Pilot reporting in
ja ik zal je vanavond toevoegen zoals ik een paar post geleden beloofde
mijn id is G-artNL
Wat is er nou weer bot aan mijn opmerking? Ik bevestig alleen maar een mening die ik deel... De opmerking dat je niet zou moeten gamen met kerst is pas bot...Terrz schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:02:
[...]
Dat is wel weer erg bot niet? Ik ben niet gelovig, maar vind het wel leuk om met mijn familie/schoonfamilie de kerstavond door te brengen en s'avonds goed aan de borrel te gaan.Je brengt het nu als of het een geforceerde verplichting is.
Maargoed.. idd beetje slowchat zo.. sorry...
Mijn foutmydoom schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:17:
ja ik zal je vanavond toevoegen zoals ik een paar post geleden beloofdemijn id is G-artNL
ik weet mijn Nick ook niet uit me hoofd gebruik hem nooitTerrz schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:19:
[...]
Mijn fout. Ik kan jou nick niet vinden trouwens...
Ja dat was ook bot, maar die van jou ook. Maar goed, we gaan die beerput niet nog eens open trekkenGeeEs schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:18:
[...]
Wat is er nou weer bot aan mijn opmerking? Ik bevestig alleen maar een mening die ik deel... De opmerking dat je niet zou moeten gamen met kerst is pas bot...
Maargoed.. idd beetje slowchat zo.. sorry...
Iedereen moet gewoon doen wat hij of zij leuk vind met kerst /endofstroy
100% mee eens! Fijne Kerst enzo voor iedereen alvast !Terrz schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:20:
[...]
....
Iedereen moet gewoon doen wat hij of zij leuk vind met kerst /endofstroy
[valt het trouwens op dat ik me enorm verveel op het werk de laatste 3 uur?
[ Voor 14% gewijzigd door GeeEs op 21-12-2011 15:25 ]
Kom dan ff helpen; iets met cross-forest enryption keys voor SID & password migratiesGeeEs schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:24:
[...]
[valt het trouwens op dat ik me enorm verveel op het werk de laatste 3 uur?]

[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 21-12-2011 15:31 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
@MAX3400: Ik wil je wel komen vergezellen tegen 1-2u snachts... zo iets, het zal niet enorm nuchter meer zijn maar fun kan het wel zijn
Moesten mensen zin hebben om me toe te voegen op BL: InFecTedMush
Edit: En ik volg je logica wel omtrent eindejaars periode.. maar sommige mensen (ikzelf) graken daar gewoon inet onderuit, kwestie van famillie ect..
Moesten mensen zin hebben om me toe te voegen op BL: InFecTedMush
Edit: En ik volg je logica wel omtrent eindejaars periode.. maar sommige mensen (ikzelf) graken daar gewoon inet onderuit, kwestie van famillie ect..
[ Voor 27% gewijzigd door InFecTedMush op 21-12-2011 15:33 ]
Security is voor watjes. Lekker gamen!MAX3400 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:31:
Kom dan ff helpen; iets met cross-forest enryption keys voor SID & password migraties
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Bij dezen mogen jullie mij ook toevoegen voor een potje BF tijdens de kerstdagen. Voor mij word het een combi van familie en gamen.
nick: 3rzr
Aangezien BF3 mijn eerste online fps is heb ik nog geen vrienden op battlelog. Jullie mogen me toevoegen. Als je naar mijn stats kijkt zie je dat ik een matige speler ben die van alles wat doet. Het moet vooral leuk zijn om te spelen, stats boeien mij niet zoveel. Vliegen met choppers vind ik toch wel ontzettend gaaf en heb ook alle unlocks voor de attack chopper.
*edit* Zijn er ook mensen die de tv-guided missile gebruiken? Ik vind dat ding maar lastig sturen en een bewegend doel raak je er niet mee. Zijn er tips of moet ik gewoon meer oefenen?
Aangezien BF3 mijn eerste online fps is heb ik nog geen vrienden op battlelog. Jullie mogen me toevoegen. Als je naar mijn stats kijkt zie je dat ik een matige speler ben die van alles wat doet. Het moet vooral leuk zijn om te spelen, stats boeien mij niet zoveel. Vliegen met choppers vind ik toch wel ontzettend gaaf en heb ook alle unlocks voor de attack chopper.
*edit* Zijn er ook mensen die de tv-guided missile gebruiken? Ik vind dat ding maar lastig sturen en een bewegend doel raak je er niet mee. Zijn er tips of moet ik gewoon meer oefenen?
[ Voor 15% gewijzigd door nukom op 21-12-2011 15:41 ]
Ik zit me ook te vervelenGeeEs schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:24:
[...]
100% mee eens! Fijne Kerst enzo voor iedereen alvast !
[valt het trouwens op dat ik me enorm verveel op het werk de laatste 3 uur?]
Zo wat een boeiende discussies allemaal de laatste pagina's!
Om ook een duit in het uiterst interessante 'wie doet wat met kerstmis?' zakje te doen: Kerst is de uitgelezen kans om ongestoord te gamen, geen klant die je belt, alle deadlines vallen altijd vóór de kerst heerlijk! Alleen zondagavond even verplicht kilo's veel te fijn vlees wegwerken (er gaat niets boven een broertje met een bijbaan als slager) en voor de rest op standje autist. Met bier, peuken en extra veel en hard geweld de feestdagen door!
Zie jullie op de GoT servers dit weekend, nog drie dagen voluit werken.......
ontopic: Hoe bevallen de nieuwe Back to Karkand wapens? Ik heb nu de Famas en de QBB-95 ge-unlocked maar die lijken niet echt veel toe te voegen op het bestaande assortiment. Is het de moeite waard om toch te gaan zitten voor die belachelijke assignments (torches, m320 kills etc.)?
Sowieso zit er behalve de Jackhammer nou niet echt een wapen bij die me echt trekt, hoor graag van jullie welke in elk geval must-haves zijn en waarom!
Om ook een duit in het uiterst interessante 'wie doet wat met kerstmis?' zakje te doen: Kerst is de uitgelezen kans om ongestoord te gamen, geen klant die je belt, alle deadlines vallen altijd vóór de kerst heerlijk! Alleen zondagavond even verplicht kilo's veel te fijn vlees wegwerken (er gaat niets boven een broertje met een bijbaan als slager) en voor de rest op standje autist. Met bier, peuken en extra veel en hard geweld de feestdagen door!
Zie jullie op de GoT servers dit weekend, nog drie dagen voluit werken.......
ontopic: Hoe bevallen de nieuwe Back to Karkand wapens? Ik heb nu de Famas en de QBB-95 ge-unlocked maar die lijken niet echt veel toe te voegen op het bestaande assortiment. Is het de moeite waard om toch te gaan zitten voor die belachelijke assignments (torches, m320 kills etc.)?
Sowieso zit er behalve de Jackhammer nou niet echt een wapen bij die me echt trekt, hoor graag van jullie welke in elk geval must-haves zijn en waarom!
Oefenen! In BF2 was het ook erg lastig, totdat je er veel mee had geoefend. Ik haalde er andere heli's die "barrel rolls" deden en soms zelfs jets mee neernukom schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:34:
Bij dezen mogen jullie mij ook toevoegen voor een potje BF tijdens de kerstdagen. Voor mij word het een combi van familie en gamen.
Je moet leren waar de "hitbox" zit van een bewegend doel. Bij choppers in BF2 ging je "door" de heli heen als je er direct op schoot, maar was het altijd bijna altijd raak als je een klein stukje naast de heli richte(waar deze zich 0,1 sec daarvoor bevond)...
Tanks en ander traag materiaal maakte niet zo veel uit
Hehe.. bestaat er überhaupt een topic over "Kerststress" hier op tweakers? Of een plek om je mening/frustratie/boodschap omtrent kerst te delen met elkaar? Denk dat dat best wel leuke reacties kan opleveren...
Alhoewel.. een topic over -al dan niet getweakte- kerstverlichting in het electro gedeelte is wat tweakerswaardiger wellicht ;-)
Alhoewel.. een topic over -al dan niet getweakte- kerstverlichting in het electro gedeelte is wat tweakerswaardiger wellicht ;-)
Lol, dat is voor mij nog een zwaar pijnpunt... ik moet dringend leren raak schieten met die choppers, als pilot dan. Het vliegen lukt wel, maar ik moet toch nog wat technieken of manieren vinden om al mijn raketten van een salvo ook doel te laten treffen. Gunner positie is sowieso heaven
Ik vond die torch en m320 kills erg easy, kost je een paar minuutjes. Iedereen heeft uiteraard een persoonlijke voorkeur maar ik vind de QBB-95 een erg fijn wapen net als de eerste gun van de van de engineer.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:46:
Ik ben nu eenmaal een achievementhoer (10k+ punten in WoW) dus daarom vind ik het ook leuk dat er in bf3 ook achievements zitten.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Wat ik schreef ging over BF2 en de TV-guided missile. Hoe het in BF3 is weet ik nietInFecTedMush schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:52:
Lol, dat is voor mij nog een zwaar pijnpunt... ik moet dringend leren raak schieten met die choppers, als pilot dan. Het vliegen lukt wel, maar ik moet toch nog wat technieken of manieren vinden om al mijn raketten van een salvo ook doel te laten treffen. Gunner positie is sowieso heaven
Ik raak als pilot in BF3 beter als ik ongeveer een duim onder de corsair schiet.
hij draaide al prima hoor, maar nu lijkt hij net wat minder framedrops te hebben. Ik heb ook zelf zitten klooien met het nvidia control panel en de console commands van bf3 dus het is moeilijk inschatten of het echt een verbetering is.MAX3400 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:56:
[...]
Nu pas...
Maar inderdaad; deze driver lijkt weer wat beter te werken voor BF3; heb zelf ook minder last van de knipperende/flitsende groene lijnen/vlakken die in de vorige driver nog wel aanwezig waren.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Thanks, ik zal het eens proberenTerrz schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:57:
[...]
Wat ik schreef ging over BF2 en de TV-guided missile. Hoe het in BF3 is weet ik niet.
Ik raak als pilot in BF3 beter als ik ongeveer een duim onder de corsair schiet.
ja idd die dingen, zal nog eens gaan trainen in een bijna lege server
Die FAMAS is echt matig, me not like. Even snel 350 kills halen en dan L85A2 all the way! Ding is nice!
Oh en de GoT servers gaan met kerst tijdelijk offline. Het gaat tegen de christelijke principes in. Tijdens het kerstfeest moet het leven in teken van Jezus staan. We maken wel een uitzondering voor derde kerstdag.
Oh en de GoT servers gaan met kerst tijdelijk offline. Het gaat tegen de christelijke principes in. Tijdens het kerstfeest moet het leven in teken van Jezus staan. We maken wel een uitzondering voor derde kerstdag.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
trololol?Tsurany schreef op woensdag 21 december 2011 @ 16:18:
Die FAMAS is echt matig, me not like. Even snel 350 kills halen en dan L85A2 all the way! Ding is nice!
Tsurany schreef op woensdag 21 december 2011 @ 16:18:

Verwijderd
ROFLTsurany schreef op woensdag 21 december 2011 @ 16:18:

Laten we dan dice vragen of ze een map met een kerk bouwen

Zie startpost; wat mij betreft is de G53 en de L85A2 een musthave als je die klassen speeltA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:46:
En een nieuwe game modus: Christmas-ModeVerwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 16:41:
[...]
ROFL![]()
Laten we dan dice vragen of ze een map met een kerk bouwen
Geen enkele wapens en voertuigen, behalve sneeuwballen. zodat we allen kunnen knuffelen in de kerk en buiten sneeuwballen gooien
ik speel veel recon dus voor mij was de L96 een must have toch ook echt een goede bold action wapen die
Qbu 88 is maar een slecht wapen daar kan ik niks mee. De enige hoop die ik nog heb is dat er een wapen komt die echt one shot one kill haalt op korte afstand ik word gek van mensen die me killen met 5% leven over omdat ik niet snel genoeg naar mijn pistool kon wisselen
Qbu 88 is maar een slecht wapen daar kan ik niks mee. De enige hoop die ik nog heb is dat er een wapen komt die echt one shot one kill haalt op korte afstand ik word gek van mensen die me killen met 5% leven over omdat ik niet snel genoeg naar mijn pistool kon wisselen
Nickname KasPlantje.
Verwijderd
Aangezien Frostbite meen ik ook in FIFA wordt gebruikt lijkt me dit een strakker plan.Terrz schreef op woensdag 21 december 2011 @ 16:54:
[...]
En een nieuwe game modus: Christmas-Mode
Geen enkele wapens en voertuigen, behalve sneeuwballen. zodat we allen kunnen knuffelen in de kerk en buiten sneeuwballen gooien.
Uhh en dan heb ik het over een potje voetballen op het strijdveld.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2011 16:59 ]
Verwijderd
Volgens mij moet je in BF3 VOOR de chopper schieten, dus waar hij over 0,1 sec gaat zijn, je camera zit namelijk voor de rocket, dus de rocket komt 0,1 sec later dan waar jij bentTerrz schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:57:
[...]
Wat ik schreef ging over BF2 en de TV-guided missile. Hoe het in BF3 is weet ik niet.
er staat een heel mooi filmpje op youtube, kan hem zo snel even niet vinden.
+GvanGiessen schreef op woensdag 21 december 2011 @ 16:58:
...
Qbu 88 is maar een slecht wapen daar kan ik niks mee
Beter?we would also like to tell you that we have picked up the issue since launch with the QBU-88 Sniper rifle and MG36-LMG in back to Karkand not acting as they should. We have identified the problem and are working on a fix.
O vandaar ik dacht al ik heb even met het wapen gespeeld maar ik had zo ongeveer een magazijn per gast nodig om hem te kunnen killen dan ga ik toch voor een kogel uit mijn L96
Nickname KasPlantje.
Hoe valt de l96 eigenlijk te vergelijken met de m98b? Ik gebruik de m98b graag omdat hij heel weinig bulletdrop heeft en de bullet speed ook heel hoog ligt namelijk. Vooral handig voor snipen vanaf de iets langer afstanden.
jamaar, jamaar... de m98b is toch nog beter ;pGvanGiessen schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:06:
[...]
O vandaar ik dacht al ik heb even met het wapen gespeeld maar ik had zo ongeveer een magazijn per gast nodig om hem te kunnen killen dan ga ik toch voor een kogel uit mijn L96
toen ik de l96 unlockte, en die ging gebruiken, was ik zo aan de snelheid van de m98 gewend ( ~25 service stars ) dat ik alles mis schoot met de l96 ;p wat een traag stuk staal is dat zeg
Ook startpost? Iets met statistiekjes enzo...glennvho schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:08:
Hoe valt de l96 eigenlijk te vergelijken met de m98b? Ik gebruik de m98b graag omdat hij heel weinig bulletdrop heeft en de bullet speed ook heel hoog ligt namelijk. Vooral handig voor snipen vanaf de iets langer afstanden.
QBU-88 is niks dus ik neem wel aan dat het beter wordt ja
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Klopt wel ik heb daar 6 serves stars voor dus maar ik merk dat wanneer je de flash hider eraf haalt is hij toch ook best goed dan is het verschil echt heel veel minder M98b is een top wapen maar ik onderscheid me gewoon graag van de restmvz schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:08:
[...]
jamaar, jamaar... de m98b is toch nog beter ;p
toen ik de l96 unlockte, en die ging gebruiken, was ik zo aan de snelheid van de m98 gewend ( ~25 service stars ) dat ik alles mis schoot met de l96 ;p wat een traag stuk staal is dat zeg
Nickname KasPlantje.
Tsurany schreef op woensdag 21 december 2011 @ 16:18:

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd

Nu maar even kijken of ik mn straight pull bolt kan unlocken... drakenactie om te snipen zonder dat ding als je het gewend bent
Bipod > Straight Pull Bolt. Het went snel genoegVerwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:23:
[...]
[afbeelding]
Nu maar even kijken of ik mn straight pull bolt kan unlocken... drakenactie om te snipen zonder dat ding als je het gewend bent
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
gister even op hardcore recon gespeeld.
spotten gaat zoveel moeilijker
en het aimen gaat ook totaal anders.
spotten gaat zoveel moeilijker
Mee eens hoor maar ik heb de straight pull bolt nu dus ik kan weer losVerwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:23:
[...]
[afbeelding]
Speel nu trouwens ook weleens op de tweaker servers
Nickname KasPlantje.
Oh u sillyTsurany schreef op woensdag 21 december 2011 @ 16:18:
Ik ben trouwens ook lid van GoTBF3 clan nu. Sinds vandaag ongeveer
Feel free to add, SolicticeNL
F-35 wat een ding.....
VTOL is echt awesome, maar bochten maakt dat ding als een trein

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
Verwijderd
Een paar procent is belachelijk hoog.Tsurany schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:39:
[...]
Voor de gameserver zelf een prima beheersbare hoeveelheid data maar als elke server dit vier keer stuurt tijdens een ronde in plaats van enkel aan het einde van een ronde betekent het wel een verviervoudiging van de serverload en dat is iets waar je hoe dan ook op moet gaan reageren door meer hardware in te schakelen bij de statsservers. De vraag is of dat de moeite waard is als verreweg het merendeel van de gameservers gewoon niet crashen. Sterker nog, het percentage potjes dat de gameserver crasht is bij mij wellicht maar een paar procent.
Inderdaad in een dogfight ben je gewoon niet wendbaar genoeg om het te winnen tegen een flanker. Als ik in een f35 vlieg en ik zie een leegstaande flanker staan dan dump ik mijn f35 en probeer ik in de flanker te komen.DrumandBass schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:53:
F-35 wat een ding.....![]()
Verwijderd
Waarom zou je uberhaupt een bipod willen gebruiken? Zet je graag een tentje op? Ik schiet ~45%+ raak terwijl ik nooit buk of prone.Phyxion schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:25:
[...]
Bipod > Straight Pull Bolt. Het went snel genoeg
Wat belet je om de specificaties van de recon-wapens in de TS te vergelijken? Er is niet voor niets een enorm uitgebreide openingspost gemaakt. Gebruik die dan ookglennvho schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:08:
Even het plaatje herhalen:

Zoals je kunt zien valt de L96 tussen de M40A5 en de M98B. De M98B heeft heeft een hogere bullet velocity (en dus range) en doet meer damage, maar de rifle heeft echter een lagere magazijncapaciteit dan de L96. Dus het is maar net in welke situatie je zit. Op grote en vrij 'lege' mappen als Operation Firestorm, Caspian Border zou ik zonder twijfel de M98B pakken vanwege de range. Op de wat dichter bevolkte mappen zou je dan weer de L96 kunnen pakken, omdat je dan meer kogels per clip hebt.
Telkens switchen tussen sniperrifles heeft overigens niet mijn voorkeur. Dan moet je weer opnieuw wennen aan de scope icm de bullet drop.
Zou je een klein beetje op de interpunctie willen letten? De punttoets bijt niet hoor!GvanGiessen schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:20:
[...]
Klopt wel ik heb daar 6 serves stars voor dus maar ik merk dat wanneer je de flash hider eraf haalt is hij toch ook best goed dan is het verschil echt heel veel minder M98b is een top wapen maar ik onderscheid me gewoon graag van de rest
M98B-vet met 10 service stars meldt zich
Ligt eraan. Als je de tijd hebt om ergens te gaan liggen en te aimen, dan is de bipod erg handig. Meestal is dat op de wat grotere mappen waar men meer verspreid rondloopt. Op de drukkere mappen pak ik toch echt liever de straight pull bolt, omdat er dan meer actie is en dan moet je snel kunnen herladen.Phyxion schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:25:
[...]
Bipod > Straight Pull Bolt. Het went snel genoeg
Een nadeel van de bipod vind ik dat het ding niet altijd lekker uitklapt. Soms is het een zo'n gedoe. Daarnaast ben je met een bipod langduriger zichtbaar voor de enemy (je moet kruipen). Ik ben meer van het knielen -> opstaan (en adem al inhouden) -> quickscopen -> knielen. De vijand weet niet waar je omhoog komt en dat werkt (voor mij) meestal in het voordeel.
Tenzij je een 4x scope gebruikt, dan heb je namelijk geen scope glare. Mag jij raden welke scope ik standaard gebruikBee.nl schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:59:
De flash suppressor zou geen effect mogen hebben op de bullet velocity (en dus range), maar alleen op de (aimed) accuracy. Sowieso vind ik een flash suppressor op een sniperrifle een beetje knullig. Als ze je muzzle flash niet gezien hebben, dan spotten ze je wel door de scope glare. Vrij nutteloos opzetstukje als je het mij vraagt.
12x?Tsurany schreef op woensdag 21 december 2011 @ 18:00:
[...]
Tenzij je een 4x scope gebruikt, dan heb je namelijk geen muzzle flash. Mag jij raden welke scope ik standaard gebruik
Ik heb een tijdje met de Acog gespeeld op een SV98 maar nu ik een 8x gebruik gaat me acc. toch wel omhoog.
Op een of andere manier beweegt de Acog sneller ofzo als ik ADS.
Met BC2 vond ik dat fijner werken.
Lol @ dice
Filter -> Europe -> Saudi Arabia
[ Voor 5% gewijzigd door Redje op 21-12-2011 18:11 ]
Muzzle flash of scope glare?Tsurany schreef op woensdag 21 december 2011 @ 18:00:
[...]
Tenzij je een 4x scope gebruikt, dan heb je namelijk geen muzzle flash. Mag jij raden welke scope ik standaard gebruik
die damage klopt niet van de M98B
heb af en toe 15HP kill assist met dat ding.vijand wordt gelijk erna gekilled door iemand anders. Misschien zijn grote teen geraakt ofzo
heb af en toe 15HP kill assist met dat ding.vijand wordt gelijk erna gekilled door iemand anders. Misschien zijn grote teen geraakt ofzo
[ Voor 18% gewijzigd door SonyEricsson op 21-12-2011 18:19 ]
Of vanop een heel grote afstand geschoten?SonyEricsson schreef op woensdag 21 december 2011 @ 18:19:
heb af en toe 15HP kill assist met dat ding. Misschien zijn grote teen geraakt ofzo
Edit: Of het was omdat je iemand geschoten had en hij ondertussen al wat hp terug bijgekregen had voordat hij gedood werd door een ander.
[ Voor 19% gewijzigd door glennvho op 21-12-2011 18:21 ]
op 600-1000m jaglennvho schreef op woensdag 21 december 2011 @ 18:19:
[...]
Of vanop een heel grote afstand geschoten?
Dat tweede jaPatriot schreef op woensdag 21 december 2011 @ 18:17:
Muzzle flash of scope glare?
De damage van een M98B is wel degelijk 95%. Dit is echter wel op korte afstandSonyEricsson schreef op woensdag 21 december 2011 @ 18:19:
Natuurlijk zijn headshots altijd one shot one kill met bolt action wapens.
Nickname KasPlantje.
Op lange afstand is de damage minimaal 50+ anders zou je geen one shot headshot kills kunnen maken. Een assist moet altijd 50+ zijn qua punten.GvanGiessen schreef op woensdag 21 december 2011 @ 18:36:
De damage van een M98B is wel degelijk 95%. Dit is echter wel op korte afstand
ik bedoel je minimale hp natuurlijkGvanGiessen schreef op woensdag 21 december 2011 @ 18:36:
[...]
De damage van een M98B is wel degelijk 95%. Dit is echter wel op korte afstand
er staat 59 , en dat klopt dus niet
en die 95% is op hardcore....daar is het altijd 95% ...ook van 1600m in je been
op je koppie is natuurlijk gewoon een kill zoals met alle rifles
95-59 damage doet de M98B, wat je ook zegt het verandert er niets aan.SonyEricsson schreef op woensdag 21 december 2011 @ 18:42:
[...]
ik bedoel je minimale hp natuurlijk
er staat 59 , en dat klopt dus niet
en die 95% is op hardcore....daar is het altijd 95% ...ook van 1600m in je been
op je koppie is natuurlijk gewoon een kill zoals met alle rifles
Dat jij een 15pt kill assist kreeg zal je wel verkeerd gezien hebben.
Het zijn overigens geen percentages, want dan zou op hardcore het ook geen one shot kill zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 21-12-2011 18:54 ]
Alleen in hardcore of een target dat al geraakt was.Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 18:58:
Klopt het dat de SV98 met 1 kogel in kill kan maken zonder HS?
nee kan alleen met HS of een ander moet hem al geraakt hebbenVerwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 18:58:
Klopt het dat de SV98 met 1 kogel in kill kan maken zonder HS?
Nickname KasPlantje.
Verwijderd
krijg het toch echt niet voor elkaar om wat ik nu zeker nodig heb om die L96 ooit te pakken te krijgen,
elke keer dat ik probeer ene te killen met the knife.........ben ik altijd de klos en dus weeeeeer dood
, ik doe mn best maar ja hoe dan ook ze hebben mij altijd door dat ik eraan kom met die knife

elke keer dat ik probeer ene te killen met the knife.........ben ik altijd de klos en dus weeeeeer dood

Verwijderd
Welk sniper rifle doet het dan wel met 1 schot?GvanGiessen schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:04:
[...]
nee kan alleen met HS of een ander moet hem al geraakt hebben
Echt tof gedaan van Dice!Kazu schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:18:
Edit: Ik rende gisteren ook in Sharqi de trappen op in het TV station. Opeens hoor ik in de verte iets bekends, dus ik loop richting zo'n gesloten deur halverwege dat trappenhuis. Ineens zo'n feest van herkenning; ze hadden namelijk het BF2 MEC laadscherm muziekje achter die deur spelen. Toch leuk, dat soort easter eggs
In Karkland... zit het ook:
Geen enkele sniper rifle doet 1 shot 1 kill zonder HS. Leest nou niemand die recon chart die ik net gepost heb? Dit is een opzoekvraagje, kom op mensen!Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:20:
[...]
Welk sniper rifle doet het dan wel met 1 schot?
Jawel bedank in elk geval voor het posten.Bee.nl schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:22:
[...]
Geen enkele sniper rifle doet 1 shot 1 kill zonder HS. Leest nou niemand die recon chart die ik net gepost heb? Dit is een opzoekvraagje, kom op mensen!
Als ik nog een verbeter puntje mag noemen DICE graag een sniper rifle met 1 shot 1 kill zonder HS
iets van een M200 intervention of een MCmillan Tac50 ofzo gewoon om recon wat sterker te maken
[ Voor 9% gewijzigd door GerGio op 21-12-2011 19:32 ]
Nickname KasPlantje.
Ja en dan gaat iedereen weer quickscopen of dan krijgen we de bush wookie toestanden van BFBC2. Er is een reden dat de snipers geen 100 damage doen.GvanGiessen schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:27:
[...]
Jawel bedank in elk geval voor het posten.
Als ik nog een verbeter puntje mag noemen DICE graag een sniper rifle met 1 shot 1 kill zonder HS
iets van een M200 intervention of een MCmillan Tac50 ofzo gewoon om recon wat sterker te maken

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waarom denk je dat ze dit gedaan hebben dan?GvanGiessen schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:27:
[...]
Jawel bedank in elk geval voor het posten.
In BC2 was het rampzalig.
In BC2 was toch geen enkele sniper 1 shot one kill (zonder HS)?
Alleen hardcore was een lachertje, VSS met red dot
http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/Redje schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:48:
In BC2 was toch geen enkele sniper 1 shot one kill (zonder HS)?

Verwijderd
Ik quick scope sowieso al, de hitbox van hoofdjes is echt te groot in deze game ...DanielWW2 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:43:
[...]
Ja en dan gaat iedereen weer quickscopen of dan krijgen we de bush wookie toestanden van BFBC2. Er is een reden dat de snipers geen 100 damage doen.
Zolang geleden was het niet dat ik BC2 heb gespeeld en nu al vergeten... zucht wordt oud

Begint aan rage post op battlelog. (nee ik doe het niet echt, ben te lui)Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:53:
[...]
Ik quick scope sowieso al, de hitbox van hoofdjes is echt te groot in deze game ...
These aren't the charts you're looking for.Bee.nl schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:22:
[...]
Leest nou niemand die recon chart die ik net gepost heb? Dit is een opzoekvraagje, kom op mensen!
lolunfor schreef op woensdag 21 december 2011 @ 18:53:
[...]
95-59 damage doet de M98B, wat je ook zegt het verandert er niets aan.
Dat jij een 15pt kill assist kreeg zal je wel verkeerd gezien hebben.
Het zijn overigens geen percentages, want dan zou op hardcore het ook geen one shot kill zijn.
no offense hoor , maar bf3 zit zoveel bugs/verkeerde hitpoint detection dat ik het bijna zeker weet.
ook met dat geen enkele sniperrifle je 1 hit 1 kill kan zonder HS. Dat kan dus zeker wel
meerdere malen iemand geraakt met volledige health die in 1x doodging, maar ik geen hs voor kreeg en dus geen marksman bonus. En degene heeft 100% volledige health.
Waarom ik dit zo zeker weet?
omdat ik de target vaak wel een minuut lang achtervolg met me scope. Staat hij eindelijk stil ....dan raak ik hem. instant kill , maar geen hs.
Dus of de detection moet fout zijn. Of juist dat eem hit im de upper/uppertorso (borst/schouder hoogte) wel een instant kill is
Wat me ook opvalt - en ik speel nu zo'n 100 uur - dat je soms geraakt wordt terwijl je al in cover gedoken bent, dus om de hoekjes. Of als je in prone gaat, dat er 1 seconde erna nog een hitdetectie is terwijl je voor een enorme rots ligt etc etc. - en ja, het is geen LMG die door dingen heen schiet, dat weet ik ook, het is echt de kogels die te laat zijn maar je om het hoekje toch nog schijnen te raken. Het voelt niet altijd even goed aan als je geraakt wordt, lijkt soms toch een delay in te zitten.
[ Voor 19% gewijzigd door Rudios op 21-12-2011 20:03 ]
Whole lot of stars ***
1ste spawn van vandaag, recht naast de vijand!
I LOVE YOU DICE! (daarna rondje afgelopen
)
I LOVE YOU DICE! (daarna rondje afgelopen

ligt eraan.... als het een sniper is die je raakt...die kogel komt uit de lucht. vaak denken mensen dat ze volledig achter cover zitten, maar voor een sniper ziet die je alsnog.Rudios schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:01:
Wat me ook opvalt - en ik speel nu al 100 uur - dat je soms geraakt wordt terwijl je al in cover gedoken bent, dus om de hoekjes. Of als in prone gaat, dat er 1 seconde erna nog een hitdetectie is terwijl je voor een enorme rots ligt etc etc. Het voelt niet altijd even goed aan als je geraakt wordt, lijkt soms toch een delay in te zitten.
Soms ik het gewoon lag van de verbinding. voorals bij 64p servers werkt de detectie niet optimaal. Vanuit de radio tower is het grappig want soms zie je mensen / jeeps warpen. Ze verdwijnen en dan komen ze 10m verder gewoon weer tevoorschijn.
Ik kan mij de laatste keer niet meer herrineren dat ik in een van de maps van B2K door een camperende sniper in het hoofd ben geschoten, of zelfs beschoten ben. Alleen maar quickscopers of een afstand van een kleine 100 meter.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Ja dat heb ik ook nog wel eens.Fantasma schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:04:
1ste spawn van vandaag, recht naast de vijand!
I LOVE YOU DICE! (daarna rondje afgelopen)
Zoals spawnen voor een vijandelijke tank zijn loop, voor een IFV ets.

Verwijderd
Miss een domme vraag maar kun je ook ergens zien met welk wapen je de verste HS heb gemaakt?
Voertuig killen met repair tool is bijna onmogelijk lijkt het. Ze springen er altijd uit. Wel handig als je een tank wil jatten van een tegenstander
Ik ben wel eens midden in een vuur gespawned in Operation Metro. Vond ik wel een goed moment om een keer te ragenDanielWW2 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:06:
[...]
Ja dat heb ik ook nog wel eens.
Zoals spawnen voor een vijandelijke tank zijn loop, voor een IFV ets.

Ik spawnde er niet direct in, maar iemand spawnde naast me waardoor ik rechtstreeks op de barbeque geschoven werd.
[ Voor 10% gewijzigd door rickyy op 21-12-2011 20:09 ]
Zo dan net een heerlijk rondje vooral rond gereden in een LAV, echt kills binnenharken
Helaas dan op laatste moment nog net naar de 4e plek geflikkerd worden
Zo heb ik nog een leuke. Ik ben wel eens bij damavand peak bij rush naast de clif gespawnt.rickyy schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:08:
[...]
Ik ben wel eens midden in een vuur gespawned in Operation Metro. Vond ik wel een goed moment om een keer te ragen. (en ja, ik ging dood, kan ook niet anders als je nog ruim 10 seconden moet wachten voordat je mocht bewegen. )
Ik spawnde er niet direct in, maar iemand spawnde naast me waardoor ik rechtstreeks op de barbeque geschoven werd.

Beat that.
En dan ook nog een vraag. Zo te zien gebruikt hij ook de color mod maar kan dit nou eigenlijk zonder problemen met punkbuster ets? Zo ja dan ga ik het denk ik ook maar eens proberen want het ziet er wel mooier uit.
PS: awesome commentary.
Hij is kleurenblind neem ik aan. (speelt op colorblind mode)DanielWW2 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:26:
[...]
Zo heb ik nog een leuke. Ik ben wel eens bij damavand peak bij rush naast de clif gespawnt.![]()
Beat that.(ja ik was dood)
[video]
En dan ook nog een vraag. Zo te zien gebruikt hij ook de color mod maar kan dit nou eigenlijk zonder problemen met punkbuster ets? Zo ja dan ga ik het denk ik ook maar eens proberen want het ziet er wel mooier uit.
PS: awesome commentary.
Ik heb net iets gedrukt en er komt opstaan:
Chatmode always visible....
Ik was me even aan het vervelen en heb nog even een postertje gemaakt voor BF3.
Het komt namelijk nog te vaak voor dat mensen niet spotten...[

Koffie en meer...
Verwijderd
Net voor het eerst een cheater ge-report. Echt zo lame spelen met een aimbot. Kan niet snappen dat zoiets leuk is.
Verwijderd
Ik ben niet kleurenblind maar ik vind het wel duidelijker.Minaaj schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:42:
[...]
Hij is kleurenblind neem ik aan. (speelt op colorblind mode)
http://battlelog.battlefi...w/2832654489494744784/66/Fantasma schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:42:
Ik heb net iets gedrukt en er komt opstaan:
http://www.stompfest.com/...php?29876-BF3-ingame-chat
Ik kende het ook nog niet. De chat verdwijnt best snel, dus het kan wel eens handig zijn.pressing H to enable the chat window to ALWAYS VISIBLE, HIDDEN, or POPUP
Ik probeer het net ook en het is gewoon net wat minder wazig dan als het uit staat.Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:54:
[...]
Ik ben niet kleurenblind maar ik vind het wel duidelijker.
DICE heeft de kleuren echt verpest in BF3. Z'n engine, z'n mooi spel en dan deze overbelichting.

Ziet er bekend uitMasselink schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:43:
[afbeelding]
+1Masselink schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:43:
[afbeelding]
Zo moeilijk is dat toch niet te snappen? Iedereen boos/jaloers maken met een gigantische killstreak en de meeste punten binnen halen zou toch een behoorlijk voldaan gevoel geven. (dit zit in de humaanse aard helaas.)Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:49:
Net voor het eerst een cheater ge-report. Echt zo lame spelen met een aimbot. Kan niet snappen dat zoiets leuk is.
Battlefield 3 crasht bij mij naar ongeveer 2 a 3 min spelen. Krijg de melding Battlefield 3 reageert niet meer. Meer mensen hier last van??
Setup:
Amd x4 955 3,2ghz
4 GB geheugen
Nvidia GTX 460 1gb gddr5
Setup:
Amd x4 955 3,2ghz
4 GB geheugen
Nvidia GTX 460 1gb gddr5
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.