Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-10 09:13
GeeEs schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:57:
Ik heb me lelijk verslikt een aantal keer met die single shot modus.. denk je even een burst in je vijand te pompen.. is het alleen 1 tik... op het moment dat je denkt.. kut.. single shot, lig je al op de grond...

Zelfde met sniperkit.. Helemaal in de veronderstelling dat je van kit gewisseld bent naar Assault ofzo...midden in de drukte spawnen, vijand op de korrel.. wtf... wat is mn aimpoint wijd.. pats.. dood... :P
dat probleem heb ik zelf dus ook vaak genoeg meer en deel van de tijd heb ik me wapens op single shot staan en ineens iemand recht voor je hebben denk je echt zo van ohh **** ik ben het haasje :( want hard rammen op je muis om sneller te schieten werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
GeeEs schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:57:
Ik heb me lelijk verslikt een aantal keer met die single shot modus.. denk je even een burst in je vijand te pompen.. is het alleen 1 tik... op het moment dat je denkt.. kut.. single shot, lig je al op de grond...

Zelfde met sniperkit.. Helemaal in de veronderstelling dat je van kit gewisseld bent naar Assault ofzo...midden in de drukte spawnen, vijand op de korrel.. wtf... wat is mn aimpoint wijd.. pats.. dood... :P
En anders de gok nemen om je muis iets te bewegen en zijn hoofd op de korrel te nemen; liever een paar procent kans op een headshot dan 100% kans om zelf dood te gaan, toch?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-10 12:18
MAX3400 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:02:
[...]

En anders de gok nemen om je muis iets te bewegen en zijn hoofd op de korrel te nemen; liever een paar procent kans op een headshot dan 100% kans om zelf dood te gaan, toch?
Klopt, alleen ben ik totaal geen held in headshots met losse wapens... Ik merk dat ik (te) vaak op de torso mik inderdaad... Ook is met bv een handgun 1 headshot niet dodelijk, je hebt er dan 2 nodig in het hoofd...Of dat moet intussen gepatched zijn ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
GeeEs schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:05:
[...]

Klopt, alleen ben ik totaal geen held in headshots met losse wapens... Ik merk dat ik (te) vaak op de torso mik inderdaad... Ook is met bv een handgun 1 headshot niet dodelijk, je hebt er dan 2 nodig in het hoofd...Of dat moet intussen gepatched zijn ?!
Hitreg & patches? Eind 2014 ofzo, DICE kennende...

Oh nee, never want BF2143 is al gehint dus daar zijn de nu waarschijnlijk al over aan het denken hoe ze nog meer mensen kunnen verleiden om er geld aan uit te geven.

/sarcasm off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pderuiter
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-11-2023
Ik merk dat bij missie 3 van co-op de public matchmaking een beetje karig is..als in.. er is niemand :)

Als je zin hebt, voeg me toe: pderuiter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02:21
MAX3400 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:06:
[...]

Hitreg & patches? Eind 2014 ofzo, DICE kennende...

Oh nee, never want BF2143 is al gehint dus daar zijn de nu waarschijnlijk al over aan het denken hoe ze nog meer mensen kunnen verleiden om er geld aan uit te geven.

/sarcasm off
waar

Hitreg: nergens last van

DLC van DiCE is altijd uitgebreid en niet alleen maps. Geld ervoor uitgeven vind ik 100% waard. Ook kun je ervoor kiezen om het niet te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roboreaper schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:51:
[...]

oh mij gaat het echt niet om het aimen... dat maken de mensen hier ervan.

ik vindt hc gewoon een noob game mode. komt voor een groot gedeelte door cod denk ik, spray en pray was dat en dan iedereen maar roepen dat hc voor pro's was...
is ook zo, iemand die meegewerkt heeft aan de BF3 strategy guide noemt HC ook ''easymode''.
Maar als mensen er plezier mee hebben heb ik er geen bezwaar tegen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:34:
[...]

is ook zo, iemand die meegewerkt heeft aan de BF3 strategy guide noemt HC ook ''easymode''.
Maar als mensen er plezier mee hebben heb ik er geen bezwaar tegen natuurlijk.
Ik speel liever HC waar mensen na 5 kogels gewoon dood zijn, dan SC waar je mensen ziet bunnyhoppen om niet geraakt te worden. Het ergste is dat het mij dan een hele ipv minder dan een halve clip kost om ze af te maken. (=bunnyhoppen in SC werkt dus ook nog)

Ik wist niet eens van het bestaan van die springcommando's af tot ik SC op de GoT severs speelde.

[ Voor 3% gewijzigd door rnenator op 20-12-2011 12:42 ]

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-10 14:49
bunny hoppers en dolphin divers

allemaal herinneringen uit BF2, ik zie mensen hier wel springen maar echt bunnyhopping zoals in BF2 zie ik niet echt. Ik spring zelf ook wel eens om niet geraakt te worden, net als bukken. Moet de gene die je probeerd te schieten toch weer ff zijn aim aan passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Springen werkt toch amper tegenover een goede speler, enkel een slechte speler raakt er door in de war. Je bent geen kleiner target en springen gaat niet snel genoeg. Bovendien kan je ook niet terug vuren waardoor je in feite een traag konijn bent, easy prey voor een goede jager dus.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
nieuws: 'Dice hint naar vervolg op Battlefield 2142' ;)

/edit: bunnyhoppen/diven werkt zeker wel. In de gevallen dat je op Conquest een vlag pakt in je eentje, weet je 100% zeker dat je niet snel genoeg bent als er iemand spawnt. Door zo "tactisch" als een kip zonder kop rond te rennen, springen etc. zal iemand die spawnt in het nadeel zijn om het vuur op je te openen.

Dit werkt vaak nog beter als je net iemand bij de vlag hebt afgeschoten en die ziet met de killcam dat je blijft staan... In ieder geval op Seine Large (vlag B en D) is dit vaak een effectieve tactiek als aanvaller... ;)

[ Voor 49% gewijzigd door MAX3400 op 20-12-2011 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02:21
Dat wist ik al een paar dagen geleden @battlelog forum... Maar wat probeer je hiermee te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Adel_F16 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:51:
[...]

Dat wist ik al een paar dagen geleden @battlelog forum... Maar wat probeer je hiermee te zeggen?
Crap... Zag net pas dat je vorige reaktie "waar" was en niet "waar?"... :X Iets met het verschil tussen bevestiging en vraagstelling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Tsurany schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:45:
Springen werkt toch amper tegenover een goede speler, enkel een slechte speler raakt er door in de war. Je bent geen kleiner target en springen gaat niet snel genoeg. Bovendien kan je ook niet terug vuren waardoor je in feite een traag konijn bent, easy prey voor een goede jager dus.
Ook een slechte speler zal er niet door in de war raken, maar even een headshot bursten is er niet meer bij. Al is het maar vanwege de hitreg. En daarnaast kom je de meeste springers niet 1 op 1 tegen, maar als je je in een ondertal situatie bevindt.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 14:42
MAX3400 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:52:
[...]

Crap... Zag net pas dat je vorige reaktie "waar" was en niet "waar?"... :X Iets met het verschil tussen bevestiging en vraagstelling...
Het was ook handiger geweest om een punt er achter te zetten. Dan had je het kunnen weten, nu was het ook onduidelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ze met de volgende DLC nou eens een paar leuke Special Forces nachtmappen porteren, dan zou ik helemaal happy zijn. Zou voor 4 goede nachtmappen die 'echt' donker zijn zo 20 euro neertellen als er een goed werkende nightvision mode in zit (dus niet enkel een scope). Dat zou gewoon epic zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:35
Nah, geef mij maar 4 goede mappen uit BC2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:59:
Je moet ook wel wat verstoppen als je graag kills wilt maken dom rond rennen heeft geen zin.
Dom rondrennen niet nee, maar spelers die veel bewegen hebben toch nog altijd veel voordelen ten opzichte van de 'crawl, duck 'n cover' boys. Je krijgt simpelweg a) meer vijanden voor de loop en b) je ontregelt de aanval/verdediging. Deze verwarring helpt enorm om de objectives te behalen en gewoon fiks te fraggen.

Door snel en slim ver naar voren te lopen heb je trouwens sowieso veel 'gratis' kills omdat de vijand je vaak daar nog helemaal niet verwacht en dus te traag reageert. Plus, mensen die zich verstoppen zijn zeer eenvoudig uit te roken in BF3 ;)

Squad Sprint is dan ook de must-have perk in mijn opinie, levert relatief gezien meer kills op dan alle andere perks.

edit: @ MAX, je hebt helemaal gelijk, het helpt inderdaad erg vaak! Vooral de combinatie door sprint/spring naar voren tegelijk te 'tappen' lijkt erg goed te werken om vijanden te verwarren of snel een kamer in te rennen/srpingen. Je versnelt gewoon sneller dan springen terwijl je rent of sprinten terwijl je springt ;)

[ Voor 14% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 20-12-2011 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 16:54
Tsurany schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:54:
Als ze met de volgende DLC nou eens een paar leuke Special Forces nachtmappen porteren, dan zou ik helemaal happy zijn. Zou voor 4 goede nachtmappen die 'echt' donker zijn zo 20 euro neertellen als er een goed werkende nightvision mode in zit (dus niet enkel een scope). Dat zou gewoon epic zijn.
Warlord at night. Voor die map alleen al zou ik 15 euro neertellen. De helft van de gebouwen zit al in BF3, alleen nog een moskee bij bouwen en we zijn klaar. Maar dan kunnen ze ook direct Mashtuur City er in doen.

Battlefield 2 all over again _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-10 21:44
Ik zou wel sneeuwmappen willen. Lijkt me echt vet in bf3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Tja, is leuk natuurlijk, al die oude maps terugporten, maar ik zie liever dat ze goed gebalanceerde nieuwe maps introduceren. Van de BF3 maps vind ik eigenlijk alleen Kharg island vermakelijk in alle game modes, maar een level als Teheran Highway is gewoon te beperkt. Damavant peak is ook voor sommige gamemodes een draak om op te spelen, net als Metro. Die mappen komen alleen tot hun recht als je met het juiste aantal spelers een specifieke mode speelt, ander raken ze zo snel uit balans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:48

MeagaShira

MeagaShira_NL

djunicron schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:13:
Tja, is leuk natuurlijk, al die oude maps terugporten, maar ik zie liever dat ze goed gebalanceerde nieuwe maps introduceren. Van de BF3 maps vind ik eigenlijk alleen Kharg island vermakelijk in alle game modes, maar een level als Teheran Highway is gewoon te beperkt. Damavant peak is ook voor sommige gamemodes een draak om op te spelen, net als Metro. Die mappen komen alleen tot hun recht als je met het juiste aantal spelers een specifieke mode speelt, ander raken ze zo snel uit balans...
Vergeet de Caspian border niet dat vind ik echt een masterlijk level.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-10 20:16

MueR

Admin Devschuur & Discord

is niet lief

Caspian kan mij dan weer niet bekoren. Ik hou best van grote maps, maar Caspian is me te groot. Als je geen vehicle kan kapen ben je al 5 minuten aan het lopen voor je uberhaupt iets ziet.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:13:
Mee eens, het hangt ook erg af van wat je zoekt in een map. Metro op rush blijft mijn favoriete BF3 map, net zoals Valpasario dat was in BC2, hou gewoon erg van linear punten te veroveren/verdedigen en door naar de volgende basis. Liefst wel wat mogelijkheden om te flanken, maar niet té veel. Maar highway bv is niet te harden op rush of TDM terwijl ik hem op CQ wél weer tof vind. Wellicht dat DICE gewoon specifieke mappen had moeten maken voor een bepalde gamemode. In plaats van een X aantal mappen te maken en die geschikt proberen te maken voor alle game modes. Dit is de kwaliteit van de maps niet ten goede gekomen vind ik persoonlijk.

Zo ben ik ook nog niet helemaal overtuigd van de nieuwe B2K maps vind in combinatie met frostbite 3, Op conquest is het zo groot dat het erg van je team en tegenpartije afhangt of het een vet potje wordt of niet. Het is erg lastig om in je eentje of met je eigen squad echt het verschil te maken. Hoeveel je ook verovert, als je team waardeloos is, wordt alles achter je rug zo weer ingenomen. Bovendien valt het me ook op dat de voertuigen steeds minder betrokken zijn met gevechten in de straten zelf, maar erg veel granaten lobben van grote afstand. Alle cover zoveel mogelijk tegen de vlakte schieten en vanaf daar zijn de potjes in mijn beleving erg statisch omdat door open veld lopen erg lastig is en een omtrekkende beweging erg lang duurt. Hopelijk heb ik het gewoon niet getroffen en ontwikkelt het zich nog. (Ik mis 1943 Wake en Iwojima.......)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 10:05
Weinig goeie hardcore squad rush servers nog maar...
Daarom hebben wij servertje gehuurd, hardcore squad rush b2k maps only.. dik feest !!
Voordeel dat je als admin met procon mensen ( mits er slots open zijn ) in n squad kunt gooien

exQlusive heet ie meen ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het dan toch over leuke maps hebt, ik vind dat je in de single player campaign ook iets hebt dat je ECHT goed kan doen op multiplayer.

Dat level waar je voor het eerst in de tank mag rijden in de woestijn, lekker groot. Mooie tankbattles e.d.

Zoiets mag er van mij maar al te graag in komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
Die tank missie deed me denken aan El Alamein uit Battlefield 1942.
Misschien kunnen ze nog DLC maken met een remake van Battlefield 1942 maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind Caspian Border erg leuk om op te spelen maar het mapdesign vind ik niet geweldig. Het probleem met Caspian is vergelijkbaar met Grand Bazaar en in mindere mate Teheran Highway. Het zijn mappen met vier punten in de hoeken en een centraal punt. Wat je dan krijgt is dat je geen concreet front hebt maar twee bewegingen ziet. Mensen die rondjes rennen van hoek naar hoek en mensen die zich focussen op het midden en dan van daar een uitval doen naar een ongecapte basis. Het is meer rondjes rennen dan een concrete strijd. Wat dat betreft vind ik Karkand een zeer goed mapdesign hebben, het is linieair waardoor je een concreet front kan identificeren maar je hebt diverse mogelijkheden om langs bepaalde punten te sneaken waardoor je wel veel dynamiek in het spel hebt.

Conquest64 mappen zijn vaak mappen waarbij het achter elkaar vlaggetje pakken is terwijl je een beetje rondjes over de map loopt, dat vind ik geen goed map design. Daarom speel ik ook liever Rush of Conquest32, dan heb je veel meer concrete doelen en een concreet front waar gevochten wordt. Dat had ik ook al in Bad Company 2, daar had je wel weidse mappen maar je trof elkaar altijd op bepaalde punten, conquest was vaak gewoon rondjes huppelen.

Een map waar een team beide uiterste punten kan bezitten en het andere team het midden slaat naar mijn mening ook nergens op, dan speel je dus echt langs elkaar heen.
Uitzondering hierop is Wake, dit omdat je niet rond kan lopen maar van twee punten naar het midden toe gaat. Stel je Wake eens voor waarbij het een rond eiland is met een meer in het midden.

Ik zou graag een soort king of the hill modus zien. Bijvoorbeeld op Caspian Border waar het ene team een uncap punt heeft in Gasstation en het andere team een uncap heeft in Checkpoint. Vervolgens vechten beide teams over dominatie op Hilltop, waarbij het stuk bij Forrest ook nog capable kan zijn. Zo heb je geconcentreerde gevechten op een spannend punt met veel tactische mogelijkheden terwijl je nooit achter elkaar aan zit te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tsurany,

mee eens, King of the Hill zou mij ook wel aanspreken. Maar game modes als Last Man Standing mis ik ook wel...

Het zal misschien nog wel komen, de game is nog niet vreselijk lang uit, en Dice mag eerst wat andere dingen aankaarten dan nieuwe maps/functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:38:
@Tsurany,

mee eens, King of the Hill zou mij ook wel aanspreken. Maar game modes als Last Man Standing mis ik ook wel...

Het zal misschien nog wel komen, de game is nog niet vreselijk lang uit, en Dice mag eerst wat andere dingen aankaarten dan nieuwe maps/functies.
Last man standing zie ik wel zitten ja! Kill of the hill word toch wel weer m320/nade/rpg spam feest.. daar hebben we metro voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
Nja ze zouden bijv. 't systeem flag by flag in kunnen voeren voor conquest, dat maakt het rondjes rennen al wat minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-10 15:40
Patientzero schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:41:
Nja ze zouden bijv. 't systeem flag by flag in kunnen voeren voor conquest, dat maakt het rondjes rennen al wat minder..
Dan word het toch een soort rush? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
  • Laatst online: 12-01-2022
Hmm, op die manier kan je een spel dat je aan het verliezen bent niet meer recht trekken.. Liever geen flag by flag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
InFecTedMush schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:42:
Hmm, op die manier kan je een spel dat je aan het verliezen bent niet meer recht trekken.. Liever geen flag by flag :p
Dat zeg je nou wel, maar het zijn wel vaak de meest epische gevechten, beetja ala rush in BC2, met het hele team met de rug tegen de muur die laatste mcom van de laatste basis verdedigen. Terwijl er golf na golf attackers naar voren drukken! Kan met flag-by-flag ook goed werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wth
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-08 10:46

wth

Wat ik wel mis in BF3 is echt van die oerwoud maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het nu dat BTK geen mix mappen hebben want ik mis best wel eens de oudere mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-10 20:46
Ja, DLC met oerwoud zou voor mij ook instant buy zijn. Zal wel BF3: Vietnam worden denk ik... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:56:
Klopt het nu dat BTK geen mix mappen hebben want ik mis best wel eens de oudere mappen.
Iets duidelijker? Wat voor mix mappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:56:
Ik zie zat servers die als rotation zowel B2K als vanilla hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:45:
[...]

Dat zeg je nou wel, maar het zijn wel vaak de meest epische gevechten, beetja ala rush in BC2, met het hele team met de rug tegen de muur die laatste mcom van de laatste basis verdedigen. Terwijl er golf na golf attackers naar voren drukken! Kan met flag-by-flag ook goed werken :)
Juist, en btw.. 1 persoon kan goed zijn voor een squad whipe out.. dus 2 in theorie..........
en je hebt dan in n 16 ppl 8 man, dus 7 die je helpen en 8 om neer te knallen.. als je verliest.. verlies je !
Dan hoef je niet sneaky ff om te lopen om héééélemaal aan de andere kant van de map ff de uiterste vlag over te nemen... want dat is gewoon tijd rekken, je eigen lijden verlengen met een paar minuten :P

Wat ik nog mis zijn de pistol/knive only epic battles tussen hotel en square op karkand _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
MAX3400 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:05:
[...]

Ik zie zat servers die als rotation zowel B2K als vanilla hebben?
scherm schoonmaken en geen ijs meer eten achter je pc..

( ontopic )
ja dat kan, ik kan / je kunt met admin tool zowel b2k en normale bf3 maps in de roulatie mikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Patientzero schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:08:
[...]

scherm schoonmaken en geen ijs meer eten achter je pc..
Dacht al, wat een ijzige antwoorden hier... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
PatientZero: Ben het daar zeker niet mee eens, als je als team in een hoek gedrukt staat met enkel nog RU over kan je op die manier tanks gaan stelen op andere vlaggen of/en de vijand in de rug aanvallen. Dit geeft gewoon meer mogelijkheden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patientzero schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:08:
ja dat kan, ik kan / je kunt met admin tool zowel b2k en normale bf3 maps in de roulatie mikken :+
Maakt niet uit hoe het doet, je kan gewoon alle mappen en gamemodi in de maplist.txt door elkaar gooien. Enkel spelers die geen Back to Karkand hebben worden er af gegooid zodra een Back to Karkand map komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-10 14:49
Tsurany schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:33:
verhaal

Ik zou graag een soort king of the hill modus zien. Bijvoorbeeld op Caspian Border waar het ene team een uncap punt heeft in Gasstation en het andere team een uncap heeft in Checkpoint. Vervolgens vechten beide teams over dominatie op Hilltop, waarbij het stuk bij Forrest ook nog capable kan zijn. Zo heb je geconcentreerde gevechten op een spannend punt met veel tactische mogelijkheden terwijl je nooit achter elkaar aan zit te lopen.
zoals zatar wetlands in BF2 daar had je soms (ook niet altijd) epische battles om het bergtopje waar de attack heli spawnde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik word sinds vandaag ineens van alle servers af gekicked. Ik heb al drie verschillende geprobeerd.
Ik heb Punkbuster al geupdate, maar dat helpt blijkbaar niet.

Verder heb ik uiteraard geen cheat progamma's of andere gekke dingen draaien.

Voordat ik vanalles uit ga zoeken, wil ik weten of dit vandaag toevallig een algemeen probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De R16 servers hebben wel een probleem waar bij mensen disconnected worden als ze willen joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
BounceMeister schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:14:
Ik word sinds vandaag ineens van alle servers af gekicked. Ik heb al drie verschillende geprobeerd.

Voordat ik vanalles uit ga zoeken, wil ik weten of dit vandaag toevallig een algemeen probleem is.
In navolging van Tsurany; er zijn R16 servers met problemen. Deze zijn gisteren uitgebreid al "voorbesproken" in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Het gebeurt vrij vlot nadat ik gejoined ben, maar ik kan wel heel even spelen. Dus dan ben ik toch al gejoined.

De foutmelding is ook niet geheel duidelijk, you got kicked from the server (of zoiets) staat er. Maar geen reden waarom ik dan gekicked werd.
Ik doe ook geen gekke dingen zoals met SMAW schieten op een metro server waar dat niet mag oid.

PS, ik dacht dat ik up to date was in deze thread, maar heb dat van die R16 toch gemist.

[ Voor 15% gewijzigd door BounceMeister op 20-12-2011 14:19 . Reden: PS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hican
  • Laatst online: 22-07-2022

Hican

hican.net

BounceMeister schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:14:

'Blij' om te zien dat meer mensen hier last van hebben, ik dacht dat ik de enige was. Ik had eerst het idee dat ik misschien iets deed wat niet mocht (RPG op Inf ofzo), maar ik werd van wel meerdere servers afgekicked. Lijkt dus een algemeen probleem.

Ik heb overigens ook geen cheats, etc. draaien :)

Hican.net | IT Blog about all that is interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hican
  • Laatst online: 22-07-2022

Hican

hican.net

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:45:
[...]

Ahhh, heerlijk is dat. Zo'n gelijkwaardig gevecht waarbij je inderdaad de laatste MCOM tot de tand toe verdedigd. Dat zijn de échte gevechten.

[offtopic]
Ik vind dat qua fun gehalte een beetje te vergelijken met de 'oldskool' Hillsbrad Foothills - Southshore gevechten in WoW. Uren na uren heen en weer vechten om rank 14 te halen :P

Hican.net | IT Blog about all that is interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
InFecTedMush schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:11:
PatientZero: Ben het daar zeker niet mee eens, als je als team in een hoek gedrukt staat met enkel nog RU over kan je op die manier tanks gaan stelen op andere vlaggen of/en de vijand in de rug aanvallen. Dit geeft gewoon meer mogelijkheden..
Tanks ? choppers en planes vind ik wel ok op mappen zoals oman oid. maar tanks in n infantry level zoals karkand.. eerste wat ik uit heb gezet op mijn server :) die gastjes die continu met thermal rondrijden zie je dan inneens toch n stuk minder presteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
Ah op die manier ;) Zo zie je maar weer hoe verschillend mensen kunnen denken over een spel/modus.. Ik vind het juist geniaal dat alles kan of mag. Tank, geen probleem, oh chopper gaan met die handel. FF uit de tank, kerel met C4 mollen, repairen en verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Patientzero schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:27:
[...]

Tanks ? choppers en planes vind ik wel ok op mappen zoals oman oid. maar tanks in n infantry level zoals karkand.. eerste wat ik uit heb gezet op mijn server :) die gastjes die continu met thermal rondrijden zie je dan inneens toch n stuk minder presteren...
Hoop dat je geen Ranked Server hebt? Valt namelijk in de categorie "ik voldoe niet aan de rules of conduct dus EA kan mijn server afpakken".
Examples of such rules that would violate the EA Online Terms and Conditions are:
* Preventing players from using certain vehicles such as jets, helicopters or tanks.
Ik snap je gedachte wel maar waarom ga je ineens maps anders aanbieden dan ze in BF2 werden aangeboden?

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 20-12-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik neem aan dat hij de infantry only mode gebruikt, die is hier juist speciaal voor in leven geroepen en zat er al in Battlefield 2 in. Je mag bepaalde voertuigen inderdaad niet limiteren, je mag echter wel alle voertuigen uitzetten omdat je de server dan op infantry only mode zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
lol, heb 1 ranked en unranked.
Maargoed wanneer mensen niet meer hun eigen zegje hebben doneren die geen 180 euro per jaar meer om een server te draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
Tsurany schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:37:
Ik neem aan dat hij de infantry only mode gebruikt, die is hier juist speciaal voor in leven geroepen en zat er al in Battlefield 2 in. Je mag bepaalde voertuigen inderdaad niet limiteren, je mag echter wel alle voertuigen uitzetten omdat je de server dan op infantry only mode zet.
ja wij zetten alles uit, maar er is een conflict met hardcore en infantry only meen ik..
bijna alle infantry only servers zijn namelijk non-hardcore.. en wij hebben gemerkt dat je wat moet spelen om 'm dus in hardcore zichtbaar te krijgen..

Voertuigen zijn heel leuk, vooral plane of chopper h#$ren :) maar niet in alle maps.
Als ze nu choppers op karkand hadden gezet, had ik de tanks aan gelaten ;-)

[ Voor 11% gewijzigd door Patientzero op 20-12-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voldoet het niet om alle hardcore instellingen over te nemen en dan de vehicle spawn te disablen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
Tsurany schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:40:
Voldoet het niet om alle hardcore instellingen over te nemen en dan de vehicle spawn te disablen?
errrr.. dat is 'n goeie, volgens mij niet.. althans zo had ik 'm in t begin gezet.. en dat werkte niet
Mja Realtec, mede admin heeft m later helemaal ingesteld.. en ik heb niet echt meer opgelet om eerlijk te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij zou het volgende moeten werken:
vars.friendlyFire true
vars.regenerateHealth false
vars.killCam false
vars.miniMap true
vars.hud false
vars.crossHair false
vars.3dSpotting false
vars.miniMapSpotting true
vars.nameTag false
vars.3pCam false
vars.vehicleSpawnAllowed False
vars.soldierHealth 60
vars.playerRespawnTime 100
vars.playerManDownTime 100
vars.bulletDamage 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Patientzero schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:38:
lol, heb 1 ranked en unranked.
Maargoed wanneer mensen niet meer hun eigen zegje hebben doneren die geen 180 euro per jaar meer om een server te draaien :)
Bot gezegd; je leaset de mogelijkheid om een stuk software te draaien. En hoe je dat draait is beperkt door bepaalde voorwaarden. Officieel is voor BF3 niets vastgelegd maar stilzwijgend verwijzen EA-mensen wel eens naar de BF2-RoC.

Net zoals dat je een licentie op Microsoft Windows leaset en daar mag je ook bepaalde dingen niet uitzetten/disablen als je daarmee de interoperabiliteit met andere clients/servers beperkt.

[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 20-12-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
@Tsurany: Is het ook mogelijk om het volgende te doen?

vars.bulletDamage 150
vars.soldierHealth 100

Krijg je dan niet het effect dat kogels hoger percentage damage hebben en jij als soldier terug 100% damage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
ja, dat is mogelijk geloof ik.

[ Voor 22% gewijzigd door Patientzero op 20-12-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
Lijkt me een beter iets als hardcore mode :)
dat en spawnen op squadmembe en we hebben een leuke hardcore mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enig vervelende is dat je server altijd als custom verschijnt, dat kan onbekenden er van weerhouden je server te bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caliprio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-08 14:45
InFecTedMush schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:53:
Lijkt me een beter iets als hardcore mode :)
dat en spawnen op squadmembe en we hebben een leuke hardcore mode
soort van light hardcore :) zeker mooie game modus waarom gooit DICE hem er niet lekker (standaard in) zodat ie niet verschijnt als custom :)
maar als light hardcore ofzo ik zeg hulde _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
MAX3400 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:49:
[...]

Bot gezegd; je leaset de mogelijkheid om een stuk software te draaien. En hoe je dat draait is beperkt door bepaalde voorwaarden. Officieel is voor BF3 niets vastgelegd maar stilzwijgend verwijzen EA-mensen wel eens naar de BF2-RoC.

Net zoals dat je een licentie op Microsoft Windows leaset en daar mag je ook bepaalde dingen niet uitzetten/disablen als je daarmee de interoperabiliteit met andere clients/servers beperkt.
Mja, in bc2 werden m320 enz ook uitgeschakeld op sommige servers, of een sniper limit.
Wapens uitschakelen ben ik niet zo'n voorstander van.
Voertuigen compleet uit = ok.. wapens uitschakelen omdat je er zelf liever niet mee speelt / kunt spelen = nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
Indeed, spawnen op squadmembers is naar mijn gevoeld al beter voor de teamplay. Nu moeten we altijd de voorzichtigste speler kiezen als squadleader.. dan maakt het niet meer uit.
En de 100% health zorgt dat je toch nog even zot kunt springen als in de normal modus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
Tsurany schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:54:
Enig vervelende is dat je server altijd als custom verschijnt, dat kan onbekenden er van weerhouden je server te bezoeken.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah dat was'm dus
ik heb daar in 't begin ook mee liggen trutten omdat ik van me 44 scoped een 1shot 1 kill wapen wou maken :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
InFecTedMush schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:58:
Indeed, spawnen op squadmembers is naar mijn gevoeld al beter voor de teamplay. Nu moeten we altijd de voorzichtigste speler kiezen als squadleader.. dan maakt het niet meer uit.
En de 100% health zorgt dat je toch nog even zot kunt springen als in de normal modus :p
ja idd.. zeer irritant dat wanneer ik van een 4 á 5 meter hoog dak af spring ik dood ga.. komop ik kan hooguit me benen breken _O- ik trap d'r ook nog elke ronde een paar keer in

maar ik ben wel voor ''zien-aanleggen-2á3 kogels d'r in =dood ( headshot ongeacht welk wapen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een potje Caspian Border gedaan maar de fun was er snel af. Het was een 1000+ ticketsserver en aan het eind was er een gast die 281 kills had en als enige boven de 100 zat. Nu weet ik dat er ook zoiets is als skills maar mensen op de Hill vanaf het Gasstation one shotten met een M60 riekt voor mij toch zwaar naar cheaten. De admin kon echter niets detecteren bij hem maar het is wel erg triest dat je de groeiachterstand op een bepaald deel van je lichaam op deze manier moet compenseren. Ik heb een screenie gemaakt en zal eens gaan kijken of die gast te rapporteren is bij EA want hij verziekt het voor een heleboel mensen.

Mocht je ene (CR) NUTZUKPAUL tegenkomen in de spelerslijst, waarschuw meteen de admin maar want hij cheat bij het leven en er zijn al meer klachten over hem (google).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:13:
Net een potje Caspian Border gedaan maar de fun was er snel af. Het was een 1000+ ticketsserver en aan het eind was er een gast die 281 kills had en als enige boven de 100 zat. Nu weet ik dat er ook zoiets is als skills maar mensen op de Hill vanaf het Gasstation one shotten met een M60 riekt voor mij toch zwaar naar cheaten. De admin kon echter niets detecteren bij hem maar het is wel erg triest dat je de groeiachterstand op een bepaald deel van je lichaam op deze manier moet compenseren. Ik heb een screenie gemaakt en zal eens gaan kijken of die gast te rapporteren is bij EA want hij verziekt het voor een heleboel mensen.

Mocht je ene (CR) NUTZUKPAUL tegenkomen in de spelerslijst, waarschuw meteen de admin maar want hij cheat bij het leven en er zijn al meer klachten over hem (google).
Nja, het kán wel echt skill zijn natuurlijk. Maargoed, laat je spel er niet door bederven en klim niet gelijk in de hoogste ladder. Join dan een andere server. Met groeiachterstand zal het wel niets te maken hebben.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kecin schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:16:
[...]

Nja, het kán wel echt skill zijn natuurlijk. Maargoed, laat je spel er niet door bederven en klim niet gelijk in de hoogste ladder. Join dan een andere server. Met groeiachterstand zal het wel niets te maken hebben.
Het zou best skill kunnen zijn natuurlijk maar one shotten met een M60 van grote afstand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caliprio

aan zn stats te zien valt er niks op hoor ohkee 13k kills 3k death het is moeilijk maar KAN wel gewoon en zn accurecy is rond de 8 % en zn shots fired/ hits valt ook wel mee. dus in mijn geval zou kunnen maar heb hem natuurlijk niet zien spelen dusja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:19:
[...]

Het zou best skill kunnen zijn natuurlijk maar one shotten met een M60 van grote afstand?
Ik weet niet hoevaak dat is gebeurd? Het zou kunnen, ik heb met een machinegun ook wel eens op een hele grote range perongeluk een kill gemaakt. En het valt me op dat soms het killweapon niet klopt wanneer na de kill snel gewisseld word van wapen (dan zie ik staan dat ik iemand met een handgun heb gekilled terwijl het toch mijn M320 is ofzo)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-10 12:18
Over die maps gesproken... in CO-OP zit dat vlieglevel met die chopper.. 2e of 3e meen ik ?! Dat level lijkt me ook best wel tof als multiplayer map.... een soort bruggetje in het midden (zulke choke points doen het altijd goed voor mij) en 2 delen van een stadje/dorp aan beide zijden... In Strike at Karkand zit ook zo'n stuk, alleen vinden daar imho minder gevechten plaats dan in BF2... Vroeger heb ik best veel AA gespeeld, bridge crossing, kon ik geen genoeg van krijgen...

Ik zal dan ook niet ontkennen dat ik Metro conquest 64p best leuk vind om te doen :P Beetje over de top natuurlijk, maar ik vind het wel wat hebben voor erbij... Wat al enorm veel uitmaakt is of ze friendly fire aan hebben staan. Als dat zo is, wordt het namelijk ineens een heel ander spelletje... M320/roltrap combi in metro vind ik trouwens geweldig :P... hehe. Mijn spelletje is nu om te proberen zoveel mogelijk kills en zo min mogelijk deaths (revived mag = toch stukje teamplay) te hebben na een ronde Metro... 100 kills op een 1000 ticket is me nog niet gelukt helaas... wel regelmatig gezien... mn stats moet je daarom ook niet al te serieus nemen ;) doe ik ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
...281 kills had en als enige boven de 100 zat. Nu weet ik dat er ook zoiets is als skills maar mensen op de Hill vanaf het Gasstation one shotten met een M60 riekt voor mij toch zwaar naar cheaten....
a) Dan report je hem op zijn profile bij EA
b) Headshots met M60 kan; zeker als je de bulletdrop over die afstand hebt uitgemeten.
c) Hij heeft "maar" 3000 headshots totaal bij bijna 14K kills

Maar ja, het eerste wat ik meestal doe als ik op een map kom is kijken wat de scores zijn. Als ik dan 1 of 2 mensen die met K/D hoger dan 7 ofzo bij 50+ kills, kies ik er vaker voor om de server weer te verlaten en een andere server te zoeken. Kan je ook doen...

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 20-12-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GeeEs schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:21:
Over die maps gesproken... in CO-OP zit dat vlieglevel met die chopper.. 2e of 3e meen ik ?! Dat level lijkt me ook best wel tof als multiplayer map.... een soort bruggetje in het midden (zulke choke points doen het altijd goed voor mij) en 2 delen van een stadje/dorp aan beide zijden...
Inderdaad, dat level zou pachtig een rush verhaal kunnen zijn in dezelfde manier waarop je de marines moet begeleiden of een mooi langgerekt conquest level waarbij je alle vestigingen in handen moet krijgen.
In Strike at Karkand zit ook zo'n stuk, alleen vinden daar imho minder gevechten plaats dan in BF2...
De brug vormt nu niet echt een chokepoint meer, is makkelijker over te steken en niet te vernietigen met C4. Anders zou het inderdaad weer een prachtige chokepoint zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:21:
[...]

a) Dan report je hem op zijn profile bij EA
b) Headshots met M60 kan; zeker als je de bulletdrop over die afstand hebt uitgemeten.
c) Hij heeft "maar" 3000 headshots totaal bij bijna 14K kills

Maar ja, het eerste wat ik meestal doe als ik op een map kom is kijken wat de scores zijn. Als ik dan 1 of 2 mensen die met K/D hoger dan 7 ofzo bij 50+ kills, kies ik er vaker voor om de server weer te verlaten en een andere server te zoeken. Kan je ook doen...
Andere optie is om en party te creëren, skype/teamspeak oid erbij te pakken en met een man of 4 die gasten met 50+ kills te slopen. Mijn ervaring is dat dergelijke boys het eerste weg zijn zodra ze tegenstand krijgen. Het is toch vaak een vorm van puntenfarmen (de heli, de tank op bepaalde positie etc.) wat alleen mogelijk is als het andere team het toestaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kecin schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:21:
[...]

Ik weet niet hoevaak dat is gebeurd? Het zou kunnen, ik heb met een machinegun ook wel eens op een hele grote range perongeluk een kill gemaakt. En het valt me op dat soms het killweapon niet klopt wanneer na de kill snel gewisseld word van wapen (dan zie ik staan dat ik iemand met een handgun heb gekilled terwijl het toch mijn M320 is ofzo)
Het is meerdere keren gebeurd en aan de chat te zien was ik niet de enige. Het was dus zeker niet per ongeluk.
Ik ben een paar keer door hem gekilled dat ie vlakbij was maar wanneer meerdere mensen in de chat klagen dat ze door hem ge-one shot zijn wordt het vreemd.

Zijn stats zien er inderdaad redelijk normaal uit, ik zal wel pech hebben gehad dat ie vandaag aan het pieken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:25:
[...]

Andere optie is om en party te creëren, skype/teamspeak oid erbij te pakken en met een man of 4 die gasten met 50+ kills te slopen. Mijn ervaring is dat dergelijke boys het eerste weg zijn zodra ze tegenstand krijgen. Het is toch vaak een vorm van puntenfarmen (de heli, de tank op bepaalde positie etc.) wat alleen mogelijk is als het andere team het toestaat :)
Het fijne zou zijn als server-admins/hosters ook gewoon TeamSpeak Sync zouden implementeren. Hup, je joint een squad, komt meteen in het goede TeamSpeak-channel en inderdaad gaan voor de kill :)

Ben het wel eens dat als het "verliezende" team niet samenwerkt het al snel kan lijken dat iemand farmt of whatever. Van de week kon ik met mijn eigen squad ook ongegeneerd mijn gang gaan op Bazaar; 4 rondjes achter elkaar Ace Squad & MVP 1 t/m 3 gescoord omdat het andere team te lame was om samen te werken en 1 LAV te slopen. En dan 50 tickets voor het einde kwam het noodzakelijke ge-whine in de chat dat we vals speelden en base-rapen etc...

Voor cijfertjes over de laatste paragraaf: http://battlelog.battlefi...how/11235598/1/175459940/ en trek je eigen "conclusie" als je dit soort scores zou zien.

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 20-12-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
kan misschien overkomen als one shot...
wij werden in bfbc2 ook als cheaters uitgemaakt, vooral met de chopper..
gisteren zat er ook 1 bij mij in de server die uber kills scoorde met z'n sniper en acog d'r op..
iedereen begon te mekkeren dat 't n cheater was, maar wij hebben d'r ook zo 1 in de clan die gewoon pro is met quickscopen... face it.. u bent een betere tegen gekomen ;)

als hij idd 14k kills heeft en maar 3000 headshots lijkt t mij geen cheater eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 20:40
Soms zet ik het liefste de chat uit. Maar sinds dat tie links boven in staat valt het venster gelukkig niet meer zo veel op :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
Tis dat gewhine dat het serieus verziekt in de chat, je zou een sneltoets moeten hebben om de chat in en uit te schakelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschuw meteen de admin maar want hij cheat bij het leven en er zijn al meer klachten over hem (google).
Hahahaha al die meldingen zijn van jou... of bedoel je dat ze bij google ook al over hem klagen? :+

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2011 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kishan4uall
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-10 23:59

kishan4uall

kiesjan mag ook

InFecTedMush schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:35:
Tis dat gewhine dat het serieus verziekt in de chat, je zou een sneltoets moeten hebben om de chat in en uit te schakelen ^^
Heb je wel eens op 'H' gedrukt?

desktop, laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
InFecTedMush schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:35:
Die knop is er, met H kan je de chat altijd zichtbaar maken, zichtbaar maken bij gebruik of altijd verstoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Sinus_rhythm schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:34:
Soms zet ik het liefste de chat uit. Maar sinds dat tie links boven in staat valt het venster gelukkig niet meer zo veel op :-p
Op 4:3 resolutie vind ik hem gruwelijk in de weg staan, ook heel irritant als er servers zijn die er achter elkaar automatische messages op zitten te spammen.

[ Voor 6% gewijzigd door Maranello op 20-12-2011 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-10 20:46
Het nadeel van BF3 hitreg is dat het doodgaan anders ervaren wordt dan het killen zelf. 4, 5 of 6 kogels heb je zeker in de meeste gevallen nodig, met de nodige missers erbij. Als ontvanger van al dat lood lijkt het vaak een instant death. Het meest irritant is nog om dood te gaan, terwijl je de hoek allang bent omgerend. Maar goed, mee leren leven maar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Sinus_rhythm schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:34:
ja maar als je dan nuttige informatie typt voor je team ziet niemand het meer... :D
vind die chat nu op de vervelendste plek ooit staan :/

[ Voor 18% gewijzigd door Fantasma op 20-12-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[goude ouwe]

YouTube: battlefield 2 Mine!!!! by Snoken and Sudden

[/goude ouwe]

Ik hoop dat hier ooit nog is een vervolg op komt met dat droge humor van deze people! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
Ja heb dat filmpje nog altijd ergens staan :)
Bedankt voor de tip omtrent de chat! Als ze me iets willen moeten ze maar op skype of ts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:25:
[...]

Het is meerdere keren gebeurd en aan de chat te zien was ik niet de enige. Het was dus zeker niet per ongeluk.
Ik ben een paar keer door hem gekilled dat ie vlakbij was maar wanneer meerdere mensen in de chat klagen dat ze door hem ge-one shot zijn wordt het vreemd.

Zijn stats zien er inderdaad redelijk normaal uit, ik zal wel pech hebben gehad dat ie vandaag aan het pieken is.
Vind zijn m60 stats wel vreemd die zien er uit als een aimbot user, lage accuracy van 8% en 50% headshot raitio terwijl hij spray gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 08:31

WhiteDog

met zwarte hond

Zelf zou ik graag Operation Highway terugzien. Ik heb vele spannende uurtjes doorgebracht bovenop het klaverblad om toch maar zo lang mogelijk die vlag te blijven houden :)

Verder jammer dat in Karkand de brug aan Train niet meer stuk kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:37:
[...]

Hahahaha al die meldingen zijn van jou... of bedoel je dat ze bij google ook al over hem klagen? :+
Ik heb op google nog twee meldingen gevonden over hem. Ik ben hem zelf vandaag voor het eerst tegengekomen.
Ik heb er trouwens vrede mee als iemand beter is dan ik want ik ken mijn beperkingen :) Maar deze gast is de eerste waar ik hele sterke twijfels bij heb of hij moet enorm goed zijn maar dat is aan zijn accuracy niet te zien.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2011 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 15:14
Ben dus ook zo M60 gast tegengekomen.

Beweren dat hij niet cheate maar op 300m constant headshot. 1x kan geluk zijn maar bij de 6e keer begint het wel heel vreemd te worden. Tevens was zijn ping constant 364 terwijl het gewoon een Europeaan was.

Uit eindelijk is hij maar weggegaan omdat iedereen op hem ging jagen waar onder zijn eigen teammaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caliprio
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:26:
[...]

Ik heb op google nog twee meldingen gevonden over hem. Ik ben hem zelf vandaag voor het eerst tegengekomen.
1 http://battlelog.battlefi...view/2832654347808140713/
?? niet echt serieus te nemen lijkt mij.

2 http://thetacteam.info/viewtopic.php?t=1172&p=8195
daar zijn ze ook niet zeker of hij/zij aan het cheaten is maar gaan er wel vanuit omdat mensen gingen klagen in de chat. dat zegt niks vind ikzelf. maybe zijn het gewoon mensen die gewoon niet tegen hun verlies kunnen. het is en blijft een twijfel geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caliprio schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:34:
[...]

1 http://battlelog.battlefi...view/2832654347808140713/
?? niet echt serieus te nemen lijkt mij.

2 http://thetacteam.info/viewtopic.php?t=1172&p=8195
daar zijn ze ook niet zeker of hij/zij aan het cheaten is maar gaan er wel vanuit omdat mensen gingen klagen in de chat. dat zegt niks vind ikzelf. maybe zijn het gewoon mensen die gewoon niet tegen hun verlies kunnen. het is en blijft een twijfel geval ;)
Precies, twijfelgeval. Er valt niets te bewijzen.

En nu weer over BF3 zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
NLsandman schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:16:
[...]
Vind zijn m60 stats wel vreemd die zien er uit als een aimbot user, lage accuracy van 8% en 50% headshot raitio terwijl hij spray gebruikt.
Inderdaad, K/D ratio van bijna 5:1 en een SPM van ~800 lijkt me ook niet normaal voor iemand die nooit iemand revived en met elk wapen loopt te sproeien (bizar lage accuracy).
Maargoed, gewoon naar zijn profiel gaan, en hem reporten (rechtsboven).
De mannen bij DICE zullen vast wel een gedetailleerder logboek hebben, om daaruit hun conclussies te trekken.

[ Voor 7% gewijzigd door SirNobax op 20-12-2011 16:38 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-10 20:16

MueR

Admin Devschuur & Discord

is niet lief

Z'n hoeveelheid Combat Efficiency en Nemesis ribbons is wel verdacht. Het is op z'n minst een stat padder.

[ Voor 21% gewijzigd door MueR op 20-12-2011 16:53 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1 ... 14 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.