Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7u5t1c3
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:10
Jeroenneman schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:56:
Heeft iemand de tower in Caspain ooit al zien neervallen?
Je kan hem zelf opblazen, 2x een stuk of 5 a 6 c4 op de rode metalen dragers/pijlers binnenin en hij valt om.
Ik heb hem al meerdere keren om laten vallen. Dat geluid is echt gaaf gedaan als hij valt.

[ Voor 7% gewijzigd door 7u5t1c3 op 16-12-2011 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oud maar correct Nederlands. Prima acceptabele verleden tijd van wou.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:13

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

ot: Is enkel spreektaal.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
ot = on-topic of off-topic? als we dan allemaal gaan miereneuken..

is sarcastisch he, weet dat ot, off-topic is.. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Andyk125 op 16-12-2011 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
7u5t1c3 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:35:
[...]

Je kan hem zelf opblazen, 2x een stuk of 5 a 6 c4 op de rode metalen dragers/pijlers binnenin en hij valt om.
Ik heb hem al meerdere keren om laten vallen. Dat geluid is echt gaaf gedaan als hij valt.
Voor zover ik weet valt hij na de patch elke keer om als er nog maar +/- 20 tickets over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7u5t1c3 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:35:
[...]

Obvious troll?

Toren valt vanzelf om bij conquest als 20-15 tickets gehaald word van een team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 15:14
Andyk125 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:09:
[...]

Echt waar, waarom refereer je meteen met COD er zijn zat andere games waar dat mogelijk was hoor..

Daarnaast verander ik me loadout ook niet vaak, maar toch vindt ik het een gemis. Zo zijn er wel meer zaken, die ik voor een game van 2011 wel had verwacht. Tegenwoordig zijn graphics belangrijk en zo veel mogelijk rewards, medals en nog meer van die onzin. Hoewel dat grappig is voegt het niets bijzonders toe..
Aangezien COD de enigste concurrent voor BF3 is. En ik in COD het voor het eerst zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7u5t1c3
  • Laatst online: 16:10
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:51:
[...]

Obvious troll?

Toren valt vanzelf om bij conquest als 20-15 tickets gehaald word van een team.
Meen je dat nou, hahaha, ik heb het laatst een paar keer geprobeerd, en dat was idd tegen het einde van het potje. En ik maar denken dat ik het had gedaan.. helemaal blij! hahaha. Weer wat geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackvulcano
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09-2020
[b][message=37335360,noline]. Ik had in het half uurtje het idee dat het een waar sniper paradijs is. Ik spotte regelmatig snipers op daken die voor mij out of rage waren en als ik er op ging schieten ik zelf een target werd voor andere tegenstanders. Het lijkt er ook op dat ze vanaf bepaalde daken een goede sniper de hele map kan bestrijken. De mist stak hier een stokje voor waardoor de gevechten wat lokaler waren. Zo zat ik vast op de brug. Ik kon niet oversteken omdat 3 snipers op een gebouw bijna aan de andere kant van de map de brug in hun broekzak hadden.
Idd, maar een groot voordeel is dat je nu alle gebouwen kapot kan schieten. Heb je ook geen snipers meer op daken :P

En er zijn veel counters in de normal mode. Killcam/highlight op de map/gebouw kapot schieten met een tank of rpg. Gewoon in zig zagjes rennen helpt vaak genoeg om ze te kunnen flanken.

Kharkand op HC waarbij je alleen op de SL kan spawnen, geen killcam hebt, en geen health regen komt aardig dicht in de buurt van bf2. Alleen no een overzichtelijke minimap....

Trouwens on a sidenote; Als je met een snipert je adem in houd om te stabiliseren; is er een vertraging dat je niet snel kan bewegen/wegduiken. Het is iig vrij irritant in een sniperbattle en vraag me af of dat gewoon zo bedoeld is, of dat het slecht gecode/buggy is.
Sta nog wel eens tegen mn poppetje te schreeuwen dat die moet bewegen na een schot, vaak resulteert het toch in een death als ik heb gemist... Ik schiet nu vaak zonder adem inhouden, kan opzich ook, moet je alleen binnen de eerste anderhalve seconde van de sway schieten, wanneer die nog voorspelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Blackvulcano schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:57:
[...]

Trouwens on a sidenote; Als je met een snipert je adem in houd om te stabiliseren; is er een vertraging dat je niet snel kan bewegen/wegduiken. Het is iig vrij irritant in een sniperbattle en vraag me af of dat gewoon zo bedoeld is, of dat het slecht gecode/buggy is.
Sta nog wel eens tegen mn poppetje te schreeuwen dat die moet bewegen na een schot, vaak resulteert het toch in een death als ik heb gemist... Ik schiet nu vaak zonder adem inhouden, kan opzich ook, moet je alleen binnen de eerste anderhalve seconde van de sway schieten, wanneer die nog voorspelbaar is.
Daar heb ik nooit last..

Wat ik wel heb is dat wanneer ik spring ik heel vaak vast kom te staan en dan kom ik niet eens meer voorbij een baksteen :/ Kan me voorstellen dat ze het bunny-hoppen tegengaan, door na het springen niet weer de volle snellheid te geven, maar als je al niet meer voorbij een baksteen kunt komen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
Zo net ff gechat met EA, ik kreeg de 14e mijn Karkand niet terwijl ik hem wel had betaald.
Nu hebben ze me toch echt goed geholpen _/-\o_ Vanavond weer eens meespeulen met de clan hier :)

[ Voor 11% gewijzigd door D-Day op 16-12-2011 11:23 ]

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
DrDDay schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:22:
Zo net ff gechat met EA, ik kreeg de 14e mijn Karkand niet terwijl ik hem wel had betaald.
Nu hebben ze me toch echt goed geholpen _/-\o_ Vanavond weer eens meespeulen met de clan hier :)
Mag ook wel eens gezegd worden; EA is de moeilijkste niet in het hele verhaal maar DICE is de verantwoordelijke voor de code die af en toe voor brakke servers en disconnects zorgt :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
MAX3400 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:24:
[...]

Mag ook wel eens gezegd worden; EA is de moeilijkste niet in het hele verhaal maar DICE is de verantwoordelijke voor de code die af en toe voor brakke servers en disconnects zorgt :)
Ze waren snel, vriendelijk en behulpzaam. Ik hoefde ook geen bewijzen/afschriften oid op te hoesten.

Ik merkte gisteren dat ik op vanilla trouwens veel beter ah scoren was dan terwijl ik met de betere GoT'ters aan het spelen ben... Zal wel aan mij liggen ;)

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
DrDDay schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:28:
[...]

Ik merkte gisteren dat ik op vanilla trouwens veel beter ah scoren was dan terwijl ik met de betere GoT'ters aan het spelen ben... Zal wel aan mij liggen ;)
Neuh, het maakt niet uit of je met GoT'ers speelt; ik vind vanilla ook op de een of andere manier beter reageren en makkelijker om kills te maken dan op B2K. Zal ook wel komen omdat misschien op B2K er veel meer stof en dergelijke rondwaait waardoor je soms minder goed ziet dat er een enemy hard bezig is om te richten op je :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister op Teamspeak waren er wat mensen die twijfelden aan mijn verhaal dat ik de AMD 12.1 driver heb. Dus heren bij deze ;)

http://support.amd.com/us...lyst121Previewdriver.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:34:
Gister op Teamspeak waren er wat mensen die twijfelden aan mijn verhaal dat ik de AMD 12.1 driver heb. Dus heren bij deze ;)

http://support.amd.com/us...lyst121Previewdriver.aspx
Dit is een beta driver neem ik aan? Merk je veel performance verschil ipv 11.12?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disturbedmind schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:36:
[...]

Dit is een beta driver neem ik aan? Merk je veel performance verschil ipv 11.12?
Preview driver is het, denk het zelfde als een beta, maar dit ben ik niet zeker.
Met 11.12 had ik in B2K (ten opzichte van vanilla) een drop in FPS van zo'n 5 a 7. Dat lijkt nu weg te zijn, het voelt allemaal minder "stroperig" aan. Ik haal nu op ultra en 2xMSAA tussen de 50 en 80 FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand misschien een goede user config, met beetje improved FPS? Gisteren namelijk even draw FPS aangehad maar ik zak in de B2K maps af en toe naar de 25 fps, en dat is mij eigenlijk net wat te laag.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:42:
[...]

Preview driver is het, denk het zelfde als een beta, maar dit ben ik niet zeker.
Met 11.12 had ik in B2K (ten opzichte van vanilla) een drop in FPS van zo'n 5 a 7. Dat lijkt nu weg te zijn, het voelt allemaal minder "stroperig" aan. Ik haal nu op ultra en 2xMSAA tussen de 50 en 80 FPS.
Met 1x 6950? Dan doe ik toch iets niet goed :|

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:44:
Mag ik nog even zeggen dat ik het stukje Tweakguide in de TS maar belachelijk vind. Ten eerste kom je terecht op de site van Nvidia, terwijl er ook zat ATI gebruikers zijn. Ten tweede staat er totaal geen relevante informatie op die site om de performance van je game aan te passen, tenminste voor zover ik het kan zien. Een site als deze biedt, naar mijn mening, veel meer info als je tussen de nutteloze reacties doorleest: http://www.overclock.net/t/1161981/bf3-tweaks
Gedeeltelijk met je eens; ik heb halverwege deel 6 van het topic al deze config getest met een aantal bijbehorende benchmarks, screenshots van mijn Nvidia-settings etc. Daar heeft bijna niemand op gereageerd en de reakties die erop kwamen waren voornamelijk erg technisch over wel/niet performance op DX11 etc.

Maar als je je geroepen voelt om een aantal stuks informatie te posten hoe AMD-gebruikers een betere framerate kunnen halen, feel free om hier e.e.a. te posten en mogelijk kunnen we dan wat aanpassen/samenvatten en in de TS vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
disturbedmind schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:17:
Mensen waren gisteren boos op mij en wouden mij kicken omdat ik alleen maar de M320 Grenade launcher ging gebruiken.. Hadden ze maar niet die unlock moeten maken dat je 20 kills moet maken met een grenade launcher..
Ach, aan dat soort gewhine moet je gewoon maling hebben. Zeker als het op 1 van de GoTBF3.nl servers was, daar is geen restrictie in wapen gebruik. Hoe dat voor andere servers is kan ik niet bepalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluit schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:44:
[...]

Met 1x 6950? Dan doe ik toch iets niet goed :|
Wat is de rest van je systeem? Hoeveel achtergrond processen draaien tijdens gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:44:
Iemand misschien een goede user config, met beetje improved FPS? Gisteren namelijk even draw FPS aangehad maar ik zak in de B2K maps af en toe naar de 25 fps, en dat is mij eigenlijk net wat te laag.
MAX3400 in "[PC] Battlefield 3 - Deel 6"

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:47:
[...]

Gedeeltelijk met je eens; ik heb halverwege deel 6 van het topic al deze config getest met een aantal bijbehorende benchmarks, screenshots van mijn Nvidia-settings etc. Daar heeft bijna niemand op gereageerd en de reakties die erop kwamen waren voornamelijk erg technisch over wel/niet performance op DX11 etc.

Maar als je je geroepen voelt om een aantal stuks informatie te posten hoe AMD-gebruikers een betere framerate kunnen halen, feel free om hier e.e.a. te posten en mogelijk kunnen we dan wat aanpassen/samenvatten en in de TS vermelden.
Ja ik zag net pas dat er nog meerdere pagina's zijn, daar had ik overheen gekeken O+ Maar ik wil wel eens kijken of ik wat uitgebreidere informatie m.b.t. dit onderwerp kan vinden
Top, ik zal voortaan eerst eens wat beter lezen voordat ik men bek open trek. Excuses daarvoor :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:50:
[...]
Top, ik zal voortaan eerst eens wat beter lezen voordat ik men bek open trek. Excuses daarvoor :)
No worries; daarom zijn we hier, om elkaar te helpen...

Huidige cfg van mij:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 256
RenderDevice.TrippleBufferingEnable 0
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 1
Render.DrawFps 1
Render.PerfOverlayVisible 1
Render.PerfOverlayEnable 1
WorldRender.FxaaEnable 0
WorldRender.DxDeferredCsPathEnable 0
RenderDevice.Dx11Enable 0
Render.PerfOverlayEnable 0
PostProcess.DynamicAOEnable 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:49:
[...]

Wat is de rest van je systeem? Hoeveel achtergrond processen draaien tijdens gamen?
een i5 2500k... wel de 1GB versie van de 6950...
Heb alles op High staan (auto setting). Ik heb wel maar 4GB RAM... maar deze loopt niet vol ofzo...
Zal eens goed checken wat mn FPS zijn...

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:47:
[...]

Voor AMD/ATI gebruikers is het essentieel dat ze de nieuwste drivers blijven proberen, de driver support is namelijk om te janken als het om nieuwe games gaat. Daarnaast raad ik aan over te klokken met MSI Afterburner in plaats van via het CCC. Ik raad het gebruik van de in-game "deferred AA" af tenzij je een high-end systeem hebt, daar dit een drop van 10 FPS of meer veroorzaakt. Ik ben nu zelf aan het bekijken of individuele instellingen in het CCC nog iets uit maken in-game. Ik zal ter zijner tijd mijn bevinden hier plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluit schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:54:
[...]

een i5 2500k... wel de 1GB versie van de 6950...
Heb alles op High staan (auto setting). Ik heb wel maar 4GB RAM... maar deze loopt niet vol ofzo...
Zal eens goed checken wat mn FPS zijn...
Dat moet wel beter kunnen hoor. Ik heb custom settings, zodat ik die irritante motion blur uit kan zetten. En zodat ik iets meer controle heb over de settings. Hoeveel achtergrond processen heb je draaien in Windows?

Edit: In dit topic spreken ze over performance verbeteringen na een upgrade van 4 naar 8GB: http://gathering.tweakers...ist_messages/1473396/last

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit ook nog wat toevoegt, want kan het zelf nu niet testen. Maar het schijnt dat er in je widnows system folder een bestandje is wat atioglxx.dll heet. Wanneer je deze kopieert naar de map waarin je bf3.exe staat, zou je welicht performance increase moeten kunnen merken...

Ik ben nu niet thuis, maar ga het vanavond zeker eens proberen

Bron:
http://support.dell.com/s...006&doclang=en&l=en&s=dhs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik xzou graag zien dat nvidia eens een betere performance krijgt met deze engine van dice. Net alsBC2 heeft deze engine vaak gpu gebruik inkak momenten. Als dit een keer verholpen word gaat de perfomrance flink omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:03:
Ik weet niet of dit ook nog wat toevoegt, want kan het zelf nu niet testen. Maar het schijnt dat er in je widnows system folder een bestandje is wat atioglxx.dll heet. Wanneer je deze kopieert naar de map waarin je bf3.exe staat, zou je welicht performance increase moeten kunnen merken...

Bron:
Wel even de opmerking erbij dat dit alléén voor AMD / ATi kaarten is. Zou op zich vrij vreemd zijn: BF3 is een DX10/DX11 game, maar het bestand waar je naar refereert doet vermoeden dat het een ATi OpenGL driver is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:04:
Ik xzou graag zien dat nvidia eens een betere performance krijgt met deze engine van dice. Net alsBC2 heeft deze engine vaak gpu gebruik inkak momenten. Als dit een keer verholpen word gaat de perfomrance flink omhoog.
Met ATI/AMD kaarten is het niet anders, dit ligt gewoon aan de engine en de code van de games, ik vraag me dan ook af in hoeverre de destruction daar mee te maken heeft, want sinds dit voorkomt in de BF serie, komen deze problemen voor..

Verwacht van bedrijven die zulke games maken toch ook meer samenwerking met de videokaart bedrijven, beide willen toch het beste voor hun games of videokaarten.. Toch heeft het lang geduurd voordat het spel uberhaupt goed functioneerd laat staan hoe lang het nog gaat duren voor BF3 optimaal draait op de huidige videokaarten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de origin adventkalander staat 2x een battlefield 3 logo wanneer je over een dag hovert. Betekent dat dat battlefield 3 of/en back to karkand in de aanbieding komen of zijn die on-hover plaatjes niet de plaatjes van de games die in de aanbieding komen?

http://store.origin.com/s...d=nladventbanner180011322

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:13:
Op de origin adventkalander staat 2x een battlefield 3 logo wanneer je over een dag hovert. Betekent dat dat battlefield 3 of/en back to karkand in de aanbieding komen of zijn die on-hover plaatjes niet de plaatjes van de games die in de aanbieding komen?

http://store.origin.com/s...d=nladventbanner180011322
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iUPq4SvEfm1knzJOeKh9k0Uh/full.jpg
Geen idee of de week erop dus wel aanbiedingen komen die daadwerkelijk korting geven op BF3 of B2K.

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 16-12-2011 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CptChaos schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:08:
[...]
Wel even de opmerking erbij dat dit alléén voor AMD / ATi kaarten is. Zou op zich vrij vreemd zijn: BF3 is een DX10/DX11 game, maar het bestand waar je naar refereert doet vermoeden dat het een ATi OpenGL driver is.
Ja ik kwam het ook maar toevallig tegen, denk vermeld het even, baat het niet dan schaadt het niet. To be honest heb ik er nou ook weer niet zoveel kaas van gegeten dat zoiets mij direct opvalt. Kwam net nog een interessante benchmark tegen op tomshardware. Wellicht dat het al eerder gepost is, maar daardoor niet minder boeiend voor de geinteresseerden :)

http://www.tomshardware.c...ormance,review-32308.html

Een site met echt specifieke bf3 amd / ati tweaks (zoals die in de ts van nvidia) ben ik nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah jammer. Had gehoopt dat B2K in sale ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:19:
ah jammer. Had gehoopt dat B2K in sale ging.
Het is Origin, die gooit geen games in de aanbieding als ze niet op zijn minst al een laag stof hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:03:

Bron:
Ik heb het net geprobeerd 5 minuutjes en merk niet direct verschil, zal straks eens een half uurtje met én een half uurtje zonder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:24:
[...]

Ik heb het net geprobeerd 5 minuutjes en merk niet direct verschil, zal straks eens een half uurtje met én een half uurtje zonder spelen.
Als je veel last hebt van frame-drops dan moet je v-sync ff aanzetten. Dit scheeld bij mij enorm, wel lagere fps maar wel constant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andyk125 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:26:
[...]

Als je veel last hebt van frame-drops dan moet je v-sync ff aanzetten. Dit scheeld bij mij enorm, wel lagere fps maar wel constant!
Ik heb geen last van trage gameplay hoor :) Het nadeel van vsync is dat als je de 60 niet haalt hij gelijk terug schaalt naar 30, echter haalt 'ie dat niet krijg je 15.. Ik weet dat dit ietwat op te vangen is met "triple buffering". Ik vind het gewoon niet lekker spelen met vsync, heb het idee dat input lag dan een rol gaat spelen. Ik heb zojuist ff dat "atioglxx.dll" bestand gekopieerd in m'n BF3 folder en getest, die suggestie werd aangedragen door Skoftebok. Er schijnt een console command te zijn om je FPS te cappen op 60, ik denk dat dat een beter idee is omdat je pc dan niet te hard staat te werken. het commando is: render.lockfps 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 07:30
Specops
Objectives
•20 kills with Sniper Rifles
•5 Laser Designations

Betekend dat je alleen hoeft aan de wijzen met de SOFLAM of moet er ook een kill daarna komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimundus schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:32:
Specops
Objectives
•5 Laser Designations

Betekend dat je alleen hoeft aan de wijzen met de SOFLAM of moet er ook een kill daarna komen?
Nee alleen maar even aanwijzen, pies of keek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Specops
Objectives
•5 Laser Designations

Staat geen "Laser Designation kills"
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:31:
[...]

Ik heb geen last van trage gameplay hoor :) Het nadeel van vsync is dat als je de 60 niet haalt hij gelijk terug schaalt naar 30, echter haalt 'ie dat niet krijg je 15.. Ik weet dat dit ietwat op te vangen is met "triple buffering". Ik vind het gewoon niet lekker spelen met vsync, heb het idee dat input lag dan een rol gaat spelen. Ik heb zojuist ff dat "atioglxx.dll" bestand gekopieerd in m'n BF3 folder en getest, die suggestie werd aangedragen door Skoftebok. Er schijnt een console command te zijn om je FPS te cappen op 60, ik denk dat dat een beter idee is omdat je pc dan niet te hard staat te werken. het commando is: render.lockfps 60
Ik gebruik v-sync wel, en het heeft bij mij de frame drops wel opgelost, draai nu bijna 60 fps stabiel..

[ Voor 8% gewijzigd door Andyk125 op 16-12-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andyk125 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:33:
[...]
Ik gebruik v-sync wel, en het heeft bij mij de frame drops wel opgelost, draai nu bijna 60 fps stabiel..
Ik heb hier wellicht iets interessants gevonden over vsync en BF3: http://forums.electronica...sync-pros-cons-fixes.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
unfor schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 06:02:
[...]

Ik kan helemaal NIETS vinden wat ook maar lijkt op een aimbot in zijn stats:

http://bf3stats.com/stats_pc/Darksniper178
Accuracy is vrij normaal, headshot/kill ratio is normaal, SPM is normaal, K/D is normaal.
Aangezien je denkt een heel magazijn nodig te hebben om iemand af te schieten in normal mode, ga ik er van uit dat jij niet een cheater van een legitieme speler kunt onderscheiden.
:F reageer gewoon niet als je niets nuttigs te melden hebt?

Was jij erbij in de server gisteren? Nee. Heb jij gezien hoe hij in 2 sec 5 mensen met een sniper rifle headshotte? Nee. Lekker kort door de bocht om dan alleen naar de stats te koekeloeren en daar je conclusie uit te trekken ;w
vinom schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 07:40:
[...]

Gewoon allemaal die gozer reporten.
Gedaan :Y
Mejust schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 08:05:
[...]

Let wel dat we z'n statsverloop niet kennen. Is dus nog steeds mogelijk dat hij af en toe hacks aan zet en de rest van de tijd gewoon een slechte snipert is. Wat mij trouwens aan z'n stats opvalt is een hoge kill/minute bij sommige wapens.
Kijk, er zijn mensen die het snappen d:)b
furby-killer schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 08:10:
[...]

Het kan zo zijn, niet te ontkennen. Echter als je op die manier gaat redeneren kom je inderdaad wel veel cheaters tegen. Ik heb nauwlijks dat ik denk: dat is een cheater (okay granted ik denk vaak genoeg als ik wordt neergeschoten: hoe de fuck kon dat, waarom is hij niet dood, etc. Maar al snel daarna komt het dat ik blijkbaar toch heb gemist, misschien is er iets fout gegaan, maar dat is geen reden om ervan uit te gaan dat de andere een cheater is, kan gewoon problemen met lag van de server zijn of een fout in de code, etc).

Een enkel keertje is het overduidelijk, maar over het algemeen heb ik er bijzonder weinig last van.
Klopt, normaal roep ik nooit cheater. Tenzij ik het zelf zie gebeuren. Wat die gast gisteren deed is onmogelijk en daarvoor heb ik niet naar z'n stats gekeken maar naar zijn manier van spelen. Ik heb er verder ook pas 2 echt zien cheaten.
jakz schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 09:00:
[...]

gewoon even reporten
zit deze movie
YouTube: How to report cheater on BF3

kan heel snel ;)
Yup, zo heb ik het ook gedaan. En ik ben zelf in de server geweest dus ik heb het wederom gezien.
disturbedmind schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:36:
[...]

In deze uitgebreide benchmark kun je zien welke AMD driver het beste presteert:
http://benchmark3d.com/am...-preview-driver-benchmark

En dat is de 11.12 Beta 18 Nov tot op heden, die haalt de meeste FPS.

[ Voor 66% gewijzigd door peakaboo op 16-12-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Voor de mensen die heel graag een van de developers een DICE dogtag afhandig willen maken: https://stalkdice.ep.io/ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
peakaboo schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:59:
[...]

:F reageer gewoon niet als je niets nuttigs te melden hebt?

Was jij erbij in de server gisteren? Nee. Heb jij gezien hoe hij in 2 sec 5 mensen met een sniper rifle headshotte? Nee. Lekker kort door de bocht om dan alleen naar de stats te koekeloeren en daar je conclusie uit te trekken ;w
Waarom post je het als mensen geen commentaar mogen leveren? Wat is het doel dan?

5 kills is trouwens wel meteen ook langste streak die hij heeft gehaald, en hij heeft ook maar één accuracy ribbon.

Ja het is vreemd, maar aan stats alleen is voor ons niet te zien of hij cheat of dat er gewoon iemand anders op zijn account aan het spelen was. Jij was er inderdaad bij, dus jij weet beter hoe het ging, maar dan is dus de vraag, wat is je doel? Ik ga niet iemand reporten waarbij het niet duidelijk is in de stats dat hij cheat als ik niet met hem speelde.

[ Voor 25% gewijzigd door Sissors op 16-12-2011 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knijnemans schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:23:
Voor de mensen die heel graag een van de developers een DICE dogtag afhandig willen maken: https://stalkdice.ep.io/ :+
Leuk, maar ik wil hem voor mezelf ;)

Zou wel leuk zijn als je bijvoorbeeld 50 keer dezelfde soort dog-tag hebt gepakt van tegenstanders je een zelfde dog-tag kan gebruiken met heel groot, diagonaal in rode letters er op "Forgery" (of iets in die richting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:52

Rudios

Lost in space?

Ik maak me niet zo druk op cheaters - los van dat ik het akelige mensen vindt die het doen. Maar ik speel gewoon mijn eigen spel en heb er plezier in, ik merk het niet eens als iemand cheat :D

Over spel gesproken, wat is een attack helicopter toch gaaf om in te vliegen, zo veelzijdig, zeker als je ook nog een goede gunner erbij hebt. :>

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Alleen aanwijzen ;)
Gewoon op een chopper doen, die dropt z'n flares en dan nog een keer aanwijzen en je hebt meteen 2 spots

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mon0lith schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:44:
[...]

Alleen aanwijzen ;)
Gewoon op een chopper doen, die dropt z'n flares en dan nog een keer aanwijzen en je hebt meteen 2 spots
Boven op het hotel of TV-station zitten en je hebt het zo gedaan, of je kruipt in de CITV van een tank.

Kraan in firestorm werkt ook goed trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:36:
[...]

Leuk, maar ik wil hem voor mezelf ;)

Zou wel leuk zijn als je bijvoorbeeld 50 keer dezelfde soort dog-tag hebt gepakt van tegenstanders je een zelfde dog-tag kan gebruiken met heel groot, diagonaal in rode letters er op "Forgery" (of iets in die richting).
http://www.dice.se/hiring.asp ;)
Maar idd, of gewoon iets als "Taken from <playername>" erop, extra confronterend. Helemaal leuk als ze dan ook nog eens het aantal keer dat je diegene geknived hebt erop zetten.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 10:33
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:47:
[...]

Boven op het hotel of TV-station zitten en je hebt het zo gedaan, of je kruipt in de CITV van een tank.

Kraan in firestorm werkt ook goed trouwens.
Ff iets anders omdat je t over de TV-station seat hebt,
hoe beman je die ? ik zag n tank rondrijden met 3 seats, 2 gevult dacht oh nice ! nog nooit citv bediend.
Drukt op E,.. gebeurd niks. ram er nog een paar x op. niks -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 15:14
Je kan alleen de citv gebruiken als je die geunclocked heb. (laatste unlock van tanks, hoef je niks voor aan te zetten in customization )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jterpstra schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:51:
[...]

Ff iets anders omdat je t over de TV-station seat hebt,
hoe beman je die ? ik zag n tank rondrijden met 3 seats, 2 gevult dacht oh nice ! nog nooit citv bediend.
Drukt op E,.. gebeurd niks. ram er nog een paar x op. niks -O-
Je kan hem alleen bezetten als je hem dan ook unlocked hebt, is de laatste van de MBT unlocks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:52:
[...]

Je kan hem alleen bezetten als je hem dan ook unlocked hebt, is de laatste van de MBT unlocks
Ah vandaar, enigste die ik nog niet hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Suppressoin assists zijn moeilijk, dan moet je wel vol het vuur openen maar mag je geen kill maken, dat laatste is erg lastig. Nog 8 supression assists en 38 LMG kills en dan heb ik weer 8 van de 10 nieuwe wapens :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:03:
Suppressoin assists zijn moeilijk, dan moet je wel vol het vuur openen maar mag je geen kill maken, dat laatste is erg lastig. Nog 8 supression assists en 38 LMG kills en dan heb ik weer 8 van de 10 nieuwe wapens :)
Same here, moet vanavond ook maar even wat MCOMS armen en SQDM spelen, weer 2 wapens er bij dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Tsurany schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:03:
Valt best mee op metro, men neemt een niet al te krachtig wapen die wel lkkr wilt sproeien mp7 bijv
men aimed op de benen / buik :P ff wat heen en weer sproeien klaar
ik doe meestal ff snel omhoog duiken magazijn legen, verdwijnen wachten tot ze gekilled worden ( meestal seconden erna ) Suppression assist , Kill assist vliegen over het scherm

Mp7 & Glock 18 is het winndende suppresses loadout voor mij

[ Voor 19% gewijzigd door osmosis op 16-12-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jterpstra schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:04:
[...]

Valt best mee op metro, men neemt een niet al te krachtig wapen die wel lkkr wilt sproeien mp7 bijv
men aimed op de benen / buik :P ff wat heen en weer sproeien klaar
ik doe meestal ff snel omhoog duiken magazijn legen, verdwijnen wachten tot ze gekilled worden ( meestal seconden erna ) Suppression assist , Kill assist vliegen over het scherm

Mp7 & Glock 18 is het winndende suppresses loadout voor mij
Idd Metro is de map er voor, vooral met een leuke LMG op super afstand, beetje sproeien en dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
USAS op afstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-10 10:42
Gewoon mis schieten met je sniper. (EMR ofzo..) Die dingen suppressen best goed en je kan er simpel voor zorgen dat je mis schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:04
grappig dat iedereen bezig is hoe je het beste niet raak schiet :')

liep gister ook met een soflam rond in een achterlijk druk gebied dat ding te stallen om me 5 spots te halen. iemand in de chat: wtf are you doing?!? great idea to put your soflam in the middle of fight.

zag er ook stom uit, pleurde dat ding 2 meter achter een tank :D

Vond het zelf ook wel debiel. maarja, moest me spots hebben :P

[ Voor 9% gewijzigd door ikbengoofy op 16-12-2011 14:24 ]

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:05
ikbengoofy schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:23:

liep gister ook met een soflam rond in een achterlijk druk gebied dat ding te stallen om me 5 spots te halen. iemand in de chat: wtf are you doing?!? great idea to put your soflam in the middle of fight.

Dat vind ik gelijk ook het nadeel van de nieuwe assignments. Gister tijdens een potje conquest waarbij we dik voorstonden (200 vs iets van 50 tickets) besluit mijn halve team om met de repair torch achter een tank aan te rennen want we winnen makkelijk en de tegenstanders zijn zulke noobs... Uiteindelijk verloren met 0 vs. 20... 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Grimmie187 op 16-12-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikbengoofy schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:23:

Ach als je er mee haalt wat je wil hebben en verder nooit zal gebruiken zal het mij een zorg zijn als medespeler :)

Ik gebruik hem regelmatig, maar echt fijn is het niet, panning is te traag, en ik zou het zo graag zien dat als je dat neerzet je niet meteen er gebruik van maakt...

Gewoon neerzetten, weglopen en dan usen als je dat wil....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Grimmie187 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:31:
[...]

Dat vind ik gelijk ook het nadeel van de nieuwe assignments. Gister tijdens een potje conquest waarbij we dik voorstonden (200 vs iets van 50 tickets) besluit mijn halve team om met de repair torch achter een tank aan te rennen want we winnen makkelijk en de tegenstanders zijn zulke noobs... Uiteindelijk verloren met 0 vs. 20... 8)7
Haha geniaal!

waar ik wel van baal is dat ik nu moet gaan n00btuben om 20 kills ermee te halen. ik HAAT dat wapen maarja, als ik wil unlocken... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Rudios schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:43:
Over spel gesproken, wat is een attack helicopter toch gaaf om in te vliegen, zo veelzijdig, zeker als je ook nog een goede gunner erbij hebt. :>
Eens, al moet je van goede huize komen om op een wat vollere server lang in de lucht te kunnen blijven. Soms heb je echter geluk en houdt de tegenpartij zich niet bezig met het bestrijden van heli's. Dan kun je echt kills scoren.

Ook leuk om te zien wat er dan gebeurt in de chat.... >:)

Edit: Overigens werd ik van de week voor spawnraper uitgemaakt omdat ik op Sharqi de heli op het dak van het hoge gebouw al kapot schoot voordat ie kon opstijgen.

Het is echter een controlpoint, dus ik zie niet in waarom dat spawnkillen/baserapen zou zijn. Het is in mijn optiek gewoon onderdeel van het capturen van dat controlpoint.

[ Voor 23% gewijzigd door jagermeister op 16-12-2011 14:38 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:05
ikbengoofy schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:35:
[...]

Haha geniaal!

waar ik wel van baal is dat ik nu moet gaan n00btuben om 20 kills ermee te halen. ik HAAT dat wapen maarja, als ik wil unlocken... :')
Tuurlijk is het een beetje een skill-loos wapen maar komop, hoe leuk is metro conquest 64 met noobtube? :D Ik weet dat veel mensen hier juist over klagen en het heeft niet veel meer te maken met strategisch BF3 spelen, maar ik vind het stiekem wel gewoon leuk om op een ammobox te gaan staan bovenaan de trappen en tuben als een malle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:32:
[...]

Ach als je er mee haalt wat je wil hebben en verder nooit zal gebruiken zal het mij een zorg zijn als medespeler :)

Ik gebruik hem regelmatig, maar echt fijn is het niet, panning is te traag, en ik zou het zo graag zien dat als je dat neerzet je niet meteen er gebruik van maakt...

Gewoon neerzetten, weglopen en dan usen als je dat wil....
Te trage panning is met een goede (gaming) muis geen probleem, ik switch constant van resolutie op mijn muis, hoog voor soflam, tanks en dergelijke, midden voor het gewone werk, en laag voor snipen.
Wat betreft direct gebruiken heb je een goed punt, dat irriteert me mateloos, ook bij de scout drone en eod-bot

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

ikbengoofy schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:35:
Haha geniaal!

Hahaha same here >:)
Haat die noobtube (nooit aangeraakt) maar wilde toch die 20 kills om dat nieuwe wapen te unlocken!
Het is me gelukt en nu raak ik um nooit meer aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-10 09:13
zelfde hier heb een hekel aan de noobtube maar zou hem wel moeten gebruiken :( heb liever me medpack in gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
vanavond maar even een metro64 in, snel een stel van die kneuzenbommetjes schieten en snel weer weg O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-10 13:33
Welke shotguns zijn eigenlijk fullauto?
k dacht dat in BF2 die DAO-12 ook fullauto was, maar blijkbaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:51
Mon0lith schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:44:
[...]

Hahaha same here >:)
Haat die noobtube (nooit aangeraakt) maar wilde toch die 20 kills om dat nieuwe wapen te unlocken!
Het is me gelukt en nu raak ik um nooit meer aan!
eum noob vraag welke is dat dan bij welk wapen? je moet toch zon ding eronder hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
leosand schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:52:
[...]

eum noob vraag welke is dat dan bij welk wapen? je moet toch zon ding eronder hebben?
Assault Rifle + Underslung rail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leosand schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:52:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.zombiechatter.com/wp-content/uploads/2008/06/arnold-schwarzenegger.jpg

Noobtube my ass. Als arnie m gebruikt in predator dan mag ik dat ook in battlefield 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

MAX3400 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:53:
+ M320 Grenade Launcher
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:55:
Noobtube my ass. Als arnie m gebruikt in predator dan mag ik dat ook in battlefield 3 :)
Arnie moet ook 3000 gasten omleggen, dan zou ik het ook makkelijk aanpakken.
Btw moet je lekker MW gaan spelen, kijken of je dan nog zo praat over een tube ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Mon0lith op 16-12-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-10 13:33
[...]

hoeft niet perse met underslung rail.
ik heb em gehaald met gwoon die losse grenade launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Daarom gaf ik ook Assault aan; volgens mij enige klasse met de M320 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:51
[...]

Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:55:
[...]

[afbeelding]

pecies :) a maar m320 kan ook dus, bagger wapen maar ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
  • Laatst online: 12-01-2022
Nu ik gebruik hem zeker wel, tis niet mijn hoofdwapen, maar op die manier een gebouw kuisen of gewoon een horde die lekker bij elkaar zit aan fraggels schieten.. heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Ik heb een 800-tal kills met de M320 denk ik, tov 2500 met m'n assault rifles. Ik speel enkel op de gotbf3 64p servers, dus nooit op metro.

-Als je in een firefight zit, mid- tot long range, na een paar hits en/of als hij achter cover zit, gewoon ff die m320 schieten -> kill
-Zie je iemand in/op een huis gaan, M320 ertegen en huis stort in -> kill
-zie je 4 man zitten in een kleine gang/kamer/whatever, eerst naden en daarna nog snel een M320 -> kill kill kill kill
-zie je iemand hiden achter een auto met z'n rug naar een gebouw, M320 tegen de gevel -> kill

Ik loop nog steeds enkel rond met m'n rifle, maar als die launcher mij heel vaak de upper hand kan geven (ook bij '1 vs many')... waarom zou ik die dan in godsnaam niet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Ik gebruik hem ook wel, vooral om facades uit gebouwen te schieten, en met Rush is ie fijn met smoke.

Overigens zou ik voor de humor factor (net zoals de Expendables-style pre-patch usas) deze stiekem wel graag in de knuistjes willen:
Afbeeldingslocatie: http://www.imfdb.org/w/images/4/4a/PredatorCustomLauncher-11.jpg
"Got time to duck?" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
Omg :) Ziet er heftig uit :p

Zoals Bobbydgtl zegt..

[ Voor 31% gewijzigd door InFecTedMush op 16-12-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen die de M320 noobtube noemen zijn volgens mij gewoon skillloze huilebakken. Dat wapen is uitermate effectief tegen vijanden die zich in gebouwen verstoppen en is daar dan ook vooral voor bedoeld. In close combat is het echt geen one shot kill waar je geen skills voor nodig hebt en op lange afstand is een assault rifle toch nauwkeuriger.
Mensen zoeken gewoon een excuus als ze gedood worden door een wapen, het lekker kansloos noemen omdat het zogenaamd te makkelijk zou zijn om er kills mee te maken zodat ze zelf niet hoeven toe te geven dat ze gewoon gefaald hebben.
Ook genoeg mensen die je ermee dood maakt omdat ze vanuit een kozijn schieten en dan echt recht tegen de muur staan, ja dan ben je flink de lul. Ga je echter een meter naar achteren staan is de kans op splashdamage al veel minder. Maarnee, liever de M320 een noob wapen noemen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InFecTedMush schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:05:
Omg :) Ziet er heftig uit :p

Zoals Bobbydgtl zegt..
"Thump! Thump! Thump! Thump! Thump!............. Thump!"

Heerlijk! zou er best in mogen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
@Tsurany: Voila, allemaal whiners...
@Sythadmin: Met dat ding kan je een wedstrijdje trekken tegen een tank, hoe snel krijg je dat gebouw plat xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InFecTedMush schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:11:
@Tsurany: Voila, allemaal whiners...
@Sythadmin: Met dat ding kan je een wedstrijdje trekken tegen een tank, hoe snel krijg je dat gebouw plat xd
I know, heb er eens mee mogen schieten in het echt (basis in duitsland waar een goede vriend zat had een open dag, met wat leuks voor de special guests...)

De kickback op dat ding is trouwens echt gruwelijk, had een week lang last van mijn armen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Of gewoon stationary, en dan belt-fed:
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0c/HK_GMW.jpg/800px-HK_GMW.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Knijnemans schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:19:
Of gewoon stationary, en dan belt-fed:
[afbeelding]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=A64qTtGsnec]
a) Fantastische serie
b) Silenced grenade launcher (!!!)

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 16-12-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf speel ik als Full-time sniper op Battlefield 3, uiteraard vliegt er wel is zo'n projectiel naar binnen.
In de meeste gevallen overleef je dit en kun je volgende stappen ondernemen.
Het klopt inderdaad dat een groot aandeel van de gamers een M320 een noobwapen vind, waarschijnlijk komen deze spelers van Call of Duty af. Er zijn heel veel uitspraken die vanaf Call of Duty komen en dan gebruikt worden op Battlefield 3. Zeer irriterend... Battlefield 3 is een simulator van een oorlog en tijdens een oorlog gebruik je ook de middelen die beschikbaar zijn.

Speel Battlefield ook al sinds Battlefield 1942, denk dat 40% van de mensen die momenteel Battlefield 3 spelen geen ervaring hebben met oudere games van battlefield.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

MAX3400 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:20:
[...]

[video]
a) Fantastische serie
b) Silenced grenade launcher (!!!)
Wahahaha nice nice :D En dan zo'n harnas ala Jesse Ventura en gewoon meesjouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
BobbyDgtl schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:00:
Ik heb een 800-tal kills met de M320 denk ik, tov 2500 met m'n assault rifles. Ik speel enkel op de gotbf3 64p servers, dus nooit op metro.

-Als je in een firefight zit, mid- tot long range, na een paar hits en/of als hij achter cover zit, gewoon ff die m320 schieten -> kill
-Zie je iemand in/op een huis gaan, M320 ertegen en huis stort in -> kill
-zie je 4 man zitten in een kleine gang/kamer/whatever, eerst naden en daarna nog snel een M320 -> kill kill kill kill
-zie je iemand hiden achter een auto met z'n rug naar een gebouw, M320 tegen de gevel -> kill

Ik loop nog steeds enkel rond met m'n rifle, maar als die launcher mij heel vaak de upper hand kan geven (ook bij '1 vs many')... waarom zou ik die dan in godsnaam niet gebruiken?
ok thnx, even de GoT 64 uit me favo's halen :)
Tsurany schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:07:
Mensen die de M320 noobtube noemen zijn volgens mij gewoon skillloze huilebakken.
omgekeerde wereld. gewoon iemand neerschieten op reflex en richten is voor een hoop mensen niet weggelegd omdat ze daar te slecht voor zijn. Dus pakken ze als compensatie een 320 om toch aan hun kills te komen. want zodra je een beetje kan richten met dat ding (wat niet moeilijk is) is het idd 1 shot kill al schiet je 2 tot 3 meter naast hem.

Dus een echte huilebalk voel ik me niet, aangezien het mij zo vaak gebeurd dat ik 1 tegen 1 ik hem heb, en hij mij met zijn n00btube.

n00btube = voor mensen die met een normaal wapen te lomp schieten om kills te maken. kan ik er niks anders van maken. enkel als iemand in een gebouw zit kan ik het me goed indenken dat je hem gebruikt.

[ Voor 32% gewijzigd door ikbengoofy op 16-12-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikbengoofy schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:36:
[...]

[...]

omgekeerde wereld. gewoon iemand neerschieten op reflex en richten is voor een hoop mensen niet weggelegd omdat ze daar te slecht voor zijn. Dus pakken ze als compensatie een 320 om toch aan hun kills te komen. want zodra je een beetje kan richten met dat ding (wat niet moeilijk is) is het idd 1 shot kill al schiet je 2 tot 3 meter naast hem.

Dus een echte huilebalk voel ik me niet, aangezien het mij zo vaak gebeurd dat ik 1 tegen 1 ik hem heb, en hij mij met zijn n00btube.

n00btube = voor mensen die met een normaal wapen te lomp schieten om kills te maken. kan ik er niks anders van maken. enkel als iemand in een gebouw zit kan ik het me goed indenken dat je hem gebruikt.
Call of Duty gamer ?? :|
Zelf gebruik ik dit wapen ook niet, maar het is part of the game.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
Het is altijd wel populair om te zagen over bepaalde wapens/sight's/vehicles. Mij stoort het niet, het pushed zelfs om nog beter te spelen. Net iets sneller die kogels in de M320/RPG'er te jagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvheel
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:44
schelling schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 02:09:
Misschien eens voor de afwisseling? Mooie plaatjes ipv geouwehoer :)
Full screen, audio high... immersie
[video]
hoe kijk je rond in je cockpit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gelul, 3 meter naast iemand is niet eens een kill meer, zal amper nog damage doen.
Moet jij leren raak te schieten, ik wordt zelf praktisch nooit door dat ding gedood omdat ik gewoon mensen neer schiet voor ze de kans krijgen aan te leggen. En op lange afstand heb je meer skills nodig dan met een sniper.
Dat bedoel ik met huilebalk, zodra je door zo'n ding geraakt wordt meteen tanken dat iets voor noobs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-10 10:42
Met de rechter muisknop ;)
jeroenvheel schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:50:
[...]

hoe kijk je rond in je cockpit ?

[ Voor 75% gewijzigd door Cyberwarmacine op 16-12-2011 15:51 . Reden: Tsury is een ninja ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Laatst online: 23:26
[...]

[...]

De wapens zitten in het spel en zijn er om gebruikt te worden op welke manier dan ook. Op de GoTBf3 servers is dat gelukkig niet aan banden gelegd. En zo hoort het ook! Zint het je niet, zoek dan een andere server op zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleJaapJansen
  • Laatst online: 21:59
#1 Wep. F2K
#2 Wep. M320
#3 Wep. Knife

now cry me a river :)
Pagina: 1 ... 7 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.