Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Karkand is een toffe map, maar vooral aan het begin van een potje. Na een kwartiertje spelen wordt het minder leuk omdat dan letterlijk de halve map tegen de vlakte is gegaan en je als infanterie geen schijn van kans meer maakt tegen de vele voertuigen.Het zou imo toffer zijn als de gebouwtjes niet helemaal stuk konden gaan.
In BF2 had je vaak lange gevechten om Hotel, nu ben je er met een beetje knallen met een tank zo door. Ik zou bijna zeggen dat ik de map in BF2 leuker vond om te spelen.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-10 15:53

thommich

Belg

Ik vind het vooral jammer dat ze het stuk aan de andere kant van het water kleiner gemaakt hebben. Vroeger kon je op twee fronten tegelijk vechten. Nu zijn die 2 punten slechts "bijkomend" geworden. Ze zijn weliswaar belangrijk voor de voertuigen, maar dat is het dan ook.

Epische gevechten zul je er niet hebben. Vooral ook omdat je tussen G en F niet kan flanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-10 15:23

beuker19

Killerbeuker is so OP

Meelobee schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 14:52:
Karkand is een toffe map, maar vooral aan het begin van een potje. Na een kwartiertje spelen wordt het minder leuk omdat dan letterlijk de halve map tegen de vlakte is gegaan en je als infanterie geen schijn van kans meer maakt tegen de vele voertuigen.Het zou imo toffer zijn als de gebouwtjes niet helemaal stuk konden gaan.
In BF2 had je vaak lange gevechten om Hotel, nu ben je er met een beetje knallen met een tank zo door. Ik zou bijna zeggen dat ik de map in BF2 leuker vond om te spelen.
of een infantry only server dat is veel leuker geen tanks en btr maar alleen de buggy

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
Jovas schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 14:27:
Dit:

http://forums.electronica...54-hit-detection-now.html

en het gebrek aan teamwork maken BF3 een frustrerend spel voor mij.

Vooral na de B2K expansie en de laatste patch is de gameplay en de hitreg enorm verslechterd. Het ene potje schiet je iemand met een Famas met een kogel dood, het andere potje pomp je een heel magazijn recht in de mik en lopen ze gewoon door en wordt je afgeknald.

Het is net gokken nu, zo frustrerend af en toe!
Vind ik vreemd... Afgaande op de damage die een wapen doet, voor de machinegeweren zo gemiddeld 20 puntjes, moet je dus 5 kogels in iemand jagen voor 'ie dood is tenzij je natuurlijk een headshot weet te plegen.

G53:
149 kills, 5059 bullets fired, 21.8% accuray
-> 21.8% van mijn kogels raakt doel, grofweg 1000 stuks. Bij 5 hits voor een kill, zou ik 200 kills moeten hebben en ik heb er maar 150. Afwijking van 25% dus maar hierbij dus niet meegenomen Damage/Suppression assists etc.

A-91:
703 kills, 30000 bullets fired, 16.5% accuracy.
-> 16.5% van mijn kogels raakt doel, grofweg 5000 stuks. Bij 5 hits voor een kills, zou ik 1000 kills moeten hebben en ik heb er maar 700. Afwijking van 30% dus maar hierbij dus niet meegenomen Damage/Supression assists etc.

Totaal heb ik 5670 kills en 990 Kill Assists. Pakweg 16% van mijn afgevuurde schoten resulteert in een Assist. Haal je deze 16% van de eerdere berekeningen af (Bullets Fired), kom je op de volgende rekensom.

G53:
149 kills, 4250 bullets fired, 21.8% accuray
-> 21.8% van mijn kogels raakt doel, grofweg 900 stuks. Bij 5 hits voor een kill, zou ik 180 kills moeten hebben en ik heb er maar 150. Afwijking van 16% dus maar.

A-91:
703 kills, 25000 bullets fired, 16.5% accuracy.
-> 16.5% van mijn kogels raakt doel, grofweg 4200 stuks. Bij 5 hits voor een kills, zou ik 800 kills moeten hebben en ik heb er maar 700. Afwijking van 12% dus maar.

Heb topic wat je quote en wat je zelf zegt; is dat je regelmatig gewoon een heel magazijn kan leegschieten en niks raakt. De cijfers op mijn Battlelog laten waarden zien die op twee manieren uit te leggen vallen: de afwijking die ik heb in de cijfers zijn gewoon door slechte hitreg OF de afwijking die ik heb valt onder Kill Assists, Damage Assists of whatever. Afwijking van 12 tot 16% vind ik meer dan acceptabel, zeker als je kijkt naar de recoil-graphics uit de startpost.

You do the math maar ik vind de hitreg van de Engineer en Assault best wel binnen de marges vallen en zeker niet vergelijkbaar met algemene opmerkingen in dit topic "heeeel magazijn gepompt en niks geraakt".

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 17-12-2011 15:16 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 00:07

pino85

Im just a Bird in the Sky

Hmm ik heb enkele weken niet kunnen spelen en begin te gamen en er is toch wel het 1 en ander veranderd, ik koos toevallig een keer infrarood en kwam er achter dat dit wel enorm veranderd is.. soms zie je niet eens iemand die recht voor je staat bij wijze van..
Lijkt wel alsof men hier een beetje te ver in is door geslagen want dat hele ding is zelfs in donkere omgevingen zo goed als nutteloos geworden of heb ik dat nu?
Mag hopen dat dit toch wel gefixed word want het lijkt helemaal niet meer op wat IR in de werkelijkheid doet en wat het deed in de game.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
pino85 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 15:14:
... als nutteloos geworden of heb ik dat nu?
Mag hopen dat dit toch wel gefixed word want het lijkt helemaal niet meer op wat IR in de werkelijkheid doet.
Zie patch-notes van anderhalve week geleden; er was teveel ge-whine uit de community dus de IRNV is nu inderdaad bijna nutteloos geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Laatst online: 07-10 00:07

pino85

Im just a Bird in the Sky

Heb dat niet gelezen zal zo eens kijken.
En nu is er als ik zo op internet kijk minstens zo veel gewhine dat het hele ding nutteloos is geworden en men te ver is door geslagen( en dat commentaar is meer dan terecht imo)
Ik ben voorstander van verbeteringen en als het te makkelijk was om kills te maken /mensen te spotten snap ik goed dat dit moest worden aangepast maar dat kan ook op tal van andere manieren, zoals het nu is.. je kan dat hele ding dan beter uit de game zelf halen op dit moment want als ik hem gebruik lijk ik juist eerder dood te gaan dan mensen te zien lol.. en dat lees ik veel terug bij anderen, echt jammer want het hoort toch wel in de game maar niet op deze manier.

[ Voor 19% gewijzigd door pino85 op 17-12-2011 15:20 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Kleine kans dat 'ie in januari weer iets bruikbaarder wordt. Ondanks dat ik er zelf ook schuldig aan ben gespeeld te hebben met dat ding, ben ik niet geheel overtuigd van de eerste versie van de IRNV. Het is handig, zeker op langere afstanden om een sniper te zoeken maar de tijd om te zoomen was erg lang en ook de FoV werd naar minder dan 30% teruggebracht.

Red Dot sight is veeeeel fijner om mee te werken, maar dat komt misschien ook omdat ik amper maps speel waar er veel donkere stukken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 15:19
Net de L85A2 ge-unlocked. Weet iemand toevallig wat de zoom is van de scope die daar op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Mejust schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 15:23:
Net de L85A2 ge-unlocked. Weet iemand toevallig wat de zoom is van de scope die daar op zit?
12x maar die kan je er ook gewoon afhalen hoor :)

[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 17-12-2011 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
Jeebus! Is het soms bedoeld als counter sniper ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-10 12:18
thommich schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 14:54:
Ik vind het vooral jammer dat ze het stuk aan de andere kant van het water kleiner gemaakt hebben. Vroeger kon je op twee fronten tegelijk vechten. Nu zijn die 2 punten slechts "bijkomend" geworden. Ze zijn weliswaar belangrijk voor de voertuigen, maar dat is het dan ook.

Epische gevechten zul je er niet hebben. Vooral ook omdat je tussen G en F niet kan flanken.
Is vooral omdat op consoles maar met 24 man op de map gespeeld wordt. Karkand is vergeleken met BF2 al een stuk kleiner, maar niet genoeg voor de consoles. daarom het waterstuk nog kleiner zodat er ook met 24 spelers goed op te spelen is.

Vind het aan een kant inderdaad erg jammer, want het gevoel van de BF2 beleving op deze map ben je kwijt :(
Als ze nu eens komen met 32man servers voor console? O-)

[xbox] Maar het is al eens aangekaart hier, maar zijn er ook mensen die last hebben van oude bugs? beeld blijft hangen op blauw als ik deploy doe (of ik deploy helemaal niet en heb blauw beeld) of ik leeg een heel magazijn op iemand en die gaat maar niet dood (en soms 5 meter afstand ook nog). Had zelfs dat ik even out-of-map ging , weer terug en me beeld bleef zwart/wit met ruis? is me nu alleen nog gebeurd op de nieuwe mappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Mejust schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 15:27:
Jeebus! Is het soms bedoeld als counter sniper ofzo?
Volgens mij is DICE aan het trollen, meerdere B2K wapens worden bij unlock geleverd met een 12x Scope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 00:01

DMZ

Ik word wel een beetje treurig van de support van EA:
B2K gekocht, heb wel de wapens maar niet de mappen en B2k is nergens te bekennen in Origin of Battlelog.

you:
Hello
Berly:
Thanks for contacting EA Help! My name is Berly how may I help you?
Berly:
May I know the issue which you are facing ?
you:
I have a problem with Back to Karkand
Berly:
Okay.
you:
I bought it today, my bank and your side confirmed the payment
you:
(Moneybookers
you:
However, it doesn't show up in Origin or Battlelog
you:
And I can't play the maps
Berly:
I apologize for the inconvenience caused to you due to this.
you:
The weapons are unlocked and I can use them
Berly:
May I know from where have you purchased the map ?
you:
One moment
you:
From here
you:
http://i1094.photobucket....Z_Sniper/Order_B2K_EA.jpg
you:
Your own origin store
you:
I used the "Buy Now" button in Battlelog
Berly:
Alright
Berly:
Thank you for providing me the information. Please stay online while I look into your issue.
Berly:
May I have the Order number ?
you:
Where can i find that?
Berly:
Alright.
Berly:
May I know from which email ID you have purchased the map ?
you:
alexbraeken@live.nl
Berly:
Thank you for providing me the information. Please stay online while I look into your issue.
you:
Registered with that on Origin and EA.com
Berly:
May I know when have you purchased the map ?
you:
Today
you:
12.27
you:
17 december 2011 12:27
Berly:
Berly:
I would request you to wait for few minutes as the transaction is under process.
you:
That was like 3 hours ago
Berly:
As the map will be surely available once the transaction is completed.
Berly:
Is there anything else I may assist you with today?
you:
The problem here
Berly:
I apologize for the inconvenience caused to you due to this.
you:
Is that I have a PART of the expansion
you:
ONLY the WEAPONS
you:
Excuse my use of capos
you:
*caps
you:
So it did come through
Berly:
I would like to inform you that as alot of gamers are purchasing the map due to which the delay is occurring.
you:
Gee, this isn't really helping
you:
May I ask where you are located?
Berly:
We are located in India.
you:
Good to know
you:
Could you do one more thing for me?
Berly:
Is there anything else I may assist you with today?
you:
Could you run this number for me? xxxxxxxxxx
you:
Order number?
Berly:
Sure.
Berly:
May I know the issue which you facing with the order ?
you:
1 minute please
you:
मेरा विस्तार बोरिया-बिस्तर काम नहीं खरीद के बाद । मेरे पास केवल एक भाग है ।
you:
Hope this helps
you:
It is the same order
Berly:
Would you mind, if I place your chat on hold for couple of minutes to investigate your case?
Sagaris schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 16:40:
[...]

Volgens mij is DICE aan het trollen, meerdere B2K wapens worden bij unlock geleverd met een 12x Scope.
Ze hadden genoeg van het eerste spektakel met unlocks alleen voor DICE werknemers ;)

[ Voor 4% gewijzigd door DMZ op 17-12-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
DMZ schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 16:45:
Ik word wel een beetje treurig van de support van EA:
Geen idee of je hetzelfde probleem hebt als die andere persoon hier; er zijn een aantal servers niet goed online. Kan me best voorstellen dat dat nog even duurt en dat daardoor bepaalde zaken niet goed doorkomen, zoals het updaten/aanschaffen van B2K op je profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ

DMZ

MAX3400 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 16:57:
[...]

Geen idee of je hetzelfde probleem hebt als die andere persoon hier; er zijn een aantal servers niet goed online. Kan me best voorstellen dat dat nog even duurt en dat daardoor bepaalde zaken niet goed doorkomen, zoals het updaten/aanschaffen van B2K op je profiel.
Het mooie is, ik kan de wapens uit B2K WEL gebruiken. Alleen de maps niet.

Dus een deel is wel degelijk doorgekomen.

[ Voor 4% gewijzigd door DMZ op 17-12-2011 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
DMZ schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 17:02:
[...]

Het mooie is, ik kan de wapens uit B2K WEL gebruiken. Alleen de maps niet.
Heb je origin en battlelog afgesloten en opnieuw ingelogd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMZ

DMZ

Na 20x keer opnieuw in te loggen is het bericht dat ik Karkand heb, doorgekomen via Battlelog. Origin laat niets zien, maar servers joinen gaat volgens mij wel.

EDIT: ja servers joinen gaat. Al gespeeld. Bedankt jongens!

@Max3400: Hmm, search heeft die post niet gevonden bij mij.

Vind het jammer van hun tech support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 23:02
Sinds een week: Game disconnected: your connection to the server timed out. battlefield 3

Ben je lekker een potje aan het spelen, stopt het spel er mee.
Wat ik begrijp is er nog steeds geen fix voor gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Vimana schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 17:21:
Sinds een week: Game disconnected: your connection to the server timed out. battlefield 3

Ben je lekker een potje aan het spelen, stopt het spel er mee.
Wat ik begrijp is er nog steeds geen fix voor gevonden.
Portforwards gecontroleerd? Geen VPN openstaan? Geen alternatieve routing-adressen ergens vastgelegd?

Ben trouwens niet helemaal op de hoogte van de laatste server-updates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kick die aimbotter uit het spel op karkand 7 GOT server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sieuwe
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-10 14:27
MAX3400 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 13:30:
[...]

Ja, en?

Wel vreemd dat je deze melding krijgt; heb net de stats van al mijn vriendjes doorgenomen en geen rare melding gekregen...
Wel, we zijn nu enkele uren verder en nog steeds heb ik level 0. Heb nu een mail gestuurd naar de support dienst en zij gingen dit ASAP uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 23:40:
Is je sniper rifle niet meer accurate als supressed bent ofzo? 3 keer achter elkaar een schot gemist op 1 gast recht voor mijn neus, en ik raakte hem echt wel (we zaten beiden ducked)
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Na een uurtje of 10 op de nieuwe mappen, moet ik zeggen dat ze me goed bevallen!

Wake is gaaf, zeker met de vernieuwing op airfield en de betere stranden waardoor je makkelijker kan ontkomen met een jeep/buggy.

Sharqi is ook cool. De map die het meeste op het origineel lijkt in mijn ogen. Al veel leuke battles gehad :).

Strike is zoals vanouds. Maar dan met heeeel veel destuction waardoor het echt een chaos is van hier tot Tokyo! Soms wel leuk, maar dan gewoon 1 round en dan weer de volgende map.

Gulf of Oman is ook leuk, maar deze lijkt alleen op de oude map op het gebied van de layout. De invulling van de map is echt heel erg veranderd. Niet meteen verkeerd, maar hier moet ik nog best veel aan wennen!

@ Koeitje
Ik had vanmiddag het volgende met de AEK-971. Ik schoot normaal en 2 hitmarkers. Toen was ik suppressed en kon ik hem niet meer raken, terwijl ik op precies hetzelfde punt schoot.

Dus ja, ik denk dat je heel veel moeite hebt met mikken als je suppressed bent.

[ Voor 16% gewijzigd door StealthyPeanut op 17-12-2011 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 10:21

mvz

muziek verslaafde

sjonge jonge, ren een heuvel op, kill 2 lui, en gelijk mekkeren

'omg i died before your bullet arrived! i didnt have a hitreg animation either!!'

ik wapper het af en speel verder... en ga dood en respawn helemaal aan de andere kant van de map, en zie die een mannetje weer op de berg waar ik doodging.. dus leg aan, adem in, *plok* 1050m hs.

'OMG SURE how did you get all the way over there in like 3 seconds, ADMIN PLZ kick the hacker'

ik negeer het maar weer, en speel verder, dit keer heeft ie vrienden meegebracht de berg op ;p
meneer gaat zelf op de oude plek liggen, en tot mn grote vreugde gaat de rest ( 3 man ) er op de zelfde hoogte naast liggen, dus 4 man op een rij ;p

ik leg weer aan op die eerste persoon, die ik daarvoor ook al raak had op die plek, en dus wist ik de bulletdrop nog.. *plok* beweeg naar rechts op zelfde hoogte *plok* *plok* *plok*.. (straight pull, en niemand stond op toen hun squadmates doodgingen ;p )

4 man dood met een 1000m+ HS, 30seconden later was ik gebanned.

jammer hoor :(

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn jullie favoriete sniper rifles?
Ik ben nu als een gek bezig de SV98 helemaal vrij te spelen en sinds ik de straight pull heb is 't een genot om mensen neer te meppen, maar headshots >200m zijn me nog niet gelukt.

Vanzelfsprekend ligt dit aan mij, maar is het makkelijker met een ander rifle long-range kills te maken? Ik moet alleen nog de M98B (zo heet ie toch?) te unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackvulcano
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09-2020
L96 met een 8x scope, straight pull bolt en tac light is mijn favoriet.
Net iets sneller dan de m98b, 2 hit kill en een stukje nostalgie uit bf2 :)

sv98 heb ik eigenlijk helemaal niet aangeraakt. H9eb veel gespeeld met de mk11-sks-m98b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 18:55:

@ Koeitje
Ik had vanmiddag het volgende met de AEK-971. Ik schoot normaal en 2 hitmarkers. Toen was ik suppressed en kon ik hem niet meer raken, terwijl ik op precies hetzelfde punt schoot.

Dus ja, ik denk dat je heel veel moeite hebt met mikken als je suppressed bent.
Okay, des te meer reden om ook met gewone wapens gewoon als een debiel te sprayen dan :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdinandeZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:14
Gebruik zelf de M40A5 als sniper, Is een bolt action rifle/sniper en ik heb ze liever in 1x neer. Heb echter nooit de straight pull bolt geunlocked. Wat houdt dit in?

Heb het ff nagekeken en is weet nu wat het inhoudt. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door FerdinandeZ op 17-12-2011 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin10
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-10-2023
dat je door je scope kan blijven kijken terwijl je herlaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FerdinandeZ schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 19:19:
Gebruik zelf de M40A5 als sniper, Is een bolt action rifle/sniper en ik heb ze liever in 1x neer. Heb echter nooit de straight pull bolt geunlocked. Wat houdt dit in?

Heb het ff nagekeken en is weet nu wat het inhoudt. ;)
Kan je de kogels doorladen na het vuren van een schot, Zonder te hoeven uit te zoemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022

Beste BF3 commercial tot nu toe...

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 19:34
Hoe stel je de settings van servers zo in dat je daadwerkelijk ook op zulke servers terecht komt? Ik ben opzoek naar leuke infantry only servers, maar met allerlei instellingen kom ik er 9/10 keer nog niet. En als ik instellingen doe worden er 0 servers gevonden, gebruik ik dan quick match kom ik op lege servers terecht.

Hoort dit gewoon te werken of klopt het dat dit systeem nog zuigt?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdinandeZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:14
Das wel handig die straight pull bolt. Wel leuk om deze te unlocken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:06

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Hehe... net een potje Conquest assault op Wake Island gespeeld. Defenders waren nergens. Bij +/- 350 tickets waren ze al hun vlaggen kwijt en konden ze niet meer spawnen.

Wat een unbalanced zooitje die map zeg.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-10 15:35
die skills stats zijn moeilijk om een beetje omhoog te krijgen.
Gister stond ik op 4xx. Na een slechte metro potje zakte ik terug naar 290.
Nu kill ik er 23/14

krijg ik -1.73 skill punten eraf :X

Heeft natuurlijk met rang te maken, maar toch...zodoende is het voor mij haast onmogelijk om daar een beetje punten te gaan verzamelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-10 12:18
jagermeister schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 19:43:
Hehe... net een potje Conquest assault op Wake Island gespeeld. Defenders waren nergens. Bij +/- 350 tickets waren ze al hun vlaggen kwijt en konden ze niet meer spawnen.

Wat een unbalanced zooitje die map zeg.
Viel me ook al op, zelfde op karkand. Dit is hetzelfde als in BF2 hoor, maar daar was het al een fail al zeg ik het zelf had wel verwacht dat ze het anders deden op de nieuwe maps :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 19:09:
Wat zijn jullie favoriete sniper rifles?
Ik ben nu als een gek bezig de SV98 helemaal vrij te spelen en sinds ik de straight pull heb is 't een genot om mensen neer te meppen, maar headshots >200m zijn me nog niet gelukt.

Vanzelfsprekend ligt dit aan mij, maar is het makkelijker met een ander rifle long-range kills te maken? Ik moet alleen nog de M98B (zo heet ie toch?) te unlocken
sv98 duurt een halve sec langer voor 1000m ongeveer dan de M98B , Heeft meer bulletdrop
met de 12x scope zie je maar tot max 1200-1400m

de M98B kan tot over de 1600-1700m heeft denk de helft minder last van bulletdrop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-10 16:58
Dit soort posts zijn niet gewenst.

[ Voor 90% gewijzigd door Sn0wblind op 18-12-2011 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
SonyEricsson schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 19:56:
die skills stats zijn moeilijk om een beetje omhoog te krijgen.
Gister stond ik op 4xx. Na een slechte metro potje zakte ik terug naar 290.
Nu kill ik er 23/14

krijg ik -1.73 skill punten eraf :X

Heeft natuurlijk met rang te maken, maar toch...zodoende is het voor mij haast onmogelijk om daar een beetje punten te gaan verzamelen
Ik doe niet meer aan Skill; het is bijna onmogelijk om daar uberhaupt nog pluspunten voor te scoren op dit moment... En dan nog; met custom filters op de servers, doet Skill er bijna niet meer toe aangezien dat onder andere wordt gebruikt voor Quick Matches...
HamburgerHenk in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2011/2012" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
MAX3400 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 20:22:
[...]

Ik doe niet meer aan Skill; het is bijna onmogelijk om daar uberhaupt nog pluspunten voor te scoren op dit moment... En dan nog; met custom filters op de servers, doet Skill er bijna niet meer toe aangezien dat onder andere wordt gebruikt voor Quick Matches...

[...]

HamburgerHenk in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2011/2012" ?
? Die snap ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:01
Ja hoor weer iemand met aimbot :r 13000 points :') echt trieste kut kinderen weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Hoe zat het nu met die pre-order? Ik dacht dat iedereen Back to Karkand erbij kreeg, maar nu lees ik op ea.com dat het alleen bij de limited edition was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shazjia
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-12-2024
Dutch_Razor schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 21:02:
Hoe zat het nu met die pre-order? Ik dacht dat iedereen Back to Karkand erbij kreeg, maar nu lees ik op ea.com dat het alleen bij de limited edition was.
Pre-order was alleen maar de limited edition.
Vandaar dat B2k er dus ook bij zat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Amdwarrior schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 21:00:
Ja hoor weer iemand met aimbot :r 13000 points :') echt trieste kut kinderen weer.
Doe eens niet zo... Als je niet vertelt wat de server limits waren, is 13K echt PEANUTS!

Ik scoor rustig 15 to 20K op een map, zelfs op 300 tickets Conquest Large en dat is nog voordat de ribbons & medals worden geteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:01
MAX3400 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 21:11:
[...]

Doe eens niet zo... Als je niet vertelt wat de server limits waren, is 13K echt PEANUTS!

Ik scoor rustig 15 to 20K op een map, zelfs op 300 tickets Conquest Large en dat is nog voordat de ribbons & medals worden geteld.
doe eens niet zo aanstellen
hij is niet voor niet gebanned 40 kills 0 dood :') of je moet een tweaker extremist wezen :F

[ Voor 3% gewijzigd door Amdwarrior op 17-12-2011 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Amdwarrior schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 21:18:
[...]

hij is niet voor niet gebanned 40 kills 0 dood :') of je moet een tweaker extremist wezen :F
Ja op een erg goede sniper op een geweldige plek >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:46
mvz schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 18:55:
sjonge jonge, ren een heuvel op, kill 2 lui, en gelijk mekkeren

'omg i died before your bullet arrived! i didnt have a hitreg animation either!!'

ik wapper het af en speel verder... en ga dood en respawn helemaal aan de andere kant van de map, en zie die een mannetje weer op de berg waar ik doodging.. dus leg aan, adem in, *plok* 1050m hs.

'OMG SURE how did you get all the way over there in like 3 seconds, ADMIN PLZ kick the hacker'

ik negeer het maar weer, en speel verder, dit keer heeft ie vrienden meegebracht de berg op ;p
meneer gaat zelf op de oude plek liggen, en tot mn grote vreugde gaat de rest ( 3 man ) er op de zelfde hoogte naast liggen, dus 4 man op een rij ;p

ik leg weer aan op die eerste persoon, die ik daarvoor ook al raak had op die plek, en dus wist ik de bulletdrop nog.. *plok* beweeg naar rechts op zelfde hoogte *plok* *plok* *plok*.. (straight pull, en niemand stond op toen hun squadmates doodgingen ;p )

4 man dood met een 1000m+ HS, 30seconden later was ik gebanned.

jammer hoor :(
Mooie actie ! , alleen zo jammer dat je dan weer gekickt word.
Er zijn gewoon mensen die erg goed zijn , en ook mazzel hebben en in een bepaalde winning vibe zitten , en dan meteen voor cheater worden uitgemaakt , heb het zelf ook gehad toen ik in een lekkere killing spree zat.

Zo jammer.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
De nieuwe Karkand maps zijn echt geweldig. Helaas is mijn CPU gewoon te karig om fatsoenlijke framerates te produceren op de drukke stukken. Toch maar is upgraden.

Alleen bij Metro krijg ik fatsoenlijke framerates.

E8400 @3.0 ghz
4gb ram
GTX460

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
[...]

8)7 meer info is gewenst idd
met wat voor gun , welke map etc etc

Heb meer dan eens op caspian border 13K gehaald met 500ticks
en een score van 30/1 ofzo

Je moet wel heel zeker zijn om iemand te beschuldigen van cheaten....bv headshots maken met een machinegeweer op 500m afstand enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
rickyy schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 22:07:
De nieuwe Karkand maps zijn echt geweldig. Helaas is mijn CPU gewoon te karig om fatsoenlijke framerates te produceren op de drukke stukken. Toch maar is upgraden.

Alleen bij Metro krijg ik fatsoenlijke framerates.

E8400 @3.0 ghz
4gb ram
GTX460
koop voor 50 euro ergens een 2de hands Q6600 en clock hem boven de de 3 ghz
en verkoop je oude cpu voor 30 ofzo

dan heb je voor 2 tientje een respectabele upgrade waarmee je 45-50 fps kan halen op high en 1080p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Enig kritiek op dit logo?

Afbeeldingslocatie: http://img845.imageshack.us/img845/4844/gotbf3fulllogov6.png

Ik heb het ontworpen voor de GotBF3 clan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 18:22

mrc4nl

Procrastinatie expert

ProfoundValue schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 22:30:

[afbeelding]

vervang die kroon en dino voor objecten uit bf3. staat beter.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-10 16:43
ProfoundValue schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 22:30:

[afbeelding]

Random objecten voegen niets toe imo, ziet er juist lelijker uit daardoor (Loader, kroon, dino). Kleur is niet de oranje van BF3 en ook geen GoT kleur.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 12:31

yzx

mrc4nl schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 22:34:
[...]

vervang die kroon en dino voor objecten uit bf3. staat beter.
MOAR BULLDOOZERS :+

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
SonyEricsson schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 22:11:
[...]

8)7 meer info is gewenst idd
met wat voor gun , welke map etc etc

Heb meer dan eens op caspian border 13K gehaald met 500ticks
en een score van 30/1 ofzo

Je moet wel heel zeker zijn om iemand te beschuldigen van cheaten....bv headshots maken met een machinegeweer op 500m afstand enzo
Precies, omdat iemand 40/0 haalt, maakt hem nog niet automatisch een cheater. Hoor al dat ik dus maar van de GoT-servers weg zal blijven (en nog niet op gespeeld); had van de week 26/1 op Metro op een Franse server en niemand die dan loopt te zeiken :)

Dan nog; als je kijkt naar de stats van guns, moet je met een carbine wel iets kunnen raken met een goede scope, bipod en meer dan 500 meter afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Laatst online: 20-05 21:10
wist iemand dat in metro je die fotobooths ook echt foto's kan laten maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Vet :P Maar normaal is het best een beetje een groot bloedbad waar de booths staan. Geen tijd om te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 20:13
Zo net even een paar potjes gespeeld in de jet en heb de guided missiles geunlocked... Is er iemand die die dingen wel goed kan gebruiken? Je bent echt kanonvoer als je probeerd te locken (wat ook nog eens tergend lang duurt en brakke besturing heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terrz schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 23:13:
Zo net even een paar potjes gespeeld in de jet en heb de guided missiles geunlocked... Is er iemand die die dingen wel goed kan gebruiken? Je bent echt kanonvoer als je probeerd te locken (wat ook nog eens tergend lang duurt en brakke besturing heeft).
Hoog vliegen, zo langzaam mogelijk vliegen (gewoon de S inblijven houden, op hoogte val je dan niet stil)
en bombarderen maar die handel.
maar het is een beetje mazzel hebben met je kills, je zal het meer van disables moeten hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

stel jij je niet aan, en maak niet gelijk iemand met 13000 punten en 40/0 K/D voor cheater uit..
als iemand 1. altijd met 1 wapen speelt, leer je die haarfijn kennen, en is die 40-0 peanuts
en 2. als je er goed bij spot, en lased, etc hark je flink punten binnen kan ik je vertellen..

dus ga oefenen met 1 of 2 wapens, en wordt er goed in.. zodat mensen jou kunnen beschuldigen van cheaten ;)
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 23:16:
[...]

Hoog vliegen, zo langzaam mogelijk vliegen (gewoon de S inblijven houden, op hoogte val je dan niet stil)
en bombarderen maar die handel.
maar het is een beetje mazzel hebben met je kills, je zal het meer van disables moeten hebben
Ja maar zodra je stil hangt/ in een rechte lijn vliegt word je in 2 sec uit de lucht geschoten door andere jets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Laatst online: 20-05 21:10
Terrz schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 23:31:
[...]

Ja maar zodra je stil hangt/ in een rechte lijn vliegt word je in 2 sec uit de lucht geschoten door andere jets.
nah, alleen non profs ;). alhoewel ik moet zeggen op de b2k mappen zijn rocket pods handiger, maar op caspian border is die guided handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
megadoom schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 23:46:
[...]

nah, alleen non profs ;). alhoewel ik moet zeggen op de b2k mappen zijn rocket pods handiger, maar op caspian border is die guided handiger.
Ach t is voor mij nog even wennen. In BF2 had ik 300+ uur in een jet, dus voel me nu vaak zo noob :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magiciano
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 20:06
mvz schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 23:24:
als iemand 1. altijd met 1 wapen speelt, leer je die haarfijn kennen, en is die 40-0 peanuts
Überhaupt nog niemand tegen gekomen met 40-0 in de 74 uur gameplay die ik er nu op het zitten, laat staan peanuts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeery
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-08-2023
De hitreg lijkt echt slechter geworden te zijn na de laatste patches. Ook de simultanious kill uit bfbc2 is weer terug; dat je je vijand doodschiet en jij gelijktijdig door hem doodgeschoten wordt. Erg jammer aangezien ik hier in het begin helemaal geen last van had en dat echt een verademing t.o.v. bc2 vond. Snap niet dat DICE hier niet meer prioriteit aan geeft aangezien ik dat toch wel een van de fundamenten van een multiplayer shooter vind.

[ Voor 5% gewijzigd door zjeery op 18-12-2011 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
zjeery schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 23:59:
De hitreg lijkt echt slechter geworden te zijn na de laatste patches. Ook de simultanious kill uit bfbc2 is weer terug; dat je je vijand doodschiet en jij gelijktijdig door hem doodgeschoten wordt. Erg jammer aangezien ik hier in het begin helemaal geen last van had en dat echt een verademing t.o.v. bc2 vond. Snap niet dat DICE hier niet meer prioriteit aan geeft aangezien ik dat toch wel een van de fundamenten van een multiplayer shooter vind.
Er is bullet drop. Dit betekent dat kogels niet direct in iemand vliegen zodra je schiet. Het is in het echt dus in theorie mogenlijk om elkaar dood te schieten. In battlefield dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeery
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-08-2023
rickyy schreef op zondag 18 december 2011 @ 00:06:
[...]

Er is bullet drop. Dit betekent dat kogels niet direct in iemand vliegen zodra je schiet. Het is in het echt dus in theorie mogenlijk om elkaar dood te schieten. In battlefield dus ook.
Snap ik. Probleem is alleen dat het sinds de patch ineens regelmatig voorkomt. Ook is die gelijktijdige kill vrijwel altijd op max 5 meter afstand, precies zoals in bfbc2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Laatst online: 09-10 15:14
Als je 40-0 speelt zeg dat natuurlijk ook wel wat over de personen tegen wie je speelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 18:22

mrc4nl

Procrastinatie expert

itsleon schreef op zondag 18 december 2011 @ 00:16:
Als je 40-0 speelt zeg dat natuurlijk ook wel wat over de personen tegen wie je speelt ;)
en de verdeling van de teams. de vijand word gepwnd.
of je word telkens gerivived. scheelt ook veel, dan beoud je team een ticket, en heb je een maat meteen weer op de been. ipv 10 sec wachten.

moet ik wel ff zeggen dat als je dood bent, je op een vlag kan spawnen die gecapped word.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-10 20:05
rickyy schreef op zondag 18 december 2011 @ 00:06:
[...]

Dat is niet bullet drop wat jij beschrijft, jij beschrijft bullet travel time. Bullet drop is bv. als sniper goed om te beheersen. Bullet drop is namelijk dat als iemand 1000 meter verderop staat en jij aimt op zijn hoofd, jij geen headshot krijgt. De kogel is namelijk onderhevig aan zwaartekracht (zoals alles op deze aarde) en zal dalen.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berthenk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 21:05
Deze avond had ik iemand neergemaaid met een knife op het moment dat hij mij neerschoot. Verbaasde me wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
zjeery schreef op zondag 18 december 2011 @ 00:09:
[...]

Snap ik. Probleem is alleen dat het sinds de patch ineens regelmatig voorkomt. Ook is die gelijktijdige kill vrijwel altijd op max 5 meter afstand, precies zoals in bfbc2.
ik denk dat dat gewoon komt omdat vanaf zeer korte afstand de kans groter is dat beide players bijna gelijk op linkermuis drukken (hooguit enkele miliseconden verschil)

als je iets verder van iemand staat duurt het toch een fractie van een seconde langer om goed te richten > schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
zjeery schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 23:59:
Ik merk zelf wel dat de hitreg op de b2k mappen minder goed werkt voor mij.
Ook had ik het idee dat na de b2k patch de mounted guns minder spreiding hebben en je dus iets preciezer moet mikken. Voor de patch speelde ik een potje met een vriend en we wisselden om tussen tank driver en gunner meteen na de patch deden we weer een potje en toen viel ons allebei op dat mensen minder snel dood leken te gaan wanneer de tank gunner begint te sprayen. Volgens mij zijn dit allemaal gevolgen van de wijzingen om meer verschil aan te brengen tussen single shot, burst en full auto.

Ik moet nu soms iemand 3x vol raken met een tank terwijl ik een andere keer de tank shell ver voor die persoon op de grond zie slaan en dan komt er iets later ineens toch een kill.
In mijn geval denk ik dat dit komt doordat ik op de B2K mappen minder FPS heb, op de gewone mappen hield het al niet over maar Sharqi is bijvoorbeeld al snel onspeelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
Mr. Detonator schreef op zondag 18 december 2011 @ 00:32:
[...]

ik denk dat dat gewoon komt omdat vanaf zeer korte afstand de kans groter is dat beide players bijna gelijk op linkermuis drukken (hooguit enkele miliseconden verschil)

als je iets verder van iemand staat duurt het toch een fractie van een seconde langer om goed te richten > schieten
Sinds de patch drukken meer mensen tegelijkertijd de muis in? Neen, ik denk dat dat eerder met serverlag of iets dergelijks te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo zowel assault als support uitgespeeld vandaag. Het zou eens tijd worden. Verder nu ook een SMP van 400, KD is 1.75.
Gaat wel lekker met mij en BF3. 8)

http://battlelog.battlefi...elWW2/stats/184991456/pc/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
BeefHazard schreef op zondag 18 december 2011 @ 00:22:
[...]

Dat is niet bullet drop wat jij beschrijft, jij beschrijft bullet travel time. Bullet drop is bv. als sniper goed om te beheersen. Bullet drop is namelijk dat als iemand 1000 meter verderop staat en jij aimt op zijn hoofd, jij geen headshot krijgt. De kogel is namelijk onderhevig aan zwaartekracht (zoals alles op deze aarde) en zal dalen.
Met bulletdrop bedoelde ik ook indirect travel time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Mejust schreef op zondag 18 december 2011 @ 00:34:
[...]

Sinds de patch drukken meer mensen tegelijkertijd de muis in? Neen, ik denk dat dat eerder met serverlag of iets dergelijks te maken heeft.
nee...sinds de patch is de travel time van kogels op korte afstand veranderd misschien ....ik weet het niet ?!

voor de patch en in de demo had ik er ook nooit ''last'' van.... maar het kan natuurlijk ook in je voordeel zijn dat je beide af bent....anders was je mischien als enige dood geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Ik heb over het algemeen gewoon meer lag dan tevoren. Duurt soms een paar honderdsten langer eer m'n kogels aankomen(point blank range), terwijl ik vroeger 1v1 vuurgevechten zowat altijd won.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
Mijn shotgun werkt ook niet zo goed meer. Het komt met enige regelmaat voor dat ik iemand in z'n gezicht schiet op een paar meters afstand, en dat dat dan geen kill is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magiciano schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 23:58:
[...]

Überhaupt nog niemand tegen gekomen met 40-0 in de 74 uur gameplay die ik er nu op het zitten, laat staan peanuts...
Mijn Kill Streak Bonus is 35, dat is toch een streak van 35? En ik loop meestal gewoon te kutten omdat ik alles nog wil unlocken. Als ik serieus zou spelen zou dat een stuk hoger kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

in high-ticket games is het mij wel eens gelukt.. het niet dood gaan is moeilijker dan het doodmaken...
anyway m'n punt staat ;)
Magiciano schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 23:58:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Als er een hoop medics rondlopen kan je wel 20x dood gaan zonder een echte death. gebeurd vaak bij Metro of als je een squad heb met 3 medics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
rickyy schreef op zondag 18 december 2011 @ 01:02:
Als er een hoop medics rondlopen kan je wel 20x dood gaan zonder een echte death. gebeurd vaak bij Metro of als je een squad heb met 3 medics.
Ugh. Ik moet er niet aan denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
Dat jij en je tegenstander elkaar dood schieten had ik voor de patch ook nog niet meegemaakt, direct na de patch ook nog niet maar sinds een week of zo ineens wel en explosief, ondertussen al zeker 40 keer meegemaakt.

Net 4 uur Squad Deathmatch gespeeld voor de assignment. NEVER NOOIT MEER RAAK IK DIE CRAP AAN!

(tenzij Dice later met meer assignments komt die het vereisen. :|)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
1shot1kill schreef op zondag 18 december 2011 @ 02:09:
Dat jij en je tegenstander elkaar dood schieten had ik voor de patch ook nog niet meegemaakt, direct na de patch ook nog niet maar sinds een week of zo ineens wel en explosief, ondertussen al zeker 40 keer meegemaakt.

Net 4 uur Squad Deathmatch gespeeld voor de assignment. NEVER NOOIT MEER RAAK IK DIE CRAP AAN!

(tenzij Dice later met meer assignments komt die het vereisen. :|)
Ach ja, voor de L85 had ik het wel over. Damn wat is dat een fijn geweertje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 07:14
Ik heb net de expansion pack besteld (en betaald, met ideal), maar hoe wordt dit nu zichtbaar dan?

Ik zie in de Battlelog wel de nieuwe mappen staan, en op de hoofdpagina staat ook dat "snowwie888 now has access to Back to Karkand for Battlefield 3", maar als ik vervolgens één van de nieuwe mappen wil starten zegt ie dat ik "back to Karkand map pack moet kopen"..

Afbeeldingslocatie: http://img684.imageshack.us/img684/4442/clipboard01sm.png

Maar dat heb ik net daarvoor al gedaan. Of moet je die pack nog apart downloaden?
:? :?

[ Voor 16% gewijzigd door Snowwie op 18-12-2011 05:12 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
Mejust schreef op zondag 18 december 2011 @ 02:22:
[...]

Ach ja, voor de L85 had ik het wel over. Damn wat is dat een fijn geweertje...
Was mijn favoriet in BF2, dus ik moest hem ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Lol net even op de #7 server gespeeld, niet eens balance, zeker 20 min gespeeld met 6 tegen 12 man. Wel lekker veel enemies om te killen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgp
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-10 07:10

hgp

Mr. Detonator schreef op zondag 18 december 2011 @ 00:32:
[...]

Sinds de patch worden kogels/raketten e.d. niet meer uit de lucht gehaald op het moment dat je dood gaat. Daarom komt het vaker voor dat 2 mensen elkaar killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 05-10 13:17
1shot1kill schreef op zondag 18 december 2011 @ 02:09:
Even met 3 vrienden die de assignment hadden een server joinen en we hadden binnen een uurtje 5 wins binnen geharkt.
In je eentje zou ik er niet aan beginnen, te afhankelijk van waardeloze randoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Laatst online: 10:04

codex

Geen OpenAI agent :)

Er is een server die constant sdm draait op grand bazaar, met een limiet van 5 kills. Als je in squad D zit is de kans op winnen het grootst, maar je hebt die 5 wins gegarandeerd binnen een uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Sinds de patch lijk je met de Javelin ook geen pepernoot meer te raken op de grond. Tanks op wake hebben wel drie hits nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Ik heb nog een code voor iemand die B2K bij BF3 wilt. Voorwaarde is wel dat je nog niet in het bezit bent van BF3 vanilla. Wanneer je de code toevoegd aan je order van BF3 krijg je karkand erbij voor dezelfde prijs.

Als iemand interesse heeft zie ik wel een DM :)

[ Voor 49% gewijzigd door peakaboo op 18-12-2011 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek nog wat 'vrienden' om toe te voegen. Ik mis nu vaak teamwork. Mijn nickname is DordtWarrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Snowwie schreef op zondag 18 december 2011 @ 02:22:
Ik heb net de expansion pack besteld (en betaald, met ideal), maar hoe wordt dit nu zichtbaar dan?
OnyxNL in "[PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - deel 7"

@hitreg-discussie-deelnemers: MAX3400 in "[PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - deel 7"
Ik begrijp het niet hoor; mijn overall accuracy is sinds de patch & het gebruik van unlockable G53 omhoog gegaan van 18.8 naar 19.1%. En mijn in-game latency slider staat gewoon op zijn allerlaagst (dus helemaal naar links).

[ Voor 36% gewijzigd door MAX3400 op 18-12-2011 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Net even 5x SQDM gehaald, bevestigd weer eens waarom in altijd Conquest speel :+. Mijn hele W/L is van 2.8 naar 2.5 gegaan :(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Phyxion schreef op zondag 18 december 2011 @ 10:34:
Net even 5x SQDM gehaald, bevestigd weer eens waarom in altijd Conquest speel :+. Mijn hele W/L is van 2.8 naar 2.5 gegaan :(
Speel jij dan eens een uurtje of 50 Conquest voor mij; ik sta maar op 1.57 W/L O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Laatst online: 10:04

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik zie geen gigantische verschil in hitreg, wel wat sinds de bèta wat echt spot on was omdat het client side was maar wat resulteerde in mensen die om de hoek waren gelopen en daar dood neervielen. Wat wel irritant is zijn die simultaneous kills, soms schiet ik iemand point blank neer en blijkt hij mij ook te hebben gekilled, a la BFBC2. Maar over het algemeen is het wel goed, uit statistieken valt sowieso weinig op te maken omdat er factoren meespelen als range, waarbij de damage terugloopt, en zaken als de kill assists en spelers die gehealed worden waardoor ze misschien wel 20 hits ontvangen voordat ze een keer neer gaan.
Pagina: 1 ... 9 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.