Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die scheldkill (of hoe noemt zo'n beest?) wel nogal failen. Meestal als ik ''fuck'' zeg ben ik al dood...
Eerlijk gezegd zou er een beter systeem moeten zijn denk ik (votekick misschien?).

EDIT: Gewoon censureren misschien? Als ik fucking noob zeg, misschien omzetten naar mooie boterbloem? :+

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2011 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Daarom typ ik altijd FFFFFFFUUUUUUUU, is ook makkelijker. Vaak heb je geen tijd om 4 verschillende letters te typen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:42:
Ik vind die scheldkill (of hoe noemt zo'n beest?) wel nogal failen. Meestal als ik ''fuck'' zeg ben ik al dood...
Eerlijk gezegd zou er een beter systeem moeten zijn denk ik (votekick misschien?).

EDIT: Gewoon censureren misschien? Als ik fucking noob zeg, misschien omzetten naar mooie boterbloem? :+
Waarom is het zielig? Als je de chat gewoon netjes wilt houden dan werkt het prima. Het staat er met dikke koeienletters in je scherm, sta dan niet raar te kijken dat je straf krijgt als je je niet aan de regels houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lain
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-08 19:21
StealthyPeanut schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 09:57:
Even kort wat gecapped gisteren. Helaas geen audio erbij en niet het volledige filmpje. Youtube vond de andere versie blijkbaar te lang. Verder niet speciaal, maar ik wil wat vaker potjes gaan cappen. Wat is de max aan minuten voor een filmpje op youtube?

Heeft iemand een programma zoals Afterburner (dus zonder framedrops) maar dan met audio-capping? Fraps is mij te traag.
~~~~~~
De nieuwe beta van Afterburner heeft als het goed is audio-capping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:16
Enige keren dat ik scheld is wanneer een teamgenoot mn voertuig jat terwijl ik sta te repairen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:46:
[...]

Waarom is het zielig? Als je de chat gewoon netjes wilt houden dan werkt het prima. Het staat er met dikke koeienletters in je scherm, sta dan niet raar te kijken dat je straf krijgt als je je niet aan de regels houd.
Ik vind het niet zielig, alleen heeft het geen enkel effect als je al dood bent.

Het is hier al gezegd, maar ook de context is belangrijk. Als je zegt ''That was a fucking awesome shot!'' word je gekilled omdat je een complimentje geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Daarom speel ik ook nooit op Nederlandse servers. Al die preutsheid en machtsgeile admins vergallen vaak het spel. Soms kan het niet anders helaas, of je moet 10 minute queuen.

Iemand die zich hierin kan vinden overigens? http://battlelog.battlefi...view/2832654347818974488/

Niemand heeft gister gereageerd helaas.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-10 15:41
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:53:
[...]

Ik vind het niet zielig, alleen heeft het geen enkel effect als je al dood bent.

Het is hier al gezegd, maar ook de context is belangrijk. Als je zegt ''That was a fucking awesome shot!'' word je gekilled omdat je een complimentje geeft...
Misschien moet je je woordkeuze dan wat aanpassen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:53:
[...]

Klopt, het is natuurlijk ook onmogelijk om een scriptje te laten draaien dat dan ook echt zo snugger is om dat te kunnen filteren, dat weet iedereen wel.

En tsjah, dat scheldwoorden ook vaak in normale dagelijkse taal voor kunnen komen. Het is gewoon veel minder dan dat ze als echte scheldwoorden worden gebruikt.

En houd er natuurlijk ook rekening mee dat het verzoek ook deels vanuit de community kwam om zoiets als dit te implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

CptChaos schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:17:
[...]
Je hebt op de chat blijkbaar een dusdanig scheldwoord gebruikt, dat we daarvoor direct bannen of je hebt een scheldwoord meerdere keren gezegd. Je krijgt dan in eerste instantie zoals door Fonta al aangegeven een tijdelijke ban. Dat Battlelog dat vervolgens niet aangeeft kunnen wij niets aan doen. Zoals gezegd, maar even een ticket aan en wij gaan er dieper voor je in duiken. Geef dan uiteraard wel even jouw in-game nickname.
Ik wacht wel de 6 dagen even af. Ik vond het alleen raar om te zien dat ik gebanned werd, terwijl ik in mijn ogen toch echt niet zwaar over de schreef ben gegaan.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:54
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:56:
[...]

Klopt, het is natuurlijk ook onmogelijk om een scriptje te laten draaien dat dan ook echt zo snugger is om dat te kunnen filteren, dat weet iedereen wel.

En tsjah, dat scheldwoorden ook vaak in normale dagelijkse taal voor kunnen komen. Het is gewoon veel minder dan dat ze als echte scheldwoorden worden gebruikt.

En houd er natuurlijk ook rekening mee dat het verzoek ook deels vanuit de community kwam om zoiets als dit te implementeren.
Dat de community voor een nette chat is geloof ik direct! Maar dat ze hebben gevraagd om het woord "fuck" op een blacklist te zetten geloof ik niks van eerlijk gezegd.

Dus nogmaals mijn vraag/verzoek: Is het niet mogelijk om in de OP de "blacklist" te copy pasten? Zodat iedereen zijn/haar creativiteit kan gebruiken om het taalgebruik aan te passen naar NIET blacklisted woorden?

En als fuck niet mag.. waarom dat WTF wel??

Ik wil echt niet moeilijk doen, en persoonlijk scheld ik nu eenmaal niet vaak/nooit in de chat, maar ik snap de irritatie wel bij sommigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
hier de kick/ban lijst:

spoiler:
Zoals sommige van jullie al gemerkt hebben zijn we aan het testen geslagen met een vloekfilter, deze doet goed werk op enkele servers en we zullen deze dan ook op alle server activeren en instellen zover dat nog niet gebeurt is. Deze vloekfilter zal je in eerste instantie killen, mocht je doorgaan krijg je een kick en maak je het heel bond dan krijg je een ban. Daarnaast zijn sommige woorden 'erger' dan de ander zodat je voor een select aantal woorden een instant kick krijgt. Momenteel staan de volgende woorden erin, lees ze een keer over zodat je zelf niet de fout in gaat:

Kill lijst:
asshole
bitch
cunt
cock
pedofiel
nigger
nigga
tering
klootzak
fuck
whore
"hoer[^a-z]* [ a-z0-9..]*"\

Kick lijst:
flikker
kanker
aids
homo
fag(got)
gay
cancer
jood
jew
nazi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, op het BF3 EA forum wordt elk scheldwoord automatisch vervangen met "lalala". Altijd een grappige oplossing dit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol @ het gebruik van een regular expression :+

[ Voor 67% gewijzigd door Asgaro op 27-12-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Dus homo is erger dan iemand uitschelden voor nigger....

[ Voor 67% gewijzigd door Redje op 27-12-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-10 20:00

NoFearCreations

3DPrint the world!

Net ff even op de got server op davamand peak gezeten, maar wat wordt je gek van dat gespam met een RPG.
Verder wel weer leuk potje, en gewonnen, dus das altijd lekker.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Wat is er gebeurd met freedom of speech :') .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Redje schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:18:
[...]

Dus homo is erger dan iemand uitschelden voor nigger....
Ik heb hem niet gemaakt, en dit was de eerste versie volgensmij, hij is vast al anders dan ik hem nu post maar een impressie voor jullie (weet bijvoorbeeld dat 'mongool' er ook in staat (als kill).

@ hierboven: je mag het nog best zeggen hoor en het komt ook in de chat te staan, je kunt alleen op een kill/kick/ban rekenen :D

[ Voor 14% gewijzigd door Bartske op 27-12-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Laatst online: 14-10 15:41
rickyy schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:21:
Wat is er gebeurd met freedom of speech :') .
Dat is er nog, maar op je eigen server mag jij bepalen wat wel en wat niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:58

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Wat een gezeur om de scheldwoorden zeg. Eerst op een server spelen en daar tegen de regels in gaan schelden en daarna een beetje gaan lopen huilen hier omdat je daarvoor gebanned bent. Gevalletje eigen schuld dikke bult...
Servers hebben nou eenmaal regels, hou je daar gewoon aan.. (Of doe een beetje volwassen en ga niet lopen schelden in een chat van een spelletje.) Ben iig blij met de H knop, geen chat in beeld, geen gedoe over domme teksten in de chat...

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Meelobee schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:26:
Wat een gezeur om de scheldwoorden zeg. Eerst op een server spelen en daar tegen de regels in gaan schelden en daarna een beetje gaan lopen huilen hier omdat je daarvoor gebanned bent. Gevalletje eigen schuld dikke bult...
Servers hebben nou eenmaal regels, hou je daar gewoon aan.. (Of doe een beetje volwassen en ga niet lopen schelden in een chat van een spelletje.) Ben iig blij met de H knop, geen chat in beeld, geen gedoe over domme teksten in de chat...
Daar gaat het nu juist om... Dat er regels zijn vind iedereen hier prima, maar maak dan wel duidelijk WAT de regels precies zijn. Schelden is nogal breed...Ga het niet nog een keer herhalen, voorbeelden genoeg van in de laatste posts... Komt er op neer dat je dus iemand ook kan complimenteren met een "fucking awesome" .. dit heeft niks met schelden te maken, maar is volgens de defenitie nu dus wel schelden en de daarbijhorende maatregelen... vandaar dat het dus absoluut niet duidelijk was...

Thx voor de blacklist! Geeft al een stuk meer duidelijkheid en mogelijkheden zat om inderdaad anders dan met schelden je bedoeling duidelijk te maken...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 17:42
tering, da's een preuts lijstje.

welke servers staat dit op de GOT?

btw waarom heeft got nog altijd geen b2k? fucking (kick) vette maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-10 20:00

NoFearCreations

3DPrint the world!

Got heeft wel B2K, gewoon zoeken in de server list...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kikkah
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-07-2024
goosche schreef op maandag 26 december 2011 @ 17:52:
[...]

check deze gast is een
http://battlelog.battlefi.../#!/bf3/user/BFO-Stadler/
Founder / Managing Director of BATTLEFIELDO.com

Battlelog Forum Moderator LAL werkt samen met cheaters en is een cheater maar echt een noob cheater.

Maar krijgt geen ban hoor neeeeeeeee

bekijk screen voor bewijs.

[afbeelding]
Ik lees dit topic altijd, maar post er niks op.

Ten eerste hoe oud is deze screenshot? aangezien deze cheater niet meer bestaat.

Even voor de duidelijkheid in deze screenshot is iemand te zien met de naam BF0-Stadler
Er is een cheater die de naam gebruikt van de oprichter van battlefieldo

De echte:
BFO-Stadler

De cheater:
Zijn account is al enige tijd geleden verwijderd.

Het verschil zit hem in de derde letter de ene gebruikt een hoofdletter O de andere een 0 dit lijkt sprekend op elkaar ingame.

Maar om een lang verhaal kort te maken de moderator is dus geen cheater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madbee schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:44:
[...]

tering, da's een preuts lijstje.

welke servers staat dit op de GOT?

btw waarom heeft got nog altijd geen b2k? fucking (kick) vette maps.
Serieus.... lezen is een kunst? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Jezus mensen, wat een gezeik altijd over die woordenfilter. Is het nou echt zo moeilijk je een keer vijf seconden te gedragen op een server? Vanuit GoTBF3 is er overleg gepleegd en het is besloten om dat zo te doen. Als je het zo kut vind, dan mag je van mij een andere server opzoeken. "WTF?" wordt bijna nooit gebruikt om op andere mensen te schelden. Fuck--- op honderd verschillende manier, met als vaakst voorkomende variant Fucking whatever. Overigens is het ook zeker niet de bedoeling om die woordenlijst te gaan omzijlen en vrolijk door te blijven schelden. Het is echt niet zo dat we 'preuts' zijn en het niet kunnen verdragen. Het is wel zo dat we gewoon een gezellige server willen, waar niet constant iedereen op elkaar zit te zeiken. De admins hebben ook helemaal geen zin om handmatig elke twelve-year old waarschuwing te gaan geven.

Kan alsjeblieft dit gelul ook niet gewoon uit het topic verbannen worden? Er zijn genoeg andere servers en klagen op het GoT Forum over de GoTBF3 servers heeft ook helemaal geen zin. Er is een website en je kan een ticket maken, misschien bereik je daar nog iets mee. Wat een kakmadammen hier zeg.

/rant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:48:
[...]

Serieus.... lezen is een kunst? |:(
Lol. Inderdaad. Zeiken om het zeiken.
Overigens wel apart dat je wel de charactername met flikker er in kan nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent hier zelf ook niet erg "gezellig" bezig ;) Of je nou 'kakmadammen' of 'bitches' zegt maakt ook niet zoveel uit; je bedoelt er iets onaardigs mee. Schelden en 'op elkaar schelden' is voor mij iets heel anders. Als ik als pilot een stomme crash maak (en daarmee m'n gunner dus kill), zeg ik ook wel eens 'fuck, srry' in de chat. Ben ik dan gelijk een twaalfjarige die op iedereen loopt te schelden? Nee, dan voel ik me gewoon even heel dom en is het lekker om het op die manier te verwoorden.

Ik zie trouwens tijdens het typen van deze post dat 'fuck' op de kill-lijst staat, wat dus niet echt uitmaak aangezien ik op dat soort momenten toch wel dood ben. Maar zoals je zelf merkt kunnen anderen vervelend koppig zijn en dan switch je toch naar wat minder vriendelijke termen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan gebruik je maar woorden als "Appelsap" of "Bloemkool dat je er bent!"

(ja groenten en fruit zijn evil!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-10 21:41
De andere oplossing is om de Apple servers te hacken en met een scriptje de chatlog te koppelen aan Siri zodat je weet wat de context is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als dat kon was het probleem direct opgelost. Helaas is het niet mogelijk censuur toe te passen.

Op dit moment wordt je gekilled zodra je een vloekwoord gebruikt, zodra je vijf keer vloekt volgt een kick, na twee kicks volgt een temp ban van een uur en na twee temp bans volgt een perm ban. Voor een automatische ban moet je het dus echt grof maken.

Dit systeem is er niet om mensen te pesten maar om te zorgen dat de servers gezellig blijven en je geen vloekfeest krijgt. Regelmatig gezien dat 's avonds of 's nachts als er geen admin is een aantal spelers heen en weer blijven vloeken. Het voegt niks toe en verstoord het spel behoorlijk.
Het enige twijfelachtige woord dat we nu hebben is 'fuck'. Echter, zoals vaker uitgelegd, is het lastig 'fuck' niet bannable te maken maar 'fuck you' of 'fucking noob' wel. Dan moet je een erg uitgebreide regex statement gaan maken.

Dat statement hebben we wel voor hoer gemaakt simpelweg omdat hoera moet mogen. Dat is echter een vrij simpele, met 'fuck' zijn er zoveel mogelijkheden.

En eigenlijk is het heel eenvoudig, als je niet vloekt heb je nergens last van. De lijst is ook niet bedoeld om het preuts en proper te houden, immers niks mis met woorden als 'hoer' of 'klootzak'. Alleen wanneer iemand uitgescholden wordt voor iets dat hij in een spelletje doet is het gewoon niet normaal meer.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

GeeEs schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:34:
[...]

Daar gaat het nu juist om... Dat er regels zijn vind iedereen hier prima, maar maak dan wel duidelijk WAT de regels precies zijn. Schelden is nogal breed...Ga het niet nog een keer herhalen, voorbeelden genoeg van in de laatste posts... Komt er op neer dat je dus iemand ook kan complimenteren met een "fucking awesome" .. dit heeft niks met schelden te maken, maar is volgens de defenitie nu dus wel schelden en de daarbijhorende maatregelen... vandaar dat het dus absoluut niet duidelijk was...

Thx voor de blacklist! Geeft al een stuk meer duidelijkheid en mogelijkheden zat om inderdaad anders dan met schelden je bedoeling duidelijk te maken...!
Dan complimenteer je toch zonder woorden als fucking te gebruiken? Probleem opgelost....

Zo moeilijk is het allemaal niet...

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

De GoT SGP servers, haha. Ik komhier nooit weer, wat kinderachtig :').

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kecin schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:28:
We zullen je vreselijk missen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kecin schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:28:
Waarom is geen gevloek willen kinderachtig? Ik zou eerder niet kunnen gamen zonder te vloeken als kinderachtig beschouwen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Omdat wanneer ik de bond tegen vloeken wil bezoeken wel naar hun website ga. Sommige dingen kun je gewoon niet laten regelen door een filter. Sommige woorden in dat filter zijn gewoon vaag om te filteren. Bepaalde dingen ben ik het wel mee eens. Wanneer ik iemand zou uitschelden voor "Kankernigger" op de server ofzo dan verdien ik zeker een kick of kill of whatever. Maar "Fuck, het lukt me maar niet een headshot te krijgen" vind ik het kinderachtig om gebanned te worden.

Daarnaast kan de chat uitgezet worden, en tactisch overleg in de chat is er nog nooit geweest. Gaan jullie ook een filter op TS gooien ;)?

Het zou om mij dus gewoon minder kinderachtig kunnen worden ingesteld. Gaan jullie overigens op zondagen de server sluiten? :P

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:31:
[...]

Waarom is geen gevloek willen kinderachtig? Ik zou eerder niet kunnen gamen zonder te vloeken als kinderachtig beschouwen.
Ik ben het helemaal met je eens Tsurany, die tirades over de chat hangen mij ook de keel uit (op elke server, niet alleen die van GoT overigens). Het lijkt ook alleen maar erger te worden, vooral op de nederlandstalige. :r

Het is alweer een tijdje geleden dat ik op de GoT-servers geweest ben. Kom vanavond maar weer eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Kecin schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:34:
Omdat wanneer ik de bond tegen vloeken wil bezoeken wel naar hun website ga. Sommige dingen kun je gewoon niet laten regelen door een filter. Sommige woorden in dat filter zijn gewoon vaag om te filteren. Bepaalde dingen ben ik het wel mee eens. Wanneer ik iemand zou uitschelden voor "Kankernigger" op de server ofzo dan verdien ik zeker een kick of kill of whatever. Maar "Fuck, het lukt me maar niet een headshot te krijgen" vind ik het kinderachtig om gebanned te worden.

Daarnaast kan de chat uitgezet worden, en tactisch overleg in de chat is er nog nooit geweest. Gaan jullie ook een filter op TS gooien ;)?

Het zou om mij dus gewoon minder kinderachtig kunnen worden ingesteld. Gaan jullie overigens op zondagen de server sluiten? :P
Fucking noob, fucking idiot, fucking etc. Allemaal uiterst vriendelijk en zeker niet nodig op de server. Ik begrijp ook dat je Fuck op een normale manier kan gebruiken en was daar zelf ook altijd fanatiek gebruiker van. Toch wordt het in 95% van de gevallen gebruik als scheldwoord richting anderen. Dat heeft niks met SGP te maken, dat heeft iets te maken met fatsoen. Ik snap sowieso niet dat er altijd zo gebitched wordt over de GoT servers. Er zijn genoeg andere servers en daar kun je prima op terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Meelobee schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:17:
[...]

Dan complimenteer je toch zonder woorden als fucking te gebruiken? Probleem opgelost....

Zo moeilijk is het allemaal niet...
joh.. je snapt hoop ik dat het gaat over de "fucking awesome" die je eruitflapt op het moment... als je daarover nadenkt is het dus niet eens meer awesome... maar hooguit was het dan nog aardig.. ;)

Maargoed.. ik vind de blacklist best redelijk eigenlijk. Heb zelf nog nooit een kill/kick whatsoever gehad op GoT servers.. dus waar maak ik me druk om inderdaad...

Zolang ik af en toe KUT met Peren mag roepen :P die staat er iig niet op ?!?

NB.. Ik hoor zovaak mensen hier over tirades op de chat op GoT servers.. kan aan mij liggen dat ik er niet altijd opzit, maar waarom maak ik dat nou nooit mee ?! Misschien omdat ik na kinderbedtijd pas ga spelen ??

[ Voor 13% gewijzigd door GeeEs op 27-12-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeeEs schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:38:
[...]

joh.. je snapt hoop ik dat het gaat over de "fucking awesome" die je eruitflapt op het moment... als je daarover nadenkt is het dus niet eens meer awesome... maar hooguit was het dan nog aardig.. ;)

Maargoed.. ik vind de blacklist best redelijk eigenlijk. Heb zelf nog nooit een kill/kick whatsoever gehad op GoT servers.. dus waar maak ik me druk om inderdaad...

Ik gok dat die peren er eerder op komen dan dat vrouwelijke vleeschg....

(fruit is evil mmmkay....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ik noem me teammates weleens hoeren. Maar ik bedoel dat niet fout, zo van kom helpen hoeren. Of opschieten slet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Ik noem mijn maten ook vaak slet of kut inderdaad... maar dat komt doordat ik teveel New Kids heb gekeken denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
Adanteh schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:50:
Jezus mensen, wat een gezeik altijd over die woordenfilter. Is het nou echt zo moeilijk je een keer vijf seconden te gedragen op een server? Vanuit GoTBF3 is er overleg gepleegd en het is besloten om dat zo te doen. Als je het zo kut vind, dan mag je van mij een andere server opzoeken. "WTF?" wordt bijna nooit gebruikt om op andere mensen te schelden. Fuck--- op honderd verschillende manier, met als vaakst voorkomende variant Fucking whatever. Overigens is het ook zeker niet de bedoeling om die woordenlijst te gaan omzijlen en vrolijk door te blijven schelden. Het is echt niet zo dat we 'preuts' zijn en het niet kunnen verdragen. Het is wel zo dat we gewoon een gezellige server willen, waar niet constant iedereen op elkaar zit te zeiken. De admins hebben ook helemaal geen zin om handmatig elke twelve-year old waarschuwing te gaan geven.

Kan alsjeblieft dit gelul ook niet gewoon uit het topic verbannen worden? Er zijn genoeg andere servers en klagen op het GoT Forum over de GoTBF3 servers heeft ook helemaal geen zin. Er is een website en je kan een ticket maken, misschien bereik je daar nog iets mee. Wat een kakmadammen hier zeg.

/rant.
discussie aangaan met jou is blijkbaar niet mogelijk? verban gelijk alles wat je niet aanstaat anders?

kim jong adanteh

ik vind nog altijd dat je gezelligheid niet creeert door een filter op een server te gooien, maar gewoon door actief te adminnen en reguliere bezoekers probeert vast te houden.

[ Voor 6% gewijzigd door Madbee op 27-12-2011 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Madbee schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:47:
[...]

discussie aangaan met jou is blijkbaar niet mogelijk? verban gelijk alles wat je niet aanstaat anders?

kim jong adanteh
Een server wordt beheerd door een admin, en die maakt zijn eigen regels. Zo simpel is het.
Wat is anders het nut van een admin als zelfs dat al niet meer mag ...

Ik zou zeggen: werk je frustratie uit door eens te schreeuwen, en 2 sec later typ je dan een degelijke zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
asgaro, dat snap ik, al is de server van iedereen die geld doneert, maar hij wil gelijk de hele discussie verbannen, DAT slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madbee schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:47:
[...]

kim jong adanteh
Laat jezelf dan ook niet zo meeslepen. Pot verwijt de ketel in dit geval. Iemand vergelijken met een dictator valt ook niet onder de etiquette welke op deze site graag gezien wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
zo serieus is dat niet bedoelt, snapt hij zelf vast ook wel. maar vond het wel toepasselijk voor iemand die een half censuur profileert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Madbee schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:56:
asgaro, dat snap ik, al is de server van iedereen die geld doneert, maar hij wil gelijk de hele discussie verbannen, DAT slaat nergens op.
De discussie is er een die onder de leden gevoerd kan worden op het clan forum. Iedereen mag hier zijn input aandragen maar jullie mening is simpelweg irrelevant voor de besluitvorming. Pas wanneer we vanuit de leden klachten krijgen gaan we in discussie en praten over de language filter op ons eigen forum.

Wij willen best onze beslissing verdedigen maar klagen zonder lid te zijn schiet niet veel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:35

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Asgaro schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:53:
Ik zou zeggen: werk je frustratie uit door eens te schreeuwen, en 2 sec later typ je dan een degelijke zin.
:Y Hoewel ik soms dan klachten IRL krijg :X

Hoewel ik eigenlijk niet meer rage naar andere spelers, alleen wat IRL facepalmen en/of binnenmonds mompelen. Echte rage is meestal gereserveerd voor het spelletje zelf, maar dat hoef ik niet te typen in de ingame chat.

@#$@#$@#$@# MOUNT SYSTEEM! GA NOU EENS #$#@$@#$@@# OVER DAT #$%#$%#$% HEKJE!!111 Als me poppetje weer eens een hekje loopt te humpen O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Gundogan op 27-12-2011 15:03 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
GeeEs schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:38:

NB.. Ik hoor zovaak mensen hier over tirades op de chat op GoT servers.. kan aan mij liggen dat ik er niet altijd opzit, maar waarom maak ik dat nou nooit mee ?! Misschien omdat ik na kinderbedtijd pas ga spelen ??
Hier heeft Tsurany ook al het eea over getypt: Tsurany in "[PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - deel 7"

Concreet: de plugin kan de context van een zin niet begrijpen en zal zoiets ook nooit gaan kunnen. Teveel uitzonderingen maken maakt een dergelijke regular expression (de regex waar Tsurany het over heeft) te ingewikkeld om te maken, waar wij géén moeite in willen steken.

Schijnbaar vinden sommigen het gewoon té moeilijk om een ander woord te bedenken voor fuck. :? Ja, het woord fuck is discutabel om te gebruiken en zoals ik eerder al zei: er is voor gekozen om er wél een kill voor te geven en álles (onafhankelijk van de context dus) dus een kill te geven. Deal with it. Kun je dat niet, dan zijn er genoeg andere servers om op te kunnen schelden in de chat.

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 27-12-2011 15:04 . Reden: Bericht enigszins genuanceerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:31
Lol tering op de kill list? Wtf is dat nou weer, die andere ok, maar tering. Zet dan de scheldwoorden beginnend met tering erop en niet alleen tering want los zal het toch niet gebruikt worden om mensen uit te schelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HamburgerHenk schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:22:
Lol tering op de kill list? Wtf is dat nou weer, die andere ok, maar tering. Zet dan de scheldwoorden beginnend met tering erop en niet alleen tering want los zal het toch niet gebruikt worden om mensen uit te schelden
Waarom zou je 'tering' moeten zeggen in het spel? Ik kan geen enkel moment bedenken waarop tering een valide keuze is en er geen alternatieven mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Ik vind het ook niet altijd gezellig als mensen lopen te schelden op de chat maar soms misdragen mensen zich wel zo erg dat een scheldpartij best rechtvaardig is bedoel iemand zijn JSF kapot schieten omdat hij er mogelijk eerder inzit dan jij is wel erg kinderachtig. dan vind ik best dat je daar wat van mag zeggen op een niet zo vriendelijke marnier

Trouwens ik kreeg pas geleden ook een kill omdat ik what te fuck gebruikte in de chat en dat was omdat iemand dus mijn JSF sloopt net voordat ik erin zat

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is je probleem opgelost door vloeken? Of kan je dan toch beter een admin opzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:59

Shabbaman

Got love?

Tsurany schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:00:
Wij willen best onze beslissing verdedigen maar klagen zonder lid te zijn schiet niet veel op.
Hou dan ook dit topic schoon, nu lijkt het net alsof er niks anders over dit spel te melden is dat of er een GoT-server, vol, leeg of met kerstvakantie is :|

In ander nieuws: ik snap echt de ballen niet van guided shells. Klopt het dat de reloadtijd bijzonder lang is? Is er een bepaalde handigheid om sneller een lock te krijgen (bijvoorbeeld: direct zicht)?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Guided shells heb je sowieso een direct zicht voor nodig om echt effectief te kunnen werken. Vaak werkt een iemand in de citv of een soflam het beste voor maximum range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:41:
Guided shells heb je sowieso een direct zicht voor nodig om echt effectief te kunnen werken. Vaak werkt een iemand in de citv of een soflam het beste voor maximum range.
citv + guided shells is een bazen combo. Nog beter is als je met je squad 2 tanks hebt. Je hebt namelijk geen line of sight nodig om jouw guided to locken op een laser target van de andere tank.

De reload is inderdaad lang (4s ofzo).

Als je een keer met guided wil spelen moet je mij maar even aanspreken op Steam ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2011 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-10 21:36
Haha, inderdaad, die admins op de GOT servers zijn wel heel erg zielig. Dit vooral omdat ze hun eigen zieligheid niet in kunnen zien:

Ze gaan mensen kicken en serieus aanspreken op scheldpartijtjes terwijl de teksten van de Amerikaanse soldaten vrolijk door de lucht schallen:

''These cocksuckers are here!''

Om er maar een te noemen.. En dan nog, dan mute je die speler toch meteen? Alsof mensen die ruige taal gebruiken serieus op een mondelinge waarschuwing gaan reageren.. Volgens mij sporen veel van de GoT admins gewoon niet helemaal en vinden ze het fijn om een beetje belangrijk te doen in een gameserver omdat ze in het echte leven niets te vertellen hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Jovas schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:54:
Haha, inderdaad, die admins op de GOT servers zijn wel heel erg zielig. Dit vooral omdat ze hun eigen zieligheid niet in kunnen zien:

Ze gaan mensen kicken en serieus aanspreken op scheldpartijtjes terwijl de teksten van de Amerikaanse soldaten vrolijk door de lucht schallen:

''These cocksuckers are here!''

Om er maar een te noemen.. En dan nog, dan mute je die speler toch meteen? Alsof mensen die ruige taal gebruiken serieus op een mondelinge waarschuwing gaan reageren.. Volgens mij sporen veel van de GoT admins gewoon niet helemaal en vinden ze het fijn om een beetje belangrijk te doen in een gameserver omdat ze in het echte leven niets te vertellen hebben..
Ga je toch lekker op een andere server spelen jochie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Jovas schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:54:
Zelfs hier kun je blijkbaar geen normale discussie voeren en moet anderen uitmaken voor "zielig" omdat ze een andere mening hebben over iets als jij. Ik vraag me dan werkelijk af wie er nu echt zielig is?

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen we deze discussie maar eindigen met "Let's agree to disagree" en het weer over BF3 en B2K hebben? Weet even niet zo snel hoe ik een topicreport moet maken, maar anders had ik graag een admin laten ingrijpen op de onbeschofte reacties van de laatste paar pagina's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Prima plan.. boterbloempjes van me!

Heb ik meteen een vraag... Ik zit met het probleem dat ik de MAV wel omhoog krijg, maar mijn keybind voor naar beneden is leeg... ik meen dat het ooit met mn linker ctrl toets wel heeft gewerkt, maar ik kan nergens vinden waar ik het kan instellen bij options... Kan me ook niet herinneren dat ik het ooit heb veranderd eigenlijk...

Op mijn zoektocht bij google kwam ik ook dit tegen... Een soort editor om offline dus je settings te doen...

http://bf3.realmware.co.uk/settings-editor/downloads

Iemand hiermee bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:28
GeeEs schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:32:
Prima plan.. boterbloempjes van me!

Heb ik meteen een vraag... Ik zit met het probleem dat ik de MAV wel omhoog krijg, maar mijn keybind voor naar beneden is leeg... ik meen dat het ooit met mn linker ctrl toets wel heeft gewerkt, maar ik kan nergens vinden waar ik het kan instellen bij options... Kan me ook niet herinneren dat ik het ooit heb veranderd eigenlijk...

Op mijn zoektocht bij google kwam ik ook dit tegen... Een soort editor om offline dus je settings te doen...

http://bf3.realmware.co.uk/settings-editor/downloads

Iemand hiermee bekend?
Haha nooit geweten dat je er mee kon dalen! Ik switchte gewoon telkens van wapen.. Dan daalt hij ook 8)7 .
Ik ga vanavond die editor maar is uitproberen.. Tnx voor de link,

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij doet die offline editor niks anders dan je settings bestand aanpassen. Dit kan je zelf ook doen met notepad maar zo'n settings editor is wellicht wat gebruikersvriendelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Swim with me and get wet !

Je laat de MAV zakken met 'Crouch Hold' ipv 'Crouch Toggle'. Net getest :)

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Heb het met die editor weer kunnen wijzigen en het werkt weer! Is inderdaad erg gebruiksvriendelijk en heel erg uitgebreid. Dat settingsbestand met notepad aanpassen is niet fijn, is met toetsnummers enzo..

Ik kan die MAV settings met de beste wil van de wereld dus niet vinden bij de ingame options... zie ik het over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeeEs schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:56:
Heb het met die editor weer kunnen wijzigen en het werkt weer! Is inderdaad erg gebruiksvriendelijk en heel erg uitgebreid. Dat settingsbestand met notepad aanpassen is niet fijn, is met toetsnummers enzo..

Ik kan die MAV settings met de beste wil van de wereld dus niet vinden bij de ingame options... zie ik het over het hoofd?
Neen, die worden automatisch van je 'crouch hold' en 'jump' afgeleid. De controls van de MAV vind ik dus echt banaan.

Ik werk voor de MAV te doen stijgen/dalen met twee gaming-knoppen op m'n muis, maar BF3 wilt deze niet direct doorvoeren. M.a.w. ik moet elk spel opnieuw die knoppen opnieuw instellen wil ik met de MAV gaan vliegen. Echt kokosnoot dit...

EDIT: Ik heb mij maar bij het scheldkill regeltje neergelegd en mij voorgenomen om nu met groenten en fruit te schelden, bedankt SythAdmin voor het idee.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2011 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 09:57:

Heeft iemand een programma zoals Afterburner (dus zonder framedrops) maar dan met audio-capping? Fraps is mij te traag.
De nieuwe afterburner 2.2 betaversies hebben ook audio. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Ook fijn. Stap je van 25mbit over naar 50mbit. Krijg je een nieuwe modem, maar dat vergeten ze dan in het systeem te zetten. Ze sluiten de oude modem af, dit resulteert in een snelheid van 0.08mbit. Sluit je de nieuwe modem aan, welke dus niet werkt. Bel je de klantenservice 2x, 2x krijg je een ander verhaal. Conclusie. Ik zit nu 3 dagen met 0.08mbit opgescheept.

Dan wordt dus geen Battlefield meer deze vakantie...

UPC = Uitermate Problematische Chaos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Niet online

Snol

Swim with me and get wet !

GeeEs schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:56:

Het zijn dezelfde opties als voor je "Infantry", dus gewoon je normale settings voor je poppetje.

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF toch maar vragen enne domme vragen bestaan toch niet ¿¿¿¿ :X :+
Als ik juist naar NL og GOT servers zoek............ vind ik ze zo dus niet via dat filter systeem?? :? :N
Net ook geprobeert dussssss WTF O-)
Hoe of wat moet ik intypen dat ik die servers wel kan vinden???

En dat al gezever over die woorden die gebruikt worden dat word in het "gewonen " leven van alle kanten gebruikt waarom dan iedereen zo moeilijk doet ??
Ik hoor het van 10 jarige t/m ouwe l^llen zo als ik .
Niet dat ik zo mee doet maar het gebeurt mij ook wel eens , zo als gisterennacht met dik 30.000 punten :? :( ;) heb en de server is ineens verwijdert ??? en al mn punten kwijt ben , maar 2 minuten later gewoon weer in kan loggen UUHHH WTF is dan wel MIJN reaktie. :Y ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:12:
[...]

verhaaltje

EDIT: Ik heb mij maar bij het scheldkill regeltje neergelegd en mij voorgenomen om nu met groenten en fruit te schelden, bedankt SythAdmin voor het idee.
Wat een flauwe kul zeg , moeten we van af NU uitkijken voor al die bananen schillen die overal liggen waar je net denk een sprintje te willen trekken en je plat op je bek gaat :+ -O- :S

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Nou, bij mij was MAV down gewoon [ ] blank.. dus geen enkele toets(combo) werkte... Ik ga nog een keer kijken bij options...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:29:
[...]

Wat een flauwe kul zeg , moeten we van af NU uitkijken voor al die bananen schillen die overal liggen waar je net denk een sprintje te willen trekken en je plat op je bek gaat :+ -O- :S
Ga je me nu ook DAT plezier afnemen? :o
Ik ga een beetje uitkijken, goed? O+
GeeEs schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:31:
Nou, bij mij was MAV down gewoon [ ] blank.. dus geen enkele toets(combo) werkte... Ik ga nog een keer kijken bij options...
Probeer die offline editor van je eens? Daar is een speciale 'afdeling' voor de MAV.
Trouwens bedankt voor het linkje ^^
Ook jij bedankt voor de link :) Ga meteen eens uittesten wat beter is...

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2011 17:46 . Reden: Andere mensen gequoteerd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Tsurany, je praat steeds over vloekfilter, maar vloeken lijkt gewoon toegestaan. Een vloek is een krachtterm die ontleend is aan het domein van de godsdienst, meestal het Christendom.

[ Voor 34% gewijzigd door pafdaddy op 27-12-2011 17:48 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickyy schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:21:
Ook fijn. Stap je van 25mbit over naar 50mbit. Krijg je een nieuwe modem, maar dat vergeten ze dan in het systeem te zetten. Ze sluiten de oude modem af, dit resulteert in een snelheid van 0.08mbit. Sluit je de nieuwe modem aan, welke dus niet werkt. Bel je de klantenservice 2x, 2x krijg je een ander verhaal. Conclusie. Ik zit nu 3 dagen met 0.08mbit opgescheept.

Dan wordt dus geen Battlefield meer deze vakantie...

UPC = Uitermate Problematische Chaos.
Hoe de hel kom je op deze site met 0.08 mbit? :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:Zullen we wel even heel goed de verschillende kanalen scheiden? Dit topic gaat over Battlefield 3. Dat er toevallig mensen met GoT account servers hebben draaien, betekent niet dat alle server problemen, ruzies e.d. hier besproken moeten worden. Er zijn vast andere plekken waar dat kan, dit topic is er niet 1 van.

We hebben het hier over de game en multiplayer/server gameplay in het algemeen, geen server geneuzel over iemand die onaardig is geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:33:

Probeer die offline editor van je eens? Daar is een speciale 'afdeling' voor de MAV.
Trouwens bedankt voor het linkje ^^

[...]

Ook jij bedankt voor de link :) Ga meteen eens uittesten wat beter is...
Het is met die editor inderdaad gelukt, die heeft een apart tabje voor de MAV :)

NB.. wat was dat nou net op GoTBF3.nl #2 - 64p Conquest - Back to Karkand - 175% tickets ?

[ Voor 8% gewijzigd door GeeEs op 27-12-2011 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:24:
FF toch maar vragen enne domme vragen bestaan toch niet ¿¿¿¿ :X :+
Als ik juist naar NL og GOT servers zoek............ vind ik ze zo dus niet via dat filter systeem?? :? :N
Net ook geprobeert dussssss WTF O-)
Hoe of wat moet ik intypen dat ik die servers wel kan vinden???

.....
Als je zoekt op GoTBF3 met punkbuster en ranked aangevinkt en de rest uit, zou je het moeten vinden.. je kan ook alles uitvinken btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:44

Rudios

Lost in space?

Ik las op Twitter van een of andere BF3 Dev dat ze gaan kijken naar een buff voor de Flash Suppressor. En terecht, niemand gebruikt dat ding, kost je 'accuracy' en 'aiming', terwijl je er eigenlijk verhoudingsgewijs weinig interessants voor terug krijgt.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lap, heb ffe met die editor geprutst, nu is m'n framerate naar de knoppen :(
Nu oorzaak zoeken...

BTW: Iemand zin om in de B2K server te spelen? Die is zover ik zie, leeg (op mij na nu).

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2011 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:25:
Lap, heb ffe met die editor geprutst, nu is m'n framerate naar de knoppen :(
Nu oorzaak zoeken...

BTW: Iemand zin om in de B2K server te spelen? Die is zover ik zie, leeg (op mij na nu).
Bij de eerste start van de editor wordt een backup gemaakt van de originele instellingen... Die kan je vervolgens weer kiezen om terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeeEs schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:28:
[...]

Bij de eerste start van de editor wordt een backup gemaakt van de originele instellingen... Die kan je vervolgens weer kiezen om terug te zetten.
Heb ik gedaan, blijkt dat post-aliasing ofzo het probleem is. Die appel editor zei dat dit bijna geen effect heeft op je framerate... Niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudios schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:15:
Ik las op Twitter van een of andere BF3 Dev dat ze gaan kijken naar een buff voor de Flash Suppressor. En terecht, niemand gebruikt dat ding, kost je 'accuracy' en 'aiming', terwijl je er eigenlijk verhoudingsgewijs weinig interessants voor terug krijgt.
.

[ Voor 70% gewijzigd door Asgaro op 27-12-2011 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:38:
[...]

Heb ik gedaan, blijkt dat post-aliasing ofzo het probleem is. Die appel editor zei dat dit bijna geen effect heeft op je framerate... Niet dus.
Normaal zou die post-AA nauwelijks effect mogen hebben. Afbeeldingslocatie: http://www.geforce.com/Active/en_US/shared/images/guides/bf3-tweak/chart-aa-post.jpg
http://www.geforce.com/Op...battlefield-3-tweak-guide

Ik zet die op Low. Het verschil tussen Off en Low is zeer groot, maar Medium en High heeft nauwelijks visueel nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Laatst online: 22:25

thommich

Belg

Asgaro schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:58:
[...]

Een buff? :o
Ik vroeg me tot een week geleden ook af waarom sommige mensen met een surpressor rond liepen. Je komt namelijk niet veel "rustige" momenten tegen omdat alles zo bombastisch klinkt in de game (echo's, rockets à-volonté, air vehicles die overvliegen, tank spam, etc.) Dus waarom wil je ninja style spelen?

... Tot ik dit las op http://www.reddit.com/r/b...art_1_basics_attachments/ :

[...]

Ik speel vooral met mijn trouwe F2000 en nu er een surpressor op staat, voel ik echt het verschil, in positieve zin. Vooral dat ietsje minder recoil voel je goed! M'n accuracy is lichtjes omhoog gegaan als ik zo m'n stats bekijk voor dat wapen.

Daarom vind ik het wat raar dat ze toch gaan buffen. Anyway, kan er niet neen tegen zeggen, dit is altijd welkom! *O*
Flash suppressor != suppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Laatst online: 29-09 19:02
Asgaro schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:58:
[...]

Een buff? :o
Ik vroeg me tot een week geleden ook af waarom sommige mensen met een surpressor rond liepen.
Hij heeft het niet over de Suppressor, maar over de Flash-suppressor. En die is, vrijwel waardeloos. Het enige scenario wat ik ervoor kan verzinnen, waar die van pas komt, is als je buiten 'standaard-minimap-afstand' loop te campen in de metro's van Metro, of die tunnel van Davamand Peak, en ook enkel op Hardcore, gezien je er met 3d spotting alsnog zo 'gespot' word.

[ Voor 7% gewijzigd door SirNobax op 27-12-2011 19:13 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Laatst online: 14-10 15:47

Rub3s

+3 , omdat het kan

Alle mensen..... ik ging even in deze server:
http://battlelog.battlefi...ation-Metro-2000-Tickets/

Tip: niet doen. Het stikt er van de aimbotters.

Het lijkt me toch dat een aimbot nergens toegelaten wordt he? Ik heb er in ieder geval 5 gereport (hun profile gereport, als dat de juiste plek is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Zitten er tussen de wapens van de Engineer en Support klasse ook Assault Rifles? (Voor de Professional Russian assignment.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 20:02:
Zitten er tussen de wapens van de Engineer en Support klasse ook Assault Rifles? (Voor de Professional Russian assignment.)
Nope, alleen asault heeft AR's. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:50

MueR

Admin Devschuur & Discord

is niet lief

Rub3s schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 19:58:
Alle mensen..... ik ging even in deze server:
http://battlelog.battlefi...ation-Metro-2000-Tickets/

Tip: niet doen. Het stikt er van de aimbotters.
Joh. ArtificalAiming.net is een site die hacks maakt en verkoopt, uiteraard zit hun eigen server vol met cheaters :P

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
  • Laatst online: 06-07-2022
Wtf, ik ging net ff op een GoT Server, spawn daar, maar sta vast, kan niet schieten, geen granaten gooien, niet kniven, helemaal niks! ZELFS GEEN SUICIDE. Riep anderen op om mij te killen, lukte ook niet! :| Stonden minuten lang op me te schieten, naden, c4, werkte allemaal niet, dus enigste oplossing was kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Row1 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:09:
Wtf, ik ging net ff op een GoT Server, spawn daar, maar sta vast, kan niet schieten, geen granaten gooien, niet kniven, helemaal niks! ZELFS GEEN SUICIDE. Riep anderen op om mij te killen, lukte ook niet! :| Stonden minuten lang op me te schieten, naden, c4, werkte allemaal niet, dus enigste oplossing was kicken.
Lol heb ik gezien (in de chat) :)
Filmpje van gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
  • Laatst online: 06-07-2022
Nope, had op dit moment niks om op te nemen.
En ging net weer terug op de server, spawn weer, WEER vast :S

[ Voor 41% gewijzigd door Row1 op 27-12-2011 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Row1 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:15:
Nope, had op dit moment niks om op te nemen.
Jammer... Maarja ik noem het niet voor niets soms Bugfield 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Laatst online: 14-10 15:47

Rub3s

+3 , omdat het kan

MueR schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 20:16:
[...]

Joh. ArtificalAiming.net is een site die hacks maakt en verkoopt, uiteraard zit hun eigen server vol met cheaters :P
ok, maar dan komen er bij mij een hoop vraagtekens (zoiets: :? :? :? :? :? :? :? )

Wordt dit dan toegestaan? In die server zaten minstens 5 aimbotters.... Je zou op zijn minst verwachten dat ze zo'n server meer in de gaten houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-10 22:50
Doet PunkBuster dan niet zijn werk met al die aimbotters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 15:14

beuker19

Killerbeuker is so OP

Row1 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:09:
haha was ik er ook 1 van beetje :? :?

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Pagina: 1 ... 24 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.