Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:07
Zo, weer een cheater gevonden; http://battlelog.battlefi...rmeveder/stats/376283755/

Deed net 1 shot usas kills over de hele breedte van Noshahr Canals.. En die stats, COLONEL SERVICE STAR 4 met 54uur spelen? No fucking way.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Gruwelijk irritant: Spawn in de LAV op karkand, zit er een of andere CoD noob in de LAV die niet door rijd maar lekker vanuit spawn gaat lopen vuren...
Een verstandige LAV bestuurder rijd als een malle naar D of een ander capture point achterin.
Scheld de noob uit, en word gekicked voor language... waarom kan ik geen fuck zeggen in een 18+ game op GoT server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 15:19
unfor schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 21:41:
Gruwelijk irritant: Spawn in de LAV op karkand, zit er een of andere CoD noob in de LAV die niet door rijd maar lekker vanuit spawn gaat lopen vuren...
Een verstandige LAV bestuurder rijd als een malle naar D of een ander capture point achterin.
Scheld de noob uit, en word gekicked voor language... waarom kan ik geen fuck zeggen in een 18+ game op GoT server?
Stoor me ook wezenloos aan dat language gedoe op de GoT servers. Lijkt wel alsof ze gerund worden door een stel kleine kinderen ipv een volwassen mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Omdat het geen enkel nut heeft om op andere mensen te gaan schelden. 18+ betekent ook dat een beetje etiquette welkom is. CoD noobs heb je nu eenmaal, ook mensen die nooit CoD spelen snappen vaak nog niet hoe je het beste zo'n LAV kan gebruiken. Als je iedereen wilt kicken die niet speelt zoals het beste werkt, dan krijg je van die AGGRESSIVE praktijken. Leuk voor iemand zoals jou, maar ik heb er helemaal niks mee.
Mejust schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 21:59:
Stoor me ook wezenloos aan dat language gedoe op de GoT servers. Lijkt wel alsof ze gerund worden door een stel kleine kinderen ipv een volwassen mensen.
Kleine kinderen schelden constant en kunnen niet normaal praten. Volwassen mensen daarentegen. Volgens mij heb je het even omgedraaid. Achja, ik snap zelf ook wel dat een language filter vervelend kan zijn, maar is het nu echt zo moeilijk om je een beetje te beheersen? Dat eeuwige gezeik tegenover andere spelers met elk scheldwoord dat verzonnen kan worden is redelijk moe-makend.

[ Voor 26% gewijzigd door Adanteh op 24-12-2011 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn vaak dezelfde noobs die boven hun basis, of heel ver van de vlaggen af in de heli op alles spotted gaan knallen. Hele rondes lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik ook net een cheater gereport. Grafiekje zegt genoeg. Hackje vandaag gekocht denk ik. 8)7
Ze maakte headshots op Caspian vanuit de toren zo het ru kamp in alsof ze ervoor stond (met zo'n verschompeld pielemuisje kan je toch niet van hij spreken :X).

[ Voor 33% gewijzigd door pafdaddy op 24-12-2011 22:14 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Compizfox schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 19:13:
Graag eerst ff weten waar je over praat voordat je gaat blaten. :) Lees dat topic maar eens door, het is goedgekeurd door GGC-streams, en ook die hebben het weer overlegd met EvenBalance. Daarnaast zijn ze er bij DICE zelf ook al van op de hoogte en niemand heeft nog beweerd dat je erdoor gebant zult worden.
GGC is niets anders dan een derde partij, zij hebben niets te maken met PB of EvenBalance. Als zij contact erover hebben opgenomen met Even Balance, moeten zij weten. PB kicked er gewoon voor, imo nog terecht ook. Ik weet dat zij er niet actief voor bannen, waarschijnlijk is dat ook een van de redenen dat PB alleen ervoor kicked. Desalwelteplus heeft GGC er ook niets over te zeggen, zij beheren PB niet en maken de game ook niet.
Maar dat wat jij zegt is uiteraard wél de reden dat mensen er in het begin een beetje bang voor waren ;)
En terecht, want er zijn genoeg reports van mensen die ervoor gekicked waren, ook in datzelfde topic vermeld.
Daarnaast zijn veel mensen in dat topic een beetje bang/twijfelend, maar er heeft ook nog niemand melding gedaan van een ban. Dus ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat het gewoon veilig is.
Je krijgt er dan ook géén ban voor, wél een kick.

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 24-12-2011 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
[...]

Feit blijft gewoon dat schelden op anderen totaal niet nodig is.
En als je dan wilt schelden, doe dat lekker in jezelf, maar ga het niet in de chat gooien.
En mocht je dan toch de verleiding niet kunnen weerstaan, gebruik dan geen scheldwoorden, maar ga op een volwassen manier met elkaar om.

De meeste mensen die schelden in de chat doen dit op andere spelers en vaak gaat dit er niet zachtzinnig aan toe. Ik moet je eerlijk toegeven dat ik de meest rare en vage scheldwoorden en scheldpartijen tegenkom in de chat van BF3. Nu kan het zo zijn dat je af en toe eens even scheld omdat je zelf crasht tegen een boom met je jet, of dat je suicide pleegt omdat je van een gebouw flikkert, maar wij als admins op de servers hebben liever een woord filter aan staan dan dat wij van iedereen die scheldwoorden gebruikt moeten controleren waarover het gaat.

Bovendien word je eerst gekillt en niet gelijk gekickt. Mocht je herhaaldelijk blijven schelden dan wordt overgegaan op een autokick. Eigen schuld, dikke bult.

PS. Fijne kerst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:51
Ik haat het als mensen die LAV bij Karkand aanvallers pakken en dan gaan campen op de heuvel. Dat ding bepaalt juist of je team een fatsoenlijke start heeft en kans maakt om te winnen.
Als iemand met die LAV gaat campen dan is de kans dat je verliest gelijk véél groter!

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Rynji schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 22:21:
[...]

Ik haat het als mensen die LAV bij Karkand aanvallers pakken en dan gaan campen op de heuvel. Dat ding bepaalt juist of je team een fatsoenlijke start heeft en kans maakt om te winnen.
Als iemand met die LAV gaat campen dan is de kans dat je verliest gelijk véél groter!
Precies wat ik zeg, als de LAV niet door rijd naar een van de achterste flags kun je net zo goed leaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
pafdaddy schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 22:07:
Ik ook net een cheater gereport. Grafiekje zegt genoeg. Hackje vandaag gekocht denk ik. 8)7
Ze maakte headshots op Caspian vanuit de toren zo het ru kamp in alsof ze ervoor stond (met zo'n verschompeld pielemuisje kan je toch niet van hij spreken :X).
Wat maakt dit nou weer een cheater. Lage k/d, lage accuracy, geen uber spm... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Adanteh schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 22:03:
Kleine kinderen schelden constant en kunnen niet normaal praten. Volwassen mensen daarentegen. Volgens mij heb je het even omgedraaid. Achja, ik snap zelf ook wel dat een language filter vervelend kan zijn, maar is het nu echt zo moeilijk om je een beetje te beheersen? Dat eeuwige gezeik tegenover andere spelers met elk scheldwoord dat verzonnen kan worden is redelijk moe-makend.
Het is gewoon een beetje zielig dat je gekicked word als ik zeg: Drive the fucking LAV! Na het 5x normaal te vragen.
Vooral gezien "fuck" constant door de voice over geroepen word ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 00:22
unfor schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 22:43:
[...]

Het is gewoon een beetje zielig dat je gekicked word als ik zeg: Drive the fucking LAV! Na het 5x normaal te vragen.
Ik vind het ook uitermate vreemd. Op die servers gaan ze elk scheldwoord te lijf alsof het 'de bond tegen vloeken' zelf is, maar een beetje actief optreden tegen lame-gameplay vinden ze dan weer "overdreven".
Het is maar waar je je prioriteit legt, zullen we maar zeggen. Die van mij zou elders liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
schelling schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 22:48:
[...]

Ik vind het ook uitermate vreemd. Op die servers gaan ze elk scheldwoord te lijf alsof het 'de bond tegen vloeken' zelf is, maar een beetje actief optreden tegen lame-gameplay vinden ze dan weer "overdreven".
Het is maar waar je je prioriteit legt, zullen we maar zeggen. Die van mij zou elders liggen.
Ik ook. Zeg nou zelf wat meer storend is, iemand die kanker godverdomme hoer fuck bitch rotwijf loopt te typen of iemand die loopt te basecampen in conquest of een megool die doet alsof het TDM is in Rush? Volgens mij een retorische vraag, mensen die spelen als idioten verdienen naar mijn inzicht veel meer een ban dan iemand die loopt te vloeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wow7
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 17:24
schelling schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 22:48:
[...]

Precies , hoop admin's zijn zelf te zielig maar goed dat er eff buiten gelaten als je een keer fuck zeg dan heb je kick of zelfs een ban , luister je teamspeak dan is alles wat je hoor godver , fuck , tering , ka**** komt er voorbij dus misschien gewoon lekker laten gaan , het spel is verdoemd om net als crysis 2 in plaats van een leuke game een irritant spelletje te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 30-09 18:48

jefjef

learning by doing

Kan je trouwens hier op got forum ook je bf3 stats onder je handtekening zetten in zo'n mooi plaatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

wow7 schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 22:56:
[...]

Precies , hoop admin's zijn zelf te zielig maar goed dat er eff buiten gelaten als je een keer fuck zeg dan heb je kick of zelfs een ban , luister je teamspeak dan is alles wat je hoor godver , fuck , tering , ka**** komt er voorbij dus misschien gewoon lekker laten gaan , het spel is verdoemd om net als crysis 2 in plaats van een leuke game een irritant spelletje te worden.
Tja, gevloek en getier draagt ook echt bij aan een leuke game... :(

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Zer0 schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:29:
[...]

Tja, gevloek en getier draagt ook echt bij aan een leuke game... :(
Ik weet niet of je BF3 speelt, maar er word ingame regelmatig gescholden door voiceovers. "We're getting fucked up the ass here!"
Ik weet niet of het dan verstanding om iemand te punishen die een keer "fuck" typt.
De softie die zo'n plugin instelt speelt wellicht de verkeerde game?

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 24-12-2011 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

unfor schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:37:
[...]

Ik weet niet of je BF3 speelt, maar er word ingame regelmatig gescholden door voiceovers. "We're getting fucked up the ass here!"
Ik weet niet of het dan verstanding om iemand te punishen die een keer "fuck" typt.
Voice-overs kun je uit zetten, mongolen in chat helaas niet zonder de rest te missen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
unfor schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 22:43:
Kun je je net zo goed afvragen waarom "fucking" in die zin moet. Zonder dat woord heb je ook een correct Engelse zin hoor.
unfor schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:37:
Jij kan het softie vinden, een ander (als ik zo lees het meerendeel hier) kan zich er wel in vinden. Conclusie lijkt me duidelijk dan toch? :? Overigens wordt er van te voren wel door het beheer besproken wat wel en wat niet er in komt, fuck is ook gekozen, dus waarom dan niet hé? ;)

[ Voor 35% gewijzigd door CH4OS op 24-12-2011 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
CptChaos schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:40:
[...]
Kun je je net zo goed afvragen waarom "fucking" in die zin moet. Zonder dat woord heb je ook een correct Engelse zin hoor.
Kan je net zo goed afvragen waarom dat niet in die zin hoort, maar om daar over te discussiëren is zinloos. Schelden doe je om frustratie te uiten. En om aandacht te trekken naar wat je voor de rest zegt.

Zo loop ik met enige regelmaat een support te vragen offie asjeblief een ammo pack wilt droppen en dat ie dan gewoon weigert tot ik erbij begin te schelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
CptChaos schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:40:
[...]
Ik blijf er bij, ga naar bijbelkamp als een beetje gescheld je irriteert.
Meteen punishen voor 1 scheldwoordje is gewoon zielig.
Kanker mag om mijn part een kick opleveren, maar fuck en shit zijn imo vrij softe scheldwoorden.

[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 24-12-2011 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
unfor schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:42:
Het wordt blijkbaar gewaardeerd, waarom is het dan meteen zielig? Omdat jij nu op je woorden moet passen? Spelers van GoT / T.net kan je toch wel verwachten dat ze hun frustraties toch wel anders uiten zónder bepaalde dingen aan te moeten gaan halen op de chat.

[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 24-12-2011 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
CptChaos schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:46:
[...]
Het wordt blijkbaar gewaardeerd, waarom is het dan meteen zielig? Omdat jij nu op je woorden moet passen? Spelers van GoT / T.net kan je toch wel verwachten dat ze hun frustraties toch wel anders uiten zónder bepaalde dingen aan te moeten gaan halen op de chat.
Wees eerlijk: Jij scheld nooit? Ook niet op voice-chats?
Blijf a.u.b. realistisch, een beetje gevloek zo nu en dan hoort er gewoon bij.
Ik heb het niet over mensen tot de grond afbranden.
Het verklaard misschien wel waarom je 'aggresive gameplay' in je signature hebt staan... :+
Aannames.
Aggressief is het tegenovergestelde van Passief, passief gecamp is niet welkom bij ons. (De reden dat ik mij dood erger aan een LAV bestuurder die niet door rijd)
Heeft niets met schelden of aggressief gedrag te maken.

[ Voor 22% gewijzigd door unfor op 24-12-2011 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
unfor schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:48:
Op de in-game chat scheld ik niet (daar gaat de discussie nu toch over?),op de teamspeak ook maar weinig en dan nog zal je mij maar weinig 'fuck' horen zeggen.
Sterker nog, de in-game chat gebruik ik bijna niet, alleen als er eea mbt de server(s) iets gevraagd word. Vraag anderen binnen GoTBF3.nl maar.
Aannames.
Aggressief is het tegenovergestelde van Passief, passief gecamp is niet welkom bij ons.
Heeft niets met schelden of aggressief gedrag te maken.
Het heeft niks met aannames te maken, het was maar een grapje, vandaar de :+ er achter, jammer dat je dat niet doorhad. Heb het inmiddels verwijderd voor je.

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 24-12-2011 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

unfor schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:48:
[...]

Het feit alleen al dat je schelden normaal vind laat zien hoe onze samenleving steeds verder achteruit gaat. Vind je het erg dat sommigen daar tegen in verzet gaan?
Kanker mag om mijn part een kick opleveren, maar fuck en shit zijn imo vrij softe scheldwoorden.
Als jij nou eens lekker weg blijft van servers waar schelden niet gewaardeerd wordt als je je irriteert aan de kicks?
Ik neem aan dat je ook niet naar een bijbelkamp gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Zer0 schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:58:
[...]

Het feit alleen al dat je schelden normaal vind laat zien hoe onze samenleving steeds verder achteruit gaat. Vind je het erg dat sommigen daar tegen in verzet gaan?

[...]

Als jij nou eens lekker weg blijft van servers waar schelden niet gewaardeerd wordt als je je irriteert aan de kicks?
Ik neem aan dat je ook niet naar een bijbelkamp gaat?
DICE vind het normaal in een wargame. (Anders stoppen ze het er niet in toch?)
Stelletje zacht gekookte eitjes hier op GoT :D

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 25-12-2011 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 09:37
Ik heb dat ook al op verschillende servers voorgehad gekicked worden door shit te zeggen,ronduit belachelijk!

Iedereen vloekt wel is en als je dat niet doet,scheelt er iets met je of je bent een koorknaap haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Heeft niets met zachtgekookte eitjes te maken. Maar goed, ik hou er maar over op, je hebt of een gigantische plaat voor je hoofd of je wil het gewoon niet lezen. Oftewel: tijdverspilling.

Dat DICE het volgens jou (hoezo over aannames gesproken?) normaal vind moeten ze helemaal zelf weten. Wij vinden van niet en zoals gezegd proberen wij (al is het een druppel water op een gloeiende plaat) mensen van gedachten te veranderen. Jij wil dat niet, je gaat immers ook niet naar bijbelkamp, dan lijkt de rest me wel zo klaar als een klontje, vind je ook niet?

EDIT: AFAIK kan shit bij ons wel, exacte woordenlijst weet ik even niet uit mijn hoofd.
elsympatico schreef op zondag 25 december 2011 @ 00:09:
Ik heb dat ook al op verschillende servers voorgehad gekicked worden door shit te zeggen,ronduit belachelijk!

Iedereen vloekt wel is en als je dat niet doet,scheelt er iets met je of je bent een koorknaap haha
Dus omdat ik met andere woorden scheld ben ik gelijk maar een koorknaap? :')

[ Voor 30% gewijzigd door CH4OS op 25-12-2011 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
Zer0 schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 23:58:
[...]

Doe niet zo dom. Schelden is zo oud als de taal zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Maar goed, wanneer gaan we weer ontopic? We kunnen hier wel verder discussiëren over welke scheldwoorden wel moeten kunnen of juist niet, het veranderd niets aan onze serverregels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-10 19:51
Mejust schreef op zondag 25 december 2011 @ 00:11:
[...]

Doe niet zo dom. Schelden is zo oud als de taal zelf.
Wikipedia: Fuck
vanaf 1475... dus

maar voor we weer 3 pagina;s eigenlijk best wel offtopic gaan....

het is een server rule
staat het je niet aan,,,, zoek een andere?

cpt chaos was me voor :)

[ Voor 3% gewijzigd door leosand op 25-12-2011 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
leosand schreef op zondag 25 december 2011 @ 00:15:
[...]

Wikipedia: Fuck
vanaf 1475... dus

maar voor we weer 3 pagina;s eigenlijk best wel offtopic gaan....

het is een server rule
staat het je niet aan,,,, zoek een andere?

cpt chaos was me voor :)
Doe jij ook eens niet zo dom. Fuck is gewoon een woord. En taal is ook aan mode onderheving. Dat het woord fuck pas sinds geschriften gedateerd uit 1475 voorkomt betekent niet dat A) het woord daarvoor al niet werd gebruikt B ) dat daarvoor geen scheldwoorden bestonden.

EDIT: ik laat het hier ook maar bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-10 19:51
Mejust schreef op zondag 25 december 2011 @ 00:19:
[...]

Doe jij ook eens niet zo dom. Fuck is gewoon een woord. En taal is ook aan mode onderheving. Dat het woord fuck pas sinds geschriften gedateerd uit 1475 voorkomt betekent niet dat A) het woord daarvoor al niet werd gebruikt B ) dat daarvoor geen scheldwoorden bestonden.

doe jij niet zo dom fuck is niet gewoon een woord.. vraag een echte engels man of vrouw maar :)
ga eens ontopic.
en zoek eerst dingen uit voor je blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:49
unfor schreef op zondag 25 december 2011 @ 00:07:
[...]

DICE vind het normaal in een wargame. (Anders stoppen ze het er niet in toch?)
Stelletje zacht gekookte eitjes hier op GoT :D
Ik ben het met je eens, daarom speel ik ook op AGGR ;) Noobgroup ook altijd goed!

AGGR is wel vaak leeg, jammer, speelde er best wel vaak.. Jammer dat Oman en Wake eruit gehaald zijn ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Reeferman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:06
Ik haal er juist extra voldoening er uit als iemand zwaar geërgerd is en mme uitmaakt voor cheater of wat dan ook. Ik zie ze al zitten flippen achter hun PC.
En al helemaal erg als je niet eens mag zeggen dat ze niet zo moeten janken over noobs en cheaters terwijl dat niet aan de orde is. En als iemand met de LAV op de heuvel wil staan om te schieten zou die dat ook zelf moeten weten.

AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 12:31

yzx

Mejust schreef op zondag 25 december 2011 @ 00:19:
[...]

Wat sok jij nu? :+

Wou deze even delen : Go go magic tank

Is een battlelogje hoor

[ Voor 18% gewijzigd door yzx op 25-12-2011 01:44 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
yzx schreef op zondag 25 december 2011 @ 01:43:
[...]

Wat sok jij nu? :+

Wou deze even delen : Go go magic tank

Is een battlelogje hoor
Ben je daar nou trots op? 4 tegen 4 een paar newbies afslachten met een tank...
Je beste tegenstander heeft een gemiddelde van 0.6 k/d.

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 25-12-2011 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:00
joh doe normaal. Dat doe ik elke pot wel 5x ofzo
tis maar 850-1100m hoor. Als iemand dat kan maakt je nog geen cheater. Zou maar meer gaan spelen als ik jou was. Dan weet je pas de in en outs van elk level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 12:31

yzx

unfor schreef op zondag 25 december 2011 @ 02:45:
[...]

Ben je daar nou trots op? 4 tegen 4 een paar newbies afslachten met een tank...
Je beste tegenstander heeft een gemiddelde van 0.6 k/d.
Jah was best wel leuk O-)

Want de vorige ronde was het wat anders

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 08:00
dit was pas een fijne ronde :P

k/d van 59/6 in de LAV AA :) (4 deaths omdat eoa n00b er met de AA vandoor was en ik gedwongen was om te infanterieen)

http://battlelog.battlefi...how/12422744/1/351954213/

en 't is toch wel lastig punten halen als non-infantrist.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
http://bf3stats.com/stats_pc/kevzeh/history#spm,kdr,wlr

Kijk, nog een cheater, want grafiekje :')

Sommige mensen hebben nou eenmaal meer ervaring met shooters, niet meteen iedereen reporten.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-10 03:03
Deze discussie zal nooit verdwijnen ben ik bang, maar mijn mening over het verbieden van schelden in realistische oorlogsgames is hetzelfde als die over gecensureerde porno.. Ik vind het nogal schijnheilig..

http://www.metacafe.com/watch/509195/close_combat_in_iraq/

Oorlog is nooit schoon, ook verbaal niet.. Prettige kerstdagen! O-)

[ Voor 199% gewijzigd door Inflatable op 25-12-2011 04:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-08 10:57
Iemand de documentaire Fokking Hell gezien?

YouTube: Fokking Hell

Daarin wordt ook behoorlijk gescholden maar dat heeft meer de maken met de stress tijdens de vuurgevechten. Ik kan me voorstellen dat ook gamers hun frustraties uiten door te schelden. Bedenk je wel dat de jongens in die zandbak het risico lopen om in een plastic zak naar huis te komen. Wij niet. Dat je af en toe iets roept kan ik wel begrijpen maar houdt het enigszins in de hand. Ga je tegenstander niet afschieten in de chat maar doe dat met de wapens die hebt gekregen.

Misschien ben ik wel raar maar ik geef tegenstanders soms een compliment als ze me op vakkundige wijze weten af te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik kan maar geen kills maken met mijn Javelin richting air doelen.
Dan staat er een soflam en is er een heli of vliegtuig getagd, schiet ik mijn Jav af dan vliegt het voertuig uit bereik en vliegt de Jav rechtdoor.

Jav is wel ultiem tegen jeeps en buggy's, een schot en alle inzittenden zijn dood.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:08

Hu9o

Schokkend

waarom zijn die grafiekjes vna die site bij mijn account corrupt?

zie hier

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Daar ging ik ook nat op met het rapporteren van een "cheater" gisteren. Het lijkt alsof je resultaten de lucht in schieten. Dat rapport heb ik inmiddels teruggetrokken,

Waarschijnlijk heb je zojuist voor het eerst je gegevens daar opgevraagd. Als je een dag of langer wacht wordt het vanzelf een normale grafiek. Er is nu nog geen historie bekend.

[ Voor 7% gewijzigd door pafdaddy op 25-12-2011 10:48 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Nou oten ik voor het eerst op de site kwam gisteren. Stonden er wel stats van mijn account. Maar nog op lvl 20 ofoz (ben inmiddels lvl 35). Dus er zouden iig 2 punten in de grafiek moetne zitten :S

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Rudios

Lost in space?

nukom schreef op zondag 25 december 2011 @ 05:06:

Misschien ben ik wel raar maar ik geef tegenstanders soms een compliment als ze me op vakkundige wijze weten af te knallen.
Niks raars aan, dat heb ik ook. Mij zul je ook echt NOOIT iets over de chat zien schelden of andere onzin type. Ik relatieveer het altijd heel makkelijk omdat het maar een game is. Ik snap soms niet waarom soms de emotie bij sommige zo hoog oploopt. Persoonlijk denk ik dat het met de leeftijd te maken heeft. Ikzelf ben een mid-dertiger en het staat me gewoon raar om mensen voor noob en weet ik allemaal uit te maken. Wat je zegt, het is juist leuk om ook eens positieve dingen te chatten. Maargoed, het is ook een agressief spelletje eigenlijk he ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

holy shit zeg, zat een beetje op die stats site rond te klikken. Kom ik de kolom "skill" tegen.

Ga ik die eens sorteren en klik ik op een van de bovenste zie ik dit:

Deze speler

Deze gast heeft 68 uur gespeeld.
waarvan 64 uur in een stationary gun (centurion/pantsir)

wut 8)7

edit:
plaatje gemaakt
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/95wzuv.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Hu9o op 25-12-2011 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Rudios

Lost in space?

Hu9o schreef op zondag 25 december 2011 @ 11:26:

Deze gast heeft 68 uur gespeeld.
waarvan 64 uur in een stationary gun (centurion/pantsir)

wut 8)7
Waarschijnlijk lui achteroverleunend in zijn stoel, biertje erbij en alleen wat met de muis in de rondte pointe... lekker hoor.. :P

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Rudios schreef op zondag 25 december 2011 @ 11:29:
[...]

Waarschijnlijk lui achteroverleunend in zijn stoel, biertje erbij en alleen wat met de muis in de rondte pointe... lekker hoor.. :P
en dat is skill :p

* Hu9o voelt zich zo'n noob nu

[ Voor 7% gewijzigd door Hu9o op 25-12-2011 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:37
nukom schreef op zondag 25 december 2011 @ 05:06:
Iemand de documentaire Fokking Hell gezien?

YouTube: Fokking Hell

Daarin wordt ook behoorlijk gescholden maar dat heeft meer de maken met de stress tijdens de vuurgevechten. Ik kan me voorstellen dat ook gamers hun frustraties uiten door te schelden. Bedenk je wel dat de jongens in die zandbak het risico lopen om in een plastic zak naar huis te komen. Wij niet. Dat je af en toe iets roept kan ik wel begrijpen maar houdt het enigszins in de hand. Ga je tegenstander niet afschieten in de chat maar doe dat met de wapens die hebt gekregen.

Eerlijk gezegd vind ik dat stukje docu nog onwijs redelijk... Ik hoor in het begin een soort binnensmonds (schrijf je dat zo?) k woord ... en 1x Fokking Hell op't eind als die straaljager overkomt.. ik denk dat ik in real life in dat laatste geval zeker iets vergelijkbaars had gezegd .. ehehehe.... vette shit!

Persoonlijk -als ik al wat in een gamechat type- probeer altijd een beetje ludiek te blijven.. Ik bedoel... Ik heb ook vaak zat dat ik maar gewoon maar iets loop te kutten in een voertuig of als rambo, gewoon omdat het kan. Als anderen dan meteen gaan schelden dat ik moet teamplayen en f.... normaal doen zit ik daar ook niet op te wachten en neem er ook absoluut geen aanstoot aan.. integendeel, ik ga dan gewoon door met kutten... Als iemand echter een gevatte opmerking maakt waar ik soms keihard om in de lach schiet, merk ik dat ik dan vaak met die persoon ga optrekken ingame... dat werkt dus beter. Op GoT servers vind ik gelukkig vaak ook dergelijke humor terug in de chat, en dat bevalt me prima!

een ludiek "kutje"of "fuckje" op z'n tijd vind ik overigens best wel kunnen dus... hangt echt van de context af...heb ook het idee dat daarop best goed wordt gelet... ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles draait om plezier, niet om skills en al dat soort groot praat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 21:29
Ik zat ook even naar mijn stats te kijken op die stats site. Wel grappig om al je prestaties tot in details te kunnen zien. :)

Toen ik even keek naar de longest headshot zag ik deze kerel: http://bf3stats.com/stats_pc/lKeVtel

Vind ik wel een opmerkelijke prestatie een headshot op 3 978 .42m! Vraag mij alleen af hoe het mogelijk is, ookal spreek je af met iemand, dan nog moet je toch heel goed mikken op zo een grote afstand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:25

flessuh

Set sail for fail!

glennvho schreef op zondag 25 december 2011 @ 11:53:
Ik zat ook even naar mijn stats te kijken op die stats site. Wel grappig om al je prestaties tot in details te kunnen zien. :)

Toen ik even keek naar de longest headshot zag ik deze kerel: http://bf3stats.com/stats_pc/lKeVtel

Vind ik wel een opmerkelijke prestatie een headshot op 3 978 .42m! Vraag mij alleen af hoe het mogelijk is, ookal spreek je af met iemand, dan nog moet je toch heel goed mikken op zo een grote afstand?
dat heet EOD bot, die afstand is zover ik weet gewoon onmogelijk...

gister ff 1vs1 gedaan, een headshot gemaakt op 1520 meter ofzo, maar dan zie je elkaar al niet eens meer, we moesten een voertuig naast ons parkeren als referentiepunt, en het is dan al mazzel als je raak schiet door de afwijking van de kogel

en kijk die gast zn medals eens voor de gein.... 17x melee medal bijna 2200 kills met knife yeah right...

@hieronder: dan nog moet je heel veel mazzel hebben dat de kogel raak gaat, komt nog bij dat je in een heli geen bipod kan gebruiken waardoor het richten ook nog eens moeilijker wordt

[ Voor 13% gewijzigd door flessuh op 25-12-2011 12:24 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Laatst online: 28-09 10:21

mvz

muziek verslaafde

als je beide vanuit een transport heli, out of bounds, op elkaar gaat snipen, is die afstand zeker wel mogelijk :)
flessuh schreef op zondag 25 december 2011 @ 12:19:
[...]

dat heet EOD bot, die afstand is zover ik weet gewoon onmogelijk...

gister ff 1vs1 gedaan, een headshot gemaakt op 1520 meter ofzo, maar dan zie je elkaar al niet eens meer, we moesten een voertuig naast ons parkeren als referentiepunt, en het is dan al mazzel als je raak schiet door de afwijking van de kogel

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-10 16:42
Whaha vette site, ik zit in de top5% met suppression :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 17:36

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik zit nog steeds te twijfelen om mezelf BF3 kado te geven. Alleen is het nu nog wel leuk, om zonder enige unlock, in bijvoorbeeld de GOT servers te gaan? Of moet ik dan eerst in van die noob/spam servers gaan, om wat fatsoenlijke wapens te unlocken?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-09 15:17
Spelen met de standaard wapens is prima te doen.
Ik gebruik ze nu ook nog steeds .

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee je kunt gewoon aan de slag gaan. Ik speel ook nog veel met de eerste wapens want wik daar van alle scoops enzv halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 12-10 17:36

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ok, dan gaat ik is even opzoek naar de goedkoopste key. Ga eerst voor BF3 Vanilla, of draaien alle GOT server B2K?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Niet allemaal, beetje van alles wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de volgende patches mag wel eens de mogelijkheid komen om op de map te klikken in het spawn menu, om zo je spawn point te kiezen. Dit lukte in BF2 en BFBC2.
Nu moet je elke squad member afgaan, en dan zijn icoontje zoeken op de onoverzichtelijke map. Dit voor elke squad member, en dan pas kan je beslissen waar je het beste spawnt.
Soms wordt de squad member zelfs niet geselecteerd op de map, en zit je 10 sec te staren. 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Asgaro op 25-12-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Asgaro schreef op zondag 25 december 2011 @ 13:20:
In de volgende patches mag wel eens de mogelijkheid komen om op de map te klikken in het spawn menu, om zo je spawn point te kiezen. Dit lukte in BF2 en BFBC2.
Nu moet je elke squad member afgaan, en dan zijn icoontje zoeken op de onoverzichtelijke map. Dit voor elke squad member, en dan pas kan je beslissen waar je het beste spawnt.
Soms wordt de squad member zelfs niet geselecteerd op de map, en zit je 10 sec te staren. 8)7
Dat vind ik ook wel jammer eigenlijk. Zou zo veel duidelijker zijn als je gewoon op de map zelf kon klikken bij welk spawn point je wil starten. Oké als je veel op dezelfde map gaat spelen en je kent de verschillende vlaggen al goed dan is het niet echt erg natuurlijk maar indien je de map niet zo goed kent dan zit je maar te kijken waar het geselecteerde punt op de map staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

dat kan niet op een console, dus ook niet op de pc :D simpel! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Laatst online: 13-10 21:49
Ik log net in op een server. Zit er net 1 minuut in. Switchte van team om bij platoon genoot te zijn. Heb 1 mannetje neergeschoten en dan dit:

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'DPhoenixx' (for 5 minutes) ... Prior

Vaag. Platoon genoot zegt PunkBuster updaten?

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:25

Mavamaarten

Omdat het kan!

DPhoenix schreef op zondag 25 december 2011 @ 13:31:
Ik log net in op een server. Zit er net 1 minuut in. Switchte van team om bij platoon genoot te zijn. Heb 1 mannetje neergeschoten en dan dit:

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'DPhoenixx' (for 5 minutes) ... Prior

Probeer eens herinstalleren van PunkBuster, en manueel updaten. Had ik in het begin ook echt vaak last van.
Nu zit ik met een 'illegal program or driver' zo nu en dan, maar ik heb geen IDEE wat het zou kunnen zijn. Persoonlijk denk ik Steam ingame overlay, maar die is toch niet illegaal, en ik heb geen zin om die uit te schakelen.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
Mavamaarten schreef op zondag 25 december 2011 @ 13:33:
[...]

Probeer eens herinstalleren van PunkBuster, en manueel updaten. Had ik in het begin ook echt vaak last van.
Nu zit ik met een 'illegal program or driver' zo nu en dan, maar ik heb geen IDEE wat het zou kunnen zijn. Persoonlijk denk ik Steam ingame overlay, maar die is toch niet illegaal, en ik heb geen zin om die uit te schakelen.
Ok thnx, ik kijk het nog even aan. Mocht het weer voorkomen dan herinstalleer ik PunkBuster.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

WTF gebeurde er net in een of andere server?
Ik zit in het winnende team, we hadden alle vlaggen in ons bezit. Ik zit in een een jet, spring uit de jet en ga spontaan dood... :? Plots zit ik in het verliezende team... Ik spawn daar in een van hun jets, spring uit de jet en ga WEER spontaan dood en plots zit ik in het winnende team... Dit gebeurde elke keer... :F Kutspel

Edit: Nog leuker. Ping 29, ik zit op mega hoogte en spring uit men jet (aan flarden geschoten). Ik druk maar op spatie en op spatie, maar men parachute gaat gewoon niet open en ik val dood.. LEUK HOOR :( :( :(

[ Voor 22% gewijzigd door Mavamaarten op 25-12-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenneman schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 20:58:
Wow, wat voor admin zat er net op de GoT servers.

Ik gebruikte lichtelijk grove taal (betreffende de heli spawnplaats op shariqi peninsula, je bent namelijk altijd genaaid als jij op de grond staat en de onder op het flatgebouw) en wordt ik opeens geband/gekicked? van de server?!

Jongens, het is een 18+ spel man, als je al niet tegen woorden als f*ck kunt, wat doe je dan op zon spel? De personages zeggen het zelfs in de SP zelf, en volgens mij is een kick voor één keer grove taal ook een beetje "ik heb admin powah, dus ik gebruik het, muhahah" bullshit.
Als jij zo'n zielige kleuter bent die zich niet kan gedragen mag je gewoon weg blijven. En als je het verschil niet snapt tussen een scripted vloekwoord of een speler die geheel bewust iemand uit gaat zitten schelden moet je nog veel leren.

Wij zien redelijk wat vloekpartijen voorbij komen en hebben daar geen zin in. Die kleine zielige kinderen voegen niks toe aan het spel. We hebben een simpele plugin. Die voor de meeste woorden een waarschuwing geeft en na overmatig geberuik een kick. Voor een ban moet je het wel heel bond maken.

Wij willen een gezellige sfeer en vloeken voegt daar niks aan toe. Dat jullie dat normaal vinden kan ik moeilijk begrijpen. Wij willen geen server waar het normaal is om mensen die anders spelen uit te s helden. Een 'fuck' is niet zo erg maar dan moeten wij weer onderscheid gaan maken tussen 'fuck' en 'fuck you' of 'fucking noob'. Het is gewoon niet nodig om te gaan schelden.

[ Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 25-12-2011 14:00 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-10 23:31

MueR

Admin Devschuur & Discord

is niet lief

DPhoenix schreef op zondag 25 december 2011 @ 13:31:

Waarschijnlijk had je een eerdere kick ergens.. ik had vandaag ineens moeite met PB ivm "Ignoring queries". PB herinstalleren hielp allemaal niet. Rebooten wel 8)7

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:02

ThunderNet

Flits!

Mavamaarten schreef op zondag 25 december 2011 @ 13:41:
WTF gebeurde er net in een of andere server?
Ik zit in het winnende team, we hadden alle vlaggen in ons bezit. Ik zit in een een jet, spring uit de jet en ga spontaan dood... :? Plots zit ik in het verliezende team... Ik spawn daar in een van hun jets, spring uit de jet en ga WEER spontaan dood en plots zit ik in het winnende team... Dit gebeurde elke keer... :F Kutspel

Edit: Nog leuker. Ping 29, ik zit op mega hoogte en spring uit men jet (aan flarden geschoten). Ik druk maar op spatie en op spatie, maar men parachute gaat gewoon niet open en ik val dood.. LEUK HOOR :( :( :(
Gisteren gehad op wake island.. 4x bij het ejecten doodgegaan :/

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
MueR schreef op zondag 25 december 2011 @ 13:55:
[...]

Waarschijnlijk had je een eerdere kick ergens.. ik had vandaag ineens moeite met PB ivm "Ignoring queries". PB herinstalleren hielp allemaal niet. Rebooten wel 8)7
Ik had zojuist weer een PB kick en toen de PBsetup maar geinstalleerd op aanraden van PB. Na het handmatig updaten ben ik weer ingelogd. Nu werd ik weer gekicked from the game maar er stond geen PB bij. Ik probeer het morgen wel weer. Dus na een reboot ;)

Ik ben er even klaar mee voor vandaag. Ga me maar voorbereiden voor het kerstdiner. Fijne knallende feestdagen allemaal!

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:04

Compizfox

Bait for wenchmarks

CptChaos schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 22:09:
[...]
GGC is niets anders dan een derde partij, zij hebben niets te maken met PB of EvenBalance. Als zij contact erover hebben opgenomen met Even Balance, moeten zij weten. PB kicked er gewoon voor, imo nog terecht ook.
Wut? En terecht?
Jij vind kicken door een anti-cheat programma voor een legitieme graphics mod terecht?
Het is geen cheat of zo ;)
Ik weet dat zij er niet actief voor bannen, waarschijnlijk is dat ook een van de redenen dat PB alleen ervoor kicked. Desalwelteplus heeft GGC er ook niets over te zeggen, zij beheren PB niet en maken de game ook niet.
[...]
En terecht, want er zijn genoeg reports van mensen die ervoor gekicked waren, ook in datzelfde topic vermeld.
[...]
Je krijgt er dan ook géén ban voor, wél een kick.
GGC is dan niet de beheerder van PB, maar heeft wel een grote 'macht' op het gebied van het streamen van PB-bans. Als je eenmaal gebant bent op een server die GGC draait, kun je het wel schudden in veel andere servers.

Het ging me ook om het bannen, kicken is niet het ergste ;) Als je gebant bent heb je een probleem, als je gekickt bent verwijder je de mod toch gewoon...

Daarnaast: Heb al aardig wat potjes gespeeld nu met die mod (op verschillende servers) en ben nog nooit gekickt of wat dan ook.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
meer mensen problemen met gamen vanmiddag. 3x potje gejoined en 3x de melding disconnected from EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-BRAIN schreef op zondag 25 december 2011 @ 14:13:
meer mensen problemen met gamen vanmiddag. 3x potje gejoined en 3x de melding disconnected from EA
nope, geen probleem
Als je dat hebt moet je gewoon je browser opnieuw opstarten en dan doet ie het meestal weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Vandaag heb ik weer veel last van game disconnected from server. En dit iedere keer als het level net geladen is en je al in het menu zit... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:00
Jongens..er bestaat een aparte topic voor problemen voor bf3 voor de zoveelste keer.
Er staat zelf een waarschuwing met dikke letters als je hier gaat posten.
Hou het allemaal een beetje overzichtelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Rub3s

+3 , omdat het kan

HamburgerHenk schreef op zondag 25 december 2011 @ 12:24:
Whaha vette site, ik zit in de top5% met suppression :p
Zeker een vette site!

(kuch: top 0% met suppression 8) > rank 205 > veel metro map doen en met machine gun raggen)

Vreemd trouwens dat je in het spel 0% gezond kan worden. Je zou verwachten dat je onder de 1% gezondheid dood gaat (je lichaam 0% gezond en nog lopen! echt een doorzetter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Rub3s schreef op zondag 25 december 2011 @ 16:31:
[...]

Zeker een vette site!

(kuch: top 0% met suppression 8) > rank 205 > veel metro map doen en met machine gun raggen)

Vreemd trouwens dat je in het spel 0% gezond kan worden. Je zou verwachten dat je onder de 1% gezondheid dood gaat (je lichaam 0% gezond en nog lopen! echt een doorzetter)
Hoezo, 0.1% is nog steeds leven hoor :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
SonyEricsson schreef op zondag 25 december 2011 @ 15:49:
Jongens..er bestaat een aparte topic voor problemen voor bf3 voor de zoveelste keer.
Er staat zelf een waarschuwing met dikke letters als je hier gaat posten.
Hou het allemaal een beetje overzichtelijk :)
ik vraag alleen of der meerdere ergens last van hebben.

kan wel in dat andere topic posten maar als mensen daar niet lezen of alleen dit topic volgen krijg je beetje weinig reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Hmm... Ik speel vooral op niet-GoT servers, maar als ik dan eens op een GoT server kom, merk ik duidelijk dat er meer met verwijten gesmeten worden.
Ik weet niet waar dit aan ligt, waarschijnlijk aan het feit dat Nederlanders over het algemeen minder een blad voor de mond nemen. Maar dit komt toch niet goed over...
Het blijft een game, dus snap echt niet wat "kankerzooi" + 100 andere varianten met "kanker", "hoerenjong", "krijg de klere", "je moeder" en al die andere typisch Hollandse scheldwoorden daar doen.
Als Belg leer ik zo veel Nederlandse termen bij de laatste maanden, dat wel. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 15:39
Is er ook nog iemand positief over de GoT servers ?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

WTF is er aan de hand vandaag met BF3?
Ik ben echt al 10x doodgegaan van gewoon uit een jet te springen... :?
Nu net iets anders, een kerel met een tank schiet op mij. Ik heb nog een klein beetje leven over en kan ontkomen. Opeens val ik gewoon dood en krijg ik te zien "Bad luck". HELEMAAL SPONTAAN :(

Dit spel is echt 1 dikke brok schijt, ik heb geen idéé wat er vandaag aan de hand is met dit kutspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:24
Mavamaarten schreef op zondag 25 december 2011 @ 18:16:
Nu net iets anders, een kerel met een tank schiet op mij. Ik heb nog een klein beetje leven over en kan ontkomen. Opeens val ik gewoon dood en krijg ik te zien "Bad luck". HELEMAAL SPONTAAN :(

Dit spel is echt 1 dikke brok schijt, ik heb geen idéé wat er vandaag aan de hand is met dit kutspel.
Ga dan ff lekker wat anders doen zoals kerstmaaltijd eten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op zondag 25 december 2011 @ 18:11:
Is er ook nog iemand positief over de GoT servers ?:P
Meer kans op gevechten van niveau en een beetje skilled spelers. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk klapte jou soldaatje tegen de jet aan. Je moet op de kop vliegen als je er uit wil springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:14

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Asgaro schreef op zondag 25 december 2011 @ 16:53:
[...]

Hmm... Ik speel vooral op niet-GoT servers, maar als ik dan eens op een GoT server kom, merk ik duidelijk dat er meer met verwijten gesmeten worden.
Ik weet niet waar dit aan ligt, waarschijnlijk aan het feit dat Nederlanders over het algemeen minder een blad voor de mond nemen. Maar dit komt toch niet goed over...
Het blijft een game, dus snap echt niet wat "kankerzooi" + 100 andere varianten met "kanker", "hoerenjong", "krijg de klere", "je moeder" en al die andere typisch Hollandse scheldwoorden daar doen.
Als Belg leer ik zo veel Nederlandse termen bij de laatste maanden, dat wel. :*)
Tja... dat is wel sneu ja. Helaas is het in Nederland haast normaal om zeer grof in de mond te zijn. :{

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt een beetje aan het milieu waar je leeft. Dit heb je overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:04

Compizfox

Bait for wenchmarks

Verwijderd schreef op zondag 25 december 2011 @ 18:38:
[...]

Waarschijnlijk klapte jou soldaatje tegen de jet aan. Je moet op de kop vliegen als je er uit wil springen.
Eh wut? Grapje neem ik aan? :+

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Gister ook wat moois. Ik join een server met Karkand, na een paar minuten waren alle caps verloren gegaan.
Gasten die nog over waren zaten niet in een squad dus je kon niet spawnen.
Zat dus te wachten tot dat we of een cap gingen pakken of iedereen dood was.
Wordt ik opeens gekicked met de melding te lang idle.... no shit sherlock. 8)7
BF3 mist soms enige logica.

Dat heb ik regelmatig: aan het rennen en opeens bad luck. In een tank met genoeg health, bad luck.
Een extra feature van BF3.
jagermeister schreef op zondag 25 december 2011 @ 18:58:
[...]
Tja... dat is wel sneu ja. Helaas is het in Nederland haast normaal om zeer grof in de mond te zijn. :{
Dit is wel iets van de laatste jaren, verzieking van de community imho.
Toen ik online quake1 speelde was er veel meer respect.

Ging laatst een potje MW2 op de Xbox spelen, de ziektes vlogen je om de oren.
Gelukkig kan je die zooi muten, maar het is gewoon triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

tumtum100 schreef op zondag 25 december 2011 @ 18:20:
[...]
Ga dan ff lekker wat anders doen zoals kerstmaaltijd eten :9~
Haha ik heb al 2 dagen fondue gegeten, heb er wel een beetje genoeg van :+
Redje schreef op zondag 25 december 2011 @ 19:47:
Dat heb ik regelmatig: aan het rennen en opeens bad luck. In een tank met genoeg health, bad luck.
Een extra feature van BF3.
Haha, It's not a bug, it's a feature :+ :+

Edit: GoT server zit lekker vol. 64 players en nummer 4 in de queue 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door Mavamaarten op 25-12-2011 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 30-09 18:48

jefjef

learning by doing

Hu9o schreef op zondag 25 december 2011 @ 11:34:
[...]

en dat is skill :p

* Hu9o voelt zich zo'n noob nu
nou ik heb een skill van -167 wel lol voor 10 dus acht skill boeien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-10 10:41
De mensen met de PunkBuster kick, draaien jullie toevallig overclock programma's zoals Afterburner? Deze werken nog steeds niet met BFBC2 dus het zou me niet verbazen moesten deze niet werken met BF3. Zet eens alle programma's uit die je niet nodig hebt en zie of je dan nog gekicked wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-10 09:33
n0valyfe schreef op zondag 25 december 2011 @ 21:10:
De mensen met de PunkBuster kick, draaien jullie toevallig overclock programma's zoals Afterburner? Deze werken nog steeds niet met BFBC2 dus het zou me niet verbazen moesten deze niet werken met BF3. Zet eens alle programma's uit die je niet nodig hebt en zie of je dan nog gekicked wordt.
MSI Afterburner veroorzaakt hier geen problemen. Misschien een andere overlay?

On topic
Ik had vandaag ook dat ik bad luck had met uit een jet springen.
Er zat toen echt een goede jet fighter op de server. Tot ziens kansen om een jet te vliegen ;w

[ Voor 15% gewijzigd door LongBowNL op 25-12-2011 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Ik weet niet hoe het exact met dat uit jets springen zit, maar ik ga soms dood (bad luck), maar soms gaat het gewoon goed... In het echt is het redelijk dodelijk als je op't verkeerde moment eject... Zou het wellicht een zogenaamde "feature" zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:30

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Was het niet zo dat je uit een vehicle springt in de richting waarnaar je kijkt?

Springen uit jet waarin je recht vooruit kijkt = grote kans om door je eigen jet geschept te worden?

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik heb er vandaag errug veel last van gehad, en het is me nooit eerder opgevallen.
Ook 2x spontaan doodgegaan, zogenaamde "bad luck"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op zondag 25 december 2011 @ 21:50:
Ik heb er vandaag errug veel last van gehad, en het is me nooit eerder opgevallen.
Ook 2x spontaan doodgegaan, zogenaamde "bad luck"...
Heb ik ook gehad, en vandaag zelfs teamkill terwijl ik echt net gespawned werd en niet schoot. Teammate die ik blijkbaar neerschoot stond niet eens in de buurt, ik stond op de base in strike at karkand en hij bij A
Pagina: 1 ... 22 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.