Wat die jets betreft, ik spring er gewoon altijd uit als ik recht voor mij kijk, en dan maakt het nog eens niet uit of ik nu naar beneden, naar omhoog, overkop of gewoon helemaal scheef vlieg
. Nog nooit heb ik gehad dat ik toen dood ging door bad luck, voornamelijk wel omdat ik al te laag bij de grond zat of dat de jet juist ontplofte als ik eruit sprong. Maar dat lijkt mij doodnormaal.
Ik herken dit wel, ik spaanders in een vliegdekschip eergisteren liep 2 meter en toen ineens "bad luck", geen idee wat het kan veroorzaken.
Als de map klaar is heb ik vaak dat Battlefield er mee kapt, erg raar want verder heb ik geen problemen met het spel. Als ik dan weer opnieuw opstart kan ik vervolgens weer de hele map spelen en aan het eind is het weer van hetzelfde, heeft iemand hier ook last van ?
Klopt.Gundogan schreef op zondag 25 december 2011 @ 21:46:
Was het niet zo dat je uit een vehicle springt in de richting waarnaar je kijkt?
Springen uit jet waarin je recht vooruit kijkt = grote kans om door je eigen jet geschept te worden?
En dit kan veel het verschil maken tussen leven en dood, bv. als je onder vuur wordt genomen door een tank en moet bailen.
Jup why_hack , heb al gereport op Battlelog.WR. schreef op zondag 25 december 2011 @ 23:14:
Hacker op server 1 nu...
hopen dat ze er wat aan doen
Game disconnected: you were kicked from the game.
te lang niets gedaan? mjah ga ni spawnen als ik na 5 seconde terug dood ben!
[ Voor 23% gewijzigd door Fantasma op 25-12-2011 23:16 ]
Hier ook 3x bad luck gehad, 3x in chopper...
Ik vlieg word een beetje beschoten chopper op 90% ofzo, en krijg bad luck, terwijl je de chopper gewoon rustig neer ziet storten.
Ik vlieg word een beetje beschoten chopper op 90% ofzo, en krijg bad luck, terwijl je de chopper gewoon rustig neer ziet storten.
Hoop het ookFantasma schreef op zondag 25 december 2011 @ 23:15:
[...]
Jup why_hack , heb al gereport op Battlelog.
hopen dat ze er wat aan doen
Admin kill telt ook als "bad luck"Jungelman schreef op zondag 25 december 2011 @ 23:16:
Hier ook 3x bad luck gehad, 3x in chopper...
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
nog 5 man op de server nu 
team van de hacker zal blij zijn
uitslag van het potje :
http://battlelog.battlefi...how/12613281/1/355111851/
uitslag van het potje :

[ Voor 103% gewijzigd door Fantasma op 25-12-2011 23:35 ]
pfff zeg 2e keer dat het spel vastloopt als ik net lekker bezig ben...
1e keer had ik 13k punten loop de server vast
2e keer vandaag had bf3.exe geen zin meer om verder te werken
1e keer had ik 13k punten loop de server vast
2e keer vandaag had bf3.exe geen zin meer om verder te werken
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
offtopic:
Ik zou zeggen: Gebruik je eigen sig!
Ik zou zeggen: Gebruik je eigen sig!
Heerlijk potje 64p opmetro. Ik kom de trap op lopen (in het halletje des doods) en maak zo 5 kills. Niemand schoot op me, liep zo door naar vlag B en schoot daar weer 3 man neer. Top!
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
vreemd bij mij doet assigment creeping death niet goed, hij noteerd knife take downs niet meer 
torch bij andere wel in zelfde potje....
aha:
Note that it says "takedowns", so I guess only execution-style attacks from behind will count, slashing someone to death with the knife probably won't.
waarom makkelijk....
torch bij andere wel in zelfde potje....
aha:
Note that it says "takedowns", so I guess only execution-style attacks from behind will count, slashing someone to death with the knife probably won't.

waarom makkelijk....
[ Voor 41% gewijzigd door leosand op 26-12-2011 02:58 ]
Spijtig om te horen. We hebben flink wat admins en mods maar gok dat ze nu kerst vieren dus wellicht wat weinig kans op een kick.Fantasma schreef op zondag 25 december 2011 @ 23:32:
nog 5 man op de server nu
uitslag van het potje :
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Leuk dat ze meer triviale statjes hebben dan bij bf2s vroegah.Rub3s schreef op zondag 25 december 2011 @ 16:31:
[...]
(kuch: top 0% met suppression> rank 205 > veel metro map doen en met machine gun raggen)
Heb wel een leuke triviale stat nog, top 2% headshot/kill ratio met 43%.
Met de L96 een headshot/kill ratio van 79% op 580 kills. Toch leuk om te zien, al weet ik niet hoe dit vergelijkt met andere sniperts
ja inderdaad dacht er ook wel aanTsurany schreef op maandag 26 december 2011 @ 01:24:
[...]
Spijtig om te horen. We hebben flink wat admins en mods maar gok dat ze nu kerst vieren dus wellicht wat weinig kans op een kick.
Maarja ben even wat andere games gaan spelen
Metro 64 rambo style ^^
Gewoon van trappen aflopen en proberen mensen te killen
[ Voor 11% gewijzigd door Fantasma op 26-12-2011 03:35 ]
Ik heb hem via livechat gereported, ik heb hem niet zelf zien spelen maar de scores zijn duidelijk,
Ben deze aimbotter gisteren 3x tegen gekomen, mag hopen dat EA hem reset!reemprive schreef op maandag 26 december 2011 @ 09:43:
Ik heb hem via livechat gereported, ik heb hem niet zelf zien spelen maar de scores zijn duidelijk,
Je maakt een geintje mag ik hopen? Resetten? Lol...
Ik mag hopen dat hij een permaban krijgt en dat zijn IP adres in de gaten wordt gehouden, zodra er een ander account op dat adres actief is dat die meteen in de gaten wordt gehouden.
Ik mag hopen dat hij een permaban krijgt en dat zijn IP adres in de gaten wordt gehouden, zodra er een ander account op dat adres actief is dat die meteen in de gaten wordt gehouden.
Verwijderd
Heb hier ook een aimbot netjes op het www gezet ^^
http://youtu.be/38f7Dg6qKbc
http://battlelog.battlefi...r/Dmjenk/stats/250242999/
Dit is denk ik wel een reportje waard, niet?
http://youtu.be/38f7Dg6qKbc
http://battlelog.battlefi...r/Dmjenk/stats/250242999/
Dit is denk ik wel een reportje waard, niet?
Kan eindelijk BF3 spelen, heb nu nog alleen Vanilla. Maar man o' man wat valt het tegen om een beetje mee te komen. Komt voornamelijk omdat ik de maps totaal niet ken, alleen op Caspian Border kan ik goed mee komen.
Ook moet ik nog wat tweaken, dat het nog net wat soepeler loopt.
Heb me aangemeld voor het GOT Platoon, ff uitvinden hoe dat allemaal met teamspeak werkt, en dan kan ik de gelederen ook komen versterken.
Ook moet ik nog wat tweaken, dat het nog net wat soepeler loopt.
Heb me aangemeld voor het GOT Platoon, ff uitvinden hoe dat allemaal met teamspeak werkt, en dan kan ik de gelederen ook komen versterken.
---RAWE CEEK!!!---
Wat gebeurt er met mensen die cheaten? Laatst ben ik voor het eerst overduidelijk een hacker tegengekomen. In de chat werd hij ook telkens genoemd. Na het potje maar zijn profiel opgezocht en een report naar EA. Tot nu toe is er nog niks tegen deze persoon gedaan. Af en toe bekijk ik dat profiel om te zien of deze al gereset is. Het valt daarbij wel op dat er iedere keer een andere naam staat, doet hij zeker om niet op te vallen.
Nu vraag ik mij af wanneer er iets tegen zulke mensen gedaan wordt. Wat kun je zelf het beste aan een report toevoegen? Ik had zelf heel simpel 'aimbot user' erbij gezet. Misschien ik had er wat meer bij moeten zetten.
Nu vraag ik mij af wanneer er iets tegen zulke mensen gedaan wordt. Wat kun je zelf het beste aan een report toevoegen? Ik had zelf heel simpel 'aimbot user' erbij gezet. Misschien ik had er wat meer bij moeten zetten.
Na een paar dagen krijg je een email van EA dat "ze niet zeggen wat ze gaan doen maar dat ze ernaar gaan kijken". Ik had 5 reports gedaan en kreeg 2 emails terug, dus ik vermoed dat er 2 van de 5 gebanned zijn.nukom schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:10:
Wat gebeurt er met mensen die cheaten? Laatst ben ik voor het eerst overduidelijk een hacker tegengekomen. In de chat werd hij ook telkens genoemd. Na het potje maar zijn profiel opgezocht en een report naar EA. Tot nu toe is er nog niks tegen deze persoon gedaan. Af en toe bekijk ik dat profiel om te zien of deze al gereset is. Het valt daarbij wel op dat er iedere keer een andere naam staat, doet hij zeker om niet op te vallen.
Cheaters

Android developer & dürüm-liefhebber
Die mail had ik ook. Heb zojuist nog ff gekeken bij meneer de cheater en alles staat er nog steeds op.
Het blijft jammer dat dit soort figuren een game kunnen verzieken.
Het blijft jammer dat dit soort figuren een game kunnen verzieken.
Wat bij mij geholpen heeft is de compatibiliteit van BF3.exe aanpassen. Een vinkje zetten bij visuele themas uitschakelen heeft bij mij het probleem verholpen.pas schreef op zondag 25 december 2011 @ 23:12:
Als de map klaar is heb ik vaak dat Battlefield er mee kapt, erg raar want verder heb ik geen problemen met het spel. Als ik dan weer opnieuw opstart kan ik vervolgens weer de hele map spelen en aan het eind is het weer van hetzelfde, heeft iemand hier ook last van ?
Hij staat ook in de topic start bovenaan.. maar wij hebben nog drie servers die lekker druk zijn en waar geen betaling verplicht is en toch veel Tweakers etc komenAsgaro schreef op zondag 25 december 2011 @ 16:53:
[...]
Hmm... Ik speel vooral op niet-GoT servers, maar als ik dan eens op een GoT server kom, merk ik duidelijk dat er meer met verwijten gesmeten worden.

Nog wel 50 slot ipv 64 omdat we merken dat de server dan een uptime heeft van minimaal een week. We overwegen om dit binnkort maar weer is terug te zetten op 64 in de hoop dat het inmiddels stabiel te noemen is.
hier staan de battle log links (onder gameservers)
[ Voor 24% gewijzigd door Workaholic op 26-12-2011 13:13 ]
Gisteren werd iemand uitgemaakt voor cheater omdat hij met een MAV aan het killen was 
Vond het geweldig dat hij dat deed/kon!
Daarna ook eens geprobeerd, kon niet eens zien waar'k was
zo donker met die map
hele tijd tegen plaffond gevlogen. dus super dat die dat kon. 
rambo stijl is wel leuk op metro
moet'k meer doen 
en binnenkort ook is hardmode proberen
Vond het geweldig dat hij dat deed/kon!
Daarna ook eens geprobeerd, kon niet eens zien waar'k was
rambo stijl is wel leuk op metro
en binnenkort ook is hardmode proberen
[ Voor 8% gewijzigd door Fantasma op 26-12-2011 13:33 ]
Heb zelf nog geen cheater of hacker tegengekomen denk ik.
Maar ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan het cheaten bij dit spel. Als je aan het cheaten bent dan snap je toch ook wel dat het speelplezier van 63 andere mensen afneemt (indien je op een 64p server zit natuurlijk
)...
En ze moeten toch ook weten dat het overduidelijk opvalt en dat er gevolgen zullen zijn omdat ze aan het cheaten zijn, maar ja er lopen wel meer irritante mensen rond op de wereld zeker?
)
Dat mensen cheaten bij een singleplayer game om wat voor reden dan ook kan mij niks schelen, bijvoorbeeld bij GTA, daar is het gewoon veel leuker om af en toe een cheat te gebruiken, denk maar aan de vliegende auto's e.d.
Maar mensen die cheaten bij een multiplayer spel snap ik echt niet hoor!
Maar ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan het cheaten bij dit spel. Als je aan het cheaten bent dan snap je toch ook wel dat het speelplezier van 63 andere mensen afneemt (indien je op een 64p server zit natuurlijk
En ze moeten toch ook weten dat het overduidelijk opvalt en dat er gevolgen zullen zijn omdat ze aan het cheaten zijn, maar ja er lopen wel meer irritante mensen rond op de wereld zeker?
Dat mensen cheaten bij een singleplayer game om wat voor reden dan ook kan mij niks schelen, bijvoorbeeld bij GTA, daar is het gewoon veel leuker om af en toe een cheat te gebruiken, denk maar aan de vliegende auto's e.d.
Maar mensen die cheaten bij een multiplayer spel snap ik echt niet hoor!
Iemand een link of uitleg hoe dat zit met Teamspeak?
Had ergens gelezen dat teamspeak automatisch naar het GOT kanaal gaat van de server die je joint?
Moet ik daarbij nog wat instellen?
Had ergens gelezen dat teamspeak automatisch naar het GOT kanaal gaat van de server die je joint?
---RAWE CEEK!!!---
Even voor de duidelijkheid... de GoT BF3 servers zijn public... je hoeft er niet voor te betalen om er op te mogen spelen.... Ik neem aan dat je je vergist. Toch?Workaholic schreef op maandag 26 december 2011 @ 13:05:
[...]
Hij staat ook in de topic start bovenaan.. maar wij hebben nog drie servers die lekker druk zijn en waar geen betaling verplicht is en toch veel Tweakers etc komenWe zoeken nog wel admins
Je mag betalen, maar dat is vrijwillig, heeft niets met server toegang te maken, behoudens de Private Server, maar ja... daar is ie dan ook private voor.
Neen,niets instellen, gewoon naar het "main" kanaal gaan van je server (server1-....(?) ) , als je dan game joined wordt je naar je team geswitched.NoFearCreations schreef op maandag 26 december 2011 @ 13:36:
Lid worden is betaald, zo bedoelde ik hem inderdaadDirtySanchez schreef op maandag 26 december 2011 @ 13:43:
[...]
Even voor de duidelijkheid... de GoT BF3 servers zijn public... je hoeft er niet voor te betalen om er op te mogen spelen.... Ik neem aan dat je je vergist. Toch?
Je mag betalen, maar dat is vrijwillig, heeft niets met server toegang te maken, behoudens de Private Server, maar ja... daar is ie dan ook private voor.
Thanks. Nuja, het is niet dat ik de GoT-servers bewust omzeil, maar sinds BFBC2 heb ik de gewoonte van op bv. de bekendere OldMenGaming servers, etc te spelen. Maar ben van plan meer op GoT-servers te komen, want die gewoonte biedt geen enkel voordeel.Workaholic schreef op maandag 26 december 2011 @ 13:05:
[...]
Hij staat ook in de topic start bovenaan.. maar wij hebben nog drie servers die lekker druk zijn en waar geen betaling verplicht is en toch veel Tweakers etc komenWe zoeken nog wel admins
[afbeelding]
Nog wel 50 slot ipv 64 omdat we merken dat de server dan een uptime heeft van minimaal een week. We overwegen om dit binnkort maar weer is terug te zetten op 64 in de hoop dat het inmiddels stabiel te noemen is.
Dat lukt mij dus niet, ben geconnect naar GoTBF3.nl, maar zodra ik een game start blijft het stil?Fantasma schreef op maandag 26 december 2011 @ 13:44:
[...]
Neen,niets instellen, gewoon naar het "main" kanaal gaan van je server (server1-....(?) ) , als je dan game joined wordt je naar je team geswitched.
Zie in TS ook niet dat hij naar een kanaal gaat. Wil egt met een team gaan spelen, in je eentje is het bijna niet te doen.
---RAWE CEEK!!!---
Jij vind het geen cheat, PB wel. Ergo: niet toegestane graphics mod?Compizfox schreef op zondag 25 december 2011 @ 14:10:
Wut? En terecht?
Jij vind kicken door een anti-cheat programma voor een legitieme graphics mod terecht?
Het is geen cheat of zo
GGC heeft géén enkele invloed op PB zover ik weet. Zij hebben dus alleen 'macht' op het systeem die zij aanbieden.GGC is dan niet de beheerder van PB, maar heeft wel een grote 'macht' op het gebied van het streamen van PB-bans. Als je eenmaal gebant bent op een server die GGC draait, kun je het wel schudden in veel andere servers.
Snap ik, maar PB kicked alleen voor de graphics mod en banned er niet voor, dat is wat ik duidelijk wilde maken.Het ging me ook om het bannen, kicken is niet het ergsteAls je gebant bent heb je een probleem, als je gekickt bent verwijder je de mod toch gewoon...
Het is afhankelijk hoe de instellingen staan van die mod, dat valt mij wel op.Daarnaast: Heb al aardig wat potjes gespeeld nu met die mod (op verschillende servers) en ben nog nooit gekickt of wat dan ook.
Je download en installeerd teamspeak. Als je naar de TS van GoTBF3.nl wil ga je naar teamspeak.gotfb3.nl als server.NoFearCreations schreef op maandag 26 december 2011 @ 13:36:
Je hoeft er niets voor in te stellen, enige wat nodig is is dat je het juiste hoofdkanaal joined van de server waar je op gamed. Randvoorwaarde is wel dat er minimaal 4 of 5 spelers in de channel moeten zijn.Had ergens gelezen dat teamspeak automatisch naar het GOT kanaal gaat van de server die je joint? Moet ik daarbij nog wat instellen?
[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 26-12-2011 14:52 ]
Dat heeft alles te maken met spelers die zichzelf vooral heel erg goed vinden.Asgaro schreef op zondag 25 december 2011 @ 16:53:
[...]
Hmm... Ik speel vooral op niet-GoT servers, maar als ik dan eens op een GoT server kom, merk ik duidelijk dat er meer met verwijten gesmeten worden.
Drie servers, netjes hoor Jasper. Draaien deze nu op die `overbodige´ kast of zijn deze drie een blijvertje?Workaholic schreef op maandag 26 december 2011 @ 13:05:
[...]
[afbeelding]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
Ik hoop morgen ook deel uit te maken van de BF3 community. Morgen het laatste deel van m'n nieuwe PC ophalen, de harde schijf. Zijn de mensen die hiervoor BF2 hebben gespeeld tevreden met deel 3?
Gisteravond een bloedstollend potje squad deathmatch gespeeld op Wake Island. Ik kwam binnen aan het begin van de ronde, vier "squads" van twee man. Ik had een squadmate van level 6 die zich danig weerde, maar zelfs mijn 31 kills mochten niet baten tegen het uit een tweetal level 45+-spelers bestaande squad dat de 50e kill haalde net nadat ik ons squad op de 48e hit zette.
En dan doe ik het nog maar voor de ribbon die ik nog niet heb(ik mis alleen deze en de M-Com Defender nog), laat staan de 5 SQDM-wins die je moet halen voor die Professional Russian-assignment...
Misschien eens met wat mensen op TeamSpeak spelen.
En @hierboven, ik heb BF2 gespeeld en ben blij verrast door dit deel. Het is mooier, dat in de eerste plaats, en verder ook wel beter. Het is minder arcade, maar er is nog steeds genoeg leuks te doen naast domweg knallen.
En dan doe ik het nog maar voor de ribbon die ik nog niet heb(ik mis alleen deze en de M-Com Defender nog), laat staan de 5 SQDM-wins die je moet halen voor die Professional Russian-assignment...
Misschien eens met wat mensen op TeamSpeak spelen.
En @hierboven, ik heb BF2 gespeeld en ben blij verrast door dit deel. Het is mooier, dat in de eerste plaats, en verder ook wel beter. Het is minder arcade, maar er is nog steeds genoeg leuks te doen naast domweg knallen.
[ Voor 29% gewijzigd door CodeCaster op 26-12-2011 16:11 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Krijg teamspeak hier niet aan de praat. Als ik in de lobby zit, blijft hij daar ook gewoon zodra ik de game op start? Kan ook nergens een guide vinden van hoe en wat?
---RAWE CEEK!!!---
Dat klopt. Je moet eerst naar de juiste channel van de server waar je op zit. Dubbelklik op die channel en je springt er heen. Vervolgens vind de synchronisatie automatisch plaats. Als je zoiets simpels in een guide wil zien...NoFearCreations schreef op maandag 26 december 2011 @ 16:29:
Krijg teamspeak hier niet aan de praat. Als ik in de lobby zit, blijft hij daar ook gewoon zodra ik de game op start? Kan ook nergens een guide vinden van hoe en wat?
Speel je bijvoorbeeld op server #2, dan join je GoTBF3.nl #2 - 64p Conquest voordat je gesynced wordt. Hou er wel rekening mee dat er dan minimaal 4 of 5 spelers aanwezig moeten zijn in die channel.
[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 26-12-2011 16:50 ]
Dan was het aantal speler dus het probleem, blauwe bolletjes zijn actieve spelers denk ik?
Zijn er op dit moment zeer weinig op TS.
Zijn er op dit moment zeer weinig op TS.
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Win 5 rounds of SQDM wil ik dat wapen krijgen .L85A2
Ik tussen de servers kijken waar dat is..........................
Ligt het aan mij , ik vind ze niet en weet niet eens hoe dat soort game word gespeeld.
Iemand die mij ff dit wil uitleggen.
Wat ben ik een NOOB , zal het zelf wel zeggen.
Ik tussen de servers kijken waar dat is..........................
Ligt het aan mij , ik vind ze niet en weet niet eens hoe dat soort game word gespeeld.

Iemand die mij ff dit wil uitleggen.
Wat ben ik een NOOB , zal het zelf wel zeggen.
check deze gast is eensmoothz schreef op maandag 26 december 2011 @ 09:53:
[...]
Ben deze aimbotter gisteren 3x tegen gekomen, mag hopen dat EA hem reset!
http://battlelog.battlefi.../#!/bf3/user/BFO-Stadler/
Founder / Managing Director of BATTLEFIELDO.com
Battlelog Forum Moderator LAL werkt samen met cheaters en is een cheater maar echt een noob cheater.
Maar krijgt geen ban hoor neeeeeeeee
bekijk screen voor bewijs.

[ Voor 8% gewijzigd door goosche op 26-12-2011 17:54 ]
Kan je vertellen wat ik hier zie? PB shot oid?
@zoltan... kijk even je server filter instellingen na. Je kunt filteren op SQDM.
@reemprive... je ziet duidelijk een lichtgroene overlay in de screenshot...
@reemprive... je ziet duidelijk een lichtgroene overlay in de screenshot...
[ Voor 34% gewijzigd door GeeEs op 26-12-2011 17:59 ]
Vermaak me tot nu toe wel redelijk, alleen kwa damage is het wel een beetje ultra-softcore als je het vergelijkt met COD. En vind dat het afwezig zijn van een fatsoenlijke killcam, het cheaten erg in de hand speelt.
---RAWE CEEK!!!---
Alsof cheaten in cod geen groot(if not groter dan in BF3, ben nog maar 1 cheater tegengekomen in 60u) probleem is...NoFearCreations schreef op maandag 26 december 2011 @ 19:58:
Vermaak me tot nu toe wel redelijk, alleen kwa damage is het wel een beetje ultra-softcore als je het vergelijkt met COD. En vind dat het afwezig zijn van een fatsoenlijke killcam, het cheaten erg in de hand speelt.
Trouwens ben je in BF3 ook vaak dood met 4 kogels(van de meeste wapens), de instapdrempel is hoger en als noob word je meteen afgemaakt. Snap niet wat je er zo 'ultra-softcore' aan vindt.
Edit: die ene cheater: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/IlIApocalypselIl/ als enkele mensen hem zouden kunnen reporten zou het leuk zijn. Naast een cheater ook een vreselijk irritant persoon/troll.
[ Voor 13% gewijzigd door Exbloder op 26-12-2011 20:05 ]
Hoe report je iemand?Exbloder schreef op maandag 26 december 2011 @ 20:02:
[...]
Alsof cheaten in cod geen groot(if not groter dan in BF3, ben nog maar 1 cheater tegengekomen in 60u) probleem is...
Trouwens ben je in BF3 ook vaak dood met 4 kogels(van de meeste wapens), de instapdrempel is hoger en als noob word je meteen afgemaakt. Snap niet wat je er zo 'ultra-softcore' aan vindt.
Edit: die ene cheater: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/IlIApocalypselIl/ als enkele mensen hem zouden kunnen reporten zou het leuk zijn. Naast een cheater ook een vreselijk irritant persoon/troll.
Heb hem gister/vandaag ook gereport.Exbloder schreef op maandag 26 december 2011 @ 20:02:
[...]
Alsof cheaten in cod geen groot(if not groter dan in BF3, ben nog maar 1 cheater tegengekomen in 60u) probleem is...
Zag dat hij in 1 uur van 59 naar 60 sterren ging. Dat is dus 230k exp in een uur....
Dit zegt wel genoeg:
http://battlelog.battlefi...how/12743658/1/365362503/
http://battlelog.battlefi...how/12772767/1/365362503/
Als je naar zn stats kijkt:
http://battlelog.battlefi...lypselIl/stats/365362503/
Zie je kill streak bonus van 277...
[ Voor 17% gewijzigd door Jungelman op 26-12-2011 20:43 ]
Wil iedereen deze kerel even reporten, loopt op dit moment op de GoT#4 server gigantisch te hacken, AIMBOT!
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/behindelines/#
Inmiddels score van 104 - 0
Overview:
http://battlelog.battlefi...how/12801210/1/352330830/
Overview:
[ Voor 31% gewijzigd door NoFearCreations op 26-12-2011 22:12 ]
---RAWE CEEK!!!---
Echt waar komen al die cheaters opeens vandaan. Word leuk als ik terug kom van vakantie zo. Heb je 5 weken geen college en dan krijg je dadelijk cheaters die je game verpesten.
Ik zeg IP ban voor de cheaters.
Ik zeg IP ban voor de cheaters.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Reported, zou een apart 'report' topic er over gaan? Of gewoon aanmaken zodat we ze allemaal kunnen reporten?NoFearCreations schreef op maandag 26 december 2011 @ 22:03:
Wil iedereen deze kerel even reporten, loopt op dit moment op de GoT#4 server gigantisch te hacken, AIMBOT!
Overview:
We zitten tenslotte regelmatig op dezelfde servers, geen toeval dat we dezelfde mensen reporten.
Geen admin die hem even kan kicken vd server?NoFearCreations schreef op maandag 26 december 2011 @ 22:03:
Overview:
report deze gast eens even is gewoon een moderator die hacked.goosche schreef op maandag 26 december 2011 @ 17:52:
[...]
check deze gast is een
http://battlelog.battlefi.../#!/bf3/user/BFO-Stadler/
Founder / Managing Director of BATTLEFIELDO.com
Battlelog Forum Moderator LAL werkt samen met cheaters en is een cheater maar echt een noob cheater.
Maar krijgt geen ban hoor neeeeeeeee
bekijk screen voor bewijs.
[afbeelding]
Zit de hacker nog op de server ik kan wel admin roepen
Je bewijs? Zijn stats zien er normaal uit.goosche schreef op maandag 26 december 2011 @ 22:47:
[...]
report deze gast eens even is gewoon een moderator die hacked.
En die screen: ik weet het niet maar het lijkt alsof de cheat UI er over geplakt is. De screen van de game zelf is te blurry terwijl die cheat UI er zeer scherp uitziet.
En zelfs al is de game op dat ogenblik bewust blurry (als je onder vuur wordt genomen), dan nog zou de tekst rechtsbovenaan superscherp moeten blijven. En dit is niet het geval.
Dus, source?
Kijk naar de tekst rechtsboven hier:

Let niet op die sepia-toon. Als ik snachts speel, laat ik de brightness automatisch verlagen via app.
[ Voor 16% gewijzigd door Asgaro op 27-12-2011 00:14 ]
104-0 in een rondje is wel een beetje érg verdacht niet?
Ik zie alleen dat de melding om 22u was, maar wij hebben al zijn gegevens (ook PB en EA GUIDS e.d.), dus achteraf bannen kan áltijd. Wel jammer dat ik er niet over was aangesproken op Teamspeak, zit dan wel in AFK, maar was atm gewoon aanwezig.
[ Voor 67% gewijzigd door CH4OS op 27-12-2011 00:17 ]
Ik heb het over deze persoon: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/BFO-Stadler/CptChaos schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 00:15:
104-0 in een rondje is wel een beetje érg verdacht niet?
Dat zijn wel normale stats ja, ik heb zelf ook zoiets.Asgaro schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 00:16:
Ik heb het over deze persoon: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/BFO-Stadler/
Waarom spelen zoveel mensen toch met die color blind mode, zelfs als ze niet kleuren blind zijn. Ik vind het maar lelijk die kleuren

Ik vind die kleuren wel heel handig (ik ben dan ook kleurenblind).
Ik ben licht kleurenblind, en toen ik het aanzette, vond ik het spuuglelijk. Onmiddellijk uitgezetbloodlynx schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 00:18:
Waarom spelen zoveel mensen toch met die color blind mode, zelfs als ze niet kleuren blind zijn. Ik vind het maar lelijk die kleuren
Dan las ik op een forum dat de kleuren ingame ook lichtjes anders waren, kleurrijker (ipv dat grauw grijs dat de B2K overwegend hebben). Dan terug aangezet en ben het al gewend.
In case dat je bedoelde op de algemene kleuren die je ziet, komt door http://stereopsis.com/flux/
Om een of andere reden, vind ik het hier op de screen er ook superlelijk uitzien, die sepia-toon. Maar als je die software aanhoudt, wennen je ogen eraan en merk je die sepia-toon helemaal niet snachts.
[ Voor 18% gewijzigd door Asgaro op 27-12-2011 00:24 ]
Lelijk?bloodlynx schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 00:18:
Ik ben helemaal niet kleurenblind en vond het echt een verademing toen ik de optie aanzette. Veel beter en rustiger beeld door de scherpere tekst.
Om de een of andere reden is standaard alle tekst in je HUD/UI in BF3 vaag en blurry. Geef mij maar scherpe en duidelijke letters in een 'lelijke' kleur dan van die vage vlekken op je beeldscherm.
[ Voor 3% gewijzigd door schelling op 27-12-2011 00:57 ]
Wil ik een van me favo servers joinen.
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Cheater Insane
Noo
domme duitsers!!
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Cheater Insane
Noo
Zonet lekker potje gespeeld. Operation Metro, wel helaas verloren 
Was vet mooi. Het startpunt van de US army zaten we op laatst omdat we geen vlaggen hadden gecontrolleerd en we waren steeds onder vuur enzo, ik ging dus sneaky door al die trein toestellen heen kruipen, tegenparij zag dat niet. Kon ik mooi liggend vanuit een deuropening stuk of 10 russen neerknallen en had ik mooi voor mijn team een opening gemaakt.
Was vet mooi. Het startpunt van de US army zaten we op laatst omdat we geen vlaggen hadden gecontrolleerd en we waren steeds onder vuur enzo, ik ging dus sneaky door al die trein toestellen heen kruipen, tegenparij zag dat niet. Kon ik mooi liggend vanuit een deuropening stuk of 10 russen neerknallen en had ik mooi voor mijn team een opening gemaakt.
Is er al iets waarmee je het headbobbing effect weg kan halen zoals in Battlefield 2? BF2 had helemaal geen headbobbing, BF2142 had dit al wel, maar dit kon je ook weghalen.
Het is niet eens realistisch. We hebben niet voor niks een nek die de bewegingen van ons onderlichaam dempt.
Het is niet eens realistisch. We hebben niet voor niks een nek die de bewegingen van ons onderlichaam dempt.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Ik begrijp je zinnen niet. Eerst is het "zoals in BF2", daarna is het dat BF2 het helemaal niet had en BF2142 weer wel? Nou zegt het headbobbing effect mij ook niet zo veel om eerlijk te zijn. (Wellicht te weinig BF2 gespeeldrickyy schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 01:45:
Is er al iets waarmee je het headbobbing effect weg kan halen zoals in Battlefield 2? BF2 had helemaal geen headbobbing, BF2142 had dit al wel, maar dit kon je ook weghalen.
EDIT:
Ah, weet nu wat het is, kan me niet voorstellen dat zoiets in BF2, BFBC2 of BF2142 zou zitten, laat staan in BF3.
[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 27-12-2011 02:15 ]
Gast stats daar gaat het niet om. wil je proof check je pm voor je link van de vid. Ik ga niet de vid hier posten ik ga niet cheats promoten!!!! Ik ga niet zo maar iets posten voor de duidelijkheid!!! Die gast in de vid gebruikt een bot en ik krijg hem niet gebanned en het is een moderator die het gebruikt en daar gaat het mij om. Jij zet mij nu neer als een persoon die hier over liegt. bekijk de vid en laat een hier een bericht achter.Asgaro schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 00:08:
[...]
Je bewijs? Zijn stats zien er normaal uit.
En die screen: ik weet het niet maar het lijkt alsof de cheat UI er over geplakt is. De screen van de game zelf is te blurry terwijl die cheat UI er zeer scherp uitziet.
En zelfs al is de game op dat ogenblik bewust blurry (als je onder vuur wordt genomen), dan nog zou de tekst rechtsbovenaan superscherp moeten blijven. En dit is niet het geval.
Dus, source?
Kijk naar de tekst rechtsboven hier: [afbeelding]
Let niet op die sepia-toon. Als ik snachts speel, laat ik de brightness automatisch verlagen via app.
De zinnen kloppen gewoon. Head bobbing wil zeggen dat het beeld op en neer beweegt wanneer je loopt/sprint. Bij BF2 was het beeld gewoon statisch. Geeft een veel rustiger beeld en zo kan je overig wild beter spotten/onderscheiden.CptChaos schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 02:13:
[...]
Ik begrijp je zinnen niet. Eerst is het "zoals in BF2", daarna is het dat BF2 het helemaal niet had en BF2142 weer wel? Nou zegt het headbobbing effect mij ook niet zo veel om eerlijk te zijn. (Wellicht te weinig BF2 gespeeld)
EDIT:
Ah, weet nu wat het is, kan me niet voorstellen dat zoiets in BF2, BFBC2 of BF2142 zou zitten, laat staan in BF3.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Nee, ik gaf je niet aan als leugenaar, maar het kon evengoed zijn dat je die screen op internet had gevonden op een of ander obscuur troll forum.goosche schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 02:29:
[...]
Gast stats daar gaat het niet om. wil je proof check je pm voor je link van de vid. Ik ga niet de vid hier posten ik ga niet cheats promoten!!!! Ik ga niet zo maar iets posten voor de duidelijkheid!!! Die gast in de vid gebruikt een bot en ik krijg hem niet gebanned en het is een moderator die het gebruikt en daar gaat het mij om. Jij zet mij nu neer als een persoon die hier over liegt. bekijk de vid en laat een hier een bericht achter.
Een filmpje is inderdaad veel beter. Heb het bekeken en je hebt gelijk dat het inderdaad BFO-Stadler is.
Heb is z'n stats bekeken: hij schoot met de M249 en z'n accuracy is slechts 8.41 %...
Dit is wel wat raar, dus ik vraag me af of men accuracy percentages kan manipuleren? Iemand die dit weet?
Zijn stats zien er voor de rest wel normaal uit. Zelfs zijn aantal speeluren in verhouding tot zijn level, is normaal.
En weet iemand of meerdere mensen dezelfde username kunnen hebben?
gewoon regelmatig een magazijn leeg schieten in de lucht?Asgaro schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 03:02:
[...]
Dit is wel wat raar, dus ik vraag me af of men accuracy percentages kan manipuleren? Iemand die dit weet?
goede reden voor een botter om support te zijn, eigen ammo bijladen, en groot magazijn.
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Zijn er hier MAV experts die in rap tempo kunnen schakelen tussen hun Sniper / MAV?
Gisteren met SDM op Metro iemand in snelle afwisseling 3 kills zien maken met SVD en de MAV.
Ik liep met 2 medespelers uit dekking op em af, eerste headshot, ik reviven en terugschieten, wordt ik gedood door de MAV, daarna me teamgenoot nog een SVD headshot waarna het eindelijk lukt die gast af te schieten.
Later lukte het em nog eens om terwijl z'n MAV vloog een headshot te maken en vervolgens twee mensen aan te vliegen, de 4e van het team schoot ik vervolgens zelf af (net als z'n MAV).
Kan je echt zo snel wisselen?! Zulke streaks duurde amper 2 seconden, zeg maar zo snel als de SVD normaal stabiliseert. Naar mijn idee duurde schakelen naar je MAV altijd een seconde of 2... Of kan je em ook gewoon laten vallen en zo killen? Dat hij 80% van de tijd perfect headshotte vond ik nog niet eens heel raar, dat ding + bipod + 8x scope is gewoon goed mee te mikken.
Gisteren met SDM op Metro iemand in snelle afwisseling 3 kills zien maken met SVD en de MAV.
Ik liep met 2 medespelers uit dekking op em af, eerste headshot, ik reviven en terugschieten, wordt ik gedood door de MAV, daarna me teamgenoot nog een SVD headshot waarna het eindelijk lukt die gast af te schieten.
Later lukte het em nog eens om terwijl z'n MAV vloog een headshot te maken en vervolgens twee mensen aan te vliegen, de 4e van het team schoot ik vervolgens zelf af (net als z'n MAV).
Kan je echt zo snel wisselen?! Zulke streaks duurde amper 2 seconden, zeg maar zo snel als de SVD normaal stabiliseert. Naar mijn idee duurde schakelen naar je MAV altijd een seconde of 2... Of kan je em ook gewoon laten vallen en zo killen? Dat hij 80% van de tijd perfect headshotte vond ik nog niet eens heel raar, dat ding + bipod + 8x scope is gewoon goed mee te mikken.
edit:Asgaro schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 03:02:
[...]
Nee, ik gaf je niet aan als leugenaar, maar het kon evengoed zijn dat je die screen op internet had gevonden op een of ander obscuur troll forum.![]()
Een filmpje is inderdaad veel beter. Heb het bekeken en je hebt gelijk dat het inderdaad BFO-Stadler is.
Heb is z'n stats bekeken: hij schoot met de M249 en z'n accuracy is slechts 8.41 %...
Zijn stats zien er voor de rest wel normaal uit. Zelfs zijn aantal speeluren in verhouding tot zijn level, is normaal.
En weet iemand of meerdere mensen dezelfde username kunnen hebben?
Iemand die zijn naam misbruikt, niet meer en niet minder. De "O" op de screenshot is een "0".
[ Voor 18% gewijzigd door codex op 27-12-2011 08:19 ]
Scherp opgemerkt! Ik had na enkele posts hier ook al zoiets dat het niet kon kloppen...Stats zagen er prima normaal uit en Battlefieldo heeft daarnaast volgens mij best een goede naam heeft in de scene...reemprive schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 08:03:
[...]
edit:
Iemand die zijn naam misbruikt, niet meer en niet minder. De "O" op de screenshot is een "0".
Verwijderd
Ghehe Zaterdag voor het eerst een cheater meegemaakt die het wel veelste bond maakte...
In Metro knife kills maken en letterlijk vanaf zijn spawnpoint, geen enkele vlag kon worden gepakt alles ging dood binnen een paar seconden...... eindstand voor hem: 146 - 0 een ban en een hele hoop mensen die hem gereport hebben.....
In Metro knife kills maken en letterlijk vanaf zijn spawnpoint, geen enkele vlag kon worden gepakt alles ging dood binnen een paar seconden...... eindstand voor hem: 146 - 0 een ban en een hele hoop mensen die hem gereport hebben.....
mmm ik was gisteren ook geknifed op got server op de us carrier.Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 08:59:
Ghehe Zaterdag voor het eerst een cheater meegemaakt die het wel veelste bond maakte...
vond het al vreemd.
maar gastje was zekers een beetje boos op me
Verwijderd
Irritante is dan wel dat de auto-admin of punkbuster er dan niet meteen een ban op gooit, het verneukt gewoon de gameplay voor anderen...leosand schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 09:25:
[...]
mmm ik was gisteren ook geknifed op got server op de us carrier.
vond het al vreemd.
maar gastje was zekers een beetje boos op me
Even kort wat gecapped gisteren. Helaas geen audio erbij en niet het volledige filmpje. Youtube vond de andere versie blijkbaar te lang. Verder niet speciaal, maar ik wil wat vaker potjes gaan cappen. Wat is de max aan minuten voor een filmpje op youtube?
Heeft iemand een programma zoals Afterburner (dus zonder framedrops) maar dan met audio-capping? Fraps is mij te traag.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7adgW88nRog]
Bij het eerst filmpje zie je ook duidelijk dat de M320 op sommige momenten gewoon echt een dodelijk goed wapen is. Dit waren de eerste minuten met de L85A2 dus moet nog aardig wennen. Maar op het eerste gezicht bevalt hij me wel!
Heeft iemand een programma zoals Afterburner (dus zonder framedrops) maar dan met audio-capping? Fraps is mij te traag.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7adgW88nRog]
Bij het eerst filmpje zie je ook duidelijk dat de M320 op sommige momenten gewoon echt een dodelijk goed wapen is. Dit waren de eerste minuten met de L85A2 dus moet nog aardig wennen. Maar op het eerste gezicht bevalt hij me wel!
Zo vanmiddag weer lekker in me helikoptertje alles neerschieten wat ik zie
heb er nu alweer zin in!
Gister in Caspian Border kwamen meerder headshots op de GotBF3 server niet aan.
Bullet in chamber --> Check.
Aiming --> Check.
Aiming @ Head --> Check.
Distance Calc. --> Check.
Target sitting still --> Check.
Holding Breath --> Check.
Firing --> Check.
Headshot --> Check. !
Hitmaker going up --> Check. !
Rus. KiA --> Error ........
Tot meerdere malen toe! ... HINDERLIJK.
Aiming --> Check.
Aiming @ Head --> Check.
Firing --> Check.
Headshot --> Check. !
[ Voor 3% gewijzigd door Fusion_XT op 27-12-2011 11:26 ]
Verwijderd
Als jij dat elke keer zo afgaat in je hoofd vraag ik me af hoe dat gaat met bewegende targetsFusion_XT schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:25:
Gister in Caspian Border kwamen meerder headshots op de GotBF3 server niet aan.
Aiming --> Check.
Aiming @ Head --> Check.
Firing --> Check.
Headshot --> Check. !
Ehm jongens, dit menen jullie toch niet? Geband van de GOTBF3 Conquest B2K server?
"You have been banned from this server. Reason: Being disrespectful."
Juist. Dus omdat ik één keer, slechts één keer, een scheldwoord heb gebruikt in de chat, heb ik gelijk een permaban? Toen ik daarna in de chat met de toen aanwezige admin gewoon op een normale wijze heb gezegd dat ik het wel lame vond dat ik werd ge-adminkilled omdat ik "fuck" zei in de chat, kickt die gast me gewoon...
Wat voor kleuter hebben jullie als admin aangesteld, als ie niet eens tegen discussie kan.
"OMG, je zei een stout woord in de chat, PERMABAN!"
Juist. Dus omdat ik één keer, slechts één keer, een scheldwoord heb gebruikt in de chat, heb ik gelijk een permaban? Toen ik daarna in de chat met de toen aanwezige admin gewoon op een normale wijze heb gezegd dat ik het wel lame vond dat ik werd ge-adminkilled omdat ik "fuck" zei in de chat, kickt die gast me gewoon...
Wat voor kleuter hebben jullie als admin aangesteld, als ie niet eens tegen discussie kan.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Je hebt geen permaban.Jeroenneman schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:49:
Ehm jongens, dit menen jullie toch niet? Geband van de GOTBF3 Conquest B2K server?
Verwijderd
Tsjah, het staat er niet voor niets. En er zijn bijzonder veel alternatieve benamingen en uitingen te doen die ook je frustratie kunnen tonen ookal zijn het geen scheldwoordenJeroenneman schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:49:
Dien een ticket in via de juiste kanalen en ik weet zeker dat het wel opgelost zal worden.Jeroenneman schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:49:
Kzeg het zelf ook weleens maar nooit tegen iemand, meer in het algemeen. Nog nooit een ban gehad.
Maar goed ik hoop dat het wordt opgelost voor je!
Denk het toch wel hoor.
Kan de server niet eens joinen en er staat geen tijdsduur bij, dus het lijkt me een permaban.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik heb hier nog 6 dagen 2 uur en 19 minuten staan.Jeroenneman schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:55:
[...]
Denk het toch wel hoor.
Kan de server niet eens joinen en er staat geen tijdsduur bij, dus het lijkt me een permaban.
Vanavond zal ik overleggen of we de ban er eerder af kunnen halen.
ALs je "fuck" of ander blacklisted woord in de chat typt word je eerst alleen gekilled meen ik.. (gaat automatisch, heeft admin niks direct mee van doen op dat moment)
Ga je meerdere malen over de schreef zal er wel wat anders gebeuren.. zelf nog niet bij de hand gehad...
Ga je meerdere malen over de schreef zal er wel wat anders gebeuren.. zelf nog niet bij de hand gehad...
Haha de afstand berekenen duurt voor mij ong. een seconde of 2/3 ( afstand 500m en meer ) alles bijmekaar 4 sec.Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:37:
[...]
Als jij dat elke keer zo afgaat in je hoofd vraag ik me af hoe dat gaat met bewegende targets
Doe het niet slecht op het moment met mijn M98B. BF3 Tag: Fu5ion_XT
Edit: Moeten nog steeds een keertje samen snieperen ...
[ Voor 8% gewijzigd door Fusion_XT op 27-12-2011 12:18 ]
Er wordt inderdaad automatisch gekilled als er bepaalde woorden gezegd worden.GeeEs schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:58:
ALs je "fuck" of ander blacklisted woord in de chat typt word je eerst alleen gekilled meen ik.. (gaat automatisch, heeft admin niks direct mee van doen op dat moment)
Je krijgt echter een ban als je meerdere malen achter elkaar aan foute woorden zegt.
Het lijkt me overigens wel tof als er een lijstje komt met die woorden, want zoals ik ook al eerder schreef... Het hangt echt enorm van de context af of iets al dan niet grof/beledigend is.
Dingen als "fucking kutn00b" hoeven wat mij betreft echt niet in de chat, maar dat is heel wat anders als een geinig "Drop eens een box ammo KUT!" Of "fuck, punt A wordt weer gepakt" of een "fuckin hell" als er iets bruuts gebeurt...
Nu ben ik het met je eens dat je bovenstaande ook anders zou kunnen omschrijven, maar de kwade intentie is er totaal niet op dat moment. Dus een lijstje met verboden woorden maakt het een stuk makkelijker om je taal wat aan te passen, en dus niet onbedoeld een ban/kick/kill te krijgen...
Dingen als "fucking kutn00b" hoeven wat mij betreft echt niet in de chat, maar dat is heel wat anders als een geinig "Drop eens een box ammo KUT!" Of "fuck, punt A wordt weer gepakt" of een "fuckin hell" als er iets bruuts gebeurt...
Nu ben ik het met je eens dat je bovenstaande ook anders zou kunnen omschrijven, maar de kwade intentie is er totaal niet op dat moment. Dus een lijstje met verboden woorden maakt het een stuk makkelijker om je taal wat aan te passen, en dus niet onbedoeld een ban/kick/kill te krijgen...
Je hebt op de chat blijkbaar een dusdanig scheldwoord gebruikt, dat we daarvoor direct bannen of je hebt een scheldwoord meerdere keren gezegd. Je krijgt dan in eerste instantie zoals door Fonta al aangegeven een tijdelijke ban. Dat Battlelog dat vervolgens niet aangeeft kunnen wij niets aan doen. Zoals gezegd, maar even een ticket aan en wij gaan er dieper voor je in duiken. Geef dan uiteraard wel even jouw in-game nickname.Jeroenneman schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:55:
Denk het toch wel hoor.
[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 27-12-2011 12:18 ]
Als je wordt gebanned voor het woord "fuck" zou ik gewoon de server mijden er zijn er genoeg.
Beetje een lame instelling imho. Waarschijnlijk mag f4ck weer wel...
Beetje een lame instelling imho. Waarschijnlijk mag f4ck weer wel...
Vantweekend iets heel vaags meegemaakt. Iedereen in 1x dood...alsof er een nuke viel....spel compleet stil en toen spawnde iedereen weer en konden we verder!
Rapapa...
Misschien gebruikte iemand een heel erg verschrikkelijk scheldwoord?LosGieros schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:29:
Vantweekend iets heel vaags meegemaakt. Iedereen in 1x dood...alsof er een nuke viel....spel compleet stil en toen spawnde iedereen weer en konden we verder!
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Om je onderschrift te quoten:"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"Shabbaman schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:31:
[...]
Misschien gebruikte iemand een heel erg verschrikkelijk scheldwoord?
Haha
Maar dat kan ook een cheat zijn, was vorige week op een server waar 1 persoon het hele tegenovergestelde team ging killen al op de spawn
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Het was midden in een potje grand bazar, was geen spawnkill gewoon allemaal ineens blurr scherm en liggen en daarna spanwn...supervaag!Kecin schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:33:
[...]
Om je onderschrift te quoten:"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"
Haha
Maar dat kan ook een cheat zijn, was vorige week op een server waar 1 persoon het hele tegenovergestelde team ging killen al op de spawn. Mensen werden gek.
Rapapa...
Dan heeft er iemand genuked, anders kan iedereen niet in 1x dood.LosGieros schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:29:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.