Haha, gratis headshot bedoel je. Sorry hoor, maar prone lekker verder zou ik zeggen

. De mensen die het lastigste zijn te raken zijn nog altijd die personen die zo slim zijn na elke schot zich gelijk te verplaatsen. Daarnaast is de longrange body damage belachelijk laag in bf3, dus daarvoor maakt het geen fluit uit.
Phyxion schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:34:
[...]
Dan vraag ik mij af in wat voor games jij hebt gespeeld want ik ken geen enkele game die close range snipen als een skill beschouwd. Sterker nog, er is totaal geen skill aan close range snipen, je kan gewoon met de crosshair op het hoofd mikken en klaar. Hoe verder je sniped hoe lastiger het wordt, je moet rekening houden met de bewegingen van de persoon, de bulletdrop, e.d.
Long range snipen is geen high pressure situatie, rustig bulletdrop bepalen enzo is geen skill (ik noem extreme longrange tankschoten ook geen skill, en die maak ik ook constant). Ik kom de hoek om, gooi m'n scope omhoog en voordat de tegenstander goed en wel mij kan raken is hij al dood. Zijn maat maak ik vervolgens af met de 2de kogel. Ik heb even de moeite genomen jouw stats op te zoeken, en mijn sniper accuracy is een stuk beter en mijn kills per min zelfs meer dan het dubbele. Natuurlijk zitten er wat metro potjes bij, maar snipen door m320 en rpg spam is nog lastiger

.
CS1.6, CSS, DoD, TF2?
Bezulba schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:48:
[...]
en dus schiet je 20 keer om 1 kill te maken, wat voor je team ongeveer 0.0001% effect heeft.
maar wees maar trots op je longest headshot..
net wake island weer met 20 snipers in m'n team, allemaal trots dat ze zo ver kills maken, maar ondertussen wel geen enkele basis in handen hebben en zwaar, zwaar verliezen.
Dit dus. Terwijl jij dat ene long-range schot neemt sta ik al op een punt te cappen met 3 lijken in mijn voetsporen. Zeker als ik met een maat van mij rondren is het helemaal feest.
MAV is trouwens wel handig om bij te hebben. Gooi ik zo af en toe even snel de lucht in om rond te kijken op het punt waar ik naar toe ga.
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 18-12-2011 19:33
]