• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

InFecTedMush schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:45:
Ach, als je met een squad speelt en iedereen speelt wat samen kan je in de 70% van de gevallen de server winnen. Er spelen simpelweg te weinig mensen samen.. speel regelmatig met 7-8 mensen samen, je breekt de tegenpartij :)
tja.. natuurlijk is het zo dat je in een goed squad anders speel. Maar als ik rond middernacht even een half uurtje ga gamen verwacht ik geen hecht squad team play gebeuren. Ik join gewoon een public en hoop er het beste maar van :D

Mijn portfolio op Instagram

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Gisteren op GoT server zat een hacker die iets van D0minat0r heette geloof ik. Ik zie dat ie inmiddels gebanned is (ik kan hem niet meer vinden in ieder geval). Zo'n absurde hack dat ie maar zijn mesje hoefde te zwaaien (vanaf waar dan ook) en iemand ging dood. Typisch iemand die ook bushokjes in staat te gooien midden in de nacht, zo zinloos..

Zijn vriend is er nog wel: http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/xbadkiller100x/stats/356836357/. Ik snap niet waarom DICE niet iets ontwikkeld wat spelers met een dergelijke score direct red flagged. Ik bedoel hij heeft bijna 17000 kills dat betekent in ieder geval 17000 keer iemand het speelplezier bedorven, hij kan tot service star 28 komen zonder dat ie op z'n minst gereset wordt.
Zo iemand die vanaf nu meer dan 20 kills per minuut maakt krijgt een extragratis kick :) Volgens mij heb je op deze manier enkel cheaters te pakken aangezien ik geen enkele valide manier zie om 20 kills te krijgen in een minuut, das elke 3 seconde een kill voor een minuut lang.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Tsurany schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:05:
Zo iemand die vanaf nu meer dan 20 kills per minuut maakt krijgt een extragratis kick :) Volgens mij heb je op deze manier enkel cheaters te pakken aangezien ik geen enkele valide manier zie om 20 kills te krijgen in een minuut, das elke 3 seconde een kill voor een minuut lang.
Dus je kan zoiets eenvoudig instellen?
Of heb je zelf een scriptje geschreven?
Dit zou op elke server met Punkbuster actief moeten zijn. :o

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 10:21

mvz

muziek verslaafde

is het echt 20 kills per minuut? of een gemiddelde getimed over 2 kills?

wat als je in 1 seconde 3 lui neerschiet met een m98b, als ze op een rij staan.. dan zit je, lineair doortellende in een minuut, dik over 20..

kicked ie dan ook ?

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:01
En wat als je nu als engineer een heel hoopje c4 plaatst en alle leden van het vijandelijk team toevallig lekker gezellig gaan samen staan op dat hoopje... :+

Nee je hebt gelijk, ik zie ook geen enkele normale manier om 20 kills per minuut te halen op een normale manier. :)

Wat mij wel opvalt als ik het hier zo allemaal lees is dat de GOT servers veel last hebben van cheaters, ik speel er maar af en toe op, meestal doe ik een server met wake island only omdat ik dat echt een super toffe map vind. :)

• Oakley
Weet niet helemaal of je nu sarcastisch bent.. maar ik had het over red flagged, dus niet meteen een kick maar dat er met een bepaald filter door DICE in te stellen automatisch reports worden ingediend die dan door een medewerker daar beoordeeld worden. Als er dan ook nog meerdere klachten door spelers komen dan krijgt zo'n profiel een black flag en moet ie met prioriteit beoordeeld worden. Lijkt me niet heel ingewikkeld om te maken.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Net voor het eerst de b2k maps wake island en gulf of oman gespeeld.. Wake island was nogal een baserape rondje.. Je hebt dan erg weinig ruimte om te bewegen, omdat je van alle kanten door tanks en heli's wordt afgeschoten. Gulf of oman vond ik er leuk.. Groot, veel flags, veel gebouwen. Echt een hele vette map.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
leosand schreef op donderdag 29 december 2011 @ 01:35:
[...]

werkte helaas niet. bleef er gewoon in zitten.
Openen is ` (~) 1x intoetsen, sluiten is ` (~) 2x intoetsen kort achter elkaar.

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 29-12-2011 12:12 ]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

glennvho schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:09:
Wat mij wel opvalt als ik het hier zo allemaal lees is dat de GOT servers veel last hebben van cheaters,
Wat mij opvalt is dat mensen hier uberhaupt last hebben van cheaters. Ik speel niet overdreven veel maar toch een paar uur per week. Ben er pas 1x eentje tegen gekomen die ook vrij snel weggeschopt werd.

@Tsurany, ik vind 20 kills in 1 minuut nog best 'ruim'. Zelfs met aimbot moet je dan nog aardig je best doen voor mijn gevoel :P

Verwijderd

Net weer ff een triest misbruik van admin rechten op de seine map. hebben bijna alle spwanpoints op de seine, behalve de een dicht bij RU spwan. maak megakills met de tank :P en wordt constant gerepareerd door me teammates _/-\o_ . de tegenstander komt er nauwelijks uit. Wat doet de admin die kick me.. Echt zielig. speel geen spelletjes als je niet tegen je verlies kan. nu maar op zoek met een server met een beetje normale admins. :+

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Makkelijk zal het nie zijn, maar op bazaar/seine/metro zijn er momenten dat dat wel mogelijk is...

Btw, is bazaar uit de mapcycle gehaald op de 175%?
mvz schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:09:
is het echt 20 kills per minuut? of een gemiddelde getimed over 2 kills?

wat als je in 1 seconde 3 lui neerschiet met een m98b, als ze op een rij staan.. dan zit je, lineair doortellende in een minuut, dik over 20..

kicked ie dan ook ?
Hij pakt een periode van 1 minuut vanaf de eerste kill, dan moeten in die minuut nog 19 kills volgen. Gebeurt dat niet is het geen kick. Lineair doortellen is inderdaad een slecht idee, elke doublekill zou dan al een probleem zijn.
Asgaro schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:07:
Dus je kan zoiets eenvoudig instellen?
Of heb je zelf een scriptje geschreven?
Dit zou op elke server met Punkbuster actief moeten zijn. :o
Ik heb de Killrate Checker plugin voor Procon geïnstalleerd. Zelf scripten kan ook maar ligt buiten mijn mogelijkheden.
glennvho schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:09:
En wat als je nu als engineer een heel hoopje c4 plaatst en alle leden van het vijandelijk team toevallig lekker gezellig gaan samen staan op dat hoopje... :+
Collatoral damage ;)
Nee je hebt gelijk, ik zie ook geen enkele normale manier om 20 kills per minuut te halen op een normale manier. :)
Het zou in theorie wellicht kunnen, maar ik heb het zelf nooit meegemaakt en een ander nooit zien doen. En in zo'n geval is het helaas pech. 20 kills per minuut is zelfs met een aimbot lastig maar met zo'n knife hack zeer eenvoudig te doen.
Wat mij wel opvalt als ik het hier zo allemaal lees is dat de GOT servers veel last hebben van cheaters, ik speel er maar af en toe op, meestal doe ik een server met wake island only omdat ik dat echt een super toffe map vind. :)
Mwah, ik maak het zelf eigenlijk nooit mee hoor. Ik kom eigenlijk nooit een cheater tegen, af en toe dat er eens eentje zit.
Oakley schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:11:
Weet niet helemaal of je nu sarcastisch bent.. maar ik had het over red flagged, dus niet meteen een kick maar dat er met een bepaald filter door DICE in te stellen automatisch reports worden ingediend die dan door een medewerker daar beoordeeld worden. Als er dan ook nog meerdere klachten door spelers komen dan krijgt zo'n profiel een black flag en moet ie met prioriteit beoordeeld worden. Lijkt me niet heel ingewikkeld om te maken.
Nee dit staat los van jou voorstel. Dit is gewoon een serverside plugin die ik al een tijdje wilde esten maar nu ook geactiveerd heb.

Tevens hebben wij een stats systeem draaien waarmee we verdachte spelers kunnen opsporen en deze nader kunnen bekijken. Lijkt mij dat DICE dit ook kan, echter nog niet actief genoeg doet. Zou DICE zeer eenvoudig kunnen doen door de killrate te bekijken van spelers.
IceStorm schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:13:
Wat mij opvalt is dat mensen hier uberhaupt last hebben van cheaters. Ik speel niet overdreven veel maar toch een paar uur per week. Ben er pas 1x eentje tegen gekomen die ook vrij snel weggeschopt werd.
Same, kom ze amper tegen. Nog geen 10 cheaters op bijna 200 uur speeltijd.
@Tsurany, ik vind 20 kills in 1 minuut nog best 'ruim'. Zelfs met aimbot moet je dan nog aardig je best doen voor mijn gevoel :P
True, maar anders wordt het erg lastig. Ik vind 10 kills per minuut erg veel en zie dat niet snel gebeuren. Maar als je net mooi zit met een mortar of twee volle voertuigen sloopt kan je aan dat aantal komen en dan wil ik liever niet dat er een kick volgt.
BobbyDgtl schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:14:
Makkelijk zal het nie zijn, maar op bazaar/seine/metro zijn er momenten dat dat wel mogelijk is...
Das in een minuut een heel team uitmoorden, wordt lastig denk ik hoor.
Btw, is bazaar uit de mapcycle gehaald op de 175%?
Ja kennelijk, ik ga effe navragen waarom.
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:14:
Net weer ff een triest misbruik van admin rechten op de seine map. hebben bijna alle spwanpoints op de seine, behalve de een dicht bij RU spwan. maak megakills met de tank :P en wordt constant gerepareerd door me teammates _/-\o_ . de tegenstander komt er nauwelijks uit. Wat doet de admin die kick me.. Echt zielig. speel geen spelletjes als je niet tegen je verlies kan. nu maar op zoek met een server met een beetje normale admins. :+
Jup dat is gewoon slecht leveldesign, moet je geen individuele spelers op gaan afrekenen. Die doen wat iedereen zou doen, spelen om te winnen.

[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 29-12-2011 12:22 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Oakley
Tsurany schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:16:

Same, kom ze amper tegen. Nog geen 10 cheaters op bijna 200 uur speeltijd.
Het probleem is dat je ook hele subtiele hacks hebt. Zoals een keer iemand z'n eigen spawn punt zien maken zodat ie steeds achter de linies terecht kwam (verder had ie geen aimbot of wat dan ook). Een recon die ammoboxen kon gooien zodat ie (bijvoorbeeld) unlimited MAV's kon spawnen. Als je dat ontdekt hebt dan gaat je pas opvallen hoeveel rare dingen er soms gebeuren op een server.

• BobbyDgtl
Bazaar op de 64p, middengang wat nadespammen op de juiste plekken. 4-5 kills met 1 nade, je schiet dan ff naar een andere plek, 5 sec later zijn ze allen gerevived en je schiet er weer naartoe. Dat kunnen al 10 kills zijn op minder dan 10 seconden. Met mooi en normaal spel zal het dus idd bijna niet gaan, maar met nadespammen op de chokepoints is dat niet onmogelijk... Standaard is het niet, maar gewoon voor die reden zou ik het toch op z'n minst op 30 instellen.
Lastige is dat 30 kills zelfs met die knife hack lastig te halen zijn. Wellicht dat we hem apart instellen per server. Ik zie het alleen eigenlijk nooit dat iemand in de eerste minuut al 20 kills heeft of uberhaupt 20 kills in een minuut haalt.
Oakley schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:26:
Het probleem is dat je ook hele subtiele hacks hebt. Zoals een keer iemand z'n eigen spawn punt zien maken zodat ie steeds achter de linies terecht kwam (verder had ie geen aimbot of wat dan ook). Een recon die ammoboxen kon gooien zodat ie (bijvoorbeeld) unlimited MAV's kon spawnen. Als je dat ontdekt hebt dan gaat je pas opvallen hoeveel rare dingen er soms gebeuren op een server.
Dat soort hacks zijn inderdaad vervelend maar storen niet echt, als een hack amper op valt is het ook de moeite niet waard om er echt actief achteraan te gaan.

[ Voor 57% gewijzigd door Tsurany op 29-12-2011 12:29 ]

• Oakley
Die D0minat0r had tijdens het aftellen van de ronde start al 10 kills te pakken.

• InFecTedMush
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-01-2022
Ach en als die dat haalt is het met RPG of andere rommel, die ben je toch liever kwijt :p

• Jazzy.nl
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-08 12:51
Tsurany schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:28:
Lastige is dat 30 kills zelfs met die knife hack lastig te halen zijn. Wellicht dat we hem apart instellen per server. Ik zie het alleen eigenlijk nooit dat iemand in de eerste minuut al 20 kills heeft of uberhaupt 20 kills in een minuut haalt.

[...]

Dat soort hacks zijn inderdaad vervelend maar storen niet echt, als een hack amper op valt is het ook de moeite niet waard om er echt actief achteraan te gaan.
Zie www.bf3h.com daar is het antwoord.
Slecht dat PB/DICE hiervoor geen oplossing heeft!
Jazzy.nl schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:31:
[...]

Zie www.bf3h.com daar is het antwoord.
Slecht dat PB/DICE hiervoor geen oplossing heeft!
Die site moet gewoon neer worden gehaald.
Op zijn minst moet het YT kanaal drie strikes krijgen. :(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• BobbyDgtl
Buiten op bazaar, metro en in mindere mate seine, zal het wss nergens anders kunnen, en idd zeker niet in de eerste minuten, maar het kan zeker.
Kan je niet scripten dat hij naar een tabel voor elke speler de max kills per minuut per map wegschrijft, zodat je achteraf een reportje kan maken om te kijken wat mogelijk is bij niet cheatende spelers? Ik vind iemand onterect kicken/bannen met zo'n tool niet kunnen.

edit: either way, wss is 20+ kills enkel mogelijk op de 64p server, dus als hij hoger moet kan je het enkel daar doen.

[ Voor 12% gewijzigd door BobbyDgtl op 29-12-2011 12:37 ]

• BobbyDgtl
Of mss beter: 35-40 per 2 minuten, in een grotere periode wordt luckboxen al een pak moeilijker.
Zullen er nog even naar gaan kijken, voorlopig wat veilige waardes ingevuld waardoor hij vermoedelijk nog niet zal gaan kicken, ook niet bij cheaters.

Verwijderd

Gisteren kwam ik me toch een trieste kerel tegen...
Ik join net een server, wordt naast een vliegtuig gespawned en stap in. Komt er een kerel voor me lopen terwijl ik net wegvlieg, wat denk je? Teamkill, zegt die kerel "my plane" en punished me zodat ik dood ga en hij in het vliegtuig kan. Echt triest. Beetje expres laten teamkillen zodat je diegene kunt punishen.
Heerlijk van die lui die het spel lopen te verzieken....

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:45:
Gisteren kwam ik me toch een trieste kerel tegen...
Ik join net een server, wordt naast een vliegtuig gespawned en stap in. Komt er een kerel voor me lopen terwijl ik net wegvlieg, wat denk je? Teamkill, zegt die kerel "my plane" en punished me zodat ik dood ga en hij in het vliegtuig kan. Echt triest. Beetje expres laten teamkillen zodat je diegene kunt punishen.
Heerlijk van die lui die het spel lopen te verzieken....
Sowieso dat hele asociale gezeik rond voertuigen. Zo goed als altijd mensen die in hun eentje wegracen met buggy's en tanks. Nooit iemand die van carpoolen heeft gehoord, zodat de rest lekker kan lopen. Je zal maar te laat bij de vlag komen en dan sta je daar in je eentje tegen 4 man :X Ik rij bijna altijd nog een klein rondje door de base om anderen op te pikken, helemaal als het het laatste voertuig is. En inderdaad tig lui die rond alleen maar rond de landingsbaan blijven campen in plaats van actief meedoen in de game.

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-10 15:41
Maranello schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:55:
[...]

Sowieso dat hele asociale gezeik rond voertuigen. Zo goed als altijd mensen die in hun eentje wegracen met buggy's en tanks. Nooit iemand die van carpoolen heeft gehoord, zodat de rest lekker kan lopen. Je zal maar te laat bij de vlag komen en dan sta je daar in je eentje tegen 4 man :X Ik rij bijna altijd nog een klein rondje door de base om anderen op te pikken, helemaal als het het laatste voertuig is. En inderdaad tig lui die rond alleen maar rond de landingsbaan blijven campen in plaats van actief meedoen in de game.
Da's wachten op je beurt, niet campen. :P

Maar inderdaad. Carpoling is the root of all evil. Dat weet je toch wel?

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:54
DanielWW2 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:33:
[...]

Die site moet gewoon neer worden gehaald.
Op zijn minst moet het YT kanaal drie strikes krijgen. :(
Denk het niet hoor.. Volgens mij mag dit gewoon prima... Op ranked severs kan je misschien issues krijgen met Dice/EA? of gekickt worden door punkbuster, maar private mag je volgens mij cheaten tot je een ons weegt.
Er is bij mijn weten niks illegaals aan cheat software opzich...

• InFecTedMush
  • Laatst online: 12-01-2022
Modificeren van de software gaat toch tegen de licentie in?

• Yamotek
  • Laatst online: 20:32
Ik vind gewoon dat iedere cheater aangepakt moet worden. Als alle stats worden getraceerd, kan je toch ook gekke "movements" verplaatsen? b.v. iemand gaat van (203,111) naar (1500,1232) in een kort tijdsbestek, hierdoor kan je die "snipers" aanpakken die achter de linies zitten.

Maar de lag met achter muren worden gekilld komt door client side hit detection. Gisteren toevallig een artikel op het internet gelezen over hoe het precies in BF3 in elkaar steekt maar het komt er op neer dat alles "vertraagd" wordt weergeven en dat je dus laggfree kan schieten, dit is voor degene die beschoten wordt toch wel jammer omdat je hitbox in feite "achter je aan loopt". Dit systeem heeft voor- en nadelen, groot nadeel is dat het makkelijker wordt om te cheaten.

Wat er eigenlijk gewoon mist, is een 'vote to kick' functie. Hierdoor kunnen hackers er nog steeds uitgegooid worden zonder dat er een admin bij is.

Afgezien van deze algemene feiten is B2K best leuk, ik vind het een andere sfeer hebben dan de normale maps en de maps zijn ook mooi om te spelen (nog steeds het 'spawnkill' probleem).
Alleen mis ik nog steeds de echte 'destruction' het is best lastig om huizen met de grond gelijk te kunnen maken.

Conquest assault vind ik veel leuker dan normale conquest, alleen nog steeds jammer dat de SPM bij conquest nog steeds laag is vergeleken met rush hierdoor ben ik eerder geneigd rush te blijven spelen.

P.S. op battlelog ben ik te vinden met Rifleshader.
en wat ook leuk om te weten is, is dat je gewoon battlelog en origin uit kan zetten. Wanneer er in battelog "loading server" staat, kun je beide programma's uitzetten en kan je 'kaal' bf3 spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Yamotek op 29-12-2011 13:18 ]

Vote to kick is met Procon wel toe te voegen. Alleen dan moet je vertrouwen op de community, dat is ook lastig. Ik ben in Battlefield 2 wel eens gekickvote omdat ik gewoon beter was dan de rest van de spelers en bovenaan stond. Dan voten mensen 'yes' omdat ze te vaak door je gedood zijn.
Bovendien, hoe hoog moet het percentage van stemmen zijn? Een deel van de spelers zal nooit mee doen maar een ander deel zal altijd op ja stemmen.

• mvz

mvz

muziek verslaafde

Tsurany schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:19:
Vote to kick is met Procon wel toe te voegen. Alleen dan moet je vertrouwen op de community, dat is ook lastig. Ik ben in Battlefield 2 wel eens gekickvote omdat ik gewoon beter was dan de rest van de spelers en bovenaan stond. Dan voten mensen 'yes' omdat ze te vaak door je gedood zijn.
Bovendien, hoe hoog moet het percentage van stemmen zijn? Een deel van de spelers zal nooit mee doen maar een ander deel zal altijd op ja stemmen.
inderdaad, BF3 + voteban/kick systeem = recept voor disaster als je enigzins goed bent.

beter gewoon meerdere admins in verschillende timezones actief hebben :9

GeeEs schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:06:
[...]

Denk het niet hoor.. Volgens mij mag dit gewoon prima... Op ranked severs kan je misschien issues krijgen met Dice/EA? of gekickt worden door punkbuster, maar private mag je volgens mij cheaten tot je een ons weegt.
Er is bij mijn weten niks illegaals aan cheat software opzich...
Volgens mij is BF3 toch echt een spel waarvan je een licentie hebt gekocht. Het vertonen van beelden of modificeren van de software mag dus niet. DICE staat net zoals zo veel devs toe om beelden te vertonen omdat het gratis reclame is maar ze mogen die filmpjes zo laten verwijderen als je dit willen. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Oakley schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:26:
[...]

Het probleem is dat je ook hele subtiele hacks hebt. Zoals een keer iemand z'n eigen spawn punt zien maken zodat ie steeds achter de linies terecht kwam (verder had ie geen aimbot of wat dan ook).
Een radio beacon heet dat, heeft elke recon
Een recon die ammoboxen kon gooien zodat ie (bijvoorbeeld) unlimited MAV's kon spawnen. Als je dat ontdekt hebt dan gaat je pas opvallen hoeveel rare dingen er soms gebeuren op een server.
Wapen van een dode support oppakken, box droppen, eigen wapen weer pakken....

Niet alles is een cheat, sommigen maken gewoon goed gebruik van de mogelijkheden die de game biedt.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-10 16:27
Maranello schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:55:
[...]

Andersom gebeurt mij ook vaak. Spawnen 4 man op base ofzo, er staat maar 1 buggy, dus ik pak buggy, rij rondjes om die gasten en niemand die instapt. Ene loopt naar vliegtuig spawn de andere wacht op tank of ze gaan op de heli wachten. Na 1x rij ik gewoon keihard weg hoor, ga niet iedere keer een rondje rijden. En als ze een lift willen rammen ze maar op Q, daar luister ik wel naar. Dat zouden meer mensen moeten doen, heb je net een flag gecapped, komt een friendly tank aanrijden, je denkt mooi kan ik mee. Ram 10x op Q en loop 30 meter achter dat ding aan en echt niet dat ie doorheeft dat ik mee wil.

Ach ja, niet dat het me erg boeit, ren gewoon wel richting de volgende vlag :P

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
shenr schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:27:
[...]

Andersom gebeurt mij ook vaak. Spawnen 4 man op base ofzo, er staat maar 1 buggy, dus ik pak buggy, rij rondjes om die gasten en niemand die instapt. Ene loopt naar vliegtuig spawn de andere wacht op tank of ze gaan op de heli wachten. Na 1x rij ik gewoon keihard weg hoor, ga niet iedere keer een rondje rijden. En als ze een lift willen rammen ze maar op Q, daar luister ik wel naar. Dat zouden meer mensen moeten doen, heb je net een flag gecapped, komt een friendly tank aanrijden, je denkt mooi kan ik mee. Ram 10x op Q en loop 30 meter achter dat ding aan en echt niet dat ie doorheeft dat ik mee wil.

Ach ja, niet dat het me erg boeit, ren gewoon wel richting de volgende vlag :P
Dit is zo herkenbaar...

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
InFecTedMush schreef op donderdag 29 december 2011 @ 10:53:
Ik speel veel met de soflam in combinatie met een tank met 3de seat.. in mijn ogen wel lichtelijk overpower tegenover een heli.
Ben ik niet met je eens. Probeer maar eens in je 3e seat een heli te locken die telkens zijn ecm jammer gebruikt. Lijkt wel alsof die jammer totaal geen reload periode heeft :S

Hackers kom ik inderdaad net zoals Tsurany amper tegen op de GoT servers. Laatst werd er op Teamspeak 1 gemeld aan ons. Die had 50 kills tegen 4 deads ofsow in enkele minuten geregeld.
Die was daarna ook heel snel van de server weg.
Nefiorim schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:05:
[...]

Mwah ik heb Tsurany een overduidelijke cheater aangewezen maar die werd verder niet gekickt hoor. Door spectaten valt het supermakkelijk te controleren, deze persoon draaide continu heel snel rondjes (teken van het hebben van een aimbot) en maakte 3 marksman headshots vanaf airfield naar spawn island in Wake. Okay, dat kan, 3 schoten 3 headshots, maar niet vanuit meerdere malen per seconde 360 graden draaien.
Deze meneer heb ik ook even bekeken en een tijdje in de gaten gehouden, net zoals Tsurany.
Ook ik kon totaal geen gekke dingen vinden. zijn K/D was op dat moment inderdaad negatief en kills maken deed hij bijna niet.

• Snorro
  • Laatst online: 16:08
Rondjes rijden gaat mij een beetje ver. Ik wacht na instappen een seconde of 5-10 om op de minimap te zien of er iemand in mijn richting gelopen komt, als dit niet het geval is vertrek ik. Willen ze dan nog mee kunnen ze altijd Q gebruiken om een lift te vragen, daar reageer ik sws op. (Hoewel ik het wel apart vind dat je daar geen kleine score voor krijgt? Je krijgt voor zo'n beetje alles waar je teammates/squadmembers om kunnen vragen een kleine bonus, had het hier eigenlijk ook wel voor verwacht. Nodigt misschien ook meer uit voor minder sociale spelers om je wel mee te nemen).

• shenr
Snorro schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:49:
Rondjes rijden gaat mij een beetje ver. Ik wacht na instappen een seconde of 5-10 om op de minimap te zien of er iemand in mijn richting gelopen komt, als dit niet het geval is vertrek ik. Willen ze dan nog mee kunnen ze altijd Q gebruiken om een lift te vragen, daar reageer ik sws op. (Hoewel ik het wel apart vind dat je daar geen kleine score voor krijgt? Je krijgt voor zo'n beetje alles waar je teammates/squadmembers om kunnen vragen een kleine bonus, had het hier eigenlijk ook wel voor verwacht. Nodigt misschien ook meer uit voor minder sociale spelers om je wel mee te nemen).
Is inderdaad een goed idee, misschien wel waard om te melden bij DICE? Geeft wat meer prikkel voor sommigen misschien.

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:52
[...]

Deze meneer heb ik ook even bekeken en een tijdje in de gaten gehouden, net zoals Tsurany.
Ook ik kon totaal geen gekke dingen vinden. zijn K/D was op dat moment inderdaad negatief en kills maken deed hij bijna niet.
Zijn Aimbot werkte nog niet naar behoren denk ik :+

• Fonta
Waarschijnlijk haha :+
shenr schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:54:
[...]

Is inderdaad een goed idee, misschien wel waard om te melden bij DICE? Geeft wat meer prikkel voor sommigen misschien.
Of wat dacht je van voertuigen die automatisch langzamer gaan zodat je ze rennend in kan halen en dus kan instappen wanneer je op Q ramt maar alleen wanneer er daadwerkelijk plek is in het voertuig?

[ Voor 91% gewijzigd door Fonta op 29-12-2011 14:00 ]

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Tsurany schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:19:
Hehe ik drukte toen eigenlijk ook meestal gewoon op “ja” . Ging er vanuit dat er wel een grondige reden zal zijn. Helaas ook vaak gehad ik een vote voorbij zag komen en instinctief op ja drukte, en zie je ineens dat de vote om jouw draait :P

Sindsdien drukte ik altijd op nee, want het zijn meestal rage votes.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Snorro
  • Laatst online: 16:08
Nefiorim schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:05:
[...]

Mwah ik heb Tsurany een overduidelijke cheater aangewezen maar die werd verder niet gekickt hoor. Door spectaten valt het supermakkelijk te controleren, deze persoon draaide continu heel snel rondjes (teken van het hebben van een aimbot) en maakte 3 marksman headshots vanaf airfield naar spawn island in Wake. Okay, dat kan, 3 schoten 3 headshots, maar niet vanuit meerdere malen per seconde 360 graden draaien.
Haha dit doe ik wel eens in willekeurige FPS potjes als ik in een lekkere flow zit en flink aan t ownen ben. Iemand die al ff loopt te zeiken dat ik aan t hacken zou zijn lekker trollen. Als ik hem net gekilld hebt (en ik dus weet dat hij mij zit te spectaten), ff hysterisch met je mouse rondjes draaien, wordt ie helemaal gek >:)

• GeeEs
DanielWW2 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:23:
[...]

Volgens mij is BF3 toch echt een spel waarvan je een licentie hebt gekocht. Het vertonen van beelden of modificeren van de software mag dus niet. DICE staat net zoals zo veel devs toe om beelden te vertonen omdat het gratis reclame is maar ze mogen die filmpjes zo laten verwijderen als je dit willen. ;)
Nu heb je het over uploaden naar youtube.. geen idee of dat mag, maar ik denk dat het niet in strijd is met de regels eigenlijk. Dan kunnen ze meteen inderdaad half youtube wel leeghalen.

Ik had het over cheatsoftware, opzich is daar niets illegaals aan. En ik denk dat in Europa de regels ook heel anders zijn dan dat BF3 je wil doen geloven in hun EULA... maar dat terzijde...

Kijk.. dat het natuurlijk dom, stom en enorm knullig is dat er zulke trieste figuren het spel van anderen verpesten is een andere discussie...

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Dit is mij in metro al een aantal keer gelukt hoor. Wanneer de US goed is en begint door te breken, hierbij schuilen ze achter een muur met zn alle. Men pakt 2 granaten en plant die op die plek, je pak je usas en begint te sproeien. Hoppa 15 kill streak. Medic blijft leven en revived bijna iedereen en dan kom ik weer langs met mijn USAS.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Fonta
rickyy schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:21:
[...]

Dit is mij in metro al een aantal keer gelukt hoor. Wanneer de US goed is en begint door te breken, hierbij schuilen ze achter een muur met zn alle. Men pakt 2 granaten en plant die op die plek, je pak je usas en begint te sproeien. Hoppa 15 kill streak. Medic blijft leven en revived bijna iedereen en dan kom ik weer langs met mijn USAS.
De maps die op de GoT servers draaien, bevatten niet Metro. Problem solved :D
De plugin heeft vandaag wel een cheater gekickt, een bekende want hij staat bovenaan de leaderboards met een KDR van 100. Zou graag ook nog een plugin willen die mensen kicked bij een SPM boven de 1000 en een KDR boven de 6 op Battlelog. Prima dat je een KDR van 6 of hoger haalt in een potje, maar dat vol houden op lange termijn lukt je gewoon niet zonder te cheaten. Beste wat ik in mijn platoons en friendslist zie zit rond de 3, dan is 6 of hoger iets wat praktisch niet zal voorkomen onder de server bezoekers.

Edit: http://www.phogue.net/for...Limits-0.0.0.2-(beta-BF3)

Klinkt goed :D Zit een expression bij die op KDR kan checken binnen Battlelog en dan een ban kan uitvoeren.
( player.Kdr > 4.0 || player.Accuracy > 90 )
Dat moet dan resulteren in een kick/ban en voila :D

[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 29-12-2011 14:31 ]

• mvz

mvz

muziek verslaafde

K/D Ratio 4.214

ik haal 4, maar dan speel je echt ingespannen als een malloot, met uiterste concentratie..
dus 6 lijkt me, op lange termijn inderdaad vrijwel onmogelijk, da's gewoon te goed :9
valt me wel op dat veel mensen in colorblind mode spelen, ook niet-kleurblinden..
je ziet alles echt veel beter.... :)
Tsurany schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:28:
De plugin heeft vandaag wel een cheater gekickt, een bekende want hij staat bovenaan de leaderboards met een KDR van 100. Zou graag ook nog een plugin willen die mensen kicked bij een SPM boven de 1000 en een KDR boven de 6 op Battlelog. Prima dat je een KDR van 6 of hoger haalt in een potje, maar dat vol houden op lange termijn lukt je gewoon niet zonder te cheaten. Beste wat ik in mijn platoons en friendslist zie zit rond de 3, dan is 6 of hoger iets wat praktisch niet zal voorkomen onder de server bezoekers.

Klinkt goed :D Zit een expression bij die op KDR kan checken binnen Battlelog en dan een ban kan uitvoeren.

• Zer0
  • Niet online

Zer0

De plugin heeft vandaag wel een cheater gekickt, een bekende want hij staat bovenaan de leaderboards met een KDR van 100. Zou graag ook nog een plugin willen die mensen kicked bij een SPM boven de 1000 en een KDR boven de 6 op Battlelog. Prima dat je een KDR van 6 of hoger haalt in een potje, maar dat vol houden op lange termijn lukt je gewoon niet zonder te cheaten.
In combinatie met een SPM van 1000+ zie ik dat wel zitten, kicken op alleen KDR>6 vind ikm te ver gaan.
Het is dat ik ook andere classes speel, maar als ik alleen recon zou spelen zou mij KDR best boven de 6 kunnen komen. Ja, ik speel recon voorzichtig en defensief, en haal er geen hoge SPM mee, maar kom meestal zonder deaths en met minimaal 5/6 kills een ronde uit.

• rickyy

SPM van 1000 is bij iemand die 100% metro speelt hartstikke mogelijk. Zowel een K/D van 6. Laatst had ik nog 50-2 gehaald. In een potje karkand had ik 14-2. Oftewel. k/d van 7.

@ MVZ: Ja jij bent die uitzondering, de enige die ik ken die boven de 3 zit.

@ Zer0 en rickyy: Het gaat om je Battlelog stats, niet die van een enkel potje. Heb ook wel eens een KDR gehaald van 20 in een potje, dat kan gebeuren als je vaak gerevived wordt of in een voertuig zit. Echter om dit op Battlelog te hebben betekent dat je altijd zo hoog moet eindigen, dat lukt vrijwel niemand zonder hacks.
We moeten natuurlijk de getallen finetunen, ik roep nu wel wat maar die SPM zou idd hoger kunnen zijn. Kan meerdere statements maken aangezien het heel uitgebreid werkt.

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Tsurany schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:36:
@ MVZ: Ja jij bent die uitzondering, de enige die ik ken die boven de 3 zit.

@ Zer0 en rickyy: Het gaat om je Battlelog stats, niet die van een enkel potje. Heb ook wel eens een KDR gehaald van 20 in een potje, dat kan gebeuren als je vaak gerevived wordt of in een voertuig zit. Echter om dit op Battlelog te hebben betekent dat je altijd zo hoog moet eindigen, dat lukt vrijwel niemand zonder hacks.
We moeten natuurlijk de getallen finetunen, ik roep nu wel wat maar die SPM zou idd hoger kunnen zijn. Kan meerdere statements maken aangezien het heel uitgebreid werkt.
Ik weet dat je het over Battlelog stats hebt, maar ook daar is het heel goed mogelijk om een KDR>6 te halen als je een defensieve speelstijl hebt.
Bekijk deze bijvoorbeeld eens: http://bf3stats.com/stats_pc/3clectic
KDR>6 en ruim 900 SPM, maar niks in zijn stats wat op het resultaat van cheaten lijkt imo.

grrr... tot bf3stats een update deed en zijn KDR onder de vijf zakte :(

[ Voor 3% gewijzigd door Zer0 op 29-12-2011 14:45 ]

Verwijderd

Net een beetje lopen M320 spammen :P
Hij heeft een KDR van net onder de 5. Zulke spelers zijn echt uitzondering en zelfs dan komen ze nog niet aan een KDR van 6.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Als je een Metro hoer bent kan je dit inderdaad regelen. Ik zou nog graag een keer een nieuwe account aanmaken en vanaf het begin alleen maar op de Metro 64P servers gaan. Schijt aan alle unlocks en alleen maar kijken naar je score / kills. Wedden dat je dan boven de 1000 komt :).

Verwijderd

Zer0
Ligt dat nu aan mij ??
ik heb een heel ander overzicht pagina waar ik overaal op moet drukken om die info te bekijken terwijl op die link van ( en anderen ) alles mooi overzichterlijk is .
Moet ergens lid van worden om die zo te zien ??

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:22
http://battlelog.battlefi...nticheat/stats/383260074/

dat was die kerel waar Tsurany het over had (denk ik)
Deze zat iig vanmiddag ff in GoT1 maar werd binnen paar minuten gekicked + ban

Moest wel lachen tho om z'n stats...

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Tsurany schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:49:
Hij heeft een KDR van net onder de 5. Zulke spelers zijn echt uitzondering en zelfs dan komen ze nog niet aan een KDR van 6.
Voor bf3stats de laatste update deed had hij dat wel, en er staan er genoeg op die site. Het wordt helemaal leuk als je als nieuwe speler de server joint en nog maar een paar rondes gespeeld hebt en het geluk had een hoge KDR te hebben in de paar rondes die je gespeeld hebt.

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 15:19
Dan schroeven ze de KDR op naar max 7 en de SPM naar 1100 en dan loopt niemand meer te zeiken, toch?
StealthyPeanut schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:49:
Als je een Metro hoer bent kan je dit inderdaad regelen. Ik zou nog graag een keer een nieuwe account aanmaken en vanaf het begin alleen maar op de Metro 64P servers gaan. Schijt aan alle unlocks en alleen maar kijken naar je score / kills. Wedden dat je dan boven de 1000 komt :).
Dat moet wel lukken ja. Maar als je dat echt zo graag doet speel je toch niet op GoTBF3.nl servers :+
Maar wellicht moeten we het wat verhogen naar 1500 dan. Ach, nog niks staat vast. Die plugin moet überhaupt nog geïnstalleerd worden.
Zer0 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:52:
Voor bf3stats de laatste update deed had hij dat wel, en er staan er genoeg op die site. Het wordt helemaal leuk als je als nieuwe speler de server joint en nog maar een paar rondes gespeeld hebt en het geluk had een hoge KDR te hebben in de paar rondes die je gespeeld hebt.
True, maar dan voegen we een filter toe die kijkt naar speeltijd. Speeltijd moet dan boven de 4-5 uur zitten. Zo kunnen we ook kijken naar het aantal kills, meer dan 10.000 kills met minder dan 25 uur gespeeld is ook het resultaat van een cheat.

Tevens is er een virtual mode in die plugin, twee daagjes op alle servers draaien en dan analyseren of er onterechte kicks bij zitten.

[ Voor 38% gewijzigd door Tsurany op 29-12-2011 14:56 ]

• StealthyPeanut
Tsurany schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:52:
[...]

Dat moet wel lukken ja. Maar als je dat echt zo graag doet speel je toch niet op GoTBF3.nl servers :+
Maar wellicht moeten we het wat verhogen naar 1500 dan. Ach, nog niks staat vast. Die plugin moet überhaupt nog geïnstalleerd worden.
Uiteraard. Daar heb je gelijk in :).

Maar, als je zijn stats bekijkt heeft hij op de normale servers en mappen een normale score, maar op de Metro mappen scores van 85-15 en dan dik veel punten. Sja, als je zo je game wilt spelen prima, maar denk dan niet dat wij zijn stats serieus nemen :>

• GeeEs
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:51:
Zer0
Ligt dat nu aan mij ??
ik heb een heel ander overzicht pagina waar ik overaal op moet drukken om die info te bekijken terwijl op die link van ( en anderen ) alles mooi overzichterlijk is .
Moet ergens lid van worden om die zo te zien ??
http://bf3stats.com/stats_pc/Zoltan1955

Is een andere stats site dan Battlelog... Hoef je geen lid van te zijn, je kunt alle players opzoeken. Uitgebreid en leuk om naast Battlelog te gebruiken inderdaad..

In de link vast jou naam ingevuld, kan je hem zo bookmarken!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

mja, kan als je superasociaal veel metro speelt, heb je op een bepaald moment alle playertactics en movements wel uitgedacht, en anticipeer je op alles, ergo je word supergoed op die map..

85-15 zou ik dan nog best geloven.. 85-5 zou ik wel achterdochtig worden..
StealthyPeanut schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:55:
[...]

Uiteraard. Daar heb je gelijk in :).

Maar, als je zijn stats bekijkt heeft hij op de normale servers en mappen een normale score, maar op de Metro mappen scores van 85-15 en dan dik veel punten. Sja, als je zo je game wilt spelen prima, maar denk dan niet dat wij zijn stats serieus nemen :>

• StealthyPeanut
mvz schreef op donderdag 29 december 2011 @ 15:01:
mja, kan als je superasociaal veel metro speelt, heb je op een bepaald moment alle playertactics en movements wel uitgedacht, en anticipeer je op alles, ergo je word supergoed op die map..

[...]
Ja ik geloof het ook wel, dat hij niet cheat. Maar het is totaal niet representatief om te vergelijken met normale maps :).
mvz schreef op donderdag 29 december 2011 @ 15:01:

[...]
Ik ben een van die mensen die asociaal veel metro speelt, overigens uitsluitend rush geen conquest. Scores van 50+ vs 10- deaths zijn dan inderdaad goed haalbaar. 85-15 is ook niet bijzonder moeilijk als op een 300 (oid) ticket server speelt. Als je een map maar lang genoeg speelt wordt het vanzelf makkelijker. Je hebt een paar looplijnen die 90% van de tijd goed werken, je weet precies hoeveel mensen op welk tijdstip op een bepaalde locatie kunnen zitten etc. en dan is het makkelijk punten harken.

Dat wil zeggen, mits er niet teveel mensen op de server zijn die metro door en door kennen, maar dan begint de lol pas echt! :) De allerspannendste en frantic potjes heb ik echt op de THVC/OlMG servers als er veel spelers in beide teams zitten die ziek goed zijn op metro. Wordt het tenminste veel tactischer en uitdagender dan de meeste random potjes op andere servers/gamemodes.

Zo heeft iedereen zijn voorkeuren en gelukkig laat BF3 de ruimte om iedereen te laten spelen hoe hij/zij wilt!
Snorro schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:07:
[...]

Haha dit doe ik wel eens in willekeurige FPS potjes als ik in een lekkere flow zit en flink aan t ownen ben. Iemand die al ff loopt te zeiken dat ik aan t hacken zou zijn lekker trollen. Als ik hem net gekilld hebt (en ik dus weet dat hij mij zit te spectaten), ff hysterisch met je mouse rondjes draaien, wordt ie helemaal gek >:)
I lol'ed.
Op dit moment het volgende aan het testen:
Limit 1:
( player.Kdr > 2.0 )

Limit 2:
(
( player.Accuracy > 90 ) ||
( player.Skill > 500 ) ||
( player.Spm >500 )
)

We draaien hem in virtual mode op server #1 en ik ben benieuwd wat dit gaat opleveren :)

Verwijderd

Wat is daar precies het idee van? Je mag geen K/D van hoger dan 2?
Een KDR hoger dan 2, Accuracy hoger dan 90, Skill hoger dan 500 of Spm hoger dan 500 zorgt voor een kick. Hij draait nu in virtual mode dus zal niet daadwerkelijk kicken, maar op deze manier kunnen we wel testen of de plugin werkt en wie hij wel of niet zou kicken. In de loop van deze week zal het finetunen zijn zodat hij enkel de juiste mensen kickt die daadwerkelijk cheaten.

• Fonta
I like

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Tsurany schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:00:
Een KDR hoger dan 2, Accuracy hoger dan 90, Skill hoger dan 500 of Spm hoger dan 500 zorgt voor een kick. Hij draait nu in virtual mode dus zal niet daadwerkelijk kicken, maar op deze manier kunnen we wel testen of de plugin werkt en wie hij wel of niet zou kicken. In de loop van deze week zal het finetunen zijn zodat hij enkel de juiste mensen kickt die daadwerkelijk cheaten.
+1

Ik denk dat ik voor iedereen spreek wanneer ik zeg thanks voor de moeite! :)

Verwijderd

Een K/D van 2 is niet heel moeilijk om te halen. Zelfs een K/D van 10 betekend niet dat je cheat; in tanks haal ik dat wel eens, met als persoonlijk record 19/0. Het andere team moet dan niet al te snugger zijn natuurlijk, maar daarop filteren lijkt me geen goed idee. De tweede filter lijkt me wat realistischer.

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:11
Mijn KDR is net onder 2, mijn accuracy 22%, maar mijn SPM zit boven de 600, zou ik dan meteen gekickt worden? Of is de regel een AND statement?

Trouwens net één pot geweldige Wake gehad, ik join de server, spawn in een Viper met een goede piloot. Enemy had nog maar een basis, dat was dus rapen geblazen. 50-0 eindresultaat. Met een votekick systeem had ik er al lang uitgelegen...
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:03:
Een K/D van 2 is niet heel moeilijk om te halen. Zelfs een K/D van 10 betekend niet dat je cheat; in tanks haal ik dat wel eens, met als persoonlijk record 19/0. Het andere team moet dan niet al te snugger zijn natuurlijk, maar daarop filteren lijkt me geen goed idee. De tweede filter lijkt me wat realistischer.
Hij pakt je Battlelog stats, niet die van je spel op de server. Dat ene potje met 19/0 heeft op het grote geheel niet veel invloed op jou score als je al vele uren speelt. Het probleem is inderdaad dat spelers iets kunnen doen wat geweldig effectief is waardoor ze een zeer hoge score krijgen en ze verdacht lijken op basis van die score. Echter door een Battlelog check uit te voeren pak je hun gehele spel en beoordeel je ze op meer dan een enkele ronde.
Zerosum schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:05:
Mijn KDR is net onder 2, mijn accuracy 22%, maar mijn SPM zit boven de 600, zou ik dan meteen gekickt worden? Of is de regel een AND statement?
Je zou dan gekickt moeten worden, het is geen AND statement. Deze getallen zijn natuurlijk bedoeld om veel kicks te triggeren als proof of concept, wanneer we hem uit de live mode halen en kicks daadwerkelijk uit gaan voeren pakken we andere getallen.
Trouwens net één pot geweldige Wake gehad, ik join de server, spawn in een Viper met een goede piloot. Enemy had nog maar een basis, dat was dus rapen geblazen. 50-0 eindresultaat. Met een votekick systeem had ik er al lang uitgelegen...
True, een van de redenen dat een votesystem niet betrouwbaar is.

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:11
Sja, wat is een discutabele SPM, mijn gevoel zeg alles boven de 900-1000. Maar je moet naar het complete plaatje kijken, als iemand weinig tijd heeft gespeeld en nog weinig awards binnen heeft, is zo'n SPM normaal niet hoog. Aan de andere kant is de combi van SPM, combat efficiency (killstreaks) en accuracy in ieder geval een indicator.

Ik capture, repair, revive me helemaal een ongeluk, pas na 60-70 uur gameplay kreeg ik mijn SPM boven de 600. Heb niet het idee nog veel hoger te kunnen.

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:49

Mad-Matt

TheDoctor#2181

heren,

Hoe stel ik de ticket-hoeveelheid in?
Ik heb BF3CC met een i3d server, maar zie nergens de optie.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Even inloggen op je i3D.net account en dan via de website doen. Je moet "vars.gameModeCounter 175" gebruiken zonder de ", dan kan je 175 veranderen voor het getal dat jij er wilt hebben staan. Het gaat in procenten dus 175 is 75% meer tickets dan normaal.

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Zerosum schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:16:
Sja, wat is een discutabele SPM, mijn gevoel zeg alles boven de 900-1000. Maar je moet naar het complete plaatje kijken, als iemand weinig tijd heeft gespeeld en nog weinig awards binnen heeft, is zo'n SPM normaal niet hoog. Aan de andere kant is de combi van SPM, combat efficiency (killstreaks) en accuracy in ieder geval een indicator.

Ik capture, repair, revive me helemaal een ongeluk, pas na 60-70 uur gameplay kreeg ik mijn SPM boven de 600. Heb niet het idee nog veel hoger te kunnen.
Ik zit met 67 uur speeltijd en mijn SPM is maar 219 ;)
In het begin heeel lang zitten rondklooien :D
Als ik vanaf het begin had gespeeld zoals ik nu meestal speel had m'n SPM "veel" hoger gelegen
(Nu nog steeds hoor, gebeurd vaker en vaker dat ik gewoon voor te lachen mortar neem :p )

[ Voor 6% gewijzigd door Fantasma op 29-12-2011 16:30 ]

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:01
Zerosum schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:05:

Jah heb het ook al eens voorgehad op wake dat ik in een viper zat met echt een goede piloot, dan kun je echt heel veel betekenen voor je team! :D

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Mad-Matt schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:24:
heren,

Hoe stel ik de ticket-hoeveelheid in?
Ik heb BF3CC met een i3d server, maar zie nergens de optie.
Gamemode counter. Tickets worden in hoeveelheden van procenten gemodified (100 = 350 tickets geloof ik) Als je deze teller op 300 zet krijg je 1050 tickets. Dus logischerwijs als je deze counter onder de 100 zet krijg je een procentuele vermindering daarvan
Solictice schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:51:

Waar is die report button?
Must report cheating jerk. :(

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:49

Mad-Matt

TheDoctor#2181

dank u heren, straks even proberen.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Verwijderd

GeeEs schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:57:
[...]

http://bf3stats.com/stats_pc/Zoltan1955

Is een andere stats site dan Battlelog... Hoef je geen lid van te zijn, je kunt alle players opzoeken. Uitgebreid en leuk om naast Battlelog te gebruiken inderdaad..

In de link vast jou naam ingevuld, kan je hem zo bookmarken!

Thanks a lot Mate
;) :)
|Dus als ik vort mijn naam in vul kom ik altijd op die stats- site??
Je moet gewoon naar www.bf3stats.com gaan en daar je naam invullen en je stats worden opgezocht.

Verwijderd

Oké dan is mij Nu echt duidelijk, bedankt _/-\o_ ;)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Solictice schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:51:

Leuke is dat die gast niet te reporten is? :? Wellicht is het dus een testaccount voor GGC-stream, dat is een anti-cheat community waar ook de GoTBF3.nl servers aan deelnemen. Maar lijkt me vreemd dat zoiets in een productie omgeving gedaan wordt dan.

• shenr
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:29:
[...]

Thanks a lot Mate
;) :)
|Dus als ik vort mijn naam in vul kom ik altijd op die stats- site??
Wow dat zijn aardig wat uurtjes (kon het niet laten om even te kijken) ;)
Issie wel Chaos ;)

• Solictice
  • Laatst online: 11:22
CptChaos schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:42:
[...]
Leuke is dat die gast niet te reporten is? :? Wellicht is het dus een testaccount voor GGC-stream, dat is een anti-cheat community waar ook de GoTBF3.nl servers aan deelnemen. Maar lijkt me vreemd dat zoiets in een productie omgeving gedaan wordt dan.
Je moet bij z'n profile kijken, ik linkte naar z'n Soldier :P

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ja deed ik, daar zag ik de report dus ook niet staan.

EDIT:
Hij is wel te reporten inderdaad. Snap alleen niet waarom Battlelog dan mij uitlogt steeds terwijl ik aangeef 'Remember me'.... :/

[ Voor 57% gewijzigd door CH4OS op 29-12-2011 18:17 ]

• Fonta
CptChaos schreef op donderdag 29 december 2011 @ 18:16:
Ja deed ik, daar zag ik de report dus ook niet staan.

EDIT:
Hij is wel te reporten inderdaad. Snap alleen niet waarom Battlelog dan mij uitlogt steeds terwijl ik aangeef 'Remember me'.... :/
zojuist reported. Werkt gewoon hoor. ook voor die ggc gast.

• StealthyPeanut
RoyK schreef op donderdag 29 december 2011 @ 09:29:
zeker toffe filmpjes. Leuk om te zien hoe je het spel bespeeld. Ik heb een totaal andere manier van spelen, wat meer terughoudender.
GeeEs schreef op donderdag 29 december 2011 @ 09:25:
Je kan teamspeak als je opneemt even uitzetten/muten ?

Toffe filmpjes!
Thx!

Ik zal TS volgende keer uitzetten idd, maar dan mis je elkaar wel tijdens het samenspelen. Niet recorden van TS geluid lukt het me niet in ieder geval

Verwijderd

shenr schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:43:
[...]

Wow dat zijn aardig wat uurtjes (kon het niet laten om even te kijken) ;)
Je moet wel wat te doen hebben om deze ouwe l^l bezig te houden. <+:) :+
GEEN vrouw in huis helpt ook wel. :P -O- :9
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 19:08:
[...]

Je moet wel wat te doen hebben om deze ouwe l^l bezig te houden. <+:) :+
GEEN vrouw in huis helpt ook wel. :P -O- :9
Over een tiental jaar moet jij een vervolg maken op dit filmpje :P
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Gy1zDBW_UAw]

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 09:37
Hahaha grandpa kicks ass!

Boom headshot!!!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Tja, ik zie mezelf ook nog wel es een potje BF spelen als ik 50/60 ben :D why not...

• rickyy
Ook leuk. Bij een map change heb ik nu al 3x vandaag gehad dat er gewoon oneindig loading... blijft staan. Moet ik alt + F4 doen en dan kost weer een win. Oftewel, voor elke keer dat je niet meer wil spelen moet je een win inleveren voor een lose.

Vind dat systeem nou niet zo lekker werken.

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
rickyy schreef op donderdag 29 december 2011 @ 20:24:
Ook leuk. Bij een map change heb ik nu al 3x vandaag gehad dat er gewoon oneindig loading... blijft staan. Moet ik alt + F4 doen en dan kost weer een win. Oftewel, voor elke keer dat je niet meer wil spelen moet je een win inleveren voor een lose.

Vind dat systeem nou niet zo lekker werken.
Dit had ik ook! Vandaag al 2x gehad (van de 2x dat ik speelde) bij een map wissel dat hij blijft hangen op Loading... Dit is zeer irritant.

• StealthyPeanut
volgens mij wordt alles opgeslagen na de ronde en dus voor de map change. Je kan ook leaven tijdens het stats overzicht en alles blijft gewoon opgeslagen.

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:04
Nee, hij saved alles direct wanneer het gebeurt.
Althans, al een paar keer geragequit (:P) en had gewoon de score/ribbons/unlocks gekregen waar ik "recht op had".

Verwijderd

haha die knife actie @ 2:10 ongeveer ^^
Pagina: 1 ... 27 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.