Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertjan94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-04 21:37
BounceMeister schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 20:20:
Die SOFLAM beweegt zo ontzettend traag dat je er handmatig geen vliegtuig mee kan spotten. Automatisch misschien wel. Zo lang heb ik dat ding nog niet.

Misschien dat een muis met (snel) instelbare DPI nog uitkomst biedt, maar mijn MX510 doet dat niet.

Als je een team hebt wat samenwerkt en dus de Recon een SOFLAM neerzet en de Engineer een Javelin meeneemt, vind ik het wel goed dat dat veel schade doet aan een vliegtuig.
Een Javelin lockt zonder SOFLAM alleen op voertuigen en dat duurt zo lang dat je meestal al neergeknald bent.
Het is inderdaad wel zo dat je voor het goed gebruik maken van een javelin eigenlijk 3 mensen nodig zijn: recon met SOFLAM, engineer met Javelins( zijn er weinig) en een support met ammo boxes. Dus lijkt het mij wel te rechtvaardigen dat ze zo sterk zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo beste mensen van Tweakers!

Ik heb een heel erg simpele vraag, en die is of de GOT-clan interesse heeft in een clanwar vs mijn clan (UEF). Wij hebben een clanwarserver met 16 slots, alwaar wij eventueel 8vs8 kunnen spelen. Grotere teams zijn ook mogelijk, gelieve dan even met mij overleg te plegen:)

Het idee is om beide partijen een map te laten kiezen waarop 2 rounds worden gespeeld. (Rush of CQ).

Ik ben benieuwd!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:52
BounceMeister schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 20:20:
Die SOFLAM beweegt zo ontzettend traag dat je er handmatig geen vliegtuig mee kan spotten. Automatisch misschien wel. Zo lang heb ik dat ding nog niet.

Misschien dat een muis met (snel) instelbare DPI nog uitkomst biedt, maar mijn MX510 doet dat niet.
Met een Trust GM-4200 Gaming mouse en de daarbij behorende leuke 1600 dpi knop kun je opeens turrets en SOFLAM's met ongekende snelheid bewegen. Voorbijrazende vliegtuigen zijn dan geen enkel probleem :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:54
Oké heb het nu voor het eerst meegemaakt.

Ben rustig aan het vliegen, nix aan het handje, en opeens... BOEM

Ik: wtf?!?!

Killed by XX Javelin!!

Dit slaat echt nergens op. Geen indicator niets. Gewoon pats boem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:25
welkom in EVE >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:34
Robbertjan94 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 20:23:
[...]

Het is inderdaad wel zo dat je voor het goed gebruik maken van een javelin eigenlijk 3 mensen nodig zijn: recon met SOFLAM, engineer met Javelins( zijn er weinig) en een support met ammo boxes. Dus lijkt het mij wel te rechtvaardigen dat ze zo sterk zijn!
Is het niet, je bent als piloot gewoon kansloos tegen zo'n teampje.
Ten eerste is het bijna onmogelijk die SOFLAM te slopen, je weet niet waar hij staat mits je team hem spot (of jijzelf toevallig) en zie hem dan nog maar eens goed te raken.
SOFLAM slopen met je gun is al lastig (enorm vage hitbox).
De lock/missile indicator van de SOFLAM/Javelin is bugged(?) je hoort het vaak helemaal niet en als je het hoort is het het missile onderweg geluid en is het dus al te laat.
Je weet niet waarvandaan je gelocked wordt en het instakilled je, gewoon overpowered.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:02

thommich

Belg

Rynji schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 20:53:
[...]

Is het niet, je bent als piloot gewoon kansloos tegen zo'n teampje.
Ten eerste is het bijna onmogelijk die SOFLAM te slopen, je weet niet waar hij staat mits je team hem spot (of jijzelf toevallig) en zie hem dan nog maar eens goed te raken.
SOFLAM slopen met je gun is al lastig (enorm vage hitbox).
De lock/missile indicator van de SOFLAM/Javelin is bugged(?) je hoort het vaak helemaal niet en als je het hoort is het het missile onderweg geluid en is het dus al te laat.
Je weet niet waarvandaan je gelocked wordt en het instakilled je, gewoon overpowered.
Dat is teamplay. Kun je enkel counteren door teamplay. (Met name dus jouw team op de grond die de soflams moet uitschakelen)
Eén gast met een MAV kan bijna ongehinderd een hele map soflam-vrij houden...

[ Voor 4% gewijzigd door thommich op 23-12-2011 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 20:41:
Hallo beste mensen van Tweakers!

Ik heb een heel erg simpele vraag, en die is of de GOT-clan interesse heeft in een clanwar vs mijn clan (UEF). Wij hebben een clanwarserver met 16 slots, alwaar wij eventueel 8vs8 kunnen spelen. Grotere teams zijn ook mogelijk, gelieve dan even met mij overleg te plegen:)

Het idee is om beide partijen een map te laten kiezen waarop 2 rounds worden gespeeld. (Rush of CQ).

Ik ben benieuwd!:)
Ik zou even iets sturen naar de mensen van GotBf3.nl. Ik kan het hier ook wel doen, maar dat is niet echt ideaal. Servers genoeg, dus als er met meer mensen gespeeld moet worden kan het wel op één van onze servers. Wel gaat de voorkeur van de meeste mensen uit naar Conquest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 12:31

yzx

IngamerX schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 20:42:
Oké heb het nu voor het eerst meegemaakt.

Ben rustig aan het vliegen, nix aan het handje, en opeens... BOEM

Ik: wtf?!?!

Killed by XX Javelin!!

Dit slaat echt nergens op. Geen indicator niets. Gewoon pats boem.
De lange lock tijd valt niet op dan?

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
thommich schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 20:54:
[...]

Dat is teamplay. Kun je enkel counteren door teamplay. (Met name dus jouw team op de grond die de soflams moet uitschakelen)
Dat teamplay effectiever is dan een solo piloot, natuurlijk!
Dat een Javelin air instakilled zonder waarschuwing, overpowered.
Een designated tank is ook niet in één Javelin kapot (en ook niet zonder waarschuwing + tank heeft smoke wat AoE is en goed werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungelman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-08 02:55
Rynji schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 21:04:
[...]

Dat teamplay effectiever is dan een solo piloot, natuurlijk!
Dat een Javelin air instakilled zonder waarschuwing, overpowered.
Een designated tank is ook niet in één Javelin kapot (en ook niet zonder waarschuwing + tank heeft smoke wat AoE is en goed werkt).
Ja maar als je te ver/hoog vliegt kan de jav/SOFLAM je niet locken. Dat is ongeveer het zelfde als smoke.
Ik vind het btw wel grappig dat de JAV een voertuig mist door smoke, een laser moet toch makkelijk door smoke heen gaan:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Je kan wel ver en hoog gaan vliegen, maar wil je effectief zijn (air to ground) dan moet je in de buurt van de flags komen (en dat is altijd een 'kleine' zone). Plus: je weet niet waarvandaan je precies gelocked wordt, je moet maar gissen waar je veilig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungelman
Rynji schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 21:19:
Je kan wel ver en hoog gaan vliegen, maar wil je effectief zijn (air to ground) dan moet je in de buurt van de flags komen (en dat is altijd een 'kleine' zone). Plus: je weet niet waarvandaan je precies gelocked wordt, je moet maar gissen waar je veilig bent.
Maar dat heeft een tank toch ook?
Je kan wel leuk van ver blijven schieten maar dan dood je ook niet veel:p
Als je een goede piloot hebt + gunner (Same for tank) Is het echt wel goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Jungelman schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 21:23:
[...]

Maar dat heeft een tank toch ook?
Je kan wel leuk van ver blijven schieten maar dan dood je ook niet veel:p
Als je een goede piloot hebt + gunner (Same for tank) Is het echt wel goed te doen.
Mijn laatste reactie hierover.
Nogmaals: Een tank wordt niet ge-oneshot door een Javelin, een jet/heli wel.
Ik vind zelf smoke een stuk effectiever dan ECM.
Jets hebben geen gunner trouwens, zijn one-seaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 15:19
thommich schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 20:54:
[...]

In principe moet alles counter hebben op alles. Of mogelijkheid tot, in ieder geval. Dat is gewoon balans en houdt het spel voor iedereen een beetje leuk en gebaseerd op skill.

MAV is trouwens kansloos tegen SOFLAM's in het geval dat de door jou voorspelde groep van 3-4 mensen er omheen staat.

EDIT: wat ik bedoel is dat die MAV gewoon uit de lucht geknald wordt

[ Voor 5% gewijzigd door Mejust op 23-12-2011 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 08:00
ik mis de dogfights.

in desert combat en BF2 had je dogfights die wel een game lang konden duren als je een gelijkwaardige jet piloot tegenover je had.

als je nu bij toeval een jet op je aars hebt ben je het haasje tenzij het echt een enorme n00b is.

een map als dc no fly zone zou wel aardig zijn.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungelman
Webjunkie schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 22:30:
ik mis de dogfights.

in desert combat en BF2 had je dogfights die wel een game lang konden duren als je een gelijkwaardige jet piloot tegenover je had.

als je nu bij toeval een jet op je aars hebt ben je het haasje tenzij het echt een enorme n00b is.

een map als dc no fly zone zou wel aardig zijn.
Hoe ouder het spel word hoe meer je dog fights gaat zien natuurlijk.
Nu is het verschil nog heel groot, omdat niet iedereen alles unlocked heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwallebal
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-08-2023
Ik vindt de DoubleDutchClan servers helemaal geen teamplay server. Speel er vaak op, maar zie noooit enige vorm van skilled- en teamplayspelers. Ben zelf geen goede speler, daarom speel ik juist vaak op de Doubledutchclan servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Heb die FXAA injector mod maar geinstalleerd, en geen PB bans/kicks ;)

Het ziet er geweldig uit btw, echt proberen!

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
Jungelman schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 22:32:
[...]

Hoe ouder het spel word hoe meer je dog fights gaat zien natuurlijk.
Nu is het verschil nog heel groot, omdat niet iedereen alles unlocked heeft.
nee, dat denk ik niet.
de maps zijn gewoon te klein.

heb je een keer een leuke dogfight dan wordt er wel 1tje ge laser tagged en door een tank uit de lucht geschoten.
ook is een korte salvo uit de main guns voldoende om de jet te disablen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 12:31

yzx

Compizfox schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 00:44:

Mja buiten de graphics :P
Is de vijand makkelijker te zien? Of puur om het "echter" te laten lijken?

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-10 09:53
Compizfox schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 00:44:

Tof, vanaf nu af aan speel ik altijd hiermee! MSAA is vrijwel niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yzx schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 00:51:
Mja buiten de graphics :P
Is de vijand makkelijker te zien? Of puur om het "echter" te laten lijken?
Het heeft enkel invloed op je beeld als geheel, het kan niet individuele delen aanpakken en dus ook niet soldaten scherper maken of een opvallendere kleur geven. Draai het nu ook weer en nog geen kick gehad terwijl het spel er vele malen beter uit ziet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:35

Rudios

Lost in space?

Het ziet er echt bagger uit met die mod, verschrikkelijke overscherpte. Het vormt totaal geen geheel meer en het ziet er grafisch meer uit als Delta Force 2 van 10 jaar geleden. Nee, snel weer gedelete die FXAA injector mod. Bah :/

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-10 21:23
mdcobra schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 01:12:
[...]

Tof, vanaf nu af aan speel ik altijd hiermee! MSAA is vrijwel niet meer nodig.
Ik speel al weken met FXAA en ik ga ook niet meer zonder spelen.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudios schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 02:34:
Het ziet er echt bagger uit met die mod, verschrikkelijke overscherpte. Het vormt totaal geen geheel meer en het ziet er grafisch meer uit als Delta Force 2 van 10 jaar geleden. Nee, snel weer gedelete die FXAA injector mod. Bah :/
Je kan hem uitgebreid configureren en geheel naar wens aanpassen. Overscherpte kan je zeer eenvoudig aanpassen of gewoon geheel uitzetten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wordt de F2000 nu nog aanzien als overpowered?
Sinds 1 van de laatste patches is die generfed dacht ik?
Ik zie ook nauwelijks nog mensen ermee rondlopen dus das toch teken dat het wapen minder aantrekkelijk is geworden?
Vraag het me af omdat ik gisteren "f2000 noob" naar men hoofd gesmeten kreeg op een GoT server :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was vast terecht :+

Ik vind geen enkel wapen overpowered op dit moment, sommigen zijn meer gebruikt dan anderen maar geen enkele is zo sterk dat het skill verschil overstijgt. Wellicht dat de G53 wat te sterk is vergeleken met de rest van de carbines maar het is nog altijd geen assault rifle en moet daar dan alsnog voor onder doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Dan heb je hoogstwaarschijnlijk een sloeber configuratie, want elke instelling is individueel aan te passen.
Ik heb het een tijdje gebruikt, maar bij mij had het een flinke impact op de performance (toch zeker 10fps, en dat merk je als je gemiddelde ~55 is).
Misschien dat ik een bepaalde setting als AA binnen de inject.h aan had staan, maar alle configuraties die ik vond hadden dit aan.
Jammer ook dat bijna alle FXAA_Injector configs die mensen posten enorme oversaturation hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Asgaro schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 11:24:
Ik zie ook nauwelijks nog mensen ermee rondlopen dus das toch teken dat het wapen minder aantrekkelijk is geworden?
Vraag het me af omdat ik gisteren "f2000 noob" naar men hoofd gesmeten kreeg op een GoT server :p
F2000 was voor de patch goed, niet OP imho.

Nu kan je beter iets anders kiezen.
Dat mensen het nog steeds een noob wapen vinden ligt meer aan hen, zei laatst nog iemand tegen een gast irnv noob... je ziet geen fluit meer met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06:40
Dit ook geprobeert? http://forums.electronica...ctor-27.html#post20519254

Ziet er heel goed uit moet ik zeggen! :9

Ingame staat het meeste uit wat dit moet vervangen dus het moet betere performance geven? ( Ik heb het nog niet geprobeert maar als dat zo is dan ga ik het meteen proberen :*) )

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-10 18:53

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Op Oman wordt je in de heli helemaal gek van die Flankers. Die dingen vliegen ineens achter je, no matter hoe laag je zit, en dan is het ........ prrrrrrrrrrr ting ting ting ting Tu tu tu tu tu tu.. boem! :D
Niets tegen te doen.

Balans in de game is best goed, maar op het gebied van de air to air en ground to air mag er nog wel wat worden aangepast.

Overigens.... is dit een cheater? http://battlelog.battlefi...0-__0o-1/stats/373065974/
Gast leek gisteren wel te aimbotten.

[ Voor 17% gewijzigd door jagermeister op 24-12-2011 12:05 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
Is inderdaad generfed. Maar nog altijd een prima wapen voor close range maps, heur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:54

Grudgie

PSN: Grudgie7

jagermeister schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 12:03:
Op Oman wordt je in de heli helemaal gek van die Flankers. Die dingen vliegen ineens achter je, no matter hoe laag je zit, en dan is het ........ prrrrrrrrrrr ting ting ting ting Tu tu tu tu tu tu.. boem! :D
Niets tegen te doen.

Balans in de game is best goed, maar op het gebied van de air to air en ground to air mag er nog wel wat worden aangepast.

Overigens.... is dit een cheater? http://battlelog.battlefi...0-__0o-1/stats/373065974/
Gast leek gisteren wel te aimbotten.
Lol en ik dacht dat ik best wel veel speelde.. maar die gast moet dan wel HEUL erg veel spelen.

http://battlelog.battlefi.../Grudgie/stats/370817183/

Als ik kijk naar mijn eigen stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delta21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-06 07:34
Zijn hier ook mensen met het probleem niet meer op een server te kunnen komen?

Ik heb sinds gister 2 potjes kunnen spelen na de B2K update sinds dien krijg ik alleen maar
meldingen dat ik niet kan verbinden met de server. Zeer irritant... Iemand ideeen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redje schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 11:34:
[...]

F2000 was voor de patch goed, niet OP imho.

Nu kan je beter iets anders kiezen.
Dat mensen het nog steeds een noob wapen vinden ligt meer aan hen, zei laatst nog iemand tegen een gast irnv noob... je ziet geen fluit meer met dat ding.
Ik vind het het perfecte wapen. :)
M'n motivatie:
Ik speel soms Engineer maar voornamelijk Assault (658 revives to date and loving it!) en aangezien ik relatief veel close combat speel, zoek ik sowieso een wapen met een hoge Rate of Fire. Dan heb je een goede kans in close combat, en als je om kan gaan met de recoil, kan je op medium range ook targets snel genoeg doden voor ze achter een muurtje lopen.

Als ik dan kijk, lijken de F2000, AEK-971 en FAMAS de enigste wapens die voldoen aan hoge ROF.
- Als ik een 3.4x scope op m'n AEK zet, vind ik de recoil te hoog om op afstand snel genoeg targets te doden. Je moet bursten like mad, je moet snel van magazine wisselen, en daarnaast is de reload time daar te lang.
- De FAMAS is hetzelfde verhaal qua recoil met een 3.4x scope.

- De F2000 valt te doen qua recoil + 3.4x scope. Ook heb ik gisteren geleerd dat een suppressor je verticale recoil een tikkeltje verlaagt, evenals je minimum spread. :o Hierdoor kan ik het wapen nu nog beter hanteren voor medium range dan voorheen.
Suppressor: This does a lot. On the plus side, it decreases your minimum spread by just as much as the heavy barrel does (unless it's on certain PDWs where it has a lesser effect), but it actually decreases vertical recoil by a little, instead of increasing it. It also does not reveal you on the minimap while you fire. The downsides are that your initial spread while firing unaimed is higher, and your bullets travel slower. This means you have to lead your targets more at range.
Finally, it does NOT decrease your damage, it decreases your damage minimum and maximum range. That means your max damage starts dropping off at a shorter range, and reaches your minimum damage at a shorter range as well. In effect, this only changes damage at midrange. Up close, you are still at your max damage. Really far away, you are at minimum damage either way, you just have to be better at leading your target.
Via http://www.reddit.com/r/b...art_1_basics_attachments/

Bijgevolg vind ik het raar dat ik de F2000 nauwelijks nog zie gebruikt worden.

En daarnaast wordt de F2000 in m'n klein landje gemaakt, dus enige trots voel ik wel. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Laatst online: 09-10 21:44
Grudgie schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 12:10:
[...]

Lol en ik dacht dat ik best wel veel speelde.. maar die gast moet dan wel HEUL erg veel spelen.

Volgens mij heb jij meer uren dan hem? maar die gast cheat inderdaad wel met zijn 3KPM. Plus die nickname en je kan duidelijk een conclusie trekken,
Ook x226 accuracy ribbons op 2700kills is best netjes.

http://bf3stats.com/stats_pc/1-o0__-0-__0o-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:54

Grudgie

PSN: Grudgie7

Minaaj schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 12:22:
[...]

Volgens mij heb jij meer uren dan hem? maar die gast cheat inderdaad wel met zijn 3KPM. Plus die nickname en je kan duidelijk een conclusie trekken,
Ook x226 accuracy ribbons op 2700kills is best netjes.

http://bf3stats.com/stats_pc/1-o0__-0-__0o-1
Ja, ik heb ook meer uren dan hem erin zitten, maar als je kijkt hoever ik sta met de stats en hij... dan moet hij wel cheaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rynji schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 11:32:
[...]

Dan heb je hoogstwaarschijnlijk een sloeber configuratie, want elke instelling is individueel aan te passen.
Ik heb het een tijdje gebruikt, maar bij mij had het een flinke impact op de performance (toch zeker 10fps, en dat merk je als je gemiddelde ~55 is).
Misschien dat ik een bepaalde setting als AA binnen de inject.h aan had staan, maar alle configuraties die ik vond hadden dit aan.
Jammer ook dat bijna alle FXAA_Injector configs die mensen posten enorme oversaturation hebben.
Ik heb de default v5 met de AA settings uit, dat werkt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
Nerd reporting in... SPM van 512 :+

Denk dat 1024 nog wel ff op zich laat wachten _O-

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-10 08:22
MAX3400 schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 12:38:
Nerd reporting in... SPM van 512 :+

Denk dat 1024 nog wel ff op zich laat wachten _O-
Nu voel ik me echt een oppernerd :P bijna richting de 900 aan het kruipen (866 nu)
Komt met name doordat ik veel 32 metro no rpg/m320 CQ servers doe :) lekker veel close-combat actie... geen irritante tanks/jets :P

http://battlelog.battlefi...ickZilla/stats/353211108/

Edit: geek is niet hetzelfde als nerd

[ Voor 5% gewijzigd door Junia op 24-12-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Asgaro schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 12:16:
[...]

Ik vind het het perfecte wapen. :)
Punt is alleen dat na de nerf de F2000 veel meer spread heeft bij de 1ste kogel.
De andere assaults hebben dat niet.
Hij is dus het minst nauwkeurig van alle assaults ,vandaar dat je hem nog zelden ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
Junia schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 12:48:
[...]

geen irritante tanks/jets :P
:N

BF = tanks/jets/helos

ik loop echt alleen als het niet anders kan met een geweertje rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-10 18:53

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Grudgie schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 12:10:
[...]

Heb hem gelijk maar even gereport >:)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
[...]

Nu voel ik me echt een oppernerd :P bijna richting de 900 aan het kruipen (866 nu)
Komt met name doordat ik veel 32 metro no rpg/m320 CQ servers doe :) lekker veel close-combat actie... geen irritante tanks/jets :P

Daarvoor er is ook infantry only, maarja daar moet je bewegen om te levelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voel me zo zielig hier met mn spm van 175 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 13-10 16:42
Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 14:12:
Ik voel me zo zielig hier met mn spm van 175 :P
Ohh gelukkig dan is mijn 301 niet eens zo laag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:12
ze zeggen van alles als ze worden gedood.
laggnoob, campnoob, snipernoob, AAnoob etc etc
Ze beseffen alleen zelf niet dat ze zelf de noob zijn als ze erdoor gekilled worden en dat soort dingen gaan zeggen.

over de F2000. Had voor de patch met dat ding 2500 kills gehaald. Daarna nog maar 150 ofzo :P
Ben daarna ook overgestapt naar de recon klasse. Ben benieuwd wanneer ze de M98 gaan killen. Ben daar nu aardig op dreef met 1500 kills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HamburgerHenk schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 14:39:
[...]

Ohh gelukkig dan is mijn 301 niet eens zo laag :p
Lol, dat doet zeer :)
Komt misschien ook omdat ik veel afk ben ofzo en ze me nooit vinden ^^

BTW: Ik verlang zó naar die TV missile :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SonyEricsson schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 14:40:
[...]

ze zeggen van alles als ze worden gedood.
laggnoob, campnoob, snipernoob, AAnoob etc etc
Ze beseffen alleen zelf niet dat ze zelf de noob zijn als ze erdoor gekilled worden en dat soort dingen gaan zeggen.

over de F2000. Had voor de patch met dat ding 2500 kills gehaald. Daarna nog maar 150 ofzo :P
Ben daarna ook overgestapt naar de recon klasse. Ben benieuwd wanneer ze de M98 gaan killen. Ben daar nu aardig op dreef met 1500 kills
Ik moet eerlijk zijn, ik heb nog nooit het woord noob naar mijn hoofd gesmeten gekregen in BF3, in MW3 daarintegen...

EDIT: Had beter die twee post bij elkaar gestoken, sorry...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2011 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 14:42:
[...]

Nouja eerlijk gezegd had ik die post al in mijn gedachten toen ik erachter kwam dat mijn score van 200 naar 301 was opgelopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungelman
[...]

Hij is niet zo super vind ik.
Vaak best moeilijk om te controlleren.
1 tip: Voor je hem afvuurt, probeer zo goed mogelijk naar je target te aimen zodat je bijna niet hoeft bij te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10 18:56

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

[...]

gast je speelt alleen metro chaos servers. vind je het gek 8)7
zo krijg ik ook een hogere spm.
maakt niet uit .. ieder ze ding.

[ Voor 5% gewijzigd door ApC_IcE op 24-12-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HamburgerHenk schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 14:45:
[...]

Nouja eerlijk gezegd had ik die post al in mijn gedachten toen ik erachter kwam dat mijn score van 200 naar 301 was opgelopen :p
Ja idd, ik kom van 150 ppm en ben nog aan het stijgen (kdr trouwens ook, van 0.70 naar 0.90)
Jungelman schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 14:45:
[...]

Hij is niet zo super vind ik.
Vaak best moeilijk om te controlleren.
1 tip: Voor je hem afvuurt, probeer zo goed mogelijk naar je target te aimen zodat je bijna niet hoeft bij te sturen.
Alles moet je leren :)
Voor de guided missile in de jet had ik eerst niet door dat d camera gewoon in een andere hoek stond, lekker veel tegen de grond ''botsen'' 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Pff, die jets hoef je ook niet in te stappen met een toetsenbord. Ik bedoel, het gaat wel, maar het is verre van ideaal. Mssn toch maar eens een Wingman kopen. Voor mensen die een joystick hebben; welke is ideaal en niet te duur? Is het echt veel fijner?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-10 08:22
ApC_IcE schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 14:49:
[...]

gast je speelt alleen metro chaos servers. vind je het gek 8)7
zo krijg ik ook een hogere spm.
maakt niet uit .. ieder ze ding.
Dat klopt ook :P Wil niet zeggen dat het makkelijk is though ;) op een metro 32/32 CQ een hoge SPM en goede KD halen is vrij lastig xD
Andere maps zoals Caspian zijn wel cool.. maar persoonlijk vind ik het erg vervelend om een paar minuten lang te moeten rennen voordat je in de actie komt.. en dan nog eens de kans dat je in je rug wordt gekilled en weer zo lang mag gaan rennen :P naaaaaaah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
Junia schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 15:04:
[...]

Dat klopt ook :P Wil niet zeggen dat het makkelijk is though ;) op een metro 32/32 CQ een hoge SPM en goede KD halen is vrij lastig xD
Andere maps zoals Caspian zijn wel cool.. maar persoonlijk vind ik het erg vervelend om een paar minuten lang te moeten rennen voordat je in de actie komt.. en dan nog eens de kans dat je in je rug wordt gekilled en weer zo lang mag gaan rennen :P naaaaaaah
je moet ook niet elke x vanuit de base gaan rennen gek :D
dan kan ik me wel voorstellen dat je de helft van de tijd aan het rennen bent en dan als je eindelijk stil staat het loodje legt door een sniper oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Shaqi en Strike at Karkand op infantry only zijn echt aan te raden, ook Bazaar en Seine infantry only zijn in mijn ogen mooie maps.
Af en toe metro kan ook, hoge KD daar halen is juist niet moeilijk omdat je toch 9vd10 keer word revived. (je moet gewoon paar plekjes opzoeken wat goed werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ik ben echt te wisselvallig voor een hoge k/d net haalde ik even een flinke k/d ratio maar ik heb ook te veel rondes dat ik geen fuck raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:29
Rudios schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 14:59:
Pff, die jets hoef je ook niet in te stappen met een toetsenbord. Ik bedoel, het gaat wel, maar het is verre van ideaal. Mssn toch maar eens een Wingman kopen. Voor mensen die een joystick hebben; welke is ideaal en niet te duur? Is het echt veel fijner?
Ik vlieg ook alleen maar met toetsenbord en muis in jets. Na enkele keren oefenen zal het je wel beter lukken hoor.

Ik heb hier thuis zelf nog een joystick staan en heb ook een xbox 360 controller die ik zou kunnen gebruiken om te vliegen. Tot nu toe heb ik het nog altijd niet geprobeerd gewoon omdat het mij niet handig lijkt iedere keer te moeten switchen tussen toetsenbord en joystick/controller. Misschien dat ik nog wel eens de xbox controller probeer omdat deze toch gemakkelijk langs de kant kan als ik uit de jet of heli stap. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als je eenmaal de TV missile onder de knie hebt dan kun je elke heli aan, die gaan zó traag vergeleken met BF2 dat je altijd wel double-triple kills ervan krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
glennvho schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 15:33:
[...]

Ik vlieg ook alleen maar met toetsenbord en muis in jets. Na enkele keren oefenen zal het je wel beter lukken hoor.
Yup, muis is meer dan genoeg. Van de week op Firestorm gevlogen met een gozer als gunner; hij was onder de indruk van hoe goed het ging 8)7 Terwijl ik toch niet de beste piloot ter wereld ben.

Er zijn genoeg training servers en zeker op de B2K-maps heb je aardig wat vliegspul tot je beschikking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10 00:11
[...]

Ik heb hier thuis zelf nog een joystick staan en heb ook een xbox 360 controller die ik zou kunnen gebruiken om te vliegen. Tot nu toe heb ik het nog altijd niet geprobeerd gewoon omdat het mij niet handig lijkt iedere keer te moeten switchen tussen toetsenbord en joystick/controller. Misschien dat ik nog wel eens de xbox controller probeer omdat deze toch gemakkelijk langs de kant kan als ik uit de jet of heli stap. :)
Mja.. een jet is na enkele keren oefenen onder controle te houden met muis en toetsenbord, een jet neerhalen zul je toch echt flink wat meer moeten oefenen. Daarentegen zul je net zo hard moeten oefenen met een joystick want ook dat is weer anders. Het is wel makkelijker instappen dan bij een toetsenbord en muis maar het is niet zo dat je dan ineens iedereen uit de lucht haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:36

Mavamaarten

Omdat het kan!

unfor schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 18:49:
@Mava: Ik gok op de G15(?) software, in BF2 had je ook servers die daar voor kickten.
Je kon geloof ik zelf instellen hoe strikt punkbuster is op bepaalde dingen.
Ik snap wel dat PB getriggered wordt bij BF2 en BC2 (daar haalt hij immers gamedata uit het spel zoals kills, ...) maar bij BF3 doet hij dat niet. Ik snap dan ook niet waarom ik gekickt werd. Ook wel vreselijk idioot dat PB niet laat zien wélk ding er illegaal is... Dat zou echt al een pak helpen 8)7

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu lees ik hier over die FXAA injector mod zijn er vragen erover,
haalt het die felle zonnestralen wat meer weg??
Ik krijg er koppijn van.en wil Niet met een zonnenbril voor mn PC zitten. 8) :+
Die site
http://forums.electronica...ctor-27.html#post20519254
hoe meer ik lees hoe minder ik begrijp waar ze over hebben en ik zie net pas dat erover geschreven word en is bij mij die MOD totaal onbekent.
Mischien iets meer uitleg in het NL ??
Waar kan ik die echt VEILIG downloaden??
Zal mij niet verbazen dat er veel bij zitten waar eventueel een virus in zit, waar ik absollut NIET op zit te wachten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2011 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Doe geen moeite want deze mod is zwaar overrated.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 16:27:
Die site
hoe meer ik lees hoe minder ik begrijp waar ze over hebben en ik zie net pas dat erover geschreven word en is bij mij die MOD totaal onbekent.
Zal mij niet verbazen dat er veel bij zitten waar eventueel een virus in zit, waar ik absollut NIET op zit te wachten.
Misschien brightness wat naar beneden zetten en contrast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
Mavamaarten schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 16:02:
Ik snap wel dat PB getriggered wordt bij BF2 en BC2 (daar haalt hij immers gamedata uit het spel zoals kills, ...) maar bij BF3 doet hij dat niet.
Ik geloof er niets van dat Punkbuster voor G15 LCD software kicked. Hele gamer-volkstammen spelen met Logitechs toetsenborden en lcd-speakers die die software vereist.
Zelf ben ik ook nog nooit gekicked door Punkbuster, in BF3 en BC2.
FXAA injector mod
Daar kan je wel door worden gekicked.
Die injector gebruikt een zooi D3D hooks om die post-process effecten te injecteren. Aimbots en andere hacks gebruiken dezelfde soort 'hooks' om hun ding te doen.

[ Voor 20% gewijzigd door SirNobax op 24-12-2011 17:14 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk een fix gevonden voor de vele meldingen: connection to server timed out, upnp op ruiter uitgezet en alles werkt, twee computers op een netwerk met battlefield werkt nu ook, 7 potjes op got server gespeeld, alleen daarna gekapt omdat het zo onbelanst was, is dat altijd zo? Alle 7 de potjes dik verloren namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungelman
Die site
Je kan hem gewoon in het topic downloaden die je zelf hebt gedownload.
Als er een virus in zat dan had iemand dat wel al lang gezegd, vooral in een topic met 28 pagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand of er (en wanneer) een battlecorder voor pc komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 17:12:
Eindelijk een fix gevonden voor de vele meldingen: connection to server timed out, upnp op ruiter uitgezet en alles werkt, twee computers op een netwerk met battlefield werkt nu ook...
Fijn dat het werkt; misschien wat vaker het topic (terug)lezen aangezien ik dit pas enkele keren gepost heb in deel 6 & 7. ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 17:27:
Weet er iemand of er (en wanneer) een battlecorder voor pc komt?
Nope... Weet niet & komt niet.

[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 24-12-2011 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Laatst online: 25-09 18:44
http://battlelog.battlefi...ekoek141/stats/228424926/

Kennen jullie mij nog :)
ik ga nu echt lekker met de kills... :D

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

[...]

Maar met een muis kan ik niet eens in 1 keer 180 graden draaien, dat gaat met de pijltjes toetsen wel, maar daar kun je weer niet mee doseren. Blijft lastig.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Mavamaarten schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 16:02:
Ik snap wel dat PB getriggered wordt bij BF2 en BC2 (daar haalt hij immers gamedata uit het spel zoals kills, ...) maar bij BF3 doet hij dat niet. Ik snap dan ook niet waarom ik gekickt werd. Ook wel vreselijk idioot dat PB niet laat zien wélk ding er illegaal is... Dat zou echt al een pak helpen 8)7
Je hebt als het goed is toen je gekicked werd ook een foutcode gekregen, heb je die al eens opgezocht met Google icm PunkBuster of PB? :) Je bent vast niet de enige of de eerste die ervoor gekicked is en ik zie je eigenlijk maar weinig zelf initiatief tonen.

Als nog meer mensen die Why_Hack gaan reporten, wordt ie vast verbannen! Met 22 uur spelen kan je normaal gesproken nooit level 81 worden / zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 24-12-2011 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Wat een knuppels daar bij DICE. Ze verplichten me om Squad Deathmatch te spelen voor de L85A2. De meest kansloze mode die ze ooit in een BF game hebben gedaan. Echt triest.

Elke pot die je joint, kom je bij het verliezende team. Maar niemand speelt die gamemode, dus blijf ik 3 potjes lang maar met 2 man in een squad. Ja, dan win je nooit natuurlijk.

Dat die mode er is moeten ze zelf weten, maar verplicht een normale speler dan niet om tegen zijn zin SQDM games te gaan spelen 8)7

[ Voor 50% gewijzigd door StealthyPeanut op 24-12-2011 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:43
smoothz schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 19:08:
Cheater, resetten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bedankt voor je verhelderende mededeling :?
StealthyPeanut schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 19:05:
Wat een knuppels daar bij DICE. Ze verplichten me om Squad Deathmatch te spelen voor de L85A2. De meest kansloze mode die ze ooit in een BF game hebben gedaan. Echt triest.
[...]
Niet echt ideaal inderdaad, je maakt juist met die gamemod zoveel meer kans als je met 'n paar man op Ventrilo gaat zitten (wat ik je ook van harte aan kan raden). Verder kun je ook evt nog gewoon op het 'juiste' moment switchen van squad als je toch enkel alleen snel de wins wilt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Standaard doet die mod dat niet. Maar er valt veel aan te tweaken in die settings file ;)
SirNobax schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 17:08:
Daar kan je wel door worden gekicked.
Die injector gebruikt een zooi D3D hooks om die post-process effecten te injecteren. Aimbots en andere hacks gebruiken dezelfde soort 'hooks' om hun ding te doen.
Graag eerst ff weten waar je over praat voordat je gaat blaten. :) Lees dat topic maar eens door, het is goedgekeurd door GGC-streams, en ook die hebben het weer overlegd met EvenBalance. Daarnaast zijn ze er bij DICE zelf ook al van op de hoogte en niemand heeft nog beweerd dat je erdoor gebant zult worden.

Maar dat wat jij zegt is uiteraard wél de reden dat mensen er in het begin een beetje bang voor waren ;)

Daarnaast zijn veel mensen in dat topic een beetje bang/twijfelend, maar er heeft ook nog niemand melding gedaan van een ban. Dus ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat het gewoon veilig is.

Inhoudelijk:

Ik vind het nu ook iets te extreem qua sharpen-effect, vooral bij vegatatie krijg je teveel jaggies. Ff een beetje tweaken dus denk ik ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Compizfox op 24-12-2011 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Leftblank schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 19:12:
[...]

Bedankt voor je verhelderende mededeling :?

[...]

Niet echt ideaal inderdaad, je maakt juist met die gamemod zoveel meer kans als je met 'n paar man op Ventrilo gaat zitten (wat ik je ook van harte aan kan raden). Verder kun je ook evt nog gewoon op het 'juiste' moment switchen van squad als je toch enkel alleen snel de wins wilt halen.
We zitten ook altijd met een man of 8 op Teamspeak, maar was vanmiddag niemand en omdat toch niemand die gamemode speelt, dacht ik juist dat ik het nu even kon halen. Niet dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson

Elke pot die je joint, kom je bij het verliezende team. Maar niemand speelt die gamemode, dus blijf ik 3 potjes lang maar met 2 man in een squad. Ja, dan win je nooit natuurlijk.

Dat die mode er is moeten ze zelf weten, maar verplicht een normale speler dan niet om tegen zijn zin SQDM games te gaan spelen 8)7
SQDM is meeste leuke vorm van teamplay.
16man
4vs4vs4vs4

met zn 4en proberen de tank uit te schakelen en close combat.
Wel verplicht om te spelen met ventrillo/temspeak. Anders kom je nergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
SonyEricsson schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 19:46:
[...]

SQDM is meeste leuke vorm van teamplay.
16man
4vs4vs4vs4

met zn 4en proberen de tank uit te schakelen en close combat.
Wel verplicht om te spelen met ventrillo/temspeak. Anders kom je nergens
Meeste leuke vorm van teamplay? Wait wut?

Je hebt geen objectives of wat dan ook. Als je gaat zitten campen in een hoekje loopt iedereen je wel een keer voorbij. Als ik normaal BF speel, speel ik altijd in een squad over Teamspeak. Maar dan heb je echt punten om te verdedigen, aan te vallen, te flanken, met een chopper, tank of boot ergens heen te gaan. Niet in een tank gaan zitten en easy kills te maken op 10 vierkante centimeter van een gigantische map. Ook nog terwijl die map helemaal niet is gemaakt voor een deathmatch achtig iets.

Dan kan je beter COD opstarten. Die mappen zijn beter ingericht en ontworpen voor een DM game mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
StealthyPeanut schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 19:51:
[...]

Meeste leuke vorm van teamplay? Wait wut?

Je hebt geen objectives of wat dan ook. Als je gaat zitten campen in een hoekje loopt iedereen je wel een keer voorbij. Als ik normaal BF speel, speel ik altijd in een squad over Teamspeak. Maar dan heb je echt punten om te verdedigen, aan te vallen, te flanken, met een chopper, tank of boot ergens heen te gaan. Niet in een tank gaan zitten en easy kills te maken op 10 vierkante centimeter van een gigantische map. Ook nog terwijl die map helemaal niet is gemaakt voor een deathmatch achtig iets.

Dan kan je beter COD opstarten. Die mappen zijn beter ingericht en ontworpen voor een DM game mode.
SQDM is nooit op een gigantische map. Het is afgezet zodat iedereen binnen een bepaalde oppervlakte blijft.
Je moet als squad bij elkaar blijven/lopen en blijven kijken. Zo verplaats je meestal met je squad en iedereen moet dus elk een richting in de gaten blijft houden.

het is dus 4 vs 12
en denk niet dat degene die de tank de meeste easy kilss maakt. Want of de andere squads verplaatsen zich naar de andere kant van de map of je hebt opeens 12 boze engineers die elke een rpg op je afvuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
SonyEricsson schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 19:58:
[...]

SQDM is nooit op een gigantische map. Het is afgezet zodat iedereen binnen een bepaalde oppervlakte blijft.
Je moet als squad bij elkaar blijven/lopen en blijven kijken. Zo verplaats je meestal met je squad en iedereen moet dus elk een richting in de gaten blijft houden.

het is dus 4 vs 12
en denk niet dat degene die de tank de meeste easy kilss maakt. Want of de andere squads verplaatsen zich naar de andere kant van de map of je hebt opeens 12 boze engineers die elke een rpg op je afvuurt.
Dat bedoelde ik ook, door te zeggen dat je op 10 vierkante meter speelt van een gigantisch map. Het afgezette gedeelte dus.

Maar het is totaal niet mijn ding. Net 5 minuten op Karkand gespeeld en de tank te pakken gekregen -> 15-1 en nog verliezen omdat de squads niet gebalanceerd worden 8)7

Maargoed, als jij het leuk vindt is dat alleen maar mooi natuurlijk. Maar het heeft imho veel te weinig met de originele BF-gedachte te maken.

[ Voor 7% gewijzigd door StealthyPeanut op 24-12-2011 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Dat vind ik ook!
Als ik potjes "team" deathmatch wil spelen ga ik wel dan kansloze COD MW3 spelen

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-10 19:51
StealthyPeanut schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 20:02:
[...]

Dat bedoelde ik ook, door te zeggen dat je op 10 vierkante meter speelt van een gigantisch map. Het afgezette gedeelte dus.

Maar het is totaal niet mijn ding. Net 5 minuten op Karkand gespeeld en de tank te pakken gekregen -> 15-1 en nog verliezen omdat de squads niet gebalanceerd worden 8)7
nou idd dat is sowieso 1 die ik nooit haal.
death match ok (ligt me totaal niet, hersenloos springen en schieten)maar squad death match moet je ook nog zoveel geluk hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Mon0lith schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 20:07:
[...]

Dat vind ik ook!
Als ik potjes "team" deathmatch wil spelen ga ik wel dan kansloze COD MW3 spelen
Je klinkt boos, zit je iets dwars?

Ik ben in principe ertegen dat het je wordt verplicht te spelen, en ik heb het in BF3 nog niet gespeeld eigenlijk, vond het in BC2 op zijn tijd wel vermakelijk, 4v4v4v4 is weer eens iets heel anders dan twee teams tegen elkaar, en dat gewoon met random mensen samen.
Maar ik vind het niet irritanter dan dat ik nog steeds een vehicle kill met repair tool moet maken, 5 mensen met mortar moet doden, etc.

En dat je SQDM vaak verliest is logisch he, je hebt als gemiddeld squad maar 25% kans om te winnen ipv 50% kans.

[ Voor 7% gewijzigd door Sissors op 24-12-2011 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
je moet maar net goede server vinden
zat altijd met 3 vrienden en speelden altijd wel tegen 2 volle clans en dan nog 1 squad met joiners/enkelingen.

Je kon gewoon zien dat de georganiseerde squads gewoon bovenaan eindigen. De enkelingen vinden het dus geen zak aan (jullie dus :P ) en die quitten dan na 2 potjes.

(ik kan het weten want ik probeerde de assignments ook in me eentje te halen en verloor 6 potjes die ik speelde, toen afgesproken met vrienden en wel alle assignments gehaald met best leuke gevechten met andere squads)
vooral de nerveuze deuntje dat bij 40 kills doet het hem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:03
ik speel altijd op pb enabled servers en word nooit gekicked. en ja ik heb die fxaa (versie 5) erop staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Mon0lith schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 20:07:
[...]

Dat vind ik ook!
U mad bro?

Er wordt je helemaal niets verplicht hoor. Ik weet niet wat jij "verplicht" vind? Voor zo'n wapen/achievement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-10 17:59

Hu9o

Schokkend

Ben blij dat ik die SQDM assignment gehaald had.... Dit terwijl ik met bad company ALTIJD SQDM speelde. Daar vond ik het mega leuk .maar met bf3 geen ruk aan (vaag he?)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
SQDM kun je ook gewoon lame halen door op 1kill win servers te gaan spelen.
Ik heb 45 SQDM wins (wins, geen potjes) eerlijk gehaald, maar de modes haalt het gewoon niet zoals hij in BFBC2 was.
De laatste 5 wins voor de medal maar lame gedaan op een 1kill server, had geen zin meer om het eerlijk te doen.
De maps zijn te groot, je loopt constant te zoeken naar enemies (ja, vol 16man). Ik heb het idee dat dit vooral bij de Back to Karkand versies zo is. De TDM versies van de B2K maps zijn veel kleiner en (imo) veel leuker om te spelen.
Heb in BFBC2 veel meer plezier gehad in het spelen van SQDM dan in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Wow, wat voor admin zat er net op de GoT servers.

Ik gebruikte lichtelijk grove taal (betreffende de heli spawnplaats op shariqi peninsula, je bent namelijk altijd genaaid als jij op de grond staat en de onder op het flatgebouw) en wordt ik opeens geband/gekicked? van de server?!

Jongens, het is een 18+ spel man, als je al niet tegen woorden als f*ck kunt, wat doe je dan op zon spel? De personages zeggen het zelfs in de SP zelf, en volgens mij is een kick voor één keer grove taal ook een beetje "ik heb admin powah, dus ik gebruik het, muhahah" bullshit.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Jeroenneman schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 20:58:
Wow, wat voor admin zat er net op de GoT servers.

Ik gebruikte lichtelijk grove taal (betreffende de heli spawnplaats op shariqi peninsula, je bent namelijk altijd genaaid als jij op de grond staat en de onder op het flatgebouw) en wordt ik opeens geband/gekicked? van de server?!

Jongens, het is een 18+ spel man, als je al niet tegen woorden als f*ck kunt, wat doe je dan op zon spel? De personages zeggen het zelfs in de SP zelf, en volgens mij is een kick voor één keer grove taal ook een beetje "ik heb admin powah, dus ik gebruik het, muhahah" bullshit.
Inderdaad, zit in het spel zelf ook al. En het is nou niet dat Fuck aanstootgevend is voor Nederlanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Grudgie schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 12:23:
[...]

Ja, ik heb ook meer uren dan hem erin zitten, maar als je kijkt hoever ik sta met de stats en hij... dan moet hij wel cheaten :P
Dus als iemand betere stats heeft is het een cheater? Het kan makkelijk hoor. http://battlelog.battlefi...ation002/stats/351804938/

Ik heb bijna evenveel speeltijd als jouw.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-10 17:59

Hu9o

Schokkend

rickyy schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 21:01:
[...]

Dus als iemand betere stats heeft is het een cheater? Het kan makkelijk hoor. http://battlelog.battlefi...ation002/stats/351804938/

cheater!!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickyy schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 21:01:
[...]

Metro only zeker. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-09 15:17
HamburgerHenk schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 21:00:
[...]

Inderdaad, zit in het spel zelf ook al. En het is nou niet dat Fuck aanstootgevend is voor Nederlanders
Ik ben vanmiddag gekickt van een server omdat ik "whine whine whine" zei, als reactie op lui die elkaar uitmaakten voor cheater en tubenoob enzo, ging nergens over :S

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
Gezien z'n hoeveelheid M320 kills ben ik geneigd te denken dat dit het geval is.
Pagina: 1 ... 21 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.