moet je eens de pp-19 of de m249 proberenSharpEdgeOne schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 00:52:
[...]
Hier ook, geweldige rate of fire. Speel alleen hardcore mode op dit moment. Werd er nogal chagrijnig van dat ik eerst een hele clip moest legen op de ene en dan sta te reloaden voor de neus van een andere...Karkand valt op cq een beetje tegen vind ik, lijkt kleiner dan eerst. Als je een flag aan het cappen bent zijn de voertuigen te snel bij je. Ook handig van battlelog, je kan wel inf only en hc selecteren maar bij server beschrijving staat dan alleen hc of inf only en niet of het beide is.
Nog weinig/geen rush gespeeld. Toch wel heel leuk, meer een front waaraan gevochten word.
Dat is natuurlijk onzin, een kogel is op korte afstand stabielier als op lange afstand hoor, alleen als de kogel de kamer verlaat zal er iets instabiliteit optreden, maar met de huidige wapens is dit bijna nihil en ligt het probleem vaak bij de shutter en niet het wapen. ik raak je makkelijker van 2 meter dan van 20 meter.. Dat het lastig is om een automatisch wapen onder controle te houden zou duidelijk zijn, maar voor een getraind persoon mag dit geen probleem zijn..MAX3400 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:05:
[...]
Ooit point blank (zeg, 2 tot 5 meter) de lijn van een echte kogel gevolgd? Dat ding is zo instabiel als het maar kan. Pak daarbij de oplopende recoil van Full Auto en ik snap het spel wel.
Mijn ervaring is op korte afstand (in game) gewoon je linker muis tappen ongeacht de fire-mode op je wapen.
Hoe groter het kaliber, des te moeilijke zal het zijn om een wapen onder controle te houden, maar als ik een machinegeweer op een afstand van 6 meter op je leeg schiet, zou ik je zo vaak raken op plekken dat je niet eens de mogelijkheid om terug te schieten. Maar het is en blijft natuurlijk een spelletje
Instabiel? Als je gaat sprayen zonder te mikken wel. Maar het geweer naar je schouder brengen en zelfs full auto heb je op korte afstand echt een stabiele stroom van kogels.MAX3400 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:05:
Ooit point blank (zeg, 2 tot 5 meter) de lijn van een echte kogel gevolgd? Dat ding is zo instabiel als het maar kan. Pak daarbij de oplopende recoil van Full Auto en ik snap het spel wel.
Mijn ervaring is op korte afstand (in game) gewoon je linker muis tappen ongeacht de fire-mode op je wapen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Dat niet alleen, je merkt ook bij langere bursts van de full auto's dat ze de eerste 10 shots enorme recoil hebben, maar daarna niet meer. Ik heb er in ieder geval geen moeite mee.Tsurany schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:34:
[...]
Instabiel? Als je gaat sprayen zonder te mikken wel. Maar het geweer naar je schouder brengen en zelfs full auto heb je op korte afstand echt een stabiele stroom van kogels.
Heeft iemand ook wel eens last van als je gerevived word dat je opeens een andere class bent? Het is mij nu al een paar keer overkomen
Yep,disturbedmind schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:47:
Heeft iemand ook wel eens last van als je gerevived word dat je opeens een andere class bent? Het is mij nu al een paar keer overkomen
Gebeurt regelmatig dat ik denk mijn rpg te pakken en ik een medic pack neergooi of andersom

Verwijderd
Yup, komt omdat iemand inmiddels dan je gear al heeft opgepakt, soms geeft ie jou dan een random class...disturbedmind schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:47:
Iemand heeft dan jouw kit opgepakt en je gerevived. Je krijgt dan zijn kit.disturbedmind schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:47:
[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 23-12-2011 10:50 . Reden: Makkelijke antwoorden = spuit11 antwoorden :D ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Dan was je zelf waarschijnlijk assault en heeft diegene jou kit opgeraapt om je te reviven.. Doe ik ook regelmatig...
[edit] dusss.. sputter 11... ;-)
[edit] dusss.. sputter 11... ;-)
[ Voor 13% gewijzigd door GeeEs op 23-12-2011 10:50 ]
Dan heeft iemand anders je kit opgepakt en krijg je een andere kit toegewezen( hetgeen dat het dichtste bij ligt?)disturbedmind schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:47:
Dan vind ik dat toch wel erg storend.. Want dan loop je opeens met een class die je niet wilt zijn en een wapen waar nog niks van geunlocked is
Nu heb ik gehoord dat het schijnt te komen doordat iemand jou assault kit oppakt. Maar dit heb ik slechts als gerucht gehoord...
Dan raap je toch de kit van een enemy op die je eerst ff afknalt?? Of je doet suicide, of je accept gewoon de revive niet.. simpel..disturbedmind schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:52:
Dan vind ik dat toch wel erg storend.. Want dan loop je opeens met een class die je niet wilt zijn en een wapen waar nog niks van geunlocked is
Je weet pas welke kit je hebt toegewezen als jij je revive accepteerd.
Verwijderd
Je weet het van tevoren niet heGeeEs schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:53:
[...]
Dan raap je toch de kit van een enemy op die je eerst ff afknalt?? Of je doet suicide, of je accept gewoon de revive niet.. simpel..
ZIjn er meer mensen die last hebben van een enorme echo hier op het forum?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2011 10:55 ]
Dan zouden ze een optie moeten geven dat je de class kan kiezen als je revived..
Mja, maar als je er zo erg mee zit dat je 1 minuut met een andere kit loopt, is het je die revive blijkbaar toch al niet waard
Het is me welgeteld maar een enkele keer overkomen dat ik na reviven een andere kit had.. kan er niet van wakker liggen... wees blij dat je gerevived bent denk ik dan maar...
Was in BF2 toch ook al zo meen ik ?! Of was het BFBC2 dat het ook wisselde ?
Het is me welgeteld maar een enkele keer overkomen dat ik na reviven een andere kit had.. kan er niet van wakker liggen... wees blij dat je gerevived bent denk ik dan maar...
Was in BF2 toch ook al zo meen ik ?! Of was het BFBC2 dat het ook wisselde ?
Dat is nou eenmaal de dynamiek van het spel, en dit zit al in Battlefield zo lang als ik me kan herinneren 
Voor conquest maakt het weinig uit, maar in rush heeft die persoon wel gewoon nagedacht om jouw kit op te pakken en je te reviven, hetzij weer een ticket scheelt. En tja, dat je dan af en toe een wapen krijgt wat niet helemaal is zoals je hem zou willen, het zij zo
Het is niet alsof je ineens een klappertjes pistool in je handen krijgt; een wapen is een wapen
Voor conquest maakt het weinig uit, maar in rush heeft die persoon wel gewoon nagedacht om jouw kit op te pakken en je te reviven, hetzij weer een ticket scheelt. En tja, dat je dan af en toe een wapen krijgt wat niet helemaal is zoals je hem zou willen, het zij zo
PS5 PSN: UnrealKazu
Zodat je vol zit kwa ammo?disturbedmind schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:56:
Dan zouden ze een optie moeten geven dat je de class kan kiezen als je revived..
Dacht het niet
Verwijderd
Trouwens, als je de kit oppakt van een ander om die te reviven heb je geen cooldown meer op die persoon met reviven. Je kan hem dan dus vrolijk elke seconde reviven als ie dood gaat (ja slechte revives, i know).
Wees blij dat je überhaupt nog een wapen hebt als je gerevived bent en je kit is gejat 
Stel je voor dat je daar dan staat in je onderbroek en de infuusnaalden nog in je arm ...
Stel je voor dat je daar dan staat in je onderbroek en de infuusnaalden nog in je arm ...
[ Voor 11% gewijzigd door GeeEs op 23-12-2011 11:02 ]
dit?GeeEs schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:00:
Wees blij dat je überhaupt nog een wapen hebt als je gerevived bent en je kit is gejat
Stel je voor dat je daar dan staat in je onderbroek...
Nou moet ik weer denken aan de revive bug uit Battlefield 2. Als je daar iemand z'n kitje oppakte gooide je je eigen kit een paar meter verderop. Als je dit lang genoeg bleef doen zodat de kit van die dode een meter of 10 verderop lag, en je dan die persoon revivede, spawnde hij zonder kit. Dan werd het een soort zombie, met z'n armen raar vooruit en geen wapen. Was af en toe wel 'ns leuk om maten mee te pestenGeeEs schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:00:
PS5 PSN: UnrealKazu
Stel de vraag vandaag weer. Heeft iemand een BF3 profile voor een G15-G19 logitech toetsenbord?
Anders moet ik een ticket openen bij logitech support.
Anders moet ik een ticket openen bij logitech support.
43% of all statistics are worthless.
Of je maakt er zelf een..
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Misschien snap ik het niet. Maar een profile mapt je keys rechtstreeks aan functies binnen het spel.Ik kan wanner ik dit zelf doe alleen G-Keys mappen aan toestaanslagen dus b.v. G10 aan V, en dan de V binden aan knife? Dit is erg omslachtijg natuurlijk.
Verwijderd
En (onder water) werkt elk profiel voor de G-series van logitech zo.Nowa schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:10:
Misschien snap ik het niet. Maar een profile mapt je keys rechtstreeks aan functies binnen het spel.Ik kan wanner ik dit zelf doe alleen G-Keys mappen aan toestaanslagen dus b.v. G10 aan V, en dan de V binden aan knife? Dit is erg omslachtijg natuurlijk.
Het is geen rocketscience, alleen een beetje werk om het goed te zetten.
Volgens mij niet. In mijn WoW profile heb ik de functie "Pet Attack" b.v. Deze bind ik dan aan b.v. G10. Dat werkt echt anders.
Dan ondersteunt WoW dat misschien, wat me heel sterk lijkt overigens. BF3 niet. Dus: maak zelf een profile, of niet.
Verwijderd
Nee dat werkt precies hetzelfde, alleen is de API van WoW heel makkelijk te vinden. Je pakt de .ini er bij waar je keybindings in staan en daar koppel je dan je G-profile aan vast. Ik heb er in het verleden ook eens eentje gemaakt voor mijn G15. Het is niet vreselijk ingewikkeld, alleen wel wat werk.Nowa schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:13:
Volgens mij niet. In mijn WoW profile heb ik de functie "Pet Attack" b.v. Deze bind ik dan aan b.v. G10. Dat werkt echt anders.
Ik wil wel even een wapen point blank op jou proberen hoorMAX3400 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:05:
[...]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Meende laatst een vraag te hebben gelezen over bepaalde logitech keyboard displays... vond net toevallig dit...
http://battlelog.battlefi...view/2832654347761312906/
en vervolgens
http://www.g15-applets.de...-alpha-testing-t7987.html
Jullie wel bekend?
en vervolgens
Jullie wel bekend?
Bwoa, als ik soms al 75-80 kills kan halen op de 175% server van got (geen idee hoeveel tickets dat zijn) als assault, nooit een voertuig, dan kan een deftige gunner dat wss regelmatig wel halen op een standaard ticket server met met een goeie pilot, en natuurlijk zonder deftige tegenstanders in de lucht.GeeEs schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:26:
[...]
Ja, in een heel potje met 700-1000 tickets prima mogelijk... maar niet in de eerste 5/10 minuten...
edit: en ik ben niet al te goed
[ Voor 3% gewijzigd door BobbyDgtl op 23-12-2011 11:28 ]
Zoals ik zeg.. dat kan jij misschien wel... (alhoewel ik vrijwel nooit zoveel kills zie in die 175% rondjes, maargoed) Ook verder niet lullig bedoeld, maar je laatste rondjes die ik net even snel bekeek komen niet boven de 10-20 kills per ronde uit.. dus het zal een toevalstreffer zijn geweest ?!
Maar goed, dat het kan geloof ik zeker wel, maar het lukt je dus niet na 5 of 10 minuten in dat rondje, als het gros van de spelers pas net aan ongeveer 5 of 10 kills zit
..
Maar goed, dat het kan geloof ik zeker wel, maar het lukt je dus niet na 5 of 10 minuten in dat rondje, als het gros van de spelers pas net aan ongeveer 5 of 10 kills zit
Ow.. ghehe.. ik heb kerstborrel nu!
Tot laters! En fijne dagen alhier!
[edit] sorry, vergat edit
[edit] sorry, vergat edit
[ Voor 16% gewijzigd door GeeEs op 23-12-2011 11:38 ]
Right back at ya!GeeEs schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:37:
Ow.. ghehe.. ik heb kerstborrel nu!
Gewoon 1 tegen 1 op 1000 ticket server..GeeEs schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:35:
Zoals ik zeg.. dat kan jij misschien wel... (alhoewel ik vrijwel nooit zoveel kills zie in die 175% rondjes, maargoed) Ook verder niet lullig bedoeld, maar je laatste rondjes die ik net even snel bekeek komen niet boven de 10-20 kills per ronde uit.. dus het zal een toevalstreffer zijn geweest ?!
Maar goed, dat het kan geloof ik zeker wel, maar het lukt je dus niet na 5 of 10 minuten in dat rondje, als het gros van de spelers pas net aan ongeveer 5 of 10 kills zit..
[ Voor 60% gewijzigd door Facenoise op 23-12-2011 11:41 ]
Yip, ik speel enkel de B2K maps tegenwoordig, en ben andere classes aant vrijspelen. Kzal speciaal voor jou m'n sessies altijd afsluiten op een infantrymap met m'n F2000 
En natuurlijk zijn dat geen average scores, kdenk dat 80/15 m'n beste score ooit op de gotservers was... En al meerdere keren 70+. (wel enkel op seine en bazaar) Maar ik ben dan ook geen goeie speler, dus ik geloof gerust dat een goed pilot/gunner duo met weinig tegenstand die scores keer op keer kunnen neerzetten.
En natuurlijk zijn dat geen average scores, kdenk dat 80/15 m'n beste score ooit op de gotservers was... En al meerdere keren 70+. (wel enkel op seine en bazaar) Maar ik ben dan ook geen goeie speler, dus ik geloof gerust dat een goed pilot/gunner duo met weinig tegenstand die scores keer op keer kunnen neerzetten.
Hoe kan hij in hemelsnaam 93 kills hebben als de tegenpartij niet eens 30 deaths heeft?

Whole lot of stars ***
Is niet sterk. Zo werkt het echt. Ik ga logitech support proberen.MueR schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:18:
Dan ondersteunt WoW dat misschien, wat me heel sterk lijkt overigens. BF3 niet. Dus: maak zelf een profile, of niet.
Start feedback zoals geleerd op school:
Het is een zeer leuke server met veel gekke Hollanders, het niveau van de gemiddelde speler is redelijk goed.
Ik vermaak me altijd redelijk tot goed op de servers van GOT.
Wat naar mening alleen voor verbetering vatbaar is, is de scramble plugin. Deze functioneert niet goed genoeg. De meeste potjes (ik schat 3 van de 5) zijn matches die ondanks deze plugin toch eindigen met een groot punten verschil (100+). Het enigste wat deze plugin doet is mensen, die snel connecten en als eerste een voertuig bemachtigen, scramblen tot soms wel 4 keer toe.
Gister was echt het toppunt met 4 keer een scramble. Resultaat was geen voertuig, de pot was al 10 seconden bezig en 4 keer tussen de twee teams geswitched.
Uiteindelijk heeft het geen echte invloed op de balans, maar levert het menig speler wel veel startfrustratie op. Ik kan redelijk uit te voeten met een voertuig en in het begin kun je met je voertuig veel invloed uitoefenen op de uiteindelijk uitkomst van een pot.
Einde feedback
Kijk al een stuk beter dan hoe ik gister reageerde
Maar wat is jullie mening over deze scramble plugin?
Doet deze plugin wat hij moet doen? (balans creëren op basis van score van de spelers)
Hebben jullie veel last van de scramble of boeit het je niet?
Het is een zeer leuke server met veel gekke Hollanders, het niveau van de gemiddelde speler is redelijk goed.
Wat naar mening alleen voor verbetering vatbaar is, is de scramble plugin. Deze functioneert niet goed genoeg. De meeste potjes (ik schat 3 van de 5) zijn matches die ondanks deze plugin toch eindigen met een groot punten verschil (100+). Het enigste wat deze plugin doet is mensen, die snel connecten en als eerste een voertuig bemachtigen, scramblen tot soms wel 4 keer toe.
Gister was echt het toppunt met 4 keer een scramble. Resultaat was geen voertuig, de pot was al 10 seconden bezig en 4 keer tussen de twee teams geswitched.
Uiteindelijk heeft het geen echte invloed op de balans, maar levert het menig speler wel veel startfrustratie op. Ik kan redelijk uit te voeten met een voertuig en in het begin kun je met je voertuig veel invloed uitoefenen op de uiteindelijk uitkomst van een pot.
Einde feedback
Doet deze plugin wat hij moet doen? (balans creëren op basis van score van de spelers)
http://battlelog.battlefi...how/12079470/1/374173619/Nowa schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:46:
[...]
Is niet sterk. Zo werkt het echt. Ik ga logitech support proberen.
Veel nieuwe spelers en andere spelers die al 10x dood zijn gegaan hebben de server verlaten...Rudios schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:45:
[...]
Hoe kan hij in hemelsnaam 93 kills hebben als de tegenpartij niet eens 30 deaths heeft?
Verwijderd
Laat ze dat ni maar doen is aan logitech trouwens. Ik hoop het wel ander skoop in ook echt nooit weer zo'n duur toetsenbord. Deze keer het lieft met een map er bij op zodat ik een kleine voor ditch bij heb en op het scherm voor ver af.GeeEs schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:26:
Meende laatst een vraag te hebben gelezen over bepaalde logitech keyboard displays... vond net toevallig dit...
en vervolgens
Jullie wel bekend?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2011 11:53 ]
Wel eens van reviven gehoord?Rudios schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:45:
[...]
Is mij bekend. Maar ik kom dan op een battlelog app uit wat leuk is, maar niet wat ik wil hebben. In Bf2142 en BFBC2 had ik de ingame stats op m'n display staan. Vooral handig dat je je kills, deaths, score e.d. erop kon zien.GeeEs schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:26:
en vervolgens
Jullie wel bekend?
Heel irritant als je denkt dat je een voertuig hebt en je vervolgens gescrambled wordt. Vaak wordt je niet eens naar het andere team geschopt, dus eigenlijk snap ik het nut er ook niet van.Ploeg400 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:46:
Start feedback zoals geleerd op school:
Einde feedback
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Mwoah.. ik vind 70+ kills toch echt wel heel netjes hoor.. ik haal dat nooitBobbyDgtl schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:41:
Yip, ik speel enkel de B2K maps tegenwoordig, en ben andere classes aant vrijspelen. Kzal speciaal voor jou m'n sessies altijd afsluiten op een infantrymap met m'n F2000

Ja, met mn M320 en een dot granaten in Metro wel ja, met gemak zelfs...
Ben zelf ook absoluut geen supergoede speler, maar kan wel aardig teamplayen.. reviven en supporten/spotten enzo... Vermaak me de laatste dagen ook erg goed met mn Javelin op tankjes en vliegers.. heerlijk als die er zo opknalt met vaak double en soms triplekill...
Laatst ook in 1 shot met mn sniper 2 vijanden gekilled
Kan prima, als je gerevived wordt telt de kill niet mee als death...Rudios schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:45:
[...]
zo heerlijk he ik denk ik join eens een got server sta ik in de queue kan ik er in wordt ik gekicked omdat er een server change is en dan sta je 3e in queue
Gelukkig hoef je nooit echt lang te wachtenCrazyanz schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 13:22:
zo heerlijk he ik denk ik join eens een got server sta ik in de queue kan ik er in wordt ik gekicked omdat er een server change is en dan sta je 3e in queue
Peloton...Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:21:
Hey medeshooters wij zoeken nog members voor ons Peleton.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Als je kijkt bij zijn awards krijg ik toch redelijk het gevoel dat er "iets" niet klopt...Rudios schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:45:
[...]

Ben wel jaloers als je na 13 potjes conquest en 7 uur spelen zo'n score hebt, dan ben je echt wel super goed

Peloton ...
Geloof het of niet, maar volgens de correcte spelling moet er een spatie voor de 3 puntjes.
[ Voor 11% gewijzigd door Asgaro op 23-12-2011 14:24 ]
Eindelijk ging vandaag een potje goed!
Het was op Operation Firestorm, ik ben meteen in een SU-35 gestapt. Daarmee heb ik 3 kills kunnen maken voordat ik weg moest springen met zo'n 2% jet-health. Goed getimed, omdat ik net boven de Russische basis landde. Éen tank beschikbaar, daar ben ik meteen ingegaan en daarmee heb ik de outpost gecaptured en nog een ventje doodgeschoten, daarna werd ik zelf opgeblazen door een Apache.
Direct daarna ben ik gerespawnd op een squadmate, maar op een of andere manier was die aan het neerstorten in zijn helikopter, dus ik ook meteen dood.
Daarna, epischheid. Ik zit weer in de SU-35, ik weet een helikopter uit de lucht te knallen en nog een F18 voordat ik werd gelocked en mijn flares niet wilden. Tijd om uit te stappen. Terwijl ik dus in de lucht nog hang heb ik op een of andere manier tijdens het sprayen met mijn LMG iemand kunnen doodschieten, waarna ik nog eventjes twee kills heb gekregen met mijn M9/Flashlight.
Geslaagd potje, meteen stoppen.
Het was op Operation Firestorm, ik ben meteen in een SU-35 gestapt. Daarmee heb ik 3 kills kunnen maken voordat ik weg moest springen met zo'n 2% jet-health. Goed getimed, omdat ik net boven de Russische basis landde. Éen tank beschikbaar, daar ben ik meteen ingegaan en daarmee heb ik de outpost gecaptured en nog een ventje doodgeschoten, daarna werd ik zelf opgeblazen door een Apache.
Direct daarna ben ik gerespawnd op een squadmate, maar op een of andere manier was die aan het neerstorten in zijn helikopter, dus ik ook meteen dood.
Daarna, epischheid. Ik zit weer in de SU-35, ik weet een helikopter uit de lucht te knallen en nog een F18 voordat ik werd gelocked en mijn flares niet wilden. Tijd om uit te stappen. Terwijl ik dus in de lucht nog hang heb ik op een of andere manier tijdens het sprayen met mijn LMG iemand kunnen doodschieten, waarna ik nog eventjes twee kills heb gekregen met mijn M9/Flashlight.
Verwijderd
Genoeg actie inderdaadikt schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:34:
Eindelijk ging vandaag een potje goed!
Nog nooit van gehoord.
Whole lot of stars ***
dat is niet jou schuld, meestal ben ik de enige in de server die revive, zelf krijg ik er amper 1
Hij switchte van team.Rudios schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:45:
[...]
en dit was binnen de eerste 5-10 minuten. hij maakte geen kills met wapens, maar gewoon ''killed''
En weer een hacker hoor, http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/lIURM0oM4l5F4TIl/ namelijk. Zijn vriend N3mesis was ook van de partij http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/N3mEsls/ dus dat is een gezellig potje zeg... Was lekker operation metro aan het doen, komen die gasten... Mijn team was als US op 64-man server net langs B, dus we waren goed op weg. Dikke muren mensen, maar C wordt gecapt. Waren dus die gasten. Iedereen terugtrekken, en ondertussen staan we vast bij de US spawn met twee spawnkillende bots.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Die N3mesis is helemaal niet zo goed. Die zat laatst bij mij in de server en kreeg alle hoeken van de map te zien hoor. Volgens mij heb ik zeker 3 nemesis ribbons op hem gehad
Nemesis ribbons krijgen op n3mesis 
Maarja, misschien had hij toen z'n hacks niet aan? In dit potje iig wel... Zijn er ondertussen veel meer, ben geleaved en heb ze gereport.
Maarja, misschien had hij toen z'n hacks niet aan? In dit potje iig wel... Zijn er ondertussen veel meer, ben geleaved en heb ze gereport.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Laatst ook een mooie actie... Iemand staat op spawn op Oman met Rush (als defender) te spawnkillen met een PDW (Iedereen headshot na spawnen) Nadat van de 150 (200% tickets) er nog 50 over zijn, en het geen zit had om ook maar iets te doen dus opgeroepen de dude te reporten aan de overgebleven paar medespelers.
"Banned by admin: Reason: Go &*(# uself, Kk NSBr &*(#$(@ reporter"
Blijkt het de admin te zijn.
Inmiddels is de server trouwens al dicht en de dude banned. Nooit meer een non-punkbuster server voor mij. Gaar dat Battlelog zo af en toe je instellingen vergeet, ik zal in het vervolg maar weer eens extra checken.
Trouwens ook een overduidelijke cheater, >700 SPM 30 uur level 47, met weinig kills en lage K/D's met een aantal wapens, en vervolgens 10+ service stars en 50% accuracy met een drietal guns... Juist.
"Banned by admin: Reason: Go &*(# uself, Kk NSBr &*(#$(@ reporter"
Blijkt het de admin te zijn.
Inmiddels is de server trouwens al dicht en de dude banned. Nooit meer een non-punkbuster server voor mij. Gaar dat Battlelog zo af en toe je instellingen vergeet, ik zal in het vervolg maar weer eens extra checken.
Trouwens ook een overduidelijke cheater, >700 SPM 30 uur level 47, met weinig kills en lage K/D's met een aantal wapens, en vervolgens 10+ service stars en 50% accuracy met een drietal guns... Juist.
als de server eruit klapt voordat je de battlelog piep hoort ben je blijkbaar wel je punten kwijt (alle punten)
net een goede 2x/0 killstreak /mvp en gewonnen victory deuntje hoorde je al en ja hoor...beeld word wit en pats terug naar desktop met de melding dat de gamesessie is beindigd op de server.
server zie je doodleuk na 1 minuut weer draaien met 4 spelers....
weet iemand hoe dat kan? is het gewoon een crash van de server? Of een admin die het niet kan hebben dat ze hebben verloren?
net een goede 2x/0 killstreak /mvp en gewonnen victory deuntje hoorde je al en ja hoor...beeld word wit en pats terug naar desktop met de melding dat de gamesessie is beindigd op de server.
weet iemand hoe dat kan? is het gewoon een crash van de server? Of een admin die het niet kan hebben dat ze hebben verloren?
Wake Island met 64p is echt niet te doen. Het eiland biedt maar weinig beschutting en de kogels en granaten van de heli's, jets en tanks vliegen je om de oren.
* Snowwie zoekt meestal 16 tot 24p Wake Island servers, speelt iets vertrouwder.
Sinds de nieuwe mappack uitgebracht is speel ik ook weer veel vaker Battlefield 1943
* Snowwie zoekt meestal 16 tot 24p Wake Island servers, speelt iets vertrouwder.
Sinds de nieuwe mappack uitgebracht is speel ik ook weer veel vaker Battlefield 1943
Mijn tellertje voor het spelen van Karkand in de assignment staat al een tijdje stil op 35min terwijl ik al zeker anderhalf uur gespeeld heb, beetje jammer... 
Vind de sfeer in Karkand verder prachtig, mooie maps met mooie belichting. Jammer aan BF3 vind ik nog steeds dat er geen day/night cycle is, aan Crysis MP voegde dit erg veel toe namelijk.
Vind de sfeer in Karkand verder prachtig, mooie maps met mooie belichting. Jammer aan BF3 vind ik nog steeds dat er geen day/night cycle is, aan Crysis MP voegde dit erg veel toe namelijk.
Volgens mij is het voor de karkand map zelf, niet de uitbreiding
True this is, young Skywalker.HamburgerHenk schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 15:54:
Ik had ook een paar keer dat iets niet goed meegeteld werd, gewoon in- en uitloggen op battlelog en het zou er moeten staanCartman! schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 15:54:
Mijn tellertje voor het spelen van Karkand in de assignment staat al een tijdje stil op 35min terwijl ik al zeker anderhalf uur gespeeld heb, beetje jammer...
Hoe zit het met FXAA mod kan je hier nu wel of niet voor gebanned worden?
het is een feit dat mensen erdoor punkbuster banned zijn ...maniace schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 16:24:
Hoe zit het met FXAA mod kan je hier nu wel of niet voor gebanned worden?
Ik lees juist dat je er niet voor gebant kunt worden, omdat er geen game files worden aangepast, alleen wat DirectX shit en een paar settings tweaks.
Het zorgt ervoor dat de FXAA, die standaard al in BF3 zit, minder blurry wordt, en heeft daarnaast een aantal color/saturation tweaks ofzo.
http://forums.electronica...custom-fxaa-injector.html
EDIT: Hmm, lees nu wel in dat topic dat PunkBuster die mod niet aanbeveelt, als je tenminste speelt op PB-enabled servers. Misschien beter nog even wachten.
EDIT: Ik lees nu dat het door GGC-steams als clean wordt bevonden, maar dat ze nog niet kunnen zeggen wat PunkBuster zelf ermee doet. Ik lees ff verder in dat topic...
Het zorgt ervoor dat de FXAA, die standaard al in BF3 zit, minder blurry wordt, en heeft daarnaast een aantal color/saturation tweaks ofzo.
http://forums.electronica...custom-fxaa-injector.html
EDIT: Hmm, lees nu wel in dat topic dat PunkBuster die mod niet aanbeveelt, als je tenminste speelt op PB-enabled servers. Misschien beter nog even wachten.
EDIT: Ik lees nu dat het door GGC-steams als clean wordt bevonden, maar dat ze nog niet kunnen zeggen wat PunkBuster zelf ermee doet. Ik lees ff verder in dat topic...
[ Voor 29% gewijzigd door Compizfox op 23-12-2011 16:56 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Hehe ben gekke henkie nietunfor schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 06:14:
[...]
Je doet wel degelijk wat fout; je bent namelijk full auto aan het schieten, dat werkt alleen op close range.
Als je namelijk burst is het vaak met 2 fatsoenlijke bursts wel klaar, ik gebruik altijd grip.
Tuurlijk schiet ik met bursts. Maar als na 5 rake bursts een enemy nog niet dood is word ik echt para

Maar goed, blijf het echt balen vinden dat er op de PC zoveel hackers zitten. Console heeft wat dat betreft echt een streepje voor
de pc ookIngamerX schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 16:47:
[...]
Maar goed, blijf het echt balen vinden dat er op de PC zoveel hackers zitten. Console heeft wat dat betreft echt een streepje voor.
ontopic
Ik vind de B2K maps erg mooi maar oh zo moeilijk als je alleen speelt zonder squad. Heb het idee dat er op de B2K maps gewoon echt teamwork nodig is en er zijn te weinig mensen die dat doen
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
90 uur gespeeld (PC), 1x een cheater tegen gekomen. Even disconnecten en andere server kiezen, klaar. Ik weet niet waarom jullie er zoveel tegenkomen. PS: Ik speel alleen op PunkBuster enabled servers, misschien ligt het daar aan.IngamerX schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 16:47:
[...]
Hehe ben gekke henkie niet![]()
Tuurlijk schiet ik met bursts. Maar als na 5 rake bursts een enemy nog niet dood is word ik echt para![]()
Maar goed, blijf het echt balen vinden dat er op de PC zoveel hackers zitten. Console heeft wat dat betreft echt een streepje voor.
Ow, statspadden vind ik geen cheaten. Dat moeten mensen zelf maar weten. Daar heb ik dus ook niet op gelet, die zaten er misschien wel bij.
[ Voor 10% gewijzigd door Sharkware op 23-12-2011 17:06 ]
Echt te gay voor woorden, net op de GOT#5 server zaten er echt 3 man te snipen op de base -_- Keer op keer dood daardoor
echt heHamburgerHenk schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 17:23:
Echt te gay voor woorden, net op de GOT#5 server zaten er echt 3 man te snipen op de base -_- Keer op keer dood daardoor
Een feit valt te bewijzen.Robbertjan94 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 16:33:
[...]
het is een feit dat mensen erdoor punkbuster banned zijn ...
Bewijs graag.
(er is niemand gebanned voor FXAA injector, dus succes met het zoeken)
Toevallig een high ticket server? Dice heeft aangegeven dat high ticket servers er wel eens uit kunnen klappen door een of andere memory leak, daarom draaien wij nu weer met standaard tickets en hebben weer een prima uptime.SonyEricsson schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 15:51:
als de server eruit klapt voordat je de battlelog piep hoort ben je blijkbaar wel je punten kwijt (alle punten)
[ Voor 58% gewijzigd door unfor op 23-12-2011 17:44 ]
als je base vanuit de sniperspot te snipen is. Tja niets aan te doen. Het is oorlog. Dan zeg je toch niet..." eeeey wacht ff met schieten! " omdat je nog niet klaar bentHamburgerHenk schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 17:23:
zelfde als jets de andere jets aan de grond kapotschieten. Ga er niet zeiken over. Er staan genoeg AA rond de base die zo die jets uit de lucht kunnen knallen.
Mortar opzetten....HamburgerHenk schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 17:23:
valt 450/600 onder high? (alles boven 300 is high?unfor schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 17:40:
[...]
Een feit valt te bewijzen.
Bewijs graag.
(er is niemand gebanned voor FXAA injector, dus succes met het zoeken)
[...]
Toevallig een high ticket server? Dice heeft aangegeven dat high ticket servers er wel eens uit kunnen klappen door een of andere memory leak, daarom draaien wij nu weer met standaard tickets en hebben weer een prima uptime.
had iets van 8xxx punten dus zal wel iets van 450 zijn geweest denk ik
Geen idee, alles boven default is riskant.SonyEricsson schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 17:47:
[...]
valt 450/600 onder high? (alles boven 300 is high?)
had iets van 8xxx punten dus zal wel iets van 450 zijn geweest denk ik
Tickets verschillen per map. Meestal 3-400.
Nou solfam unlocked. Het is waardeloos als niemand kan bedenken hoe dodelijk effectief het is.
Hoe bedoel je ik gebruik een RPG op Wake Island. Dat is juist een javelin map. De soflam stond bij het einde van de landingsbaan alles te locken wat er opsteed of reed.
Oke, er ging wel een jet aan op een kansloze manier maar dat was het ook wel.
Hoe bedoel je ik gebruik een RPG op Wake Island. Dat is juist een javelin map. De soflam stond bij het einde van de landingsbaan alles te locken wat er opsteed of reed.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Pas met 4 man samen actief Javelin + SOFLAM combo gebruikt (Kharg), het is gewoon overpowered tegen air.
Één iemand designate continu targets (gewoon active tracken, dus meedraaien waar nodig), één support voor oneindig Javelins en 2 man schieten Javelins. Hele potje helicopters en jets gekilled, Javelin one-shot air.
Ze kunnen wel ECM gebruiken, maar de duration daarvan is te kort om altijd weg te komen en zolang je je blijft verplaatsen (dat kan, aangezien de SOFLAM recon altijd bij z'n laser-unit is) houd je het makkelijk een potje uit.
Ik vind het overdreven dat Javelins air instakillen, geen disable of iets gewoon in één hit kapot.
Één iemand designate continu targets (gewoon active tracken, dus meedraaien waar nodig), één support voor oneindig Javelins en 2 man schieten Javelins. Hele potje helicopters en jets gekilled, Javelin one-shot air.
Ze kunnen wel ECM gebruiken, maar de duration daarvan is te kort om altijd weg te komen en zolang je je blijft verplaatsen (dat kan, aangezien de SOFLAM recon altijd bij z'n laser-unit is) houd je het makkelijk een potje uit.
Ik vind het overdreven dat Javelins air instakillen, geen disable of iets gewoon in één hit kapot.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Die heb ik nog niet, ik ben zo'n laatkomer met het spel
Het schiet nu best wel op, maar heb nog langs niet alles
Ook leuk. Was ik een keer ziek goed bezig, krijg ik DIT:
Ik ben dan toch wel benieuwd welke dit is. Ik draai echt NIKS wat een PB kick zou kunnen veroorzaken.
Draaiende processes:
• Firefox
• ESET Nod32
• foobar2000
• Logitech LCD spul en muisdriver
• Steam
• Origin
• Nvidia driver spul.
Dit is de eerste keer dat ik dit meemaak. Het is ook altijd wat met dit spel. De ene keer zijn het vreselijke spawns, lagspikes waardoor je jet/heli gewoon spontaan niks meer doet en je dus crashed, cheaters. Gaat het een keer lekker dan gebeurt er dit
code:
1
2
3
| Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Disallowed Program/Driver [120182] |
Ik ben dan toch wel benieuwd welke dit is. Ik draai echt NIKS wat een PB kick zou kunnen veroorzaken.
Draaiende processes:
• Firefox
• ESET Nod32
• foobar2000
• Logitech LCD spul en muisdriver
• Steam
• Origin
• Nvidia driver spul.
Dit is de eerste keer dat ik dit meemaak. Het is ook altijd wat met dit spel. De ene keer zijn het vreselijke spawns, lagspikes waardoor je jet/heli gewoon spontaan niks meer doet en je dus crashed, cheaters. Gaat het een keer lekker dan gebeurt er dit

Android developer & dürüm-liefhebber
64 players kan prima op Wake Island, er is ruimte genoeg om te schuilen mits je weet waar je het kan vinden. Ik hoop echt dat we nog eens richting de 128 player servers kunnen gaan. Ik vind Karkand maar leeg over het algemeenSnowwie schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 15:52:
Wake Island met 64p is echt niet te doen. Het eiland biedt maar weinig beschutting en de kogels en granaten van de heli's, jets en tanks vliegen je om de oren.
* Phyxion zoekt meestal 16 tot 24p Wake Island servers, speelt iets vertrouwder.
@Mava: Ik gok op de G15(?) software, in BF2 had je ook servers die daar voor kickten.
Je kon geloof ik zelf instellen hoe strikt punkbuster is op bepaalde dingen.
Je kon geloof ik zelf instellen hoe strikt punkbuster is op bepaalde dingen.
ESET Nod32, Steam en Origin draai ik ook icm Windows 7 @ 64bit.
Draai ook een Phiips ambilight set.
Daar had ik mogelijk problemen mee verwacht maar niets gelukkig.. :-)
So far, so good!
Draai ook een Phiips ambilight set.
Daar had ik mogelijk problemen mee verwacht maar niets gelukkig.. :-)
So far, so good!
Verwijderd
Wat ik (als pilot) ook belachelijk vind is dat je een javelin niet aan hoort komen. Je wordt gelockt door een SOFLAM, wat ook al niet te herkennen is als SOFLam, en hoort nooit dat er iets op je af komt. Word je opeens uit het niets geïnsta-killed.Rynji schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 18:13:
Een Stinger doet 45% dmg, een javelin zou van mij 60% mogen doen (disable dus). Een heli die gedisabled is, is bijna altijd uit de lucht (het is verdomd lastig op tijd te landen en vaak crash je hoe langzaam je ook land). Gelukkig zijn er nog niet veel mensen die de combinatie door hebben, anders zou alle air gelijk waardeloos zijn.
Dank, dat was me niet duidelijk uit de omschrijvingHamburgerHenk schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 15:54:
Mwa. Omdat Jav standaard geen air(behalve MAV) kan locken vind ik het eigenlijk wel goed.Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 19:37:
[...]
Wat ik (als pilot) ook belachelijk vind is dat je een javelin niet aan hoort komen. Je wordt gelockt door een SOFLAM, wat ook al niet te herkennen is als SOFLam, en hoort nooit dat er iets op je af komt. Word je opeens uit het niets geïnsta-killed.
Een Stinger doet 45% dmg, een javelin zou van mij 60% mogen doen (disable dus). Een heli die gedisabled is, is bijna altijd uit de lucht (het is verdomd lastig op tijd te landen en vaak crash je hoe langzaam je ook land). Gelukkig zijn er nog niet veel mensen die de combinatie door hebben, anders zou alle air gelijk waardeloos zijn.
En soms kan je de Soflam vauit de luckt zien, dus kan je die ook neerschieten.
Misschien een idee om als piloot met ECM te vliegen en gunner met flares;)
Heel veel(waaronder ik) klaagden dat Jav te zwak was, vind het nu wel goed. Want vooral bij ground vehicles is het zeker niet altijd 1hit disabled.
Hoe zit dat nou met SOFLAM, moet je er doorheen kijken om te locken, of kan je dat ding neerzetten, richten en verder lopen?DanielWW2 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 17:59:
Nou solfam unlocked. Het is waardeloos als niemand kan bedenken hoe dodelijk effectief het is.
Je kan het gewoon neerzetten en alles dat er door het beeld heen vliegt wordt gelockedDJH schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 19:45:
[...]
Hoe zit dat nou met SOFLAM, moet je er doorheen kijken om te locken, of kan je dat ding neerzetten, richten en verder lopen?
Verwijderd
Hoe de javelin is tegen ground weet ik niet; heb 'm zelf nog niet geünlocked en let er nooit zo op als ik zelf in een tank zit. Maar tegen air is hij duidelijk overpowered; heb de ECM geprobeerd, maar deze duurt zo kort dat je meestal niet kunt voorkomen dat je alsnog gelockt wordt. Als ik als pilot te horen krijg dat er een javelin achter me aankomt zou het al een stuk schelen, maar die 1HKO mogen ze van mij ook afschaffen. 80% dmg vind ik prima, zolang je nog maar een kans krijgt tenminste.Jungelman schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 19:43:
[...]
Mwa. Omdat Jav standaard geen air(behalve MAV) kan locken vind ik het eigenlijk wel goed.
En soms kan je de Soflam vauit de luckt zien, dus kan je die ook neerschieten.
Misschien een idee om als piloot met ECM te vliegen en gunner met flares;)
Heel veel(waaronder ik) klaagden dat Jav te zwak was, vind het nu wel goed. Want vooral bij ground vehicles is het zeker niet altijd 1hit disabled.
Vliegtuigen zijn bij 50% damage wel disabled maar kunnen dan alsnog herstellen. Pas bij 60% damage vallen ze uit de lucht (ik weet overigens niet of dit per server verschilt, maar heb het idee dat het overal zo is sinds de laatste patch).
Als zo'n jav dan gewoon 50% damage doet en dus een plane disabled, dan heb ik er niet zo heel veel problemen mee, dan kan de plane zich nog herstellen.
Persoonlijk vlieg ik wel behoorlijk vaak, maar heb nog geen last ondervonden van javelins. Alleen irritante mobile AA en van die stakkers die heat seekers op hun jet hebben.
De lol van vliegen vind ik het bestoken van enemy vehicles. Ik irriteer me kapot aan enemy jets die achter me aan gaan zitten.
Als zo'n jav dan gewoon 50% damage doet en dus een plane disabled, dan heb ik er niet zo heel veel problemen mee, dan kan de plane zich nog herstellen.
Persoonlijk vlieg ik wel behoorlijk vaak, maar heb nog geen last ondervonden van javelins. Alleen irritante mobile AA en van die stakkers die heat seekers op hun jet hebben.
De lol van vliegen vind ik het bestoken van enemy vehicles. Ik irriteer me kapot aan enemy jets die achter me aan gaan zitten.
Die SOFLAM beweegt zo ontzettend traag dat je er handmatig geen vliegtuig mee kan spotten. Automatisch misschien wel. Zo lang heb ik dat ding nog niet.
Misschien dat een muis met (snel) instelbare DPI nog uitkomst biedt, maar mijn MX510 doet dat niet.
Als je een team hebt wat samenwerkt en dus de Recon een SOFLAM neerzet en de Engineer een Javelin meeneemt, vind ik het wel goed dat dat veel schade doet aan een vliegtuig.
Een Javelin lockt zonder SOFLAM alleen op voertuigen en dat duurt zo lang dat je meestal al neergeknald bent.
Misschien dat een muis met (snel) instelbare DPI nog uitkomst biedt, maar mijn MX510 doet dat niet.
Als je een team hebt wat samenwerkt en dus de Recon een SOFLAM neerzet en de Engineer een Javelin meeneemt, vind ik het wel goed dat dat veel schade doet aan een vliegtuig.
Een Javelin lockt zonder SOFLAM alleen op voertuigen en dat duurt zo lang dat je meestal al neergeknald bent.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.