lezen mensen hoe moeilijk is het??
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Waarom zou ik ergens op 500 meter afstand in een bosje moeten gaan liggenDanielWW2 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:55:
[...]
Begint aan rage post op battlelog. (nee ik doe het niet echt, ben te lui)
Sorry, heb er overheen gelezen!brilsmurfffje schreef op woensdag 21 december 2011 @ 21:59:
lezen mensen hoe moeilijk is het??
Dan doe jezelf echt iets heeeeel erg fout. Of je kiest er zelf voor. Don't whine.Fantasma schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:04:
1ste spawn van vandaag, recht naast de vijand!
I LOVE YOU DICE! (daarna rondje afgelopen)
Nou, soms zijn de spawns ook niet echt je van het. Om een voorbeeld te noemen; Seine Crossing Conquest bij punt E (het punt rechtsboven, E toch?). Als je dat punt in bezit hebt is één van de spawnpoints in het gebouw aan het eind van die gang vanuit E naar C toe. Als het vijandelijk team C heeft en E besluit aan te vallen hebben ze vaak hun firebase in dat gebouw richting die gang. Vaak genoeg meegemaakt dat je op E spawnt, in dat gebouw terecht komt en tegenover 8 enemies staat die vanuit dat gebouw E proberen over te nemen, ga je hoe dan ook niet overleven.StealthyPeanut schreef op woensdag 21 december 2011 @ 22:30:
[...]
Dan doe jezelf echt iets heeeeel erg fout. Of je kiest er zelf voor. Don't whine.
[ Voor 3% gewijzigd door Sagaris op 21-12-2011 22:38 ]
Uiteraard zitten er spawnplekken tussen die niet heel gelukkig gekozen zijn. Maar als je veilig wilt spawnen, doe je dat lekker op de main. Op elke vlag die je spawnt, heb je de kans om gepakt te worden.Sagaris schreef op woensdag 21 december 2011 @ 22:36:
[...]
Nou, soms zijn de spawns ook niet echt je van het. Om een voorbeeld te noemen; Seine Crossing Conquest bij punt E (het punt rechtsboven, E toch?). Als je dat punt in bezit hebt is één van de spawnpoints in het gebouw aan het eind van die gang vanuit E naar C toe. Als het vijandelijk team C heeft en E besluit aan te vallen hebben ze vaak hun firebase in dat gebouw richting die gang. Vaak genoeg meegemaakt dat je op E spawnt, in dat gebouw terecht komt en tegenover 8 enemies staat die vanuit dat gebouw E proberen over te nemen, ga je hoe dan ook niet overleven.Soms wel leuk als je een LMG bij je hebt, though.
Verwijderd
True, maar je kunt niet ontkennen dat het uiterst frustrerend is om te spawnen, het zwarte beeld zien weggaan en jezelf alweer op de grond te zien liggen.StealthyPeanut schreef op woensdag 21 december 2011 @ 22:45:
[...]
Uiteraard zitten er spawnplekken tussen die niet heel gelukkig gekozen zijn. Maar als je veilig wilt spawnen, doe je dat lekker op de main. Op elke vlag die je spawnt, heb je de kans om gepakt te worden.
[ Voor 5% gewijzigd door Sagaris op 21-12-2011 22:54 ]
Verwijderd
Verwijderd
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Forever raver!
Specs: Workstation Server
43% of all statistics are worthless.
Lijkt me niet; zou wel wazig zijn als jij eerder mannetjes zou zien dan zij jou, bijvoorbeeld...evilpin0 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 08:36:
Weet iemand of er een stetting is voor de pop-up distance van mannetjes en voertuigen? Ik zie vaak als ik vlieg ineens vanuit het niets mannetjes op-poppen. Dat speelt niet echt zo lekker eigenlijk.
Lijkt me niet; anders had het wel op de forums van Battlelog gestaan, de startpost hier op GoT en ongeveer op elke pagina van posts totdat een mappack daadwerkelijk te spelen valt.Techno Overlord schreef op donderdag 22 december 2011 @ 08:59:
Is er al iets bekend over nieuwe mappacks oid? De standaard BF3 mappen zijn wel leuk en de B2K maps zijn echt schitterend. Toch wil ik nóg meer afwisseling. Paar dikke jungle maps of snow maps....
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Heeft iemand wat meer uitleg over die color mods? Lees van veel mensen dat ze het hebben en dat punkbuster er geen problemen mee heeft. Maar hoe configureer je zoiets?DanielWW2 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:26:
[...]
Zo heb ik nog een leuke. Ik ben wel eens bij damavand peak bij rush naast de clif gespawnt.![]()
Beat that.(ja ik was dood)
[video]
En dan ook nog een vraag. Zo te zien gebruikt hij ook de color mod maar kan dit nou eigenlijk zonder problemen met punkbuster ets? Zo ja dan ga ik het denk ik ook maar eens proberen want het ziet er wel mooier uit.
PS: awesome commentary.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Precies, en daarbij zal punkbuster ook wel met een update wel in de toekomst je gaan kicken, kan je het er allemaal weer van af halen.Tsurany schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:43:
Downloaden en dan de manual lezen, is vrij duidelijk en er valt veel te experimenteren. Ik zou het niet op de GoTBF3.nl servers aanraden. De eerste keer dat ik het gebruikte kreeg ik na een paar minuten al een Punkbuster kick.
[ Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 22-12-2011 09:54 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Is geen colormod volgens mij, maar gewoon de color-blind settings in je game settings menu. Heb het laatst even getest, maar vind de normale kleuren duidelijker voor mijn ogen. Er verandert volgens mij niks anders dan de kleuren van de friend/enemy driehoekjes en namen..Terrz schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:40:
[...]
Heeft iemand wat meer uitleg over die color mods? Lees van veel mensen dat ze het hebben en dat punkbuster er geen problemen mee heeft. Maar hoe configureer je zoiets?
[ Voor 9% gewijzigd door GeeEs op 22-12-2011 10:02 ]
Verwijderd
Nee, er is daadwerkelijk een colormod, maakt de kleuren wat feller en je kan wat dingen aanpassen.GeeEs schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:00:
[...]
Is geen colormod volgens mij, maar gewoon de color-blind settings in je game settings menu. Heb het laatst even getest, maar vind de normale kleuren duidelijker voor mijn ogen. Er verandert volgens mij niks anders dan de kleuren van de friend/enemy driehoekjes en namen..
Helemaal mee eens. Ze gaan met BF3 nu weer zo ver dat ik er hun anti-cheat software voor moet installeren en gebruiken, omdat punkbuster voor hun opeens niet meer voldoende is.Tsurany schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:53:
Tja ESL... bende jankeballen bij elkaar waar alles maar verboden moet worden als het iets anders doet dan een kogel afschieten. Verbaasd me nog dat je geen gestandaardiseerde muis moet gebruiken en een door ESL gecertificeerde stoel.
Wat zoek je in je snipermaatje?Fusion_XT schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:46:
Waar ik me kapot aan erger is dat in bijv. Caspian Border er een lulhannes op een heuvel achter de linie's naast me komt liggen en als een debiel met zijn MK11 MOD 0 gaat lopen spammen. En wij (ondanks ik me verplaast) al gezien zijn en wij een shell/heli/motier etc op ons dak krijgen.
Daarnaast aangezien je een vijand niet hoort aankomen kijk ik in vijandig gebied altijd achter me om een incoming knife te voorkomen. Is kennelijk ook n.v.t. bij de meeste spelers!
Maar zoek nog een sniper maatje dus als iemand zin heeft voeg me toe !
Tag: Fu5ion_XT
Main Gun: M98B (8uur gespeeld.)
Kills: 400
HS: 275
Accuracy%: 50.3
Overall Sniper HS/Kills:
Kills: 809
HS: 451
Heb dezelfde vraag, maar dan voor de G110.Nowa schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:21:
Weet iemand of er al Profiles zijn voor het Logitech G19 keyboard? Ik lees op internet veel over LCD applets maar ik wil toch eerst graag mijn extra toetsen gebruiken.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Iemand die weet hoe en wat ... Maar vooral voor de fun, samenwerken, spotten.
Haha ik lees het terug en tsja staat er wel een beetje knullig.InFecTedMush schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:18:
Een sniper en maatje? Tis anders zo eenzaam boven in de bergen
Verwijderd
Ik kan altijd wel eventjes meespelen als sniper:Fusion_XT schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:46:
Waar ik me kapot aan erger is dat in bijv. Caspian Border er een lulhannes op een heuvel achter de linie's naast me komt liggen en als een debiel met zijn MK11 MOD 0 gaat lopen spammen. En wij (ondanks ik me verplaast) al gezien zijn en wij een shell/heli/motier etc op ons dak krijgen.
Daarnaast aangezien je een vijand niet hoort aankomen kijk ik in vijandig gebied altijd achter me om een incoming knife te voorkomen. Is kennelijk ook n.v.t. bij de meeste spelers!
Overall Sniper HS/Kills:
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 11:32 ]
Name | Time | Kills | HS | HK % | KPM | Shots | Hits | Accuracy | Stars | Unlocks |
M98B | 17:17:47 | 1128 | 810 | 71.81% | 1.09 | 5588 | 2299 | 41.14% | 11 | 100% |
L96 | 03:11:52 | 250 | 171 | 68.40% | 1.30 | 1072 | 531 | 49.53% | 2 | 94% |
MAV | - | 482 | - | - | - | - | - | - | - | 100% |
[ Voor 72% gewijzigd door MueR op 22-12-2011 11:36 ]
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Wire wordt bij andere spellen ook gebruikt hoor.ShortsNL schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:11:
[...]
Helemaal mee eens. Ze gaan met BF3 nu weer zo ver dat ik er hun anti-cheat software voor moet installeren en gebruiken, omdat punkbuster voor hun opeens niet meer voldoende is.
Alsof ik met BF3 niet genoeg andere ongewenste (maar verplichte) software moet gebruiken...
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Me! ik speel altijd sniper de laatste tijd! net de m98b unlocked maar gaat al aardig. Ik zal je adden!Fusion_XT schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:46:
Overall Sniper HS/Kills:
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Heel vervelend idd...ikbengoofy schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:46:
wat ik echt schijt vervelend vind zijn mensen die support spelen, hun vraagt om ammo omdat me javalin leeg is en me dan raar staan aan te kijken van uh? wazzap? wat moet je?![]()
leer het spel spelen ofzo
Steam: McKluit
Scientia potentia est
Nou dat deed ik ook.Kluit schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:52:
[...]
Heel vervelend idd...
Als vragen om ammo niet helpt ga ik altijd voor zn neus springen, tegen hem aanlopen, en zo nodig wat schieten..ff de aandacht trekken
Verwijderd
DERP!ikbengoofy schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:54:
[...]
Nou dat deed ik ook.
Gevolg was dat die mee ging springen en terugschieten
ikbengoofy schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:54:
[...]
Nou dat deed ik ook.
Gevolg was dat die mee ging springen en terugschieten
Misschien, maar voor mij is ESL niet de norm. Er zijn immers genoeg andere ladders/leagues waarbij ik geen last heb van dit soort dingen.Shabbaman schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:31:
[...]
Wire wordt bij andere spellen ook gebruikt hoor.
Verwijderd
Ik snap die mensen niet zo goed. Als ik support speel drop ik overal ammo ook als ze er niet om vragen. Hebben ze het niet nodig is dat ook goed, bij de volgende teammaat drop ik de krat ammo weer en misschien dat die het dan wel nodig heeft. Als ik een engineer tegenkom die zijn javelin of RPG gebruikt krijgt die sowieso een krat voor zijn voeten geworpen. Hij nieuwe munitie en ik xp. Kwestie van teamplay maar dat is bij een hoop ver te zoeken.ikbengoofy schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:46:
wat ik echt schijt vervelend vind zijn mensen die support spelen, hun vraagt om ammo omdat me javalin leeg is en me dan raar staan aan te kijken van uh? wazzap? wat moet je?![]()
leer het spel spelen ofzo
Dan pak je toch gewoon een kit op van iemand die je neergeschoten hebt, in plaats van je zo druk maken over het feit dat je geen ammo hebt.djunicron schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:08:
Vooral in TDM matches kun je het wel vergeten dat ze ammo droppen lijkt het wel.
Laatst ondanks squad ammo m'n hele AN91 leeg, 320M leeg, en nog 18 in m'n 17C pistooltje zitten... Ik de hele tijd met m'n support meelopen, q drukken op em, stalken stalken, em redden (0 ammo) en vervolgens met knife achter em aan lopen en wat chats sturen, maar hij snapte het NOG niet...
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Moet die er wel liggen hè.rnenator schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:16:
[...]
Dan pak je toch gewoon een kit op van iemand die je neergeschoten hebt, in plaats van je zo druk maken over het feit dat je geen ammo hebt.
En als er een mooie LCD app voor de G15 is te vinden die in-game stats laat zien, dan hoor ik het ook graag. Heb nu enkel een app gevonden die gelinkt is aan battlelog.BeefHazard schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:20:
[...]
Heb dezelfde vraag, maar dan voor de G110.
Verwijderd
Heb je daar een link van voor me werkt ook wel op de G510 lijkt me ?ViNOK16Bit schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:57:
[...]
En als er een mooie LCD app voor de G15 is te vinden die in-game stats laat zien, dan hoor ik het ook graag. Heb nu enkel een app gevonden die gelinkt is aan battlelog.
Misschien een idee om squad rush te gaan doen? 4 x 4 en dan met squadmembers afspreken dat 1 persoon telkens de M-com armed?SumBeam schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:33:
Gisteren een erg leuk potje gehad op Caspian Border, 1020 tickets en 51 minuten gespeeld. Teams waren goed balanced, met 0-43 gewonnen
En ik heb ook eindelijk mijn ribbons gehaald voor 'Melee' en 'Emplaced Stationary Weapons'. Nog 3 te gaan, dan heb ik alle 45. Die twee die ik nog moet zijn redelijk te doen, alleen de laatste is vrij lastig denk ik, 3 M-Coms destroyen.
Deze week heb ik me wel heel erg vermaakt met de tank en guided missiles op heli's met de laserpaint positie!
[ Voor 7% gewijzigd door Jimmy-time1 op 22-12-2011 13:17 ]
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Lege rush server pakken en als attacker beginnen. Kom je best ver voor er eens een tegenstander bij komt.Jimmy-time1 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:15:
Misschien een idee om squad rush te gaan doen? 4 x 4 en dan met squadmembers afspreken dat 1 persoon telkens de M-com armed?
Edit: ik zit me net te bedenken dat dat waarschijnlijk helemaal niet kan. Het gaat om destroyen en niet om armen. Excuses
was te lui om bericht te wijzigen want was al aan het typen
Gisteren ook gedaan, assignment binnen 10 min binnen. Wel een beetje lame statspadden maarja ik speel eigenlijk alleen maar ConquestTsurany schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:27:
[...]
Lege rush server pakken en als attacker beginnen. Kom je best ver voor er eens een tegenstander bij komt.
Dat armen dat lukt me ook wel, maar ik red het vaak net tot 2 mcoms, maar die derde krijg ik nooit. Heb nu al 3x gehad dat ik tot 2 mcoms kwam, maar die derde is gewoon onmogelijk voor mij. Zal vast ongetwijfeld aan mijn speelstijl liggen, want ik vind Rush echt helemaal niet leuk.Jimmy-time1 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:15:
[...]
Misschien een idee om squad rush te gaan doen? 4 x 4 en dan met squadmembers afspreken dat 1 persoon telkens de M-com armed?
Edit: ik zit me net te bedenken dat dat waarschijnlijk helemaal niet kan. Het gaat om destroyen en niet om armen. Excuses
[ Voor 11% gewijzigd door Vandread op 22-12-2011 13:46 ]
Verwijderd
Succes. Ik zei goede snipersVandread schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:45:
Nooit van smoke gehoord?Ideaal, 3 man smoke gordijntje ophangen + mortier met smoke, die afwisseld naar normale mortier *plof* weg sniper ^^
Ik ga zo na me werk weer ff op een vlieg servertje spelen je bent welkom me te joinenInFecTedMush schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:50:
@blamethelazy1: InFecTedMush is men nick, speel op vooral op skype en TS.. als je me online ziet join je de squad maarMeestal zit er wel volk mee online..
Goede chopper pilot is welkom, ik join je graag als gunner
Ah, je gaat wel veel met vlamingen spelen
[ Voor 3% gewijzigd door Facenoise op 22-12-2011 13:54 ]
Werken de G toetsen bij jullie wel in BF3? Ik kan geen profile vinden voor BF3.
Op public servers krijg ik het er soms hoe slecht sommige helikopter piloten vliegen. Iedere keer ik als gunner plaatsneem in een heli hoop ik dat ik een goede piloot te pakken heb. Dan vind ik het echt super om als gunner in een heli te zitten, je kan je team echt goed helpen dan vind ikerikvandenberg schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:54:
[...]
Ik ga zo na me werk weer ff op een vlieg servertje spelen je bent welkom me te joinenkzal ook wel ff op ts komen dan!
Ik gebruik die G-toetsen nooit dus ik heb geen idee. Lijkt me dat die dingen voor elk spel toch wel in te stellen zijn? Is net zo iets als extra knoppen op je muis.Nowa schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:00:
[...]
Werken de G toetsen bij jullie wel in BF3? Ik kan geen profile vinden voor BF3.
Offtopic: Crocop ftw
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door InFecTedMush op 22-12-2011 14:05 ]
Op enter drukken dan deployed hij wel en dan de volgende keer dat je dood gaat werkt het wel normaal.Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:03:
heb een raar probleem. Na aantal keren gekilled te zijn. lukt het me niet meer de respawnen. Het deploy knopje is zichtbaar maar reageert niet. Kan ook geen ander spwanpoitn kiezen, of suicideknop gebruiken. Alleen op nieuw BF3 opstarten is het enige wat helpt
Ook niet met de pijltjes toetsen? Daarmee kun je ook je spawnpoint selecteren en met enter zou je dan moeten kunnen spawnen.Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:03:
heb een raar probleem. Na aantal keren gekilled te zijn. lukt het me niet meer de respawnen. Het deploy knopje is zichtbaar maar reageert niet. Kan ook geen ander spwanpoitn kiezen, of suicideknop gebruiken. Alleen op nieuw BF3 opstarten is het enige wat helpt
Ik hou er juist rekening mee, tenminste dat probeer ik. afijn kzal rond 5 uur online zijn je kan me ook adden als je wilt ''FaceNoise''.glennvho schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:01:
[...]
Op public servers krijg ik het er soms hoe slecht sommige helikopter piloten vliegen. Iedere keer ik als gunner plaatsneem in een heli hoop ik dat ik een goede piloot te pakken heb. Dan vind ik het echt super om als gunner in een heli te zitten, je kan je team echt goed helpen dan vind ik![]()
O ja en de puntjes stromen ook heel vlot binnen dan als gunner!
heb ik wel vaker, zit je op de achtergrond in het andere (esc) menu.. paar keer esc en deploy klikken en je komt er wel weer.Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:03:
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Verwijderd
Heb ik ook wel eens last van, ik kan dan echter wel spawnen door op enter te drukken en met de pijltjes kan ik ook nog kiezen op welk spawnpoint.Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:03:
Het is niet zo dat je op een Back to Karkand map speelt waarbij je niet meer kan spawnen als alle vlaggen gecaptured zijn door de tegenstander?Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:03:
Verwijderd
Hahaha grappigTsurany schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:31:
[...]
Het is niet zo dat je op een Back to Karkand map speelt waarbij je niet meer kan spawnen als alle vlaggen gecaptured zijn door de tegenstander?
bad luck gedoe kan door admins komenVerwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:46:
[...]
Hahaha grappigHeb het op alle mappen!!! En verder de reeds bekende probleemtjes met BF3. Meest irritante is " spontane deaths"/bad luck melding. ben je lekker in je Jet bezig, vlieg je blijkbaar tegen onzichtbare bergen aan
![]()
. verder vind ik het wel een leuk spelletje
Verwijderd
Heb ik ook een paar keer gehad. Een keer heb ik me laten doden door een admin, de andere keren leek niets te helpen en ben ik uiteindelijk maar uit de server gegaan. Je kan dan ook geen suicide doen ofzo.NLsandman schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:45:
Bekende bug tsurany, de muis werkt niet meer in het spawn screen cq je kunt niets aan klikken.
Wat ik nu ook al een paar heb gehad is het spawn menu midden in de game nadat ik gerevived ben.
Verwijderd
Volgens mij gewoon een bug, want het gebeurt regelmatig. met name als ik in Jets zit.roboreaper schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:47:
[...]
bad luck gedoe kan door admins komen
Gister zat ik in een Humvee als Gunner laat maar zeggen op 2de plek, rijd mijn willekeurige driver tegen een busje aan op Seine Crossing en ik ga dood door Bad luckVerwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:52:
[...]
Volgens mij gewoon een bug, want het gebeurt regelmatig. met name als ik in Jets zit.
Verwijderd
Had je je gordel niet om?Minaaj schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:56:
[...]
Gister zat ik in een Humvee als Gunner laat maar zeggen op 2de plek, rijd mijn willekeurige driver tegen een busje aan op Seine Crossing en ik ga dood door Bad luck
Soms is die Bad Luck gevoelsmatig "random" inderdaad en is er geen melding in het chatvenster of een andere aanwijzing dat het suicide of een kill was... Soms echter, staat er in het chatvenster --> ADMIN: killed [playername] .. Had dat gisteren 2x in een rondje Strike at Karkand nadat ik iemand met een tank killde ... en één keer nadat ik in en uit een tank stapte die geparkeerd stond...Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:52:
[...]
Volgens mij gewoon een bug, want het gebeurt regelmatig. met name als ik in Jets zit.
Bekend, maar via de pijltjes op je tobo kan je gewoon een spawn selecteren. dan enter drukken, et voila! Maar irri is het wel.Tsurany schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:31:
[...]
Het is niet zo dat je op een Back to Karkand map speelt waarbij je niet meer kan spawnen als alle vlaggen gecaptured zijn door de tegenstander?
Hi Ha Hopjesvla
servers crashen sporadisch op wake, denk dat het toeval was.jterpstra schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:08:
Ik heb volgens mij een server weten te laten crashen.
Misschien iemand die het wil nadoen ? checken of het echt zo is
Map : Wake Island
Men neemt een helikopter. gaat zeer hoog vliegen in mijn geval boven het vliegveld ( flag was vijandelijk )
ik sprong eruit van een enorme hoogte ( vrijwel limiet van skybox )ik drukte op Q met me crosshair gemikt op één van de hangars
kreeg melding dat er iemand zat. pakte me SMAW en schoot één erop af
voordat de SMAW projectiel de grond raakte. Crashte de hele server duurde wel een goede 3 a 5 min voordat deze weer online kwam
Ik probeer het na te doen maar tot nu toe niet succesvol ( heli werd elke keer neergepaft voordat ik het weer kon uitvoeren )
ik denk het niet, ik merkte vreemd gedrag wat ik niet precies kan omschrijven op het moment dat ik de SMAW afvuurde, naar mijn gevoel ben ik de cause of de server crashikbengoofy schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:13:
[...]
servers crashen sporadisch op wake, denk dat het toeval was.
Simpel zelf te testen... probeer het nog een paar keer.. Als je het elke keer reproduceert is het een crash.jterpstra schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:15:
[...]
ik denk het niet, ik merkte vreemd gedrag wat ik niet precies kan omschrijven op het moment dat ik de SMAW afvuurde, naar mijn gevoel ben ik de cause of de server crash
En ik vind het zeer aannemelijk omdat de laatste crash die ze gefixt hebben te maken had met Mobile AA
snel eruit / erin gaan bij einde round.
is ook zo vaag iets wat compleet random kan lijken maar niet is
Ik zal later de dag op een rustige server het weer proberen....GeeEs schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:18:
[...]
Simpel zelf te testen... probeer het nog een paar keer.. Als je het elke keer reproduceert is het een crash.
ga nou geen how-to's geven want voor je het weet zitten er een stel opgeschoten pubers telkens servers down te brengenMAX3400 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:18:
Tot 2x toe een crash gehad/"veroorzaakt" door op Wake in/uit/in/uit een tank te E-en...
Einde verhaal voor client & server toen.
Verwijderd
Verwijderd
Sorry I lol'edInFecTedMush schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:18:
Dit is iets wat toch niet evident gaat zijn om diezelfde situatie opnieuw na te doen EN zelfs al probeer jij ingame die situatie opnieuw na te bootsen, de situatie van de server is weer anders.. (catch folders, belasting,...)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq