• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
Dat is die folder die je catcht (Nederlandse vervoeging?) als je je parachute niet gebruikt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:19:
Klopt het dat de auto snipers vanaf een bepaalde afstand niet meer in 1 schot killen met een headshot? Ik probeer alle unlocks te krijgen voor alle wapens, maar die autosnipers zijn echt compleet waardeloos.
Klopt, ik zeg: silencer er op met ACOG en dan vrolijk Metro en Bazaar doen.

• InFecTedMush
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-01-2022
mag ik de gluhwein de schuld geven? xD

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
MAX3400 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:22:
[...]

Dat is die folder die je catcht (Nederlandse vervoeging?) als je je parachute niet gebruikt.
Ik zou toch zweren dat het een opvangzakje onder je gun was..
Al die hulzen die in een game worden geloosd... :Y

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 14:50

Quindor

Switching the universe....

Klopt het dat de auto snipers vanaf een bepaalde afstand niet meer in 1 schot killen met een headshot? Ik probeer alle unlocks te krijgen voor alle wapens, maar die autosnipers zijn echt compleet waardeloos.
Lijkt me niet, langste headshot welke ik gemaakt heb was 1180 meter. Ik weet niet hoeveel verder je het nog wil maken. ;) Zeker weten in 1x dood.

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:44
InFecTedMush schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:18:
Dit is iets wat toch niet evident gaat zijn om diezelfde situatie opnieuw na te doen EN zelfs al probeer jij ingame die situatie opnieuw na te bootsen, de situatie van de server is weer anders.. (catch folders, belasting,...)
Als je claimt een servercrash te hebben veroorzaakt door een bepaalde aktie ingame te doen, is het enige dat je kan doen om dat te bewijzen; het reproduceren. Als je de situatie niet kan reproduceren is het dus geen servercrash geweest (kan wel, maar dan was dat op dat moment gewoon toeval) en is er dus in feite "geen" probleem.

[ Voor 4% gewijzigd door GeeEs op 22-12-2011 15:31 ]

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Quindor schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:29:
[...]

Lijkt me niet, langste headshot welke ik gemaakt heb was 1180 meter. Ik weet niet hoeveel verder je het nog wil maken. ;) Zeker weten in 1x dood.
Battlelog Quindor: Longest Headshot 939 m.

En wederom praten we over zaken die in de startpost staan ;)

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 14:50

Quindor

Switching the universe....

MAX3400 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:32:
[...]

Battlelog Quindor: Longest Headshot 939 m.

En wederom praten we over zaken die in de startpost staan ;)
Huh? That's odd. Ik weet toch heel zeker dat ik meerdere headshots heb gemaakt met "marksman" boven de 1100, maar ok?

Dat we het over iets in de startpost hadden wist ik niet. Excuses.

[ Voor 9% gewijzigd door Quindor op 22-12-2011 15:33 ]

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Quindor schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:33:
[...]

Huh? That's odd. Ik weet toch heel zeker dat ik meerdere headshots heb gemaakt met "marksman" boven de 1100, maar ok?

Dat we het over iets in de startpost hadden wist ik niet. Excuses.
Ging over de wapenstatistieken; ik kan me inderdaad ook niet voorstellen dat je op bepaalde maps geen 1x shotkill kan maken. ;)

• GeeEs
tering, hoe krijgen jullie het voor elkaar! ... kom ik met mn net boven de 300 meter HS... moet toch nog maar eens gaan oefenen... :P

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
GeeEs schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:37:
tering, hoe krijgen jullie het voor elkaar! ... kom ik met mn net boven de 300 meter HS... moet toch nog maar eens gaan oefenen... :P
Boeiuh... Ik heb 156m als beste... Maar wel met een handgun :) Ben geen sniper dus mag nog in mijn handjes knijpen met een paar honderd meter.

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 21:07

roboreaper

Collecting your robots

MAX3400 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:39:
[...]

Boeiuh... Ik heb 156m als beste... Maar wel met een handgun :) Ben geen sniper dus mag nog in mijn handjes knijpen met een paar honderd meter.
bij x aantal meter moet gewoon welk wapener gebruikt is erbij staan.

kan je meteen al die statpadder met eod bot bannen

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

bijna 1100 hier :) iets van 1069,9 ofzo !

Warhammer en PC games en lego

• GeeEs
MAX3400 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:39:
[...]

Ja ik weett.. maar toch.. ik probeer het wel eens met een sniper, maar wordt of zelf gekilled, of krijg gewoon niet die bulletdrop onder controle op grotere afstanden.... Heb gisteren de M98B vrijgespeeld, dus ik denk dat ik daar maar een mee op pad ga...

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-10 21:04
Longest headshot
1 266 .58m

Zal ik mijn hYvEs posten zodat jullie mij allemaal "respectzzz" kunnen geven?

:')

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

GeeEs schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:00:
[...]

Soms is die Bad Luck gevoelsmatig "random" inderdaad en is er geen melding in het chatvenster of een andere aanwijzing dat het suicide of een kill was... Soms echter, staat er in het chatvenster --> ADMIN: killed [playername] .. Had dat gisteren 2x in een rondje Strike at Karkand nadat ik iemand met een tank killde ... en één keer nadat ik in en uit een tank stapte die geparkeerd stond...
Er komt vaker suicide voor, terwijl het bad luck zou moeten zijn....

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
GeeEs schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:41:
[...]

Ja ik weett.. maar toch.. ik probeer het wel eens met een sniper, maar wordt of zelf gekilled, of krijg gewoon niet die bulletdrop onder controle op grotere afstanden.... Heb gisteren de M98B vrijgespeeld, dus ik denk dat ik daar maar een mee op pad ga...
Na een weekje spelen zal het aardig lukken denk ik, dan krijg je het wapen onder de knie en zal je veel beter kunnen inschatten hoe de bulletdrop werkt of hoelang de kogel erover duurd ergens te komen.

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:22
gaan we nu weer e-peen posts krijgen van mensen met longest headshots? .............sigh.............

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Sn3gG3l schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:44:
gaan we nu weer e-peen posts krijgen van mensen met longest headshots? .............sigh.............
14km... Tegen de wind in... Met mijn AS-VAL 8)

* MAX3400 gaat spullen inpakken en naaar huis om vanavond weer lastig te zijn op GoT

• GeeEs
MAX3400 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:46:
[...]

* MAX3400 gaat spullen inpakken en naaar huis om vanavond weer lastig te zijn op GoT
wel bergafwaarts dan zeker toch? :P

• yucatan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 09:09
Er nutteloze reply

[ Voor 83% gewijzigd door Sn0wblind op 22-12-2011 19:11 ]

• InFecTedMush
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-01-2022
lol? Zet dat tussen een stel BF3 nerds en je mag wat verwachten ^^

• mvz
  • Laatst online: 28-09 10:21

mvz

muziek verslaafde

MAX3400 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:46:
[...]

550m met de AS-VAL >:)
1878m met de M98B :)

heb de laatste tijd heel vaak dat ik ineens door de grond zak, en eruit lig met 'something went wrong'. zo raar.

en gister mn eerste EOD kill ooit, half uur lang, letterlijk, bezig met dat stomme botje de firestorm berg bij us deployment op te rijden, en een reconnert vanachter repairtoolen met dat ding :D

deed 't bijna in mn broek van plezier :>

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

NLsandman schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:45:
Bekende bug tsurany, de muis werkt niet meer in het spawn screen cq je kunt niets aan klikken.
Wat ik nu ook al een paar heb gehad is het spawn menu midden in de game nadat ik gerevived ben.
Oke, nog nooit eerder over die bug gehoord dus kende hem zelf niet.
roboreaper schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:47:
bad luck gedoe kan door admins komen
Dikke zuig is dat, zat in een heli en ging lekker en opeens *poef* dood, bleek da tik geteamswitched was. Brakke server admins die wait for death niet aan hebben.
Check TS, velen hebben een max damage van 50, dat betekent dat op langere afstand de damage onder de 50 zakt. Een headshot is 2x damage dus je moet echt de max damage toen voor en instant headshot kill. Op lange afstand idd geen instant kill meer.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Facenoise
  • Laatst online: 22-08 16:43
Tsurany schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:07:
[...]

Dikke zuig is dat, zat in een heli en ging lekker en opeens *poef* dood, bleek da tik geteamswitched was. Brakke server admins die wait for death niet aan hebben.
Had ik vorige keer, alleen het team waarnaar ik geswitched werd had nog maar 100 tickets over tegenover 350 ofzo. Dan denk ik ook ja daggggg ik switch lekker terug, kon het niet(match almost over) gaat toch nergens over... zo krijg je je W/L ratio nooit een beetje goed.

Server ook geleaved na het potje, kon het ff niet verkroppen..
Nouja ik kwam er pas veel te laat achter en won alsnog kei hard. Kwam er pas achter doen ik op een gegeven moment 8-0 stond en dacht huh, ik ging net toch dood in die heli? En toen dacht ik hmmm... dat vliegdek schip is van de enemy.... oooh I got switchfucked!

Maar geswitched worden is idd nooit leuk, echter is met 16 tegen 10 spelen ook niet leuk en dan kan je beter wat mensen laten switchen dan dat het ene team keihard ragequit.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Zo, mijn verplichtingen voor de universiteit zijn klaar voor dit jaar. Dus nu is het nolife time. :D
Ik ga 45 halen vandaag of morgen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-10 11:24
DanielWW2 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:52:
Zo, mijn verplichtingen voor de universiteit zijn klaar voor dit jaar. Dus nu is het nolife time. :D
Ik ga 45 halen vandaag of morgen. :P
Die verplichtingen heb ik een beetje vooruit geschoven :+

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34

mrsar

waar een sar is,is een wodka

mvz schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:02:
[...]

en gister mn eerste EOD kill ooit, half uur lang, letterlijk, bezig met dat stomme botje de firestorm berg bij us deployment op te rijden, en een reconnert vanachter repairtoolen met dat ding :D

lol,zie het helemaal voor me hoelang je daarmee bezig geweest moet zijn :P
hoe langer ik erover denk,des te meer lol begin ik ervan te krijgen.......en moet ik het ook maar eens proberen en mezelf gaan frustreren :P hehehe *grinnik*

[ Voor 15% gewijzigd door mrsar op 22-12-2011 17:06 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:22:
[...]

Klopt, ik zeg: silencer er op met ACOG en dan vrolijk Metro en Bazaar doen.
Okay thanks
Quindor schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:29:
[...]

Mag ik je bedanken voor deze compleet nutteloze post. Je beantwoord namelijk niet mijn vraag.
Tsurany schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:07:
[...]

Check TS, velen hebben een max damage van 50, dat betekent dat op langere afstand de damage onder de 50 zakt. Een headshot is 2x damage dus je moet echt de max damage toen voor en instant headshot kill. Op lange afstand idd geen instant kill meer.
Cheers

• GeeEs
mvz schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:02:
[...]

550m met de AS-VAL >:)
1878m met de M98B :)

heb de laatste tijd heel vaak dat ik ineens door de grond zak, en eruit lig met 'something went wrong'. zo raar.

Wel geprobeerd met dat EOD onding, maar nog niet gelukt.. schijnt dat je er ook (prima) roadkills mee kan maken :)

Ik ga ff een rondje op GoTBF3.nl #1 knallen nu.... helpt er iemand mee?

[ Voor 5% gewijzigd door GeeEs op 22-12-2011 17:09 ]

NLsandman schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:45:
Bekende bug tsurany, de muis werkt niet meer in het spawn screen cq je kunt niets aan klikken.
Wat ik nu ook al een paar heb gehad is het spawn menu midden in de game nadat ik gerevived ben.
Inderdaad, die bug heb ik dagelijks.
Gelukkig kan je nog je spawnpoint kiezen en daarna spawnen via Enter toets.
Maar kits switchen lukt niet tenzij iemand een toets daarvoor weet?

• Robbertjan94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-04 21:37
Asgaro schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:34:
[...]

Inderdaad, die bug heb ik dagelijks.
Gelukkig kan je nog je spawnpoint kiezen en daarna spawnen via Enter toets.
Maar kits switchen lukt niet tenzij iemand een toets daarvoor weet?
Ik had dit inderdaad ook, bij mij hielp het om heel veel te klikken ;P

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Robbertjan94 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:39:
[...]

Ik had dit inderdaad ook, bij mij hielp het om heel veel te klikken ;P
Pijltjes toetsen en spatie kom je ook een heel eind, maar kit wisselen en dan ook nog je main of pistool wordt vaak wel een probleem.

Veelal doet de cursor en de deploy button het niet meer, maar kan ik nog wel kits aanklikken trouwens. En als de spawn kiezen niet meer werkt gewoon S en W gebruiken en spatie / enter.

Hey, maar sinds Karkand heb ik die grap eigelijk niet meer gehad.

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
^ we got a MW3-fanboy in tha house :+

MAX3400 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:49:
[...]

^ we got a MW3-fanboy in tha house :+
Kill it with fire. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Robbertjan94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-04 21:37
djunicron schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:48:
[...]

Pijltjes toetsen en spatie kom je ook een heel eind, maar kit wisselen en dan ook nog je main of pistool wordt vaak wel een probleem.

Veelal doet de cursor en de deploy button het niet meer, maar kan ik nog wel kits aanklikken trouwens. En als de spawn kiezen niet meer werkt gewoon S en W gebruiken en spatie / enter.

Hey, maar sinds Karkand heb ik die grap eigelijk niet meer gehad.
Nee, ik bedoel doordat ik overal op klik, kan ik weer gewoon alles selecteren.

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 00:22
Robbertjan94 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:58:
[...]

Nee, ik bedoel doordat ik overal op klik, kan ik weer gewoon alles selecteren.
Was de oplossing niet; willekeurig in het scherm rechter muisknop klikken en dan werkt het weer?

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:00

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Tsurany schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:18:
Maar geswitched worden is idd nooit leuk, echter is met 16 tegen 10 spelen ook niet leuk en dan kan je beter wat mensen laten switchen dan dat het ene team keihard ragequit.
Dat zou ook de enige situatie moeten zijn waar de server mensen moet gaan switchen tijdens het potje zelf. Skill balance zou moeten gebeuren aan het begin van een nieuwe map/ronde.

Een paar dagen geen BF3 gespeeld en ik zie nu dat iedereen de PWP items gewoon standaard krijgt. Erg leuk die DAO shotgun, 2 korte potjes en ~50 kills en 94.48% accuracy verder :*) Krijg er wel heel vaak de 90-99 assists mee waardoor je nog vaak frustrerend een 1 op 1 gevecht kan verliezen, maar op de kleine maps is ie wel een leuke room clearer :)

De USAS zal echter wel beter blijven (nog niet geunlocked, alleen wat vandegrondraapervaring mee) en die B2K shotgun duurt nog wel even voordat ik die heb :o

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 22:19
Het zou wel fijn zijn als de autobalance eerst de mensen die niet in een squad zitten zou switchen in plaats van iemand die in een squad (en in een voertuig) zit op het moment van de balance.

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-10 22:08

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

nvm

[ Voor 98% gewijzigd door kKaltUu op 22-12-2011 19:49 ]

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:29
Daarnet een heerlijke match op wake island! :)

Ik zat in het Amerikaanse team en had het geluk om in de attack helikopter te zitten met heel goede piloot (eindelijk! :) ). Gans de rechterkant hebben we helpen capturen en op nog geen 3 minuten tijd had ik ongeveer 20 kills! Had eigenlijk wel medelijden met diegene die op de grond zaten. :D

Natuurlijk met als gevolg dat de Russen al hun vlaggen kwijt waren en de rest van de match het zoeken was naar een vijand om af te knallen, best wel grappig als je in het winnende team zit. Maar heb ook eens een match gehad waarbij ik in het verliezende team zat en dat was net iets minder leuk, ach ja blijft oorlogje spelen he. :P
http://battlelog.battlefi...lereport/show/11978877/1/

Nou ben ik ook een bush wookie. :P
En ik kan het nog steeds, dat snipen. (in ieder geval beter dan de gemiddelde sniper in BF3)

1shot1kill schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:30:
Het zou wel fijn zijn als de autobalance eerst de mensen die niet in een squad zitten zou switchen in plaats van iemand die in een squad (en in een voertuig) zit op het moment van de balance.
Kwestie van configuratie. Beide Procon plugins kunnen wachten tot iemand dood is voor hij geswitched word en andere mensen pakken als dat te lang duurt. Tevens kunnen beide plugins eerst lone wolfs switchen voor ze mensen uit een squad halrn. Dat gebeurt ook bij onze servers en werkt gewoon het minst storend.

• ApOE
  • Laatst online: 25-07 10:36
GeeEs schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:07:
[...]

Wel geprobeerd met dat EOD onding, maar nog niet gelukt.. schijnt dat je er ook (prima) roadkills mee kan maken :)

Ik ga ff een rondje op GoTBF3.nl #1 knallen nu.... helpt er iemand mee?
Gebruikt hem wel eens bij metro, 1 druk op de knop en ze zijn dood 8)

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:48
wat ik tot nu toe nog steeds niet snap met de gemiddelde sniper in bf3, is dat echt een groot gros aan snipers loopt te snipen met een flashlight op de rifle.... echt.. hoe simpel wil je het me maken om je te vinden...
8)7

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-10 19:51
omg net dat death match gedaan
nu ben ik niet heel erg goed ofzo maar jee lijkt wel of de helft met aimbot ofzoiets loopt....
en wat een herzenloze schietpartij,,, gaat nergens over
nee das niet mijn ding... brrr dan maar niet alle ribbons.

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:42
Rexcore schreef op donderdag 22 december 2011 @ 21:54:
wat ik tot nu toe nog steeds niet snap met de gemiddelde sniper in bf3, is dat echt een groot gros aan snipers loopt te snipen met een flashlight op de rifle.... echt.. hoe simpel wil je het me maken om je te vinden...
8)7
denk dat je die scope glare bedoelt. Had dat eerst zelf ook niet door, maar die ziet er idd uit als een flashlight

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Rexcore schreef op donderdag 22 december 2011 @ 21:54:
8)7
Is dat niet gewoon scope reflection?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Row1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-07-2022
Idd, je kan bij mijn weten niet eens een flashlight op je rifle zetten ;).
Maar vind de reflectie wel wat overdreven.

Had net trouwens wel een hele lekkere match op 1 van de GoT servers, weet zo niet meer welke. Maar was op Grand Bazaar met Rush, was Amerikaan en iedereen liep met elkaar mee in groepjes, er werd veel gerevived, veel ammo en health pakjes, en het was elke keer samen door gaan :). Binnen 6 min. hadden we alle mcoms!

Meen ook dat er nog een GoTter was daar, [GoT]Aquila nog iets..

Verwijderd

Row1 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 22:01:
Idd, je kan bij mijn weten niet eens een flashlight op je rifle zetten ;).
Jawel hoor :)

Verwijderd

Als ik niet inzoom (rechtsklik) met mn sniper, heb ik dan alsnog scope reflection? En ik vind die reflection eigenlijk ook wel iets overdreven

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

haha leuke pot net op Damavand Peak, helft van de tijd in een tank gezeten :p

Wel spijtig dat als ik dan is wil gaan repairen de bestuurders zelf altijd uitstappen... zo krijg ik nooit repair puntjes :(

• Solictice
  • Laatst online: 20:22
Fantasma schreef op donderdag 22 december 2011 @ 23:15:
haha leuke pot net op Damavand Peak, helft van de tijd in een tank gezeten :p

Wel spijtig dat als ik dan is wil gaan repairen de bestuurders zelf altijd uitstappen... zo krijg ik nooit repair puntjes :(
Ja was een lekker potje idd. in t begin beetje camping only maar uiteindelijk werd er om elke meter gevochten :P

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Solictice schreef op donderdag 22 december 2011 @ 23:17:
[...]

Ja was een lekker potje idd. in t begin beetje camping only maar uiteindelijk werd er om elke meter gevochten :P
wel grappig dat 9/10 niemand door heeft dat ze achter je rustig de vlaggen zit te cappen :D

• Solictice
Fantasma schreef op donderdag 22 december 2011 @ 23:21:
[...]

wel grappig dat 9/10 niemand door heeft dat ze achter je rustig de vlaggen zit te cappen :D
idd, ik probeer altijd te flanken, en zeker in damavand, als het lukt,kan je veel kills scoren. In die tunnels van achter met je shotgun.

Dit potje gaat ook wel lekker, al zit er iemand beetje aan te stellen en schelden constant in de chat.

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Solictice schreef op donderdag 22 december 2011 @ 23:28:
[...]

idd, ik probeer altijd te flanken, en zeker in damavand, als het lukt,kan je veel kills scoren. In die tunnels van achter met je shotgun.

Dit potje gaat ook wel lekker, al zit er iemand beetje aan te stellen en schelden constant in de chat.
ja iedereen zat bij C en aan andere kant van de tunnel zag ik zo af en toe mensjes gewoon rustig voorbij lopen :p
heb wel even gelachen :D

• Solictice
zit je nog steeds in de server?

Nu Kharg Island Noshar Cannels afgelopen, mvp3 en zooien andere lol:P

edit: nu komt Kharg Island pas :)

[ Voor 24% gewijzigd door Solictice op 22-12-2011 23:35 ]

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Solictice schreef op donderdag 22 december 2011 @ 23:32:
zit je nog steeds in de server?

Nu Kharg Island afgelopen, mvp3 en zooien andere lol:P
nee had er even genoeg van ;)
Dat was trouwens eerste keer dat ik langer dan 3 minuten in een tank zat! :D

Binnenkort nog gewend proberen te raken aan de B2K maps herken er bijna niets meer van, en nu met al dat puin dat er rond vliegt; en half van de gebouwen die verdwijnen... :D

• Solictice
Fantasma schreef op donderdag 22 december 2011 @ 23:35:
[...]

nee had er even genoeg van ;)
Dat was trouwens eerste keer dat ik langer dan 3 minuten in een tank zat! :D

Binnenkort nog gewend proberen te raken aan de B2K maps herken er bijna niets meer van, en nu met al dat puin dat er rond vliegt; en half van de gebouwen die verdwijnen... :D
Ja idd, In Karkand heb k er niet zo veel moeite mee. maar vooral Gulf of Oman is nogal wennen. Loop nogal es rond van, wtf ben k nou weer? haha maarja ff wennen idd

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:14
dikke cheater in gotbf3#1 nu

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Solictice
ja idd
http://battlelog.battlefi...ummy6543/stats/374173619/

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2whl2q9.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Solictice op 22-12-2011 23:43 ]

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:36

Mavamaarten

Omdat het kan!

Zielig :O
Ik snap niet dat het zo leuk is om mensen te killen zonder dat je er iets voor moet doen. Wat héb je dan aan je spel als je toch alleen maar op een toets moet drukken om iemand zijn hoofd eraf te blazen :Z

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:52
WTF....ik was net Metro aan het spelen en ik werd gerevived in het halletje naast de skirmish-trap. Echter, mijn character zit vast buiten in de muur. Vervolgens begeef ik me dus buiten het speelveld en kan gewoon onderlangs mezelf voortbewegen. Schoten gaan niet door de muren, maar ik kan wel gewond raken door grenade explosies. Tja, wat ga je dan doen? Je gaat gewoon de tegenstander pesten door als een onzichtbare geest C te cappen in de metrotunnel :D

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:00

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Mavamaarten schreef op donderdag 22 december 2011 @ 23:47:
[...]

Zielig :O
Ik snap niet dat het zo leuk is om mensen te killen zonder dat je er iets voor moet doen. Wat héb je dan aan je spel als je toch alleen maar op een toets moet drukken om iemand zijn hoofd eraf te blazen :Z
De 'voldoening' dat je anderen hun speelplezier ontneemt. Kwestie van een andere server zoeken dan maar :-(

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 23-12-2011 00:03 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Joarie schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 00:00:
WTF....ik was net Metro aan het spelen en ik werd gerevived in het halletje naast de skirmish-trap. Echter, mijn character zit vast buiten in de muur. Vervolgens begeef ik me dus buiten het speelveld en kan gewoon onderlangs mezelf voortbewegen. Schoten gaan niet door de muren, maar ik kan wel gewond raken door grenade explosies. Tja, wat ga je dan doen? Je gaat gewoon de tegenstander pesten door als een onzichtbare geest C te cappen in de metrotunnel :D
Epic, jammer dat je geen kills kon maken haha

Hun hadden waarschijnlijk wel zoiets van, WTF is happening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Het hield inderdaad wel 5 of 6 man bezig bij die flag :)
Op een gegeven moment maar via de chat eerst gezegd wie ik allemaal bij de vlag zag staan om ze nog zenuwachtiger te maken ;)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al positieve ervaringen met die nieuwe FAMAS ??
Die ASUS is wel vet zeker nu ik nieuwe 12 G slug erbij gekregen heb want die werkt vrij goed op wat langere afstanden. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De FAMAS is matig, niet echt de moeite waard. De L85A2 is wel interessant en zeker leuk om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

op zo'n moment hoop je dat je support bent met C4 >:)
Solictice schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 00:10:
[...]

Epic, jammer dat je geen kills kon maken haha

Hun hadden waarschijnlijk wel zoiets van, WTF is happening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Ik was support....met claymores...maar je kreeg helaas geen ammo want die kwam binnen de boundaries :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach voor je het weet heb je een ban te pakken met zulk gedrag, beter niet doen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 00:17:
De FAMAS is matig, niet echt de moeite waard. De L85A2 is wel interessant en zeker leuk om te proberen.
Ach ja Tsurany
je krijgt vort zoveel wapens dat ik soms gewoon Niet weet welke te nemen . :9
Voor vanavond , 3 x Metro , was het lekker uit proberen en merkte op verdere afstanden met die Slug wel beter werkte dan die 12 G Frag . :Y
Zelfde met die snipper guns, de meeste kiezen voor die enkele schot, terwijl ik weer graag die QBU-88 gebruikt omdat je wel meer male achter elkaar kan schieten. :Y
Vergeet niet mijn reaktie snelheid is op mijn leeftijd niet zo snel meer . :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
tja...kon niet dood en wou niet quiten vanwege de win. Op een gegeven moment was het gewoon uitzitten en wachten tot de pot over was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

Daar moet ik je gelijk in geven ;p

gewoon regelmatig pbss nemen van de playerbase, dan heb je nooit ragende out of bound killaz ;)
Tsurany schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 00:23:
Ach voor je het weet heb je een ban te pakken met zulk gedrag, beter niet doen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 16:42
Matig? Ik vind em juist super spelen, maargoed die l85a2 nog niet geprobeerd(geen idee of ik em al heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Laatst online: 19:27
HamburgerHenk schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 00:35:
[...]

Matig? Ik vind em juist super spelen, maargoed die l85a2 nog niet geprobeerd(geen idee of ik em al heb)
Hier ook, geweldige rate of fire. Speel alleen hardcore mode op dit moment. Werd er nogal chagrijnig van dat ik eerst een hele clip moest legen op de ene en dan sta te reloaden voor de neus van een andere... ;w Karkand valt op cq een beetje tegen vind ik, lijkt kleiner dan eerst. Als je een flag aan het cappen bent zijn de voertuigen te snel bij je. Ook handig van battlelog, je kan wel inf only en hc selecteren maar bij server beschrijving staat dan alleen hc of inf only en niet of het beide is. :? Nog weinig/geen rush gespeeld. Toch wel heel leuk, meer een front waaraan gevochten word. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:34
Ik snap niet waarom mensen zeuren dat ze "een heel magazijn leeg moeten schieten" op één enemy op Normal.
Volgens mij doe je dan echt iets fout :X

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
  • Laatst online: 03-10 10:36
Hee mocht iemand zin hebben in een Pistol fight.. Ik heb een 20 slot server samen met een vriend die daarvoor is ingesteld.

http://battlelog.battlefi...Fast-Spawn-Active-Punish/

Deze wapens staan allemaal uit.

F2000, Weapons/G36C/G36C, M320, RPG-7, SVD, SMAW, M320, M67-Grenade, M67 Grenade, M224 Mortar, T-UGS, C4 Explosives, C4, M18 Claymore, M67-Granate, M67 Granate, M26 MASS, M26 Mass, M67-GRANATE, M67-GRENADE, M67 GRENADE, AEK-971, M16A4, AN-94, M16A3, AK-74M, KH2002, G3A3, FIM-92 STINGER, SA-18 IGLA, M15 AT MINE, SCAR-H, SG553,EOD BOT, M4A1, M4, A-91, FGM-148 JAVELIN, M4A1, AKS-74u, C4 EXPLOSIVES, M249, M18 CLAYMORE, M224 MORTAR, PKP PECHENEG, M240B, M60E4, M27 IAR, RPK-74M, SV98, M39 EMR, SKS, M40A5, M98B, MK11 MOD 0, SVD, M416, AK-74M, M16A3, 870MCS, RPK-74M, M27 IAR, RPG-7V2, M39 EMR, M26 MASS, AN-94, PP-2000, UMP-45, M1014, 870MCS, PP-2000, UMP-45, M1014, G18, PDW-R, SAIGA 12K, DAO-12, P90, G18 SUPP., USAS-12, AS VAL, MP7, 93R, MP 443, G3, G3A3, M4, M416, M4 16, PDW-r, PDWR,PDW-R, M16A3, M4A1, G18, G18 Supp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
En welke guns staan er aan? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
  • Laatst online: 03-10 10:36
ja het zijn veel geblokkeerde natuurlijk, maar alle single shot pistols mocht je het echt willen weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pausie schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 01:26:
ja het zijn veel geblokkeerde natuurlijk, maar alle single shot pistols mocht je het echt willen weten :P
Dus iedereen gebruikt daar de .44 magnum omdat die in 2 schoten kilt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Matig omdat die Frans is of matig vanwege recoil?
Ik haat de iron sights veel te erg om een sight te unlocken voor de FAMAS. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Laatst online: 22:54
Gundogan schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 00:02:
[...]

De 'voldoening' dat je anderen hun speelplezier ontneemt. Kwestie van een andere server zoeken dan maar :-(
Daarom pleit (ook) ik voor een vote systeem. Eentje waarbij zo'n 60% van de eigen partij en 40% van de tegenstanders ja moet voten om 'm erdoorheen te krijgen (tegenstanders 40% omdat veel mensen het toch wel prettig vinden om te winnen). Immers, er is niet altijd een admin aanwezig. En als er wel een admin is, dan zou zo'n vote systeem weer uit moeten kunnen worden gezet.
Rynji schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 01:03:
Ik snap niet waarom mensen zeuren dat ze "een heel magazijn leeg moeten schieten" op één enemy op Normal.
Niet echt. Met een machine geweer en dan met name bijv. de RPK en m27 met foregrip heb ik geregeld dat ik een hele magazijn leeg schiet op een persoon en dat ie dan nog niet dood is (mid-long range). De accuracy op die wapens is dramatisch zonder bipod. Maar ik ben niet echt een camper, dus bipod is niks voor mij.

Maar goed, ik blijf het nog steeds etterlijk vervelend vinden dat een engineer gewoon de beste class is. Wat een verschil als ik met engineer speel. De wapens zijn beter dan die van support, gelijk aan assault, en je hebt zowel lucht als ground afweer. Als je mijnen neemt zelfs beiden tegelijk.

Engineer in BF2 was beter. Daar waren z'n wapens alleen op close range echt effectief.

[ Voor 4% gewijzigd door IngamerX op 23-12-2011 03:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 05-10 13:17
IngamerX schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 03:33:
[...]
Niet echt. Met een machine geweer en dan met name bijv. de RPK en m27 met foregrip heb ik geregeld dat ik een hele magazijn leeg schiet op een persoon en dat ie dan nog niet dood is (mid-long range). De accuracy op die wapens is dramatisch zonder bipod. Maar ik ben niet echt een camper, dus bipod is niks voor mij.
Je doet wel degelijk wat fout; je bent namelijk full auto aan het schieten, dat werkt alleen op close range.
Als je namelijk burst is het vaak met 2 fatsoenlijke bursts wel klaar, ik gebruik altijd grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-08 10:57
unfor schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 06:14:
[...]

Je doet wel degelijk wat fout; je bent namelijk full auto aan het schieten, dat werkt alleen op close range.
Als je namelijk burst is het vaak met 2 fatsoenlijke bursts wel klaar, ik gebruik altijd grip.
En natuurlijk headshots maken. Dan is het snel gedaan met je enemy. Toegegeven, soms ben ik al blij dat ik iets raak en kost me alsnog een hele clip om een kill te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01-2021
Screenshot zegt niet zo veel, op een map ben ik ook wel is gehele ronde in leven gebleven in een tank. Dan kun je leuke kill-ratio behalen. Lukt overigens maar heel zelden, wanorde en zwakte van de tegenstander heb je wel nodig om zo'n score te halen. Het kan zeker wel een cheater zijn, maar alleen screenshot van de score zegt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
basb schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 07:38:
[...]

Screenshot zegt niet zo veel, op een map ben ik ook wel is gehele ronde in leven gebleven in een tank. Dan kun je leuke kill-ratio behalen. Lukt overigens maar heel zelden, wanorde en zwakte van de tegenstander heb je wel nodig om zo'n score te halen. Het kan zeker wel een cheater zijn, maar alleen screenshot van de score zegt niets.
zoveel kills haal je normaliter niet tov de andere scores op de screenshot, hoe goed je ook bent... en een SPM van 5713 zegt mij genoeg.. maar inderdaad.. lekker boeiend. (oh... en check zn combat efficiency en nemesis ribbons.. ;) )

[ Voor 5% gewijzigd door GeeEs op 23-12-2011 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
[...]

Kill ratio 35/1 met 5000 kills ... daar is wel wat mis hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
theHoff schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 08:00:
[...]

Kill ratio 35/1 met 5000 kills ... daar is wel wat mis hoor.
Absoluut...
Hij is al reported.
Sowieso een standaard actie die door veel meer mensen gedaan zou moeten worden.
SPM van meer dan 1000 is verdacht, helemaal als dit over vele uren gaat.
Meestal vallen er dan nog wel meer dingen op die niet kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Laatst online: 17-06 07:04
Zo grappig gisteravond, met 3 man op een 64 mans map..
En er dan pas gister achterkomen dat als je vlaggen overneemt in een voertuig, je gewoon punten voor je voertuig krijgt... 7(8)7

Dus ik had in 1 ronde 3 unlocks voor de anti-air..

En dan heb je gewoon pech als je als engineer rondloopt, en je kogels zijn op.. Sta je met je 1-mans leger... _O-

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-10 10:22
Joarie schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 00:25:
tja...kon niet dood en wou niet quiten vanwege de win. Op een gegeven moment was het gewoon uitzitten en wachten tot de pot over was
Suicide? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
:? :? Origin Advent Calendar... Vandaag cool plaatje van BF3 en raad eens wat je mag kopen?
spoiler:
Koop Mass Effect 1 en Mass Effect 2 voor slechts €10!

Ennuh, Battlelog nu:
NOTICEBattlefield 3 online will be unavailable for all platforms Friday from 8:00 AM to 9:00 AM GMT. This fix certain server stability issues. Battlelog will be available during this time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
[...]

Mijn gunner haalt op wake island vrijwel elk potje 60-80 kills met 3-5 deaths :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
IngamerX schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 03:33:
[...]

Maar goed, ik blijf het nog steeds etterlijk vervelend vinden dat een engineer gewoon de beste class is. Wat een verschil als ik met engineer speel. De wapens zijn beter dan die van support, gelijk aan assault, en je hebt zowel lucht als ground afweer. Als je mijnen neemt zelfs beiden tegelijk.

Engineer in BF2 was beter. Daar waren z'n wapens alleen op close range echt effectief.
Ben ik niet met je eens. Ik merk wil degelijk een verschil tussen de Assault en de Engineer wapens op afstand. In het voordeel van de Assault wel te verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
evilpin0 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:18:
[...]

Mijn gunner haalt op wake island vrijwel elk potje 60-80 kills met 3-5 deaths :)
Ja, in een heel potje met 700-1000 tickets prima mogelijk... maar niet in de eerste 5/10 minuten...

[ Voor 6% gewijzigd door GeeEs op 23-12-2011 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Tjoekie schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:21:
[...]

Ben ik niet met je eens. Ik merk wil degelijk een verschil tussen de Assault en de Engineer wapens op afstand. In het voordeel van de Assault wel te verstaan.
Tuurlijk wel vreemd; ondanks dat de range van Assault-wapens over het algemeen verder is dan die van Engineer, neem ik aan dat alles verder dan 300m relatief lastig te raken is. Pak daarbij de hogere verticale recoil van Assault dus ik kan jouw uitspraak niet geheel rijmen. Ja, misschien met een scope, foregrip en supressor maar dat is niet waar je als Assault vaak mee rondloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
MAX3400 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:14:
:? :? Origin Advent Calendar... Vandaag cool plaatje van BF3 en raad eens wat je mag kopen?
spoiler:
Koop Mass Effect 1 en Mass Effect 2 voor slechts €10!

Ennuh, Battlelog nu:

[...]
Als je toch voor Mass Effect wil gaan kan je beter Steam checken ;)

Ik ben nu zelf level 32, eindelijk weer eens een goede shooter die me lang bezighoud! Al ben ik nu ook bezig met SW:TOR, ach.. even een goede balans er in vinden :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Rynji schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 01:03:
Heb ik soms ook, ik heb regelmatig het idee dat de bullet registrations amper wat doet, ik zit vaak genoeg point blank op iemand te schieten en dan gaat ie maar niet neer :(

[ Voor 200% gewijzigd door Phyxion op 23-12-2011 09:45 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Phyxion schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:44:
[...]

Heb ik soms ook, ik heb regelmatig het idee dat de bullet registrations amper wat doet, ik zit vaak genoeg point blank op iemand te schieten en dan gaat ie maar niet neer :(
Ooit point blank (zeg, 2 tot 5 meter) de lijn van een echte kogel gevolgd? Dat ding is zo instabiel als het maar kan. Pak daarbij de oplopende recoil van Full Auto en ik snap het spel wel.

Mijn ervaring is op korte afstand (in game) gewoon je linker muis tappen ongeacht de fire-mode op je wapen.

Pagina: 1 ... 19 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.