Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Heb het toch al meerdere keren meegemaakt dat je iets bestormt en alle enemies zijn zeker dood, maar toch blijven ze zoeken......
Ook vind ik persoonlijk de radio commands maar kil, koud en super onvriendelijk, maar toch blijf het een lekker spel
Commando's zijn er inderdaad niet maar als je met een vast squad speelt (vrienden ofzo), kan je een keer afspreken dat "I need pickup" betekent dat alles veilig is en je naar het volgende punt kan, bijvoorbeeld.Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 22:13:
Effe snel vraagje maar is er geen manier om zoals in CS een radio command te doen van "sector clear"?
Heb het toch al meerdere keren meegemaakt dat je iets bestormt en alle enemies zijn zeker dood, maar toch blijven ze zoeken......
Aan de andere kant; een goed squad kent de kleine hoekjes van de maps. Even een quick sweep 30m om een vlag heen en je weet het 1000% zeker
[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 19-12-2011 22:15 ]
Geen problemen bij andere games op dit moment Zoals Starcraft II of Mass Effect 2. deze draaien stabiel.Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 21:59:
[...]
Heb je dit bij andere games ook? 5+ uur prime95 stable? OCCT stable?
Ik draai prime95 nu wel even een uur of 2. Maar ik zoek het eerlijk gezegd niet in m'n hardware.
Misschien in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic? Welkom op GoT trouwens; gelieve eerst eens wat topics te zoeken & door te nemen alvorens je post neer te zettenVliegtuigje schreef op maandag 19 december 2011 @ 21:54:
Heeft iemand nog Tips/Ideeën hoe ik de crashes in BF3 kan oplossen ? Ik heb alle beschikbare zaken op Internet uitgeprobeerd zoals Setuserva op 4096 (12Gb) ram, CrossFire uitschakelen voor me 6990. vanzelfspreken alle drivers zijn up to date, geen enkele instelling low/medium/high of Ultra maakt verschil. En even dacht ik een doorbraak te hebben met Compatibiliteits modus op Vista/XP te zetten voor Campaign hij startte toevallig daarna maar. Sindsdien amper succes.
Maar ja, in den beginne, tijdens beta, heb ik wel iets moeten aanpassen met de Properties van bf3.exe. Geen idee welk OS je draait maar hier zijn mijn instellingen voor Server 2008 x64:

Zelfde settings heb ik toegepast voor de Origin-client. Toegegeven, op Server 2008 moest ik nog wat andere trucs uithalen om DX11 lekker te laten werken maar sindsdien amper meer gehad dat 'ie niet wilde opstarten.
[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 19-12-2011 22:50 ]
Verwijderd
Er is maar 1 iemand die ik ken die BF3 speelt..... helaasMAX3400 schreef op maandag 19 december 2011 @ 22:15:
[...]
Commando's zijn er inderdaad niet maar als je met een vast squad speelt (vrienden ofzo), kan je een keer afspreken dat "I need pickup" betekent dat alles veilig is en je naar het volgende punt kan, bijvoorbeeld.
Aan de andere kant; een goed squad kent de kleine hoekjes van de maps. Even een quick sweep 30m om een vlag heen en je weet het 1000% zeker
Trouwens, iedereen moet dit eens op Google zoeken, echt nice sounds
Battlefield 3 (Original Video Game Soundtrack)
Dat zie je op zoveel servers helaas. Kharg island vind ik nog steeds een erg leuke map, maar de vehicle mines op de runway van het vliegdekschip en de opstijg rape is toch niet meer.Bee.nl schreef op maandag 19 december 2011 @ 21:29:
[...]
Je zat het vorige rondje zeker in GoTBF3 #1 op Noshahr Canals?
Het viel me op dat US met de attack heli telkens over de main base van RU vloog om alles te mollen. Een beetje dom als je het mij vraagt, want ze verloren die ronde met 129 tegen 0. Dan hadden ze beter de vlaggen wat beter kunnen verdedigen in plaats van makkelijk kills te scoren. Gelukkig heb ik ze met een jet een paar keer uit de lucht kunnen schieten.
Waar zijn de no-baserape regels uit BF2 gebleven?![]()
Het is eigenlijk net zo flauw als C4 / claymore op de vlag/mcom. Ik kan me nog goed herinneren dat in veel BF2-servers mensen hiervoor werden gekickt.
De Russen hebben tenminste Static AA bij hun spawn, het vliegdek ship niet zo ver ik het kon vinden. Of anders, je kan daar niet bij spawnen, dan moet er wel een heli / jet staan, anders kom je er niet zomaar even.
Oman Rush is trouwens ook echt een spawn-camp missie. Of eigenlijk, de laatste basis in de stad (voor het hotel met zwembad) is B dichter bij de attackers spawn dan bij die van defence. Je kan dus of in de rocket-spam huisjes zitten, of naar de spawn van attackers lopen en daar iedereen die weg wil lopen naar B in de rug schieten...

MAX3400 schreef op maandag 19 december 2011 @ 22:47:
[...]
Misschien in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic? Welkom op GoT trouwens; gelieve eerst eens wat topics te zoeken & door te nemen alvorens je post neer te zetten
Maar ja, in den beginne, tijdens beta, heb ik wel iets moeten aanpassen met de Properties van bf3.exe. Geen idee welk OS je draait maar hier zijn mijn instellingen voor Server 2008 x64:
[afbeelding]
Zelfde settings heb ik toegepast voor de Origin-client. Toegegeven, op Server 2008 moest ik nog wat andere trucs uithalen om DX11 lekker te laten werken maar sindsdien amper meer gehad dat 'ie niet wilde opstarten.
http://battlelog.battlefi...how/11426357/1/362793864/
overdreven killstats?
gelukkig speel ik elke avond op die server en kent men me wel, en deed er niemand huilie huilie
mja 1x, toen een AA 30m out of bounds stond, en ik erheen rende en hem opblies met c4, en zelf dood ging toen de timer afliep, maar worth it
as-val is echt wel de lekkerste rifle tot nu toe kwa assault-achtig iets..range short staat erbij, maar ik heb zelfs iemand op 400m omgelegd met 't ding, en een pilot uit zn viper geknald
in CQB is de quickscope inaccuracy wel super mega irritant iig..
[ Voor 12% gewijzigd door mvz op 19-12-2011 23:37 ]
Wat mij echt toen heeft geholpen (maar ja, Server-versie he):Vliegtuigje schreef op maandag 19 december 2011 @ 23:31:
Dank voor je reactie, maar dat had ik al gedaan. Wat betreft die bureaublad settings nog niet, maar ook dit heeft geen effect gesorteerd. oh well. Afwachten dan maar, op een patch ofzo. Ik draai Windows 7 Ultimate 64bit, Fresh install.
[...]
http://www.win2008r2works...win2008r2/xinput9_1_0-dll
http://www.win2008r2workstation.com/win2008r2/gameux-dll
En natuurlijk na elke driver-upgrade even dxsetup.exe opnieuw draaien
/edit: als ik morgen tijd heb, mogelijk een paar interessante nieuwtjes/feiten over BF3 te melden.
[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 19-12-2011 23:52 ]
Hij draaide verder trouwens goed, geen merkbare lag, vijanden gingen netjes dood als je op ze schoot etc.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Same here, ik heb sinds vandaag ineens de DAO-12 unlocked en het is inderdaad een fijn wapen op bepaalde maps. In battlefield 2 wilde ik de DAO ook wel eens gebruiken om op Karkand de Hotel vlag te bestormen tussen de huisjes door
Ik lees de laatste tijd veel klachten over de hitreg en server side lag, vandaag heb ik echter tot mijn verbazing voor het eerst weer een 64player potje kunnen spelen zonder noemenswaardige lag of hit registration issues.
Wat mij wel is opgevallen is dat mijn pc de B2K maps gewoon niet goed trekt, 32 man is de max op Sharqi en Wake terwijl Caspian Border en Firestorm met 64 nog net speelbaar is. De Karkand mappen zijn dus echt een stukje zwaarder waarschijnlijk door de destruction.
Heb een 24 spelers server gehuurdWorkaholic schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:10:
[...]
Mag ik je een tip geven en vooral geen 16 players huren? Daar raak je echt snel op uitgekeken. 24 of 32 is toch echt wel het minimum vind ik.
Waarom gewoon niet een bestaande community joinen/ondersteunen en daar admin worden? Heb je meerdere servers tot je beschikkingwij zoeken in iedere geval nog admins
![]()
Moel alleen nog ff de config aanpassen en procon installeren, als ik het goed begrijp draait procon van af je eigen pc en moet die altijd aanstaan?
AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T
Karkand, Sharqi & Wake zijn standaard Conquest Assault (onder de naam Conquest). Er is geen gewone versie van.Knul schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 01:04:
Is er eigenlijk een speciale manier om te zoeken op conquest assault? Ik vind de nieuwe mappen dan veel leuker, maar kan nergens een losse mogelijkheid vinden, of ligt dit aan mij?
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ah, bedankt. Het is ook al laatRynji schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 01:16:
[...]
Karkand, Sharqi & Wake zijn standaard Conquest Assault (onder de naam Conquest). Er is geen gewone versie van.
Overigens is de balans op de GoT 64 player server wel erg slecht.. heb 2 rondjes meegedaan en was als enige vlaggen aan het pakken van mijn team.
Dank voor je reactie, maar dat had ik al gedaan. Wat betreft die bureaublad settings nog niet, maar ook dit heeft geen effect gesorteerd. oh well . Afwachten dan maar, op een patch ofzo. Ik draai Windows 7 Ultimate 64bit, Fresh install.
Ook ik had complete vastlopers met mijn nieuwe rampage iv extreme,had van alles al geprobeerd en had de moed al op gegeven,totdat ik de computer ging overclocken naar 4000 mhz en turbo in de bios uitschakelde,toen was het probleem opgelost,heb een paar uur later weer de turbo aangezet en weer vastloper,dus turbo uitzetten en dan weer proberen.
rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper
Tja als iemand mensen kicked die niet aan teamplay doen is het niet goed en als je het over laat aan de spelers zelf is het ook niet goed. Er zijn ook op GoT en in de GoTBF3 clan veel mensen die niet aan teamplay doen. Kijk hier alleen al naar die bushwookies met hun longest headshot gespam. Daar doe je als server admin niks tegen, je moet gewoon hopen op goeie spelers op een avond.Knul schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 01:30:
Overigens is de balans op de GoT 64 player server wel erg slecht.. heb 2 rondjes meegedaan en was als enige vlaggen aan het pakken van mijn team.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
In BC2 heb ik veel SQDM gespeeld op hardcore omdat je daar veel minder huisjes had met verdiepingen kon je ook slechter campen. In BF3 is dat gewoon te erg. Nu nog wat assault rifle kills en wat noobtube kills en dan mag ik me ook "professional russian" noemen
Dan weer lekker conquest spelen.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Kunnen we binnenkort iemand aan een helicopter vastmaken en dan wachten tot zijn teammaatje erin stapt en wegvliegt?
Over vliegen gesproken: de A-10 Thunderbolt & SU-25 Frogfoot zitten ook in het spel.
Begin me nou echt af te vragen of er niet nog een expansion alvast is ingebouwd.
Dat er dus dingen in de huidige game-files zitten waarvan ik niet weet of je ze kan spelen of dat het "decorstukken" zijn uit de Campaign.vinom schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 08:13:
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.
[ Voor 94% gewijzigd door MAX3400 op 20-12-2011 08:17 ]
wat dacht je van campaing propsMAX3400 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 08:11:
Hint: waarom zitten er data-models & damage-models voor "Machete" en "Handcuff" in het spel?
Kunnen we binnenkort iemand aan een helicopter vastmaken en dan wachten tot zijn teammaatje erin stapt en wegvliegt?
Over vliegen gesproken: de A-10 Thunderbolt & SU-25 Frogfoot zitten ook in het spel.
Begin me nou echt af te vragen of er niet nog een expansion alvast is ingebouwd.
a10 en frogfoot zitten alleen in rush maps
Hmm, handboeien of machetes komen niet terug in de campaign voor zover ik weet hoor.. Of misschienMAX3400 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 08:11:
Dat er dus dingen in de huidige game-files zitten waarvan ik niet weet of je ze kan spelen of dat het "decorstukken" zijn uit de Campaign.
Zou op zich wel tof zijn, een upgrade van je mes en een soort extra mogelijkheid om je vijand te pakken te nemen!
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Denk het wel, de rest van de rifles hebben bij lange na niet zo'n hoge snelheid..MueR schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:03:
[...]
Ik vraag me af of dat nog verschilt. Ze gebruiken de MK11 MOD 0, wat toch een vrij lichte sniper rifle is vergeleken met de M98B of L96.
Speelde nooit met een sniper, maar laatst ook een dubbele headshot en toen was ik verkocht..
Daarnaast is C4 plakken op een jeep ook geweldig, gister goed mee vermaak
Ik speelde met me maatje op de BF3 64 conquest (niet onder me GoT tag maar als VLD)
Ik was mensen kapot aan het maken met die F35 heerljik apparaat.
Lekker hoveren guided missiles op tanks / jeeps en met me boordgun lekker infantry bestoken!
Dit werkt zo lekker dat we heel wake island binnen 2 min gecapped hadden en dat daarna ik 5 javelins tegelijk op me kreeg.
Wat ik niet snap is dat die javelin me F35 vanaf C (hangar) tot de vliegdekschip van US spawn volgt en ik daar ontplof...
Waarom is die range zo bizar ?
Ik heb in het potje erna in karkand me MG36 unlocked door die assignment te completen.
O MIJN GOD wat een wapen !
De stopping power en accuracy van de MG36 is nog niet geevenaard en niemand had meer een kans tegenover mijn loop.
Het was een leuke avond en vanavond weer!
Warhammer en PC games en lego
Got ook hardcore server...??? Dat wist ik niet...:P Ga vanmiddag meteen maar eens zoeken.InFecTedMush schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:44:
Lijkt me dat er hier een hoop mensen eindelijk die hardcore servers van GOT eens gaan benutten? Die staan altijd leeg, moesten er mensen willen.. ik ben vrij vanavond
@Workaholic: Ik spreek over het totaalverbruik, niet enkel BF3.exe.. en die waarde is gemeten op een vrij cleane win7 install.
Heb trouwens ook erg moeite om de got servers te vinden heb er op dit moment maar 3 in de favo lijst.
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Moet je in je filter de maps uitzetten en dna zoeken op GotBF3, en dan vindt je alle got servers hoorMeagaShira schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:32:
[...]
Got ook hardcore server...??? Dat wist ik niet...:P Ga vanmiddag meteen maar eens zoeken.
Heb trouwens ook erg moeite om de got servers te vinden heb er op dit moment maar 3 in de favo lijst.
Precies, gewoon als sniper lekker mee cappen/armen.. Doe je tenminste nog wat nuttigsAndyk125 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:03:
[...]
Denk het wel, de rest van de rifles hebben bij lange na niet zo'n hoge snelheid..
Speelde nooit met een sniper, maar laatst ook een dubbele headshot en toen was ik verkocht..ik moet ook zeggen dat ik een stuk minder vaak dood ga sinds ik er mee speel en ik ren nog steeds overal rond, want stil zitten op een dakje vindt ik niks aan.
Daarnaast is C4 plakken op een jeep ook geweldig, gister goed mee vermaak
Op een heli is nog leuker
De maps uitzetten..? Ik heb geen enkele map geselecteerd wel mijn region maar ik kan ze niet allemaal vinden. Zal vanmiddag wel eens even checken.Andyk125 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:34:
[...]
Moet je in je filter de maps uitzetten en dna zoeken op GotBF3, en dan vindt je alle got servers hoor
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Te laat vrees ik. Deze servers waren dermate impopulair dat ze ingezet zijn voor de Back to Karkand DLC en daarbij hun hardcore status hebben verloren.MeagaShira schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:32:
Got ook hardcore server...??? Dat wist ik niet...:P Ga vanmiddag meteen maar eens zoeken.
Nu vind ik hardcore sowieso waardeloos zoals het in BF3 is. Ze hebben de player health naar 60% gezet in plaats van de gun damage op te schroeven met een x percentage. Ik zou liever zien dat wapens 150% meer damage zouden doen. Nu kan je bijvoorbeeld ook veel minder vallen voordat je dood bent en hebben voertuigen je nog sneller dood terwijl die normale damage ook al prima is.
Als je bij filter drukt op de 'reset to default' knop en dan zoekt op 'GoTBF3' vind je alle servers.
[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 20-12-2011 09:44 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Ik vind het persoonlijk wel leuk om als sniper 1000meter te kruipen en af en toe een kill zetten, net echt.erikvandenberg schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:38:
[...]
Precies, gewoon als sniper lekker mee cappen/armen.. Doe je tenminste nog wat nuttigsIk hou er zelf ook niet van ergens onder een steen te gaan zitten... veelste saai..
Op een heli is nog leukerals je de tijd heb het te plakken. Ik zat vorige keer op een server jump uit mijn heli net voordat ik hem laat crashen op een tank en klik.. boem..
wel 1x gelukt pas! met een jeep is het wel een stuk makkelijker.
Ik dacht ook even lekker simpel de nieuwe "proffesional russian" te halen.JohnnyV76 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 07:51:
Gisteravond mn laatste 2 potjes Squad Death-camp gedaan voor de 5 win assignment. Ik heb altijd het idee dat ik de enige ben die rond loopt op zoek naar anderen en dat de meesten lekker zitten te wachten tot er iemand langs komt. Merk het ook meteen in mn SPM na 2 avondjes SQDM... die zakt.
Dan weer lekker conquest spelen.
Vond het al vreemd, balkje ging hard vooruit maar stopte ineens, ik bleef maar conquest doorspelen.
Blijkt dus dat je 20 grenade kills moet maken en 5(!) sqdm moet winnen...
Gelijk gister maar begonnen met de moeilijkste van de 2, 5 sqdm winnen. Mijn god wat een hell was dat zeg.
Ben bijna 3uur achter elkaar bezig geweest voor 5 wins, terwijl de potjes maximaal 10min duren per keer... erg lastig als je steeds in een random team wordt gezet.
Eindelijk na ~3uurtjes 5 wins, gelijk weer b2k mapje spelen voor de grenade kills, toen bedacht ik mij: waarom moelijk doen als het makkelijk kan? alt f4 -> filter conquest 64 operation metro -> binnen 5 min was de klus klaar
Verwijderd
battelog is down voor een update trouwens.
Verwijderd
Nice upate patch ?erikvandenberg schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:04:
Je krijgt niemand dood met bolt action? Zo moeilijk is dat toch niet?
battelog is down voor een update trouwens.
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2011 10:09 ]
Achja niet elk wapen kan je liggen natuurlijk, maar even volhouden en het lukt je vast en zeker! Of je neemt InfectedMush zijn aanbod aan natuurlijk..Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:08:
Nee lukt mij niet echt. Heb gisteren de hele dag geprobeerd maar het wil maar niet lukken. Vandaag nog een dagje want ik wil het toch zelf doen. Het probleem is vooral dat ik vaak met de muis er over heen klik en dan heb ik wat anders in de handen dan een wapen.
[...]
Nice upate patch ?
Ok zal het is proberen maar erg jammer dat er weinig animo voor de hardcore server was.Tsurany schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:42:
[...]
Te laat vrees ik. Deze servers waren dermate impopulair dat ze ingezet zijn voor de Back to Karkand DLC en daarbij hun hardcore status hebben verloren.
Nu vind ik hardcore sowieso waardeloos zoals het in BF3 is. Ze hebben de player health naar 60% gezet in plaats van de gun damage op te schroeven met een x percentage. Ik zou liever zien dat wapens 150% meer damage zouden doen. Nu kan je bijvoorbeeld ook veel minder vallen voordat je dood bent en hebben voertuigen je nog sneller dood terwijl die normale damage ook al prima is.
Als je bij filter drukt op de 'reset to default' knop en dan zoekt op 'GoTBF3' vind je alle servers.
Ben het ook wel met je eens dat ze inderdaad de damage van de gun wat omhoog hadden mogen schroeven in plaats van de health naar beneden te schroeven.
Wat InFecTedMush zegt ben ik het inderdaad ook wel weer mee eens. Als je een tijd hardcore speelt dan weet je op een gegeven moment waar je wel of niet af kan springen.
Normal servers zijn ook wel erg relaxed, het enige wat ik minder vind is dat vehicles en characters na verloop van tijd weer kunnen healen of repairen. Vind dat ze gewoon een medicbag of een engineer hiervoor moeten vinden. Doe er maar wat moeite voor en anders heb je pech.
[ Voor 3% gewijzigd door MueR op 20-12-2011 10:19 ]
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
auto heal/ repair kan uitgezet worden. dus dat is niet zn groot probleem.MeagaShira schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:17:
[...]
Ok zal het is proberen maar erg jammer dat er weinig animo voor de hardcore server was.
Ben het ook wel met je eens dat ze inderdaad de damage van de gun wat omhoog hadden mogen schroeven in plaats van de health naar beneden te schroeven.
Wat InFecTedMush zegt ben ik het inderdaad ook wel weer mee eens. Als je een tijd hardcore speelt dan weet je op een gegeven moment waar je wel of niet af kan springen.
Normal servers zijn ook wel erg relaxed, het enige wat ik minder vind is dat vehicles en characters na verloop van tijd weer kunnen healen of repairen. Vind dat ze gewoon een medicbag of een engineer hiervoor moeten vinden. Doe er maar wat moeite voor en anders heb je pech.
persoonlijk snap ik niet waarom HC leuk is. als je kijkt naar anders shooters zoals cod hc modes dan vindt ik het maar een gamemode voor noobs
bin bf is het wel anders maar kvind het dan zooo simpel om mensen neer te schieten dat het gewoon niet leuk is
De updates zijn:
• Add PWP license by default to all BF3 PC users
• Fixed description on Service Stars
• Fixed missing vehicle unlocks on stats pages
• Fixed minor caching issue regarding B2K-entitlement
• B2K icon now better aligned in forum/server browser
http://battlelog.battlefi...how/11519151/1/366468854/
Zulke mensen verpesten het spel echt. Nu maar weer verder kijken voor een leuke server
Als je er zoveel last van hebt zet je toch je aimbot uit?MueR schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:19:
Wat word ik dat constante gejammer over cheaters dit, cheaters dat beu zeg. Gisteravond twee man een ban gegeven op onze server omdat ze alles en iedereen van cheaten beschuldigen. Oh ja, ik was naast aimbotter nog een stat padder ook, want het was onmogelijk dat ik met m'n 90 uur speeltijd op rang 49 zit
Vindt dat de meeste Got-leden ook wel kunnen zeuren, en dingen meteen persoonlijk opvatten. Als iemand meteen gaat janken omdat ik een keer met me chopper een voertuig van een spawn kapot maak en ik er iets van ga zeggen dan wordt er meteen gevraagd of ik gekicked wil worden?MueR schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:19:
Wat word ik dat constante gejammer over cheaters dit, cheaters dat beu zeg. Gisteravond twee man een ban gegeven op onze server omdat ze alles en iedereen van cheaten beschuldigen. Oh ja, ik was naast aimbotter nog een stat padder ook, want het was onmogelijk dat ik met m'n 90 uur speeltijd op rang 49 zit

Dat er regels nageleefd moeten worden is daar aan toe, maar overdrijven is ook een vak! Got-leden mogen blijkbaar alles zeggen en de niet leden moeten hun mond maar houden, als dat de manier is dan moet je niet raar opkijken als de servers leeg blijven..
Weet je wat nu zo vervelend is aan serveradmin zijn? Dat iedereen direct begint te klagen en te krijsen als er iets gebeurt en je direct overal van beschuldigt zonder dat je überhaupt een kans krijgt in te grijpen. Er wordt van alles veronderstelt terwijl niks aan ons gemeld wordt. Als een admin of gamemoderator buiten z'n boekje gaat kan dat gemeld worden. Als leden zich onbehoorlijk gedragen kan dat ook prima gemeld worden. Dan gaan wij in de logboeken spitten en zullen we gepaste actie ondernemen als we misstanden aantreffen.Andyk125 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:33:
Vindt dat de meeste Got-leden ook wel kunnen zeuren, en dingen meteen persoonlijk opvatten. Als iemand meteen gaat janken omdat ik een keer met me chopper een voertuig van een spawn kapot maak en ik er iets van ga zeggen dan wordt er meteen gevraagd of ik gekicked wil worden?Terwijl je wel 100x op je eigen spawn wordt gekilled...
Dat er regels nageleefd moeten worden is daar aan toe, maar overdrijven is ook een vak! Got-leden mogen blijkbaar alles zeggen en de niet leden moeten hun mond maar houden, als dat de manier is dan moet je niet raar opkijken als de servers leeg blijven..
Hoe moeten wij ingrijpen en bepaalde zaken verbeteren als wij er nooit van op de hoogte worden gesteld? Stuur mij op GoT een DM en ik ga er voor je achteraan. Ik heb regelmatig achteraf bans uitgedeeld omdat ik klachten binnen kreeg. Laatst nog twee man een Teamspeak ban gegeven omdat ik meldingen kreeg dat ze zeer vervelend bezig waren. Die ban kan ik echter enkel geven als iemand het mij verteld of ik zelf aanwezig ben op het moment dat zoiets gebeurt.
[ Voor 15% gewijzigd door Tsurany op 20-12-2011 10:38 ]
Overigens kan ik wat Tsurany zegt wel onderschrijven.. ik heb er ook geen moeite mee om members van mn team te kicken als ze lopen te kloten.
[ Voor 31% gewijzigd door MueR op 20-12-2011 10:37 ]
Was eigenlijk ook niet volledig op jou gericht, meer algemeen.. maar vond dat het wel wat met dat gezeur over cheaters dit en dat te maken heeftMueR schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:33:
Ik had het overigens totaal niet over de GoTBF3 servers, daar kom ik vrij weinig
Heb eerlijk gezegt helemaal niet de behoefte om hier een melding van te maken, zolang ik niet echt gekicked wordt en het bij een dreigement blijft, dan zie ik het gewoon als kinderachtig gedrag.Tsurany schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:36:
[...]
Weet je wat nu zo vervelend is aan serveradmin zijn? Dat iedereen direct begint te klagen en te krijsen als er iets gebeurt en je direct overal van beschuldigt zonder dat je überhaupt een kans krijgt in te grijpen. Er wordt van alles veronderstelt terwijl niks aan ons gemeld wordt. Als een admin of gamemoderator buiten z'n boekje gaat kan dat gemeld worden. Als leden zich onbehoorlijk gedragen kan dat ook prima gemeld worden. Dan gaan wij in de logboeken spitten en zullen we gepaste actie ondernemen als we misstanden aantreffen.
Ik wordt ook wel eens boos of chagerijnig omdat iets niet wil lukken. En dan komt er wel eens een woord it wat misschien niet zo aardig is, maar hou het vaak wel netjes genoeg. En als een ander dat doet bij mij dan neem ik het absoluut niet persoonlijk op, want blijkbaar doe je dan wat goed anders zouden ze niet zo balen
[ Voor 63% gewijzigd door Andyk125 op 20-12-2011 10:45 ]
Ik weet niet of/welke Windows je draait maar bij mij waren vrijwel alle crashes verleden tijd nadat ik van Windows 7 - 32bit -> 64bit ging.Vliegtuigje schreef op maandag 19 december 2011 @ 21:54:
Heeft iemand nog Tips/Ideeën hoe ik de crashes in BF3 kan oplossen ?
Ik heb Windows 7 64 Bit, clean install, en heb om de haverklap een vastloper van OF BF3 OF het gehele systeem. Bij geen enkele andere game komt dit zo voor. Bagger, zwaar bagger.OnyxNL schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:37:
[...]
Ik weet niet of/welke Windows je draait maar bij mij waren vrijwel alle crashes verleden tijd nadat ik van Windows 7 - 32bit -> 64bit ging.
Tuurlijk, cheaters wil je niet maar een stel huilebakken wil je ook niet. Dat haalt gewoon het plezier omlaag van de rest en niemand schiet er wat mee op. Er zijn niet voor niets plugins die mensen ook kicken als ze te vaak hacker en cheater roepen.MueR schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:36:
Op m'n eigen servers hoef ik dat volk niet. Die krijgen een keer het vriendelijke verzoek om te stoppen met zeuren, een keer een waarschuwing, daarna een kick.
Wie onze regels overtreed krijgt een kick, dat geld ook voor mensen met GoT voor hun naam. Regels zijn regels en vind je de regels niet fijn kan je ze ter discussie stellen.Overigens kan ik wat Tsurany zegt wel onderschrijven.. ik heb er ook geen moeite mee om members van mn team te kicken als ze lopen te kloten.
En hoe kan ik tussentijds (als ik dus nog leef) een squad joinen of leaven?
Dat van die maps kan geloof ik niet. Maar een squad leaven en joinen kan gewoon ingame op esc drukken, dan kiezen voor squad en team.Terrz schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:40:
Hoe kan ik eigenlijk de complete kaart zien? In BF2 kon dat met "enter","capslock" en "m". Nu krijg ik alleen met "m" een ingezoomde minimap, wat ik compleet doelloos vind.
Er met de muis overheenklik en dan iets anders in handen hebt ? Dit snap ik niet helemaal ?Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:08:
Nee lukt mij niet echt. Heb gisteren de hele dag geprobeerd maar het wil maar niet lukken. Vandaag nog een dagje want ik wil het toch zelf doen. Het probleem is vooral dat ik vaak met de muis er over heen klik en dan heb ik wat anders in de handen dan een wapen.
[...]
Nice upate patch ?
Oplossing voor veel ongenuanceerde kills: 1 rondje 1000 ticket Metro 64p conquest.. lekker onderaan de roltrap campen en door spleetje aimen en prijsschieten... Als je daar geen kills weet te maken (met wat voor wapen dan ook) , zou ik het ook niet weten hoor... Alhoewel, met zn tweëen af en toe lekker beetje geinen in een lege server is ook wel leuk...
M = Map... N = zoomlevel.. 3 niveaus geloof ik...Terrz schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:40:
Hoe kan ik eigenlijk de complete kaart zien? In BF2 kon dat met "enter","capslock" en "m". Nu krijg ik alleen met "m" een ingezoomde minimap, wat ik compleet doelloos vind.
edit: spuit elf.. ;-)
[ Voor 3% gewijzigd door GeeEs op 20-12-2011 10:42 ]
Ram op 'escape' en kies de optie met "Squad" daarna een squad selecteren en op 'join' klikken.Terrz schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:40:
Koffie en meer...
Met "M" maak je de minimap groter. Met "N" stel je in hoever je kan zien op de minimap. Of je ziet alleen dicht om je heen(30 meter ofzo), stukje verder(100meter ofzo) of de hele map.Terrz schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:40:
Zie hierboven, beter beschreven.
[ Voor 3% gewijzigd door Michielodc op 20-12-2011 10:43 ]
En hoe is het mogelijk om te "driften" met een straaljager? Ik zie soms gasten bijna zijwaarts voorbij komen.
Nee dat had ik ookInFecTedMush schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:43:
En zo leren we iets bij xD had er geen idee van dat je die map kan vergroten
Hmm ja dat klopt wel maar je bent zelf ook eerder dood. in hardcore mode kan je gewoon niet als een dwaas gaan rondrennen bij normal kan je nog wel een keer 3 kogels in je reet krijgen en je wandelt vrolijk verderroboreaper schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:20:
[...]
auto heal/ repair kan uitgezet worden. dus dat is niet zn groot probleem.
persoonlijk snap ik niet waarom HC leuk is. als je kijkt naar anders shooters zoals cod hc modes dan vindt ik het maar een gamemode voor noobs
bin bf is het wel anders maar kvind het dan zooo simpel om mensen neer te schieten dat het gewoon niet leuk is
Verwijderd
Handrem?Terrz schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:43:
allen bedankt! Ik zal het vanavond/morgenavond proberen!
En hoe is het mogelijk om te "driften" met een straaljager? Ik zie soms gasten bijna zijwaarts voorbij komen.
Heb het zelf ook vaak genoeg gezien bij anderen en me zelf, volgens mij is het een bug in het spel en niet iets dat je bewust kan doen.
Bij 4400 punten voor Jets krijg je ''Airbrake''Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:46:
[...]
Handrem?
Heb het zelf ook vaak genoeg gezien bij anderen en me zelf, volgens mij is het een bug in het spel en niet iets dat je bewust kan doen.
In BF2 was het exact hetzelfde default.. M was map N was map groter maken.. tenmminste, zo kan ik me het herinneren.. al heel lang niet gespeeld...Terrz schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:44:
[...]
Nee dat had ik ook. Ik mocht in BF2 altijd graag even snel kijken met "capslock" waar bepaalde voertuigen en teammaten uithingen
.
Uiteraard kan je al deze key bindings aanpassen hè.. maargoed, dat moge duidelijk zijn...
[ Voor 10% gewijzigd door GeeEs op 20-12-2011 10:50 ]
het kan/kon ook door in een boomtop te vliegen, dan werd je niet opgeblazen maar een andere kant opgeslingerd, als je het goed deed kon je zelfs bijna achteruit vliegen, probleem is dat je wel vaak crasht erdoorVerwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:46:
[...]
Handrem?
@hieronder, ik weet dus niet meer of het kan...in de beta en voor de eerste grote patch werkte het in ieder geval prima op caspian.... redelijk vlak tegen de bomen aanvliegen en je stuitert flink rond...je kon zelfs van boom naar boom hoppen
[ Voor 20% gewijzigd door flessuh op 20-12-2011 10:57 ]
LOL! Ik zie het al voor me, iemand met zijn javelin, VUUR!flessuh schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:50:
[...]
het kan/kon ook door in een boomtop te vliegen, dan werd je niet opgeblazen maar een andere kant opgeslingerd, als je het goed deed kon je zelfs bijna achteruit vliegen, probleem is dat je wel vaak crasht erdoor
Shit hij lockt me!! snel doe de tree manouvre!
En waarom zou het dan voor noobs zijn?roboreaper schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:20:
[...]
auto heal/ repair kan uitgezet worden. dus dat is niet zn groot probleem.
Zal wel aan mij liggen maar HC is gewoon een andere spelmodus waar je niet vanzelf beter word en kan zien hoeveel ammo je nog hebt enzo.
Wat is daar noob aan denk ik dan ...
voor mij is dat meer omdat je dan gene moeite hoeft te doen om mensen neer te schieten. on normal in een firefight hang het er af waar je richt( dus wie beter kan richten) bij hc maakt dat meestal niet uit omdat je binnen 2 schoten toch dood bent.SNEAK-NL schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:13:
[...]
En waarom zou het dan voor noobs zijn?
Zal wel aan mij liggen maar HC is gewoon een andere spelmodus waar je niet vanzelf beter word en kan zien hoeveel ammo je nog hebt enzo.
Wat is daar noob aan denk ik dan ...
dat vindt ik dan.
Ja, maar bij HC moet je dus in beginsel al veel beter kunnen richten, aangezien je geen aimpoint hebt, behalve als je zoomt natuurlijkroboreaper schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:27:
[...]
voor mij is dat meer omdat je dan gene moeite hoeft te doen om mensen neer te schieten. on normal in een firefight hang het er af waar je richt( dus wie beter kan richten) bij hc maakt dat meestal niet uit omdat je binnen 2 schoten toch dood bent.
dat vindt ik dan.
(Of je plakt een klein dotje van't één of ander stickertje midden op je scherm, ook al vaker gezien)
neem een M249 of andere LMG and Spray and Pray ?GeeEs schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:34:
[...]
Ja, maar bij HC moet je dus in beginsel al veel beter kunnen richten, aangezien je geen aimpoint hebt, behalve als je zoomt natuurlijk.
(Of je plakt een klein dotje van't één of ander stickertje midden op je scherm, ook al vaker gezien)
Verwijderd
Serieus, als je moeite hebt met mikken in HC, dan moet je gewoon geen HC gaan spelen...GeeEs schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:34:
[...]
Ja, maar bij HC moet je dus in beginsel al veel beter kunnen richten, aangezien je geen aimpoint hebt, behalve als je zoomt natuurlijk.
ik vind het fijner dat mensen niet een half magazijn kunnen opeten voordat ze dood neervallen. Dat je met een tank tenminste nog mensen overhoop schiet ipv dat ze rustig 2 kogels van je main gun kunnen overleven.roboreaper schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:27:
[...]
voor mij is dat meer omdat je dan gene moeite hoeft te doen om mensen neer te schieten. on normal in een firefight hang het er af waar je richt( dus wie beter kan richten) bij hc maakt dat meestal niet uit omdat je binnen 2 schoten toch dood bent.
dat vindt ik dan.
blup
Verwijderd
Komt die javeling al driftend achter je aanerikvandenberg schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:54:
[...]
LOL! Ik zie het al voor me, iemand met zijn javelin, VUUR!
Shit hij lockt me!! snel doe de tree manouvre!
Ik had voor BF2 een stukje plakband op mn schermGeeEs schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:42:
Speel zelf "nooit" HC maar zie het vaak, die aim "hulpjes" ...
Ook werkte het redelijk voor het unscoped gebruik van sniper rifles op close-range
Ik ga soms voor een deur of muur staan en probeer zoveel mogelijk een bepaalde baksteen te raken zonder te aimen, en dit van alsmaar verdere afstand. Dit soort oefeningen zijn nog het leukst met 2 op een lege server
Verwijderd
oh mij gaat het echt niet om het aimen... dat maken de mensen hier ervan.InFecTedMush schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:49:
@Roboreaper: Wat met je favoriete wapen gaan oefenen, op den duur kan je vrij percies mikken zonder te aimen.. je kogels hitten in het center van je scherm. Heel moelijk is het niet om dat aan te leren..
Ik ga soms voor een deur of muur staan en probeer zoveel mogelijk een bepaalde baksteen te raken zonder te aimen, en dit van alsmaar verdere afstand. Dit soort oefeningen zijn nog het leukst met 2 op een lege server
ik vindt hc gewoon een noob game mode. komt voor een groot gedeelte door cod denk ik, spray en pray was dat en dan iedereen maar roepen dat hc voor pro's was...
De recoil is in vergelijking met andere carbines een stuk lager en de rest van de stats (op damage na) doen zeker niet onder voor een assault rifle. Vraag me af waarom je hem dan zo onnauwkeurig vind.Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:50:
M4A1 is echt een bagger wapen vind ik. Bijna alle wapen incl handguns werken nauwkeuriger.
Verwijderd
Mwah, kwestie van wennen, hij heeft pleures wazige recoil maar headshots zijn zwaar dodelijk met dat ding.Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:50:
M4A1 is echt een bagger wapen vind ik. Bijna alle wapen incl handguns werken nauwkeuriger.
Ik zet hem dan ook altijd op single shot.
je moet ook niet lopen en schieten tegelijk.,... zou je in het echt ook niet doen denk ikVerwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:53:
Om dat ik daar niets mee raak terwel ik loop en met andere wapen wel.

Verwijderd
Apart dat ik in de stats dan zie dat hij juist zo weinig recoil heeft, zowel horizontaal als verticaal.Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:52:
Mwah, kwestie van wennen, hij heeft pleures wazige recoil maar headshots zijn zwaar dodelijk met dat ding.
Ik zet hem dan ook altijd op single shot.
Verwijderd
Tuurlijk wel! Achteruit lopen en schieten ga je harder van! (net als met de tank in GTA 3 waarmee je dan vreselijk snel gaat omdat je steeds dat kanon afvuurt)...roboreaper schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:53:
[...]
je moet ook niet lopen en schieten tegelijk.,... zou je in het echt ook niet doen denk ik
Verwijderd
Zelfde met sniperkit.. Helemaal in de veronderstelling dat je van kit gewisseld bent naar Assault ofzo...midden in de drukte spawnen, vijand op de korrel.. wtf... wat is mn aimpoint wijd.. pats.. dood...
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.