• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:33

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:16
Knijnemans schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:12:
[...]

http://battlelog.battlefi...view/2832654624783579995/
Let wel: dit zijn potentiële balance changes, het is nog niet zeker dat ook daadwerkelijk allemaal in de game komt. (DICE vraagt in dat topic om feedback)
Wel top dat DICE op dergelijke manieren eventuele aanpassingen aan wil gaan pakken :)

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-10 21:07
Kan server 2 aub ook weer naar 175% tickets want maps waarbij de enemy alle vlaggen aan het begin heeft en de tickets al beginnen te bleeden tijdens de begin countdown timer is het bijna niet te doen om een eerlijke kans te hebben. Er zijn gewoon te weinig tickets met 100%

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
microoo schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:57:
Kan server 2 aub ook weer naar 175% tickets want maps waarbij de enemy alle vlaggen aan het begin heeft en de tickets al beginnen te bleeden tijdens de begin countdown timer is het bijna niet te doen om een eerlijke kans te hebben. Er zijn gewoon te weinig tickets met 100%
Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Wij hadden op AGGR ook 175% tickets, maar nu weer standaard.
Ja, meer tickets geeft misschien meer flank kansen, maar ook kans op een gigantisch lange rape.

• microoo
unfor schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:15:
[...]

Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Wij hadden op AGGR ook 175% tickets, maar nu weer standaard.
Ja, meer tickets geeft misschien meer flank kansen, maar ook kans op een gigantisch lange rape.
Nou dat ben ik niet helemaal met je eens. Net ook een ronde op karkand: Voordat de aanvallers goed en wel in de buurt van A kwamen stond de ticket count al gelijk en dan hadden de verdedigers alle vlaggen nog. Pas toen er al een verschil van 120 tickets was, hadden de aanvallers een meerderheid van de vlaggen. Toen was het eigenlijk al over en was het voor de verdedigers gewoon uitzitten tot het einde. Met meer tickets hadden de aanvallers waarschijnlijk wel een kans gehad want tegen het einde van de map was het verschil nog maar 75 tickets oid...

• unfor
microoo schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:32:
[...]

Nou dat ben ik niet helemaal met je eens. Net ook een ronde op karkand: Voordat de aanvallers goed en wel in de buurt van A kwamen stond de ticket count al gelijk en dan hadden de verdedigers alle vlaggen nog. Pas toen er al een verschil van 120 tickets was, hadden de aanvallers een meerderheid van de vlaggen. Toen was het eigenlijk al over en was het voor de verdedigers gewoon uitzitten tot het einde. Met meer tickets hadden de aanvallers waarschijnlijk wel een kans gehad want tegen het einde van de map was het verschil nog maar 75 tickets oid...
Dat is zoals ik al zeg ook mogelijk, de andere kant verhaal staat in mijn post.
Waarbij je dus ook kans hebt op een 600 ticket lange baserape, waardoor de hele server leeg loopt.

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:27
Krijg de nieuwe maps helemaal niet opgestart terwijl ik toch limited edition heb. Zegt hele tijd :
game disconnected: you are missing content from the game.

Iemand enig idee wat dit is ?? .

Alvast bedankt

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Mis ik iets? ik heb nog steeds ongelofelijk veel bugs waar kan ik een patch downloaden?
Ik heb nu ook 3 uur ofso in ene jet gevlogen en ik krijg geen punten terwijl ik zon beetje pro ben met hawx 8)7 8)7 8)7 .. ik vind het ding te snel vliegen om ook maar zich te hebben op iets in je omgeving.. ik krijg niets raka geschoten.. hoe unlock ik in godesnaam ooit een missle guided of flares??

ik vlieg ff en iemand killt me door een guided missles.. dit soort dingen irriteren me wel zwaar een game moet leuk zijn en niet eindeloos unlocken van van alles wat mij niet lukt... :s.. of moet je soms in je eentje spelen om punten te scoren zoals iedereen doet?

Lekker rondvvliegen zonder flares en na 20 sec ben je afgeknalt 8)7 Je kan geeneens een missle ontwijken met duiken of 360's

Wtf

[ Voor 99% gewijzigd door A87 op 15-12-2011 18:59 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
@k1978 & Lias: OnyxNL in "[PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - deel 7"

Er is al voldoende geschreven en te lezen over de patch, missing content etc. Misschien even het topic doornemen en ook het forum van BF3?

En over punten scoren is ook maar een heleboel geegd; specifiek in dit topic over vliegen zonder unlocks en hoe je snel(ler) unlocks kan krijgen.

[ Voor 26% gewijzigd door MAX3400 op 15-12-2011 19:01 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Lias schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:54:
Mis ik iets? ik heb nog steeds ongelofelijk veel bugs waar kan ik een patch downloaden?
Ik heb nu ook 3 uur ofso in ene jet gevlogen en ik krijg geen punten terwijl ik zon beetje pro ben met hawx 8)7 8)7 8)7 .. ik vind het ding te snel vliegen om ook maar zich te hebben op iets in je omgeving.. ik krijg niets raka geschoten.. hoe unlock ik in godesnaam ooit een missle guided of flares??

ik vlieg ff en iemand killt me door een guided missles.. dit soort dingen irriteren me wel zwaar een game moet leuk zijn en niet eindeloos unlocken van van alles wat mij niet lukt... :s.. of moet je soms in je eentje spelen om punten te scoren zoals iedereen doet?

Lekker rondvvliegen zonder flares en na 20 sec ben je afgeknalt 8)7 Je kan geeneens een missle ontwijken met duiken of 360's
Als je niks raakt met een jet kan je altijd nog buikschuivers maken, wat infantry op zoeken en je jet er door heen jassen. Vooral op Wake en Oman kan dat erg goed, en je komt er vaak nog levend vanaf ook, misschien een klein beetje schade als je de grond raakt.

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Vind de nieuwe maps briljant, wat me wel irriteert zijn de vele voertuigen. Speel nu vaak infantry only, wat erg vet is. Maarrr, kun je geen hardcore infantry only spelen? Volgens mij is het het één of het ander!?

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

DJH schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:03:
Vind de nieuwe maps briljant, wat me wel irriteert zijn de vele voertuigen. Speel nu vaak infantry only, wat erg vet is. Maarrr, kun je geen hardcore infantry only spelen? Volgens mij is het het één of het ander!?
Alleen met een custom present. Maar er zijn wel Inf only met verminderde HP en minder radar / hud.

Ik vind het wel altijd een beetje jammer dat je een vehicle op moet pikken. Het zou leuker zijn als je ipv fast-respawn gewoon een selectie kon maken uit voertuigen en daarin spawnde, al dan niet met je squad.

Ook het verminderen of uitschakelen van sommige voertuigen zou wel zo prettig zijn.
De heli op Wake island kan echt totaal domineren en sommige rush maps zijn gewoon minder leuk met een Tank bovenop de mcom als je moet defusen. Maar tegelijkertijd hoeven de buggies er niet uit...

Overigens al op de nieuwe mappen vastgezeten in het water? Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik aan het zwemmen was geraakt, tegenstanders tegen kwam daar, er we er allemaal niet uit konden en elkaar ook niets aan konden doen. Degene die het eerst door geluk op de kant kon springen kon alle andere zwemmers afschieten. 8)7

Ook nogal bugged zijn de zwevende props na explosies. Soms blijven die dus hangen en als je daar dan tegenaan rent kunnen ze je doden. (ze stuiteren dan opeens heel hard, of knallen tegen je aan als je de deurpost door loopt, waardoor je geplet wordt) Ik heb al zoooo vaak nu mensen horen schelden omdat ze weer eens dood gingen door de deur of drempel of mensen niet konden raken omdat er een kartonnetje voor zweefde.

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
Waarom wordt ik constant uit de server gekicked zonder dat er een reden wordt gegeven?? :(

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Andyk125 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:16:
Waarom wordt ik constant uit de server gekicked zonder dat er een reden wordt gegeven?? :(
Omdat het kan?

Er zijn tientallen redenen dat een kick plaatsvindt maar mogelijk omdat de admins je zat waren en er plek gemaakt moest worden voor iemand die vriendjes was van de admins?

Maar ja, constant? Krijg je dan geen melding in Battlelog te zien? Staan je portforwards wel goed? Laatste plugin geinstalleerd?

[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 15-12-2011 19:18 ]

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter

• Andyk125
MAX3400 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:17:
[...]

Omdat het kan?

Er zijn tientallen redenen dat een kick plaatsvindt maar mogelijk omdat de admins je zat waren en er plek gemaakt moest worden voor iemand die vriendjes was van de admins?

Maar ja, constant? Krijg je dan geen melding in Battlelog te zien? Staan je portforwards wel goed? Laatste plugin geinstalleerd?
Ben het nu echt zat, zit nooit langer dan 3 min in de game.. als het zo moet op tweakers ga ik wel ergens anders spelen hoor :/

Staat duidelijk: "you have been kicked from the game"

[ Voor 4% gewijzigd door Andyk125 op 15-12-2011 19:23 ]

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Andyk125 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:22:
[...]

Ben het nu echt zat, zit nooit langer dan 3 min in de game.. als het zo moet op tweakers ga ik wel ergens anders spelen hoor :/

Staat duidelijk: "you have been kicked from the game"
Euh, er is bekend dat er server issues zijn; niet alleen op Tweakers maar ook elders. Misschien had je mijn vorige post nog niet gelezen maar als je alleen op een bepaalde GoT-server wordt gekickt, het vriendelijke verzoek om dan even te posten op welke server dat is etc.

Misschien dat dan een admin van die server even kan reageren later vandaag hierop :)

• Andyk125
MAX3400 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:25:
[...]

Euh, er is bekend dat er server issues zijn; niet alleen op Tweakers maar ook elders. Misschien had je mijn vorige post nog niet gelezen maar als je alleen op een GoT-server wordt gekickt, het vriendelijke verzoek om dan even te posten op welke server dat is etc.

Misschien dat dan een admin van die server even kan reageren later vandaag hierop :)
Ga ff kijken of het op andere servers ook voorkomt!

Update: komt ook voor op andere servers, waarschijnlijk komt het door de VPN verbinding die open staat, tenminste dat hoop ik :P

[ Voor 11% gewijzigd door Andyk125 op 15-12-2011 19:30 ]

• Avalaxy
  • Laatst online: 09-10 14:31
Dan doe je toch echt wat fout, zo snel vliegen de jets namelijk niet... En be real; flares unlock je moet 3 kills al. Als jij uren rondvliegt moet je ECHT wel 3 kills kunnen halen hoor :P (tip: schiet gewoon andere jets neer met je machinegeweer, of ga op helicopters jagen... met je machine gun heb je die dingen in 2 seconden oid gesloopt als je ze goed raakt).

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Andyk125 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:26:
[...]
...waarschijnlijk komt het door de VPN verbinding die open staat, tenminste dat hoop ik :P
8)7 |:(

Gamen tijdens werk is niet liev... :>

• Andyk125
MAX3400 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:34:
[...]

8)7 |:(

Gamen tijdens werk is niet liev... :>
Hahaha nee ik werk maar tot 5 uur :P

Verwijderd

Zucht. Waarom is Squad DM zo bugged. Negen van de tien keer kom ik niet eens in een squad terecht.

• FerdinandeZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:14
Verdomme zeg ik had eindelijk me heatseakers voor me jets geunlocked crashed de game. Enig idee hoe je deze makkelijk kan unlocken ben namelijk geen ervaren piloot op het gebied met jets. Daarbij hoe komt het als ik wordt gelocked en ik doe flares dat ik nog gelocked ben en andere heli/jets kunnen gewoon flares doen en rond vliegen zonder dat er iets aan de hand is. Wordt er stront ziek van dat de game al 2 x crashed! op 1uurtje tijd

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Geen idee; het enige wat ik niet kan beoordelen of je de recente posts (afgelopen 2 a 3 dagen) hebt doorgelezen over crashes, patches, updates, plugins, etc. Vermoed namelijk niet want nog geen uur geleden begint iemand dezelfde ergernis over vliegtuigen te roepen en die heeft eenzelfde advies gekregen: lees eens een paar dagen terug.

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:19
Avalaxy schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:27:
[...]

Dan doe je toch echt wat fout, zo snel vliegen de jets namelijk niet... En be real; flares unlock je moet 3 kills al. Als jij uren rondvliegt moet je ECHT wel 3 kills kunnen halen hoor :P (tip: schiet gewoon andere jets neer met je machinegeweer, of ga op helicopters jagen... met je machine gun heb je die dingen in 2 seconden oid gesloopt als je ze goed raakt).
Inderdaad, en als je dan nog eens vertraagt in je jet dan valt het allemaal nog meer mee :)

Wat ik wel vervelend vind is dat op de nieuwe maps, bv op oman dat je in die f35 zo vreselijk ver naar voor zit en je hud van de jet heel erg groot lijkt. Daardoor zie je nog minder van het slagveld en je omgeving. Als je dit vergelijkt met de gewone f18 of gelijk welke andere jet dan merk je dat je bij die heel wat verder naar achter zit en bijgevolg dus meer overzicht hebt vind ik.

Dit is misschien een bug? Bij de buggy's op oman is het overigens ook van hetzelfde, daar zit je ook heel dicht. Het is precies alsof je constant ingezoomd staat maar dit is niet zo.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Iemand die op Origin B2K gekocht heeft ?

Zojuist al mijn gegevens ingevult en iDeal aangevinkt. Toen de bestelling afgerond waarna ik te zien krijg dat ik een mail zal ontvangen, die ik nu nog niet heb. Ik had verwacht de betaling te doen, wat dus niet gebeurt is en dan de code te krijgen waarmee het afgerond is. Iemand anders die dit ook heeft ?

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
PilatuS schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:24:
Iemand die op Origin B2K gekocht heeft ?

Zojuist al mijn gegevens ingevult en iDeal aangevinkt. Toen de bestelling afgerond waarna ik te zien krijg dat ik een mail zal ontvangen, die ik nu nog niet heb. Ik had verwacht de betaling te doen, wat dus niet gebeurt is en dan de code te krijgen waarmee het afgerond is. Iemand anders die dit ook heeft ?
OnyxNL in "[PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - deel 7" ?

• PilatuS
  • Niet online

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
PilatuS schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:32:
[...]

Thanks :) En de betaling gaat dus ook via een link in de email ?
:S Dat is inderdaad wel wazig want normaliter is iDeal natuurlijk meteen online. Op de site van BF3 kan je nu (nog?) een Live Chat starten met een support-medewerker; mogelijk dat zij kunnen zien of er wel een order is voltooid op je account.

Check ook even je bankrekening online; geen idee of daar een afschrijving ofzo heeft plaatsgevonden. Zal wel niet maar meten = weten :)

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:40:
Zucht. Waarom is Squad DM zo bugged. Negen van de tien keer kom ik niet eens in een squad terecht.
Niet alleen dat, het is vaak softcore en dat is gruwelijk frustrerend. Schiet je eerst een heel magazijn leeg in iemand zn rug, die zich vervolgens omdraait en je neerschiet binnen een seconde :? Sowieso heb je echt teveel kogels nodig om iemand neer te maaien. Doe mij maar hardcore only |:(

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 17:42
zijn assault rifles generfed?

lijken veel minder dmg te doen.

• unfor
Madbee schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:50:

Leer bursten ;)
Automatic fire heeft meer spread gekregen.
peakaboo schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:43:
[...]

Niet alleen dat, het is vaak softcore en dat is gruwelijk frustrerend. Schiet je eerst een heel magazijn leeg in iemand zn rug, die zich vervolgens omdraait en je neerschiet binnen een seconde :? Sowieso heb je echt teveel kogels nodig om iemand neer te maaien. Doe mij maar hardcore only |:(
Voor jou hetzelfde advies eigenlijk, als iemand na een heel magazijn nog niet ligt doe je wat verkeerd.
Op hardcore kunnen de sproeiers nog wel vooruit, maar in softcore moet je toch echt even mikken.

[ Voor 57% gewijzigd door unfor op 15-12-2011 21:01 ]

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Madbee schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:50:

Topicstart gelezen?

Damage, spread, recoil, alles staat beschreven.

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 15-12-2011 21:06 ]

• peakaboo
  • Niet online
unfor schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:58:
[...]

Leer bursten ;)
Automatic fire heeft meer spread gekregen.

[...]

Voor jou hetzelfde advies eigenlijk, als iemand na een heel magazijn nog niet ligt doe je wat verkeerd.
Op hardcore kunnen de sproeiers nog wel vooruit, maar in softcore moet je toch echt even mikken.
lol, je snapt me denk ik niet. Als ik 2 meter achter een gast sta en ik pomp hem vol met een assault rifle dan moet hij gewoon snel dood zijn. Heeft niks met mikken te maken, maar met de game mode non-hardcore. Is gewoon belachelijk hoeveel je in die mode kan vangen aan kogels en explosive damage :X

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
peakaboo schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:07:
[...]

lol, je snapt me denk ik niet. Als ik 2 meter achter een gast sta en ik pomp hem vol met een assault rifle dan moet hij gewoon snel dood zijn.
Nee hoor... Voor jou geldt hetzelfde als mijn vorige response; kijk naar de topicstart. Die is vandaag aangepast en daar zie je waar je ongeveer mikt als je een burst van 4 kogels per wapen afvuurt.

• peakaboo
  • Niet online
MAX3400 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:09:
[...]

Nee hoor... Voor jou geldt hetzelfde als mijn vorige response; kijk naar de topicstart. Die is vandaag aangepast en daar zie je waar je ongeveer mikt als je een burst van 4 kogels per wapen afvuurt.
Never mind dude, you don't get it :)

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
peakaboo schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:10:
[...]

:? Vast niet... Je weet dat per server er verschillende settings kunnen zijn qua damage/bullet, total hitpoints/player enzovoort? En ik heb niet voor niets gister alle wapens even een syntethische test gegeven over recoil en dergelijke.

• SonyEricsson
  • Laatst online: 15:35
vandaag lijkt het wel een cheater invasie...
bijna elke server zit er wel iemand die het verpest...en EA bant ze ook niet meer zo snel tegenwoordig

vind het zo langzamerhand niet meer echt leuk :|
[...]

lol, je snapt me denk ik niet. Als ik 2 meter achter een gast sta en ik pomp hem vol met een assault rifle dan moet hij gewoon snel dood zijn. Heeft niks met mikken te maken, maar met de game mode non-hardcore. Is gewoon belachelijk hoeveel je in die mode kan vangen aan kogels en explosive damage :X
Weapon damage staat in de OP. Je hebt 100 health dus je kan zelf uitrekenen hoeveel hits nodig zijn. Ik zou zeggen leer mikken, als iemamd niet snel dood gaat mis jij kennelijk.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
[...]

Dan is er iets mis met je verbinding OF je eigen skills.

Maximaal 3 kogels van bepaalde wapens is echt geen enkel probleem. Het probleem ligt echt bij jou.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

What the fuck have they done?

Javelin op tank = disabled
Javelin op jeep = jeep rijdt door?!

ZOMFG

En whats up met groene vlammen in karkand, normale vlammen in BF3?
Wordt wel ziek van die AA campers. Zitten heel het potje alleen maar in de AA en zodra je opstijgt ben je al gelocked.
Heeft DICE dit spel ooit zelf gespeeld? Kan zoveel beter allemaal?
Bijv kits editen in dat retarded, wacht 60 sec spelletje tussen rounds in.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:01
Net even 10 mins op Wake gespeeld, doet me weer terug denken aan BF1942. Met zijn allen in een landingsvoertuig naar de vlag :D

Irritant is wel dat ik steeds na 10 min een appcrash krijg, dat mogen ze gauw fixen.

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:43
[...]

Ehm gast, op normal is een enemy ook zo dood. Een kogel doet ~20 damage (dichtbij wat meer) dus na 5-7 kogels moet hij toch wel dood zijn. Als jij "een heel magazijn" in iemand leegschiet en hij kan zich nog omdraaien dan doe je toch echt iets verkeerd.
Zoals Unfor al zegt: In hardcore kun je nog wegkomen met sproeien, maar op normal ben je vaak de pineut als je dat doet (dichtbij kan nog wel).

En over explosive damage: Het is toch juist fijn dat niet elke random RPG/granaat/mortar je killed? Of wil je zelf graag met een blinddoek + RPG rondrennen en kills binnenharken?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
peakaboo schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:10:
[...]

Volgens mij begrijp jij het toch echt niet helemaal. In BF3 softcore is gelukkig de damage heel stuk hoger dan BC2 softcore, en als jij met een assault rifle iemand op 2m afstand in de rug schiet, en daadwerkelijk raak schiet, heb je echt geen heel magazijn nodig om iemand dood te krijgen, nog geen eens in de buurt. Hij zal geen schijn van kans hebben en dood zijn voor hij kan reageren.

Heb zelf nu voor het eerst mogelijkheid gehad om back to karkand mappen te spelen, en ik was beetje pessimistisch met hoeveelheid die hier geklaagd wordt, maar uiteindelijk absoluut niet teleurgesteld. Alleen één keer door een admin gekicked op een server waar je geen flashlight mocht gebruiken omdat ik flashlight gebruikte volgens de admin (anders zet je zon debiele regel ook even in de server titel, dan zou ik hem nooit joinen). Het kleine detail dat ik nog geen eens een wapen met flashlight had vond de admin blijkbaar niet relevant.

Maar ik heb enkel rush nog gespeeld, dus misschien is dat wel het verschil. Maar ik ben blij verrast met de veel bredere mappen, oftewel veel meer mogelijkheden om te flanken. En 3x dood gegaan vanwege stomme eis voor engineer wapen om iemand met blowtorch te doden :P en dan moet ik nu nog een voertuig ermee mollen.

• Jeroenneman

Jeroenneman

Heeft iemand de tower in Caspain ooit al zien neervallen?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• microoo
Jeroenneman schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:56:
Zo vaak. :+ :+ :+ Volgens mij valt hij als een team nog 10-20 tickets over heeft...

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:22

mrc4nl

Procrastinatie expert

vaak. gebreurd nu als een team minder dan 10 tickets heeft.
rush of conquest weet ik niet

ora et labora

• Jeroenneman

Jeroenneman

mrc4nl schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:57:
[...]

vaak. gebreurd nu als een team minder dan 10 tickets heeft.
rush of conquest weet ik niet
Gescripted dus? Niet door destruction?

Bah, weer een illusie door early footage weg.

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:19
Ik heb dat gisteren 1 keer gezien, is best heftig! :)

Zat toen in een jet en was vijanden aan het stalken die in de buurt van de mast liepen, had juist een attack run gedaan en was weer aan het stijgen voor mijn volgende run. Plotseling zag ik tot mijn verbazing dat die mast aan het omvallen was! :P

Vraag mij wel af wat je moet doen om die mast neer te krijgen? Heb er al enkele keren rocketpods op leeggeschoten maar mocht niet baten. Misschien moet je op een bepaald stuk schieten?
Scripted.

[ Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 15-12-2011 23:09 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Net even met de G53 gespeeld als Engineer; het was wat drukjes en de iron sights werken niet fantastisch maar overall heb/had ik 18.9% accuracy en met de G53 (12 kills, 4 headshots, 289 bullets fired) haal ik even 20.1%.

Morgen/weekend de RDS erop zetten en eens zien hoe dit zich ontwikkelt maar een erg fijn wapen om onder controle te houden ook :)

* MAX3400 heeft geen zin meer om 4960 punten te halen voor rank 54...

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 15-12-2011 23:31 ]

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:51
mmm dat laser painten snap ik niet, soflam neer gezet en genoeg locks gehad (denk ik) of moeten de target kapot?

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
leosand schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:35:
mmm dat laser painten snap ik niet, soflam neer gezet en genoeg locks gehad (denk ik) of moeten de target kapot?
Ik dacht dat Damage Assist voldoende was maar niet 100% zeker.

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:22

mrc4nl

Procrastinatie expert

soflam zelf doet geen schade. je moet team maten hebben die laser guided raketten kunnen schieten.
(javlin/guised ding van tank/choppper etc)

ora et labora

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

MAX3400 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:29:
Net even met de G53 gespeeld als Engineer; het was wat drukjes en de iron sights werken niet fantastisch maar overall heb/had ik 18.9% accuracy en met de G53 (12 kills, 4 headshots, 289 bullets fired) haal ik even 20.1%.

Morgen/weekend de RDS erop zetten en eens zien hoe dit zich ontwikkelt maar een erg fijn wapen om onder controle te houden ook :)

* MAX3400 heeft geen zin meer om 4960 punten te halen voor rank 54...
Yep, erg fijn wapen. Is alleen jammer dat de PK-AS holo zo veel kills nodig heeft bij zo'n beetje alle guns. Die scope is werkelijk geweldig. Dunne reticle, 1.5x zoom, snelle scope tijd, geen sway, etc. Ik kan geen enkele reden bedenken op die niet te gebruiken eigenlijk :P

Ook de L85 voor assault is geweldig. 21.5% accuracy, waar ik normaal meer rond de 18% haal. Famas haalt het helemaal niet bij dit wapen. Wel een lage rof, maar je raakt tenminste mensen.

Net overigens ook mijn eerste defib kill gemaakt, zat iemand niet op te letten dus ik probeer het eens.
MAX3400 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:37:
[...]

Je moet target designated 10 punten krijgen. Je moet dus ws de soflam gewoon handmatig bedienen. Beter is het om gewoon de CITV in de tank te pakken, daarmee had ik in 1 min. tijd die 5 designations binnen.

[ Voor 15% gewijzigd door Raku op 15-12-2011 23:42 ]

Raku

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Raku schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:40:
[...]

Je moet target designated 10 punten krijgen. Je moet dus ws de soflam gewoon handmatig bedienen. Beter is het om gewoon de CITV in de tank te pakken, daarmee had ik in 1 min. tijd die 5 designations binnen.
En 300 designated assists voor de Medal :'( Denk dat ik net 10% heb ofzo maar al tijden CITV gebruikt...

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Heb ik eindelijk 5 SQDM gewonnen worden die niet meegeteld aangezien ik ze in de oude maps deed en dan gelden ze niet? Dat mochten ze er wel even bij vermelden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

disturbedmind schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:52:
Heb ik eindelijk 5 SQDM gewonnen worden die niet meegeteld aangezien ik ze in de oude maps deed en dan gelden ze niet? Dat mochten ze er wel even bij vermelden..
Dat is vreemd; ik heb er (samen met een paar vrienden) meerdere gehaald op Grand Bazaar.. Deze server al geprobeerd? nvm, daar zijn ze kennelijk met een andere vorm van statspadding bezig (staat nu op conquest, max playercount = 2)

[ Voor 12% gewijzigd door Knijnemans op 16-12-2011 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
mrc4nl schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:39:
[...]

soflam zelf doet geen schade. je moet team maten hebben die laser guided raketten kunnen schieten.
(javlin/guised ding van tank/choppper etc)
ah snap het je moet soflam "bedienen" dan wachten tot lock en dan heb je ze zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:09:
[...]

Pff bursten is echt zwaar overrated close to midrange. Tot een metertje of 20 kan je prima full auto knallen, de recoil valt echt enorm mee en de zijwaardse spread is te verwaarlozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Knijnemans schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 00:06:
[...]

Dat is vreemd; ik heb er (samen met een paar vrienden) meerdere gehaald op Grand Bazaar.. Deze server al geprobeerd? nvm, daar zijn ze kennelijk met een andere vorm van statspadding bezig (staat nu op conquest, max playercount = 2)
Ik wou die server ook doen maar hij was de hele tijd op Conquest. Ik zal het dan allemaal wel weer overnieuw moeten doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

http://battlelog.battlefi...TF-RUSH-by-ngz-server-de/ Deze draait wel nog steeds 5p-SQDM matches zo te zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kishan4uall
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-10 23:59

kishan4uall

kiesjan mag ook

Waarom is de GoTBF3 Karkand only server de laatste tijd zo leeg :( Vond het geniaal spelen daar!

desktop, laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
persoonlijk vind ik in wake, de air power echt teveel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

leosand schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 00:36:
Ik ben het daar eigenlijk wel mee eens, ik mis heel erg de (fixed) AA op een paar van de vlaggen zoals in bf1943. Sowieso vond ik die aanpak vetter, met 2 carriers en geen gecapte vlaggen aan het begin (niets zo gaaf als dat asset-denial en daartegen verdedigen aan het begin van een ronde), bootjes die bij de vlaggen op de uiteinden spawnden, etc. Als infantry verveel ik me een beetje eigenlijk, afstanden te groot, en erg veel zwaar geschut en weinig dekking waardoor je wel erg om moet lopen om nog een beetje sneaky een vlag te kunnen cappen. (plus gebrek aan eerdergenoemde bootjes = lang stuk zwemmen om base aan overkant van baai te cappen)
Maar goed, misschien is het gewoon weer wennen, ik heb nog niet de kans gezien om er even diep in te duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin1967
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:01
Ik vind het vandaag ook niet echt leuk. Ik was een kerel aan het beschieten op een hijskraan vanaf een flat. Afstand max 50m en hij was echt onkwetsbaar. Hele magazijnen leeggeschoten. Alleen met een noob wapen uit te schakelen. Andersom, je steekt je hoofd omhoog, 1 schot en je bent er geweest. Ik moet iemand toch minimaal een 3 keer raken, ook met de beste sniper rifle heb je toch minimaal twee schoten nodig. Verder leek op sommige maps alsof de tegenstander echt veel meer tanks had. Ons team had alleen een paar licht bewapende pantservoertuigen. Met wat pantservoertuigen ben je echt kansloos tegen tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin1967
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:01
Als de teams ook nog uit balans zijn krijg je gewoon een base rape :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 15:19
Erwin1967 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 00:55:
[...]

Ik vind het vandaag ook niet echt leuk. Ik was een kerel aan het beschieten op een hijskraan vanaf een flat. Afstand max 50m en hij was echt onkwetsbaar. Hele magazijnen leeggeschoten.
Dit soort dingen gebeurt me ook wel vaker. Ook heb ik af en toe dat ik iemand raak die net achter een rots ofzo is gerend. Of dat als ik iemand die achter een rots te loeren ligt, die ik eigenlijk niet kan raken, toch raak en dood.

Yup, volgens mijn is de hit detectie in BF3 niet bepaald geweldig. In ieder geval beter dan die in BC2, though.

Also, de FAMAS unlocked en preliminair even geprobeerd. Naar mijn mening niet echt puik wapen. Full auto is sowieso niet mijn smaak, maar de burst mode krijg ik ook niet een goed gevoel bij.

[ Voor 12% gewijzigd door Mejust op 16-12-2011 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-10 17:30
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 00:14:
[...]

Pff bursten is echt zwaar overrated close to midrange. Tot een metertje of 20 kan je prima full auto knallen, de recoil valt echt enorm mee en de zijwaardse spread is te verwaarlozen.
Met burst kun je ook prima full-auto schieten als je genoeg klikt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 00:22
Misschien eens voor de afwisseling? Mooie plaatjes ipv geouwehoer :)
Full screen, audio high... immersie

[ Voor 15% gewijzigd door schelling op 16-12-2011 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Wow die JSF is echt een sloom apparaat zeg. Geen schijn van kans tegen flankers. Vind de nieuwe maps wel erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Haha zijn zoveel statpadders active he. Neem deze server:

http://battlelog.battlefi...tiplay-F-OR-F-Gameserver/

1tje in de tank, 2 man in tegenpartij. Tank schiet constant 1 enemy neer, en teammate van die enemy revived constant.

Viel me op in de leaderboards bij deze speler:
http://battlelog.battlefi...ima20019/stats/315790523/

240 uur gespeeld en rank 145? Lol, en die SPM van 1800. Yeah right. Dus ik ga voor de gein ff checken in die server, plek voor 4 man. Ik kill 2 enemies omdat ik zie dat ze statpadden (betrapt), meteen een ban aan mn broek _O- Dat die lui bij EA ze niet bannen man, zielig gedoe. Wat is daar nou leuk aan joh |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
iemand nog belang bij een battlefield 3 coupon?zat bij mijn nieuwe rampage4 moederbord,maar heb al bf3.

vraagprijs 25 euro

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik kan helemaal NIETS vinden wat ook maar lijkt op een aimbot in zijn stats:

http://bf3stats.com/stats_pc/Darksniper178
Accuracy is vrij normaal, headshot/kill ratio is normaal, SPM is normaal, K/D is normaal.
Aangezien je denkt een heel magazijn nodig te hebben om iemand af te schieten in normal mode, ga ik er van uit dat jij niet een cheater van een legitieme speler kunt onderscheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:37
peakaboo schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 04:22:

1tje in de tank, 2 man in tegenpartij. Tank schiet constant 1 enemy neer, en teammate van die enemy revived constant.

240 uur gespeeld en rank 145? Lol, en die SPM van 1800. Yeah right. Dus ik ga voor de gein ff checken in die server, plek voor 4 man. Ik kill 2 enemies omdat ik zie dat ze statpadden (betrapt), meteen een ban aan mn broek _O- Dat die lui bij EA ze niet bannen man, zielig gedoe. Wat is daar nou leuk aan joh |:( |:(
Gewoon allemaal die gozer reporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-09 17:06
vinom schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 07:40:
[...]

Gewoon allemaal die gozer reporten.
Zo zijn er ook nog steeds aimbotters actief. Van de week 1 shot kill met de M249. Hij maakte continu headshots met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
Eens, maar met een stinger kom je een heel eind.
Bijna elke stinger die ik schoot was een hit, na 2 hits is het meeste wel neer daar.
Enkel die transport heli niet omdat daar mensen inzitten die blijven repairen.

Je kan bijna vanaf elk punt daar de luchtvoertuigen locken mits ze binnen bereik zijn.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
unfor schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 06:02:
[...]

Accuracy is vrij normaal, headshot/kill ratio is normaal, SPM is normaal, K/D is normaal.
Aangezien je denkt een heel magazijn nodig te hebben om iemand af te schieten in normal mode, ga ik er van uit dat jij niet een cheater van een legitieme speler kunt onderscheiden.
Alleen in zijn stats heeft hij soms ineens een paar potjes erg goed gespeeld, maar de stats zijn nog te slecht om van een aimbot uit te gaan. Klinkt stuk waarschijnlijker dat hij een goede dag had, of dat een vriend op zijn account speelde.

[ Voor 6% gewijzigd door Sissors op 16-12-2011 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 15:19
unfor schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 06:02:
[...]

Let wel dat we z'n statsverloop niet kennen. Is dus nog steeds mogelijk dat hij af en toe hacks aan zet en de rest van de tijd gewoon een slechte snipert is. Wat mij trouwens aan z'n stats opvalt is een hoge kill/minute bij sommige wapens.

[ Voor 7% gewijzigd door Mejust op 16-12-2011 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Mejust schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 08:05:
[...]

Let wel dat we z'n statsverloop niet kennen. Is dus nog steeds mogelijk dat hij af en toe hacks aan zet en de rest van de tijd gewoon een slechte snipert is.
Het kan zo zijn, niet te ontkennen. Echter als je op die manier gaat redeneren kom je inderdaad wel veel cheaters tegen. Ik heb nauwlijks dat ik denk: dat is een cheater (okay granted ik denk vaak genoeg als ik wordt neergeschoten: hoe de fuck kon dat, waarom is hij niet dood, etc. Maar al snel daarna komt het dat ik blijkbaar toch heb gemist, misschien is er iets fout gegaan, maar dat is geen reden om ervan uit te gaan dat de andere een cheater is, kan gewoon problemen met lag van de server zijn of een fout in de code, etc).

Een enkel keertje is het overduidelijk, maar over het algemeen heb ik er bijzonder weinig last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
furby-killer schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 08:10:
[...]

Het kan zo zijn, niet te ontkennen. Echter als je op die manier gaat redeneren kom je inderdaad wel veel cheaters tegen. Ik heb nauwlijks dat ik denk: dat is een cheater (okay granted ik denk vaak genoeg als ik wordt neergeschoten: hoe de fuck kon dat, waarom is hij niet dood, etc. Maar al snel daarna komt het dat ik blijkbaar toch heb gemist, misschien is er iets fout gegaan, maar dat is geen reden om ervan uit te gaan dat de andere een cheater is, kan gewoon problemen met lag van de server zijn of een fout in de code, etc).

Een enkel keertje is het overduidelijk, maar over het algemeen heb ik er bijzonder weinig last van.
Ik ben pas 1 keer een overduidelijke cheater tegen gekomen.
Die stond op metro met een handgun iedereen neer te poppen.
Hij had geloof ik een K/D van 300/5.

En verder ben ik vooral heel veel mensen tegen gekomen die mensen die beter zijn uitmaken voor cheater.
Maar goed je hebt natuurlijk ook cheaters die niet zo overduidelijk cheaten, omdat ze anders gereport worden.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 15:01

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

MAX3400 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:37:
[...]

Alleen locken tot je er 10 punten voor krijgt zou voldoende moeten zijn voor de Assignment. Ik heb het via de 3e seat van een tank gedaan.

Edit: spuit 11 :D

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Hoeveel tanks / apc's spawnen er wel niet op Gulf of Oman? Damn!

Gisteren had ik bij een hoekpunt aan het strand eindelijk een tank, komen er in mum van tijd 5! tanks en apc's naar me toe gereden. Geen schijn van kans natuurlijk.

Wel gaaf natuurlijk, een epische tankbattle, maar zolang één team de overhand heeft en ze slim omgaan met de vehicle spawns, is het afgelopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 20:46
peakaboo schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 04:22:

gewoon even reporten
zit deze movie
YouTube: How to report cheater on BF3

kan heel snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Gisteren een paar mooie potjes gespeeld. 3 potjes Metro, boel kills kunnen maken (niet met RPG ofzo), vooral wanneer 1 uit je squad achter de linie is gekomen iedereen in de rug schieten. Heerlijk. Paar dikke mijnen neergelegd en maar grenades overal gooien haha.
Heb in 4 potjes tijd 3 levels unlocked en ben nu level 21 (/me is trots, ik zuig normaal in shooters)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 13:50
schelling schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 02:09:
[video]
Mooi filmpje! vooral de muziek is erg mooi

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Dat reporten mogen ze ook wel verbeteren zodat het wat meer opvalt zeg... :/ Klein rot driehoekje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 15:14
Gisteren de L85A2 gehaald (kut squad deathmatch).

Met beide wapens nu een tijdje gespeeld (famas, L85A2). en mijn conclusie is tot nu toe.

Famas: Heerlijk op kleine maps (metro, seine, bazaar). Op groote maps minder effectief door zijn recoil/accuracy.

L85A2: Juist weer een heerlijk wapen voor middel tot lange afstanden. Zelfs op volledig auto (spray and pray) nog goed. Recoil valt mij, accuracy is hoog.
Op de korte afstand leg je het wel dik af tegen Famas. Rate of fire is natuurlijk aardig laag maar wel zeer leuk om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
itsleon schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 09:42:
Gisteren de L85A2 gehaald (kut squad deathmatch).

Met beide wapens nu een tijdje gespeeld (famas, L85A2). en mijn conclusie is tot nu toe.

Famas: Heerlijk op kleine maps (metro, seine, bazaar). Op groote maps minder effectief door zijn recoil/accuracy.

L85A2: Juist weer een heerlijk wapen voor middel tot lange afstanden. Zelfs op volledig auto (spray and pray) nog goed. Recoil valt mij, accuracy is hoog.
Op de korte afstand leg je het wel dik af tegen Famas. Rate of fire is natuurlijk aardig laag maar wel zeer leuk om mee te spelen.
En daarom is het nog steeds belachelijk dat dice geen mogelijkheid impelmenteerd om meerdere slots te maken per class!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
Je wapen het je toch nu net zo snel gewisseld als wanneer je voor een ander slot moet kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Laatst online: 07-10 20:26

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

itsleon schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 09:57:
Je wapen het je toch nu net zo snel gewisseld als wanneer je voor een ander slot moet kiezen?
Wat hij bedoeld is waarschijnlijk dat je 2 "main weapons" mee kunt nemen.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
itsleon schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 09:57:
Niet als je daar ook de attachments op gaat veranderen ;)
MazeMouse schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 09:59:
[...]

Wat hij bedoeld is waarschijnlijk dat je 2 "main weapons" mee kunt nemen.
Nee hoor, dat hoeft van mij niet, wel heb ik een hekel om constant weapons te veranderen met andere attachment omdat dit op een bepaalde map beter werkt..

[ Voor 40% gewijzigd door Andyk125 op 16-12-2011 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
Tuurlijk het kan vervelend zijn maar als ik kijk naar mezelf dan gebruik ik als Assault maar 1 wapen met dezelfde attachment ongeacht de map. (M16A3 :D) ook nu wel ff bezig met die nieuwe.

Zou liever zien dat Dice eerst al die crashes oplost en daarna pas deze COD functionaliteit toevoegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
itsleon schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:05:
Tuurlijk het kan vervelend zijn maar als ik kijk naar mezelf dan gebruik ik als Assault maar 1 wapen met dezelfde attachment ongeacht de map. (M16A3 :D) ook nu wel ff bezig met die nieuwe.

Zou liever zien dat Dice eerst al die crashes oplost en daarna pas deze COD functionaliteit toevoegd :P
Echt waar, waarom refereer je meteen met COD er zijn zat andere games waar dat mogelijk was hoor..

Daarnaast verander ik me loadout ook niet vaak, maar toch vindt ik het een gemis. Zo zijn er wel meer zaken, die ik voor een game van 2011 wel had verwacht. Tegenwoordig zijn graphics belangrijk en zo veel mogelijk rewards, medals en nog meer van die onzin. Hoewel dat grappig is voegt het niets bijzonders toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
2 x Caspian gespeeld, 53K binnen aan medals & ribbons... Mwhoa, wel aardig zo... Zometeen maar weer eens de startpost editen met de damage-stats van de wapens... Enige "nadeel" is dat ik eigenlijk z.s.m. de QBZ-95B wil hebben maar moet nog 48 RPG kills maken; later vandaag maar eens Metro 24/7 opzoeken en in het wilde weg gaan staan knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Mensen waren gisteren boos op mij en wouden mij kicken omdat ik alleen maar de M320 Grenade launcher ging gebruiken.. Hadden ze maar niet die unlock moeten maken dat je 20 kills moet maken met een grenade launcher..

[ Voor 51% gewijzigd door disturbedmind op 16-12-2011 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Gisternacht even een half uurtje eindelijk na weken weer een potje gespeeld. Ik besefte me niet door de drukte van de afgelopen weken dat Back to Karkand beschikbaar is. Een leuke verassing en het eerste wat ik deed was Strike at Karkand joinen. De map die ik grijs heb gespeeld in BF2.

De map ziet er fantastisch uit. En het is ook erg leuk om de vergelijkingen zo goed terug te zien. Het is totaal anders, maar ook weer niet. Stiekem vind ik het mistige wel een gemis. Ik had in het half uurtje het idee dat het een waar sniper paradijs is. Ik spotte regelmatig snipers op daken die voor mij out of rage waren en als ik er op ging schieten ik zelf een target werd voor andere tegenstanders. Het lijkt er ook op dat ze vanaf bepaalde daken een goede sniper de hele map kan bestrijken. De mist stak hier een stokje voor waardoor de gevechten wat lokaler waren. Zo zat ik vast op de brug. Ik kon niet oversteken omdat 3 snipers op een gebouw bijna aan de andere kant van de map de brug in hun broekzak hadden. Dat vond ik wel jammer. Ik miste het wat in BF2 zo lekker gaat bij de brug dat aan twee kanten van de brug gevochten wordt en mede door de smog het gevect daar intens was. Ik moet nog een goede manier vinden om mezelf daar tegen te wapenen.

Al om al, ziet het er fantastisch uit. Het is ook goed om te zien dat de night vision wat beperkter geworden is. Voor mij wel jammer.. het compenseerde mijn middelmatige skills en pikte hiermee nog wat kills. Nu moet ik een andere lame manier vinden om nog wat mensen naar de Filistijnen te schieten :P

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:03
schelling schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 02:09:
[video]
Wow! heel mooi om te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 15:01

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

disturbedmind schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:17:
Mensen waren gisteren boos op mij en wouden mij kicken omdat ik alleen maar de M320 Grenade launcher ging gebruiken.. Hadden ze maar niet die unlock moeten maken dat je 20 kills moet maken met een grenade launcher..
Wouden zijn grote bossen.. ;)

Misschien een server waar ze custom rules hadden? Ik werd zelf meerdere keren gekilled gister wegens gebruik van de SV98 en andere sniper rifles. (Het zou handig zijn zulke rules in de servernaam staan, dan join ik ze nl niet..)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Pagina: 1 ... 6 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.