"The art of war is simple enough. Find out where your enemy is. Get at him as soon as you can. Strike him as hard as you can, and keep moving on."
- Ulysses S. Grant
"All's fair in love and war"
- Francis Edwards
"In war there is no substitute for victory"
- General Douglas MacArthur
[/quote]
Ik ging ook eens met de M320 aan de gang op een server waar de admin aangaf dat alles ok was, ik durf dat ding of de RPG in TDM veelal niet eens te trekken.
En dat is natuurlijk geleuter. Als mensen nou echt zitten te exploiten, dan is het wat anders. Maar hoe vaak mensen gewoon kicken omdat ze iets niet aanstaat is echt belachelijk. Ik hoop dat ze filters in gaan bouwen voor zulke admins, dan hoeven ze niet zo te zeuren en kan je zelf dergelijke dingen voorkomen.
De helft van de tijd kon ik met m'n oude manne reactietijd trouwens de M320-er nog doden voordat de nade mij raakt. En na zelf ermee te spelen leek het mij dat je evenveel skill nodig hebt om met de M320 te spelen, behalve dat je natuurlijk in bepaalde situaties voordeel hebt. Een autoshotgun met explosive rounds vind ik trouwens nog steeds veel gevaarlijker...
Ben het helemaal met itsleon eens, ALLES mag in oorlog van soldaat tot soldaat. Loop je vaak tegen claymores aan? Neem ze zelf ook mee en neem je wraak. Een beetje aanpassingsvermogen mag best gevraagd worden van een speler toch? Je kunt wel als je met heli's en tanks belegerd wordt vasthouden aan je F2000, maar dan ben je niet slim bezig. Gewoon een beetje zoals in een RTS counteren en je doet je team als snel een veel groter plezier.
Maar goed, wat weet iemand met een 230 SPM en negatieve K/D ratio ervan huh?
[
Voor 11% gewijzigd door
djunicron op 16-12-2011 16:58
]