[b][message=37335360,noline]. Ik had in het half uurtje het idee dat het een waar sniper paradijs is. Ik spotte regelmatig snipers op daken die voor mij out of rage waren en als ik er op ging schieten ik zelf een target werd voor andere tegenstanders. Het lijkt er ook op dat ze vanaf bepaalde daken een goede sniper de hele map kan bestrijken. De mist stak hier een stokje voor waardoor de gevechten wat lokaler waren. Zo zat ik vast op de brug. Ik kon niet oversteken omdat 3 snipers op een gebouw bijna aan de andere kant van de map de brug in hun broekzak hadden.
Idd, maar een groot voordeel is dat je nu alle gebouwen kapot kan schieten. Heb je ook geen snipers meer op daken
En er zijn veel counters in de normal mode. Killcam/highlight op de map/gebouw kapot schieten met een tank of rpg. Gewoon in zig zagjes rennen helpt vaak genoeg om ze te kunnen flanken.
Kharkand op HC waarbij je alleen op de SL kan spawnen, geen killcam hebt, en geen health regen komt aardig dicht in de buurt van bf2. Alleen no een overzichtelijke minimap....
Trouwens on a sidenote; Als je met een snipert je adem in houd om te stabiliseren; is er een vertraging dat je niet snel kan bewegen/wegduiken. Het is iig vrij irritant in een sniperbattle en vraag me af of dat gewoon zo bedoeld is, of dat het slecht gecode/buggy is.
Sta nog wel eens tegen mn poppetje te schreeuwen dat die moet bewegen na een schot, vaak resulteert het toch in een death als ik heb gemist... Ik schiet nu vaak zonder adem inhouden, kan opzich ook, moet je alleen binnen de eerste anderhalve seconde van de sway schieten, wanneer die nog voorspelbaar is.