samen naar een flag, en die proberen de cappen. werkt toch wel stukje lekkerder dan in je eentje, of met random gasten.
Zeker voor herhaling vatbaar :P

En k ben blij dat Grand Bazaar weer in de rotatie zit, ookal is het geen battlefield style map. Het blijft wel een vette map vind ik.
Meestal gaan de fights om B, maar unlike Metro, kan je redelijk goed flanken. En redelijk makkelijk achter et enemy team terecht komen. En dan is die USAS toch echt heerlijk:)

Ik zit alleen nog steeds te experimenteren welke Shells nou het lekkerste spelen.. Die Fragrounds zijn best nice, redelijk veel damage en vooral op groepen werken ze lekker, maar heb toch ook al echt een aantal keer suicide gepleegt met die dingen.
Tussen de standaard buckshot en de Flechette kan ik niet erg veel verschil vinden, iemand hier meer ervaring mee?

• rickyy
Rub3s schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:39:

Cheaters opsporen is geen kunst. Multiplayer -> leaderboards -> all -> SPM

Eerste 9000 zijn cheaters http://battlelog.battlefi.../progression/soldier/1/0/

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Ben ik op Caspian Border lekker vanaf RU spawn aan het snipen om mn langste headshot wat te vergroten.... ammo op :(
Gelukkig nog maar 5 tickets te gaan, dus ik leeg mijn G18 random richting Hill..... bang headshot en savior... wtf
Ik kan me voorstellen dat degene die ik raakte er raar opkeek... deed ik ook :)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• rickyy
Zer0 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:54:
Ben ik op Caspian Border lekker vanaf RU spawn aan het snipen om mn langste headshot wat te vergroten.... ammo op :(
Gelukkig nog maar 5 tickets te gaan, dus ik leeg mijn G18 random richting Hill..... bang headshot en savior... wtf
Ik kan me voorstellen dat degene die ik raakte er raar opkeek... deed ik ook :)
Hoeveel meter?

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 15:19
rickyy schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:54:
[...]

Cheaters opsporen is geen kunst. Multiplayer -> leaderboards -> all -> SPM

Eerste 9000 zijn cheaters http://battlelog.battlefi.../progression/soldier/1/0/
nummer 148 ziet er wel legit(ish) uit. http://battlelog.battlefi...ima20018/stats/232571718/

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

zo'n 300 schat ik, helaas zag ik het niet voorbij komen, zat niet echt op te letten, was gewoon een beetje random aan het schieten.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Snorro schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:07:
[...]

Haha dit doe ik wel eens in willekeurige FPS potjes als ik in een lekkere flow zit en flink aan t ownen ben. Iemand die al ff loopt te zeiken dat ik aan t hacken zou zijn lekker trollen. Als ik hem net gekilld hebt (en ik dus weet dat hij mij zit te spectaten), ff hysterisch met je mouse rondjes draaien, wordt ie helemaal gek >:)
Ik snap je punt, echter ik ken dat type aimbots waar ik het over had en je maakt me niet wijs dat jij zo'n grote muismat hebt dat je dat gedurende de hele spectatorsessie in 1 stuk moeiteloos en gelijkmatig langs 1 as vol kan houden.

XBO: Michaël#3318

• rickyy
Dan vraag ik me in hemelsnaam af hoe. Ik ga zelf in metro als een gek te keer en bij een SPM van 850 kakte het al een beetje in. En hij doet het met knifes?

Kan me herrineren dat er een hack was met een knife iets. Waardoor men instant kills kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 15:19
rickyy schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:59:
[...]

Dan vraag ik me in hemelsnaam af hoe. Ik ga zelf in metro als een gek te keer en bij een SPM van 850 kakte het al een beetje in. En hij doet het met knifes?

Kan me herrineren dat er een hack was met een knife iets. Waardoor men instant kills kreeg.
Anderzijds betekent het dat die persoon lekker 200 uur heeft kunnen hacken. Zonder op te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10 20:54

Grudgie

PSN: Grudgie7

Mejust schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 00:01:
[...]

Anderzijds betekent het dat die persoon lekker 200 uur heeft kunnen hacken. Zonder op te vallen.
Achja, als hun het zo leuk vinden om punten te halen. Zegt genoeg over hun toch. Ik vind het veel leuker om het echt zelf te doen, het zelf te halen zonder cheats te gebruiken. Blijft jammer dat zulke mensen bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-10 13:50
(jarig!)
Grudgie schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 00:05:
[...]

Achja, als hun het zo leuk vinden om punten te halen. Zegt genoeg over hun toch. Ik vind het veel leuker om het echt zelf te doen, het zelf te halen zonder cheats te gebruiken. Blijft jammer dat zulke mensen bestaan.
Daar kan ik me dan weer helemaal in vinden. Ik vind het een stuk leuker omgewoon te weten dat het mijn skill is om iemand te killen en niet een op andere cheat.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 21:44
Echt niet dus he, die heeft lopen kill/reviven.
Op 17000kills 2900nemesis ribbons hebben, ookal speel je 24/7 metro haal je dat nog niet.

Heb zelf 10100 kills en maar 35 nemesis ribbons.

Wat klopt daar niet.. gast is dus een booster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-10 16:08
Nefiorim schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:59:
[...]

Ik snap je punt, echter ik ken dat type aimbots waar ik het over had en je maakt me niet wijs dat jij zo'n grote muismat hebt dat je dat gedurende de hele spectatorsessie in 1 stuk moeiteloos en gelijkmatig langs 1 as vol kan houden.
Mn punt was niet echt om tegen jou in te gaan hoor, ik moest er alleen aan denken en vond het wel geinig om te delen :P Sowieso ziet iemand met een beetje ervaring het verschil wel. Echter iemand die mij een cheater noemt schaar ik niet in die groep, dus dat valt nog wel te trollen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rub3s schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:39:

Wat is de rank limit feitelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
I call it a day.
Zojuist in zo ongeveer het slechtste team ooit gestopt. 5 engi's rennen gewoon mijn half opgeblazen BMP voorbij, de helft was te dom om de spawn uit te lopen, de rest kon niet mikken of nadenken en we werden genadeloos afgeslacht door twee choppers.

Dat is nou een moment om heel snel op esc te drukken en daarna op quit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-10 13:50
(jarig!)
DanielWW2 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 00:23:
I call it a day.
Zojuist in zo ongeveer het slechtste team ooit gestopt. 5 engi's rennen gewoon mijn half opgeblazen BMP voorbij, de helft was te dom om de spawn uit te lopen, de rest kon niet mikken of nadenken en we werden genadeloos afgeslacht door twee choppers.

Yeb ik ken dat gevoel. Gelukkig zijn er mensen die wel gewoon weten hoe het moet en samenwerken.
PS wel jammer dat ik de komende twee weken geen battlefield kan spelen. Maar goed twee weken Wintersport is deze pauze zeker waard

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laatste gun van de engineer aan het unlocken, de G53. Heb assault compleet uitgespeeld met alle unlocks die je kan halen en moet voor engineer dus enkel de G53 nog helemaal unlocken met alle attachments.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-10 21:50
na de g53 krijg je nog dat bullpup engy wapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Ik zie nu dat ik 249 medical ribbons, 97 suppression ribbons, 147 avenger ribbons en 99 combat efficiency ribbons heb. Oftewel. Dat wordt een potje metro met 4 medals :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Relis schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 01:30:
na de g53 krijg je nog dat bullpup engy wapen
Die heb ik alvast gedaan, denk dat wapen is bagger laat ik daar maar eerst mee beginnen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-08 10:57
Weet iemand nog een goede server om 5 x SQDM te winnen voor de assignement? Ik speel dit eigenlijk nooit maar wil toch graag de L85A2 unlocken. Gisteravond heb ik nog 4 potjes gedaan en alle 4 verloren. Als lone wolf maak je geen enkele kans tegen een team dat goed samenwerkt. Daarbij moest je voor de overwinning 50 punten scoren, dat duurt wel erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-10 15:12
Zoals ik het gedaan heb... een SQDM server zoeken met een man of 7 erin. Dan heb je maar 2 squads en met een beetje geluk en als je zelf goed je best doet win je.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:45

immetjes

HIER is BERN-E

Nou, gisteren voor het eerst -bewust- iemand tegen gekomen die onbeschaamd cheate en daar ook geen geheim van maakte. Hij kon vanaf de andere kant van de map (Kharg Island) instant kills uitdelen. Geen Admins op "The Cousin" server.

Beweerde doodleuk dat ie weer nieuwe Keys had en lekker door ging

Uiteindelijk ben ik met m'm maat maar weg gegaan, hij had toen 54 kills voor en 0 tegen. Nick: Petri75 een gozer uit Zweden (google maar eens op die naam, is ook lid van allerlie hack sites etc, kun je ook lezen dat ie continue gebanned werd op BF2 en BFBC2.). Ben later nog even terug gegaan op de server. Hij was met z'n maatjes nog in de server, had 154 kils voor en 10 tegen. Tegenpartij bestond uit mensen die erin gingen en ook zo weer weg waren. Wat is hier de lol van?

Ik snap niet hoe zo'n zielig mannetje die het hele spel verpest en hier gewoon al meer dan twee jaar mee weg kan komen met dezelfde nick. Waarom geen ban voor life voor die Nick + IP ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Finally gisteravond alles unlocked voor de attack chopper! Nou vanmiddag is even die tv missile uitproberen.

Ik heb gehoord dat hij eigenlijk alleen goed werkt tegen ground targets.. en niet tegen andere heli's heeft iemand hier ervaring mee? Moet zelf nog helaas tot 5 uur werken :( dus kan het nog niet testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Laatst online: 05:55
Je er druk om maken helpt 0,0. Hier erover klagen helpt 0,0.

Klinkt beetje suf natuurlijk, en ik snap dat het frustreert, maar je kunt beter de speler reporten op battlelog en hopen dat er wat mee gebeurt en verder gaan met je leven/game.

Hierboven is het ook al eens genoemd en ik snap het soms ook niet. Ik heb al ruim 170 uur gespeeld en ben nog nooit bewust een hacker/cheater tegengekomen. Of misschien viel het me gewoon niet op. Soms vraag ik me dan wel eens af op welke vage (niet punkbuster?) servers dat gebeurt. Ik zoek zelf nauwelijks echt speciefiek servers uit... heb een paar favo servers en de rest doe ik gewoon refresh en kies de volste... Nooit noemenswaardige issues gehad met vage cheatende spelers. En mocht dat wel gebeuren klik ik misschien een keer report als ik er aan denk en vergeet ik het meteen weer... zonde van mn energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 14:24
erikvandenberg schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 09:30:
Finally gisteravond alles unlocked voor de attack chopper! Nou vanmiddag is even die tv missile uitproberen.

Ik heb gehoord dat hij eigenlijk alleen goed werkt tegen ground targets.. en niet tegen andere heli's heeft iemand hier ervaring mee? Moet zelf nog helaas tot 5 uur werken :( dus kan het nog niet testen!
TV missile is perfect bruikbaar tegen heli's (zelfs tegen traag vliegende jets) maar sinds de laatste grote update stuurt ie extreem vertraagd en dus lastig te guiden.

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
nukom schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 03:32:
Weet iemand nog een goede server om 5 x SQDM te winnen voor de assignement? Ik speel dit eigenlijk nooit maar wil toch graag de L85A2 unlocken. Gisteravond heb ik nog 4 potjes gedaan en alle 4 verloren. Als lone wolf maak je geen enkele kans tegen een team dat goed samenwerkt. Daarbij moest je voor de overwinning 50 punten scoren, dat duurt wel erg lang.
Je kant deze server gebruiken:

http://battlelog.battlefi...2-KILLS-to-win-50-Player/

Hier kan je die assignment snel halen :> Server met 2 kills nodig om een SQDM ronde te winnen :)
Asgaro schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 00:12:
[...]

Wat is de rank limit feitelijk?
150 :)

[ Voor 14% gewijzigd door StealthyPeanut op 30-12-2011 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
mark_vb schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 09:32:
[...]

TV missile is perfect bruikbaar tegen heli's (zelfs tegen traag vliegende jets) maar sinds de laatste grote update stuurt ie extreem vertraagd en dus lastig te guiden.
Zo te horen heb jij ervaring, ik zit nu beetje youtube filmpjes te kijken en op heel veel zeggen ze nog dat het bugged is. Vind jij dit ook?

Kan je me misschien ook vertellen waar het beste te mikken, er recht op of tog ervoor?

Heli tegen heli hangt de vijand vaak toch stil.. Dus leek mij ook dat het gewoon bruikbaar ertegen moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GeeEs schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 09:32:

Klinkt beetje suf natuurlijk, en ik snap dat het frustreert, maar je kunt beter de speler reporten op battlelog en hopen dat er wat mee gebeurt en verder gaan met je leven/game.

Hierboven is het ook al eens genoemd en ik snap het soms ook niet. Ik heb al ruim 170 uur gespeeld en ben nog nooit bewust een hacker/cheater tegengekomen. Of misschien viel het me gewoon niet op. Soms vraag ik me dan wel eens af op welke vage (niet punkbuster?) servers dat gebeurt. Ik zoek zelf nauwelijks echt speciefiek servers uit... heb een paar favo servers en de rest doe ik gewoon refresh en kies de volste... Nooit noemenswaardige issues gehad met vage cheatende spelers. En mocht dat wel gebeuren klik ik misschien een keer report als ik er aan denk en vergeet ik het meteen weer... zonde van mn energie.
Dan heb jij geluk.
Ik durf te wedden dat ik al meer cheaters in BF3 tegengekomen ben dan het totale aantal dat ik in BFBC2 tegenkwam. (217u gespeeld)
BF3 65u 22m gespeeld en zeker al 6 cheaters gezien.
Allemaal op bekendere servers met PB.

edit: Ik maak, als Fraps aanstaat, wel printscreen en daarna report ik keurig. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 30-12-2011 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Mja.. wellicht geluk idd... maar ik ben er ook echt totaal niet bewust mee bezig. Ik weet dat er nu eenmaal zulke figuren rondlopen, maar neem er gewoon geen aanstoot aan. Als ik me enorm irriteer aan een speler in een game waarin ik deelneem, ga ik meestal gewoon eruit en join ik direct een andere game. Na 10 sec. ben ik dat dan weer vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-10 17:21

Stronkie

Where wind is Trouble

DanielWW2 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 00:23:
I call it a day.

Daniel Holland :) winks.. ik denk dat jij het bent.. Ik heb nog nooit samen met jou kunnen spelen :)
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 23:39:
Ging weer eens lekker, ik zat op 1 duitse sweine server waar van de vrienden van de admin mij 5 x kilde uuuh mijn eigen teamleden wel te verstaan. :( :( :( :( :(
ZE STONDEN ME GEWOON OP TE WACHTEN OP DE BASIS . 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7
Konden niet hebben dat ik bovenaan stond met de tanks de vlaggenaan het veroveren was . ;) :P
Uiteindelijk 2 plaats gehaald met bijna 7000 punten + 10.000 erbij voor die flaggen weet ik veel verovert te hebben. HAHAHA. 8) :+ _/-\o_ *O*
Dude hou je even in ja. Er duitsers zijn ook mensen. Bovendien is mijn vriendin ook duits. Dus effe dimme met die uitspraken

[ Voor 39% gewijzigd door Stronkie op 30-12-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:03

d_star

Maharadja of the Year :-/

Zo, gisteravond eindelijk een mooie wapencombi gevonden die me aardig ligt: M416 met foregrip, suppressor en holographic. Die is lekker! Vooral omdat ' ie best aardig aansluit op m'n speelstijl, ik ben zo'n sneaky bastard die langs de randen van de maps probeert te flanken.

Alles in de oranje reticle gaat eraan, heerlijk!! Aanrader!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Laatst online: 07-05 23:55
GeeEs schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 09:32:

Er zijn zoveel servers met cheaters. En het zijn nog niet eens diegene die open en bloot met 1 SKS magazijn 14 headshots maken in 20 seconden die het spel verpesten, want die lopen uiteindelijk toch wel tegen de lamp en je kan mij niet vertellen dat ze er plezier aan beleven.

Het zijn juist diegene die hun cheats met beleid gebruiken. Hier en daar even wat hulp om even 3-4 onmogelijke kills te maken, en daarna vanuit hun nieuw veroverde spot gewoon zelf weer verder te mikken. Of spelers die enkel een wallhack gebruiken en dat niet te overdreven laten merken: weten altijd exact waar je zit, en de tijd die jij nodig hebt om te laten doordringen wat je ziet op het moment dat je elkaar plots tegenkomt, die heeft hij niet, want hij zag je al lang aankomen, en je hebt al 2 kogels te pakken voor je op fire kan drukken.

BF3 zit er vol mee, en het verperst meer dan eens de lol voor mij in het spel. Ik speel tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar maps waar je heli's kan vliegen (of tanks rijden), aangezien het voor een cheater ineens helemaal niet zo makkelijk meer is om je neer te halen als je in een heli zit. (Meeste cheats doen niet aan trajectory prediction :) )

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
tss68nl schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:16:
[...]

Er zijn zoveel servers met cheaters. En het zijn nog niet eens diegene die open en bloot met 1 SKS magazijn 14 headshots maken in 20 seconden die het spel verpesten, want die lopen uiteindelijk toch wel tegen de lamp en je kan mij niet vertellen dat ze er plezier aan beleven.

Het zijn juist diegene die hun cheats met beleid gebruiken. Hier en daar even wat hulp om even 3-4 onmogelijke kills te maken, en daarna vanuit hun nieuw veroverde spot gewoon zelf weer verder te mikken. Of spelers die enkel een wallhack gebruiken en dat niet te overdreven laten merken: weten altijd exact waar je zit, en de tijd die jij nodig hebt om te laten doordringen wat je ziet op het moment dat je elkaar plots tegenkomt, die heeft hij niet, want hij zag je al lang aankomen, en je hebt al 2 kogels te pakken voor je op fire kan drukken.

BF3 zit er vol mee, en het verperst meer dan eens de lol voor mij in het spel. Ik speel tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar maps waar je heli's kan vliegen (of tanks rijden), aangezien het voor een cheater ineens helemaal niet zo makkelijk meer is om je neer te halen als je in een heli zit. (Meeste cheats doen niet aan trajectory prediction :) )
Tip: speel op een beetje servers met goede/bekende naam... (zelf zit ik vaak op GoT de laatste tijd bijvoorbeeld, zij hebben een redelijk actief pro team/anti cheat beleid en ziitten er dicht op) Hiermee zeg ik niet dat daarop geen hackers zitten, maar het scheelt blijkbaar enorm welke server je neemt. Zoals ik al zei... ik ben in 170+ uur niets noemenswaardigs tegengekomen. Niets waarvan ik mijn game liet verpesten in ieder geval...
Als het er echt vol mee zou zitten zou iedereen hetzelfde ervaren... nou niet echt dus... lees hier ook heel wisselende ervaringen. Het lijkt wel of de een geen server in kan komen zonder hacker, en de ander maakt vrijwel nooit wat mee. Dat het gebeurt (en zal blijven gebeuren) weten we allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Laatst online: 00:45

MueR

Admin Devschuur & Discord

is niet lief

Minaaj schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 00:09:
Heb zelf 10100 kills en maar 35 nemesis ribbons.
Mwah, je kan er wel meer halen met dat aantal kills hoor. Ik zit op 9 933 kills en heb 95 Nemesis ribbons. Het ligt er maar net aan wat voor gamemode je veel speelt. In TDM is het makkelijker om ze te scoren, op een Metro Conquest 64 server is het eitje mits de M320 gebruikt mag worden.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

GeeEs schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:03:
Mja.. wellicht geluk idd... maar ik ben er ook echt totaal niet bewust mee bezig. Ik weet dat er nu eenmaal zulke figuren rondlopen, maar neem er gewoon geen aanstoot aan. Als ik me enorm irriteer aan een speler in een game waarin ik deelneem, ga ik meestal gewoon eruit en join ik direct een andere game. Na 10 sec. ben ik dat dan weer vergeten.
Nee, ik was er ook totaal niet mee bezig. Het is gewoon irritant dat je halverwege in een server komt. Die eigenlijk afmaakt (en verliest, waar je niets aan kan doen) dan begint de volgende map en dan zit er opeens zo'n Petri75 in, die ver***kt de boel dan binnen 5min. Je kunt er niets aan doen en gaat weg. Alles goed en wel.

Maar dan zie ik dat dit geen incidentele hacker is maar iemand ie het ALTIJD doet, en onder dezelfde naam. Daar moet toch iets tegen te doen zijn? Gun hem niet de lol van steeds dezelfde naam. Zijn battlelog heeft gewoon een score van 5.000.000. Die kan EA/Origin toch gewoon deleten? Zeker met de geschiedenis en de talloze bans, lid van hacks site, etc van deze gozer.

Nou, ja, hoop dat ik hem niet nog eens tegenkom.....Sorry voor dit gefrustreerde mailtje, moest er even uit. Eigenlijk meer voor kroegtopic.

Het ging om dit potje: http://battlelog.battlefi...how/13467015/1/233610366/

(ik ben ImmetjesAki en heb weinig deaths omdat ik voor de 2e keer ingelogd ben)

Ik heb een cheat report gemaakt op z'n battlelog. Als iedereen dat nu doet die last van hem heeft?

[ Voor 9% gewijzigd door immetjes op 30-12-2011 10:48 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
immetjes schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:29:
[...]

...

Maar dan zie ik dat dit geen incidentele hacker is maar iemand ie het ALTIJD doet, en onder dezelfde naam. Daar moet toch iets tegen te doen zijn? Gun hem niet de lol van steeds dezelfde naam. Zijn battlelog heeft gewoon een score van 5.000.000. Die kun EA/Origin toch gewoon deleten? Zeker met de geschiedenis en de talloze bans, lid van hacks site, etc van deze gozer.

Nou, ja, hoop dat ik hem niet nog eens tegenkom.....Sorry voor dit gefrustreerde mailtje, moest er even uit. Eigenlijk meer voor kroegtopic.
Kijk.. hier ben ik het helemaal mee eens natuurlijk.. Maar het probleem kan niet hier worden opgelost, vandaar mijn ietwat laconieke antwoord dat klagen niet helpt... Ik denk dat de juiste manier is om EA/Dice?origin/whatever te overtuigen van dit feit, maar dat lijkt erg lastig als ik de verhalen hier dus lees.

Misschien is een website maken, met naam en toenaam van de cheater, in de trend van iets met "fair"gaming zou wellicht kunnen, maar ik denk dat je daarmee ook weer problemen op je nek kan halen. (privacy.. bewijzen.. gefrustreerde cheatertjes die nog irritanter gaan doen...etc. etc.)

maw.. Zelf iets ondernemen tegen deze figuren is de enige manier om frustratie kwijt te raken en misschien in de toekomst de hele gamewereld mee van dienst te zijn ?! Iets wat natuurlijk eigenlijk al bestaat in de vorm van PB.. jammer dat dat zovaak faalt dus ?!

Lastig probleem met geen pasklaar antwoord dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:01
Gisteren zat er ook een heel irritante kerel in mijn team op Wake Island. Ik zat in het US team en die kerel was constant bezig met onze UH-01 Venom tegen opstijgende jets en onze andere heli te vliegen. En natuurlijk iedereen constant tegen hem bezig op de chat, toen heb ik toch ook even gevloekt hoor!

En natuurlijk zat die Venom dan iedere keer vol met anderen en dan ging ie gewoon opstijgen en vloog een eindje verder en liet ons gewoon in zee storten zodat we mochten gaan zwemmen. Dan deed ik wel gewoon suicide maar dat laat niet staan dat het vreselijk irritant was.

Dit was dan wel geen cheater, maar zo mensen mogen ze van mij ook gewoon bannen eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
GeeEs schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:25:
[...]
Als het er echt vol mee zou zitten zou iedereen hetzelfde ervaren... nou niet echt dus... lees hier ook heel wisselende ervaringen. Het lijkt wel of de een geen server in kan komen zonder hacker, en de ander maakt vrijwel nooit wat mee. Dat het gebeurt (en zal blijven gebeuren) weten we allemaal.
Of mensen zien het gewoon niet. De overduidelijke cheaters zie je inderdaad af en toe, en dan is het gewoon een kwestie van leaven en een andere server zoeken. Zoals ik al aangaf, zijn er echter een hoop spelers die cheats gebruiken zonder het al te veel te laten opvallen.

Je er bij neer leggen en zeggen: mwah, het blijft toch wel gebeuren is echter erg slap. Als iedereen dat zou doen dan is BF3 binnen notime alleen nog te spelen met cheats, omdat er toch geen enkele consequentie aan zit.

Het cheaten in BF3 is vele malen erger dan het in BFBC2 ooit is geweest. Het is zelfs veel erger dan het in CS 1.6 was. In CS was dat de verdienste van VAC wat zo vaak werd geupdate, dat een cheater binnen een week weer een nieuwe cheat moest hebben omdat de oude alweer gedetecteerd werd. Daar werden zelfs cheaters moe van, met als gevolg dat het prima werd teruggedrongen. Daarnaast was er de mogelijkheid om iemand vanuit first person te spectaten en te filmen, waardoor je een hele ronde kon opnemen en gewoon keihard kon aantonen dat iemand cheats gebruikte gedurende de ronde.

Niets van dat alles in BF3. Punkbuster is een aanfluiting (altijd al geweest), GGC is al geen haar beter. Geen specator (tenminste niet vanaf start ronde, en geen langere periode). Getuige het feit dat er overduidelijke cheaters (alleen al op stats) in de leaderboards staan met rustig 200 uur speeltijd. Hoe kan het dat die mensen niet al lang een ban hebben gekregen, na 200 uur voor gemiddeld 20 anderen een spel verzieken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
tss68nl schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:42:
[...]

Of mensen zien het gewoon niet. De overduidelijke cheaters zie je inderdaad af en toe, en dan is het gewoon een kwestie van leaven en een andere server zoeken. Zoals ik al aangaf, zijn er echter een hoop spelers die cheats gebruiken zonder het al te veel te laten opvallen.

Je er bij neer leggen en zeggen: mwah, het blijft toch wel gebeuren is echter erg slap. Als iedereen dat zou doen dan is BF3 binnen notime alleen nog te spelen met cheats, omdat er toch geen enkele consequentie aan zit.

Het cheaten in BF3 is vele malen erger dan het in BFBC2 ooit is geweest. Het is zelfs veel erger dan het in CS 1.6 was. In CS was dat de verdienste van VAC wat zo vaak werd geupdate, dat een cheater binnen een week weer een nieuwe cheat moest hebben omdat de oude alweer gedetecteerd werd. Daar werden zelfs cheaters moe van, met als gevolg dat het prima werd teruggedrongen. Daarnaast was er de mogelijkheid om iemand vanuit first person te spectaten en te filmen, waardoor je een hele ronde kon opnemen en gewoon keihard kon aantonen dat iemand cheats gebruikte gedurende de ronde.

Niets van dat alles in BF3. Punkbuster is een aanfluiting (altijd al geweest), GGC is al geen haar beter. Geen specator (tenminste niet vanaf start ronde, en geen langere periode). Getuige het feit dat er overduidelijke cheaters (alleen al op stats) in de leaderboards staan met rustig 200 uur speeltijd. Hoe kan het dat die mensen niet al lang een ban hebben gekregen, na 200 uur voor gemiddeld 20 anderen een spel verzieken?
Heb je dit verhaal al eens aan PB gemaild? Of aan Dice? Of EA? Origin? Aan iemand die er redelijkerwijs wat aan zou kunnen veranderen dus?

Nogmaals.. Ik heb helaas geen antwoord op je vragen. Niemand hier vrees ik.
Onderneem actie of accepteer het... Of blijf lekker klagen.. maar dat is nog vele malen stommer dan je erbij neerleggen... (sorry als dit wat bot overkomt, maar ik heb het net 3x proberen uit te leggen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tss68nl schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:42:
Als cheaten niet op valt dan is het ook niet storend genoeg om er een probleem van te maken.

De echt erge cheaters worden nu in ieder geval automatisch van de GoT servers geweerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes

immetjes

HIER is BERN-E

GeeEs schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:48:
[...]

Heb je dit verhaal al eens aan PB gemaild? Of aan Dice? Of EA? Origin? Aan iemand die er redelijkerwijs wat aan zou kunnen veranderen dus?

Nogmaals.. Ik heb helaas geen antwoord op je vragen. Niemand hier vrees ik.
Onderneem actie of accepteer het... Of blijf lekker klagen.. maar dat is nog vele malen stommer dan je erbij neerleggen... (sorry als dit wat bot overkomt, maar ik heb het net 3x proberen uit te leggen) ;)
Ik heb het dus nu geraporteerd. Maar je kan geen bewijs aan zo'n raport hechten. Dus wat doet EA/Origin daarmee? En verder: Ik zou zeggen als iemand letterlijk binnen de 1e 5min 54kills maakt dan zou ik zeggen: Autoban. Dat kan namelijk nooit. Waarom zitten dat soort simpele mechanismen niet in PB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:50:
[...]

Als cheaten niet op valt dan is het ook niet storend genoeg om er een probleem van te maken.

De echt erge cheaters worden nu in ieder geval automatisch van de GoT servers geweerd :)
Gister in ieder geval niet. Vond ik wel jammer want het was een leuk potje terror highway, totdat de betreffende cheater zich liet zien.
Maja. Ik laat het spel in ieder geval voor een tijd rusten. Geen behoefte om me er aan te irriteren, maar gister kon ik op geen server spelen zonder dat er een cheater was leek het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja als niemand het report kan er ook niks aan gedaan worden. Ik heb niks gehoord over deze cheater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:50:
[...]

Toch niet, gisteren een cheater genaamd Ribolara tegengekomen, er stond gewoon Ribolara ''KILLED'' **** terwijl die gast gewoon z'n aek aan het vasthouden was. Filmpje komt straks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
erikvandenberg schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 09:42:
[...]

Zo te horen heb jij ervaring, ik zit nu beetje youtube filmpjes te kijken en op heel veel zeggen ze nog dat het bugged is. Vind jij dit ook?

Kan je me misschien ook vertellen waar het beste te mikken, er recht op of tog ervoor?

Heli tegen heli hangt de vijand vaak toch stil.. Dus leek mij ook dat het gewoon bruikbaar ertegen moet zijn.
Ik ben meer piloot dan gunner (met gewoonlijk vaste gunner) maar als ik solo dan wil ik wel eens landen en switchen naar TV om de vijandelijke heli aan te pakken. (in air switchen naar gunner zoals in BF2 is geen optie meer in BF3)
Voorheen moest je de TV missile ongeveer midden op de tailboom richten om een heli uit te schakelen, nu is in principe de hele heli een valide doel. (voor de patch kaatste je TVM af op heli's, terwijl je met gemak door je eigen TVM geraakt kon worden direct na afvuren, dat is nu gefixed)

Zelf vind ik het beter werken als je niet teveel voor je doel mikt, gewoon je TVM op je doel houden en op het eind in geval van een heli een tikke richting het pad sturen. Wel is het belangrijk dat je piloot even omhoog pitched zodat je TVM vrij baan heeft en niet direct de grond in stuurt. Maar dan heb je dus wel voip contact met je piloot nodig.

Overigens zie ik TVM vooral als een goed wapen wanneer je te maken hebt met tankers die guided shell gebruiken (in combi met CITV of SOFLAM) omdat je die niet kan breken met flares of ECMJ en bovendien niet kan dodgen. Hopelijk patched Dice dat voor iedereen al zijn tank unlocks heeft, anders is vliegen voor iedereen straks zinloos.

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:56:
Toch niet, gisteren een cheater genaamd Ribolara tegengekomen, er stond gewoon Ribolara ''KILLED'' **** terwijl die gast gewoon z'n aek aan het vasthouden was. Filmpje komt straks...
Dat is gisteren, ik heb het over nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
immetjes schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:52:
[...]
Ik heb het dus nu geraporteerd. Maar je kan geen bewijs aan zo'n raport hechten. Dus wat doet EA/Origin daarmee? En verder: Ik zou zeggen als iemand letterlijk binnen de 1e 5min 54kills maakt dan zou ik zeggen: Autoban. Dat kan namelijk nooit. Waarom zitten dat soort simpele mechanismen niet in PB?
Dat mag duidelijk zijn: Omdat het wel kan ;)

Als de tegenpartij zo dom is om op een fast respawn server iedere keer met 6 man in een IFV te gaan zitten, en vol gas over het enige weggetje te crossen wat uiteraard bezaaid ligt met jouw mijnen of C4.... dan garandeer ik je 54 kills en veel punten in 5 minuten ;)

Het wordt alleen wel raar als iemand zoiets ronde na ronde op metro voor elkaar krijgt met alleen een mes of een handwapen bijvoorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Ik gister even een paar potjes op een metro server gespeeld.

Zaten er 4 recon in 1 tunnel en waren aardig bezig. Ikk kreeg ze maar niet down als recon zijnde.
Dus pak support. ren er naartoe, ga liggen met m240b, en maai ze alle4 om in 5 seconden \o/

Lukte maar 1x om dat te doen, maar toch .. was een mooi momentje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Meeste kills knifekills? Ziet er meer uit als iemand die legaal heeft gespeeld, borred werd en vervolgens die knifehack is gaan gebruiken. RPK headshot percentage vind ik ook niet echt betrouwbaar, rond de 70%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
immetjes schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:52:
[...]

Ik denk dat als je het richt aan de juiste instantie/persoon en een goed, beleefd, en netjes onderbouwd verhaal + eventueel screenshots meestuurt. Er best wat mee gebeurt. Ik heb in dit topic al meerdere malen gelezen dat gereporte profielen daadwerkelijk verdwenen...

Over het bewijs... Ik heb toch wel screenshots en filmpjes gezien van mensen die duidelijk de aimbots erop hebben, dus het is mogelijk... Hoe.. weet ik even zo snel niet, ben geen expert. Ik denk dat je als je zelf een server draait je wat meer mogelijkheden hebt. Van BFBC2 weet ik alleen (helaas) dat op mijn eigen server destijds de PB screens niet werkte... hoe zit dat met BF3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier het bewijs van ribolara: YouTube: Ribolara The Cheater
Jammer dat hij juist een dag te vroeg kwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
mark_vb schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:56:
[...]

Ik ben meer piloot dan gunner (met gewoonlijk vaste gunner) maar als ik solo dan wil ik wel eens landen en switchen naar TV om de vijandelijke heli aan te pakken. (in air switchen naar gunner zoals in BF2 is geen optie meer in BF3)
Voorheen moest je de TV missile ongeveer midden op de tailboom richten om een heli uit te schakelen, nu is in principe de hele heli een valide doel. (voor de patch kaatste je TVM af op heli's, terwijl je met gemak door je eigen TVM geraakt kon worden direct na afvuren, dat is nu gefixed)

Zelf vind ik het beter werken als je niet teveel voor je doel mikt, gewoon je TVM op je doel houden en op het eind in geval van een heli een tikke richting het pad sturen. Wel is het belangrijk dat je piloot even omhoog pitched zodat je TVM vrij baan heeft en niet direct de grond in stuurt. Maar dan heb je dus wel voip contact met je piloot nodig.

Overigens zie ik TVM vooral als een goed wapen wanneer je te maken hebt met tankers die guided shell gebruiken (in combi met CITV of SOFLAM) omdat je die niet kan breken met flares of ECMJ en bovendien niet kan dodgen. Hopelijk patched Dice dat voor iedereen al zijn tank unlocks heeft, anders is vliegen voor iedereen straks zinloos.
Bedankt voor de uitleg :)

Na het unlocken gister avond wel nog 2-3 missiles afgeschoten in me eentje, dus ik switche naar gunner schoot TVM af en switche weer terug. Het werkte wel opzich maar je moet wel aardig hoog vliegen wil je dan niet gewoon crashen. Lijkt me beter om te landen en dan afschieten?

Ik leg het nu vaak af tegen mobile AA, ik doe 1 run(zonder gunner) raak bijna al me rockets heb een disable maar hij kan nog schieten, met een beetje goede schutter knalt hij me dan af zodra ik begin te draaien en kom meestal niet toe aan me 2e run. Een gunner zou dan voor de extra damage kunnen zorgen, alleen heb ik die meestal niet. En als ik hem al heb is het iemand zonder unlocks dus is hij meer een last dan nuttig.

vanavond er maar een rustig plekje opzoeken op me heli te parkeren en even lekker de TVM uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:12:
Weet je zeker dat het geen MAV killert is?? Dan staat er namelijk ook gewoon "KILLED"

[edit]hmmm.. aantal headsots tov kills met KH2002 is idd beetje verdacht ja.. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door GeeEs op 30-12-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:56:
[...]

Deze gaat het inderdaad over.
Tsurany schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:56:
Tja als niemand het report kan er ook niks aan gedaan worden. Ik heb niks gehoord over deze cheater.
Ik ben op TS naar een kanaal gegaan met admins aanwezig. De reactie was, Cheaters worden automatisch gekicked. Mijn reactie was, in dit geval niet. De reactie was, dat ik het fout had en dat het dus geen cheater is.

Mij maakt het niet zo veel uit hoor. Maar het was zonde van het potje.
GeeEs schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:15:
[...]

Weet je zeker dat het geen MAV killert is?? Dan staat er namelijk ook gewoon "KILLED"
Uh nee.... Zodra je in line of sight van hem kwam was je dood. Dus zodra je de hoek van een gebouw omliep stond er, killed.

[ Voor 16% gewijzigd door theHoff op 30-12-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je bedoelt Riborala, niet Ribolara. Deze speler zal in ieder geval niet door ons cheatdetectiesysteem komen :)
theHoff schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:18:
Ik ben op TS naar een kanaal gegaan met admins aanwezig. De reactie was, Cheaters worden automatisch gekicked. Mijn reactie was, in dit geval niet. De reactie was, dat ik het fout had en dat het dus geen cheater is.

Mij maakt het niet zo veel uit hoor. Maar het was zonde van het potje.
Dat is helaas niet de juiste reactie die de crew zou moeten ondernemen. De automatische cheat detectie software is niet fool proof en kan niet alle cheaters bannen.

[ Voor 37% gewijzigd door Tsurany op 30-12-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeeEs schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:15:
[...]

Als je assault bent kun je geen MAV hebben en je kunt ook je soldier niet bewegen. In het filmpje is die close-up eigenlijk gewoon hetzelfde filmpje maar dan ingezoomd. Snapje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:19:
[...]

Als je assault bent kun je geen MAV hebben en je kunt ook je soldier niet bewegen. In het filmpje is die close-up eigenlijk gewoon hetzelfde filmpje maar dan ingezoomd. Snapje? :)
Ook dat inderdaad... stats zag ik ook net .. inderdaad redelijk verdacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Vreemd genoeg vind ik het wel meevallen met de cheaters, misschien omdat ik COD gewend ben. Al mag EA/DICE wel die mensen die overduidelijk cheaten in de leaderboards direct een ban geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ribolara , riborala, maakt niet uit, heb het al veranderd :)
BTW: Ik heb hem gereported mét filmpje en al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:24:
Same here. Wel mooi dat ik elke keer KILLED FLEXIOSO langs zag komen. My 2 minutes of fame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:24:
Heb je andere filmpje net ook even bekeken... Kijk, daar hebben ze wat aan! Nice job!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theHoff schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:26:
[...]

Same here. Wel mooi dat ik elke keer KILLED FLEXIOSO langs zag komen. My 2 minutes of fame.
Ik heb het geluid er ook uit gelaten omdat teamspeak mee opgenomen was, kwestie van een beetje privacy protection . Staat trouwens ook bewijs op van de admins die zeggen dat het geen cheater is. Ik dacht dat het sowieso beter was dan om gewoon een lekker muziekje te draaien :p
GeeEs schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:27:
[...]

Heb je andere filmpje net ook even bekeken... Kijk, daar hebben ze wat aan! Nice job!
Thank you :)
Heb ik jouw op BF3 al?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
erikvandenberg schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:12:
[...]
Ik leg het nu vaak af tegen mobile AA, ik doe 1 run(zonder gunner) raak bijna al me rockets heb een disable maar hij kan nog schieten, met een beetje goede schutter knalt hij me dan af zodra ik begin te draaien en kom meestal niet toe aan me 2e run. Een gunner zou dan voor de extra damage kunnen zorgen, alleen heb ik die meestal niet. En als ik hem al heb is het iemand zonder unlocks dus is hij meer een last dan nuttig.

vanavond er maar een rustig plekje opzoeken op me heli te parkeren en even lekker de TVM uitproberen!
Tegen MAA kun je beter "guided rocket" gebruiken, dan kun je van grote afstand al disablen met één salvo, vervolgens nog een salvo van afstand, mocht hij dan aan het repairen zijn kun je het in een strafing run afmaken. Ik vlieg overigens sowieso altijd met guided rocket, ECMJ, heat seekers. Mijn gunner over het algemeen met autoloader, thermal optics en TVM/GM. Na een tijdje, wanneer het hele vijandelijke team over is naar Engi met Stinger/IGLA omdat ze zoveel van je houden als heli-team willen we ook wel eens met ECM+flares vliegen, dan ben je eigenlijk alleen nog maar kwetsbaar voor jets.

Rustige plekjes heb je vooral in Caspian, achter Antenna en in het bos aan de kant van "B". Hoog vliegen met heli's is overigens sowieso een heel slecht idee, 1 middelmatige jet in het andere team en je bent er geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Laatst online: 22:07
Waarom krijg ik sinds vanochtend punkbuster foutmeldingen?

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'IcanHasAimbot' (for 5 minutes) ... Ignoring

De rest van de error krijg ik dus niet, Ignoring wat?

Moet ik zeker punkbuster updaten ofzo? Maar waarom nu opeens... Gare bende dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marc Rademaker schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:42:

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'IcanHasAimbot' (for 5 minutes) ... Ignoring

Moet ik zeker punkbuster updaten ofzo? Maar waarom nu opeens... Gare bende dit...
Proberen punkbuster up te daten en anders een dagje wachten (werkt in 99% van alle problemen hier 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-10 20:37

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Marc Rademaker schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:42:

[Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Laatst online: 22:07
Oh bah, ik heb twee Windows-updates geinstalleerd met betrekking tot .net framework. Wedden dat die roet in het eten gooien :S Heb net opnieuw geinstalleerd, nog even proberen en anders system restore...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Waarom kan ik eens niet iemand afschieten in zo'n filmpje ipv omgekeerd :'(

edit: ik herinner me deze hacker nog, dankzij hem hadden we alle vlaggen op een paar minuten. Daarna werd hij gekicked en moesten we gewoon nog wat de vlaggen behouden en klein beetje spawnrapen :p

[ Voor 22% gewijzigd door BobbyDgtl op 30-12-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik niet snap, is waarom je geen namen van cheaters mag plaatsen op het Battlelog forum?
Posts worden dan verwijderd, want name and shame is not allowed.

Afbeeldingslocatie: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS9dCZiXW8ykuzbGdkQTT7fB6Sbs9dw_jhQMmzOLA-oS0mZyDauYsqHarmE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:52:
Wat ik niet snap, is waarom je geen namen van cheaters mag plaatsen op het Battlelog forum?

[afbeelding]
100% Agreed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
mark_vb schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:39:
[...]

Tegen MAA kun je beter "guided rocket" gebruiken, dan kun je van grote afstand al disablen met één salvo, vervolgens nog een salvo van afstand, mocht hij dan aan het repairen zijn kun je het in een strafing run afmaken. Ik vlieg overigens sowieso altijd met guided rocket, ECMJ, heat seekers. Mijn gunner over het algemeen met autoloader, thermal optics en TVM/GM. Na een tijdje, wanneer het hele vijandelijke team over is naar Engi met Stinger/IGLA omdat ze zoveel van je houden als heli-team willen we ook wel eens met ECM+flares vliegen, dan ben je eigenlijk alleen nog maar kwetsbaar voor jets.

Rustige plekjes heb je vooral in Caspian, achter Antenna en in het bos aan de kant van "B". Hoog vliegen met heli's is overigens sowieso een heel slecht idee, 1 middelmatige jet in het andere team en je bent er geweest.
Ja, die had ik gister avond unlocked! Moet zeggen dat het een stuk beter en sneller gaat, maar met TVM zal het nog makkelijker moeten gaan denk ik. Even een paar rockets schieten voor kleine damage en als klapper een TVM'tje erachteraan!

Ik heb tot nu toe bijna altijd alleen gespeelt, ik equip altijd de flares op de gunner ook.. zoals je al zegt, je bent alleen de lul door een jet dan of een heli die heel dichtbij is zodat hij je toch hit ook al heb je je flares gedropt.

Hoog vliegen is inderdaad niet zo'n goed idee, of er moet een andere chopper hoog zitten, omhoog richten is een slecht idee( = vlieg achteruit naar beneden = boem) :p

Kwil vanaaf na het eten ff met die tvm gaan spelen... hopelijk is er een goede piloot aanwezig anders maar weer solo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikvandenberg schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:56:
[...]

Ja, die had ik gister avond unlocked! Moet zeggen dat het een stuk beter en sneller gaat, maar met TVM zal het nog makkelijker moeten gaan denk ik. Even een paar rockets schieten voor kleine damage en als klapper een TVM'tje erachteraan!

Ik heb tot nu toe bijna altijd alleen gespeelt, ik equip altijd de flares op de gunner ook.. zoals je al zegt, je bent alleen de lul door een jet dan of een heli die heel dichtbij is zodat hij je toch hit ook al heb je je flares gedropt.

Hoog vliegen is inderdaad niet zo'n goed idee, of er moet een andere chopper hoog zitten, omhoog richten is een slecht idee( = vlieg achteruit naar beneden = boem) :p

Kwil vanaaf na het eten ff met die tvm gaan spelen... hopelijk is er een goede piloot aanwezig anders maar weer solo :p
Ik ben op dit moment ook aan het oefenen met tvm, die reageert zo foking traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Laatst online: 00:45

MueR

Admin Devschuur & Discord

is niet lief

Asgaro schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:52:
Terecht. Hoe veel kleuters zijn er niet om elke scheet cheater aan het roepen? Als die allemaal op het forum gaan lopen janken dat ik cheat (wat gemiddeld 1 keer per avond gedaan wordt), gaat mijn goede naam (wat er van over is in ieder geval) aan barrels.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stronkie schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:04:
[...]

Daniel Holland :) winks.. ik denk dat jij het bent.. Ik heb nog nooit samen met jou kunnen spelen :)
Nope. ;)

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/DanielWW2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:59:
[...]

Ik ben op dit moment ook aan het oefenen met tvm, die reageert zo foking traag...
Ik ben vanaaf er tussen half 7 en 7, join de server waar ik in zit als je wilt(tot 16 players flight server speel ik) dan switchen we wat heen en weer als je er zin in hebt. Kunnen we even rustig dat ding onder de knie krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MueR schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:00:
[...]

Terecht. Hoe veel kleuters zijn er niet om elke scheet cheater aan het roepen? Als die allemaal op het forum gaan lopen janken dat ik cheat (wat gemiddeld 1 keer per avond gedaan wordt), gaat mijn goede naam (wat er van over is in ieder geval) aan barrels.
Voor eender welke andere game, zou ik je gelijk geven.
Maar in BF3 zijn ieders stats toegankelijk, dus het is al snel duidelijk of het gaat om een echte cheater, of om een troll die iemand een slechte naam wilt geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikvandenberg schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:03:
[...]

Ik ben vanaaf er tussen half 7 en 7, join de server waar ik in zit als je wilt(tot 16 players flight server speel ik) dan switchen we wat heen en weer als je er zin in hebt. Kunnen we even rustig dat ding onder de knie krijgen!
Ok, ik ga zien of ik kan, hebvandaag een familieuitstap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zijn de GoT servers ook altijd leeg als ik wil spelen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Niet iedereen heeft verlof overdag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BobbyDgtl schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:05:
Niet iedereen heeft verlof overdag :p
Verlof?
Ik heb nog ruim 4 weken geen college. >:)

Pagina: 1 ... 28 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.