Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
ViNOK16Bit schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:52:
[...]

De wapens zitten in het spel en zijn er om gebruikt te worden op welke manier dan ook. Op de GoTBf3 servers is dat gelukkig niet aan banden gelegd. En zo hoort het ook! Zint het je niet, zoek dan een andere server op zou ik zeggen.
Mis ik toch een paar filters:

Shotgun on: Yes No
Grenades on: Yes No
Knifes: Yes No
Whiners: Yes No

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:04
Tsurany schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:50:
[...]

Gelul, 3 meter naast iemand is niet eens een kill meer, zal amper nog damage doen.

[...]

Moet jij leren raak te schieten, ik wordt zelf praktisch nooit door dat ding gedood omdat ik gewoon mensen neer schiet voor ze de kans krijgen aan te leggen. En op lange afstand heb je meer skills nodig dan met een sniper.

[...]

Dat bedoel ik met huilebalk, zodra je door zo'n ding geraakt wordt meteen tanken dat iets voor noobs is.
-geen gelul. ik zie vaak genoeg van die baasjes op bazaar hun noobtube gebruiken op punt B. niet kijken of er wel/niet iemand staat maar gewoon schieten "en hopen" een kill te hebben. ik sta daar dan met me RPK en ben dood zonder hen gezien te hebben als ik net aan kom lopen. en dat ploft die naast me.

-schieten kan ik prima.

-geen huilebalk. ik kan ook wel MVP1 ribbon halen door constant met noobtube op plekken te schieten waar vaak mensen staan. mijn echt voldoening zal het niet geven gezien het zo simpel is.

ofwel:

Afbeeldingslocatie: http://www.ngcsuthesaint.com/wp-content/uploads/2011/11/NoobTube.jpg

niet dat ik er wakker van lig ofzo, maar ik blijf van mening dat de noobtube gebruikt word om mee te kunnen komen.. :P

[ Voor 8% gewijzigd door ikbengoofy op 16-12-2011 16:00 ]

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dan heb je het ook wel over een map zeg. Tuurlijk wordt hij veel gebruikt op Bazaar simpelweg omdat in die smalle gangen een M320 ideaal is. Iedereen ligt daar als een triest figuur in die gangen te campen, dan werkt zo'n wapen gewoon het beste. Snel granaat afvuren en iemand z'n dekking is weg. Als je daar niet zou liggen campen zou je er ook niet door neergeschoten worden.
Als jij eens goed gaat nadenken over de map in plaats van spray en pray rond te hoppen zou je niet neergeschoten worden. Niet in smalle gangetjes staan maar zorgen dat je de ruimte hebt, dan win je met gemak. Blijf bij muren vandaan en de splash is al een stuk minder sterk.

Voor mij is het heel simpel, als jij meer skills zou hebben en slimmer zou spelen dan zou je direct doorhebben dat een M320 enkel werkt tegenover de dommere spelers en geen enkele garantie voor succes is.

[ Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 16-12-2011 16:02 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Tsurany schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:00:
Ja dan heb je het ook wel over een map zeg. Tuurlijk wordt hij veel gebruikt op Bazaar simpelweg omdat in die smalle gangen een M320 ideaal is. Iedereen ligt daar als een triest figuur in die gangen te campen, dan werkt zo'n wapen gewoon het beste. Snel granaat afvuren en iemand z'n dekking is weg. Als je daar niet zou liggen campen zou je er ook niet door neergeschoten worden.
Als jij eens goed gaat nadenken over de map in plaats van spray en pray rond te hoppen zou je niet neergeschoten worden. Niet in smalle gangetjes staan maar zorgen dat je de ruimte hebt, dan win je met gemak. Blijf bij muren vandaan en de splash is al een stuk minder sterk.
Dat was ook voorbeeld. op bazaar loop in standaard om om van A naar C te komen of andersom. campen doe ik al helemaal niet al word je soms geforceerd ergens te blijven omdat er aan het einde van de gang een kudde noobtubers en RPGers klaar staan.

Ik ga ze altijd knifen in hun rug. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikbengoofy schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:57:
[...]

-geen gelul. ik zie vaak genoeg van die baasjes op bazaar hun noobtube gebruiken op punt B. niet kijken of er wel/niet iemand staat maar gewoon schieten "en hopen" een kill te hebben. ik sta daar dan met me RPK en ben dood zonder hen gezien te hebben als ik net aan kom lopen. en dat ploft die naast me.

-schieten kan ik prima.

-geen huilebalk. ik kan ook wel MVP1 ribbon halen door constant met noobtube op plekken te schieten waar vaak mensen staan. mijn echt voldoening zal het niet geven gezien het zo simpel is.

ofwel:

[afbeelding]
Ook jij bent weer zo'n doorsnee Call of Duty whiner.
Volgensmij zit je in het verkeerde topic, maat :/

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:04:
[...]

Ook jij bent weer zo'n doorsnee Call of Duty whiner.
Volgensmij zit je in het verkeerde topic, maat :/
je voorgevoel is kapot.

geen CoD op mijn pc :')

[ Voor 13% gewijzigd door ikbengoofy op 16-12-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

als ik 4 man mag poppen met een M320 (ik moet hem nog bij elkaar sparen) en me easy kills oplevert zal ik dat zeker niet laten. ;)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
RoyK schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:07:
als ik 4 man mag poppen met een M320 (ik moet hem nog bij elkaar sparen) en me easy kills oplevert zal ik dat zeker niet laten. ;)
dan mag je me vanavond poppen. als je maar eens komt gamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikbengoofy schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:07:
[...]

je voorgevoel is kapot.

denk het laatste, geen CoD op mijn pc :')
"Helaas je gaat niet door voor het koffieautomaat."
Sinds Battlefield 1942 al in het strijdveld van Battlefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we nu eens kappen met dat eindeloze "Je bent een whiner blah blah blah"/"Noobtube blah blah blah", iedereen heeft zijn of haar voorkeuren, laat het daar bij.

Lijkt wel een kindercreche hier soms, dacht toch dat het niveau iets hoger was, of heb ik het mis?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

ikbengoofy schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:09:
[...]

dan mag je me vanavond poppen. als je maar eens komt gamen :D
Vanavond na de Voice kom ik even knallen Goof. ik schuif het werk voor een avondje aan de kant. Dat heb ik mezelf beloofd! :) Ben jij er dan ook?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-10 16:43
ikbengoofy schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:07:
[...]

je voorgevoel is kapot.

geen CoD op mijn pc :')
Heb je zelf weleens met de M320 gespeeld? Aan je posts te zien heb je werkelijk geen idee waar je het over hebt.
Zoals jij het beschrijft kom je uit bij de m320 zoals de in cod was(/is?).
De m320 heeft lang niet zo'n grote blast radius als je denkt, je moet er daadwerkelijk mee richten wil je effectief zijn.
Ding is ook niet echt bedoeld om gewoon kills mee te maken. je moet hem gebruiken in bepaalde situaties: Iemand achter een muur, groepje enemies dicht op elkaar, kleine/smalle ruimtes.

Als je op hardcore speelt dan kan ik niet meepraten, dat speel ik niet. Kan me wel voorstellen dat de m320 op hardcore wat sterker is? Ook precies de reden waarom ik geen hardcore speel.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
RoyK schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:10:
[...]

Vanavond na de Voice kom ik even knallen Goof. ik schuif het werk voor een avondje aan de kant. Dat heb ik mezelf beloofd! :) Ben jij er dan ook?
yup deze keer wel. word leuk. we spelen wel citymaps infantry only. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Tsurany schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:00:
Voor mij is het heel simpel, als jij meer skills zou hebben en slimmer zou spelen dan zou je direct doorhebben dat een M320 enkel werkt tegenover de dommere spelers en geen enkele garantie voor succes is.
Dat maakt het ook zo een verdomd effectief wapen in CQC maps.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Back to karkand is echt top! Had alleen liever mashuur city dan gulf of oman erbij. Ouderwets met de blackhawk squads droppen en dood en verderf zaaien met de miniguns waar je nog een beetje beschut achter zat. Word nu regelmatig uit die Huey variant geschoten met een LMG. Ook de scout heli's word je zo uit geschoten. Ze hadden een unlock/perk voor bullet proof glas moeten maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 15:30

codex

Geen OpenAI agent :)

Een M320 is een stuk minder makkelijk op mee te killen dan een RPG, je moet wel weten wat je doet. Op afstand schieten is helemaal lastig, waar je met een RPG makkelijk een sniper op 2 a 300 meter kan raken kan je niet zo maar even een M320 kiezen en iedereen op grote afstanden raken. Het is geen MW2 waar je een tube met die explosive perk kan pakken en iedereen ik een straal van 5 meter van je inslag instant dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvheel
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:44
denk u !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:17:
Een M320 is een stuk minder makkelijk op mee te killen dan een RPG, je moet wel weten wat je doet. Op afstand schieten is helemaal lastig, waar je met een RPG makkelijk een sniper op 2 a 300 meter kan raken kan je niet zo maar even een M320 kiezen en iedereen op grote afstanden raken. Het is geen MW2 waar je een tube met die explosive perk kan pakken en iedereen ik een straal van 5 meter van je inslag instant dood is.
Met een RPG op 300 meter killen is nou ook niet bepaald makkelijk hoor. De drop daarvan is vele malen hoger dan die bij een sniper rifle. Zou het zeker lastiger noemen dan counter snipen op die range.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 15:14
Altijd dat gezeik over de M320 over dat het noob is. Zijn alleen de mensen die er door worden afgeschoten.
Maar is het niet zo wanneer iemand jou daarmee dood dat die dan al meer "skill" heeft dan jou. Instant kill met M320 is alleen op directe hit. In die tijd dat hij hiervoor moest aanleggen had je hem alleen neer moeten/kunnen schieten.

Heb zelf ook al een aantal keer de M320 gebruikt en het is zeer fijn wanneer je iemand achter een muurtje ziet staan dat je die muur weg kan schieten. Ben zelf ook vaak genoeg afgeschoten door dat ding. Maar om iemand dan noob te noemen vind ik niet.

En ja er zijn mappen waar het heel makkelijk mee is om kills mee te maken (bazaar/metro/seine). Maar je speelt Battlefield 3 en zoals de naam al zegt het is een battlefield.

Dan zou in een tank/jet/heli ook noob moeten zijn omdat die jou ook kunnen one shotten en jij hun niet (C4 niet mee gerekend).
En heb je geen zin om tegen M320 te vechten dan zoek je toch een leuke andere server op waar je wel je 1337 skills kan tonen om je e-penis te verhogen. Ik speel om te winnen en hoe ik er kom maakt niet uit.
"The art of war is simple enough. Find out where your enemy is. Get at him as soon as you can. Strike him as hard as you can, and keep moving on."
- Ulysses S. Grant

"All's fair in love and war"
- Francis Edwards

"In war there is no substitute for victory"
- General Douglas MacArthur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:55
ikbengoofy schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:57:
[...]
niet dat ik er wakker van lig ofzo, maar ik blijf van mening dat de noobtube gebruikt word om mee te kunnen komen.. :P
Noobtube is effectief omdat idioten op een kluitje gaan staan. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

itsleon schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:34:
Altijd dat gezeik over de M320 over dat het noob is.
"The art of war is simple enough. Find out where your enemy is. Get at him as soon as you can. Strike him as hard as you can, and keep moving on."
- Ulysses S. Grant

"All's fair in love and war"
- Francis Edwards

"In war there is no substitute for victory"
- General Douglas MacArthur
[/quote]

Ik ging ook eens met de M320 aan de gang op een server waar de admin aangaf dat alles ok was, ik durf dat ding of de RPG in TDM veelal niet eens te trekken.

En dat is natuurlijk geleuter. Als mensen nou echt zitten te exploiten, dan is het wat anders. Maar hoe vaak mensen gewoon kicken omdat ze iets niet aanstaat is echt belachelijk. Ik hoop dat ze filters in gaan bouwen voor zulke admins, dan hoeven ze niet zo te zeuren en kan je zelf dergelijke dingen voorkomen.

De helft van de tijd kon ik met m'n oude manne reactietijd trouwens de M320-er nog doden voordat de nade mij raakt. En na zelf ermee te spelen leek het mij dat je evenveel skill nodig hebt om met de M320 te spelen, behalve dat je natuurlijk in bepaalde situaties voordeel hebt. Een autoshotgun met explosive rounds vind ik trouwens nog steeds veel gevaarlijker...

Ben het helemaal met itsleon eens, ALLES mag in oorlog van soldaat tot soldaat. Loop je vaak tegen claymores aan? Neem ze zelf ook mee en neem je wraak. Een beetje aanpassingsvermogen mag best gevraagd worden van een speler toch? Je kunt wel als je met heli's en tanks belegerd wordt vasthouden aan je F2000, maar dan ben je niet slim bezig. Gewoon een beetje zoals in een RTS counteren en je doet je team als snel een veel groter plezier.

Maar goed, wat weet iemand met een 230 SPM en negatieve K/D ratio ervan huh?

[ Voor 11% gewijzigd door djunicron op 16-12-2011 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Cardinal schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:37:
[...]

Noobtube is effectief omdat idioten op een kluitje gaan staan. >:)
Op bepaalde mappen heb je zelfs haast geen keuze om anders dan de M320 of RPG te gebruiken, vooral Metro op Conquest mode. Vaak hebben de russen de middelste basis en staan bij de roltrappen te campen. Elke keer als je dan omhoog loopt word je zo afgeknalt. Je kunt dan dus weinig anders doen dan met de met granaten, de M320 en RPG wat omhoog jassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ihre
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 09:36
Hoe zit het nou met de CITV Station voor MBT dan? Er is geen 13e unlock meer, toch kan ik bij andere mensen in een 3e seat zitten (zelf ook, als ik F3 indruk). Andere lui zonder de CITV unlocked (pre-patch) kunnen ook niet naar een 3e seat switchen.

En als ik dan bij iemand met een Guided Shell in een tank zit, en target spot, wil die vaak niet schieten ofzo. De loop v/d tank maakt wel de beweging dat 'ie schiet, er wordt alleen geen shell afgeschoten...

How does this work?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

ThomasG schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:58:
[...]
Op bepaalde mappen heb je zelfs haast geen keuze om anders dan de M320 of RPG te gebruiken, vooral Metro op Conquest mode. Vaak hebben de russen de middelste basis en staan bij de roltrappen te campen. Elke keer als je dan omhoog loopt word je zo afgeknalt. Je kunt dan dus weinig anders doen dan met de met granaten, de M320 en RPG wat omhoog jassen.
Meer meerdere personen een nade gooien en doordrukken.

Gelukkig kan je 1 vs 3 niets uithalen, (of weinig) het is niet de bedoeling dat de gemiddelde speler zomaar even zich overal doorheen kan drukken. Als je een overmacht tegenkomt aan blijven vallen is geen goede keuze, je kunt beter zelf met een overmacht aan komen zetten.

Je gaat met SC2 toch ook niet een basis met 4 stalkers op de ramp aanvallen met 2 marines?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Ik heb een hele irritante bug met de choppers in bf3, ik heb nagevraagd en meer mensen schijnen er last van te hebben. Soms dan valt je input gewoon weg, dus dan stort je neer maar voordat je het in de gaten hebt dat het die bug is duurd wel 4 of 5 seconde maar als je dan net tussen gebouwen door vliegt kan dit erg irritant zijn! Iemand hier ook last van? Ik heb het alleen bij de choppers, jet tank ect werkt prima ook nooit last gehad daarvan bij een ander spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:40
ihre schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:59:
Hoe zit het nou met de CITV Station voor MBT dan? Er is geen 13e unlock meer, toch kan ik bij andere mensen in een 3e seat zitten (zelf ook, als ik F3 indruk). Andere lui zonder de CITV unlocked (pre-patch) kunnen ook niet naar een 3e seat switchen.

En als ik dan bij iemand met een Guided Shell in een tank zit, en target spot, wil die vaak niet schieten ofzo. De loop v/d tank maakt wel de beweging dat 'ie schiet, er wordt alleen geen shell afgeschoten...

How does this work?!
Als je alleen de loop ff ziet bewegen is er idd iets mis. Je moet met de citv eerst locken, dan moet de schutter ook op datzelfde target locken (zijn lock bereik is minder dan de citv, heb al vaak zitten roepen "schiet nou man" terwijl het niet kon). En dan is het byebye heli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-10 16:48

Fresh

nee is nee

Solictice schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:51:
Welke shotguns zijn eigenlijk fullauto?
k dacht dat in BF2 die DAO-12 ook fullauto was, maar blijkbaar niet.
nee was altijd al semi-auto. Kijk maar: http://battlefield.wikia.com/wiki/DAO-12

[ Voor 9% gewijzigd door Fresh op 16-12-2011 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga maar eens noobtuben/RPG spammen op een Franse server. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bloodlynx schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 17:15:
Ik heb een hele irritante bug met de choppers in bf3, ik heb nagevraagd en meer mensen schijnen er last van te hebben. Soms dan valt je input gewoon weg, dus dan stort je neer maar voordat je het in de gaten hebt dat het die bug is duurd wel 4 of 5 seconde maar als je dan net tussen gebouwen door vliegt kan dit erg irritant zijn! Iemand hier ook last van? Ik heb het alleen bij de choppers, jet tank ect werkt prima ook nooit last gehad daarvan bij een ander spel.
Daar heb ik dan weer geen last van. Wel lock ik soms AA-misles of guided missles en dan weigert ie gewoon om te vuren. Lock valt weg en ik mag weer opnieuw beginnen. In die tijd blijft de crosshair gewoon op het target, dus daar ligt het niet aan. Erg vervelend in een chopper-battle, elke seconde is dan cruciaal.

Ik bedenk me trouwens dat ik wel eens inputproblemen heb als infantry. Stop ik opeens met lopen en moet ik W eerst loslaten voordat ik weer kan lopen. Ook vrij frustrerend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 23-09 14:00
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 17:28:
[...]
Daar heb ik dan weer geen last van. Wel lock ik soms AA-misles of guided missles en dan weigert ie gewoon om te vuren. Lock valt weg en ik mag weer opnieuw beginnen. In die tijd blijft de crosshair gewoon op het target, dus daar ligt het niet aan. Erg vervelend in een chopper-battle, elke seconde is dan cruciaal.

Ik bedenk me trouwens dat ik wel eens inputproblemen heb als infantry. Stop ik opeens met lopen en moet ik W eerst loslaten voordat ik weer kan lopen. Ook vrij frustrerend :P
Steker nog, ik heb geregeld gehad dat ik m'n stinger gelocked had, vuurde, de missle een paar meter vloog en vervolgens gewoon verdween. Kreeg hem ook gewoon weer terug als ammo zijnde, maar wel moeten herladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
ikbengoofy schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:36:
[...]

ok thnx, even de GoT 64 uit me favo's halen :)

[...]

omgekeerde wereld. gewoon iemand neerschieten op reflex en richten is voor een hoop mensen niet weggelegd omdat ze daar te slecht voor zijn. Dus pakken ze als compensatie een 320 om toch aan hun kills te komen. want zodra je een beetje kan richten met dat ding (wat niet moeilijk is) is het idd 1 shot kill al schiet je 2 tot 3 meter naast hem.

Dus een echte huilebalk voel ik me niet, aangezien het mij zo vaak gebeurd dat ik 1 tegen 1 ik hem heb, en hij mij met zijn n00btube.

n00btube = voor mensen die met een normaal wapen te lomp schieten om kills te maken. kan ik er niks anders van maken. enkel als iemand in een gebouw zit kan ik het me goed indenken dat je hem gebruikt.
Loop niet zo triest te janken. De M320 zit in de game, deal with it.

Er zijn zat mogelijkheden om hem te counteren.

Daarnaast is het een ideaal om een leeg magazijn aan te vullen met een M320. Zeker als je tegenstander wegduikt. Heerlijk apparaat.

Dat heeft niks meet N00B -|- |_| |3 E te maken, maar meer met slim spelen. Jij vindt dat ik zou moeten wachten totdat hij zich weer laat zien? Nope, geen tijd voor. Neerhalen die muur!

Ik heb 5100 kills, waarvan 210 met de M320. Daarnaast heb ik 2700 deaths door ongeveer 20 M320's ofzo. Het ligt toch echt aan jezelf dat je hierdoor gekilled wordt. Ik heb hier totaal geen last van. Speel sowieso geen Metro, dat is vragen om problemen.

Don't blame the game...blame yourself :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
http://battlelog.battlefi...00-Tickets-Noobs-Welcome/

Niet mijn server maar net wel even een paar assignments gehaald... Anything goes inclusief tuben, knifen, en weet ik veel wat.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:18
Wat zijn die mappen toch slecht gebalanceerd kwa vehicles.

Geen AA, terwijl er gewoon bergen met jets en choppers rondvliegen, bovendien zat ik net rush op Golf of Oman te spelen en daar hadden wij bij de 3de set sites, dus geen tank. De enemy natuurlijk wel en met een gapend gat tussen de spawn en bomb sites is het gewoon rapefest a gogo.

De maps zijn duidelijk totaal niet gebaseerd voor rush en konden ze dus beter weglaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
MAX3400 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 18:15:
http://battlelog.battlefi...00-Tickets-Noobs-Welcome/

Niet mijn server maar net wel even een paar assignments gehaald... Anything goes inclusief tuben, knifen, en weet ik veel wat.
Gek dat je via die link de server niet aan je favo's kan toevoegen. Er moet nog een hoop aan Battlelog gedaan worden.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

rickyy schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:12:
[...]

Gek dat je via die link de server niet aan je favo's kan toevoegen. Er moet nog een hoop aan Battlelog gedaan worden.
Aan de linkerkant onder de naam kan je hem toevoegen. ;)

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Yorin schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:16:
[...]

Aan de linkerkant onder de naam kan je hem toevoegen. ;)
Fijn. Was niet ingelogd, dus het stond er niet. 8)7

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die de DLC van origin b2k al kunnen downloaden en spelen ?
Kan hem nog niet downloaden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:37:
Als je BF3 up-to-date is heb je het al gedownload. Verder even zoeken naar wat precies het probleem is. Even uitloggen uit Battlelog, Origin afsluiten, de brower sluiten en opnieuw starten kan ook helpen.

Ik wou het spel deze week al kopen maar iDeal werkt niet met Origin bij mij. Heb vanalles geprobeerd en ook met support gechat, niets heeft geholpen. Net maar via Paypall gekocht en dat werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:37:
Verwijderd in "[PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - deel 7" + MAX3400 in "[PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - deel 7"

Geen idee; had je al kunnen kopen?

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 16-12-2011 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Hogader schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 18:29:
Wat zijn die mappen toch slecht gebalanceerd kwa vehicles.

Geen AA, terwijl er gewoon bergen met jets en choppers rondvliegen, bovendien zat ik net rush op Golf of Oman te spelen en daar hadden wij bij de 3de set sites, dus geen tank. De enemy natuurlijk wel en met een gapend gat tussen de spawn en bomb sites is het gewoon rapefest a gogo.

De maps zijn duidelijk totaal niet gebaseerd voor rush en konden ze dus beter weglaten.
Zwaar oneens, ik vind het juist hele goede rush maps. Je hebt veel meer ruimte om te flanken dan bij andere rush maps. Er zijn op rush iig helemaal niet veel air assets (al hebben ze die helis wel behoorlijk geboost, maar wat soflams+javs lossen dat wel op). En nu ken ik niet elke spawn uit mijn hoofd, maar als jullie geen armor hadden dan hadden jullie je armor aan tegenstander gegeven, ja dat is niet handig voor je kansen. Als het alleen een tank verschil is, je hebt zat mogelijkheden om te flanken, dan is een tank ineens stuk minder effectief.

Kan zijn dat tegenstander tank had en jullie enkel IFVs, gewoon met smoke naar dekking rijden en vanaf de zijkant support fire geven. Als de tegenstander compleet in positie is en jullie helemaal weggedrukt zijn, ja dan wordt het lastig, maar dat is gewoon omdat je team te slecht is.

[ Voor 11% gewijzigd door Sissors op 16-12-2011 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is je sniper rifle niet meer accurate als supressed bent ofzo? 3 keer achter elkaar een schot gemist op 1 gast recht voor mijn neus, en ik raakte hem echt wel (we zaten beiden ducked)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
Zou deze server in de beginpost bijgevoegd kunnen worden? We missen vaak wat skilled players hierin :)

http://battlelog.battlefi...Back-to-Karkand-included/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:22

mrc4nl

Procrastinatie expert

Icepegel schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 00:02:
Zou deze server in de beginpost bijgevoegd kunnen worden? We missen vaak wat skilled players hierin :)

http://battlelog.battlefi...Back-to-Karkand-included/
stuur een dm naar de ts zou ik zou zeggen.
moet ik ook nog ff doen. de ace-army servers zijn nu b2k geworden

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 17:28:
[...]
Dit had ik dus ook, maar dit had bij mij een hardware oorzaak. Blijkbaar is BF3 gevoeliger voor input, of anders ingesteld dan andere spellen iig. Bij mij heeft het geholpen om de draadloze ontvanger van mijn tobo anders te positioneren. Hierdoor denk ik dat de ontvangst verbeterde en sindsdien heb ik er geen last van. Had het ook echt alleen in BF3, misschien dat het ook bij jou helpt.

[ Voor 18% gewijzigd door shenr op 17-12-2011 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ihre
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 09:36
CopyCatz schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 17:18:
[...]

Als je alleen de loop ff ziet bewegen is er idd iets mis. Je moet met de citv eerst locken, dan moet de schutter ook op datzelfde target locken (zijn lock bereik is minder dan de citv, heb al vaak zitten roepen "schiet nou man" terwijl het niet kon). En dan is het byebye heli.
Haha ja t lukt me nu, Soflam op Wake Island richting C geaimed en toen in een tank met guided shell gaan zitten, dat werkte prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
ahaa.. de perfecte vehicle gevonden om te slopen met de repair torch: de AMTRAC - volgens mij de enige vehicle die altijd "enemy vehicle" blijft, ook als er niemand in zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-08 10:57
_/-\o_ AMTRAC. En ik maar als een gek achter bemande voertuigen aanrennen. Kijk je ineens in de loop van een tank. Voelde me net een Looney Tune ;w

Een manneke ombrengen met de torch gaat erg makkelijk. Op Caspian Border liep iemand ergens alleen, ik erachteraan. Normaal kom ik dan voor je dogtag. Deze keer maar eens torchen, 2 sec en weer een assignment binnen. Een uur later iemand die dat bij mij probeerde terwijl ik achter de SOFLAMM lag. Hij joh, heb je mijn G18 al gezien >:)

BTW, die F-35 blijft een onding, alsof je met een baksteen vliegt. Dan maar een SU-35BM confisceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User321 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 02:55:
ahaa.. de perfecte vehicle gevonden om te slopen met de repair torch: de AMTRAC - volgens mij de enige vehicle die altijd "enemy vehicle" blijft, ook als er niemand in zit :)
Ja. Of een spawn beacon/mortar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 03:41:
[...]
Ja. Of een spawn beacon/mortar. :P
nee want da's "enemy equipment" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User321 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 04:31:
[...]

nee want da's "enemy equipment" :P
In Zweden worden mensen kennelijk vervoerd met die apparaten. Want ze tellen mee.

Nou moet ik bekennen dit alleen op de Xbox getest te hebben. Nog niet met assignments op de PC bezig geweest. Het zal echter wel hetzelfde werken.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2011 04:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 04:51:
[...]
In Zweden worden mensen kennelijk vervoerd met die apparaten. Want ze tellen mee.

Nou moet ik bekennen dit alleen op de Xbox getest te hebben. Nog niet met assignments op de PC bezig geweest. Het zal echter wel hetzelfde werken.
hmm.. ergens wel logisch dat een mortar als vehicle in de game code zit.. verklaart ook gelijk waarom je die ventjes nooit fatsoenlijk kan knifen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-10 07:18

SG

SG surft naar info hardewaren

Op de PS3 zie ik ook staan als je KIa en dan door wie.

The Mortar Driver.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:54
nukom schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 03:41:
BTW, die F-35 blijft een onding, alsof je met een baksteen vliegt. Dan maar een SU-35BM confisceren.
Ik ben zelf niet zo'n goede piloot maar zag gister iemand op wake met die F-35 en die zweefde rustig een meter of 30 boven de grond en struinde zo het eiland af. Zag hem allerlei vijandelijk gespuis neermaaien dus ik denk dat het in de juiste handen best een goed apparaat is.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
nukom schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 03:41:
Word! Eerste wat ik doe op Wake Island is met een bootje naar C gaan en hopen dat er nog een Flanker staat, of weer spawnt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

JohnnyV76 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 08:32:
[...]

Ik ben zelf niet zo'n goede piloot maar zag gister iemand op wake met die F-35 en die zweefde rustig een meter of 30 boven de grond en struinde zo het eiland af. Zag hem allerlei vijandelijk gespuis neermaaien dus ik denk dat het in de juiste handen best een goed apparaat is.
is het ook. maar als je stilstaat ben je een gemakkelijk doelwit .
Alleen handig als je geen vijandige vliegtuigen hebt.

En btw, de Su 34 op wake Island valt met 10 km/u nog steeds niet uit de lucht
Dat hebben ze kunstmatig gedaan om de verschillen met de f 35 te compenseren.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Dè mka1 (jackhammer) was in bf2 wel full auto.
Heb m nog niet vrij gespeeld . Weet het dus niet zeker.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
JohnnyV76 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 08:32:
[...]
Het is een vliegtuig, geen helikopter 8)7

Maar hij gaat ook veel te snel (dus bij een nog te hoge snelheid) naar hover mode, je kan daardoor nauwelijks bochten draaien, omdat je zowat stil valt. Ik vind die flanker toch een stuk fijner!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
mrc4nl schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 10:42:
[...]

Dè mka1 (jackhammer) was in bf2 wel full auto.
Heb m nog niet vrij gespeeld . Weet het dus niet zeker.
Jackhammer is inderdaad full auto, en alleen maar full auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Laatst online: 07-10 20:26

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Tk55 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 10:45:
[...]

Het is een vliegtuig, geen helikopter 8)7

Maar hij gaat ook veel te snel (dus bij een nog te hoge snelheid) naar hover mode, je kan daardoor nauwelijks bochten draaien, omdat je zowat stil valt. Ik vind die flanker toch een stuk fijner!
Is die hovermode automatisch of een toggle? Want als het automatisch is dan is het meteen duidelijk waarom het een kutding is :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie veel servers die Sharqi uit de rotation gehaald hebben, cant blame em :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de 15 potjes SQDM 1 gewonnen.. Als deze game mode nou nog leuk was om te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magiciano
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 20:06
Waar kan je servers reporten die zich niet aan de regels houden? Net weer gekickt onder het motto "Making room for members".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Laatst online: 07-10 20:26

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Magiciano schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 11:09:
Waar kan je servers reporten die zich niet aan de regels houden? Net weer gekickt onder het motto "Making room for members".
Volgens mij een jammerlijke maar vrij normale regel dat als een clan voor een server betaald dat ze dan voorrang krijgen op hun eigen server. En zolang dat nog niet automatisch werkt moet het handmatig. Lullig, maar het zij zo :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Laatst online: 29-05-2023
Ik werd een aantal dagen geleden ook gekicked op een Duitse 24/7 Wake servermet de melding "making room for members".
Volgens mij was de admin gewoon kwaad omdat ik zijn chopper 3x had gekilled met mijn tank :P.
Ik wilde die server toen ook reporten maar zag de server niet in de history staan.

EDIT: Op het moment dat een 64player server 48 spelers heeft als je net bent gejoined dan is het wel vreemd dat ze jou veel later gaan kicken om ruimte te maken voor members, kick dan de laatst gejoinde spelers ofzo.
In mijn geval had de server nog 4 vrije slots en de ronde was bijna voorbij, dat is echt zuur als je een goed potje speelt en dan net voor het einde een zinloze kick dus weg punten.

[ Voor 40% gewijzigd door dutch_warrior op 17-12-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magiciano
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 20:06
MazeMouse schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 11:14:
[...]

Volgens mij een jammerlijke maar vrij normale regel dat als een clan voor een server betaald dat ze dan voorrang krijgen op hun eigen server. En zolang dat nog niet automatisch werkt moet het handmatig. Lullig, maar het zij zo :)
Inderdaad jammer want de progress die je in dat potje haalt ben je gewoon compleet kwijt. Hoopte dat dit net als "No RPG on inf" een beperking was op de regels van EA/DICE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:06
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 10:58:
Ik zie veel servers die Sharqi uit de rotation gehaald hebben, cant blame em :P
Hoezo? Vind het de leukste map van de 4 nieuwe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
MazeMouse schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 10:58:
[...]
Is die hovermode automatisch of een toggle? Want als het automatisch is dan is het meteen duidelijk waarom het een kutding is :)
Automatisch, echt waardeloos dus. Maar volgens mij was het in BF2 ook automatisch maar daar werkte het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04:38
MazeMouse schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 10:58:
[...]

w indrukken en dan besturen als een heli ben nu oefenen. Die F35 is tetraag als die AAtank je ziet ben je de lul F35 heeft teweinig boost en de vijandige jet kan beter bewegen zo i zo F35 is een lastig ding om goed controle over tekrijgen.

[ Voor 22% gewijzigd door goosche op 17-12-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukeh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 01:33

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

Ik zie vrijwel geen volle servers meer in bij battlelog bij multiplayer servers.. stuk of 2 that's it. iemand hier meer last van? of is de game nu vrijwel niet meer populated door al die problemen ? :s

Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

goosche schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 11:45:
[...]

w indrukken en dan besturen als een heli ben nu oefenen. Die F35 is tetraag als die AAtank je ziet ben je de lul F35 heeft teweinig boost en de vijandige jet kan beter bewegen zo i zo F35 is een lastig ding om goed controle over tekrijgen.
Ik zou S indrukken, dan gaat het hoveren iets beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-10 11:19
Dukeh schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 11:46:
Ik zie vrijwel geen volle servers meer in bij battlelog bij multiplayer servers.. stuk of 2 that's it. iemand hier meer last van? of is de game nu vrijwel niet meer populated door al die problemen ? :s
Servers liggen er weer uit volgens mij :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Karkand is vaak een waar snipefest. Net ff een half uurtje gespeeld en ben bijna alleen door snipers neergemaaid :{

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik zat net in een B2K server met 64 spelers. Wordt het plotseling Wake Island op rush, dat is echt niet leuk meer. Het is gewoon een groot chokepoint omdat het eiland eigenlijk te smal is. Geen aanrader is dat, ik vermaak me echter prima met de B2K maps op conquest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pred87 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 11:42:
[...]

Hoezo? Vind het de leukste map van de 4 nieuwe...
Helirape denk ik. Dat is iig waarom ik nooit die map speel. Je kan er echt niks tegen doen. Nee, ook geen SOFLAM want die wordt meteen gespot en geraped :( En begin niet over stingers, die dingen zijn echt waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Je moet ook geen 64p rush spelen, gewoon 24 of 32 en hij is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:26:
Nee liever niet, veels te veel voertuigen dan op te weinig inf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik battlefield 3 back to karkand speel, komen vaak de punten om de nieuwe wapens te unlocken er niet bij. Ranked staat overigens op on.

Iemand hier enig idee hoe dat kan? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vick291
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-09 20:40
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:42:
Als ik battlefield 3 back to karkand speel, komen vaak de punten om de nieuwe wapens te unlocken er niet bij. Ranked staat overigens op on.

Iemand hier enig idee hoe dat kan? :O
speel je wel de goede class? voor sniper moet je bijvoorbeeld 5 knifekills maken, maar dan wel terwijl je sniper bent, snap je?

anders zou ik niet weten wat het probleem is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vick291 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:48:
[...]

speel je wel de goede class? voor sniper moet je bijvoorbeeld 5 knifekills maken, maar dan wel terwijl je sniper bent, snap je?

Oké, ik dacht gewoon dat het ging zoals het normale met de wapens unlocken, dus gewoon met je aantal punten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
vick291 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:48:
[...]

Not true, maakt niet uit welke class je bent tijdens de assignments. Repair tool kan natuurlijk alleen met Engineer, maar headshots, suppression assists, knife kills kun je met iedere class doen.

En Thijs, weet je zeker dat het er niet bij geteld wordt? Kijk eens op BF3Stats.com, daar wordt alles direct geüpdate, op Battlelog kan het soms even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:50:
[...]

Not true, maakt niet uit welke class je bent tijdens de assignments. Repair tool kan natuurlijk alleen met Engineer, maar headshots, suppression assists, knife kills kun je met iedere class doen.

En Thijs, weet je zeker dat het er niet bij geteld wordt? Kijk eens op BF3Stats.com, daar wordt alles direct geüpdate, op Battlelog kan het soms even duren.
Zie mijn post hierboven. Bedankt voor het antwoord. =)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2011 12:51 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:06
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:26:
[...]

Helirape denk ik. Dat is iig waarom ik nooit die map speel. Je kan er echt niks tegen doen. Nee, ook geen SOFLAM want die wordt meteen gespot en geraped :( En begin niet over stingers, die dingen zijn echt waardeloos.
Nog niet zon last van gehad. Zelf 2 keer gevlolgen op die map en binnen 30 sec neergehaald door javelin. Ligt aan de teams waar je in zit I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:43
Een vraagje. Ik speel regelmatig als Assault, en tot nu toe kon ik het wel vinden met de PP2000. Nu begin ik ben ik net rank 17 en ik vind het geweer toch niet meer zo fijn. Ik heb al wel een M416 unlocked, maar ook deze vind ik niet echt fijn. Voorheen speelde ik altijd shooters als MW series / counterstrike. (uiteraard spelen deze heel anders, dat weet ik). Maar toch probeer ik enigszins een geweer te vinden dat ongeveer op dezelfde manier speelt. Bij CS gebruikte ik vaak een ak47 / m4a16(als ik mij niet vergis) en mw ook vaak een m4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Ashy schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 13:00:
Een vraagje. Ik speel regelmatig als Assault, en tot nu toe kon ik het wel vinden met de PP2000. Nu begin ik ben ik net rank 17 en ik vind het geweer toch niet meer zo fijn.
Startpost al gelezen over de wapenstatistieken? En rang 17 zegt weinig; ik kan hierdoor niet zien welke wapens je al unlocked hebt maar bij 89K aan Assault-score krijg je een M16A4. Of je kan Co-Op spelen een half uur en de KH2002 krijgen.
Sagaris schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:50:
[...]

Vreemd, BF3stats.com is bij mij juist veeeeel trager dan Battlelog. Zolang ik een rondje op een server netjes afmaak, heeft Battlelog binnen 1 minuut alles bijgewerkt; bf3stats.com moet ik vaak na 12 uur handmatig op Update klikken.

En dan algemeen, voor de personen die B2K hebben en Engineer spelen... De G53 is echt lethal, zeker op langere afstanden. Ondertussen 149 kills gemaakt bij een accuracy van bijna 22% en dat op een onoverzichtelijke map als 64-player Metro Conquest.

[ Voor 45% gewijzigd door MAX3400 op 17-12-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashy schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 13:00:
Een vraagje. Ik speel regelmatig als Assault, en tot nu toe kon ik het wel vinden met de PP2000. Nu begin ik ben ik net rank 17 en ik vind het geweer toch niet meer zo fijn. Ik heb al wel een M416 unlocked, maar ook deze vind ik niet echt fijn. Voorheen speelde ik altijd shooters als MW series / counterstrike. (uiteraard spelen deze heel anders, dat weet ik). Maar toch probeer ik enigszins een geweer te vinden dat ongeveer op dezelfde manier speelt. Bij CS gebruikte ik vaak een ak47 / m4a16(als ik mij niet vergis) en mw ook vaak een m4.
Ik ben zelf lv40 en gebruik eigenlijk vooral de M16a4/a3 en de AK-74. De andere wapens vind ik totaal niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Ah, ik heb even goed gekeken en ik heb nu de M416, niet de M16A4. De M16A4 zou een stuk fijner moeten zijn dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Ashy schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 13:15:
Ah, ik heb even goed gekeken en ik heb nu de M416, niet de M16A4. De M16A4 zou een stuk fijner moeten zijn dus?
Ja en nee... Het is wat je zelf het fijnste vindt spelen. Ik ben zelf namelijk iemand die alleen maar burst-modes speelt met zijn wapen. Hierdoor kan ik met bijna elk wapen wel overweg, zeker als ik de Foregrip erbij unlocked hebt.

Speel je veel close combat, dan zou ik doorspelen tot je de FAMAS of F2000 hebt, speel je tactischer en wat grotere maps, dan is de M16-variant fijn spelen of eventueel de G3.

Normaal loop ik als Engineer altijd rond met een burst-wapen, Foregrip, Supressor en 1x of 4x scope (afhankelijk van de grootte van de map); geen centje pijn en al bijna 5700 kills gemaakt.

/edit: post eens je battlelog-linkje voor jouw soldaat...

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 17-12-2011 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
MAX3400 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 13:10:
Vreemd, BF3stats.com is bij mij juist veeeeel trager dan Battlelog. Zolang ik een rondje op een server netjes afmaak, heeft Battlelog binnen 1 minuut alles bijgewerkt; bf3stats.com moet ik vaak na 12 uur handmatig op Update klikken.
Grappig, heb bijvoorbeeld voor de MK3A1 via BF3Stats.com mijn gespeelde tijd op Sharqi en Oman bijgehouden. Steeds na afloop van een ronde alttabben naar de website, op Update drukken en alles was direct geüpdate.
Het komt soms ook voor dat ik geen Battle Report van een match krijg en dus Battlelog die gegevens ook niet direct doorkrijgt, kijk ik echter dan op BF3Stats.com is het wel allemaal geüpdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
furby-killer schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:26:
Ja ik zat blijkbaar in een server met game mode rotation. Speel ik wel vaker in maar dan wel op 32 spelers. 64 spelers met Rush werkt gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Sagaris schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 13:21:
[...]

... kijk ik echter dan op BF3Stats.com is het wel allemaal geüpdate.
Ja maar, jij bent 1337... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
MAX3400 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 13:17:
[...]

Ja en nee... Het is wat je zelf het fijnste vindt spelen. Ik ben zelf namelijk iemand die alleen maar burst-modes speelt met zijn wapen. Hierdoor kan ik met bijna elk wapen wel overweg, zeker als ik de Foregrip erbij unlocked hebt.

Speel je veel close combat, dan zou ik doorspelen tot je de FAMAS of F2000 hebt, speel je tactischer en wat grotere maps, dan is de M16-variant fijn spelen of eventueel de G3.

Normaal loop ik als Engineer altijd rond met een burst-wapen, Foregrip, Supressor en 1x of 4x scope (afhankelijk van de grootte van de map); geen centje pijn en al bijna 5700 kills gemaakt.

/edit: post eens je battlelog-linkje voor jouw soldaat...
Oke.

http://battlelog.battlefi...195/pc/#!/bf3/user/ashyx/

Ik moet eerlijk toegeven dat ik wat moeite heb met BF3. De aanwezigheid van tanks / choppers en jets voegt een nieuwe dimensie toe wat er voor zorgt dat ik een andere speelstijl moet aannemen, in vergelijking met de andere shooters die ik heb gespeeld. In games als MW / CS kwam ik vaak beter uit de verf qua Kill / Deaths ratio. 1.8/1 was nog wel te halen, maar bij BF3 is het eerder andersom een gewoonte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Even gekeken; pak de FAMAS, speel alleen Conquest Maps zoals Bazhaar, Tehran en Metro (32 spelers max) en zorg dat je ook vlaggen pakt, verdedigt en mensen doodschiet. Dan kom je snel aan je Assault punten voor de M16's en kan je daarmee maps gaan doen waar meer voertuigen zijn, denk ik zo.

Oh, en specialiseer je; je hebt voor elke klasse wel wat punten maar zo is het unlocken van wapens en perks wat traag... Speel 1 of 2 klassen afhankelijk van de maps :)

[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 17-12-2011 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sieuwe
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-10 14:27
Ik logde deze ochtend in en zag dat m'n stats terug op nul stonden. Na contact met EA volgend bericht:
Treta:
Please be informed that it is due to temporary issue in the servers that you are not able to see the stats.
Treta:
I would request you to please be patient and wait.
Treta:
Your stats will automatically be updated.
Treta:
Please be informed that it is due to temporary issue in the servers that you are not able to see the stats.
Treta:
I would request you to please be patient and wait.
Treta:
Your stats will automatically be updated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Ja, en?

Wel vreemd dat je deze melding krijgt; heb net de stats van al mijn vriendjes doorgenomen en geen rare melding gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preau schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 13:21:
[...]

Ja ik zat blijkbaar in een server met game mode rotation. Speel ik wel vaker in maar dan wel op 32 spelers. 64 spelers met Rush werkt gewoon niet.
Een van de ontwikkelaars heeft ook toegegeven dat DICE niet kan instaan voor de gameplay op 64 player rush servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demon326
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-10 12:21
Afbeeldingslocatie: http://img15.imageshack.us/img15/1079/bf3captured34232312312.jpg

Een hint naar BF2143 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Kan ook een random nummer zijn (alhoewel ik dat betwijfel), of een hint naar een uitbreidingspakket voor BF3. Speculatie ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:44
Dit:

http://forums.electronica...54-hit-detection-now.html

en het gebrek aan teamwork maken BF3 een frustrerend spel voor mij.

Vooral na de B2K expansie en de laatste patch is de gameplay en de hitreg enorm verslechterd. Het ene potje schiet je iemand met een Famas met een kogel dood, het andere potje pomp je een heel magazijn recht in de mik en lopen ze gewoon door en wordt je afgeknald.

Het is net gokken nu, zo frustrerend af en toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jovas schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 14:27:
Dit:

http://forums.electronica...54-hit-detection-now.html

en het gebrek aan teamwork maken BF3 een frustrerend spel voor mij.

Vooral na de B2K expansie en de laatste patch is de gameplay en de hitreg enorm verslechterd. Het ene potje schiet je iemand met een Famas met een kogel dood, het andere potje pomp je een heel magazijn recht in de mik en lopen ze gewoon door en wordt je afgeknald.

Het is net gokken nu, zo frustrerend af en toe!
idd, mede daarom gebruik ik nooit m203 buckshot meer, je mist altijd van dichtbij ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:44
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 14:31:
[...]

idd, mede daarom gebruik ik nooit m203 buckshot meer, je mist altijd van dichtbij ;(
Oh dat is inderdaad ook een heel goed voorbeeld, ik dacht wel even die 50 underslang grenade kills te halen..
Pagina: 1 ... 8 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.