Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:19

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Mensen moeten niet zo jammeren als ze tijdens het spawnen bij een vlag vrijwel meteen worden afgeschoten. Je hebt het zelf aardig in de hand namelijk. Wordt er flink gevochten (wat je in spawn menu kunt zien), dan spawn je bij een squadmember of een andere vlag. Anders kies je er zelf voor om meteen in de actie te belanden.

Wat misschien wel een leuke optie zou zijn is als je zou kunnen kiezen bij welk spawnpunt je gaat spawnen. De meeste vlaggen bevatten namelijk meerdere spawns en nu weet je eigenlijk nooit op welke spawn je terecht gaat komen. Een onderverdeling zou dus wel nice zijn imho.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikvandenberg schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:54:
[...]

Even een tip, de meeste mensen hebben in hun sig of aan de zijkant hun BF3 naam erbij staan. Kan je ook zonder te vragen er een zooitje toevoegen.

Je bent welkom om mij te adden. ''FaceNoise"
Thanks voor de tip. maar vind het netjes om het eerst te vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-10 19:51
[quote]StealthyPeanut schreef op woensdag 21 december 2011 @ 08:49:
[...]

Hoe laat was dat ongeveer? Wij waren al gestopt, maar was de server daarna nog vol?

Er zijn nogal wat bugs bij de servers en de spelers na de laatste updates helaas...

[...]

*knip*
eum na 12 uur was dat en na anderhalf uur in een potje.. waren zon 8 mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
SumBeam schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:33:
Gisteren een erg leuk potje gehad op Caspian Border, 1020 tickets en 51 minuten gespeeld. Teams waren goed balanced, met 0-43 gewonnen :)

En ik heb ook eindelijk mijn ribbons gehaald voor 'Melee' en 'Emplaced Stationary Weapons'. Nog 3 te gaan, dan heb ik alle 45. Die twee die ik nog moet zijn redelijk te doen, alleen de laatste is vrij lastig denk ik, 3 M-Coms destroyen.

Deze week heb ik me wel heel erg vermaakt met de tank en guided missiles op heli's met de laserpaint positie!
3 mcoms destroyen is makkelijk niet zon hele drukke server opzoeken.
die verdedigen is moeilijker.
weet nog steeds niet hoe je die krijgt, bij hoeveel mensen je neer schiet dus die ribbon haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leosand schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:10:
[...]

3 mcoms destroyen is makkelijk niet zon hele drukke server opzoeken.
die verdedigen is moeilijker.
weet nog steeds niet hoe je die krijgt, bij hoeveel mensen je neer schiet dus die ribbon haalt.
Je moet ze neerschieten terwijl ze aan het planten zijn. Geen grap. Dat vindt Dice kennelijk een top verdediging. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-10 12:18
Tsurany schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:58:
[...]

Stewie! heeft het hier over het syncen van de multiplayer gamedata, niet de Origin Cloud data. Dat laatste is inderdaad een two way sync, dat eerste zou ik geen synchroniseren willen noemen maar gewoon het uploaden van de data naar de statsservers toe. Er wordt niet gezorgd dat de statsservers in sync zijn met de gameserver, de data wordt gewoon aangeleverd en door de statsservers verwerkt.
Inderdaad, zover was het me nu duidelijk. Maar dat dat maar 1x aan het einde van een ronde zou kunnen is gewoon te dom. Het kan door de gameserver prima constant/per event worden opgeslagen in een logbestand dat bij een eventuele mapchange/crash/whatever voor ander issue gewoon op dat moment geupped wordt naar een statsserver... Het zou imho zelfs per stap kunnen inderdaad.. zelfs per centimeter die je aflegt in de game.. maargoed... dat is wellicht wat overdreven ;-) Het blijven simpele tabelletjes en imho een prima beheersbare hoeveelheid data... Maargoed.. ik vind het allemaal niet zo erg boeiend die stats.. het geeft soiso al een enorm vertekend beeld.. het is alleen jammer als je net ff in die ronde wat leuke /lastige medals oid hebt gehaald.. maargoed, die win je dan de ronde daarna gewoon nog een keer ;-) dubbel lol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:11:
[...]

Je moet ze neerschieten terwijl ze aan het planten zijn. Geen grap. Dat vindt Dice kennelijk een top verdediging. :P
ja ok maar bij hoeveel krijg je een ribbon?
meer dan 2 in elk geval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
leosand schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:21:
[...]

ja ok maar bij hoeveel krijg je een ribbon?
meer dan 2 in elk geval??
Dat staat toch gewoon bij die ribbon.. 4 kills moet je maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:25
GeeEs schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:13:
[...]

Inderdaad, zover was het me nu duidelijk. Maar dat dat maar 1x aan het einde van een ronde zou kunnen is gewoon te dom. Het kan door de gameserver prima constant/per event worden opgeslagen in een logbestand dat bij een eventuele mapchange/crash/whatever voor ander issue gewoon op dat moment geupped wordt naar een statsserver... Het zou imho zelfs per stap kunnen inderdaad.. zelfs per centimeter die je aflegt in de game.. maargoed... dat is wellicht wat overdreven ;-) Het blijven simpele tabelletjes en imho een prima beheersbare hoeveelheid data... Maargoed.. ik vind het allemaal niet zo erg boeiend die stats.. het geeft soiso al een enorm vertekend beeld.. het is alleen jammer als je net ff in die ronde wat leuke /lastige medals oid hebt gehaald.. maargoed, die win je dan de ronde daarna gewoon nog een keer ;-) dubbel lol ;)
Als je dit 3 maal na elkaar mag doen omdat het spel iedere keer crashte dan kan ik je verzekeren, de lol is er dan wel af hoor! ;)

Voor medals vind ik het dan weer niet zo erg, maar wel als ik bijvoorbeeld eindelijk dat nieuwe wapen of een upgrade heb kunnen unlocken tijdens een heel goed potje. Dan baal ik er soms echt van om het dan weer opnieuw te moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 15:14
servercrash != clientcrash.

En vooral die laatste komt veel voor in vergelijking met servercrash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Wapens/unlocks en veel medals tellen cumulatief, dus die haal je soiso wel...
Het zijn --als ik het ff snel na ga- alleen de ribbons die je per ronde moet vrijspelen...

maw... als je 10 rondjes speelt met 1 kill met een bepaald wapen is dat hetzelfde als 1 potje met 10 kils met dat wapen.. alleen krijg je in het laatste geval alleen de wapen ribbon... ;)

De unlocks bij 10 kills krijg je in beide gevallen.

[ Voor 55% gewijzigd door GeeEs op 21-12-2011 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
GeeEs schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:22:
[...]

Dat staat toch gewoon bij die ribbon.. 4 kills moet je maken...
eum neen er staat defend 4 mcom stations.
maar je zult waarschijnlijk gelijk hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Ja, het staat er als: defend 4 MCOMS, maar dat betekent inderdaad 4 kills terwijl de MCOM (mag 4x dezelfde MCOM zijn) gearmt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Misschien een wat domme vraag, maar wat is een mcom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02:37

BioHazard

*\o/*

glennvho schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:31:
Misschien een wat domme vraag, maar wat is een mcom?
Dat zijn de punten die je aan moet vallen/verdedigen in Rush modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren jullie zitten er allemaal naast....

Het gaat er om dat je 4 MCOMS in 1 potje moet "Disarmen"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
BioHazard schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:33:
[...]

Dat zijn de punten die je aan moet vallen/verdedigen in Rush modus.
Ik speel vooral conquest dus daarom dat het mij niet bekend in de oren klonk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-10 14:49
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:36:
Heren jullie zitten er allemaal naast....

Het gaat er om dat je 4 MCOMS in 1 potje moet "Disarmen"...
echt niet !!! 4 x gastje killen die hem aan het armen is..... voor disarmen krijg je niets (behalve 200 punten)

[ Voor 3% gewijzigd door WeeDzi op 21-12-2011 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:44
Zo, net de 290.53 beta driver geinstalleerd. Ik denk niet dat er een verschil merkbaar is, maar we zullen zien.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
WeeDzi schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:45:
[...]

echt niet !!! 4 x gastje killen die hem aan het armen is..... voor disarmen krijg je niets (behalve 200 punten)
Voor wie dat ribbon graag wil hebben stel ik het volgende voor, waarschijnlijk ook het makkelijkst. Ga als recon met sniper op 200 meter afstand staan van een mcom wacht gewoon net zolang tot er iemand hem armt en shoot.. repeat 4 times..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeeDzi schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:45:
[...]

Bij conquest krijg je flag defender ribbon als je dicht bij de vlag staat en vijanden dood schiet. Al sta je naast de vlag en schiet je hem 100 meter verder dood.

Bij mcom defender ribbon geld het volgensmij alleen als je iemand dood schiet die hem daadwerkelijk aan het armen is.

Ze hadden het gelijk moeten trekken zoals in conquest vind ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
erikvandenberg schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:50:
[...]

Voor wie dat ribbon graag wil hebben stel ik het volgende voor, waarschijnlijk ook het makkelijkst. Ga als recon met sniper op 200 meter afstand staan van een mcom wacht gewoon net zolang tot er iemand hem armt en shoot.. repeat 4 times..
Je zult inderdaad moeten campen want het zou te toevallig zijn als je 4 keer toevallig langs een MCOM loopt en een gastje killed als ie aan het armen is.....

dus ja zo heb ik em ook gehaald wachten in een vrij rustige server, liever wat dichterbij dan 200 m want dan hoor je em de code intikken voor het armen ( de bliepjes voor het alarm). Ik wilde hem graag hebben voor de volledigheid en speel eigenlijk weinig rush. Die MCOM attack is moeilijker omdat je dan daadwerkelijk 3 MCOMs moet vernietigen, alleen armen is dan niet genoeg.

edit
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:54:
[...]

Bij conquest krijg je flag defender ribbon als je dicht bij de vlag staat en vijanden dood schiet. Al sta je naast de vlag en schiet je hem 100 meter verder dood.

Bij mcom defender ribbon geld het volgensmij alleen als je iemand dood schiet die hem daadwerkelijk aan het armen is.

Ze hadden het gelijk moeten trekken zoals in conquest vind ik :/
tja tis een keuze...... volgens mij krijg je alleen een flag defender als je de vijand doodschiet als HIJ de flag overneemt/ kan overnemen. ik heb er alleen nooit op gelet omdat ik die ribbon nog wel eens krijg :D

[ Voor 27% gewijzigd door WeeDzi op 21-12-2011 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magiciano
  • Laatst online: 01-10 20:06
MCOM defender is bij mij ook 1 van de 2 ribbons die ik nog mis, al klinkt hij niet héél moeiljk.
De andere is Squad Wipe Ribbon.
Vraag me nog steeds af wat de exacte eisen zijn voor die laatste?

Vanmiddag eindelijk bij de colonel club :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
MCOM attacker ribbon haal je simpel + heel veel punten door gewoon even in een rush server te stappen die leeg is en start bij 1 player... ;-) Alle MCOMS opblazen en klaar is kees.. heb je de ribbon 2x

Ik vind dat ze de attacker moeilijker hadden moeten maken, hiervoor moet je er maar 3 destroyen.. defenden is imho veel moeilijker (behalve als je met een maatje samen even een server instapt natuurlijk) maar daar moet je er 4 van halen in een ronde... Ik geef het je te doen in één normaal rondje..

^ squad wipe is 2x compleet squad killen... het maakt daarbij volgens mij niet uit hoeveel players er in dat squad zitten ... wellicht meer dan 1 ? Kan je makkelijk testen met wat vrienden in een lege server.

[ Voor 17% gewijzigd door GeeEs op 21-12-2011 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaht
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:47
nuff said:)

[ Voor 44% gewijzigd door Petaht op 21-12-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 18:32
Die squad wipe is vaag, zonder dat ik het wist haalde ik 2x die ribbon in 1 rondjes, zonder dat ik wist wat het was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
GeeEs schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:01:
MCOM attacker ribbon haal je simpel + heel veel punten door gewoon even in een rush server te stappen die leeg is en start bij 1 player... ;-) Alle MCOMS opblazen en klaar is kees.. heb je de ribbon 2x

Ik vind dat ze de attacker moeilijker hadden moeten maken, hiervoor moet je er maar 3 destroyen.. defenden is imho veel moeilijker (behalve als je met een maatje samen even een server instapt natuurlijk) maar daar moet je er 4 van halen in een ronde... Ik geef het je te doen in één normaal rondje..

^ squad wipe is 2x compleet squad killen... het maakt daarbji volgens mij niet uit hoeveel players er in dat squad zitten ... wellicht meer dan 1 ? Kan je makkelijk testen met wat vrienden in een lege server.
ja precies maar dan moet je eerst zon server zoeken...... ook neit veel moeite trouwens in een niet al te volle server is het een lastige opdracht MCOM attacker. Defender is dan lastig omdat je tegenstanders nodig hebt inderdaad, het campen opzich is niet te ingewikkeld dacht ik.....

maar wat inderdaad aangegeven is vind ik het 2 van de meest waardeloze ribbons.... Maar goed je wil je straatje vol hebben toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
HamburgerHenk schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:06:
Die squad wipe is vaag, zonder dat ik het wist haalde ik 2x die ribbon in 1 rondjes, zonder dat ik wist wat het was :P
Het woord zegt toch al genoeg? Je heb een compleet squad gekilled..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 20:26

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

erikvandenberg schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:09:
[...]

Het woord zegt toch al genoeg? Je heb een compleet squad gekilled..
Heel makkelijk te doen als iemand solo in een squad zit :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een onzin ribbon, want ik krijg ook een MCOM defender melding op het moment dat ik hem disarm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
Rub3s schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:01:
Ik zag gisteren opeens dat ik de wapens van Physical Warfare pack had geunlocked, of was dat al langer? (heb geen pre-order gedaan)
Latere reaktie van mijn kant maar http://battlelog.battlefi...view/2832654776591801773/ (2 dagen geleden gepost)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 23:09
Ik had het een keer eerder gelezen in de BF3 topics. Maar als je de ribbon voor 4x MCOM defend makkelijk wil halen, moet je squadleader zijn en defend op een MCOM zetten. Heb het zelf nog niet kunnen testen, omdat ik eigenlijk alleen maar Conquest speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Ik heb die hard zitten campen bij de MCOM op Operation Metro voor die Ribbon.
Als ze gingen planten, gelijk neerknallen en dat dan 4 (?) keer ;P

[ Voor 40% gewijzigd door vinom op 21-12-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GeeEs schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:13:
Voor de gameserver zelf een prima beheersbare hoeveelheid data maar als elke server dit vier keer stuurt tijdens een ronde in plaats van enkel aan het einde van een ronde betekent het wel een verviervoudiging van de serverload en dat is iets waar je hoe dan ook op moet gaan reageren door meer hardware in te schakelen bij de statsservers. De vraag is of dat de moeite waard is als verreweg het merendeel van de gameservers gewoon niet crashen. Sterker nog, het percentage potjes dat de gameserver crasht is bij mij wellicht maar een paar procent.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydoom
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:06

mydoom

omnomnom

ik vlieg tegenwoordig veel met de attackheli met een maat van me.. ( ik ben piloot en hij is gunner) nu zijn we een beetje opzoek naar de beste loadout wat we tot nu toe hebben is :

Piloot
  • Stealth
  • IR Flares
  • AA missle ( heat seeking)
Gunner
  • maintenance
  • IR flares
  • Guide missles
we hebben gekozen voor dubbel flares zodat we zonder veel problemen kunnen door vliegen bij een lock van een heatseeker... we spreken af wie er Flares dropt en wie daarna zodat je bijna alle inkomende Heatseekers kan omzeilen ....

Verder is de piloot voornamelijk verantwoordelijk voor het spotten van ground enemies, en het uitschakelen van helicopters (met hulp van de gunners machine gun)

De taak van een gunner is het uitschakelen van ground enemies ( hulp van piloot bij tanks andere rijdend schroot)

Wat denk jullie van deze loadout en hoe hebben jullie het staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
mydoom schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:41:
ik vlieg tegenwoordig veel met de attackheli met een maat van me.. ( ik ben piloot en hij is gunner) nu zijn we een beetje opzoek naar de beste loadout wat we tot nu toe hebben is :

Piloot
  • Stealth
  • IR Flares
Gunner
  • maintenance
  • IR flares
  • Guide missles
we hebben gekozen voor dubbel flares zodat we zonder veel problemen kunnen door vliegen bij een lock van een heatseeker... we spreken af wie er Flares dropt en wie daarna zodat je bijna alle inkomende Heatseekers kan omzeilen ....

Verder is de piloot voornamelijk verantwoordelijk voor het spotten van ground enemies, en het uitschakelen van helicopters (met hulp van de gunners machine gun)

De taak van een gunner is het uitschakelen van ground enemies ( hulp van piloot bij tanks andere rijdend schroot)

Soflam / Laiser paint + Javelin -> ;w

CITV + Guided -> ;w

Als pilot kan je in mijn ogen beter de EMC Jammer nemen. Deze disabled ook de soflam lock. Je kan dan wegduiken en oriënteren waar het vandaan komt.

En als gunner gebruik ik altijd Thermal Vision (of weet ik het, zwart wit). Je ziet echt alle infanterie van een ruime afstand. Hier kan je echt veel kills halen als je een goede piloot hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door StealthyPeanut op 21-12-2011 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
StealthyPeanut schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:45:
[...]

CITV + Guided Shells -> ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

@mydoom , gebruik de IR sight is bij je gunner lijkt me ideaal.
Dan zie je alle infantrie en hoef jij niet te spotten voor je maatje!

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydoom

mydoom

omnomnom

jep die dingen zijn heel vervelend maar ja er zijn maar een paar die dingen gebruiken :P
is er eigenlijk een mogelijkheid om iets daar tegen te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydoom

mydoom

omnomnom

Arnevld schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:46:
@mydoom , gebruik de IR sight is bij je gunner lijkt me ideaal.
Dan zie je alle infantrie en hoef jij niet te spotten voor je maatje!
nadeel is alleen dat de flares niet heel snel reloaden waardoor je weer extra kwetbaar bent vooral bij helis die bij jou de 'first lock' hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
mydoom schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:48:
[...]

jep die dingen zijn heel vervelend maar ja er zijn maar een paar die dingen gebruiken :P
is er eigenlijk een mogelijkheid om iets daar tegen te doen ?
Niet echt, daarom gebruikt mijn squad ze altijd... d:)b Zelfs al een paar keer een tegemoetkomende jet ermee uit de lucht geknald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
MAX3400 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:49:
[...]

Niet echt, daarom gebruikt mijn squad ze altijd... d:)b Zelfs al een paar keer een tegemoetkomende jet ermee uit de lucht geknald :)
De ECM Jammer ofzo is er goed tegen. Op het moment dat je gelocked wordt. Maar je weet niet waardoor je gelocked wordt, dat is een beetje lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ECM gebruiken, en heel snel wegwezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydoom

mydoom

omnomnom

[...]

ik probeer met zo snel mogelijk afstand te maken zodat de lock weg gaat..
gisteren net optijd dat de lock weg was en dat je verderop een javelin ziet neerstorten...

voordeel van die soflams dat ze een mooie roode gloeit hebben waardoor ze makkelijk van een afstand kan uitschakelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mydoom schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:41:

Piloot
  • Stealth
  • IR Flares
Gunner
  • maintenance
  • IR flares
  • Guide missles

Ik gebruik samen met een maat van me bijna het zelfde. Enige verschil is dat wij altijd gebruik maken van thermal vision met fast reload/flares (weet even niet meer welk nummer de perks hebben). We passen de flares aan, aan de map en het team waar we tegen spelen. Vaak hebben we de 2e set flares niet nodig net als maintainance. Gewoon een incaseren een raket en dan gewoon ergens landen en repairen. Als er veel AA actief is maken we er wel meer gebruik van.

We hebben zo veel mensen gek gemaakt met onze counter AA strategy. Gewoon kijken waar de raketten vandaan komen dan flares of een incasseren. Maar je weet dan wel waar hij zit en zeker met thermal schakel je ze snel uit. Dan snel je chopper repairen en zelfde truuk paar keer uithalen. Meestal raakt de vijand zo gedemotiveerd dat hij een andere speelstijl kiest :9

Alleen af en toe moeite met goede piloten of AA voertuigen. Maar daar schakel ik de rest van me squad mates voor in aangezien we meestal met stuk of 4/6 vrienden in de zelfde server zitten met skype aan. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:45:
[...]
Haha zat gister met 2 vrienden op de hijskraan in Gulf of Oman, eentje zet soflam neer, wij met javelins op alle choppers/tanks schieten die gelockt worden. Dan denken ze flares te gooien en vrolijk verder te vliegen, maar nee hoor! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydoom

mydoom

omnomnom

nadeel is alleen dat me maat niet zoveel kan spelen vanwege school/stage iod( wat voor mij trouwens geen probleem is maar goed :) )
dus ik speel veel alleen dus ik heb geen squad die me kan helpen dus als er nog ergens een plekje over is of als iemand nog op zoek is naar een redelijke goede ( vooral niet als arrogant opnemen ) piloot. hou ik mezelf aanbevolen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Nadeel als je niet goed kan communiceren (voice dus) dat de piloot bijna altijd voor zichzelf vliegt, terwijl met een goede combinatie de gunner echt heel goed is. Ik betrap mezelf hier ook iets te vaak op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydoom

mydoom

omnomnom

Tk55 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:05:
Nadeel als je niet goed kan communiceren (voice dus) dat de piloot bijna altijd voor zichzelf vliegt, terwijl met een goede combinatie de gunner echt heel goed is. Ik betrap mezelf hier ook iets te vaak op!
daarom hebben 'wij' altijd skype aan zodat we ook kunnen bepalen wie flares dropt en wat we aanvallen of welk vlag we in nemen ( ja ookal vliegen we een attack helli :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Tsurany schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:39:
[...]

Voor de gameserver zelf een prima beheersbare hoeveelheid data maar als elke server dit vier keer stuurt tijdens een ronde in plaats van enkel aan het einde van een ronde betekent het wel een verviervoudiging van de serverload en dat is iets waar je hoe dan ook op moet gaan reageren door meer hardware in te schakelen bij de statsservers. De vraag is of dat de moeite waard is als verreweg het merendeel van de gameservers gewoon niet crashen. Sterker nog, het percentage potjes dat de gameserver crasht is bij mij wellicht maar een paar procent.
Inderdaad zoals je zegt.. het is voor mij ook totaal ondergeschikt aan de lol die ik heb... ;)
Ik bedoelde meer dat de stats constant op serverlevel worden gesaved in een logfile, die aan het eind, of bij een error geupt wordt naar de statsserver = 1x upload (weinig data) en toch altijd stats tot laatste points zegmaar. (Gebeurt het al niet zo misschien? Ik hoorde van een maatje dat hij dus wel gewoon de punten en ribbons kreeg van een niet gefinished potje gisteren, maar ik kan dit niet staven.. ?!)
Michielodc schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:27:

Ik had het een keer eerder gelezen in de BF3 topics. Maar als je de ribbon voor 4x MCOM defend makkelijk wil halen, moet je squadleader zijn en defend op een MCOM zetten. Heb het zelf nog niet kunnen testen, omdat ik eigenlijk alleen maar Conquest speel.
Nee, zo werkt het niet. Tenminste is het mij nooit gelukt met alleen defenden... Dan krijg je alleen een hoop MCOM defend en defend/attack order punten. De ribbon is echt alleen bij 4x kill terwijl gearmed wordt binnen 1 ronde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
mydoom schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:06:
[...]

daarom hebben 'wij' altijd skype aan zodat we ook kunnen bepalen wie flares dropt en wat we aanvallen of welk vlag we in nemen ( ja ookal vliegen we een attack helli :P)
Wat ik vaak zie als ik piloot ben is dit, er zijn 4 plekken beschikbaar, 2 met een gun en 2 zonder. Nadat ik boven de stad vlieg springen de 2 die op de gun zitten eruit, vervolgens blijven de 2 die op de plaats zitten zonder gun daar gewoon zitten.. Vlieg je dan rond zonder guns... Dit gebeurt echt bijna altijd zelfs als we niet gelocked zijn of niet eens beschoten worden.

Zo moeilijk is het toch niet om te switchen van plaats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
gordel los.. in een wiebelende heli zonder gesloten deuren stoelendans ... gordel vast.. tegen die tijd ben je al 3x uit de lucht geknald... ;-) Zoiets denken ze waarschijnlijk...

maar ff serieus.. ik merk dat ook vaak inderdaad.. ik stap niet eens in dat ding als er geen gunnerplek beschikbaar is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
mydoom schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:06:
[...]

Klopt maar soms dan zit er net de verkeerde persoon bij je in die heli!

@erikvandenberg
Inderdaad, mensen zien de transport heli ook alleen maar als transport en niets anders. Dat terwijl je met dat ding heel wat rockets kan vangen als je engineers hebt die m repareren en 2 goede gunners hebt die flink wat kills maken. Nadeel is wel dat je als piloot echt moeilijk beiden gunners kan bedienen, omdat je vaak toch een kant hebt waar de enemies iitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:53
mydoom schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:57:
nadeel is alleen dat me maat niet zoveel kan spelen vanwege school/stage iod( wat voor mij trouwens geen probleem is maar goed :) )
dus ik speel veel alleen dus ik heb geen squad die me kan helpen dus als er nog ergens een plekje over is of als iemand nog op zoek is naar een redelijke goede ( vooral niet als arrogant opnemen ) piloot. hou ik mezelf aanbevolen ;)
Goede piloot kan ik altijd gebruiken, add Sn3gG3l. Ik heb voor de helikopter alle unlocks

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Gewoon c4 op een mcom plakken en wachten tot deze gearmed wordt.
Epic moments gegarandeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Sn3gG3l schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:23:
[...]

Goede piloot kan ik altijd gebruiken, add Sn3gG3l. Ik heb voor de helikopter alle unlocks
Hoe unlock je nou een beetje snel de heli unlocks? In een aparte vlieg server? Of toch gewoon normale servers? Vlieg servers is toch om te leren vliegen? Niet zozeer om erin kills te maken of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:32
[...]

Ben in BF3 nog niet zo goed als in BF2 (had daar 200 uur in een heli er op zitten), maar een goede chopper buddy is nooit weg!

"kadavertje" is mijn nick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
kreeg net een friendrequest van Stiefnrd88.. is dat iemand hier uit het topic, kan zn naam hier niet vinden namelijk op tweakers?? Enige link die ik kan leggen is dat hij ook friends met FaceNoise is.. die ken ik wel hier van Tweakers en GoT servers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
erikvandenberg schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:29:
[...]

Hoe unlock je nou een beetje snel de heli unlocks? In een aparte vlieg server? Of toch gewoon normale servers? Vlieg servers is toch om te leren vliegen? Niet zozeer om erin kills te maken of wel?
Simpelste, maar misschien saai: pak een Conquest lege server met een vriendje van je... Allebei in apart team en maar vlaggen cappen om en om door er boven te hoveren...

Of natuurlijk iemand vrijwillig mee laten werken en in open grasveld steeds al je rockets op 'm schieten :) En zolang niemand vlaggetjes heeft, gaan de ticks ook niet hard omlaag en kan je rustig 50 kills each maken alvorens de ronde te gaan afmaken (door wel vlaggen te pakken).

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 21-12-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Hoezo statpadden? :s lol :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Terrz schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:29:
[...]

Ben in BF3 nog niet zo goed als in BF2 (had daar 200 uur in een heli er op zitten), maar een goede chopper buddy is nooit weg!

Ik ben ook niet super, maar samen spelen is altijd fun. Zit nu op mn werk zonder battlelog toegang maar zal straks als ik thuis kom even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Tja, DICE werkt het een beetje in de hand door servers te laten starten met 1 of 2 players. Zelfs al kom je bij toeval met een onbekende op zo'n server, op Bazhaar Large kan je rustig 50 of meer vlaggen cappen, 12 ribbons hiervoor krijgen etc. Kans dat je elkaar vindt/neerschiet is lager dan dat je precies opposite van de map een vlag aan het roven bent :)

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 21-12-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
GeeEs schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:30:
kreeg net een friendrequest van Stiefnrd88.. is dat iemand hier uit het topic, kan zn naam hier niet vinden namelijk op tweakers?? Enige link die ik kan leggen is dat hij ook friends met FaceNoise is.. die ken ik wel hier van Tweakers en GoT servers...
Is een gast van pagina nr 60. Gewoon een mede tweaker dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
[...]

Heb je ook maar ff toevoegd, sta inmiddels in de top400 voor de atack whopper. Na talloze pilot uren wil ik ook wel es ff lekker gunnen :P

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Trouwens, misschien een ideetje om voor de feestdagen (kerstdagen/avonden) een apart poultje op te zetten om met de mensen die niet echt aan festiviteiten doen, een 64-player server te kapen en te gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
evilpin0 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:35:
[...]

Heb je ook maar ff toevoegd, sta inmiddels in de top400 voor de atack whopper. Na talloze pilot uren wil ik ook wel es ff lekker gunnen :P
Voeg mij ook eens toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
erikvandenberg schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:35:
[...]

Is een gast van pagina nr 60. Gewoon een mede tweaker dus.
Thx.. added...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
done :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
MAX3400 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:33:
[...]

Tja, DICE werkt het een beetje in de hand door servers te laten starten met 1 of 2 players. Zelfs al kom je bij toeval met een onbekende op zo'n server, op Bazhaar Large kan je rustig 50 of meer vlaggen cappen, 12 ribbons hiervoor krijgen etc. Kans dat je elkaar vindt/neerschiet is lager dan dat je precies opposite van de map een vlag aan het roven bent :)
Kan wel zo zijn maaruhmm je kan ook van een dak afspringen maar dat doe je toch ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Laatst online: 28-07 12:55
Same here voeg maar toe: Brandkastboef 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Moeten ze maar niet alles unlockbaar maken.. Sommige dingen heb ik tijd voor en andere gewoon niet maar ik wil het wel hebben. Wapens unlock ik gewoon maar met die scout heli krijg ik gewoon geen punten erbij voordat ik neergehaalt word..

Ik statpad maar een klein beetje totdat ik tegenstand kan bieden. Wat kan ik nou beginnen met me machine gun tegen iemand die alles unlocked heeft. Ik probeer plezier te halen uit een spel maar na 1 min opstijgen de lucht uitgeknalt te worden is gewoon kut..

Ik heb namelijk geen flares op iets behalve de attack heli. Ik ben ook tegen statpadden maar soms moet je gewoon 1-2 dingen unlocken om uberhaupt kans te maken. Anders kan je lang 30 sec rond blijven vliegen elke keer, en haal je alsnog geen punten en dat is ook niet goed voor het team denk ik zo dan. En ben je ook gewoon een dag bezig voor 2 dingetjes te unlocken en zoveel tijd heb ik gewoon niet. Dus zit er helaas nog maar 1 optie op en dat is een klein stukje statpadden(ik heb het nog niet gedaan tot nu toe maar voor de heli/jets ga ik het wel doen, in ieder geval tot de flares).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Fonta schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:38:
[...]

Kan wel zo zijn maaruhmm je kan ook van een dak afspringen maar dat doe je toch ook niet?
Beetje slowchat maar zo kan je nog wel 1000 dingen noemen die je eigenlijk niet moet doen maar wel kunnen.

Besides; als je naar sommige Assignments kijkt; ik zou niet geheel zien wat er mis is om bijvoorbeeld die Torch-kills te maken met een vriendje... Of die 5 knife takedowns... Is een paar minuutjes "sociaal" gamen voor iets wat je daarna altijd of nooit meer gebruikt :)

/late edit: statpadden op PC wordt vaker met de nek aangekeken dan statpadden op een console. Als voorbeeld F1 2010 - moest je in totaal ongeveer 60 uur achter elkaar steeds 1 rondje starten & winnen voor een bepaalde achievement dus pak 'm beet 750 wins maken. Doe dat eens zonder statpadden, in public lobbies waar men soms niet kan rijden of waar minstens 25% race-afstand staat gedefinieerd.

[ Voor 25% gewijzigd door MAX3400 op 21-12-2011 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydoom

mydoom

omnomnom

[...]
[...]

ik ga jullie vanavond toevoegen ( ben nog op me werk/stage ) ik heet ingame G-artNL

scout helis zijn ideaal om ffies alleen te vliegen.. lekker laag tussen de gebouwen door.. en met de miniguns poppetjes en jeeps kapot schieten... >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze vraag zal zeker wel al TIG keer beantwoord zijn maar ik heb zitten zoeken in het forum maar kan het niet vinden............ ;) :+ :?

bv ik rij in een jeep MET een gunner , gaat die gunner weg ,zit ik daar alleen maar wil dan die gun gebruiken.
Hoe verwissel ik dan naar die gun??
Dit geld dus ook voor andere voertuigen.
ik zit hier op alle knoppen te rammen maar krijg het niet voor elkaar en dussss a.u.b nog ff 1 x uitleg. _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Ik snap ook wel dat lichtelijk statpadden geen ene moer uit maakt.
Tegenwoordig is het ook niet meer te doen om je flares voor je jet te halen bijvoorbeeld.
Opmerking van mij was ook eigenlijk maar een halve verkapte grap.

Wat ik echter niet snap is dat je voor de assignments zou gaan statpadden want die kill met je torch doe je vanzelf wel een keer en die 5 keer kniven is ook vrij snel gebeurd als je eens op een knife only server gaat spelen..
Ik snap gewoon niet dat iedereen zo'n "haast" heeft om de assignments te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
Sn3gG3l schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:31:
[...]

Ik ben ook niet super, maar samen spelen is altijd fun. Zit nu op mn werk zonder battlelog toegang maar zal straks als ik thuis kom even kijken :)
Ik zit ook op mijn stage/werk plek. Ik kan hier geloof ik wel op battlelog, zal even kijken :)

edit: Toegevoegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:46:
Deze vraag zal zeker wel al TIG keer beantwoord zijn maar ik heb zitten zoeken in het forum maar kan het niet vinden............ ;) :+ :?

bv ik rij in een jeep MET een gunner , gaat die gunner weg ,zit ik daar alleen maar wil dan die gun gebruiken.
ik zit hier op alle knoppen te rammen maar krijg het niet voor elkaar en dussss a.u.b nog ff 1 x uitleg. _/-\o_ :9~
F1 t/m F8 afhankelijk van het voertuig.

http://bf3blog.com/tag/bf3-manual/ ?

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 21-12-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-10 12:41
MAX3400 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:35:
Trouwens, misschien een ideetje om voor de feestdagen (kerstdagen/avonden) een apart poultje op te zetten om met de mensen die niet echt aan festiviteiten doen, een 64-player server te kapen en te gamen?
beetje kansloos vind je niet? denk niet dat er veel mensen zijn die tijdens deze periode enorm gaan zitten gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-10 10:22
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:46:

F1,2,3, etc toetsen gebruiken. Verwissel je mee van seat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Fonta schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:38:
[...]

Sommige mensen nemen het spelletje heel/te serieus, anderen wat minder (waaronder ikzelf)... Voor de punten statspadden doe ik niet, stats zeggen mij soiso niet zo veel. Gewoon met een vriend wat kutten in een server -omdat het kan- en daarmee toevallig ook punten/ribbons haalt.. tja.. gewoon fun.

Een van mn vrienden (real life) en tevens squadmaatje heeft onze battlelog friendship laatst verbroken omdat ik teveel M320 kills maakte in Metro op een dag.. hahaha.. kijk.. dan ben je imho echt te serieus bezig.. ;-) Ik had hem niet eens gekilled, sterker nog.. hij zat niet eens in dat level :) (jullie begrijpen wel wat er gaat gebeuren als hij een keer voor mn voeten loopt op een random server... :P )

btw... Ik spring regelmatig van daken in BF3.. ;-)

[ Voor 5% gewijzigd door GeeEs op 21-12-2011 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als MAX3400 er niet was ;) *O*
Thanks Mate _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 08:00
moet je die guided missile van jets nou blijven locken of kan je na geschoten te hebben meteen wegdraaien?
had vandaag een paar keer een kill terwijl ik wegdraaide, terwijl vroegah de missile gewoon wegzeilde.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

GeeEs schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:47:
[...]

btw... Ik spring regelmatig van daken in BF3.. ;-)
ja ik ook, in de veronderstelling dat m'n parachute wel zou open gaan :D
Meestal niet dus... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
jakz schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:47:
[...]

beetje kansloos vind je niet? denk niet dat er veel mensen zijn die tijdens deze periode enorm gaan zitten gamen.
Hoezo, misschien viert niet iedereen kerst met vrienden of familie? Ik persoonlijk wel maar om iemand kansloos te noemen als hij/zij iets voorsteld getuigd in ieder geval niet van de juiste kerstgedachte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Laatst online: 09-10 10:48

MeagaShira

MeagaShira_NL

Webjunkie schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:48:
moet je die guided missile van jets nou blijven locken of kan je na geschoten te hebben meteen wegdraaien?
had vandaag een paar keer een kill terwijl ik wegdraaide, terwijl vroegah de missile gewoon wegzeilde.
Jah hoor je kan gewoon wegdraaien, het is een guided missle die nadat hij gelocked is het voertuig uit zichzelf blijft volgen.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
[...]

Word em voor mij ook niet, eerste kerst dag met mijn familie en tweede kerstdag bij de schoonfamilie }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
[...]

Nee, lekker kansloos je 2 dagen lang volvreten, vervelen met familie of bepaalde geloofsovertuigingen bevestigen, dat voegt wat toe... (no offense). Het was juist bedoeld voor de mensen die NIET meedoen met de drie dwaze dagen, so to speak.

Maar ik hoor al dat ik dus niet met jou hoef & wil spelen tijdens te kerst of daarna.

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 21-12-2011 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 18:44
Heb de 290.53 driver uitgeprobeerd, werkt goed, vloeiend met en zonder vsync op 2 gtx260's in sli.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

[...]

Voor mij kunnen kerstdagen en dergelijke gestolen worden, wat een zever altijd voor kadootjes....
(Heb niks nodig maar toch moeten mensen kadootjes kopen :/ )

Als ze iets willen geven mogen ze me werk geven...

[ Voor 26% gewijzigd door Fantasma op 21-12-2011 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
MeagaShira schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:52:
[...]

Jah hoor je kan gewoon wegdraaien, het is een guided missle die nadat hij gelocked is het voertuig uit zichzelf blijft volgen.
De guided missile op jets werkt bij mij inverted of zoiets? vind het erg moeilijk om op een voertuig te volgen en te locken op die manier. Meer mensen die daar last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
haarbal schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:54:
Heb de 290.53 driver uitgeprobeerd, werkt goed, vloeiend met en zonder vsync op 2 gtx260's in sli.
:+ Nu pas...

Maar inderdaad; deze driver lijkt weer wat beter te werken voor BF3; heb zelf ook minder last van de knipperende/flitsende groene lijnen/vlakken die in de vorige driver nog wel aanwezig waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
MAX3400 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:53:
[...]

Nee, lekker kansloos je 2 dagen lang volvreten, vervelen met familie of bepaalde geloofsovertuigingen bevestigen, dat voegt wat toe... (no offense). Het was juist bedoeld voor de mensen die NIET meedoen met de drie dwaze dagen, so to speak.

Maar ik hoor al dat ik dus niet met jou hoef & wil spelen tijdens te kerst of daarna.
_/-\o_ ik wilde het nog net niet zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Ik heb je ook toegevoegt op battelog, als je dat niet erg vind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
erikvandenberg schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:58:
[...]

Ik heb je ook toegevoegt op battelog, als je dat niet erg vind!
Zal vanavond ff checken; denk dat ik thuis nog online sta via Origin/Battlelog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
GeeEs schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:58:
[...]

_/-\o_ ik wilde het nog net niet zeggen...
Dat is wel weer erg bot niet? Ik ben niet gelovig, maar vind het wel leuk om met mijn familie/schoonfamilie de kerstavond door te brengen en s'avonds goed aan de borrel te gaan.Je brengt het nu als of het een geforceerde verplichting is :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Terrz schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:02:
[...]

Dat is wel weer erg bot niet? Ik ben niet gelovig, maar vind het wel leuk om met mijn familie/schoonfamilie de kerstavond door te brengen en s'avonds goed aan de borrel te gaan.Je brengt het nu als of het een geforceerde verplichting is :P.
Gelovig of niet, kerstvierend of niet; het ging erom dat ik de opperde om met de mensen die geen kerst vieren en/of tijd over hebben, gezamenlijk te gaan gamen. En dat houdt over het algemeen niet in dat iemand dan maar moet flamen dat ik dus maar kansloos bezig ben.

Sure, ieder zijn heug en meug maar weerhou dan je medemens er niet van om bijvoorbeeld lekker BF3 te spelen terwijl pak 'm beet 80% van NL aan een copieus diner zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Terrz schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:02:
[...]

Is het eigenlijk ook gewoon. Enige leuke eraan is de fam bij elkaar en lekker eten maar alle rompslomp eromheen kan me gestolen worden.

Ik vertik het ook om kadoos te kopen om de reden dat alles duurder is. Ga liever de maand erna weekendje weg van dat geld.

'slowchat off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Laatst online: 09-10 15:14
Mensen die met kerst gaan game: Top moet je helemaal zelf weten, ga ik zelf misschien ook nog wel doen.
Mensen die met kerst naar familie gaan: Top is bij ons in de familie altijd gezellig (familie uit USA komt dan)
Mensen die zeiken over dat mensen gaan gamen met kerst: Jaloers?

[ Voor 13% gewijzigd door itsleon op 21-12-2011 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
itsleon schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:08:
Mensen die met kerst gaan game: Top moet je helemaal zelf weten
Mensen die met kerst naar familie gaan: Top is bij ons in de familie altijd gezellig
Mensen die zeiken over dat mensen gaan gamen met kerst: Jaloers?
/signed!

Ik ga me met kerst lekker volvreten met familie, als ik tijd heb nog ff gamen en gelovig ben ik niet. Nu allemaal weer ontopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
MAX3400 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:05:
[...]

Gelovig of niet, kerstvierend of niet; het ging erom dat ik de opperde om met de mensen die geen kerst vieren en/of tijd over hebben, gezamenlijk te gaan gamen. En dat houdt over het algemeen niet in dat iemand dan maar moet flamen dat ik dus maar kansloos bezig ben.

Sure, ieder zijn heug en meug maar weerhou dan je medemens er niet van om bijvoorbeeld lekker BF3 te spelen terwijl pak 'm beet 80% van NL aan een copieus diner zit.
Ik vind ook dat iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt. Ik kies er voor om overdag lekker te gamen en me eind van de middag /s'avonds klem te vreten aan al het lekkers van de schoonfamilie/ mijn familie :+ . En dat een ander s'avonds gewoon lekker een pot gaat gamen: ook mooi :)

/slowchat off

Binnen kort maar even pilot/gunner uithangen? :)
Pagina: 1 ... 16 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.