Bij zin ump45 (+/- 2000 kills) 25% headshots. de m60e4 (+/-1000 kills) zelfs 50% headshots....
veel cheaters beginnen niet gelijk met cheaten. Die proberen het ook gewoon , komen er achter dat ze zuigen en nooit binnen 2 jaar alle guns hebben en gaan dan pas op zoek naar een aimbot. Je zou eigenlijk de stats moeten zien van de laatste 5-10 matches ofzo, dan heb je een veel beter beeld of iemand cheat of niet.Caliprio schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:20:
[...]
aan zn stats te zien valt er niks op hoor ohkee 13k kills 3k death het is moeilijk maar KAN wel gewoon en zn accurecy is rond de 8 % en zn shots fired/ hits valt ook wel mee. dus in mijn geval zou kunnen maar heb hem natuurlijk niet zien spelen dusja.
Toen ik trouwens een aimbotter in m'n team had was ik in zijn squad gaan zitten en ben hjem telkens gaan tk'en. Op een gegeven moment was hij het zat en had zelfs mij toegevoegd aan z'n aimbot. Helaas heb je als teammate bij spawnen op een ander heel even dat je niet geraakt kan worden door je mate, genoeg tijd om hem dus overhoop te jassen.
blup
Iets zegt me dat deze al een paar keer eerder geplaatst is; helaas kan ik niet zoeken op de video-tag
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Ik sproei ook als een tierelier. Dat hoeft echt niet te betekenen dat hij een cheater is. Voor de rest ga ik mij er niet over uitlaten, maar sprayen is makkelijk in BF3 (de recoil stelt geen fluit voor).SirNobax schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:37:
[...]
Inderdaad, K/D ratio van bijna 5:1 en een SPM van ~800 lijkt me ook niet normaal voor iemand die nooit iemand revived en met elk wapen loopt te sproeien (bizar lage accuracy).
Maargoed, gewoon naar zijn profiel gaan, en hem reporten (rechtsboven).
De mannen bij DICE zullen vast wel een gedetailleerder logboek hebben, om daaruit hun conclussies te trekken.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Weten jullie nog dat ik gebanned werd omdat ik nederlander ben en speelde op een franse server?
Heb net even mijn wraak gehaald
Geen idee of het een franse server was, maar het stikte er van de fransozen die me letterlijk voor alles hebben uitgemaakt
Heerlijk 
http://battlelog.battlefi...how/11584699/1/222399693/
Ik heb van begin tot eind in de abraham tank gezeten en ben er niet uitgekomen, hoefde ook niet want ik ben niet doodgegaan
Heb net even mijn wraak gehaald

Ik heb van begin tot eind in de abraham tank gezeten en ben er niet uitgekomen, hoefde ook niet want ik ben niet doodgegaan
Ik had een potje met franzen die riepen heel de tijd Gaypeakaboo schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:21:
Weten jullie nog dat ik gebanned werd omdat ik nederlander ben en speelde op een franse server?
Heb net even mijn wraak gehaaldGeen idee of het een franse server was, maar het stikte er van de fransozen die me letterlijk voor alles hebben uitgemaakt
![]()
Heerlijk
panne is so gay
En ik had 49/28 Dus valt nog mee
Suh dude
Deze vent gaat wel heel erg ver in zijn liefde voor battlefield

[ Voor 8% gewijzigd door bloodlynx op 20-12-2011 18:57 ]
\offtopicbloodlynx schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:54:
[video] Deze vent gaat wel heel erg ver in zijn liefde voor battlefield
Hoe vet zou het zijn als dit elke keer zou spelen (incl. muziek) als je daar langs het huis loopt, zoals bij zo'n voordeur lampje
/offtopic
Ik zie toch bij verschillende mensen meerdere ''soldiers'' per account, zouden dit mensen van dice zijn. Want ik zou dit heel graag willen hebben, zodat mijn familieleden gewoon een eigen account kunnen hebben...
Verwijderd
Wat mij steeds meer opvalt is dat er zoooooo veel LEGE servers tegen kom in de lijsten die ik zie
, zou fijn zijn die juist te kunnen filteren ??
Het zal wel algemeen bekent zijn maar , hoe kan je in hemelsnaam een printsreentje tijdens het game kunnen maken
?? ik heb van alles geprobeert maar niks noppes nada.
waarom???????????
Als je terug keert na dat je een kill hebt , zie ik ineens een tank een meter of 10 hoog hangen
WTF dacht ik ,
hoe kom je daar in hahaha
Laat staan je zou hem op je kop kunnen krijgen.......als .die naar beneden wel komt .wat 2 seconde later dus wel gebeurde haha
Het zal wel algemeen bekent zijn maar , hoe kan je in hemelsnaam een printsreentje tijdens het game kunnen maken

waarom???????????
Als je terug keert na dat je een kill hebt , zie ik ineens een tank een meter of 10 hoog hangen

hoe kom je daar in hahaha
Laat staan je zou hem op je kop kunnen krijgen.......als .die naar beneden wel komt .wat 2 seconde later dus wel gebeurde haha

http://battlelog.battlefi...R1STMASx/stats/250065285/
Ging net compleet tegenovergestelde team uitroeien bij de spawn. WTF. Dikke hack, haha.
Ging net compleet tegenovergestelde team uitroeien bij de spawn. WTF. Dikke hack, haha.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Zet in de server browser alle opties aan behalve empty. Et voila!Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:50:
Wat mij steeds meer opvalt is dat er zoooooo veel LEGE servers tegen kom in de lijsten die ik zie, zou fijn zijn die juist te kunnen filteren ??
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
met fraps of xfire of gadwin printscree zal dit geen probleem mogen zijn?
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Weet iemand welke settings je het beste kunt gebruiken qua geluid i.c.m met een headset?
Ik heb een Steelseries 7H USB Virtual 7.1 headset gekocht en wil zo goed mogelijke positionele audio hebben, maar de settings ingame zijn niet erg duidelijk.
Moet ik hem op Headphones, Hi-Fi, Home Theathre of War Tapes (?) zetten?
Enhanced sound aan of uit?
Ik heb een Steelseries 7H USB Virtual 7.1 headset gekocht en wil zo goed mogelijke positionele audio hebben, maar de settings ingame zijn niet erg duidelijk.
Ik heb het nog niet kunnen vinden, maar ik vroeg me het volgende af..
Ik heb nu de pc-versie van BF3, als ik ook de Xbox-versie koop, kan ik daar dan met het zelfde profiel op? zodat ik gewoon op het level blijf als ik nu ook ben?
Ik heb nu de pc-versie van BF3, als ik ook de Xbox-versie koop, kan ik daar dan met het zelfde profiel op? zodat ik gewoon op het level blijf als ik nu ook ben?
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Nee, apart profiel, aparte vrienden etc.ThunderNet schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 21:04:
Ik heb het nog niet kunnen vinden, maar ik vroeg me het volgende af..
hmm.. das wel flink balen
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
net een Time out
Kom ik terug, 5 seconden lopen en maps is afgelopen
Kom ik terug, 5 seconden lopen en maps is afgelopen

Enhanced moet zo te zien uit, dat is alleen voor als je geen surround hebt.Navi schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 21:02:
Weet iemand welke settings je het beste kunt gebruiken qua geluid i.c.m met een headset?
Vreemd ik kan mijn ping niet meer zien, hoe kan dat nu weer ?
Bij het andere team was er ook ëën zonder ping.
Verleden week kon ik het nog zien.
Niemand kan zijn eigen ping zien...Wim1951 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 21:17:
Vreemd ik kan mijn ping niet meer zien, hoe kan dat nu weer ?
Dan kan ik mijn ping alleen bij de servers zien ?
Daar staat altijd een ping bij, kun je daar dan een lage ping kiezen ?
In het andere team was er 1 waarvan ik de ping niet kon zien, bij de anderen allemaal wel.
Raar hoor.
In het andere team was er 1 waarvan ik de ping niet kon zien, bij de anderen allemaal wel.
Raar hoor.
SirNobax schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:37:
[...]
Inderdaad, K/D ratio van bijna 5:1 en een SPM van ~800 lijkt me ook niet normaal voor iemand die nooit iemand revived en met elk wapen loopt te sproeien (bizar lage accuracy).
Maargoed, gewoon naar zijn profiel gaan, en hem reporten (rechtsboven).
De mannen bij DICE zullen vast wel een gedetailleerder logboek hebben, om daaruit hun conclussies te trekken.
Dat hoeft niks te betekenen hoor: http://battlelog.battlefi...minfo/m60e4/351804938/pc/SharpEdgeOne schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:23:
Bij zin ump45 (+/- 2000 kills) 25% headshots. de m60e4 (+/-1000 kills) zelfs 50% headshots....
Ik heb dus ongeveer 30% HS en sproei ook behoorlijk. Zolang je maar sproeit op hoofd hoogte maak je vaak een HS. SPM is ook gelijk aan het mijne, en ik cheat niet.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Net een van de beste potjes BF3 in Karkand gedaan tot nu toe. We (US) zaten de hele tijd wat gelijk qua tickets (1000 tickets server) als team, totdat RU toch de overhand begon te krijgen. De hele tijd bleven ze aan de andere kant van de rivier campen, totdat we uiteindelijk via een omweg over het water kwamen en hun punten innamen. Uiteindelijk gewonnen van het andere team met nog 54 tickets resterend
Kill/death niet heel geweldig maar toch gewonnen na erg veel moeite, team werkte ook eens samen. Dan merk je toch meteen weer hoeveel leuker BF3 is wanneer de teams redelijk gelijk zijn
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
dus je bent gewoon f-ing gebanned omdat je gewoon ronduit hartstikke goed bent?peakaboo schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:21:
Heb net even mijn wraak gehaaldGeen idee of het een franse server was, maar het stikte er van de fransozen die me letterlijk voor alles hebben uitgemaakt
![]()
Heerlijk
naaierij man.
heb sws al haat aan franzosies
Nou, ik was een tijdje geleden gewoon aan het spelen op een franse server. Werd uit het niets gebanned, met als rede dat nederlanders niet welkom zijn. Deed het niet eens super goed die ronde ofzo. Maar dit potje was van eerder vanavond, en daar heb ik een hoop fransozen naar de maan geholpenhardwarejunk schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 22:06:
[...]
dus je bent gewoon f-ing gebanned omdat je gewoon ronduit hartstikke goed bent?
naaierij man.
heb sws al haat aan franzosies
Staat toch een vlaggetje voor? On-mouse-over: Germany...Minaaj schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 22:10:
4netplayers is toch duits?
Bedoelde de server waar peakaboo op speelde.MAX3400 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 22:12:
[...]
Staat toch een vlaggetje voor? On-mouse-over: Germany...
Ping die je ziet bij andere spelers is de ping tussen jou en de ander. De ping die ziet bij battlelog is de ping tussen jou en de server..Wim1951 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 21:24:
Dan kan ik mijn ping alleen bij de servers zien ?
Raar hoor.
Net paar keer geprobeerd om die Heli missie in Co-Op te doen, superveel keer die missie geprobeerd, had ondertussen wel een wapen unlocked (yay); BAM geen connectie meer en kan ik opnieuw beginnen

Oh, de host is Duits maar de huurder hoeft geen Duitser te zijn; zie hier namen staan in het Spaans, Duits, Engels...Minaaj schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 22:12:
[...]
Bedoelde de server waar peakaboo op speelde.
Wat is Seine eigenlijk toch een mooie map. Nauwelijks baserapen mogelijk en flanken op veel plaatsen goed mogelijk. Goede punten waar de tank niet bij kan en weinig ruimte voor snipers (de Seine daargelaten dan).
Net samen met Jagermeister een heerlijke pot gespeeld. Meteen de M416 helemaal unlocked en ook die kan aan de willigen! Gelukkig geen cheater of wat dan ook naar me hoofd geslingerd.
Het potje duurde meer dan een uur omdat we niet meer man inkwam dan 26 max ofzo. Dan zie je pas weer dat deze map op de console een stuk makkelijker zou zijn. Veel meer rust en ruimte.
Ik kan het niet laten om dit potje toch met jullie te delen! Met dank aan Jagermeister en nog 2 gasten die goed in onze squad samenwerkte. http://battlelog.battlefi...how/11633998/1/174263452/
Wat ik ook merkte is dat onze server een stuk leger bleef omdat we wat standaard BF-mappen erbij hadden geplaatst. Geeft toch aan dat heel veel mensen BF3 alleen spelen met de BF3-B2K filter geselecteerd. Wel jammer, want sommige mappen tussendoor is juist een mooie afwisseling denk ik!
Net samen met Jagermeister een heerlijke pot gespeeld. Meteen de M416 helemaal unlocked en ook die kan aan de willigen! Gelukkig geen cheater of wat dan ook naar me hoofd geslingerd.
Het potje duurde meer dan een uur omdat we niet meer man inkwam dan 26 max ofzo. Dan zie je pas weer dat deze map op de console een stuk makkelijker zou zijn. Veel meer rust en ruimte.
Ik kan het niet laten om dit potje toch met jullie te delen! Met dank aan Jagermeister en nog 2 gasten die goed in onze squad samenwerkte. http://battlelog.battlefi...how/11633998/1/174263452/
Wat ik ook merkte is dat onze server een stuk leger bleef omdat we wat standaard BF-mappen erbij hadden geplaatst. Geeft toch aan dat heel veel mensen BF3 alleen spelen met de BF3-B2K filter geselecteerd. Wel jammer, want sommige mappen tussendoor is juist een mooie afwisseling denk ik!
[ Voor 16% gewijzigd door StealthyPeanut op 20-12-2011 22:37 ]
weet iemand nog een goed pdw? of te wel personal defense wapen?
vind dit pp2000 net een bolletjes schieter.
Yup, was lekker spelen vanavond. Persoonlijk hou ik wel van die lange potten!StealthyPeanut schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 22:34:
Wat is Seine eigenlijk toch een mooie map. Nauwelijks baserapen mogelijk en flanken op veel plaatsen goed mogelijk. Goede punten waar de tank niet bij kan en weinig ruimte voor snipers (de Seine daargelaten dan).
Dikke KD trouwens Loonens
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Net een irritante commorose bug gehad. Meteen ff opgenomen:
Gebeurde plots en ging niet meer weg. Ook niet nadat ik dood ging, moest dus opnieuw opstarten.
Gebeurde plots en ging niet meer weg. Ook niet nadat ik dood ging, moest dus opnieuw opstarten.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Er zijn er een handjevol; waarom niet proberen met degenen die je al hebt...leosand schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 22:42:
En zoals al vaker gevraagd/gezegd; niemand kent je speelstijl dus er is geen "goed" wapen te noemen.
die gebeurt al vrij lang inderdaad maar kan je gewoon weghalen met escape, is vaak gereport.rickyy schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 23:15:
[video]
wat ik soms heb is dat als ik revived word dat ik mijn spawn scherm in me beeld heb en niks meer kan doen, dan moet je wachten totdat je killed bent
schrok er wel van hoeveel bans er vanavond weer voorbij kwamen voor aimbots etc..
niet normaal, ook een nieuw violation nummer die ik nog niet kende.
dat soort lui liepen dus eerst allemaal vrolijk te cheaten, good riddance ;p
zonet ff gespeeld tegen een 50 jarige server admin, 1 on 1 sniper met acog, op teheran, man o man spannend lekker sneaken ;p
niet normaal, ook een nieuw violation nummer die ik nog niet kende.
dat soort lui liepen dus eerst allemaal vrolijk te cheaten, good riddance ;p
zonet ff gespeeld tegen een 50 jarige server admin, 1 on 1 sniper met acog, op teheran, man o man spannend lekker sneaken ;p
aaaaa mega score... and something went wrong 
hate that. was op de drl server....
had zelfs me pdw ribbon...
had
had
[ Voor 18% gewijzigd door leosand op 21-12-2011 00:01 ]
Kan iemand me vertellen wat precies de eisen zijn van de Squad Wipe?
Moet een squad 4 personen hebben?
Moet je de 4e member killen terwijl de andere 3 in het respawn scherm zijn?
Of 4 squad members killen zonder zelf dood te gaan?
Verwijderd
Vandaag 3 x geleveld, mede dankzij 2 stars voor supply ribbons. De gallerij in Grand Bazar nabij punt B is ideaal als support klasse. Ik heb niets hoeven doen dan de 3 op mijn toetsenbord te spammen, zelfde geldt voor Metro en bij beide zat ik over 30 supply ribbons in een potje
Het is erg makkelijk levellen als support als je de juiste maps uitzoekt.
Verwijderd
Heb het twee keer gehad vandaag maar zou niet weten hoe groot die squads waren. Volgens mij maakt het aantal niet uit.Magiciano schreef op woensdag 21 december 2011 @ 00:14:
Kan iemand me vertellen wat precies de eisen zijn van de Squad Wipe?
Ik word die klotespawns echt beu eh 
2 keer voor zelfde vijand spawnen

Verwijderd
Ik vind het jammer dat DICE geen immuniteit van bv 3 seconden in heeft gebouwd wanneer ze je voor een vijand laten respawnen zodat je dekking kunt zoeken. Je moet zelf uiteraard ook niet kunnen schieten dan.Fantasma schreef op woensdag 21 december 2011 @ 00:18:
die is er zogezegt, maarjaVerwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 00:20:
[...]
Ik vind het jammer dat DICE geen immuniteit van bv 3 seconden in heeft gebouwd wanneer ze je voor een vijand laten respawnen zodat je dekking kunt zoeken. Je moet zelf uiteraard ook niet kunnen schieten dan.

Verwijderd
Ik snap dat je schiet maar bij bv WoW krijg je geen punten in PvP als je iemand killed die net een in city respawned. Je ziet dan dat als je die persoon killed er niets te verdienen valt maar beter zou zijn dat je helemaal geen damage oploopt zodat je spawncampers ook bestrijdt.Fantasma schreef op woensdag 21 december 2011 @ 00:21:
[...]
die is er zogezegt, maarjaals je iemand ziet wat doe je dan? juist....
Of zorg dat de tegenpartij het startgebied van de tegenpartij niet kan betreden. Als Horde of Alliance kun je bepaalde gebieden niet in, je wordt automatisch buiten gesmeten.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2011 00:26 ]
Wat ik liever zie dat je gewoon een bericht krijgt dat je NIET kan spawnen op een punt omdat er bij iedere spawn een enemy is en er dus geen veilige plek is..Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 00:20:
[...]
Ik vind het jammer dat DICE geen immuniteit van bv 3 seconden in heeft gebouwd wanneer ze je voor een vijand laten respawnen zodat je dekking kunt zoeken. Je moet zelf uiteraard ook niet kunnen schieten dan.
Verwijderd
Ook goed, als je maar van die spawnkills af kunt komen.microoo schreef op woensdag 21 december 2011 @ 00:27:
[...]
Wat ik liever zie dat je gewoon een bericht krijgt dat je NIET kan spawnen op een punt omdat er bij iedere spawn een enemy is en er dus geen veilige plek is..
Die heb ik bijna na elke revive, ff op esc. drukken en ik kan weer. Vindt het een irritantere bug als ik mijn wapen kwijt ben..... na een revive zie ik alleen nog een mik kruisje waar je niks meer mee kan. Dood gaan helpt ook niet alleen een restart van het spel werkt dan...rickyy schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 23:15:
[video]
We zouden eigenlijk eens met z'n allen in teams op Franse servers gaan en die Fransen afslachten.peakaboo schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 22:09:
[...]
Nou, ik was een tijdje geleden gewoon aan het spelen op een franse server. Werd uit het niets gebanned, met als rede dat nederlanders niet welkom zijn. Deed het niet eens super goed die ronde ofzo. Maar dit potje was van eerder vanavond, en daar heb ik een hoop fransozen naar de maan geholpenLekker voor ze
Verder zie sig.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Er was een internetstoring bij een bepaald netwerk in London en alle drie de platformen hadden daar last van. Gevolg: vrijwel alle spelers en servers wereldwijd gedisconnect.HamburgerHenk schreef op woensdag 21 december 2011 @ 00:00:
Toevallig echt net een minuut geleden ofzo
[ Voor 4% gewijzigd door Stewie! op 21-12-2011 00:41 ]
Hahahah dat reporten werkte dus wel:
http://battlelog.battlefi...nipz_/stats/363468582/pc/
Lekker voor hem
http://battlelog.battlefi...nipz_/stats/363468582/pc/

Toevallig was die dude hierboven ook fransDanielWW2 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 00:40:
[...]
We zouden eigenlijk eens met z'n allen in teams op Franse servers gaan en die Fransen afslachten.![]()
Verder zie sig.
[ Voor 56% gewijzigd door peakaboo op 21-12-2011 00:55 ]
Verwijderd
De PP-19 bevalt me prima als PDW, fijn wapen om te hebben in CQB. UMP-45 met de nodige mods is ook een fijn wapen en die unlock je al eerder.leosand schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 22:42:
Nah, ik heb anders ook een ticker tickler dogtag en dik 600 revivesHamburgerHenk schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 22:00:
Volgens mij ben ik de enige lul in het spel die revived -_-
W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic
En wanneer krijg je die?MadMan schreef op woensdag 21 december 2011 @ 01:25:
[...]
Nah, ik heb anders ook een ticker tickler dogtag en dik 600 revives
Pre Order?
[ Voor 3% gewijzigd door Fantasma op 21-12-2011 01:30 ]
Denk na een medical efficiency medal(50 medical efficiency ribbons, en die zijn 5 revives in 1 ronde dacht ik).
50 medical ribbons, bij de medal dus.
Mijn revives zijn een beetje gestagneerd, ren de laatste tijd rond als recon, met de supressed sks, het is even wennen maar het speelt fantastisch, bruikbaar van redelijk korte tot erg lange afstanden.
Je kan zelfs gevechten met boltaction recons op lange afstand doen, door de enorme rate of fire zijn zij de hele tijd supressed en kunnen ze je niet raken. Ik neem ook altijd de supression perk erbij.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Jup ik speelde eerst vooral assault om wat te wennen maar begin nu ook wat meer met de andere specialisaties te spelen. Ik denk dat ik nu eerst recon maar eens wat ga verkennen, met assault was ik ook vaak op sneaky plaatsen op midellange afstand te vinden.
» load map: metro
» pak je medic paddles en laat ze niet meer los tenzij het niet anders kan
» ga bij een van de roltrappen aan de zijkant beschut staan
» valt er een dode aan jouw kant, revive hem koste wat kost
Gooi ondertussen ook wat medic packs in het rond en je zult zien dat je een hele groep mensen ineens een stuk verder door ziet komen. Ruckzichtloos naar voren rennen en knallen als een gek scoort redelijk, maar het helpt het spel an sich eigenlijk geen ruk verder.
Was dat wel zo dan werkt bovenstaand stappenplan ook niet meer. Iedereen blijft daar staan, boven of onder, omdat ze verwachten dat ze toch niet verder komen. Wat explosieven spammen, en dat is het wel.
Ik ren altijd gewoon door, of het kan of niet. Als het niet kan neem ik minstens 1 iemand mee in mijn dood, en lukt het wel rent de rest vanzelf wel achter je aan.
Daar is een heel simpel stappenplan voor:
» load map: metro
» pak je medic paddles en laat ze niet meer los tenzij het niet anders kan
» ga bij een van de roltrappen aan de zijkant beschut staan
» valt er een dode aan jouw kant, revive hem koste wat kost
Gooi ondertussen ook wat medic packs in het rond en je zult zien dat je een hele groep mensen ineens een stuk verder door ziet komen. Ruckzichtloos naar voren rennen en knallen als een gek scoort redelijk, maar het helpt het spel an sich eigenlijk geen ruk verder.
Was dat wel zo dan werkt bovenstaand stappenplan ook niet meer. Iedereen blijft daar staan, boven of onder, omdat ze verwachten dat ze toch niet verder komen. Wat explosieven spammen, en dat is het wel.
Ik ren altijd gewoon door, of het kan of niet. Als het niet kan neem ik minstens 1 iemand mee in mijn dood, en lukt het wel rent de rest vanzelf wel achter je aan.
[ Voor 67% gewijzigd door MadMan op 21-12-2011 03:50 ]
W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic
Mochten er mensen zijn die na het spelen van BF3 ook benieuwd zijn naar een voorloper:
Vandaag is Battlefield: Bad Company 2 in de aanbieding voor € 5,- via Origin.
Ter vergelijking, deze game is nu in de Steamsales voor € 14,99
*edit:
Zojuist op Twitter gezien:
*edit:
Lijkt erop dat BF3 ook gaat stunten vrijdag op Origin.quote: @origin_EAHungry for some delicious deals? Satisfy your sales appetite this Friday with 50% off @Battlefield 3, @NeedforSpeed The Run, and Batman: AC.
[ Voor 26% gewijzigd door mhoogendam op 21-12-2011 08:47 ]
Hoe laat was dat ongeveer? Wij waren al gestopt, maar was de server daarna nog vol?leosand schreef op woensdag 21 december 2011 @ 00:00:
aaaaa mega score... and something went wrong
had
Er zijn nogal wat bugs bij de servers en de spelers na de laatste updates helaas...
Sjonge jonge, hier word ik echt zo simpel van. ALS je nog moet spawnen wordt er duidelijk aangegeven welke vlaggen worden overgenomen en welke niet. Je WEET dus dat je gevaar loopt als je daar spawnt. DOE DIT DAN OOK NIET! Doe je dit wel? Dan kan je meteen worden afgeschoten.Fantasma schreef op woensdag 21 december 2011 @ 00:18:
Ik ken op veel mappen al heel veel spawnpoints van de vlaggen. Die hou je gewoon extra in de gaten als je een vlag overneemt. Ik schiet ze dan ook meteen neer als ze spawnen. Anders schieten ze mij neer natuurlijk. Ik zeg dan wel: sorry for spawnkill. Dat hoort er gewoon bij. Anders moet je gewoon bij een veilige vlag spawnen een paar meter verderop (zeker bij de nieuwe BF-mappen is het letterlijk maar een paar meter) of bij jou main base.
NEE!!! Stel ik ben in me eentje een vlag aan het overnemen. Ik zie nog 1 gast spawnen en die kan ik natuurlijk niet doodschieten omdat hij 3 seconde spawnprotectie heeft. Hij kan naar een veilig hoekje achter een gebouw gaan staan. Ik ben de vlag aan het overnemen maar ondertussen spawnen er 3 gasten op de tegenstander en sta je daar 1 vs. 4. Niet echt eerlijk? Degene die spawnt vergeet gewoon de vlag te verdedigen. En dan moet hij maar geholpen worden? No way.Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 00:20:
[...]
Ik snap je link niet helemaal naar WoW. Je kan nu ook niet naar de main toe van de tegenstander. Je hebt dan een 10 seconde timer die af begint te lopen.Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 00:24:
[...]
Ik snap dat je schiet maar bij bv WoW krijg je geen punten in PvP als je iemand killed die net een in city respawned. Je ziet dan dat als je die persoon killed er niets te verdienen valt maar beter zou zijn dat je helemaal geen damage oploopt zodat je spawncampers ook bestrijdt.
Of zorg dat de tegenpartij het startgebied van de tegenpartij niet kan betreden. Als Horde of Alliance kun je bepaalde gebieden niet in, je wordt automatisch buiten gesmeten.
Wellicht een idee; als je spawnt en je wordt binnen 1 seconde doodgeschoten krijg je geen death erbij. De attacker krijgt wel een kill want hij neemt nou eenmaal de vlag over. Hij kan er ook niks aan doen natuurlijk.
Nogmaals; als je op een squadmember spawnt of op een vlag die wordt overgenomen, loop dan niet te miepen dat je doodgeschoten wordt. Je kiest zelf voor het risico omdat je geen zin hebt om die paar meter extra te lopen vanaf een aangelegen vlag.
Het is iets wat is overgekomen vanuit de COD-generatie. In BF2 jankte niemand hierover omdat het je eigen risico is. Bij COD is het deathmatch op een kleine map en kan je zo alle spawnpoints afgaan. Dat kan bij BF3 niet bij Conquest.
[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 21-12-2011 09:11 ]
Je bent 1 seconde niet dood te krijgen. In de volgende patch wordt het als het goed is 2. Maar als je een toets indrukt of beweging maakt met muis in deze tijd ben je alweer 'raakbaar'.[b]Loonens schreef op woensdag 21 december 2011 @ 08:49:
Wellicht een idee; als je spawnt en je wordt binnen 1 seconde doodgeschoten krijg je geen death erbij. De attacker krijgt wel een kill want hij neemt nou eenmaal de vlag over. Hij kan er ook niks aan doen natuurlijk.
Misschien een beetje flauw maar ik weet zeker dat een paar van jullie denken van OOOH JA haha.
Bij Wake Island, als US zijnde die het airfield niet in bezit heeft, bij de airstrip op de heuvel ernaast liggen.
Met een sniper kan je iedereen die probeert op te stijgen in een jet een headshot geven en ieder ander die in de jet gaat spawnen. Ook mooi in servers zonder killcam, newbs hebben geen waar ze moeten zoeken.
Bij Wake Island, als US zijnde die het airfield niet in bezit heeft, bij de airstrip op de heuvel ernaast liggen.
Met een sniper kan je iedereen die probeert op te stijgen in een jet een headshot geven en ieder ander die in de jet gaat spawnen. Ook mooi in servers zonder killcam, newbs hebben geen waar ze moeten zoeken.
Jup, gister ook eventjes gedaan. Werkte opzich goed alleen als je heel even weg kijkt en dan weer terug zie je opeens zo'n jet in volle vaart op je afkomen. Gelukkig zag hij mij niet en steeg hij vlak boven mijn hoofd op. Tja Airfield rapen is gewoon een zeer effectieve oplossing, zeker als het je lukt een voertuig te stelen of de heli/jet te jatten.
Wat ook leuk is: Gister potje rush op karkand gedaan. Komt er een tank aan van de tegenstander. Jou team vuurt rpg's er op af. Vervolgens is het even rustig, de tankt wordt verlaten om gerepareerd te worden en vervolgens schiet je 'm dood. Heb je twee tanken, dan moet je wel winnen. 
Of met de heli in de tunnel van Damavand Peak
Of met de heli in de tunnel van Damavand Peak
[ Voor 8% gewijzigd door Sinus_rhythm op 21-12-2011 09:29 ]
Gisteren een erg leuk potje gehad op Caspian Border, 1020 tickets en 51 minuten gespeeld. Teams waren goed balanced, met 0-43 gewonnen 
En ik heb ook eindelijk mijn ribbons gehaald voor 'Melee' en 'Emplaced Stationary Weapons'. Nog 3 te gaan, dan heb ik alle 45. Die twee die ik nog moet zijn redelijk te doen, alleen de laatste is vrij lastig denk ik, 3 M-Coms destroyen.
Deze week heb ik me wel heel erg vermaakt met de tank en guided missiles op heli's met de laserpaint positie!
En ik heb ook eindelijk mijn ribbons gehaald voor 'Melee' en 'Emplaced Stationary Weapons'. Nog 3 te gaan, dan heb ik alle 45. Die twee die ik nog moet zijn redelijk te doen, alleen de laatste is vrij lastig denk ik, 3 M-Coms destroyen.
Deze week heb ik me wel heel erg vermaakt met de tank en guided missiles op heli's met de laserpaint positie!
Verwijderd in "[PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - deel 7"mhoogendam schreef op woensdag 21 december 2011 @ 08:40:
Mochten er mensen zijn die na het spelen van BF3 ook benieuwd zijn naar een voorloper:
*edit:
[...]
Lijkt erop dat BF3 ook gaat stunten vrijdag op Origin.

/edit: ah, we zijn inderdaad een aantal dagen verder; postje lijkt me dus niet meer terzake doende. Lijkt me trouwens wel sterk hoor dat ze gaan stunten met de daadwerkelijke aanschaf van BF3 en/of B2K...
[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 21-12-2011 09:51 ]
Ik zag gisteren opeens dat ik de wapens van Physical Warfare pack had geunlocked, of was dat al langer? (heb geen pre-order gedaan)
Volgens mij zijn die nu aan iedereen vrijgegeven.
haha lekker boeiendTsurany schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:03:
Volgens mij zijn die nu aan iedereen vrijgegeven.
Ik ben het met je eens. Ik vind dat als je op je base spawned je inderdaad de tijd moet krijgen om je te orienteren. Maar als je op een vlag spawned die net wordt overgenomen loop je gewoon een risico. Ik doe dat vaak juist om te voorkomen dat de vlag overgenomen wordt, tsjah soms ga je dood en soms kill je degene, maar dat is het gevecht. Anders is het inderdaad wel erg oneerlijk voor degene die de vlag over aan het nemen is.
Bij team deathmatch mogen ze er wel wat aan doen, want daar is het wel heel erg. Heb het 1x gespeeld en dat is echt je spawned en dood ben je. Maar Team Deathmatch is ook niet echt mijn ding.
Verwijderd
Volgens mijn Battlefeed ben ik nu twee keer geleveld naar lvl 25. Iets gaat er niet goed daar. Rond middernacht tijdens een potje geleveld en mijn MG36 en een pistool vrijgespeeld en vervolgens een servercrash. Alle vooruitgang kwijt net nu het erg lekker ging. Nieuwe server opgezocht en inderdaad, geen vooruitgang en nieuwe wapens. Het stond echter wel in de Battlefeed vermeld.
Daarnet een keer Metro 1000 tickets gedaan (slechte tegenstander, als verdedigende partij erg snel de 3 vlaggen te pakken) en wederom lvl 25 geworden en nu staat het dus voor de tweede keer vermeld.
Die assignmentwapens, zijn daar ook accesoires voor vrij te spelen? Ik heb liever een andere scope op de MG36 en gebruik 'm nu daarom niet.
Daarnet een keer Metro 1000 tickets gedaan (slechte tegenstander, als verdedigende partij erg snel de 3 vlaggen te pakken) en wederom lvl 25 geworden en nu staat het dus voor de tweede keer vermeld.
Die assignmentwapens, zijn daar ook accesoires voor vrij te spelen? Ik heb liever een andere scope op de MG36 en gebruik 'm nu daarom niet.
B2K wapens werken het zelfde als de standaard wapens. Dus ja er zijn andere attachments voor vrij te spelen.
Overigens over de discussie van spawnprotectie. Uhm nee. Het enigste wat ze mogen veranderen is dat je sneller het spel ziet wanneer je spawnt. Heb nu al een paar keer gehad dat ik nog zwart beeld had en al dood was omdat mijn virtuale lichaam al gespawnt was.
Maar het is gewoon een risco wat je neemt als je ergens spawnt. Wil je totale veiligheid spawn dan helemaal op je thuis basis. De vijand kan daar niet komen (Op heli en jets na).
Overigens de laatste tijd wat meer als recon aan het spelen om te kijken of het zin heeft om deze in clanwars te gebruiken en volgens mij clanmaten is het heel irritant als je tegen een goede recon zit met zijn tugs.
Overigens over de discussie van spawnprotectie. Uhm nee. Het enigste wat ze mogen veranderen is dat je sneller het spel ziet wanneer je spawnt. Heb nu al een paar keer gehad dat ik nog zwart beeld had en al dood was omdat mijn virtuale lichaam al gespawnt was.
Maar het is gewoon een risco wat je neemt als je ergens spawnt. Wil je totale veiligheid spawn dan helemaal op je thuis basis. De vijand kan daar niet komen (Op heli en jets na).
Overigens de laatste tijd wat meer als recon aan het spelen om te kijken of het zin heeft om deze in clanwars te gebruiken en volgens mij clanmaten is het heel irritant als je tegen een goede recon zit met zijn tugs.
[ Voor 16% gewijzigd door itsleon op 21-12-2011 10:27 ]
Yup voor de Assignment wapens kan je net als bij andere wapens ook unlocks vrijspelen.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
battle log reports van lvl up zijn real time. dus als je ingame iets unlocked komt het meteen op je BL te staan. maar je xp is nog niet naar de server gegaan dus ben je nog geen 25..Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:23:
Volgens mijn Battlefeed ben ik nu twee keer geleveld naar lvl 25. Iets gaat er niet goed daar. Rond middernacht tijdens een potje geleveld en mijn MG36 en een pistool vrijgespeeld en vervolgens een servercrash. Alle vooruitgang kwijt net nu het erg lekker ging. Nieuwe server opgezocht en inderdaad, geen vooruitgang en nieuwe wapens. Het stond echter wel in de Battlefeed vermeld.
na de server crash is er dus geen xp bijgekomen..
Verwijderd
Dat was in BC2 toch wel dat je xp real time werd bijgehouden?
Als de boel aan het begin crashed geeft het niet maar ik speel graag op 750+ tickets servers en dan kan het best vervelend zijn.
Als de boel aan het begin crashed geeft het niet maar ik speel graag op 750+ tickets servers en dan kan het best vervelend zijn.
Volgens mij niet, elk Battlefield spel tot nu werkt zo dat de server aan het eind van de ronde pas een update doet richting de statsservers van EA. Dat is juist zo gedaan zodat niet elk lullig dingetje door de server constant naar de EA statsservers gepushed worden en die daardoor overbelast raken. Dat de client dit communiceert naar Battlelog bij ontvangen van awards en unlocks is prima, echter de gameserver zelf doet de uiteindelijke update zodat er zekerheid is over de bron van de gegevens en dat hier niet mee geknoeid is.
in bf3 is het zo dat pas aan het eind van de game je xp wordt doorgegeven ect.Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:32:
Dat was in BC2 toch wel dat je xp real time werd bijgehouden?
als een admin midden in een ronde van mapo switched krijg je ook de xp van de ronde die niet afis gemaakt bij je xp van de ronde die je net gespeelt hebt.
beetje krom, en bc2 was ook verre van perfect... dat real time bijhouden werkt niet altijd. en ik miste ook veel xp
Verwijderd
Afgelopen maandag zat ik op een Wake Island only server en de admin besloot halverwege te switchen naar Gulf of Oman maar de punten bleven behouden. De spelers echter niet want na de switch haakte de ene na de andere af. Erg jammer dat de xp niet realtime bijgehouden kan worden, als is het maar op je PC die de gegevens na elke ronde naar de server van DICE stuurt.
Verwijderd
Wat echt piemel zuigt, omdat de servers zo instabiel als de neten zijnTsurany schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:36:
Volgens mij niet, elk Battlefield spel tot nu werkt zo dat de server aan het eind van de ronde pas een update doet richting de statsservers van EA. Dat is juist zo gedaan zodat niet elk lullig dingetje door de server constant naar de EA statsservers gepushed worden en die daardoor overbelast raken. Dat de client dit communiceert naar Battlelog bij ontvangen van awards en unlocks is prima, echter de gameserver zelf doet de uiteindelijke update zodat er zekerheid is over de bron van de gegevens en dat hier niet mee geknoeid is.

Het probleem is dat clientside statistieken bij laten houden onderhevig is aan fraude. Hackers zullen zich dan gaan richten op het kraken van deze communicatie of deze communicatie beïnvloeden zodat spelers veel meer punten toegekend krijgen dan waar ze recht op hebben. Precies het probleem van Call of Duty krijg je dan ook bij Battlefield 3. Een gecentraliseerd systeem waar enkel geautoriseerde servers de informatie naar toe kunnen pushen is de beste methode om te kunnen garanderen dat je statistieken kloppen en de punten die gehaald zijn ook verdiend zijn.
Ik vraag me toch af op wat voor een servers sommige spelen. Ik join altijd gewoon willekeurige server (heb redelijk strakke filters dus zijn nooit veel om uit te kiezen), en ik heb echt als ik de week direct na launch negeer iets van 1 of 2x een crashende server gehad. Thats it, oftewel absoluut geen last van instabiele servers.Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:44:
[...]
Wat echt piemel zuigt, omdat de servers zo instabiel als de neten zijn.
De recente patches hebben gewoon instabiele servers geïntroduceerd. Hoewel het niet zo is dat ze elk uur crashen is een crash per dag meemaken niet uitermate ongewoon.
Verwijderd
Serverside hoeft echter niet te betekenen dat je alleen na elke ronde een update eruit kan sturen. Elke 10 minuten is ook prima mogelijk.Tsurany schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:46:
Het probleem is dat clientside statistieken bij laten houden onderhevig is aan fraude. Hackers zullen zich dan gaan richten op het kraken van deze communicatie of deze communicatie beïnvloeden zodat spelers veel meer punten toegekend krijgen dan waar ze recht op hebben. Precies het probleem van Call of Duty krijg je dan ook bij Battlefield 3. Een gecentraliseerd systeem waar enkel geautoriseerde servers de informatie naar toe kunnen pushen is de beste methode om te kunnen garanderen dat je statistieken kloppen en de punten die gehaald zijn ook verdiend zijn.
@ Tsurany.. Je schrijft dat cliëntside statistieken bijhouden onderhevig zou kunnen zijn aan fraude... Mijn eerste gedachte was dat ook... maar...
Elke keer als je via Origin je game start doet hij toch ook die origin cloud data syncen? Als dit "veilig" kan, waarom dan niet de game stats lokaal saven (constant) en bij einde ronde/exit/servercrash gewoon datgene uppen wat tot dat moment gesaved is ?! Eerlijk gezegd was ik tot nu in de veronderstelling dat dit al zo ging ?!
Elke keer als je via Origin je game start doet hij toch ook die origin cloud data syncen? Als dit "veilig" kan, waarom dan niet de game stats lokaal saven (constant) en bij einde ronde/exit/servercrash gewoon datgene uppen wat tot dat moment gesaved is ?! Eerlijk gezegd was ik tot nu in de veronderstelling dat dit al zo ging ?!
[ Voor 8% gewijzigd door GeeEs op 21-12-2011 11:34 ]
cloud data syncen van origin heeft niks te maken met xp of stats maar met settingsGeeEs schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:33:
@ Tsurany.. Je schrijft dat cliëntside statistieken bijhouden onderhevig zou kunnen zijn aan fraude... Mijn eerste gedachte was dat ook... maar...
Origin Cloud is puur voor instellingen en savegames van de singleplayer waarbij fraude wellicht zou kunnen plaatsvinden maar niet echt zinvol is. Met statistieken bij games is fraude een stuk zinvoller en dus ook een stuk waarschijnlijker. Daarnaast is het een afweging die je moet maken, ga je de client proberen vol te proppen met beveiliging om in het onwaarschijnlijke geval van een servercrash alsnog die data te kunnen uploaden of ga je er vanuit dat server crashes amper kunnen voorkomen, bespaar je jezelf zo een hoop tijd, voorkom je een potentie voor fraude en neem je dan maar voor lief dat gamers soms punten kwijt zijn.GeeEs schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:33:
Het nadeel van af en toe wat punten verliezen weegt niet op tegen de extra tijd en kosten die gemoeid zijn met clientside stats bijhouden.
Daar was ik dus intussen ook achter dus, maar toch heb ik gehad dat mn singleplayer stats verdwenen waren nadat ik een keer mn local content heb gesynced met de cloud ipv andersom... Was dit domme pech? Of ging er iets anders fout?
Je synct data één richting op.GeeEs schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:33:
Als de client bepaald of jij een kill hebt, awards krijgt, etc, dan is het systeem onveilig. Dat moet de server bepalen. De server houdt dus bij of jij eerlijk speelt en stuurt die punten door.
OK, thx.. allemaal.. en @ Tsurany.. jou antwoord bevestig dus inderdaad de mogelijkheid dat mn singleplayer data toen verdween...
[edit] Je zegt dat de server dat eerlijk bijhoud, maar een server is in feite gewoon een soort client met ipv één fysieke gamer, 64 players en een admin aan een draadje erachter... die kan dus net zo goed "onveilig " zijn... Dit is dus ook bewezen zo. Er zijn cheated servers (echt niet alleen van BF3 trouwens) waar players (ongewild) dus hele gekke stats door kregen/krijgen.. althans dat was zo.. wellicht nu minder ?!
Met de Origin cloud sync kan het dus 2 kanten op.. ik krijg af en toe de vraag of ik de cloud of mn local content als "leading" wil nemen... één daarvan is altijd nieuwer zegmaar...Stewie! schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:39:
[...]
Je synct data één richting op.
Als de client bepaald of jij een kill hebt, awards krijgt, etc, dan is het systeem onveilig. Dat moet de server bepalen. De server houdt dus bij of jij eerlijk speelt en stuurt die punten door.
[edit] Je zegt dat de server dat eerlijk bijhoud, maar een server is in feite gewoon een soort client met ipv één fysieke gamer, 64 players en een admin aan een draadje erachter... die kan dus net zo goed "onveilig " zijn... Dit is dus ook bewezen zo. Er zijn cheated servers (echt niet alleen van BF3 trouwens) waar players (ongewild) dus hele gekke stats door kregen/krijgen.. althans dat was zo.. wellicht nu minder ?!
[ Voor 91% gewijzigd door GeeEs op 21-12-2011 12:01 ]
Aangezien het een "Dagelijkse deal" van vandaag was vond ik het de herinnering zeker waard voor de mensen zonder BC2.MAX3400 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:37:
[...]
Verwijderd in "[PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - deel 7"
![]()
Goedemorgen trouwens
/edit: ah, we zijn inderdaad een aantal dagen verder; postje lijkt me dus niet meer terzake doende. Lijkt me trouwens wel sterk hoor dat ze gaan stunten met de daadwerkelijke aanschaf van BF3 en/of B2K...
Verwijderd
Hoi Jongens,
Ik heb zelf BF3 en B2K, zijn er mensen die ik kan toevoegen aan mijn vrienden lijst? zodat ik ook wat Nederlandse mensen erbij heb staan. Weinig vrienden van me spelen BF3.
Ik heb zelf BF3 en B2K, zijn er mensen die ik kan toevoegen aan mijn vrienden lijst? zodat ik ook wat Nederlandse mensen erbij heb staan. Weinig vrienden van me spelen BF3.
Sure, add me maar, Nickname Sn3gG3l
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Even een tip, de meeste mensen hebben in hun sig of aan de zijkant hun BF3 naam erbij staan. Kan je ook zonder te vragen er een zooitje toevoegen.Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:45:
Hoi Jongens,
Je bent welkom om mij te adden. ''FaceNoise"
Stewie! heeft het hier over het syncen van de multiplayer gamedata, niet de Origin Cloud data. Dat laatste is inderdaad een two way sync, dat eerste zou ik geen synchroniseren willen noemen maar gewoon het uploaden van de data naar de statsservers toe. Er wordt niet gezorgd dat de statsservers in sync zijn met de gameserver, de data wordt gewoon aangeleverd en door de statsservers verwerkt.GeeEs schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:40:
Met de Origin cloud sync kan het dus 2 kanten op.. ik krijg af en toe de vraag of ik de cloud of mn local content als "leading" wil nemen... één daarvan is altijd nieuwer zegmaar...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.