KillerX42 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 23:40:
Zonet mijn Kolonel rang gehaald, oftewel level 45, oftewel het 'laatste' level.. Precies 90 uur over gedaan!
In totaal nu de assault en engineer klasse uitgespeeld, en de heli en jet.
Hoeveel uur hebben jullie er nu in zitten, en welk level?
Ik zit na 115 uur op rank 54. Komt neer op een SPM van 548 dus gaat niet verkeerd. Hoewel het me nog steeds alleen gaat om het plezier in het spel, blijven de vele stats die bij worden gehouden wel leuk om te bekijken. Nu speel ik bijvoorbeeld alle wapens naar de 300 / 350 om alles te unlocken. Hierdoor speel je het spel met elk wapen en op een andere manier / met een andere benadering.
Even iets anders;
Gisteren nog wat gecapped met de nieuwe Afterburner dus met geluid van de game zelf. Erg gaaf! Nog wel soms framedrops naar 35 dus dat is wel minder, maar dat komt gelukkig niet zo heel vaak voor.
De volgende video is een redelijk potje op Strike at Karkand met als gevolg; MVP, Ace Squad en een Win erbij. De video loopt iets te lang door eigenlijk, maar dat boeit niet echt.
Ik moet vooral erop letten dat ik wat minder ga rennen en soms gewoon wacht i.p.v. altijd maar achter de tegenstander aan te lopen

. Ook minder sprayen, maar bij sommige wapens kon het heel goed (PDW-R) en daardoor heb ik het me weer aangeleerd. Terwijl je met tikken veel meer kills maakt. Ook de suppressor is niet op alle wapens goed, want met de L85A2 heb je wel heel veel kogels nodig.
Let NIET op de stemmen die je soms hoort. Dit zijn de gasten waar ik mee op Teamspeak zit. Ik moet nog een manier vinden om die weg te krijgen maar dat zal niet lukken denk ik
Het was een pot van ongeveer een 20 minuten dus ik heb het in 2 delen opgesplitst. Veel kijkplezier!
[
Voor 16% gewijzigd door
StealthyPeanut op 29-12-2011 09:55
]