Volgende keer om een kill ipv een kick vragen, die kunnen de game mods ook geven.Row1 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:09:
Wtf, ik ging net ff op een GoT Server, spawn daar, maar sta vast, kan niet schieten, geen granaten gooien, niet kniven, helemaal niks! ZELFS GEEN SUICIDE. Riep anderen op om mij te killen, lukte ook niet!Stonden minuten lang op me te schieten, naden, c4, werkte allemaal niet, dus enigste oplossing was kicken.
Punkbuster werkt totaal niet, en EA/Dice hebben totaal geen interesse om mensen te bannen. Die kijken alleen maar naar de $$$.Petertje750 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:58:
Doet PunkBuster dan niet zijn werk met al die aimbotters?
---RAWE CEEK!!!---
Als echte Hollander moet ik je nu eigenlijk belachelijk maken maar ik hou me maar in.Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 22:29:
Eindelijk weer een goeie game met 18/5 ipv 1/13 of 2/20
Lang leve GoT! (en België)
In ieder geval zij je lang leve GoT.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hallo allemaal,
Ben zwaar gefrustreerd!
Nu heb ik Battlefield 3 en dacht ik ga back to karkand kopen, dit dus ook gedaan online. Alleen heb ik per toeval een keer een 2de account aangemaakt op Origin en heb op dat mail adres de uitbreiding aangevraagd en betaald via ideal.
Nu kan ik hem niet downloaden omdat battlefiel 3 niet geïnstalleerd is op dat account! Wel op het account waar ik al +- een maand op speel, hoe kan ik de uitbreiding nu downloaden ?
Ik kan ook nergens het telefoonnummer vinden zodat ik ze morgen kan bellen om mij te helpen, erg frustrerend!!!!!
Als ik inlog op de site zie ik wel dat ik betaald heb en dat ik hem kan downloaden, maar kan deze in mijn beide account niet vinden.
Kan iemand mij verder helpen?
Alvast bedankt.
Ben zwaar gefrustreerd!
Nu heb ik Battlefield 3 en dacht ik ga back to karkand kopen, dit dus ook gedaan online. Alleen heb ik per toeval een keer een 2de account aangemaakt op Origin en heb op dat mail adres de uitbreiding aangevraagd en betaald via ideal.
Nu kan ik hem niet downloaden omdat battlefiel 3 niet geïnstalleerd is op dat account! Wel op het account waar ik al +- een maand op speel, hoe kan ik de uitbreiding nu downloaden ?
Ik kan ook nergens het telefoonnummer vinden zodat ik ze morgen kan bellen om mij te helpen, erg frustrerend!!!!!
Als ik inlog op de site zie ik wel dat ik betaald heb en dat ik hem kan downloaden, maar kan deze in mijn beide account niet vinden.
Kan iemand mij verder helpen?
Alvast bedankt.
Je kunt dan het beste contact opnemen met EA zelf, zij kunnen je verdere instructies geven hoe je diverse accounts kan koppelen. In het verleden hebben ze daar een migratie tool voor gehad dacht ik, maar die zal niet meer werken denk ik.
Net nog een video gemaakt van een potje op Firestorm. Ik heb wat moeten knippen en plakken omdat hij anders te lang werd. Deze is ook niet speciaal, maar zitten wel wat leuke kills en momenten in. Zeker met een paar lekkere nummers op de achtergrond leuk kijkmateriaal
Iets heel anders; Ik speelde vanavond even op een Metro server want clanmates zaten er ook in en ik kon maar een uurtje gamen -> 4e potje leave ik en uiteindelijk wint mijn team:
http://battlelog.battlefi...how/12987662/1/174263452/
Maar als ik dan in mijn overzichten kijk, heb ik een LOSS erbij gekregen. Zie mijn laatste potje maar:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Loonens/
Waar gaat het mis? Je krijgt toch geen leave voor elk potje wat je niet afmaakt hoop ik? Nu zie ik trouwens ook dat ik een LOSS krijg, ook al ben ik na 5 minuten weer uit een potje verdwenen. Ook wel jammer als dat zo is trouwens....
Iets heel anders; Ik speelde vanavond even op een Metro server want clanmates zaten er ook in en ik kon maar een uurtje gamen -> 4e potje leave ik en uiteindelijk wint mijn team:
Maar als ik dan in mijn overzichten kijk, heb ik een LOSS erbij gekregen. Zie mijn laatste potje maar:
Waar gaat het mis? Je krijgt toch geen leave voor elk potje wat je niet afmaakt hoop ik? Nu zie ik trouwens ook dat ik een LOSS krijg, ook al ben ik na 5 minuten weer uit een potje verdwenen. Ook wel jammer als dat zo is trouwens....
[ Voor 56% gewijzigd door StealthyPeanut op 27-12-2011 22:56 ]
Wat een waardeloze site van Origin/EA ik wil de order annuleren en hem op nieuw bestellen op het juiste account.
Ik ga naar veel gestelde vragen en dan naar het kopje bestelling annuleren, dan moet ik op klantenservice drukken en dan zou ik contact gegevens moeten krijgen. Wat ik dan krijg is een groot scherm met daarop dat ik starwars kan kopen. Kan nergens contact gegevens vinden!!!
Dit is de eerste keer dat ik iets via origin koop online en gaat fout deels mijn eigen schuld, maar om dan niks te kunnen ondernemen is wel erg triest!
Ik ga naar veel gestelde vragen en dan naar het kopje bestelling annuleren, dan moet ik op klantenservice drukken en dan zou ik contact gegevens moeten krijgen. Wat ik dan krijg is een groot scherm met daarop dat ik starwars kan kopen. Kan nergens contact gegevens vinden!!!
Dit is de eerste keer dat ik iets via origin koop online en gaat fout deels mijn eigen schuld, maar om dan niks te kunnen ondernemen is wel erg triest!
als je leaved dan krijg je idd een loss, maar hij telt niet mee in je stats geloof ik. telt als quit.StealthyPeanut schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 22:47:
Net nog een video gemaakt van een potje op Firestorm. Ik heb wat moeten knippen en plakken omdat hij anders te lang werd. Deze is ook niet speciaal, maar zitten wel wat leuke kills en momenten in. Zeker met een paar lekkere nummers op de achtergrond leuk kijkmateriaal![]()
[video]
Mechwarrior Online: Flapdrol
https://help.ea.com/article/battlefield-3-and-originjcj1982 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 23:10:
Wat een waardeloze site van Origin/EA ik wil de order annuleren en hem op nieuw bestellen op het juiste account.
en dan op talk to game advisor klikken. Via de EA Live chat kunnen ze je meestal wel goed helpen. Bij mij ging de aankoop van B2K ook niet helemaal vlekkeloos.
Het lijkt mij dat zo'n server offline moet worden gehaald. Aan de andere kant, wel leuk om stats uit te lezen en iedereen een ban te geven die daar hacked.Rub3s schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:23:
[...]
ok, maar dan komen er bij mij een hoop vraagtekens (zoiets:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Wordt dit dan toegestaan? In die server zaten minstens 5 aimbotters.... Je zou op zijn minst verwachten dat ze zo'n server meer in de gaten houden?
Die met je juist openhouden. Dan kunnen de hackers elkaar overhoop schieten en om de zoveel tijd gaat er een DICE employe naar de server en banned ze allemaal.reemprive schreef op woensdag 28 december 2011 @ 00:07:
[...]
Het lijkt mij dat zo'n server offline moet worden gehaald. Aan de andere kant, wel leuk om stats uit te lezen en iedereen een ban te geven die daar hacked.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Juist niet bannen, laat ze lekker aanklooien met zijn alleen op die server zodat de rest er geen last van heeftDanielWW2 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 00:10:
[...]
Die met je juist openhouden. Dan kunnen de hackers elkaar overhoop schieten en om de zoveel tijd gaat er een DICE employe naar de server en banned ze allemaal.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Idd dat is wel een goed idee, gewoon alle hackers standaard enkel in servers laten spelen waar alleen andere hackers zitten.Phyxion schreef op woensdag 28 december 2011 @ 00:12:
[...]
Juist niet bannen, laat ze lekker aanklooien met zijn alleen op die server zodat de rest er geen last van heeft
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 22:29:
Eindelijk weer een goeie game met 18/5 ipv 1/13 of 2/20
Lang leve GoT! (en België)
@ Rienspy: Belg? High-five!!DanielWW2 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 22:40:
[...]
Als echte Hollander moet ik je nu eigenlijk belachelijk maken maar ik hou me maar in.![]()
In ieder geval zij je lang leve GoT.
En nog wat propaganda binnensmijten

Maar halen ze hier wel voldoening uit? Als iedereen cheat, dan kan je toch moeilijk een hoge K/D halen?HKS-Skyline schreef op woensdag 28 december 2011 @ 01:01:
[...]
Idd dat is wel een goed idee, gewoon alle hackers standaard enkel in servers laten spelen waar alleen andere hackers zitten.
Of gaat het erom te zoeken wie bovenaan komt te staan en dus de beste cheat software heeft?
Asgaro schreef op woensdag 28 december 2011 @ 01:35:
[...]
[...]
@ Rienspy: Belg? High-five!!
En nog wat propaganda binnensmijten![]()
[afbeelding]

Belgen weten waarom

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Ignore me
[ Voor 98% gewijzigd door CH4OS op 28-12-2011 02:24 ]
natuurlijk......NoFearCreations schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 22:11:
[...]
Punkbuster werkt totaal niet, en EA/Dice hebben totaal geen interesse om mensen te bannen. Die kijken alleen maar naar de $$$.

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Dat was een productief dagje.
Behaalde medals: MVP 1, Carbine, PDW, Light Machine Gun, Ace Squad, Assault Rifle & Conquest Winner
Behaalde service stars: RPK-74M Star 1, M98B Star 13 & G36C Star 1.
Ik ben aardig op weg naar mn volgende rang
Behaalde medals: MVP 1, Carbine, PDW, Light Machine Gun, Ace Squad, Assault Rifle & Conquest Winner
Behaalde service stars: RPK-74M Star 1, M98B Star 13 & G36C Star 1.
Ik ben aardig op weg naar mn volgende rang
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Dus ik om een uur of 4 even een conquest Firestorm in 3/24 players. Stap in de AA aan de kant van offices (dus niet army outpost -> Dat is toch USA?) en rij een beetje rond, zie dat alle drie in hetzelfde team zitten, geen bases captured....
Scores van tussen de 0 en 210. Kom ik bij A aan, dat refilling station, zie ik "stapels" tanks... Dus ik rij dichterbij, tot waar je kunt komen zeg maar. Drie vliegende dudes, een stuk of 50 tanks (half op en over elkaar) en een giga lag / fps crash, zegt iemand "sorry" en kicked (banned): "We re stacking tanks, gtfo"
Had nog op Prt.Scr. gedrukt voordat ik gekicked werd, maar die is zwart / desktop scherm 2 helaas. Hoe maak je screenies in BF3??? (Voor een volgende keer)
Eindelijk na een uur of 60 m'n Assault helemaal vol (rang 34, 246spm).
Scores van tussen de 0 en 210. Kom ik bij A aan, dat refilling station, zie ik "stapels" tanks... Dus ik rij dichterbij, tot waar je kunt komen zeg maar. Drie vliegende dudes, een stuk of 50 tanks (half op en over elkaar) en een giga lag / fps crash, zegt iemand "sorry" en kicked (banned): "We re stacking tanks, gtfo"
Had nog op Prt.Scr. gedrukt voordat ik gekicked werd, maar die is zwart / desktop scherm 2 helaas. Hoe maak je screenies in BF3??? (Voor een volgende keer)
Eindelijk na een uur of 60 m'n Assault helemaal vol (rang 34, 246spm).
ik gebruik Fraps om screens en ingame video's op te nemen... http://www.fraps.com/
Leuk kijkmateriaal Loonens! Zou geinteresseerd zijn in meer materiaal van je!StealthyPeanut schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 22:47:
Net nog een video gemaakt van een potje op Firestorm. Ik heb wat moeten knippen en plakken omdat hij anders te lang werd. Deze is ook niet speciaal, maar zitten wel wat leuke kills en momenten in. Zeker met een paar lekkere nummers op de achtergrond leuk kijkmateriaal![]()
[video]
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Dankd_star schreef op woensdag 28 december 2011 @ 08:15:
[...]
Leuk kijkmateriaal Loonens! Zou geinteresseerd zijn in meer materiaal van je!
Ik ga vanavond of morgenavond even wat beeldmateriaal van Karkand of Sharqi cappen. Daar is het wat drukker en krijg ik wat meer actie in de compilatie. Meteen probeer ik dit met de nieuwe Afterburner beta of Playclaw om geluid erbij te krijgen. Nummers van de Foo Fighters zijn leuk, maar het geluid van de game zelf maakt het toch wel echt af imho.
Alsof Punkbuster erg secuur is in het tegenhouden van cheat-software.. Het aantal aimbotters in BF3 is nogal hoog. Ik snap ESL wel. Daarnaast is het recorden van demo's ook verplicht. Wat tegen ESL werkt, is dat Wire niet heel erg betrouwbaar is. Als ze betrouwbare AC software en betrouwbare admins zouden hebben, zou ik totaal geen probleem hebben in het spelen van ESL.ShortsNL schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:07:
[...]
Misschien, maar voor mij is ESL niet de norm. Er zijn immers genoeg andere ladders/leagues waarbij ik geen last heb van dit soort dingen.
Helaas is mijn Engelse clan hier totaal onverschillig over en zijn ze helemaal fan van ESL. Totaal gewend aan CCTV op elke hoek, en zodoende laten ze allerlei van dit soort dingen gewoon over zich heen komen onder het mom van 'veiligheid', 'dit is de norm' of 'het hindert me toch niet'. Maarja, dan doe ik maar niet mee aan hun ESL-wedstrijdjes. Voor mij zijn er altijd nog de friendlies.
Ook dat werkte niet hahaCptChaos schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 22:06:
[...]
Volgende keer om een kill ipv een kick vragen, die kunnen de game mods ook geven.
De volgende keer gewoon op Alt+F4 drukken. Dat is nog wel het makkelijkst denk ik
Je klinkt iig als iemand die ik ook direct zou kick/(bannen). Ik denk ook niet dat je gekicked bent om die reden, maar om je drammerige gedrag. Jouw gedrag en manier van praten hier, dat zuigende zeikerige, zou ik iig niet toleren op een server waar ik admin op ben.unfor schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:42:
[...]
Ik blijf er bij, ga naar bijbelkamp als een beetje gescheld je irriteert.
Meteen punishen voor 1 scheldwoordje is gewoon zielig.
Kanker mag om mijn part een kick opleveren, maar fuck en shit zijn imo vrij softe scheldwoorden.
Punkbuster houd goed de kiddies tegen die via Google gaan zoeken naar cheats. De echt goede betaalde cheats worden vrijwel nooit ontdekt en als ze al ontdekt zijn komen er direct nieuwe versies die weer undetected zijn.Noeandee schreef op woensdag 28 december 2011 @ 09:25:
Alsof Punkbuster erg secuur is in het tegenhouden van cheat-software.. Het aantal aimbotters in BF3 is nogal hoog. Ik snap ESL wel. Daarnaast is het recorden van demo's ook verplicht. Wat tegen ESL werkt, is dat Wire niet heel erg betrouwbaar is. Als ze betrouwbare AC software en betrouwbare admins zouden hebben, zou ik totaal geen probleem hebben in het spelen van ESL.
Zit zelf een killrate plugin te configureren, die kicked mensen bij een verdachte killrate en een verdacht aantal kills in een ronde. Houd in ieder geval een deel van de cheaters weg.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ja leuk z'n plugin... Als chopper gunner ben je redelijk vaak de pineut als je met een maatje vliegt. Laatst op een server waar een ratio van 10:0 al voor een kick zorgde.Tsurany schreef op woensdag 28 december 2011 @ 10:09:
[...]
Punkbuster houd goed de kiddies tegen die via Google gaan zoeken naar cheats. De echt goede betaalde cheats worden vrijwel nooit ontdekt en als ze al ontdekt zijn komen er direct nieuwe versies die weer undetected zijn.
Zit zelf een killrate plugin te configureren, die kicked mensen bij een verdachte killrate en een verdacht aantal kills in een ronde. Houd in ieder geval een deel van de cheaters weg.
Dat is wel wat extreem ja. 60-0 is dan wel weer discutabel, uitzonderingen daargelaten. Het is iig verre van zaligmakend zo'n plugin..Freezerator schreef op woensdag 28 december 2011 @ 10:17:
[...]
Ja leuk z'n plugin... Als chopper gunner ben je redelijk vaak de pineut als je met een maatje vliegt. Laatst op een server waar een ratio van 10:0 al voor een kick zorgde.
Natuurlijk een kwestie van goed configureren
Als je hem zo strak configureert zal je inderdaad enorm veel false positives krijgen, configureer je hem wat losser krijg je wat meer false negatives maar dat is alsnog minder ergerlijk.
Je zou kunnen denken aan een max van 70-100 kills per ronde. Heeft iemand meer dan is het volgens mij altijd wel een cheater, nog nooit iemand zoveel kills zien halen.
Je zou kunnen denken aan een max van 70-100 kills per ronde. Heeft iemand meer dan is het volgens mij altijd wel een cheater, nog nooit iemand zoveel kills zien halen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
3k round serverTsurany schreef op woensdag 28 december 2011 @ 10:21:
Natuurlijk een kwestie van goed configurerenAls je hem zo strak configureert zal je inderdaad enorm veel false positives krijgen, configureer je hem wat losser krijg je wat meer false negatives maar dat is alsnog minder ergerlijk.

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Ik heb EA aan de lijn gehad en die hebben het heel netjes voor me opgelost TOP!
Ik heb een nieuwe activatie code gehad op het juiste mail adres
Vanaf BACK TO KARKAND
Ik heb een nieuwe activatie code gehad op het juiste mail adres
Vanaf BACK TO KARKAND
Ligt eraan. Hebben jullie een high tickets server? Ik heb al 3 keer 100+ kills gehad in een 200% tickets server. Meerdere keren al 75+ dus daar zou ik de filter niet op afstemmen. Zeker niet op Sharqi waar je met een chopper echt ziek veel kills kunt halen.Tsurany schreef op woensdag 28 december 2011 @ 10:21:
Natuurlijk een kwestie van goed configurerenAls je hem zo strak configureert zal je inderdaad enorm veel false positives krijgen, configureer je hem wat losser krijg je wat meer false negatives maar dat is alsnog minder ergerlijk.
Hebben twee servers met 200% tickets, echter nog nooit iemand daar 100+ kills zien halen, volgens mij zelfs nog nooit 70+. Maar we gaan uiteraard eerst nadenken voordat we hem in gebruik nemen, wellicht even kijken of we de kills per round stats kunnen achterhalen van de servers.
175% Just to inform.. maar dat wist jij alTsurany schreef op woensdag 28 december 2011 @ 10:31:
Hebben twee servers met 200% tickets, echter nog nooit iemand daar 100+ kills zien halen, volgens mij zelfs nog nooit 70+. Maar we gaan uiteraard eerst nadenken voordat we hem in gebruik nemen, wellicht even kijken of we de kills per round stats kunnen achterhalen van de servers.
Tuurlijk wist ik dat alerikvandenberg schreef op woensdag 28 december 2011 @ 10:33:
175% Just to inform.. maar dat wist jij al

Dit hangt inderdaad zwaar van de game, speler en ticketratio af... Met 1000+ ticket servers zou je bv op Metro met gemak 100 kills kunnen halen, ook vaak zat gezien. Beetje hetzelfde met de vloekfilter.. waar leg je een grens... Zo'n cheat plugin kan ook de context niet goed zien en zal dus vrij arbitrair zijn en geen onderscheid meer maken tussen een goede speler en een cheater... Wellicht dat iets met een SPM waarde dan beter werkt... ?! Zodat bij een abnormale SPM, of een aantal kills/Headshots binnen zeer korte tijd (uitgezonderd multikills ofzo?!?) Geen idee of zoiets te configureren is in een plugin, ben zelf op dat front niet echt kundig...Tsurany schreef op woensdag 28 december 2011 @ 10:21:
[edit] ok duidelijk, het gaat inderdaad om jullie eigen 175% servers.. dan is 100+ kills inderdaad vrij "onmogelijk" ..
[ Voor 5% gewijzigd door GeeEs op 28-12-2011 10:35 ]
In theorie zou dat allemaal prima mogelijk zijn ja, enkel de plugins zijn erg beperkt qua mogelijkheden. We zien wel voorbij komen of een kill een headshot is of niet maar de plugin werkt niet op die manier. Heel veel van deze plugins zijn ontwikkeld volgens de visie van de ontwikkelaar en zijn niet flexibel genoeg om op een andere manier gebruikt te worden.
Zo zijn er twee balancing plugins, Insane Balancer en True Balancer. Insane Balancer deed wat vaag de afgelopen tijd dus dan maar True Balancer gebruikt. Laatstgenoemde kan echter niet een pool aanmaken met een speler of 3-4 waarvan de eerste die dood is gebruikt wordt voor balancing, die laatste plugin killed gewoon de speler en verplaatst hem dan. De ontwikkelaar vond dit de beste methode en maakt dus geen andere mogelijkheid.
Heb trouwens alle assault rifles compleet unlocked
Zit alleen te denken of ik nog wat moet gaan doen met die M26 MASS, ben niet echt overtuigd door dat wapen. Vanavond in ieder geval met de G53 klooien, daar 300 kills mee halen zodat die ook compleet unlocked is. Dan nog dat nieuwe Chineze ding en de Engineer is ook weer complete.
Wellicht dat ik daarna met de support ga spelen, vind die wapens alleen niet erg fijn om te gebruiken. Mijn neiging is al snel om ze als assault rifles te gebruiken maar dan zijn ze niet echt ideaal. Je hoeft wel maar tot 235 kills met die wapens, dat scheelt weer enorm.
Zo zijn er twee balancing plugins, Insane Balancer en True Balancer. Insane Balancer deed wat vaag de afgelopen tijd dus dan maar True Balancer gebruikt. Laatstgenoemde kan echter niet een pool aanmaken met een speler of 3-4 waarvan de eerste die dood is gebruikt wordt voor balancing, die laatste plugin killed gewoon de speler en verplaatst hem dan. De ontwikkelaar vond dit de beste methode en maakt dus geen andere mogelijkheid.
Heb trouwens alle assault rifles compleet unlocked
Wellicht dat ik daarna met de support ga spelen, vind die wapens alleen niet erg fijn om te gebruiken. Mijn neiging is al snel om ze als assault rifles te gebruiken maar dan zijn ze niet echt ideaal. Je hoeft wel maar tot 235 kills met die wapens, dat scheelt weer enorm.
[ Voor 27% gewijzigd door Tsurany op 28-12-2011 10:46 ]
200% tickets op Mètro, makkelijk om 100+ kills te halen.Tsurany schreef op woensdag 28 december 2011 @ 10:31:
EDIT: En servers waar je gebalanced wordt wanneer je nog leeft leave ik instant, verschrikkelijk is dat.
[ Voor 10% gewijzigd door Phyxion op 28-12-2011 11:23 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Probeer de MG36, feitelijk een LMG versie van de G36 Assault Riffle en best als AR te gebruiken, vooral met de foregrip. Heeft ook wel de nadelen van een AR, je bent zo door je ammo heen...Tsurany schreef op woensdag 28 december 2011 @ 10:36:
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Lastige is alleen dat ik met elk wapen alles wil unlocken dus niet ontkom aan de M60 en de M249 en dat soort wapens. Zal de MG36 wel als eerste gebruiken vermoed ik.
Op Karkand bijvoorbeeld je Bipod mee en op de juiste punten neerzetten. Heel erg stabiel met de M145 scope erop en erg accuraat. Zelfs op full-auto!Tsurany schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:24:
Lastige is alleen dat ik met elk wapen alles wil unlocken dus niet ontkom aan de M60 en de M249 en dat soort wapens. Zal de MG36 wel als eerste gebruiken vermoed ik.
Ik kan aanraden om M26 MASS nog is te proberen. Vooral met Flechette ammo, die goed werkt voor close-medium range.Tsurany schreef op woensdag 28 december 2011 @ 10:36:
...
Heb trouwens alle assault rifles compleet unlockedZit alleen te denken of ik nog wat moet gaan doen met die M26 MASS, ben niet echt overtuigd door dat wapen. Vanavond in ieder geval met de G53 klooien, daar 300 kills mee halen zodat die ook compleet unlocked is. Dan nog dat nieuwe Chineze ding en de Engineer is ook weer complete.
Ben gestopt met health kit te gebruiken want ik smeet echt overal mijn kit neer, maar de kans is klein dat iemand echt op de kit gaat zitten, en gaat wachten tot die full health heeft. Bijgevolg zag ik zeer weinig, té weinig dat tellertje "100p" verschijnen.
edit: Waarschijnlijk zou health kit in Rush mode wel nog handig zijn, maar ik spreek uit m'n ervaring op Conquest 64p.
[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 28-12-2011 11:40 ]
Het is vooral voor Hardcore een noodzaak. Die Health Regen heeft de echte Medics en Engineers onder ons overbodig gemaakt. Ik loop alleen met de repair torch als ik onder de 50% kom en health packs zijn al helemaal overbodig. Als je 10 seconde wacht heb je weer 100% health.Asgaro schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:37:
[...]
Ik kan aanraden om M26 MASS nog is te proberen. Vooral met Flechette ammo, die goed werkt voor close-medium range.
Ben gestopt met health kit te gebruiken want ik smeet echt overal mijn kit neer, maar de kans is klein dat iemand echt op de kit gaat zitten, en gaat wachten tot die full health heeft. Bijgevolg zag ik zeer weinig, té weinig dat tellertje "100p" verschijnen.
edit: Waarschijnlijk zou health kit in Rush mode wel nog handig zijn, maar ik spreek uit m'n ervaring op Conquest 64p.

Verwijderd
Tof om te horen dat er hier ook Belgen zitten 
Laatst heb ik iets raars tegengekomen: Ik schoot een TV-missile af (echt lekker ding dat ^^) en ''kaboem'' onze heli ontploft, ik suicide en de pilot is een teamkill. Dan gaan bij mij ook de vraagtekens de lucht in...
Laatst heb ik iets raars tegengekomen: Ik schoot een TV-missile af (echt lekker ding dat ^^) en ''kaboem'' onze heli ontploft, ik suicide en de pilot is een teamkill. Dan gaan bij mij ook de vraagtekens de lucht in...
Toch eens gaan proberen dan als ik weer eens assault speel. De buckshot M320 was ook leuk maar dat ding is net als de underslung shotgun in BFBC2 gewoon zwaar bugged, waardeloze hitregistratie en enorm variabele damage.Asgaro schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:37:
Ik kan aanraden om M26 MASS nog is te proberen. Vooral met Flechette ammo, die goed werkt voor close-medium range.
Eerst nog effe engineer en dan support time.
Is een bug, ik heb gelezen dat ze dat in de eerstkomende patch gaan verhelpen, Stond in de to-do notes..Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:58:
Tof om te horen dat er hier ook Belgen zitten
Verwijderd
Ok, vond het ook nogal bug-achtigerikvandenberg schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:35:
[...]
Is een bug, ik heb gelezen dat ze dat in de eerstkomende patch gaan verhelpen, Stond in de to-do notes..
Dit... had laatst een potje toen ben ik 4 keer achter elkaar geswitched omdat het steeds in onbalans was. Dan sta je ineens stil, loopt de game ~10sec vast en dan *pof* ben je ineens aangesloten bij de tegenstander. Hoe irritant is dat.Phyxion schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:22:
[...]
EDIT: En servers waar je gebalanced wordt wanneer je nog leeft leave ik instant, verschrikkelijk is dat.
Buckshot M320 vind ik niets aan: de reload time is toch veel te lang? Als je in close combat het 1ste schot mist, ben je gezien...Tsurany schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:19:
[...]
Toch eens gaan proberen dan als ik weer eens assault speel. De buckshot M320 was ook leuk maar dat ding is net als de underslung shotgun in BFBC2 gewoon zwaar bugged, waardeloze hitregistratie en enorm variabele damage.
Eerst nog effe engineer en dan support time.
Bij de M26 MASS reload je veel sneller, en betekent een 1ste gemist schot niet direct de doodsteek.
Met flechette ammo is het meestal 1 shot/1 kill. (heb ervaring met targets die tot op ca. 10m van je staan) Heb zo al groepjes van 4 man snel kunnen uitschakelen.
Daarom vind ik het raar dat ik dit wapen nooit zie gebruikt worden.
Je kan de underbarrel gebruiken en zo de M26 onderaan je wapen hangen, maar daarvoor moet je een attachment opofferen. Ik zou dit niet doen. Wisselen tussen je assault rifle en de M26 stand-alone, gaat snel genoeg.
edit: hier http://battlefield.wikia.com/wiki/M26_MASS vind je alle 4 de soorten ammo die mogelijk zijn.
Ik gebruik flechette ammo:
In Battlefield 3, Flechette Ammunition is the first unlockable ammunition type for shotguns (except the M26 MASS, for which it is the third). The rounds are stated to have increased penetration capabilities for shotguns, allowing a user to easily penetrate light cover and even other players. Though inflicting less close-range damage than 12 Gauge Buckshot, it inflicts more damage at longer ranges due to its decreased spread and lower dropoff.
[ Voor 23% gewijzigd door Asgaro op 28-12-2011 13:11 ]
Ik blijf het wel typisch vinden dat de M26 en de M320 onder het ene wapen het wel doen en onder het andere wapen niet.
Scientia potentia est
komt omdat sommige wapens geen underslung rail hebben.martijn--g schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:08:
Ik blijf het wel typisch vinden dat de M26 en de M320 onder het ene wapen het wel doen en onder het andere wapen niet.
Nog voordat ik weet of het schot raak is switch ik al naar de assault rifle om het vuur te openen.Asgaro schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:06:
Buckshot M320 vind ik niets aan: de reload time is toch veel te lang? Als je in close combat het 1ste schot mist, ben je gezien...
Maar ik ga zeker eens wat vaker spelen met de M26 als ik weer assault ga spelen, eens kijken of ik me in de eerste paar keren dat ik er mee speelde nou vergist heb of niet. Back to Karkand Rush is ideaal om de M26 eens te testen.
Goed, weer wat nieuws gevonden op Metro waarmee je 10000% legaal zonder enige moeite een paar kills per minuut kan realiseren en op een 1000-ticket server kan eindigen met 70-0 of 125-0, afhankelijk van hoe het tegenoverliggende team anticipeert.
Heb dus gister de server maar verlaten; te lame voor woorden.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Met de C4 bug?MAX3400 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:17:
Goed, weer wat nieuws gevonden op Metro waarmee je 10000% legaal zonder enige moeite een paar kills per minuut kan realiseren en op een 1000-ticket server kan eindigen met 70-0 of 125-0, afhankelijk van hoe het tegenoverliggende team anticipeert.
De M26 voelt inderdaad zwak aan, maar is het niet.Tsurany schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:14:
[...]
Nog voordat ik weet of het schot raak is switch ik al naar de assault rifle om het vuur te openen.
Maar ik ga zeker eens wat vaker spelen met de M26 als ik weer assault ga spelen, eens kijken of ik me in de eerste paar keren dat ik er mee speelde nou vergist heb of niet. Back to Karkand Rush is ideaal om de M26 eens te testen.
Het maakt een klein pop-geluidje wat lijkt op een prutwapen, maar damn was I wrong.
Wel lijkt er een paar milliseconden vertraging tussen het schot en de hit registration. Vraag me af of dit bij design is? Als je het wapen is gebruikt, zul je snel merken wat ik bedoel.
Vertel... ?!MAX3400 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:17:
Wat mij bij Metro (64p) conquest namelijk wel opvalt is dat als iedereen onder en boven de trappen blijft het een uitzittertje is, zonder echt spanning. Als één van de teams echter door gaat breken kunnen er best verassende situaties ontstaan. 70+ kills op Metro is soiso geen echte prestatie. En 0 deaths hangt beetje van het revivend vermogen van je teammates af.
Dat reviven is wel waar, heb ook wel eens hele rondes met maar 1 death gehad, alleen ben ik dan net weer niet zo goed om 70+ kills te halen. Maar Metro is een goudmijn voor MedicsGeeEs schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:32:
[...]
Vertel... ?!
Wat mij bij Metro (64p) conquest namelijk wel opvalt is dat als iedereen onder en boven de trappen blijft het een uitzittertje is, zonder echt spanning. Als één van de teams echter door gaat breken kunnen er best verassende situaties ontstaan. 70+ kills op Metro is soiso geen echte prestatie. En 0 deaths hangt beetje van het revivend vermogen van je teammates af.
Daar hoef je echt niet goed voor te zijn hoor. Gewoon je M320 en nades goed tactisch inzetten! Af en toe je m60 of m249 lekker leegblaffen en je komt er wel. Is niet alleen een goudmijn voor medics, ook als support kan je een berg ribbons/medals halen daar. Nog wel meer dan met Medic wellicht....HamburgerHenk schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:34:
[...]
Dat reviven is wel waar, heb ook wel eens hele rondes met maar 1 death gehad, alleen ben ik dan net weer niet zo goed om 70+ kills te halen. Maar Metro is een goudmijn voor Medics
Laatst een potje 64p pistol/knive Metro 1000tickets gedaan.. ghehe.. ook leuk... iedereen hield zich er ook wel soort aan die ronde.
[ Voor 22% gewijzigd door GeeEs op 28-12-2011 13:40 ]
MAV

MAV werkt enkel als het andere team voor rtards zit, het is namelijk niet moeilijk zo'n MAV neer te schieten, zeker niet in die kleine gangetjes. Echter als niemand er op let en niemand de moeite doet om te reageren op het geluid van dat ding kan het lastig worden.
omg... ja die heb je veel in Metro.. heel irritant... maar je kan ze ook heel snel kapotmaken. Na een paar keer kappen ze er dan wel mee is mijn ervaring. Ik heb een paar keer geprobeerd een kill te maken ermee, maar ik krijg het niet echt lekker voor elkaar...
Pak altijd me javelin.Tsurany schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:42:
MAV werkt enkel als het andere team voor rtards zit, het is namelijk niet moeilijk zo'n MAV neer te schieten, zeker niet in die kleine gangetjes. Echter als niemand er op let en niemand de moeite doet om te reageren op het geluid van dat ding kan het lastig worden.
Oke misschien een beetje overkill maar het demotiveert MAV lamers wel naar 5x neergeschoten te worden vrijwel instant
Ik speelde gister op een Metro versie met aangepaste regels:GeeEs schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:36:
Daar hoef je echt niet goed voor te zijn hoor. Gewoon je M320 en nades goed tactisch inzetten! Af en toe je m60 of m249 lekker leegblaffen en je komt er wel. Is niet alleen een goudmijn voor medics, ook als support kan je een berg ribbons/medals halen daar. Nog wel meer dan met Medic wellicht....
Je mocht 15 kills maken met grenades, rpg's, usas, DAO en m320 en dan kreeg je een ban van 15 minuten.
Je zag bij elke kill ook in beeld als dit een forbidden wapen was, en ook het aantal keer.
Grappige setting die toch weer net ff wat anders is als de normale 'statspadding' variant.
Het is dan toch een heel ander potje
http://battlelog.battlefi...how/13016594/1/189028372/
Om het leuk te houden voor iedereen: ga vooral niet oefenen met je MAV.GeeEs schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:42:
[...]
omg... ja die heb je veel in Metro.. heel irritant... maar je kan ze ook heel snel kapotmaken. Na een paar keer kappen ze er dan wel mee is mijn ervaring. Ik heb een paar keer geprobeerd een kill te maken ermee, maar ik krijg het niet echt lekker voor elkaar...
Zelfs het team waar die knakker in zat, werd gestoord ervan want hierdoor konden ze zelfs amper kills maken. En omdat de MAV niet het snelste is, kon iedereen vrij snel weer spawnen en kon het andere team B dus niet overpakken.
Eigenlijk een lose-lose rondje voor iedereen, behalve 1 persoon dus.
Oftewel als je het doe, doe het ergens waar we er geen last van hebbenMAX3400 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:46:
[...]
Om het leuk te houden voor iedereen: ga vooral niet oefenen met je MAV.
Zelfs het team waar die knakker in zat, werd gestoord ervan want hierdoor konden ze zelfs amper kills maken. En omdat de MAV niet het snelste is, kon iedereen vrij snel weer spawnen en kon het andere team B dus niet overpakken.
metro is een goudmijn voor wel meer,HamburgerHenk schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:34:
[...]
Dat reviven is wel waar, heb ook wel eens hele rondes met maar 1 death gehad, alleen ben ik dan net weer niet zo goed om 70+ kills te halen. Maar Metro is een goudmijn voor Medics
zet maar eens een T-UGS neer op een redelijk veilig plek en zie de surveillance ribbons binnen stromen
flag defender/savior/avenger/resuply/reviven/spotten. en gewoon een class punten ;D
Ik kan maar één ding zeggen inderdaad... waarschijnlijk zat je in een enorm lame team, want zo'n MAV is echt zo kapot.MAX3400 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:46:
[...]
Aan de ene kant heb je een punt, maar aan de andere kant heb ik persoonlijk altijd wel moeite met mensen die hun game laten verpesten door 1 iemand anders... ik bedoel hiermee.. Ga diegene, of zn MAV dan gewoon een paar keer killen zodat hij het helemaal zat wordt om in zn eentje die MAV te controllen. In mijn ogen zijn de grootste losers diegenen die zich laten weg"pesten" van een server omdat ze niet kunnen winnen/vaak worden gekilled. (Als je weggaat vanwege hackers/cheaters is dat wat anders natuurlijk) Ik ken er ook een paar die er niet tegen kunnen als ze meer dan 1x gekilled worden door een M320... ga dan gewoon geen metro spelen denk ik... Of beter nog... speel helemaal geen BF3.
Irritante personen heb je er altijd wel tussenzitten, maar geef ze eens ongelijk, vaak hebben ze de grootste lol, en zijn ze na 4 rondjes metro ook wel weer klaar met de MAV... Misschien vinden ze jou ook wel mega-irritant omdat je altijd zo straight gamet (ik noem maar wat als voorbeeld) en nooit eens afwijkt van je gebaande paadje. (Daarom kunnen ze ook zoveel kills maken met die MAV, omdat iedereen vet voorspelbaar doet... ze verwachten niet dat jij even de trap af ramboot en ze neermaait, of knifet (nog mooier!) )
Ik denk eerlijk gezegd dat je er best nog wel wat skill voor nodig hebt om met de MAV 125 kills te maken hoor. Mij lukt het absoluut niet in ieder geval... 125 kills met gewone wapens lukt me al niet in Metro...
Sinds wanneer krijg je met de T-Ugs ook die ribbons?? Is dat iets nieuws? Ik meende dat je die alleen met de MAV krijgt? of heb ik wat gemist...?squiqy schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:05:
[...]
metro is een goudmijn voor wel meer,
zet maar eens een T-UGS neer op een redelijk veilig plek en zie de surveillance ribbons binnen stromen
flag defender/savior/avenger/resuply/reviven/spotten. en gewoon een class punten ;D
[ Voor 10% gewijzigd door GeeEs op 28-12-2011 14:09 ]
Sinds de laatste patchGeeEs schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:05:
Sinds wanneer krijg je met de T-Ugs ook die ribbons?? Is dat iets nieuws? Ik meende dat je die alleen met de MAV krijgt? of heb ik wat gemist...?
Ik zou zeggen.. come and get me ;-) Maar ok, ik zal even oppassen als ik in Metro ga MAVVEN....MAX3400 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:46:
[...]
Maar als ik het zo lees werd er meer dan normaal alleen met de MAV gekilled. Als het goed is heb je maar 1 MAV, en kan je dmv ressuply er een nieuwe bij krijgen als die kapot gaat. Maar dan nog ben je best ff bezig om boven te vliegen. Ik kan me echt niet voorstellen dat anderen geen kans kregen kills te maken, of het waren echt übern00bs in beide teams en de term n00bs neem ik absoluut niet snel in de mond!
[edit] ik vergat te zeggen dat er wellicht (125 kills met MAV) meer aan de hand was dan alleen handig met de MAV kunnen killen.. cheat/hack? Vandaar dat het me ook zo onwaarschijnlijk lijkt...
okdan! Thx.. had ik gemist.. en ik maar vliegen met die MAV... pfffff
[ Voor 16% gewijzigd door GeeEs op 28-12-2011 14:29 ]
Heb zelf ook een keer op Metro gehad dat de ene na de andere MAV ging rondvliegen, erg vervelend. Hadden we de een net neer, kwam de volgende. Waren dus meerdere recons met een supportclass erbij die wel voor de resupply zorgde. Niet dat die MAV's makkelijk neer te halen waren, zelfs met handguns is het met twee a drie kogels al gebeurd, dus hacks zou ik niet gauw zeggen.
[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 28-12-2011 14:45 ]
Ik heb het ook regelmatig meerdere MAV's in Metro gezien inderdaad, maar nooit zo erg als bovenstaande voorbeeld.. 125-0 en dat beide teams niet meer aan killen toekwamen, vandaar mijn conclusie.. of het waren enorm lame teams (beide kanten) of ze hadden een nieuw trucje dat ik nog niet ken. Probeer maar eens een MAV kill te maken.... vind het knap lastig. Meer geluk dan wijsheid in mijn geval...
ik bedoel.. er blijven zat punten/kills over als er 1 player "maar" 125 kills maakt en er wordt aktief gerevived.. (en dat gebeurt op Metro) dus ik snap het probleem (dat beide teams dus niet meer aan kills maken toekwam) niet echt 100%... maja, misschien denk ik tever door
ik bedoel.. er blijven zat punten/kills over als er 1 player "maar" 125 kills maakt en er wordt aktief gerevived.. (en dat gebeurt op Metro) dus ik snap het probleem (dat beide teams dus niet meer aan kills maken toekwam) niet echt 100%... maja, misschien denk ik tever door
[ Voor 25% gewijzigd door GeeEs op 28-12-2011 15:23 ]
Verwijderd
Haha net op server 1: autobalance, alletwee de teams wisselen van kant. LOL
EDIT: blijkbaar daarna nog een balance, waarna er mensen terug in hun eigen team zaten
Daar is ook nog wat werk aan...
EDIT: blijkbaar daarna nog een balance, waarna er mensen terug in hun eigen team zaten

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2011 15:35 ]
Autobalance kijkt eerst naar squad prestaties, het kan voorkomen dat de prestaties daarvan overeenkomen met het wisselschema qua teams en als resultaat de scramble niet zo goed is als je zou willen. Dit gebeurt echter pas bij >150 tickets.Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:23:
Haha net op server 1: autobalance, alletwee de teams wisselen van kant. LOL
Het probleem is dat je afhankelijk bent van plugin ontwikkelaars, vaak moet je keuzes maken tussen een niet optimale plugin of helemaal niks, geen fijne keuze natuurlijk om te maken.
Verwijderd
Ik begrijp het, als admin is het vaak moeilijk om goed te doen voor iedereen denk ik. Respect trouwens voor jullie harde werk!Tsurany schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:43:
[...]
Autobalance kijkt eerst naar squad prestaties, het kan voorkomen dat de prestaties daarvan overeenkomen met het wisselschema qua teams en als resultaat de scramble niet zo goed is als je zou willen. Dit gebeurt echter pas bij >150 tickets.
Het probleem is dat je afhankelijk bent van plugin ontwikkelaars, vaak moet je keuzes maken tussen een niet optimale plugin of helemaal niks, geen fijne keuze natuurlijk om te maken.
Ik heb serieus een keer iemand gezien met een advanced dog tag waarop stond: 142 MAV Kills. Is dat baas of is dat no life? Om road kills te proberen krijgen met je MAV?
Volgens mij doet onze xs niks andersSP4G schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:59:
Ik heb serieus een keer iemand gezien met een advanced dog tag waarop stond: 142 MAV Kills. Is dat baas of is dat no life? Om road kills te proberen krijgen met je MAV?
http://g.bf3stats.com/360/mFEOq8qE/TheXS%20NL.png
Als ik zie hoe miniJET van GoTBF3 dat doet zou ik het baas noemen. Hij is zeer handig met dat ding en weet praktisch iedereen te spotten waardoor wij veel veiliger zijn. Ziet hij een paar die niet opletten is dat een soepele duikvlucht en voila, kills erbij! MAV kan zeer handig zijn tegen vervelende snipers of om te spotten.SP4G schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:59:
Zo ook mijn assignment gehaald op Strike at Karkand, je vliegt rond en spot iedereen. Zodra jou team dat door heeft is het zo veel makkelijker voor ze. Even op de kaart kijken waar ze zitten en voila!
Heb er eens een gezien met 7000+(die opende ook heel stoer een topic van "alleen k/d 5 en hoger mogen hier posten"), en een met 3000 die me killde maar wel rustig het potje verloor (stond 30-3 ofzo) en die zei nog "hihi" toen hij me neer haalde.SP4G schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:59:
SP4G schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:59:

http://battlelog.battlefi...minfo/mav/201024031/xbox/
"Onze" eigen XS. Speel bijna elke avond met hem en een mav is zo handig in je team.
XBL: MRE Inc
Ik vind MAV kills niet erg, maar sommige mensen maken er een sport van geloof ik
:
http://battlelog.battlefi...teminfo/mav/352105926/pc/
14579 MAV kills
http://battlelog.battlefi...teminfo/mav/352105926/pc/
14579 MAV kills
twordt toch wel triest hoor
ben je een sniper zit je volgens iemand 4 minuten achter een beton paaltje ben je een camper
eum sniper? niet eens op hun mainbase gericht maar een over genomen base.....
ik weet niet precies wat camper inhoudt?
ben je een sniper zit je volgens iemand 4 minuten achter een beton paaltje ben je een camper
Ligt er een beetje aan. Ben je van plan de hele tijd op die plek te blijven zitten dan ja kan je best camper genoemd worden. Niet dat je je veel moet aantrekken van anderenleosand schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:35:
Verwijderd
Iemand die met Fraps werkt ??
hoe moet ik ik die in General instellen??
Ik zie nu dat die > Fraps window always on top < staat.
is dat niet irritant ??
ik wil gewoon wel mijn game spel zien en niet dat venster van dat programma.
Eventueel andere tips voor instellingen zou ik ook fijn vinden.
B.v de Video capture settings.
is dat niet irritant ??
Eventueel andere tips voor instellingen zou ik ook fijn vinden.
Ik trek me echt 0,0 aan wat mensen mij noemen in een gamechat... Je weet vaak zelf toch wel of het terecht is. En als je je dat al af moet vragen is het vaak niet zo, maar ben je lekker aan het snipen. Prima dus. En daarbij.. snipers hebben in real life ook de gewoonte om te campen... niks mis mee dus.
Verwijderd
Hey Digitalleosand schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:35:
Volgens mij werd je gewoon uitsgescholden omdat de persoon die je hebt gekilled tamelijk gefrustreerd was. Zat trouwens in zijn squad, en ik kan je zeggen dat hij/zij nogal een heethoofd was. M.a.w. neem zulke dingen niet kwalijk...
Verwijderd
Ik werk met fraps, anders add me op BF3 (Mijn naam: Rienspy), dan leg ik je met plezier alles uit terwijl we wat tango's neerknallen...Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:41:
is dat niet irritant ??
Eventueel andere tips voor instellingen zou ik ook fijn vinden.![]()
EDIT: sorry voor de dubbelpost

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2011 17:12 ]
hehehe... ik vind hem zwaar ok!
Als je Fraps gewoon default hebt geïnstalleerd staat het in de map C:/FrapsVerwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:41:
is dat niet irritant ??
Eventueel andere tips voor instellingen zou ik ook fijn vinden.![]()
- Ga hier in en start Fraps.exe (zover was je al)
- "Always on top" staat bij mij ook aan en is prima, dat geldt alleen voor de vensters in windows. Zodra je gaat gamen ga je fullscreen (neem ik aan?) en staat dat venster niet meer "on top". Anders, als je er wel last van hebt, gewoon uitvinken of Fraps minimaliseren.
- Videocapture settings heb ik zelf op: half size, 30 fps en record win7 sound ingesteld. Ook hide mousecursor in video. (maar dat heb je toch niet ingame).
- Hotkey stel je gewoon een toets in die je niet aan een ingame functie gekoppeld hebt. In mijn geval F9 voor video en F10 voor screencap. (default geloof ik?)
Succes!
[ Voor 72% gewijzigd door GeeEs op 28-12-2011 17:30 ]
zie er zo simpel uit, maar moet nog de eerte kill maken met dat ding..
Verwijderd
Heel vreemd: ik heb ongeveer 2 weken niet gespeelt (kapotte pc), ik logde net in en zag ineens dat ik voor elke klas een wapen er bij heb gekregen, zoals een doa-12 en een nieuwe sniperrifle. Is EA gul geweest in die 2 weken?
edit: laat maar, ik zag dat die wapens in de Physical Warfare Pack zaten, wel vreemd, ik heb deze nooit aangeschaft, behalve de gewone limited edition.
edit: laat maar, ik zag dat die wapens in de Physical Warfare Pack zaten, wel vreemd, ik heb deze nooit aangeschaft, behalve de gewone limited edition.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2011 17:41 . Reden: Wijziging ]
PWP is voor iedereen vrijgegeven.
Ben ik misschien een van de heel weinigen die nog niet door een MAV is omvergemaaid?
Zo, eindelijk lvl 43 en die USAS unlocked.
dat ding is echt bruut, speelde al sowieso veel met shotgun op bepaalde maps, zoals Seine/Bazaar.
Kan niet wachten tot ik die USAS beetje unlocked heb
dat ding is echt bruut, speelde al sowieso veel met shotgun op bepaalde maps, zoals Seine/Bazaar.
Kan niet wachten tot ik die USAS beetje unlocked heb
Ik word ook moe van "Bad Luck" ben je net lkr aan het vliegen in een jet --> bad luck
Stap je uit om je heli te repareren --> Bad luck
Loop je gewoon ergens --> bad luck
Heel af en toe vind ik nog niet zo erg, maar het gebeurd me nu iedere dag wel een paar keer
Stap je uit om je heli te repareren --> Bad luck
Loop je gewoon ergens --> bad luck
Heel af en toe vind ik nog niet zo erg, maar het gebeurd me nu iedere dag wel een paar keer
Buffalo77 | Pokemon Unite
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.