Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 12:31

yzx

Zooooooooooooooooo net de QBZ-95B
Unlockt nu ff pauze

Edit: wat een lompe iron sight 8)7

Edit b: als iemand me toevoegd gooi ff derbij via DM ofz of op battlelog dat je van hier bent met je naam dan weet ik hoe en wat :*)

[ Voor 38% gewijzigd door yzx op 18-12-2011 21:28 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:36
Bezulba schreef op zondag 18 december 2011 @ 20:01:
[...]

stingers en strela's werken niet. Zo'n transport heli heb ik zeker 6x op geschoten, waarschijnlijk 4 hits (was druk bezig niet dood te gaan om het zeker te weten) en gewoon niet stuk gaan.

Een jet komt aanvliegen, langzaam want hij wil graag een kill met z'n boordkanon. Ik lock, schiet, hij doet flares, gooit z'n afterburner aan, ik krijg op 1 of andere manier toch nog net een lock voordat hij out of range is en mijn rocket haalt hem gewoon nooit in.

Nou mag jij mij vertellen hoe ik op wake island dan met samenwerken beter zo'n vliegtuig neerknal? Tegen de tijd dat hij terug keerdere waren z'n flares gereload, had ik nog 1 rocket over en vond ik het nutteloos om het nog een keer te proberen
Mja ik knal vaak eerst de engineers uit transport heli zodat ze em niet constant repairen.

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op zondag 18 december 2011 @ 20:07:
[...]

Dat is nu Battlefield, in je eentje kun je niet zomaar een vehicle uitschakelen, maar er zijn nog 16-32 spelers in je team die ook mee kunnen vuren.
Een heli maar 1 - 2 flares in de zo veel tijd afvuren.

Dit spel is niet voor lonewolves, maak vrienden ga met elkaar in een squad en op TS/Mumble/Vent.
Zo gebruiken wij meestal soflam en 2 engineers met javelin in een squad.
Zelfs 10 stingers op 1 heli kunnen niet raken omdat

- pilot en gunner hun flares zullen timen = lockons weg, afgevuurde stingers ook weg. Als de stingers weer lockon krijgen en vuren is de volgende flare van de gunner en/of pilot weer klaar.
- 3 stingers op transport heli's haalt weinig uit aangezien vaan engineers überfast dat ding repairen

Daarom zijn stingers zo nutteloos. Jets kunnen stingers zelfs makkelijk zonder flares en ECM jammer ontwijken. Het maakt niet uit hoeveel teamplay bij stingers komt kijken, ze blijven nutteloos in veel gevallen.

INF is dan volledig toegerust op de SOFLAM en javelin, maar dat werkt zo onhandig tegen heli's dat de recon en engineer vaak allang al dood zijn voor de heli goed gelockt is op bijvoorbeeld Sharqi Peninsula.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bezulba schreef op zondag 18 december 2011 @ 20:37:
[...]

ik kan prima een tank uitschakelen in m'n eentje, een jeep ook, lav idem. Dus waarom een heli dan niet?
Gewoon met een tank dat ding uit te lucht knallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt had net 0-0 kills deaths maar wel1.5k punten :') als een gek mensen lopen te reviven en healen helpt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 15:19
Ik zat op bijna 5K punten met alleen heal en revive spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dolosus schreef op zondag 18 december 2011 @ 20:50:
[...]

Mja ik knal vaak eerst de engineers uit transport heli zodat ze em niet constant repairen.
Die spawnen na 6 secs weer in dat ding.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Zit autoswitch nog op teamspeak? want zit er wel op maar ik switch niet??
(heb zelf geen mic dus kan niet praten ofzo maar om te luisteren :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, je moet alleen niet in de lobby hangen maar naar het kanaal gaan van de server waar je in speelt. Zijn er 4 of meer man wordt je automatisch in team 1 of team 2 gezet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Tsurany schreef op zondag 18 december 2011 @ 21:36:
Ja, je moet alleen niet in de lobby hangen maar naar het kanaal gaan van de server waar je in speelt. Zijn er 4 of meer man wordt je automatisch in team 1 of team 2 gezet.
aah ok :D zal ik even doen :D
oh dan zit ik daar in lobby te hangen :/

B2K is echt super desorienteerd :D had niet eens door dat het wake island was toen ik spawnde :D

[ Voor 22% gewijzigd door Fantasma op 18-12-2011 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Helaas zojuist een overduidelijke aimbotter.
Hij schoot iedereen met zijn P90 en handgun heatshot neer.

http://battlelog.battlefi...dJetztIl/stats/367607859/

Als je enkel op zijn stats uit gaat zie je niets raars. Enkel een hoge spm.
Maar het is er zeker een. Wellicht gebruikt hij de cheat niet vaak?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:41
madmaus schreef op zondag 18 december 2011 @ 21:49:

Niets raars?!?! 8)7... Hij heeft 9 uur playtime, is rank 79 en een spm van 4.5k... Behoorlijk raar als je mij vraagt hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
microoo schreef op zondag 18 december 2011 @ 21:51:
[...]

Niets raars?!?! 8)7... Hij heeft 9 uur playtime, is rank 79 en een spm van 4.5k... Behoorlijk raar als je mij vraagt hahaha
Lol nog geen eens gezien :P
Zijn accuracy is nog behoorlijk slecht, daar heb ik wel naar gekeken.
Naja ik hoop dat hij overal gebanned wordt. Want hij was echt vervelend

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, als hij geen booster/hacker meer is dan weet ik het ook niet meer.
Reporten en dan grijpt DICE hem wel. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52

Check die headshots ribbons. Gelijk even reporten van dit kansloze soorten mensen mogen van mij gwn een ip ban krijgen van origin. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Vanavond één van mijn lekkerste potjes ooit gehad op Karkand.

Lekker in een squad, 200% tickets en eerlijke teams. Alles liep lekker en bijna alles klopte. Heerlijk! Alleen maar Assault gespeeld en vlaggen overgenomen als een gek!

http://battlelog.battlefi...how/11193693/1/174263452/

Als ik zag in de chatlog zag wat er allemaal voorbij kwam _O- . Aimbot, cheater, meerdere accounts etc... Gelukkig was het onze eigen server en weten wij beter. Ook geen admin die me kickte op het einde d:)b

Alleen jammer dat 1 potje later bij 80% van de spelers de game bleef hangen. Hierdoor bleef er maar 8 man over ofzo halverwege een potje op Oman. Daarna een rejoin en bleef hij weer hangen. Server leeg ;( :F

[ Voor 52% gewijzigd door StealthyPeanut op 18-12-2011 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
4 Large Conqest; 100K XP incl medals/ribbons... Playtime < 2H... SPM up van 487 naar 493 :) En even extra: COLONEL SERVICE STAR 10...

[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 18-12-2011 23:25 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magiciano
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 20:06
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 21:01:
[...]

Zelfs 10 stingers op 1 heli kunnen niet raken omdat

- pilot en gunner hun flares zullen timen = lockons weg, afgevuurde stingers ook weg. Als de stingers weer lockon krijgen en vuren is de volgende flare van de gunner en/of pilot weer klaar.
- 3 stingers op transport heli's haalt weinig uit aangezien vaan engineers überfast dat ding repairen

Daarom zijn stingers zo nutteloos. Jets kunnen stingers zelfs makkelijk zonder flares en ECM jammer ontwijken. Het maakt niet uit hoeveel teamplay bij stingers komt kijken, ze blijven nutteloos in veel gevallen.

INF is dan volledig toegerust op de SOFLAM en javelin, maar dat werkt zo onhandig tegen heli's dat de recon en engineer vaak allang al dood zijn voor de heli goed gelockt is op bijvoorbeeld Sharqi Peninsula.
Daarom kan er beter de Javelin gebruikt worden. Net een redelijk lang potje Conquest Large, Gulf of Oman achter de rug en bij het enemy team zaten steeds een stuk of 3-4 gasten die SOFLAMS plaatsten en daarna met Javelins ons even begonnen te bestoken. Als dit een uur door gaat krijgt menig piloot daar wel de pest in. (Met knife afhandelen was leuker maar ach)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:16

MueR

Admin Devschuur & Discord

is niet lief

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 20:26

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik had vandaag deze in de game: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/uhacking/
De naam zegt het eigenlijk al maar dat hij binnen 5 minuten na start van de game op een metro-map in zijn uppie het complete vijandelijke team had teruggeduwt tot in de RU-Deployment met alleen headshots op zijn M249 maakt het compleet.

(alhoewel, 3h tijd lvl40...)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:32
Vanavond even met de Soflam gespeeld. Ik snap het toch niet helemaal.
Moet je dat ding nou handmatig besturen/locken. Of kan je hem neerzetten en iets anders gaan doen?

[edit] Na de lock kan je hem loslaten, zodat hij automatisch op datzelfde toestel gelockt blijft? (terwijl ik lekker lig te snipen) :? |:(

[ Voor 31% gewijzigd door Eikkie op 19-12-2011 01:47 ]

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wow7
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 17:24
Eikkie schreef op maandag 19 december 2011 @ 01:29:
Moet je dat ding nou handmatig besturen/locken. Of kan je hem neerzetten en iets anders gaan doen? 8)7
Je zal toch iets moeten locken :) anders gaat dat niet werken hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eikkie schreef op maandag 19 december 2011 @ 01:29:
Moet je dat ding nou handmatig besturen/locken. Of kan je hem neerzetten en iets anders gaan doen? 8)7
Allebei. Hij paint (anders dan lock) automatisch op vehicles die lang genoeg in zijn beeld staan. De soflam blijft doorkijken naar de plek waar je hem naar laat kijken.

Om iets te painten moet je lang genoeg er op richten dat er een bolletje in het vierkantje komt. Als dat is gebeurd ben jij klaar (je ziet ook een melding en je krijgt punten voor 'lasar designated'oid) en kunnen de enigineers los met hun lockon wapens. Soflam heeft alleen nut als je meewerkende engi's hebt. Ik gebruik het alleen als ik met vrienden speel.

Lock is anders dan paint. Flares werken wel tegen lock maar niet tegen paint... Dat maakt een goede soflammer met 1 of meerdere engi vriendjes zo arelaxed voor een jet/heli met flares. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2011 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:32
Bedankt voor deze duidelijk uitleg:)

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
MazeMouse schreef op maandag 19 december 2011 @ 01:26:
Ik had vandaag deze in de game: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/uhacking/
De naam zegt het eigenlijk al maar dat hij binnen 5 minuten na start van de game op een metro-map in zijn uppie het complete vijandelijke team had teruggeduwt tot in de RU-Deployment met alleen headshots op zijn M249 maakt het compleet.

(alhoewel, 3h tijd lvl40...)
Wat ik nooit snap, wat voor mentaal gehandicapte blijft in een server met zo'n overduidelijke cheater?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wow7
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 17:24
unfor schreef op maandag 19 december 2011 @ 02:46:
[...]

Wat ik nooit snap, wat voor mentaal gehandicapte blijft in een server met zo'n overduidelijke cheater?
Ja er zijn inmiddels hack die ze tijdens de game gewoon aan en uitzetten , undetected by punkbuster ( dat faalt zowieso ) , de game gaat beetje richting crysis 2 nu dus bijna tijd om er mee te kappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 08:59
wow7 schreef op maandag 19 december 2011 @ 04:04:
[...]

Ja er zijn inmiddels hack die ze tijdens de game gewoon aan en uitzetten , undetected by punkbuster ( dat faalt zowieso ) , de game gaat beetje richting crysis 2 nu dus bijna tijd om er mee te kappen.
Zou ik toch andere servers uitzoeken.. Ik heb sinds de release van BF3 welgeteld 2x een cheater gezien, welke ook nog eens binnen 1 potje werd gebanned (en uiteraard gereport na afloop)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
Grimmie187 schreef op maandag 19 december 2011 @ 09:27:
[...]

Zou ik toch andere servers uitzoeken.. Ik heb sinds de release van BF3 welgeteld 2x een cheater gezien, welke ook nog eens binnen 1 potje werd gebanned (en uiteraard gereport na afloop)..
Hier precies hetzelfde, 1x een cheater meegemaakt dus overdrijven is ook een vak. Ligt er natuurlijk helemaal aan op wat voor servers je speeld, ik speel de laatste tijd veel op Got en daar is vaak wel een admin aanwezig..

Gister weer paar leuke potjes gespeeld, jammr genoge gaat me k/d wel erg snel omlaag sinds ik op Got speel :P Maar het blijft leuk om C4 op voertuigen te plakken, daar moet je ook wat voor over hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Same here, ik heb maar één keer een cheater gedaan, meteen om een admin zitten schreeuwen en binnen 10 minuten was ie verwijderd. I can live with that :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
@ server admins - R16 is geinstalleerd - nu hopen dat de boel stabiel blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
Een vraagje aan de ervaren snipers:
ik heb nu intussen ervaring opgedaan met de M98B en vind dit het beste sniper wapen tot dusver.

Kan iemand met zeggen of de L96 al dan niet beter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SileX schreef op maandag 19 december 2011 @ 09:52:
Hehe in een week tijd van R12 naar R16, toppertje DICE :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
SileX schreef op maandag 19 december 2011 @ 09:52:
+
Remaining crashes
There is one other crash which we see a lot of. Ít is an internal resource leak in the game server.
WTF 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wellicht dat i3D.net daarom bij R14 blijft hangen? Kan enkel manueel updaten naar R15. Clanhost kan wel naar R16 toe updaten en die draaiden al R15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Verwacht er maar niet teveel van; meerdere posts op de forums wijzen erop dat de R16 nog steeds niet doet wat 'ie moet doen...

Eerst een postje van iemand van DICE:
We've been chasing one of the crash bugs some time; this one seems to happen most often on full 64p Gulf of Oman servers during intense battle. Also, it happens more often when people off the internets play (their play style is different from when people at the office play).
Als in: no shit Einstein, internet is different from office?????

De nieuwe R16 wordt aangeraden om geen maps te draaien met meer dan 500 ticks maar er worden al meerdere problemen gemeld... R16 en minder dan 500 ticks: crash... Game disconnected (1): crash... Disappearing weapons...

Iets zegt me dat we met gemiddelde artikelen uit ComputerIdee! een betere verbinding kunnen realiseren dan de prutsers van DICE op dit moment weten te coderen; vrees ook het ergste voor de performance van alle R15/R16's de komende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
MAX3400 schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:19:
Verwacht er maar niet teveel van; meerdere posts op de forums wijzen erop dat de R16 nog steeds niet doet wat 'ie moet doen...

Eerst een postje van iemand van DICE:

[...]

Als in: no shit Einstein, internet is different from office?????

De nieuwe R16 wordt aangeraden om geen maps te draaien met meer dan 500 ticks maar er worden al meerdere problemen gemeld... R16 en minder dan 500 ticks: crash... Game disconnected (1): crash... Disappearing weapons...

Iets zegt me dat we met gemiddelde artikelen uit ComputerIdee! een betere verbinding kunnen realiseren dan de prutsers van DICE op dit moment weten te coderen; vrees ook het ergste voor de performance van alle R15/R16's de komende dagen.
Had ik de R15 er nou maar op laten staan :(

Ik had de R15 2 dagen stabiel met 50 slots op alle karkand maps. Alles boven de 50 was crash op met name de oman map

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik heb de laatste paar dagen ook zeer veel last van Game session no longer exists of iets dergelijks. Echt al zeer veel punten en stats kwijtgeraakt hierdoor, erg vervelend :(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Deef_ schreef op maandag 19 december 2011 @ 09:58:
Een vraagje aan de ervaren snipers:
ik heb nu intussen ervaring opgedaan met de M98B en vind dit het beste sniper wapen tot dusver.

Kan iemand met zeggen of de L96 al dan niet beter is?
Van horen zeggen, heeft hij meer bullet drop en een lagere bullet speed, oftewel ja hij is slechter dan de m98b op lange afstanden. Ook doet hij minder damage dan de m98b.

Wel betere clip size en snellere reload time volgens mij.

Ik heb hem zelf trouwens nog niet unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-10 09:16
erikvandenberg schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:31:
[...]

Van horen zeggen, heeft hij meer bullet drop en een lagere bullet speed, oftewel ja hij is slechter dan de m98b op lange afstanden. Ook doet hij minder damage dan de m98b.

Wel betere clip size en snellere reload time volgens mij.

Ik heb hem zelf trouwens nog niet unlocked.
Denk ook dat de meeste snipers dan toch nog zullen kiezen voor de m98b, ik in elk geval toch wel want bulletdrop en speed is toch wel iets heel belangrijk bij het snipen :)

Wat ik mij trouwens al veel afgevraagd heb is waarom er geen .50 cal sniper inzit? Zou toch machtig zijn om dan met je sniper op de engineblok van een jeep te kunnen schieten en hem zo tot stilstand te brengen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Workaholic schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:24:
[...]

Had ik de R15 er nou maar op laten staan :(

Ik had de R15 2 dagen stabiel met 50 slots op alle karkand maps. Alles boven de 50 was crash op met name de oman map
Juist, ik heb die van ons op 48 gezet. Dat blijkt stabiel met 180% tickets.

Server had een uptime van 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
glennvho schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:35:
[...]

Denk ook dat de meeste snipers dan toch nog zullen kiezen voor de m98b, ik in elk geval toch wel want bulletdrop en speed is toch wel iets heel belangrijk bij het snipen :)

Wat ik mij trouwens al veel afgevraagd heb is waarom er geen .50 cal sniper inzit? Zou toch machtig zijn om dan met je sniper op de engineblok van een jeep te kunnen schieten en hem zo tot stilstand te brengen! >:)
Dat vindt ik ook zeer jammer, een M-82 Barret had er van mij wel ingemogen. Dan kun je als sniper ook nog iets meer doen tegen choppers of andere voertuigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De long range snipers wel, vind zelf de M98B op afstanden onder de 200 meter zeker niet het fijnste wapen en juist op die afstanden doe ik mijn snipe werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij regent het nu silver stars. Ik wacht een poosje tot ik met veel wapens bijna 100 kills heb en erna gaat het sterren regenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:46:
Bij mij regent het nu silver stars. Ik wacht een poosje tot ik met veel wapens bijna 100 kills heb en erna gaat het sterren regenen.
Ja dat is veel leuker dan meteen 100 kills halen met een wapen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg nu constant friend invites te zien maar kan niet accepten omdat 150 kennelijk de max is. Wat een onzin :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andyk125 schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:49:
[...]

Ja dat is veel leuker dan meteen 100 kills halen met een wapen |:(
Ja vind ik wel spelletjes zijn er voor de plezier en dat heb ik er mee.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2011 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Laatst online: 17-06 07:04
Tsurany schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:01:
Krijg nu constant friend invites te zien maar kan niet accepten omdat 150 kennelijk de max is. Wat een onzin :(
En al die mensen maar denken dat je ze niet mag... :+

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Laatst online: 09-10 09:02
peakaboo schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:59:

In deze uitgebreide benchmark kun je zien welke AMD driver het beste presteert:
http://benchmark3d.com/am...-preview-driver-benchmark

En dat is de 11.12 Beta 18 Nov tot op heden, die haalt de meeste FPS.
Beetje late reply op deze post, maar bedankt voor de link! Ik ga het vanavond eens proberen, die 11.12 driver. Ik merkte in BF3 dat ik in B2K veel lagere fps had. Toen heb ik dus de 12.1 preview drivers geprobeerd, maar het was nog steeds bagger. Bij veel geweld op het scherm haalde ik soms 28 fps! Ik heb alles nu in high settings gezet en dat gaat wel stukken beter. (altijd >50 fps)

Ik heb i5 2500k + 6970 2GB, 8GB mem. Ik speel op 1680x1050. Merken meer mensen dat B2K een stuk minder loopt? Mogelijk helpt het dus als ik de 11.12 drivers gebruik en kan ik weer in ULTRA (zonder MSAA) spelen!? Zo niet, tja dan pech gehad, verschil tussen ultra en high is niet te zien in MP, maarja het gaat om het principe he... Ik wil ULTRA kunnen spelen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Shodan schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:06:
[...]

Beetje late reply op deze post, maar bedankt voor de link! Ik ga het vanavond eens proberen, die 11.12 driver. Ik merkte in BF3 dat ik in B2K veel lagere fps had. Toen heb ik dus de 12.1 preview drivers geprobeerd, maar het was nog steeds bagger. Bij veel geweld op het scherm haalde ik soms 28 fps! Ik heb alles nu in high settings gezet en dat gaat wel stukken beter. (altijd >50 fps)

Ik heb i5 2500k + 6970 2GB, 8GB mem. Ik speel op 1680x1050. Merken meer mensen dat B2K een stuk minder loopt? Mogelijk helpt het dus als ik de 11.12 drivers gebruik en kan ik weer in ULTRA (zonder MSAA) spelen!? Zo niet, tja dan pech gehad, verschil tussen ultra en high is niet te zien in MP, maarja het gaat om het principe he... Ik wil ULTRA kunnen spelen ;-)
Ik wil ook zo veel, maargoed soms moet je tevreden zijn he ;)

B2K loopt mij bij iets minder, maar sinds ik v-sync gebruik heb ik gelukkig geen last meer van framedrops en ik haal altijd 60fps met me 2x 5850. Daarvoor had ik gemiddeld 100fps, maar wel met drops van soms naar 35 :/

Hopenlijk komt me 6990 dinsdag en kan ik er ook iets meer uithalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Wat mij gisteren trouwens is opgevallen bij B2K:

Ik kreeg van m'n leven geen mensen geriveved: boven op het mannetje gestaan en hele tijd op muisknop rammen, werkte gewoon niet.

Ik ga dood van een skid loader: terwijl ik in een jeep(rondrijdend) zat en niet eens in de buurt was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fantasma schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:28:
Wat mij gisteren trouwens is opgevallen bij B2K:

Ik kreeg van m'n leven geen mensen geriveved: boven op het mannetje gestaan en hele tijd op muisknop rammen, werkte gewoon niet.

Ik ga dood van een skid loader: terwijl ik in een jeep(rondrijdend) zat en niet eens in de buurt was?
Skidloaders hebben een geheime aanval, iets met linksom draaien (heel rondje), rechtsom draaien (heel rondje) en dan achteruit rijden. Zat gister in een bootje dat ook zo dood ging :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:33:
[...]

Skidloaders hebben een geheime aanval, iets met linksom draaien (heel rondje), rechtsom draaien (heel rondje) en dan achteruit rijden. Zat gister in een bootje dat ook zo dood ging :(
Moest echt heel hard lachen toen je dat zei, tot ik je smiley zag en het er toch wel serieus uitzag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
andre198726 has joined the server..
dome1101 has joined the server..
Tscheksn has joined the server..
SCV-Rameez has joined the server..
trustdave has joined the server..
Behring85 has joined the server..
TriggaHappyNL has joined the server..
erikson929 has joined the server..
SgtLysandor has joined the server..
nilno11 has joined the server..

each of these players times out and are unable to connect.

R16 Patch is bugged! Nobody can join our server.. just get timed out error messages on their browser clients :(
Gaat goed met R16... Vanavond dus maar een filmpje kijken thuis i.p.v. gamen... Verwacht wel een hele dikke vette Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/C7sEVIM3EqR3kHn1sKnz4RYt/full.gif van mijn platoon-boys uit Engeland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie zat er net in die got server haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caliprio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-08 14:45
MAX3400 schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:11:
[...]

Gaat goed met R16... Vanavond dus maar een filmpje kijken thuis i.p.v. gamen... Verwacht wel een hele dikke vette [afbeelding] van mijn platoon-boys uit Engeland...
zijn toch nog wel genoeg servers die r15 of eerder draaien ?? gister kon ik ook paar servers niet in. maar de rest gewoon wel of updaten alle servers auto en zijn we vanavond weer de lul en kunnen we met zn alle gtst met het vrouwtje gaan kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
andre198726 has joined the server..
dome1101 has joined the server..
Tscheksn has joined the server..
SCV-Rameez has joined the server..
trustdave has joined the server..
Behring85 has joined the server..
TriggaHappyNL has joined the server..
erikson929 has joined the server..
SgtLysandor has joined the server..
nilno11 has joined the server..

each of these players times out and are unable to connect.

R16 Patch is bugged! Nobody can join our server.. just get timed out error messages on their browser clients :(
MAX3400 schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:11::
Gaat goed met R16... Vanavond dus maar een filmpje kijken thuis i.p.v. gamen... Verwacht wel een hele dikke vette [afbeelding] van mijn platoon-boys uit Engeland...
Dat was mijn post op bf3 forums.. inderdaad baggerzooi en nu zijn onze servers allemaal leeg omdat we R16 er op hebben :'(

[ Voor 44% gewijzigd door Workaholic op 19-12-2011 12:23 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Workaholic schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:22:
[...]

Dat was mijn post op bf3 forums.. inderdaad baggerzooi en nu zijn onze servers allemaal leeg omdat we R16 er op hebben :'(
Sorry als ik e.e.a. voor je neus weggekaapt hebt maar voor velen is dit topic "het enige topic op internet", dus af en toe plemp ik maar even cross-internet wat info hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
Tsurany schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:41:
De long range snipers wel, vind zelf de M98B op afstanden onder de 200 meter zeker niet het fijnste wapen en juist op die afstanden doe ik mijn snipe werk.
Ik vind de M98B net op die afstand erg goed, en dit met de standaard 8x scope.

Naar welk wapen + scope gaat jou voorkeur dan uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deef_ schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:24:

M40A5 momenteel met de Acog scope. Ik snipe bijna nooit boven de 200 meter en dan heeft een 8x scope enkel nadelen omdat je erg dicht bij zit en met de glare eenvoudig te herkennen bent.
De nieuwe sniper moet ik nog testen, nog niet gedaan. Mijn snipe style is ook meer op korte afstand headshots geven of twee bodyshots en dan is de M40A5 fijner. Headshot is alsnog altijd instant kill maar twee bodyshots geven gaat gewoon veel sneller door de kortere reload time en hogere rate of fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
MAX3400 schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:23:
[...]

Sorry als ik e.e.a. voor je neus weggekaapt hebt maar voor velen is dit topic "het enige topic op internet", dus af en toe plemp ik maar even cross-internet wat info hier :)
geen probleem, ik zoek nu de R15 (+ R16 voor het verschil) patch files ergens zodat ik deze handmatig kan uploaden om zodoende hopelijk de boel kan terugdraaien

Zo ziet de console van 1 van mijn servers er nu uit al ruim 25 spelers proberen te connecten allemaal time-outs:
11:45:16] Nymsaster has joined the server..
[11:45:18] andre198726 has joined the server..
[11:45:55] Cresh911 has joined the server..
[11:47:37] NGCMIRACULIX has joined the server..
[11:48:15] Cresh911 has joined the server..
[11:48:55] SANB-A-S-T-A-R-D has joined the server..
[11:49:58] muresanvlad1983 has joined the server..
[11:51:31] oyvind1990 has joined the server..
[11:51:57] trustdave has joined the server..
[11:53:16] TriggaHappyNL has joined the server..
[11:53:25] crossbow1601 has joined the server..
[11:53:33] TriggaHappyNL has joined the server..
[11:54:12] Hathcock_01 has joined the server..
[11:54:48] NGCMIRACULIX has joined the server..
[11:54:59] TriggaHappyNL has joined the server..
[11:55:26] andre198726 has joined the server..
[11:57:09] dome1101 has joined the server..
[11:57:15] Tscheksn has joined the server..
[11:58:00] SCV-Rameez has joined the server..
[12:00:00] trustdave has joined the server..
[12:03:06] Behring85 has joined the server..
[12:04:35] TriggaHappyNL has joined the server..
[12:05:31] erikson929 has joined the server..
[12:06:30] SgtLysandor has joined the server..
[12:06:38] nilno11 has joined the server..
[12:08:05] Behring85 has joined the server..
[12:08:38] Naczunamun has joined the server..
[12:09:08] MNowak1033 has joined the server..
[12:11:32] BreathAway has joined the server..
[12:11:34] trustdave has joined the server..
[12:11:34] TriggaHappyNL has joined the server..
[12:11:44] Behring85 has joined the server..
[12:11:44] Spartacus_IT has joined the server..
[12:11:45] Poisonnariat has joined the server..
[12:24:43] YouriiiNL has joined the server..
Als iemand ergens de R15 en R16 patch files kan uploaden graag! Dan kan ik handmatig mijn servers fixen.

[ Voor 75% gewijzigd door Workaholic op 19-12-2011 12:35 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
Fantasma schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:28:
gebeurt mij ook wel vaker, dan ben je gewoon over zijn AT mine heengereden en wordt de kill reden verkeerd weergegeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

User321 schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:33:
[...]

gebeurt mij ook wel vaker, dan ben je gewoon over zijn AT mine heengereden en wordt de kill reden verkeerd weergegeven :P
Dat zou wel kunnen :p
Misschien het mannetje dat in skid loader zat degene die me gekilled had met een AT mine?

Nog eentje: Kon je met MAV geen vijandelijke spawn beacons jammen? dat werkte gisteren ook niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Fantasma op 19-12-2011 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
User321 schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:33:
[...]

Dat zal het zijn inderdaad.

Ik werd laatst ook 2 keer gekillt door een wagen aan de andere kant van het level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Workaholic schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:30:
[...]

Zo ziet de console van 1 van mijn servers er nu uit al ruim 25 spelers proberen te connecten allemaal time-outs:
f.... me! Dat ziet er echt bagger uit zeg. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 10-10 23:22

Stronkie

Where wind is Trouble

MAX3400 schreef op zondag 18 december 2011 @ 23:22:
4 Large Conqest; 100K XP incl medals/ribbons... Playtime < 2H... SPM up van 487 naar 493 :) En even extra: COLONEL SERVICE STAR 10...
Leuk... Bedankt voor de info. Fijn.. Nu kunnen we weer verder leven met onze dagelijkse situaties..

LOLZ>>>

Ik ben sinds karkland van 182 naar 192 gegaan , maar wel zuur is dat ik 10.000 punten kwijt raak voor being IDLE.. Ik was samen met mijn kamaraad aan het vlaggen cappen met een buggy. Maar helaas beng weg punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Stronkie schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:51:
[...]

Ik ben sinds karkland van 182 naar 192 gegaan , maar wel zuur is dat ik 10.000 punten kwijt raak voor being IDLE.. Ik was samen met mijn kamaraad aan het vlaggen cappen met een buggy. Maar helaas beng weg punten
Hoe krijg je dat voor elkaar? Volgens mij is default 5 tot 10 minuten echt helemaaaal niks doen met je muis/keyboard. Of was het een aangepast servertje waar de timer op 30 seconden stond? Ik zou toch zeker wel lekker rondkijken, machinegeweer beetje proberen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Deef_ schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:24:
[...]

Ik heb hem gisteren eindelijk unlocked(de m98b), vanmiddag lekker uitproberen! lekker om half 3 klaar vandaag! Gister even 5 min mee gespeelt nog voordat ik ging slapen. Maar wat mis ik de straight pull zeg... maar snel 60 kills halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 10-10 23:22

Stronkie

Where wind is Trouble

wat ik gedaan heb is bij het cappen van vlag even uit en instappen.. en idd een beetje schieten met die gun maar baal wel.. Toch wel leuk dat de servers nu al starten met 1 speler hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Fuck yeah.
http://battlelog.battlefi...skid-loader/194432762/pc/

B2K mappen >>>>>>>>>> BF3 mappen, ik speel alleen nog beetje dramatisch. Binnenkort heb ik weer vrije tijd en wordt het doorhalen geblazen >:)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:50

Stewie!

Keen must die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Zegt 'ie... Heb je de beta-servers al draaien?

Hoe is het bij jullie op kantoor? R15 of R16?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikvandenberg schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:19:
[...]

Ik heb hem gisteren eindelijk unlocked(de m98b), vanmiddag lekker uitproberen! lekker om half 3 klaar vandaag! Gister even 5 min mee gespeelt nog voordat ik ging slapen. Maar wat mis ik de straight pull zeg... maar snel 60 kills halen!
OK, let op, voordat je denkt dat het een klote ding is.

Je hebt 2 (eigenlijk 3) totaal verschillende manieren van snipen:

- shortrange sniping: meestal een wat meer underpowered sniper rifle zoals de SKS en de nieuwe QBU-88, snelle schoten, minder damage en geen grote scope.

- short-/midrange sniping: SV98 of de M40A5 of de nieuwe L96, i.c.m. straight pull, sneller laden, meer kogels en 1 of 2 schoten is voldoende.

- long-/extreme range sniping: M98B, 12X scope en Bipod. Dit is HET wapen om extreem ver te schieten, enorm accuraat en je kan de kogel heel goed volgen. drawbacks: lange laadtijd, en je moet geduld hebben voor perfect headshots, ben je gezien dan ben je meestal de lul...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:50

Stewie!

Keen must die!

MAX3400 schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:32:
[...]

Zegt 'ie... Heb je de beta-servers al draaien?

Hoe is het bij jullie op kantoor? R15 of R16?
R15 is beschikbaar voor klanten om naar te upgraden (maar nog buggy) en R16 kwam dit weekend uit en meteen XX crash reports, dus die houden we ook even optioneel. Wordt nu getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Stewie! schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:33:
[...]

R15 is beschikbaar voor klanten om naar te upgraden (maar nog buggy) en R16 kwam dit weekend uit en meteen XX crash reports, dus die houden we ook even optioneel. Wordt nu getest.
Ik weet dat veel mensen een NDA hebben maar hoe erg is de memory-leak die al langere tijd in de server-code zit en in hoeverre is dit toe-/afgenomen de afgelopen server-releases?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:32:
[...]

OK, let op, voordat je denkt dat het een klote ding is.

Je hebt 2 (eigenlijk 3) totaal verschillende manieren van snipen:

- shortrange sniping: meestal een wat meer underpowered sniper rifle zoals de SKS en de nieuwe QBU-88, snelle schoten, minder damage en geen grote scope.

- short-/midrange sniping: SV98 of de M40A5 of de nieuwe L96, i.c.m. straight pull, sneller laden, meer kogels en 1 of 2 schoten is voldoende.

- long-/extreme range sniping: M98B, 12X scope en Bipod. Dit is HET wapen om extreem ver te schieten, enorm accuraat en je kan de kogel heel goed volgen. drawbacks: lange laadtijd, en je moet geduld hebben voor perfect headshots, ben je gezien dan ben je meestal de lul...
Komt goed, heb heel de recon tijd gewoon gespeelt als sniper met de SV98. Ik speel trouwens altijd met 12x scope. Ik vind dat gewoon lekkerder schieten medium/long range. Voor korte range gebruik ik gewoon me G18. Zodat ik ook nog gewoon mee kan in het cappen e.d.

Uiteindelijk wil ik de M98B gaan gebruiken in combo met straight pull. Maar zal nog wel eventjes duren eer ik 60 kills heb zonder straight pull. Merkte gister al dat ik het te erg gewent ben en dat ik schiet>uitzoom>vergeet te klikken voor herladen>inzoom>schiet>dan wel herlaad=zoom uit>ik dood>shit>frustratie :+

nog een uurtje en dan lekker klaar met werken! dan op naar huis die 60 kills maken!

EDIT: oja! heb trouwens van alle kills 62% headshot met de SV98! wel netjes toch? Wat heb jij met je bolt action? heb je een link naar je battelog?

[ Voor 4% gewijzigd door Facenoise op 19-12-2011 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:40
Welk wapen vinden jullie het beste voor Support? Ik ben nu de unlocks aan het vrij spelen, na dat ik medic en engineer heb voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Sinus_rhythm schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:53:
Welk wapen vinden jullie het beste voor Support? Ik ben nu de unlocks aan het vrij spelen, na dat ik medic en engineer heb voltooid.
[PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - deel 7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is daar niet duidelijk aan? Je kan precies zien welk wapen het meest nauwkeurig is, hoogste damage heeft, snelste rate of fire heeft en het snelst te herladen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-01-2022
Daar staat wel een hoop goede informatie die je puur in theorie laten bepalen wat voor jou doel geschikt is.. de rest is puur wat je zelf leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
RPM-74M ziet er het beste uit...
ik speel iig met de M249, omdat ik nog geen betere heb ;)
Als je niet in burst schiet vliegen de kogels alle kanten op :*) heel magazijn leeg op 50m (200 kogels), maar geen kill |:(
Ook niet gek met zo'n lomp apparaat ;)

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
En wat is jouw definitie van "het beste"... De een speelt Support en gebruikt zijn wapen als Close Combat op Bazhaar, de ander wil er een halve sniper van maken voor gebruik op Caspian ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-10 21:04
Kluit schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:59:
[...]

ik speel iig met de M249, omdat ik nog geen betere heb ;)
Als je niet in burst schiet vliegen de kogels alle kanten op :*) heel magazijn leeg op 50m (200 kogels), maar geen kill |:(
Ook niet gek met zo'n lomp apparaat ;)
RPM-74M idd. speel ik ook mee, erg relax wapen

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kluit schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:59:
Niet mee eens, op de kritieke punten heeft de M27 net wat betere stats. Hogere RoF, velocity en snellere reload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

InFecTedMush schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:58:
Daar staat wel een hoop goede informatie die je puur in theorie laten bepalen wat voor jou doel geschikt is.. de rest is puur wat je zelf leuk vind.
Dat is ook de reden dat ik eerst met zoveel mogelijk wapens de 100 kills haal, en daarna zie ik wel weer verder naar de 350. Momenteel 36 service stars voor wapens ;)

Persoonlijk vind ik de AEK voor assault het fijnste. Engineer toch gewoon de M4A1 of A-91. Recon net begonnen met L96, anders SV98. Support toch wel PKP denk ik, maar M249 is toch ook wel lekker.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Tsurany schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:58:
Wat is daar niet duidelijk aan? Je kan precies zien welk wapen het meest nauwkeurig is, hoogste damage heeft, snelste rate of fire heeft en het snelst te herladen is.
Snapte niet hoe ik 'm moest uitlezen, maar heb er nu wat meer inzicht op..
MAX3400 schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:59:
[...]

En wat is jouw definitie van "het beste"... De een speelt Support en gebruikt zijn wapen als Close Combat op Bazhaar, de ander wil er een halve sniper van maken voor gebruik op Caspian ofzo...
Het beste bestaat natuurlijk niet, maar ik wilde graag weten welke jij (of een andere bezoeker van het forum) persoonlijk het fijnstvind.. Een grafiekje is natuurlijk heel theoretisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:00:
[...]

Niet mee eens, op de kritieke punten heeft de M27 net wat betere stats. Hogere RoF, velocity en snellere reload
Yup, ik vind dat ook een iets fijner wapen, maarja, het zal naar smaak zijn, ik zie ook mensen met 12X scopes rondrennen op hun MG36 en QBB-95, en daar kan ik helemaal niks mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Sinus_rhythm schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:03:
[...]

[...]

Het beste bestaat natuurlijk niet, maar ik wilde graag weten welke jij (of een andere bezoeker van het forum) het fijnst/beste vind.. Het Grafiekje is natuurlijk heel theoretisch
Ik ben laatst overgestapt op de M240B, die schiet op close range veel beter dan de M249 en M60!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Theoretisch zou ik hem niet noemen, het zijn de wapenstats zoals ze in het spel geprogrammeerd zitten en wat je dus in de praktijk aan recoil of damage hebt. Wat fijn aan voelt is een ander verhaal, maar qua statistieken zijn bepaalde wapens duidelijk beter dan andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
Ik heb lang met de m416 gespeelt, de meeste service stars zitten daarin. Nu sinds kort begonnen spelen als engineer met een AS VAL in combinatie van flashlight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Sinus_rhythm schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:03:
[...]

[...]

Het beste bestaat natuurlijk niet, maar ik wilde graag weten welke jij (of een andere bezoeker van het forum) het fijnst/beste vind.. Het Grafiekje is natuurlijk heel theoretisch
Zelf zou ik de G36 of RPM kiezen... Helaas, ik speel geen Support dus kan er geen antwoord uit de praktijk op geven maar ik combineer graag de grafiekjes (met weinig recoil in burst) met zaken als lage reload.

Maar gezien de Support die ik regelmatig zie lopen, lijkt het type weinig uit te maken maar meer zaken als een Extended Mag of Foregrip die men blijkbaar vaak gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-10 19:51
Andyk125 schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:04:
[...]

Ik ben laatst overgestapt op de M240B, die schiet op close range veel beter dan de M249 en M60!
die m60 bevalt mij anders prima schiet tenminste niet zo omhoog en is dus vrij steady

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
Tsurany schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:00:
[...]

ik zat me te concentreren op de plaatjes :P
tabel even over het hoofd gezien...

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Kluit schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:06:
[...]

ik zat me te concentreren op de plaatjes :P
tabel even over het hoofd gezien...
Ja, maar daaaaar hebben we geen uren voor zitten inkloppen en wapens testen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:05:
[...]

Zelf zou ik de G36 of RPM kiezen... Helaas, ik speel geen Support dus kan er geen antwoord uit de praktijk op geven maar ik combineer graag de grafiekjes (met weinig recoil in burst) met zaken als lage reload.

Maar gezien de Support die ik regelmatig zie lopen, lijkt het type weinig uit te maken maar meer zaken als een Extended Mag of Foregrip die men blijkbaar vaak gebruikt.
Ja, ligt heeeeeel erg aan het type support speler.... meesten die ik tegenkom die een half boordkannon met zich meezeulen hebben zoiets van "Ze vallen vast wel van schrik dood als ik 200 kogels leegpomp op ze...."

Nadeel is dat je zelf niet meer ziet waar je op schiet zowat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
@Tsurany: Klopt, maar het stuk 'gevoelsmatig/speelstijl' bepaalt toch wel in grote mate voor welk wapen je kiest.. ik ben begonnen zoeken achter een ander wapen sinds ze de m416 zo hebben aangepast tijdens een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:16
Ik vind de mappen met Back 2 Karland een stuk interessanter geworden ;-)

Ze zijn zelfs leuker dan de standaard mappen.

Is trouwens mijn eerste battlefield game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-10 21:04
ik miste het afstand schieten met de assault wapens. door "gespaard" voor de RPM-74M en deze kan dat heel goed. regelmatis snipers en andere meuk afgeschoten ermee. even goed richten op het giegeltje, paar kogels en dood.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:07:
[...]
... "Ze vallen vast wel van schrik dood als ik 200 kogels leegpomp op ze...."
Met de belabberde hitreg zit die kans er nog in ook :+

Pagina: 1 ... 11 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.