Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-01-2022
Het geef echt een ongeloofelijk BF2 gevoel, heb trouwens wel mijn pc naar 8gb DDR3 memory moeten upgraden, die nieuwe mappen namen net iets meer geheugen. Daarvoor 3.8, het moment dat ik de upgrade gedaan had zat ik al aan 4.8..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
InFecTedMush schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:14:
Het geef echt een ongeloofelijk BF2 gevoel, heb trouwens wel mijn pc naar 8gb DDR3 memory moeten upgraden, die nieuwe mappen namen net iets meer geheugen. Daarvoor 3.8, het moment dat ik de upgrade gedaan had zat ik al aan 4.8..
Hoe kom je aan zo'n hoog gebruik? Ik zit maar op 1.2-1.5gb met video settings op high

[ Voor 3% gewijzigd door Workaholic op 19-12-2011 14:15 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 19:20
Ik heb nu sinds de release eigenlijk ook alleen maar B2K mappen gespeeld. Heerlijk om weer terug te zijn in die oude BF2 mappen; leuk dat je ook meteen weer weet waar je naartoe moet etc. :P

Gulf of Oman vind ik ook daadwerkelijk leuker geworden nu met BF3. Juist omdat alles kapot kan, en het echt een vehicle extravaganza is, zijn de gevechten op het strand zo intens. Het blijkt ook maar weer dat het principe van BF2, standaard vlaggen al toekennen aan een bepaalde partij, vandaag de dag nog steeds een waardig concept is :)

Edit: Ik rende gisteren ook in Sharqi de trappen op in het TV station. Opeens hoor ik in de verte iets bekends, dus ik loop richting zo'n gesloten deur halverwege dat trappenhuis. Ineens zo'n feest van herkenning; ze hadden namelijk het BF2 MEC laadscherm muziekje achter die deur spelen. Toch leuk, dat soort easter eggs :+

[ Voor 23% gewijzigd door Kazu op 19-12-2011 14:23 ]

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
MAX3400 schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:13:
[...]

Met de belabberde hitreg zit die kans er nog in ook :+
Ik wordt af en toe door een support ventje gekilled en vervolgens blijft hij doorschieten totdat zijn kogels op zijn...
Mikken? Wat is dat, ik schiet gewoon 100 kogels jou kant op :P Ook een tactiek natuurlijk.

Toevallig zelf gister met wat support guns geschoten, M27, AK74M, M249, had echt verwacht dat ze een beetje onnauwkeurig waren maar het was erg goed te doen. Mijn accuracy is hetzelfde als met een assault/carbine. (22-23%)
Ik wil die MG36 hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop trouwens dat ze binnenkort eens de damage van alle wapens licht buffen. Het is te debiel voor woorden dat 6 hits met een LMG in iemands borst die persoon niets doet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:40
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:29:
Hoop trouwens dat ze binnenkort eens de damage van alle wapens licht buffen. Het is te debiel voor woorden dat 6 hits met een LMG in iemands borst die persoon niets doet....
Dan moet je eens kijken op Hardcore servers..

[ Voor 4% gewijzigd door Sinus_rhythm op 19-12-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsjah, als je het super-realistisch wilt hebben, dan zou elke kogel mij direct volledig uitschakelen, al is het in me kleine teen..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinus_rhythm schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:30:
[...]

Dan moet je eens kijken op Hardcore servers..
Lijkt mij niet nodig, aangezien het in CoD niet-hc realistischer is. Zelfde geld voor CS/CSS. Ik heb voor de rest geen behoefte aan HC, als ik dat wil speel ik wel Insurgency.
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:30:
[...]

Tsjah, als je het super-realistisch wilt hebben, dan zou elke kogel mij direct volledig uitschakelen, al is het in me kleine teen..... :X
Maar dat vraag ik ook niet. Ik heb in Cod4/Cod2/CS/CSS altijd het idee dat er precies genoeg kogels nodig zijn om iemand om te leggen om het leuk te houden.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
6?
4 bedoel je. 25-30 damage per kogel.
Of 2 headshots.

Sowieso vind ik persoonlijk de damage al vrij hoog. Met BC2 kan je af en toe nog net ergens aan ontsnappen nu ben je met een scheet al dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op lange afstand doen veel wapens maar rond de 15-20 damage, dan heb je al snel 5-7 kogels nodig.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:25:
[...]

Ik wordt af en toe door een support ventje gekilled en vervolgens blijft hij doorschieten totdat zijn kogels op zijn...
Mikken? Wat is dat, ik schiet gewoon 100 kogels jou kant op :P Ook een tactiek natuurlijk.

Toevallig zelf gister met wat support guns geschoten, M27, AK74M, M249, had echt verwacht dat ze een beetje onnauwkeurig waren maar het was erg goed te doen. Mijn accuracy is hetzelfde als met een assault/carbine. (22-23%)
Ik wil die MG36 hebben :9
MG36 is een aardige machinegun, maar ik vind de output tegenvallen. Leuke patsfactor, maar qua eigenschappen voor LMG is het niet echt je van het. Ammocapicity is laag, zelfs met extended mags, waardoor suppression (het is een lmg hé) erg lastig is. De chinese variant die je eerder unlocked is stukken beter.

Mijn favo LMG blijft toch de PKP, massive damage en goede suppression.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:37:
Op lange afstand doen veel wapens maar rond de 15-20 damage, dan heb je al snel 5-7 kogels nodig.
Maar geen 6, 6 is echt overdreven.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Iemand een B2K only server die niet constant crashed? Ik word er helemaal gek van dat ik elke keer alle punten kwijtraak :(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, en op zo'n een metertje of 60 moet zo'n ding gewoon in <5-7 kogels kunnen doden. Close range is de damage prima, maar het lijkt wel of in deze game er met luchtbuksen wordt geschoten (op de m98b na).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Ik know maar als je op iemand z'n borst kan mikken is het vast < 50m.
> 50m is het 17 damage per kogel.

De damage in BC2 was stukker lager, iets van 16.x per kogel. 6 kogels minimaal maar vaak meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:39:
Maar geen 6, 6 is echt overdreven.... ;)
Elk Assault wapen heeft een minimum damage van 17. Dat betekent dat, om 100 damage te doen, je 100/17=5,88 kogels nodig hebt op lange afstand. Dat is in de praktijk dus gewoon 6 kogels voor 100 damage en dus een kill.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
Redje schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:42:
[...]

Ik know maar als je op iemand z'n borst kan mikken is het vast < 50m.
> 50m is het 17 damage per kogel.

De damage in BC2 was stukker lager, iets van 16.x per kogel. 6 kogels minimaal maar vaak meer.
Sommige wapens doen nog maar 14 damage op 50m... Laat staan als je dus een proppenschieter over 130m leegknalt... Het feit dat je hiervoor dan minstens 7 kogels nodig gaat hebben, lijkt me wel realistisch.

Had van de week 5 bursts nodig met mijn G53 op Bazhaar om iemand bij vlag E neer te schieten terwijl ikzelf naast de jeep stond bij C.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:45:
[...]

Elk Assault wapen heeft een minimum damage van 17. Dat betekent dat, om 100 damage te doen, je 100/17=5,88 kogels nodig hebt op lange afstand. Dat is in de praktijk dus gewoon 6 kogels voor 100 damage en dus een kill.
Ik het over de standaard LMG van de support, de m27(?) en de 74 nogiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10 11:09
@MAX3400 Schoot je zoveel mis?
Ligt ook gewoon aan de registratie, ping, lag.... vind het allemaal nog niet optimaal met schieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:45:
[...]

neeeee.... is geen 6! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Vandread schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:47:
@MAX3400 Schoot je zoveel mis?
Ligt ook gewoon aan de registratie, ping, lag.... vind het allemaal nog niet optimaal met schieten...
Neuh, denk dat zelfs in burst mode de recoil dusdanig is dat bulletdrop het niet meer compenseert. Desondanks is mijn accuracy met dit wapen nog steeds erg hoog dus het aantal geregistreerde hits blijft netjes constant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:46:
[...]

Sommige wapens doen nog maar 14 damage op 50m... Laat staan als je dus een proppenschieter over 130m leegknalt... Het feit dat je hiervoor dan minstens 7 kogels nodig gaat hebben, lijkt me wel realistisch.

Had van de week 5 bursts nodig met mijn G53 op Bazhaar om iemand bij vlag E neer te schieten terwijl ikzelf naast de jeep stond bij C.
Een light machine gun heeft makkelijk een bereik van 130m. Hell, een m16a1 heeft een effectief bereik van een metertje of 400. Niet dat je dan nog veel raakt, maar het is mogelijk. 130m is echt kattepis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
MAX3400 schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:46:
[...]

De carbines zijn op lange afstand wel minder nauwkeurig, van een burst van drie kogels gaat er misschien 1 raak en soms helemaal niets.
Assault is nauwkeuriger.
Met een heavy barrel is in principe de eerst kogel altijd spot on.

Gaat imho ook niet om realisme maar om gameplay, als elke gun op iedere afstand 1 kogel nodig zou hebben is het geen reet meer aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:54:
[...]

De carbines zijn op lange afstand wel minder nauwkeurig, van een burst van drie kogels gaat er misschien 1 raak en soms helemaal niets.
Assault is nauwkeuriger.
Met een heavy barrel is in principe de eerst kogel altijd spot on.

Gaat imho ook niet om realisme maar om gameplay, als elke gun op iedere afstand 1 kogel nodig zou hebben is het geen reet meer aan :)
4 kogels anywhere tussen de 50cm en 70 meter lijkt mij prima niet? Ik schiet overigens altijd single shot en zie mijn kogels ook gewoon raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 15:14
Lange afstand als Engineer is switchen naar je RPG/SMAW ;) Heerlijk om zo een campende sniper op 300m uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itsleon schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:57:
Lange afstand als Engineer is switchen naar je RPG/SMAW ;) Heerlijk om zo een campende sniper op 300m uit te schakelen.
Ze vragen er eigenlijk wel om heh. Misschien die m320 ook eens afstoffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:56:
[...]

4 kogels anywhere tussen de 50cm en 70 meter lijkt mij prima niet? Ik schiet overigens altijd single shot en zie mijn kogels ook gewoon raken.
4 kogels is wel een kill hoor bij 50cm :)

Mogelijk gewoon slechte hitreg/netcode/lag etc.
Heb het vaak genoeg, dan krijg ik een marker en wordt ik gekilled en heeft hij nog 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Silenced hebben LMG's echt vaak 6 schoten nodig voor een kill hoor... Niet dat het geeft, de eerste 8 komen er redelijk bestuurbaar uit...

Ik heb ook regelmatig dat ik op een dak lig en groepjes probeer te suppressen, dan heb je op 50~70 meter zeker 7 hits nodig.

Alleen die PKP Pecheng (ofzo) doet duidelijk meer schade, maar die wijkt ook verder af, tenzij je als AR in 3 bursts schiet.
Die Karkant expo LMG is trouwens ziek met een bipod, dan wordt het opeens een sniper als je schot voor schot schiet. Alleen wel weer echt weinig schade, tenzij je netjes volgt op middellange afstand, maar ook dan kan je 6 hits nodig hebben.

Als ik zeg 6 hits, dan ga ik er eigenlijk wel vanuit dat dat torso / benen is, op dergelijke afstanden is een headshot luck naar mijn mening, zeker als je al een aantal rounds hebt afgevuurd.

Op hardcore zou je overigens altijd met 3 hits een kill moeten hebben, maar ik kom daar ook wel eens tot 4 hitmarkers voordat iemand neer gaat, (of vlucht / wint met 2 hp ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:59:
[...]

4 kogels is wel een kill hoor bij 50cm :)

Mogelijk gewoon slechte hitreg/netcode/lag etc.
Heb het vaak genoeg, dan krijg ik een marker en wordt ik gekilled en heeft hij nog 100%.
Maar op 70 meter niet. Ik geef die range aan om duidelijk te maken dat er gewoon een bepaald bereik moet zijn waarin (praktisch) volle damage wordt gedaan, voordat de echt grote drop-off begint. Nu begint die grote drop-off al op een metertje of 15.

Als ik het over 6 schoten heb is het 6 single shots in de borst van de tegenstander met 6 hit confirmations. Zal vast lag kunnen zijn, maar ik denk het niet gezien de cijfers die hierboven worden genoemd.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2011 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:48

Rudios

Lost in space?

Hoe krijg ik die M-Com defender ribbon? 4x disarmen leverd niks op, moet ik dan iemand neerschieten die 'm probeert te armen? Of hoe moet ik dat zien?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudios schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:14:
Hoe krijg ik die M-Com defender ribbon? 4x disarmen leverd niks op, moet ik dan iemand neerschieten die 'm probeert te armen? Of hoe moet ik dat zien?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:40
Je geeft zelf het antwoord: 'iemand neerschieten die 'm probeert te armen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:48

Rudios

Lost in space?

Oke thx

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:46:
Ik het over de standaard LMG van de support, de m27(?) en de 74 nogiets?
Die hebben dezelfde minimum damage :)
I slap you in your face met je zes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:25:
[...]

Die hebben dezelfde minimum damage :)
Als de andere LMG's? Of als elkaar (wat ik wel zeker weet :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-09 14:55

YoVla

Yoghurt met vla

Volgens mij is het al voldoende als je tegenstander zich binnen 10 meter van de M-Com bevind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-10 19:51
zag net deze:
http://a2.sphotos.ak.fbcd..._8595032_1355812665_n.jpg

kan me alleen maar aansluiten erbij, vind dat er nog steeds te weinig word gespot
en mogen best meer mav's de lucht in en q-en maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-10 15:40
leosand schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:38:
zag net deze:
http://a2.sphotos.ak.fbcd..._8595032_1355812665_n.jpg

kan me alleen maar aansluiten erbij, vind dat er nog steeds te weinig word gespot
en mogen best meer mav's de lucht in en q-en maar
Zeker voor iemand als mij die graag in jets vliegt is niets irritanter dan een team dat geen tanks, heli''s en andere jets spot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-01-2022
Lijkt me dat er hier een hoop mensen eindelijk die hardcore servers van GOT eens gaan benutten? Die staan altijd leeg, moesten er mensen willen.. ik ben vrij vanavond :)

@Workaholic: Ik spreek over het totaalverbruik, niet enkel BF3.exe.. en die waarde is gemeten op een vrij cleane win7 install.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 00:50
Nieuwe maps ook uitgeprobeerd voor het eerst, spelen wel lekker weg. Enigste probleem dat weer de kop opsteekt na de nieuwe update, bij mij, is dat het spel weer om de 2 potjes crashed. Beetje jammer ;( .

En zijn guided rockets(chopper) nou minder guided geworden of ben ik gewoon scheler geworden na 3 weken geen BF3? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-10 12:18
Redje schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:59:
[...]

.....
Dit heb ik ook regelmatig... Ik denk dat de hitmarker lokaal wel te zien is, maar dat er idd toch lag of andere vertraging is en dat de enemy mij dus eerder doodschoot (voordat ik überhaupt de trekker had over kunnen halen zegmaar) Heel frustrerend af en toe, maar is helaas niet anders... ik leg me er letterlijk maar bij neer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 13:21

SNEAK-NL

galloooooooooooo

InFecTedMush schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:44:
Lijkt me dat er hier een hoop mensen eindelijk die hardcore servers van GOT eens gaan benutten? Die staan altijd leeg, moesten er mensen willen.. ik ben vrij vanavond :)

@Workaholic: Ik spreek over het totaalverbruik, niet enkel BF3.exe.. en die waarde is gemeten op een vrij cleane win7 install.
Welke hardcore server? kan er geen vinden van got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terrz schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:43:

Zeker voor iemand als mij die graag in jets vliegt is niets irritanter dan een team dat geen tanks, heli''s en andere jets spot.
Echt belachelijk hoe weinig er gespot soms ja... Ik probeer het zelf zo vaak mogelijk te doen (ook als ik support ben en een jet zie vliegen bijv.), er is altijd wel iemand die er iets mee kan. Erg frustrerend ook als je een tank hoort rijden, maar geen idee hebt waar die zit omdat iedereen weigert te spotten. Loop je een hoekje om, kijk je opeens recht in de loop *boem*
Wat ik wel er handig vind is om de laser painter te gebruiken in Vipers. Dat ding begint automatisch te locken, dus ook als je niet goed op let zie je gelijk waar alle vehicles zitten. Wat ze wel mogen fixen van mij is het locken als er meerdere target dicht bij elkaar staan. Vaak switcht ie nu iedere seconde ofzo van target, waardoor je nooit een lock krijgt.. Laser painter + guided missle (gunner) is een gouden combinatie tegen andere heli's, ze maken geen kans :D

@snoepbanaan: Als het goed is zijn ze niet meer guided tegen air, hoe het zit met landvoertuigen weet ik niet. Heb ze zelf helaas nog niet unlocked. Zijn ze ook guided tegen infantry of alleen vehicles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:58

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Klopt het trouwens dat de guided missiles in de attack heli ook gewoon heat seaking zijn als er geen SOFLAM lock is?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Laatst online: 07-10 14:50
Terrz schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:43:
[...]

Moet je hopen dat je iemand als mij in je team hebt zitten ( ben 60% van m'n tijd bezig met spotten ) en wordt dus ook geregeld neergeschoten omdat ik naar boven sta te kijken, om een vliegtuig/helikopter te spotten.

Wat ik overigens irritant vind is dat de "spot" knop dezelfde is als het vragen om ammo/health/a ride, niet is irritanter dan als je iets wil spotten en dan net een teamgenoot inbeeld verschijnt, en in plaats van een spot je dan om ammo of een ride vraagt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
YoVla schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:37:
[...]

Volgens mij is het al voldoende als je tegenstander zich binnen 10 meter van de M-Com bevind.
eum dan moet je er meer dan 2 neer maaien? heb gisteren toch 2 afgeschoten die probeerde te armen en ik kreeg niets hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
chrisO schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:09:
[...]

Moet je hopen dat je iemand als mij in je team hebt zitten ( ben 60% van m'n tijd bezig met spotten ) en wordt dus ook geregeld neergeschoten omdat ik naar boven sta te kijken, om een vliegtuig/helikopter te spotten.

Wat ik overigens irritant vind is dat de "spot" knop dezelfde is als het vragen om ammo/health/a ride, niet is irritanter dan als je iets wil spotten en dan net een teamgenoot inbeeld verschijnt, en in plaats van een spot je dan om ammo of een ride vraagt :(
die spot knop moet idd aangepast worden. wil je iemand spotten en je ben squad leider geef je zo ineens opdrachten van aanvallen of defenden heel irri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 00:50
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:03:
[...]
"Verhaal"

@snoepbanaan: Als het goed is zijn ze niet meer guided tegen air, hoe het zit met landvoertuigen weet ik niet. Heb ze zelf helaas nog niet unlocked. Zijn ze ook guided tegen infantry of alleen vehicles?
Ze zijn alleen guided tegen vehicles, infantry is sowieso al een hele opgave om kapot te schieten met rockets, kan ook zijn dat ik gewoon nog meer zuig nu :z
Wel jammer dat je die dingen niet meer zo makkelijk kan schieten op andere choppers, was wel fijn altijd :9

Over spotten, ik spot altijd alles en iedereen die ik zie, vooral in een chopper als gunner gewoon constant Q bashen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

chrisO schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:09:
Erger nog, als teamleader wordt de knop ook gebruikt om opdrachten te geven. Als ik teamleader ben wordt mij squad dan ook helemaal gek, als ik een enemy spot en ook een punt in het vizier heb geeft ik weer de opdracht op dat punt aan te vallen....

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-10 16:16
Het spelleke ligt er weer eens uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caliprio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-08 14:45
Smokey! schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:34:
Het spelleke ligt er weer eens uit?
no fucking way :|
for real ????

[ Voor 4% gewijzigd door Caliprio op 19-12-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen problemen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:50

Stewie!

Keen must die!

Voor de rest van de wereld ook niet gezien de oplopende spelersaantallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitsThatByte.nl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:37

BitsThatByte.nl

Bedrijfsaccount bitsthatbyte.nl
*verkeerd draadje

[ Voor 87% gewijzigd door BitsThatByte.nl op 19-12-2011 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:14
potje van 33/7

Skill van -17.23 :D
no waaaay...gekilled door 3x lvl 2 ofzo .....daar gaan een hoop punten vanaf :P
Tijd om de skills stats maar links te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:16

MueR

Admin Devschuur & Discord

is niet lief

Skill zegt toch niets. Iemand met rang 60 kan ook dik negatief staan, waar iemand met rang 2 juist eerder een hogere skill heeft.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
MueR schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:14:
Skill zegt toch niets. Iemand met rang 60 kan ook dik negatief staan, waar iemand met rang 2 juist eerder een hogere skill heeft.
maar iemand met rang 60 met een skill level van 500+ zegt toch weer wel iets :*)
maar goed... heb trouwens net mijn eerste double headshot te pakken...met een M98B 2 mannetjes achter elkaar neergeschoten van ongeveer 250m afstand.
Weet iemand of 3 of meer ook mogelijk is? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een hoge skill betekent vooral dat je vorige potje(s) erg goed ging(en). Als je er tientallen uren in hebt zitten zegt dat natuurlijk niet veel over hoe goed je gemiddeld bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

SonyEricsson schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:22:
[...]

maar iemand met rang 60 met een skill level van 500+ zegt toch weer wel iets :*)
maar goed... heb trouwens net mijn eerste double headshot te pakken...met een M98B 2 mannetjes achter elkaar neergeschoten van ongeveer 250m afstand.
Weet iemand of 3 of meer ook mogelijk is? :9~
Bekijk de Battlefield 3 Myth Buster edition filmpjes maar eens op Youtube, geloof dat het maximale 4 of 5 is..

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-10 12:18
BlizzarD schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:26:
[...]

Bekijk de Battlefield 3 Myth Buster edition filmpjes maar eens op Youtube, geloof dat het maximale 4 of 5 is..
Hehe.. toffe filmpjes inderdaad! 5 headshots was de max die ze voor elkaar kregen daar!

op 4:00 doen ze die headshot test... hehe.. ik moet er elke keer weer om lachen.. ook het commentaar bij de filmpjes is wel amusant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs007
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:04
heeft iemand ervaring met servers van multiplay? (http://www.multiplaygames...ervers/bf3-battlefield-3/)
Ik zag dat ze kerst aanbieding hebben dat als je voor minimaal 3 maanden een server huurt je 50% korting krijgt.
dus ik ben van plan om daar een 16 players server te gaan huren.

AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeery
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-08-2023
Net 33-0 gehaald in seine crossing :P. Dat ging behoorlijk lekker. Ik geloof wel dat mensen 40-0 kunnen halen in een match. Je moet gewoon in het winnende team zitten en tegen een team spelen dat blijkbaar niet in staat is om een tank neer te halen.

http://battlelog.battlefi...how/11341674/1/340697772/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Gijs007 schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:45:
heeft iemand ervaring met servers van multiplay? (http://www.multiplaygames...ervers/bf3-battlefield-3/)
Ik zag dat ze kerst aanbieding hebben dat als je voor minimaal 3 maanden een server huurt je 50% korting krijgt.
Ons server draait bij multiplay in UK, geen problemen mee anders dan dat de server software gewoon bagger is.
Dat is echter een probleem van DICE.
http://battlelog.battlefi...FO-or-GTFO-B2K-maps-only/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs007
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:04
unfor schreef op maandag 19 december 2011 @ 18:11:
[...]

Ons server draait bij multiplay in UK, geen problemen mee anders dan dat de server software gewoon bagger is.
Dat is echter een probleem van DICE.
http://battlelog.battlefi...FO-or-GTFO-B2K-maps-only/
goed om te horen, dan bestel ik binnenkort mijn server daar:p

AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:16

MueR

Admin Devschuur & Discord

is niet lief

GeeEs schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:32:
[...]

Hehe.. toffe filmpjes inderdaad! 5 headshots was de max die ze voor elkaar kregen daar!

[video]

op 4:00 doen ze die headshot test... hehe.. ik moet er elke keer weer om lachen.. ook het commentaar bij de filmpjes is wel amusant :)
Ik vraag me af of dat nog verschilt. Ze gebruiken de MK11 MOD 0, wat toch een vrij lichte sniper rifle is vergeleken met de M98B of L96.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
MueR schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:03:
[...]

Ik vraag me af of dat nog verschilt. Ze gebruiken de MK11 MOD 0, wat toch een vrij lichte sniper rifle is vergeleken met de M98B of L96.
Ze gebruiken de M98B ook.
Deze doet de meeste damage, ook al maakt dat in het aantal benodigde kogels niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Gijs007 schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:45:
Mag ik je een tip geven en vooral geen 16 players huren? Daar raak je echt snel op uitgekeken. 24 of 32 is toch echt wel het minimum vind ik.

Waarom gewoon niet een bestaande community joinen/ondersteunen en daar admin worden? Heb je meerdere servers tot je beschikking :) wij zoeken in iedere geval nog admins ;)

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik snap sowiezo niet waarom iedereen zijn eigen server wil.
Je moet goed begrijpen dat je een community achter een server nodig hebt, ander is je server altijd leeg.
Clans en communities als GoT en m'n eigen aggressive hebben geen moeite om servers te vullen, er zijn echter gigantisch veel lege servers van mensen die in hun eentje een server huren.
Er zijn meer servers dan er spelers zijn om ze te vullen, dus je moet echt iets hebben om mensen te trekken.

[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 19-12-2011 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=N9lSCUMb0Gc&feature=player_detailpage]

Altijd leuk als je kogel niet gaat waar je mikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Redje schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:42:
[video]

Altijd leuk als je kogel niet gaat waar je mikt :P
Waarschijnlijk anti-quickscope, ik vind het wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:52

Audione0

Strijdt der titanen

IS er een speciale unlock voor jets waarmee het mogelijk is in een hoek van 90o te vliegen ofzo?? Want ik zat net in een server waar een gast meer dan 42 kills gemaakt heeft met een jet en de gekste bochten kon maken...

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
unfor schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:45:
[...]

Tja als ik (heel soms) recon speel loop ik ook mee met de assaults, acog erop en gaan.
Ik merkte wel dat bv. met strafen en snel scopen je aim down the drain ging.
Als recon ben je niet echt in het voordeel up-close, dan is een anti-quickscope maatregel wel een beetje te veel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero2Fear
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 22:28
Het zal vast wel eens eerder gevraagd zijn... maar... Als je gekicked word zonder reden, hou je je stats dan?

Ik ben namelijk al 2 x gekicked van een server waar ik toch een redelijke stats had.. NU vind ik t wel jammer dat ik mijn 2 potjes a 8k punten kwijt ben :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Audione0 schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:46:
IS er een speciale unlock voor jets waarmee het mogelijk is in een hoek van 90o te vliegen ofzo?? Want ik zat net in een server waar een gast meer dan 42 kills gemaakt heeft met een jet en de gekste bochten kon maken...
Gokje, Back to Karkand, F-35B vliegtuig?

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 19-12-2011 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeery
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-08-2023
MAX3400 schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:53:
[...]

Ik weet niet zeker wat hij bedoelt, maar ik heb ook f-18's en su-35 de meest rare bochten uit zien halen. Bijna 'driftend' door de lucht zeg maar. Soms lijkt het alsof ze zo'n speed dumb doen, je weet wel, wat je ook in die singleplayer missie ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-10 12:36
zjeery schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:58:
[...]

Ik weet niet zeker wat hij bedoelt, maar ik heb ook f-18's en su-35 de meest rare bochten uit zien halen. Bijna 'driftend' door de lucht zeg maar. Soms lijkt het alsof ze zo'n speed dumb doen, je weet wel, wat je ook in die singleplayer missie ziet.
Rond speed 300 kun je volgens mij het snelste een bocht maken..

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
[...]

juist niet...die gast heeft wel skills ...1ste standaard mis(standaard voor hem dus)
reload en pats..2de raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Laatst online: 23:52

Audione0

Strijdt der titanen

MAX3400 schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:53:
[...]

[video]
Nee, met de su-35. Bijna in het vierkant om een flatgebouw heen.. Jammer dat ik er geen filmpje van heb kunnen maken.. Was iig erg vaag om te zien..

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Audione0 schreef op maandag 19 december 2011 @ 20:19:
[...]

Nee, met de su-35. Bijna in het vierkant om een flatgebouw heen.. Jammer dat ik er geen filmpje van heb kunnen maken.. Was iig erg vaag om te zien..
Aaaah, komt me wel bekend voor... Vooral op Caspian zie ik nog wel eens vliegtuigen zooooo langzaam gaan, maar nog wel met piloot erin, dat je weet dat het in het echt niet kan. Maar toch vallen ze in BF3 niet uit de lucht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

en lagstoot, plots rechts boven rood driehoekje met een power adapter op ofzo?

[ Voor 56% gewijzigd door Fantasma op 19-12-2011 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:32
Ik zie net dat ik de DAO-12 al heb. Ik ben level 27 en die unlock je bij lvl38. Super natuurlijk. Iemand enig idee hoe dat kan?

Leuk wapen btw.

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:25

codex

Geen OpenAI agent :)

:'(
Eikkie schreef op maandag 19 december 2011 @ 20:38:
Ik zie net dat ik de DAO-12 al heb. Ik ben level 27 en die unlock je bij lvl38. Super natuurlijk. Iemand enig idee hoe dat kan?

Leuk wapen btw.
Zat bij de limited edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:41

Bezulba

Formerly known as Eendje

hebben meer mensen last van het feit dat sinds vandaag je opeens constant gekicked word van servers? Ik kreeg 1 melding dat er iets met punkbuster was, maar bij de andere keren niet. En ik heb handmatig punkbuster geupdate, maar krijg het nog steeds..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Bezulba schreef op maandag 19 december 2011 @ 20:44:
hebben meer mensen last van het feit dat sinds vandaag je opeens constant gekicked word van servers?
Sinds vandaag geen posts hier gelezen in het topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:41

Bezulba

Formerly known as Eendje

MAX3400 schreef op maandag 19 december 2011 @ 20:49:
[...]

Sinds vandaag geen posts hier gelezen in het topic?
de laatste 50 posts zeggen er niets over

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Bezulba schreef op maandag 19 december 2011 @ 20:49:
[...]

de laatste 50 posts zeggen er niets over
De laatste 75 wel... En er zijn er vandaag pas iets van 500 gepost...

Hint: server-update + bagger + timeouts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
[...]
Maak dan gewoon het scopen langzamer, dit is gewoon echt te dom. Als je goed mikt en niks raakt, daar word je toch helemaal gestoord van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikkie
:9~ Maar die heb ik nooit gekocht!

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Eikkie schreef op maandag 19 december 2011 @ 20:59:
[...]

:9~ Maar die heb ik nooit gekocht!
Ook niet pre-order voor 25 oktober ofzo? Dan kreeg je volgens mij standaard de Limited...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikkie
Nee.. apart he? Ik heb het doosje naast mij liggen. Gewoon standaard editie, bij de MM gehaald.

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chuckygetslucky
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-09 14:45
Iemand enig idee hoe ik met 2 pc's op internet aansluiting kan spelen? Welke poorten hoe door te verwijzen? We krijgen beiden een crash to deskop op moment dat een van ons dezelfde server probeert te joinen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Nieuwe tactiek?

Heli nemen rechtstreeks naar vijandelijke basis gaan (startbaan) en daar de vliegtuigen kapot schieten? :/ wth? :/

edit: Ik zat bij in die heli als gunner; toen bestuurder en mezelf gecrashed :D

[ Voor 24% gewijzigd door Fantasma op 19-12-2011 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Fantasma schreef op maandag 19 december 2011 @ 21:19:
Nieuwe tactiek?

Heli nemen rechtstreeks naar vijandelijke basis gaan (startbaan) en daar de vliegtuigen kapot schieten? :/ wth? :/
Je zat het vorige rondje zeker in GoTBF3 #1 op Noshahr Canals? ;)
Het viel me op dat US met de attack heli telkens over de main base van RU vloog om alles te mollen. Een beetje dom als je het mij vraagt, want ze verloren die ronde met 129 tegen 0. Dan hadden ze beter de vlaggen wat beter kunnen verdedigen in plaats van makkelijk kills te scoren. Gelukkig heb ik ze met een jet een paar keer uit de lucht kunnen schieten.

Waar zijn de no-baserape regels uit BF2 gebleven? ;w

Het is eigenlijk net zo flauw als C4 / claymore op de vlag/mcom. Ik kan me nog goed herinneren dat in veel BF2-servers mensen hiervoor werden gekickt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Bee.nl schreef op maandag 19 december 2011 @ 21:29:
[...]

Je zat het vorige rondje zeker in GoTBF3 #1 op Noshahr Canals? ;)
Het viel me op dat US met de attack heli telkens over de main base van RU vloog om alles te mollen. Een beetje dom als je het mij vraagt, want ze verloren die ronde met 129 tegen 0. Dan hadden ze beter de vlaggen wat beter kunnen verdedigen in plaats van makkelijk kills te scoren. Gelukkig heb ik ze met een jet een paar keer uit de lucht kunnen schieten.

Waar zijn de no-baserape regels uit BF2 gebleven? ;w

Het is eigenlijk net zo flauw als C4 / claymore op de vlag/mcom. Ik kan me nog goed herinneren dat in veel BF2-servers mensen hiervoor werden gekickt.
Neen, op map die nu bezig is even kijken ,Kharg Island
anyway heb NIET geschoten :D heli werd geraakt ik als bestuurder dude stapt terug in en crash :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-07-2022
Kan iemand mij ff vertellen wat "Vanilla" inhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Row1 schreef op maandag 19 december 2011 @ 21:33:
standaard BF3 maps geen van back to karkand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Row1 schreef op maandag 19 december 2011 @ 21:33:
Vanilla houdt in dat er alleen standaardmappen worden gespeeld.
Fantasma schreef op maandag 19 december 2011 @ 21:31:
[...]

Neen, op map die nu bezig is even kijken , geen idee hoe die map noemt :$
anyway heb NIET geschoten :D heli werd geraakt ik als bestuurder dude stapt terug in en crash :D
Nu is Kharg Island ;)
Battlefield 3 crashte zojuist op die map, dus ik ben er helaas weer uit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegtuigje
  • Laatst online: 25-09 23:25
Heeft iemand nog Tips/Ideeën hoe ik de crashes in BF3 kan oplossen ? Ik heb alle beschikbare zaken op Internet uitgeprobeerd zoals Setuserva op 4096 (12Gb) ram, CrossFire uitschakelen voor me 6990. vanzelfspreken alle drivers zijn up to date, geen enkele instelling low/medium/high of Ultra maakt verschil. En even dacht ik een doorbraak te hebben met Compatibiliteits modus op Vista/XP te zetten voor Campaign hij startte toevallig daarna maar. Sindsdien amper succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vliegtuigje schreef op maandag 19 december 2011 @ 21:54:
Heeft iemand nog Tips/Ideeën hoe ik de crashes in BF3 kan oplossen ? Ik heb alle beschikbare zaken op Internet uitgeprobeerd zoals Setuserva op 4096 (12Gb) ram, CrossFire uitschakelen voor me 6990. vanzelfspreken alle drivers zijn up to date, geen enkele instelling low/medium/high of Ultra maakt verschil. En even dacht ik een doorbraak te hebben met Compatibiliteits modus op Vista/XP te zetten voor Campaign hij startte toevallig daarna maar. Sindsdien amper succes.
Heb je dit bij andere games ook? 5+ uur prime95 stable? OCCT stable?
Pagina: 1 ... 12 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.