Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu aan mijn 3e bak koffie en ben brak. Dat word vandaag dus BF3 spelen want heb echt nergens anders zin in.

Edit

Ik hoop nog altijd op een logitech display aplet voor bf3

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-10 13:51
wat zegt nu zon W/L ratio nu eenmaal, eigenlijk niet veel.

misschien dat je een slechte speler bent maar je toevallig altijd in een team/squad zit dat heel goed speelt?

of dat je juist een hele goede speler bent en eigenlijk alles alleen doen en het hele team meeneemt op sleeptouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:25

codex

Geen OpenAI agent :)

MAX3400 schreef op zondag 18 december 2011 @ 10:44:
[...]

Speel jij dan eens een uurtje of 50 Conquest voor mij; ik sta maar op 1.57 W/L O-)
Hangt ook vanaf met wie je speelt, als ik met mijn complete battlefield groepje speel dan hebben we een w/l ratio van 5, in je eentje kan je maar een beperkt aandeel leveren als je squad/team zich niet focused op winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
reemprive schreef op zondag 18 december 2011 @ 10:58:
[...]

Hangt ook vanaf met wie je speelt, als ik met mijn complete battlefield groepje speel dan hebben we een w/l ratio van 5, in je eentje kan je maar een beperkt aandeel leveren als je squad/team zich niet focused op winnen.
Eens; speel zelf maar de helft van de tijd met mijn vaste squad :) Ach, het is maar een spelletje... *vrij naar Freek de Jonge* Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/C7sEVIM3EqR3kHn1sKnz4RYt/full.gif

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 18-12-2011 11:03 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat er al een applet is voor de g19 van logitech
http://users.forthnet.gr/ath/epet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
MAX3400 schreef op zondag 18 december 2011 @ 10:44:
[...]

Speel jij dan eens een uurtje of 50 Conquest voor mij; ik sta maar op 1.57 W/L O-)
dat zegt weinig w/l ratio...

enige wat dat zegt is dat je in het begin de teams even in de gaten houd
, en naar het winnende/beste team switched...

ik kijk daar nooit naar....mijn w/l ratio is ook 0.98 oid

net of je in je eentje het verloop van een ronde kan bepalen 8)7

heb nog nooit zoveel teamswitchers gezien dan in bf3

[ Voor 14% gewijzigd door Mr. Detonator op 18-12-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowwie schreef op zondag 18 december 2011 @ 02:22:
Ik heb net de expansion pack besteld (en betaald, met ideal), maar hoe wordt dit nu zichtbaar dan?

Ik zie in de Battlelog wel de nieuwe mappen staan, en op de hoofdpagina staat ook dat "snowwie888 now has access to Back to Karkand for Battlefield 3", maar als ik vervolgens één van de nieuwe mappen wil starten zegt ie dat ik "back to Karkand map pack moet kopen"..

[afbeelding]

Maar dat heb ik net daarvoor al gedaan. Of moet je die pack nog apart downloaden?
:? :?
Ik had daar zelf ook moeite mee, totdat ik eens B2K servers ging joinen en warempel, het lukte!
Alle maps zaten bij de laatste patch die je moest downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 18:48

jefjef

learning by doing

speelt iemand ook met een joystick om te vliegen? en doe je dat dan met een muis er naast voor de grondgevechten? Moet je de joystick dan ergens apart toewijzen in het menu?
Vliegen met de muis is zo klote :( dus vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
reemprive schreef op zondag 18 december 2011 @ 10:53:
Ik zie geen gigantische verschil in hitreg, wel wat sinds de bèta wat echt spot on was omdat het client side was maar wat resulteerde in mensen die om de hoek waren gelopen en daar dood neervielen. Wat wel irritant is zijn die simultaneous kills, soms schiet ik iemand point blank neer en blijkt hij mij ook te hebben gekilled, a la BFBC2. Maar over het algemeen is het wel goed, uit statistieken valt sowieso weinig op te maken omdat er factoren meespelen als range, waarbij de damage terugloopt, en zaken als de kill assists en spelers die gehealed worden waardoor ze misschien wel 20 hits ontvangen voordat ze een keer neer gaan.
Hitreg is nog steeds client side.

Enig verschil met de laatste patch is de latency compensation slider.
BF3 compenseert iedereen naar 100ms latency.
Ik ping 9ms naar de gemiddelde NL server dus ik wordt zwaar genaaid :P
De slider helpt hier enigszins bij.

Ik speel meestal urban maps, maar soms is het echt drama.
Heel magazijn + pistol om een stilstaand ventje neer te schieten die mij niet ziet van +/- 25m.
Volgende pot wordt ik uitgemaakt voor cheater omdat het dan opeens 2-3 bursts kost.... waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
jefjef schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:10:
speelt iemand ook met een joystick om te vliegen? en doe je dat dan met een muis er naast voor de grondgevechten? Moet je de joystick dan ergens apart toewijzen in het menu?
Ik niet maar vrienden van me hebben een XBOX360-gamepad aangesloten om te vliegen. Werkt beter, vinden ze, maar persoonlijk vlieg ik met de muis; kan namelijk met mijn Logitech met 1 druk op de knop de sensitivty aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 15:19
Haha!

Ik ben zojuist gebanned voor wallhacken, nadat ik blijkbaar een admin heb doodgeschoten.

Triest boeltje is het af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 07:40
jefjef schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:10:
Muis? Gebruik alleen je toetsenbord. Pijltjes + WASD moet voldoende zijn om goed te vliegen ;) Als je beetje wil oefenen, speel het spel Hawx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 11:08:
Ik geloof dat er al een applet is voor de g19 van logitech
http://users.forthnet.gr/ath/epet/
Hmmm... Interessant... Overigens is de engelstalige pagina te vinden op http://users.forthnet.gr/ath/epet/g19_bf3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:42
unfor schreef op zondag 18 december 2011 @ 03:26:
[...]

Even met 3 vrienden die de assignment hadden een server joinen en we hadden binnen een uurtje 5 wins binnen geharkt.
In je eentje zou ik er niet aan beginnen, te afhankelijk van waardeloze randoms.
Gister een server tegen gekomen die na 5 kills al klaar was, zo binnen 20 minuten had ik 5 wins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vlieg zelf met toetsenbord + muis. Wel alleen heli's, met jets kan ik niet overweg.
Wel heb ik m'n keybindings aangepast, want met de standaardinstellingen kan ik ook niet vliegen. Normaal 'roll' je met de muis en draai je met A en D. Dit heb ik omgedraaid, zodat je niet zomaar een deathroll begint. Ook heb ik de y-as inverted, zodat ik met m'n muis 'normaal' kan mikken en met WDSA het lastigere vliegwerk.
Zal niet beweren dat ik een pro ben, sta soms versteld van hoe andere mensen soms vliegen, maar verder lukt het toch heel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:25
Ik heb net de expansion pack besteld (en betaald, met ideal), maar hoe wordt dit nu zichtbaar dan?

Ik zie in de Battlelog wel de nieuwe mappen staan, en op de hoofdpagina staat ook dat "snowwie888 now has access to Back to Karkand for Battlefield 3", maar als ik vervolgens één van de nieuwe mappen wil starten zegt ie dat ik "back to Karkand map pack moet kopen"..

[afbeelding]

Maar dat heb ik net daarvoor al gedaan. Of moet je die pack nog apart downloaden?
Moet je even contact opnemen met EA live chat. Die kunnen het vrij snel fixen. Je hoeft niets extra's te downloaden. Bij mij ging het ook niet in 1 keer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Had ik dus ook 25 min aan de lijn gehangen, raar geval. Kreeg ook geen bevestiging dat ik em gekocht had, alleen van Moneybookers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
HamburgerHenk schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:33:
Had ik dus ook 25 min aan de lijn gehangen, raar geval. Kreeg ook geen bevestiging dat ik em gekocht had, alleen van Moneybookers
De live chat is niet de telefonische support desk. EA live chat. Of ga naar help.ea.com en klik dan rechts op "Talk to a game advisor".

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 18-12-2011 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Redje schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:12:
[...]

Hitreg is nog steeds client side.

Enig verschil met de laatste patch is de latency compensation slider.
BF3 compenseert iedereen naar 100ms latency.
Ik ping 9ms naar de gemiddelde NL server dus ik wordt zwaar genaaid :P
De slider helpt hier enigszins bij.

Ik speel meestal urban maps, maar soms is het echt drama.
Heel magazijn + pistol om een stilstaand ventje neer te schieten die mij niet ziet van +/- 25m.
Volgende pot wordt ik uitgemaakt voor cheater omdat het dan opeens 2-3 bursts kost.... waardeloos.
Wat is eigenlijk de bedoeling van die slider? Als ik hem helemaal links zet, is bijvoorbeeld de knife animatie en death-animatie van de tegenstander erg houterig en lelijk. Als ik hem helemaal vol aan zet is het normaal en "smooth", zoals de slider aangeeft.

Maar wat is beter voor jezelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
CptChaos schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:40:
[...]
De live chat is niet de telefonische support desk. EA live chat
ja i know, maar ik had zelfde probleem en toen maar gebeld, naar een nederlands nummer en kreeg een amerikaan aan de lijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-10 13:33
kzat net ff me stats te bekijken, zie ik dat k met die SAIGA 12K 101,34% accuracy heb! Hoe is dat mogelijk? Meerdere mensen gekilled met 1 schot ofzo iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Dan heb je met sommige kogels meer dan 1 persoon geraakt, die accuracy gaat over het aantal procent van de kogels raak is (hoeft niet per se een kill te zijn dus, maar kan ook een assist zijn).

[ Voor 64% gewijzigd door CH4OS op 18-12-2011 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramsey
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 21:58
De SAIGA is een shotgun, uit dit wapen komen meerdere kleinere kogels met buckshot. Ik gok dat het daar aan ligt (Zo had ik met de M320 een accuracy van 200%...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
StealthyPeanut schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:40:
[...]

Wat is eigenlijk de bedoeling van die slider? Als ik hem helemaal links zet, is bijvoorbeeld de knife animatie en death-animatie van de tegenstander erg houterig en lelijk. Als ik hem helemaal vol aan zet is het normaal en "smooth", zoals de slider aangeeft.

Maar wat is beter voor jezelf?
De slider zo laag mogelijk.
Maar dit heeft weer te maken met jouw connectie.
Zet hem op de helft en kijk of je het beter vind, daarna weer aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:04

Bezulba

Formerly known as Eendje

[afbeelding]

uitloggen uit battlelog verhelpt dit probleem.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als er staat dat je B2K gekocht hebt maar het werkt niet lost uitloggen en inloggen dat op. Dat moet gebeuren bij Battlelog en Origin.

Edit : Te laat :P

[ Voor 26% gewijzigd door PilatuS op 18-12-2011 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Nooit te laat :) Is pas 10x gezegd in dit topic maar even zelf initiatief nemen om terug te lezen; soms wat teveel gevraagd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, soms zou ik willen dat DICE nooit die longest headshot stat erin had gedaan. Iemand noemde mij gisteren een prut sniper omdat die stat laag zou zijn bij mij (~300 ofzo). Was aan de andere kant wel schattig, want degene bakte er echt niets van. Ik ben zo'n persoon die op Metro maps, als US, op de eerste roltrap staat om te snipen (als de m320 en rpg spam het toelaat, meestal krijg ik er wel een gaatje in om mijn team de kans te geven fatsoenlijk boven te komen). Sinds wanneer zijn extreme longrange shots het toppunt van sniper skill? In alle games die ik gespeeld wordt close range snipen juist als een skill beschouwd.

En nu ik toch bezig ben: waarom zou je uberhaupt pronen? Ik zie zoveel spelers, niet alleen snipers, pronen. Snapt men niet dat je dan echt de makkelijkste kill ooit bent.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2011 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Dat noemen de meeste mensen niet snipen, snipen is van lange afstand. Wat jij doet is net zoiets als een shotgun met slugs gebruiken, vereist inderdaad ook gewoon skill gezien dat het er meestal op neerkomt dat je eerste schot raak moet zijn, maar snipen is het niet.

Maar wat maakt het jou uit wat andere zeggen over je longest HS?
En nu ik toch bezig ben: waarom zou je uberhaupt pronen? Ik zie zoveel spelers, niet alleen snipers, pronen. Snapt men niet dat je dan echt de makkelijkste kill ooit bent.
You kidding?

Je kan nauwkeurig schieten, terwijk je een veel kleiner doelwit bent, en dus veel moeilijker te raken.

[ Voor 31% gewijzigd door Sissors op 18-12-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:09:
Pfff, soms zou ik willen dat DICE nooit die longest headshot stat erin had gedaan. Iemand noemde mij gisteren een prut sniper omdat die stat laag zou zijn bij mij (~300 ofzo). Was aan de andere kant wel schattig, want degene bakte er echt niets van. Ik ben zo'n persoon die op Metro maps, als US, op de eerste roltrap staat om te snipen (als de m320 en rpg spam het toelaat, meestal krijg ik er wel een gaatje in om mijn team de kans te geven fatsoenlijk boven te komen). Sinds wanneer zijn extreme longrange shots het toppunt van sniper skill? In alle games die ik gespeeld wordt close range snipen juist als een skill beschouwd.

Dan vraag ik mij af in wat voor games jij hebt gespeeld want ik ken geen enkele game die close range snipen als een skill beschouwd. Sterker nog, er is totaal geen skill aan close range snipen, je kan gewoon met de crosshair op het hoofd mikken en klaar. Hoe verder je sniped hoe lastiger het wordt, je moet rekening houden met de bewegingen van de persoon, de bulletdrop, e.d.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:34:
[...]

Dan vraag ik mij af in wat voor games jij hebt gespeeld want ik ken geen enkele game die close range snipen als een skill beschouwd. Sterker nog, er is totaal geen skill aan close range snipen, je kan gewoon met de crosshair op het hoofd mikken en klaar. Hoe verder je sniped hoe lastiger het wordt, je moet rekening houden met de bewegingen van de persoon, de bulletdrop, e.d.
de moeilijkheid is als de persoon vijf cm vershuivt jij misschiet en daarna meteen dood bent omdat je niet snel genoeg herlaad, ik heb zelf een tijdje aan quickskopen gedaan in bc2 en geloof me verre afstand snipen is makkelijker (8 golden starts m24)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
[...]

spoiler:
Die grote concurrent van Activistion... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

CptChaos schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:45:
[...]
spoiler:
Zo'n idee had ik al, ik heb redelijk veel Black Ops gespeeld en close range snipen was echt super eenvoudig, net als in Battlefield (dichtbij is sowieso bijna overal waar je raakt one shot one kill). Ik heb zelf in ieder geval veel meer moeite met mensen ver weg neer te snipen, net als in Battlefield :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

[...]

en dus schiet je 20 keer om 1 kill te maken, wat voor je team ongeveer 0.0001% effect heeft.

maar wees maar trots op je longest headshot..

net wake island weer met 20 snipers in m'n team, allemaal trots dat ze zo ver kills maken, maar ondertussen wel geen enkele basis in handen hebben en zwaar, zwaar verliezen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CptChaos schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:45:
[...]
spoiler:
spoiler:
Die ken ik niet, ik ken wel die game van Activision waar snipen overigens word gedaan door een stelletje lamers die niet kunnen mikken. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bezulba schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:48:
[...]

en dus schiet je 20 keer om 1 kill te maken, wat voor je team ongeveer 0.0001% effect heeft.

net wake island weer met 20 snipers in m'n team, allemaal trots dat ze zo ver kills maken, maar ondertussen wel geen enkele basis in handen hebben en zwaar, zwaar verliezen.
Ik denk dat 70% van mijn sniper kills in de range 300-500 zit, dat is over het algemeen zeer goed neer te schieten, daarboven wordt het echt een stuk minder om te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Laatst online: 07-10 10:33
ik heb eens de SV98 erbij gepakt op metro, en ja... CQB sniping is heel erg simpel :P schoot de één na de ander af, echt skill nee. gewoon snel heen en weer cover/schieten

Echter,... bijv op caspian border headshots maken op +600M is andere koek, dat is niet zo simpel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:41:
[...]

de moeilijkheid is als de persoon vijf cm vershuivt jij misschiet en daarna meteen dood bent omdat je niet snel genoeg herlaad, ik heb zelf een tijdje aan quickskopen gedaan in bc2 en geloof me verre afstand snipen is makkelijker (8 golden starts m24)
Daarom pak ik voor medium-range snipen ook een semi-automaat.
Close-range snipen bestaat niet...

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 21:44
jterpstra schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:55:
ik heb eens de SV98 erbij gepakt op metro, en ja... CQB sniping is heel erg simpel :P schoot de één na de ander af, echt skill nee. gewoon snel heen en weer cover/schieten

Echter,... bijv op caspian border headshots maken op +600M is andere koek, dat is niet zo simpel :P
Tja toch is recon die gene die voorop moet lopen in de battle van DICE ;) de liggende in caspian border op de rotsen van de spawn zoekend naar enemy's voor 30minuten en wellicht er 1 van 600meter doodschiet heb je heeeeeeeeeeel weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Minaaj schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:58:
[...]

Tja toch is recon die gene die voorop moet lopen in de battle van DICE ;) de liggende in caspian border op de rotsen van de spawn zoekend naar enemy's voor 30minuten en wellicht er 1 van 600meter doodschiet heb je heeeeeeeeeeel weinig aan.
Klopt kijk maar hoevaak ik wel niet me sniper erbij pak. omdat het zo "effectief" is met ronde winnen
http://battlelog.battlefi...-NL/weapons/233184248/pc/

enigste reden waarom ik dat zei is omdat het darn tricky is om het voorelkaar te krijgen op +600
soms waag ik een kans omdat te behalen maar na 10 minuten heb ik al zoiets van &^@&@ daar gaan alle flags. pleeg zelfmoord & switch me loadout of pak me handgun en ren richting een flag

[ Voor 20% gewijzigd door osmosis op 18-12-2011 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10 11:09
@jterpstra: jij speelt gewoon nooit sniper, je weet niet wat het bij kan dragen.
Je hebt nog geen eens een straighpull bolt en de SV98 is op extreem lange afstand ruk door de bullet drop.... (zelfde geld voor de SVD/MK11/M39 natuurlijk). Unlock de L96, maak 60 kills en het feest begint.

Kan m'n battlelog hier ook nier zetten: http://battlelog.battlefi...zee/weapons/249995111/pc/
Geen idee wat het aantoont :+ behalve dan dat ik meer varieer in classe ;)

@Minaaj: Voorop? Is juist support: soflam, mav -> spotten, ook met een scope spotten, spawnpoints neerzetten etc.

[ Voor 37% gewijzigd door Vandread op 18-12-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Vandread schreef op zondag 18 december 2011 @ 14:06:
@jterpstra: jij speelt gewoon nooit sniper, je weet niet wat het bij kan dragen.
Je hebt nog geen eens een straighpull bolt en de SV98 is op extreem lange afstand ruk door de bullet drop.... de M39 ook. Unlock de L96, maak 60 kills en het feest begint.

Kan m'n battlelog hier ook nier zetten: http://battlelog.battlefi...zee/weapons/249995111/pc/
Geen idee wat het aantoont :+ behalve dan dat ik meer varieer in classe ;)

@Minaaj: Voorop? Is juist support: soflam, mav -> spotten, ook met een scope spotten, spawnpoints neerzetten etc.
Dat klopt, en als je kijkt naar time spend en score / min verlijkt met elkaar snap je waarom ik ze links laat liggen, als recon is het lastig om heel snel een flag te capturen / figuranten in short range allemaal neer te leggen voordat ze jou hebben

* iets wat ook duidelijk te zien valt als je onze flag capture / defend ribbons checkt & medals

Dont get me wrong, niet te zeggen dat jij beter of slechter bent, maar ik heb een andere play style
ik ben meer van de shock&suprise manier :P catch them off-guard

[ Voor 11% gewijzigd door osmosis op 18-12-2011 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeery
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-08-2023
Ik moet zeggen dat ik het gebrek aan anti-air vehicles op Sharqi Peninsula en Wake Island wel echt dramatisch vind. Ik heb Gulf of Oman nog te weinig gespeeld om daar iets over te zeggen maar is dat daar ook zo erg? Verpest wmb toch wel redelijk de B2K maps. Ik snap gewoon niet waarom Dice niet wat AA in die maps hebben gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:53
jterpstra schreef op zondag 18 december 2011 @ 14:17:
[...]

Dat klopt, en als je kijkt naar time spend en score / min verlijkt met elkaar snap je waarom ik ze links laat liggen, als recon is het lastig om heel snel een flag te capturen / figuranten in short range allemaal neer te leggen voordat ze jou hebben

* iets wat ook duidelijk te zien valt als je onze flag capture / defend ribbons checkt & medals

Dont get me wrong, niet te zeggen dat jij beter of slechter bent, maar ik heb een andere play style
Het kan idd niet je ding zijn (het is mijn ding ook niet) maar een SOFLAM kan zoveel bijdragen in een potje, vooral in de nieuwe B2K mappen met veel heli's jets en voertuigen. Daar kan je soms echt een potje mee winnen. Jammer dat je als je het zelf speelt zo weinig punten haalt, maar soms is teamwork belangrijker :)
zjeery schreef op zondag 18 december 2011 @ 14:24:
Ik moet zeggen dat ik het gebrek aan anti-air vehicles op Sharqi Peninsula en Wake Island wel echt dramatisch vind. Ik heb Gulf of Oman nog te weinig gespeeld om daar iets over te zeggen maar is dat daar ook zo erg? Verpest wmb toch wel redelijk de B2K maps. Ik snap gewoon niet waarom Dice niet wat AA in die maps hebben gestopt.
Soflam + javelin en je probleem is opgelost.

[ Voor 20% gewijzigd door Bartske op 18-12-2011 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wake Island kan soms echt een drama zijn ja. Leuk om dingen te unlocken als je in het goede team zit, maar als je in het team zit zonder air support kun je alvast opgeven. Ook leuk dat het enige AA vehicle ook op C spawnt, dus dat is het belangrijkste punt op de map geworden..
Op Sharqi heb ik eigenlijk nooit last van de heli's. Wel een aantal keer serieus kont geschopt vanuit een heli, maar de keren dat ik als infantry door een heli werd neergeschoten kan ik denk ik op één hand tellen. Er zijn genoeg plekken om te schuilen, je moet inderdaad niet op open vlaktes rond gaan rennen (maar dan word je vaak ook al wel gepakt door een sniper).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
@jterpstra: Precies maar kijk ook naar Surveillance ribbons ;)
Met een MAV in jou buurt weet je beter waar de vijand op jou afkomt als je capt of aanvalt en als jij de vijand bent weet men wat je doet :P

Verschil in score/min vind ik nou niet zo schokkend, zeker als je bedenkt dat ik een hoop tijd als sniper heb gespendeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:22
Bezulba schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:02:
[...]

uitloggen uit battlelog verhelpt dit probleem.
Jeeeyyy... dat verhielp inderdaad het probleem. :)

Thanksz

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik ben voor hacker uitgemaakt...
op sharqi, rijd lekker met de BTR rond, zie een laser lock (dat oranje indicatortje en teken dat er eindelijk eens een recon is die daadwerkelijk iets doet).
lock met de guided missle, schiet en boem, 2 kills, geen idee wat ik gedood heb maar punten zijn binnen.
dit gebeurd zo nog 2 keer, is het blijkbaar de Heli van de tegenstander... en de Admin piloot vind dat ik hack daar guided missles op een helo te knallen, met ban als gevolg... beetje sneu...

maar goed, zo zijn fransen nu eenmaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik kan een Q8200 kopen als goedkope vervanging van mijn E8400 op dit moment. Zou dit wat uitmaken in Battlefield?

Op maps zoals sharqi, Gulf en Karkand is het op drukke stukken niet vooruit te branden. Specs staan hieronder.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
rickyy: DeepSeven in "Het BF3 hardware topic"

@Aardschok
Dat had ik ook op een clan server gehost door i3d.
Ik was m'n 50 headshots aan het halen met recon, dus ik had.... primair headshots :+
Vond de admin ook niet leuk :P enkel een kick gelukkig, maar toch wel sneu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Vandread schreef op zondag 18 december 2011 @ 15:04:
rickyy: DeepSeven in "Het BF3 hardware topic"

@Aardschok
Dat had ik ook op een clan server gehost door i3d.
Ik was m'n 50 headshots aan het halen met recon, dus ik had.... primair headshots :+
Vond de admin ook niet leuk :P enkel een kick gelukkig, maar toch wel sneu.
Oei, fijn bedankt. Word dus nog een behoorlijk gepruts om die Arctic freezer 7 pro eraf te bijtelen :( . Wel fijn dat iemand dezelfde stap heeft gemaakt als ik wil doen.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand zin om met mij bf3 te spelen? Ben nogal een noob maaar doe mijn best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-10 22:23
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 15:23:
Heeft iemand zin om met mij bf3 te spelen? Ben nogal een noob maaar doe mijn best
Add mij maar: UziPuziZuzie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiddepolen
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Is er iemand die al 5 potjes SQDM heeft gewonnen? Ik heb zelf geen groepje zodat we samen kunnen, hoe kan ik ooit de 2e challenge voltooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:27
jterpstra schreef op zondag 18 december 2011 @ 14:17:
[...]

Score/min zegt niet veel. Ik heb bijvoorbeeld een hogere score/min dan jij, terwijl ik 1/3 van de tijd een sniper ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

hiddepolen schreef op zondag 18 december 2011 @ 15:32:
Is er iemand die al 5 potjes SQDM heeft gewonnen? Ik heb zelf geen groepje zodat we samen kunnen, hoe kan ik ooit de 2e challenge voltooien?
Ik heb dat wel gehaald, ik zat op een server met 2 kills nodig voor de round end. Een potje duurt ongeveer 20 seconden en dan 40 seconden wachten tot de volgende :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:43

superwashandje

grofheid alom

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 15:23:
ben er vanavond denk ik wel naam is hetzelfde als hier :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superwashandje schreef op zondag 18 december 2011 @ 15:51:
[...]

ben er vanavond denk ik wel naam is hetzelfde als hier :)
superspasthandje? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
rickyy schreef op zondag 18 december 2011 @ 15:01:
Ik kan een Q8200 kopen als goedkope vervanging van mijn E8400 op dit moment. Zou dit wat uitmaken in Battlefield?

Op maps zoals sharqi, Gulf en Karkand is het op drukke stukken niet vooruit te branden. Specs staan hieronder.
Ik ben zelf van een E8400 naar een Q6600 gegaan, was een mooie vooruitgang!
Wel is mijn Q6600 op 2.4ghz in (bijna) alle games de bottleneck voor mijn 6870 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Bartske schreef op zondag 18 december 2011 @ 14:30:
[...]

Het kan idd niet je ding zijn (het is mijn ding ook niet) maar een SOFLAM kan zoveel bijdragen in een potje, vooral in de nieuwe B2K mappen met veel heli's jets en voertuigen. Daar kan je soms echt een potje mee winnen. Jammer dat je als je het zelf speelt zo weinig punten haalt, maar soms is teamwork belangrijker :)

[...]

Soflam + javelin en je probleem is opgelost.
dat betekent dat je een teammate moet hebben die weet wat hij doet, sniper is en ook nog soflam bij zich heeft. En een lock geeft op de air units die jij aan het neerknallen ben... die combinatie is zeer zelden te vinden.
Ik vind het zelf ook dramatisch. strela (en die us versie) moeten gewoon beter worden. Het is toch te dom voor woorden dat met 3 rockets op 1 vliegtuig ik geen enkele hit scoor (en dan moet ik nog geluk hebben dat het een domme vlieger is die niet uit m'n range vliegt na het eerste schot) lock tijden moeten naar beneden, dan heb je er wat aan, nu is het gewoon waardeloos.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Is het met een SOFLAM/CITV seat nu genoeg om die "lock" te krijgen ,en mag je daarna wegkijken/uitstappen? Ik dacht dat het zo was, maar stapte vandaag uit de CITV en kreeg toen geen lock met de Javelin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-10 16:43
Bij de CITV moet je blijven locken, is meer voor de tank driver met guided shells.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-10 21:54
Gisteravond ook war SQDM gespeeld voor de 5 wins maar duurde wel even voor ik in een goede server terecht kwam. Bij de meeste 14/16 of 15/16 servers die je joined kom je in het slechtste squad en ben je kansloos. Tip is om een server te zoeken met niet zo veel mensen (rond de 7) want dan heb je denk ik meer kans om met goede spelers samen te komen. Uiteindelijk 3 rondjes gewonnen dus nog 2 te gaan :)

Een van de potjes wel een heerlijk BF3 moment meegemaakt...
We werden beschoten vanaf de rand van de map en toen we dichterbij gingen werd ik geraakt maar kon nog net plat in het hoge gras duiken. Mijn eerste gedachte was om uit de vuurlinie waar je het laatst gezien bent te komen dus sloop al liggend naar links maar ook richting de 2 tegenstanders toe. Zag aan de kleuren op mn scherm dat ik flink geraakt was en omdat het hm was healde ik niet terug. Sloop nog wat dichterbij toen ik ineens de 2 tegenstanders recht op me af zag rennen en maar een paar meter voor me. Ze hadden me dus niet gezien. Het laatste wat ze gezien hebben waren de muzzle flashes uit mn FAMAS. Was echt een van de momenten waarom je BF speelt :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zjeery schreef op zondag 18 december 2011 @ 14:24:
SOFLAM, Stinger of GLA Strela.
En samenwerken is belangrijk he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Laatst online: 12:40
KillerX42 schreef op zondag 18 december 2011 @ 16:14:
[...]

Ik ben zelf van een E8400 naar een Q6600 gegaan, was een mooie vooruitgang!
Wel is mijn Q6600 op 2.4ghz in (bijna) alle games de bottleneck voor mijn 6870 :'(
Dat is echt een slecht idee :o . De q6600 is in de meeste games trager dan een e8400, zeker als je gaat overclocken (!). Met een q8400 zit je zo over de 4ghz.

http://www.tomshardware.c...4%5D=on&prod%5B2638%5D=on

Overigens heeft bf3 vooral een gpu nodig en boeit de cpu niet zo: http://www.tomshardware.c...-performance,3063-13.html

Met een budget i3 haal je dezelfde fps als met een i7. Sterker nog met twee cores haal je 89% van de fps van vier cores.

[ Voor 18% gewijzigd door sdk1985 op 18-12-2011 17:59 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en weer gepakt na 4 potjes, wat ik eigenlijk geen potjes kan noemen omdat ik niet eens de winnaar kan zien omdat ik disconnect...
ik kan niet begrijpen dat EA DICE zo heeft gepushed dat wij zon game krijgen, het is zon prachtig spel, maar als je niet eens een potje kan spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Laatst online: 29-09 19:02
sdk1985 schreef op zondag 18 december 2011 @ 17:52:
[...]
Dat is echt een slecht idee :o . De q6600 is in de meeste games trager dan een e8400, zeker als je gaat overclocken (!). Met een q8400 zit je zo over de 4ghz.

Overigens heeft bf3 vooral een gpu nodig en boeit de cpu niet zo:

Met een budget i3 haal je dezelfde fps als met een i7. Sterker nog met twee cores haal je 89% van de fps van vier cores.
Grapjas, die linkjes van je gaan over Singleplayer.

In multiplayer is de CPU een gigantische bottleneck, een i3, een stock Q6600 of een E8400 op 4Ghz is echt een mega bottleneck op grote mappen. Met een dual-core ga je het sowieso niet redden.

[ Voor 5% gewijzigd door SirNobax op 18-12-2011 18:13 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Laatst online: 20:25

codex

Geen OpenAI agent :)

SirNobax schreef op zondag 18 december 2011 @ 18:08:
[...]
Grapjas, die linkjes van je gaan over Singleplayer.

In multiplayer is de CPU een gigantische bottleneck, een i3, een stock Q6600 of een E8400 op 4Ghz is echt een mega bottleneck op grote mappen. Met een dual-core ga je het sowieso niet redden.
Is dat zo? Ik ga dinsdag van een Q9550 naar een i5 2500k, maar tbh verwacht ik in BF3 geen verschil.

@sdm assignment struggle laars
Zoek een server met 5 tickets, het zijn degene die continu bij connect laten zien: "server changing map"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattijsken
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-10 08:38
Voor wie nog graag die irritante SQDM rondjes wil scoren:
http://battlelog.battlefi...t-SQDM-www-ckzonline-com/

Rondjes van 2 kills, is gebeurd in een uurtje of zo . Ik haat statspadden, maar SQDM is totaal geen echte BF mode, snap niet dat dat een deel van de assignments is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Vond het juist wel vet om die SQDM assignment 'echt' te halen, het was gruwelijk spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 05-10 13:17
reemprive schreef op zondag 18 december 2011 @ 18:21:
[...]

Is dat zo? Ik ga dinsdag van een Q9550 naar een i5 2500k, maar tbh verwacht ik in BF3 geen verschil.
Dan zul je blij verrast zijn, ik ging van een Q6600 @ 3.6 naar een i5 760 @ 3.8 en BC2 draaide ineens een stuk vlotter.
De i5 2500k is weer wat sneller, het verschil tussen core2 en i5/i7 is echt veel groter dan men denkt.
[...]

Overigens heeft bf3 vooral een gpu nodig en boeit de cpu niet zo: http://www.tomshardware.c...-performance,3063-13.html

Afbeeldingslocatie: http://www.sweclockers.com/image/diagram/2507?k=ce91bc9f6c6266a1792efe936c92f2d4
Daar sta je dan met je dual-core CPUtje.

[ Voor 56% gewijzigd door unfor op 18-12-2011 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
heb een tijdje niet gespeeld,maar wat is er met bf3 gebeurd?dit spel is helemaal naar de kloten geholpen,ben blij dat ik mw3 nog heb.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
Ehh... Er zijn een paar patches uitgekomen, balans is best aardig en dat was het wel zo'n beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 19:23
unfor schreef op zondag 18 december 2011 @ 18:34:
[...]

Dan zul je blij verrast zijn, ik ging van een Q6600 @ 3.6 naar een i5 760 @ 3.8 en BC2 draaide ineens een stuk vlotter.
De i5 2500k is weer wat sneller, het verschil tussen core2 en i5/i7 is echt veel groter dan men denkt.

[...]

[afbeelding]
Daar sta je dan met je dual-core CPUtje.
Hebben ze ook een test op low gedaan?

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:48

Rudios

Lost in space?

[...]

Is natuurlijk de reinste onzin wat je hier staat te verkopen. Een quad of meer core is zoveel sneller in BF3.
BF3 maakt optimaal gebruik van multi cores. Ik ging van een Q6600@3ghz naar een i5 2500k, zelfs dat leverde een enorme performance winst op. Een C2D is zowieso 'not done' voor BF3 een beetje op hogere settings te spelen.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merk het ook met mijn i5 750 @ 2.66
Ik zit gebruikelijk rond de 80% belasting en ik speel op high met een ATi 5850.
Een snelle Q9xx is nog wel een upgrade vanaf een C2D maar je bent denk ik het beste af met een nieuw i5 setje.

Maar dit moet eigenlijk in het hardware topic. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Mja eens in de zoveel tijd komt er weer iemand met: "Hey een dualcore kan BF3 prima draaien, kijk deze benchmarks!"
Maar altijd zijn het die singleplayer benchmarks van een stuk waar vrijwel niets te renderen valt. (going hunting intro)

Dit is imo de enige betrouwbare site die MP test, de rest test alleen SP: http://www.sweclockers.co...-battlefield-3/5#pagehead

[ Voor 25% gewijzigd door unfor op 18-12-2011 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op zondag 18 december 2011 @ 18:48:
Mja eens in de zoveel tijd komt er weer iemand met: "Hey een dualcore kan BF3 prima draaien, kijk deze benchmarks!"
Maar altijd zijn het die singleplayer benchmarks van een stuk waar vrijwel niets te renderen valt. (going hunting intro)

Dit is imo de enige betrouwbare site die MP test, de rest test alleen SP: http://www.sweclockers.co...-battlefield-3/5#pagehead
Daarom is er ook het mooie hardware topic.
Voor dat topic was het BF3 topic een gigantische kan mijn PC BF3 aan. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 20:11
reemprive schreef op zondag 18 december 2011 @ 18:21:
[...]

@sdm assignment struggle laars
Zoek een server met 5 tickets, het zijn degene die continu bij connect laten zien: "server changing map"
Ik had eerst een e8400 met 4GB DDR2, heb dat vervolgens verandert naar een i5 2500k met 8GB ddr3. Heb deze vervolgens overclocked naar 4,5 GHZ, en ben van 30 fps op medium naar 70 op high gegaan...

Trouwens, weet iemand hoe je ervoor kan zorgen dat je "look" onthouden wordt? Elke keer als ik met een class speel waarbij ik de look heb verandert is dat de volgende keer weer de default camo?

[ Voor 15% gewijzigd door Lizardz op 18-12-2011 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
beta-ark schreef op zondag 18 december 2011 @ 18:37:
heb een tijdje niet gespeeld,maar wat is er met bf3 gebeurd?dit spel is helemaal naar de kloten geholpen,ben blij dat ik mw3 nog heb.
Ik ken je stats niet maar kan me moeilijk voorstellen dat dit een serieuze post van je was. Er zijn sinds de release patches uitgekomen, tientallen of honderden tweaks doorgevoerd, meerdere GPU-drivers uitgekomen en letterlijk duizenden posts hier op GoT geweest. Alles voor de ene persoon in zijn voordeel, voor de andere in zijn nadeel.

* MAX3400 mompelt iets over MW3-fanboys.
Lizardz schreef op zondag 18 december 2011 @ 19:04:
[...]

Ik had eerst een e8400 met 4GB DDR2, heb dat vervolgens verandert naar een i5 2500k met 8GB ddr3. Heb deze vervolgens overclocked naar 4,5 GHZ, en ben van 30 fps op medium naar 70 op high gegaan...
Die van 30 naar 70 zal voornamelijk wel komen door je nieuwe CPU; heeft weinig te maken met overklokken want dat scheelt een handjevol fps...

En zoals we kunnen lezen in de link naar die Zweedse site; alles wat dual-core is of ouder dan 2 jaar is eigenlijk niet meer van deze tijd; niet voor dit spel, niet voor toekomstige spellen en in het algemeen ook wat achterhaald.

[ Voor 35% gewijzigd door MAX3400 op 18-12-2011 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Waar heb je het over? Extreem kansloze reactie zo zonder onderbouwing (sowieso).
Vind zelf juist dat ze het spel goed patchen + ik ben erg tevreden over back 2 karkand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:30:

You kidding?

Je kan nauwkeurig schieten, terwijk je een veel kleiner doelwit bent, en dus veel moeilijker te raken.
Haha, gratis headshot bedoel je. Sorry hoor, maar prone lekker verder zou ik zeggen :). De mensen die het lastigste zijn te raken zijn nog altijd die personen die zo slim zijn na elke schot zich gelijk te verplaatsen. Daarnaast is de longrange body damage belachelijk laag in bf3, dus daarvoor maakt het geen fluit uit.
[...]

Long range snipen is geen high pressure situatie, rustig bulletdrop bepalen enzo is geen skill (ik noem extreme longrange tankschoten ook geen skill, en die maak ik ook constant). Ik kom de hoek om, gooi m'n scope omhoog en voordat de tegenstander goed en wel mij kan raken is hij al dood. Zijn maat maak ik vervolgens af met de 2de kogel. Ik heb even de moeite genomen jouw stats op te zoeken, en mijn sniper accuracy is een stuk beter en mijn kills per min zelfs meer dan het dubbele. Natuurlijk zitten er wat metro potjes bij, maar snipen door m320 en rpg spam is nog lastiger ;).

CS1.6, CSS, DoD, TF2?
Bezulba schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:48:
[...]

Dit dus. Terwijl jij dat ene long-range schot neemt sta ik al op een punt te cappen met 3 lijken in mijn voetsporen. Zeker als ik met een maat van mij rondren is het helemaal feest.

MAV is trouwens wel handig om bij te hebben. Gooi ik zo af en toe even snel de lucht in om rond te kijken op het punt waar ik naar toe ga.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2011 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:36
Headshot maken op lange afstand is leuk om te doen.. Dat maakt Bf3 juist leuk je kan van alles doen. Of je gaat voor teamplay en het winnen, maar je kan ook voor het fun gamen gaan.

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Is het trouwens beter een i5 2500 te kopen of een i7 2600? Want ik lees op internet dat er wel degelijk verschil is. Alhoewel ik de prijs ook wel serieus verschil vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlii256 schreef op zondag 18 december 2011 @ 19:38:
Is het trouwens beter een i5 2500 te kopen of een i7 2600? Want ik lees op internet dat er wel degelijk verschil is. Alhoewel ik de prijs ook wel serieus verschil vind...
Als jij op internet leest dat er verschil is dan lees je vast ook wel hoe groot dat verschil is? Kan je keurig zelf de beslissing maken.

Hint: er is geen verschil in prestaties merkbaar.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
bitches be trollin...
Qlii256 schreef op zondag 18 december 2011 @ 19:38:
I5-2500k nemen en overklokken naar 4.X gHz, wat tsurany zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Raden jullie mij aan om een i5 2500 of een i5 2500k te nemen? Want oc'en is zowiezo niet zonder risico. En moet ik dan ook een nieuwe cooler nemen bij de K?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 20:11
Qlii256 schreef op zondag 18 december 2011 @ 19:45:
Raden jullie mij aan om een i5 2500 of een i5 2500k te nemen? Want oc'en is zowiezo niet zonder risico. En moet ik dan ook een nieuwe cooler nemen bij de K?
Neem de K. Neem een goede cooler en je hoeft alleen de multiplier te veranderen en hij gaat zonder moeite naar 4,5GHZ. Het is echt super makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qlii256 schreef op zondag 18 december 2011 @ 19:45:
Dit hoort niet in dit topic thuis. Kijk eens rond in het OC-ing en cooling gedeelte hier op GoT. Prettige dag verder ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op zondag 18 december 2011 @ 19:19:

En zoals we kunnen lezen in de link naar die Zweedse site; alles wat dual-core is of ouder dan 2 jaar is eigenlijk niet meer van deze tijd; niet voor dit spel, niet voor toekomstige spellen en in het algemeen ook wat achterhaald.
Uh, mijn i5 is nu al meer dan 2 jaar oud en hij doet het nog steeds goed in BF3.
Maak er maar 3+ jaar van en een uitzondering voor de i7 9xx CPU's. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 17:46:
[...]

SOFLAM, Stinger of GLA Strela.
En samenwerken is belangrijk he ;)
stingers en strela's werken niet. Zo'n transport heli heb ik zeker 6x op geschoten, waarschijnlijk 4 hits (was druk bezig niet dood te gaan om het zeker te weten) en gewoon niet stuk gaan.

Een jet komt aanvliegen, langzaam want hij wil graag een kill met z'n boordkanon. Ik lock, schiet, hij doet flares, gooit z'n afterburner aan, ik krijg op 1 of andere manier toch nog net een lock voordat hij out of range is en mijn rocket haalt hem gewoon nooit in.

Nou mag jij mij vertellen hoe ik op wake island dan met samenwerken beter zo'n vliegtuig neerknal? Tegen de tijd dat hij terug keerdere waren z'n flares gereload, had ik nog 1 rocket over en vond ik het nutteloos om het nog een keer te proberen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Bezulba schreef op zondag 18 december 2011 @ 20:01:
[...]

stingers en strela's werken niet. Zo'n transport heli heb ik zeker 6x op geschoten, waarschijnlijk 4 hits (was druk bezig niet dood te gaan om het zeker te weten) en gewoon niet stuk gaan.

Een jet komt aanvliegen, langzaam want hij wil graag een kill met z'n boordkanon. Ik lock, schiet, hij doet flares, gooit z'n afterburner aan, ik krijg op 1 of andere manier toch nog net een lock voordat hij out of range is en mijn rocket haalt hem gewoon nooit in.

Nou mag jij mij vertellen hoe ik op wake island dan met samenwerken beter zo'n vliegtuig neerknal? Tegen de tijd dat hij terug keerdere waren z'n flares gereload, had ik nog 1 rocket over en vond ik het nutteloos om het nog een keer te proberen
Dat is nu Battlefield, in je eentje kun je niet zomaar een vehicle uitschakelen, maar er zijn nog 16-32 spelers in je team die ook mee kunnen vuren.
Een heli maar 1 - 2 flares in de zo veel tijd afvuren.

Dit spel is niet voor lonewolves, maak vrienden ga met elkaar in een squad en op TS/Mumble/Vent.
Zo gebruiken wij meestal soflam en 2 engineers met javelin in een squad.

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 18-12-2011 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op zondag 18 december 2011 @ 20:07:
[...]

Dat is nu Battlefield, in je eentje kun je niet zomaar een vehicle uitschakelen, maar er zijn nog 16-32 spelers in je team die ook mee kunnen vuren.
2 flares is genoeg om constant missiles te counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Rynji schreef op zondag 18 december 2011 @ 18:28:
Vond het juist wel vet om die SQDM assignment 'echt' te halen, het was gruwelijk spannend!
Idd! speel het normaal ook nooit maar de spanning is zoveel groter als je maar met een paar man door karkand loopt, meer spookstad gevoel.

Of ik nu nog een keer terug ga naar sqdm weet ik eigenlijk nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 20:09:
[...]

2 flares is genoeg om constant missiles te counteren.
Onjuist, heeft geen verdere uitleg nodig lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand gaemen? Voeg me maar toe Bakkendepao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bezulba schreef op zondag 18 december 2011 @ 20:01:
[...]

De reden daarvoor is simpel: een engineer kan vanuit de transport heli repareren, dus je moet of de engi eruit schieten (lukt soms ook met een stinger) of een tank gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:55
Even een aantal mensen toegevoegd; voeg mij ook even toe! Westiez

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
Ja zeg... als je dan mensen vraagt om een spelletje met je te spelen, moet je niet binnen 10 minuten alweer er niet zijn =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

unfor schreef op zondag 18 december 2011 @ 20:07:
[...]

Dit spel is niet voor lonewolves, maak vrienden ga met elkaar in een squad en op TS/Mumble/Vent.
Zo gebruiken wij meestal soflam en 2 engineers met javelin in een squad.
ik kan prima een tank uitschakelen in m'n eentje, een jeep ook, lav idem. Dus waarom een heli dan niet?

blup

Pagina: 1 ... 10 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.