ronalddus schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:29:
De F35 is echt behoorlijk slecht. Dogfight vs een F18 is gewoon kansloos. Hij draait veel te traag, wat al funest is voor een jet. Zat net een hele game in dezelfde F18 en schoot achter elkaar die F35's uit de lucht. Ik kan redelijk vliegen, maar in een F35 lukt het gewoon echt niet.
Ik moet ook zeggen dat ik de F35 maar apart vind. Je kunt niet echt meer korte bochtjes maken omdat je als je op 's' drukt dat ding langzaam en steady gaat vliegen. Wat er dan in een dogfight gebeurt is dat ik op een gegeven moment mijn target kwijt raak en hij achter me komt. Als jou dit ook overkomt moet je eens proberen vol op de rem te gaan staan. Wedden dat ie je voorbij vliegt?

ronalddus schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:29:
Ook die assignments, die sommige minder vinden, vind ik een leuke toevoeging. Het 'verplicht' je om ook eens een andere class/wapen te pakken en kan voor verrassende acties zorgen. Het is ook een uitdaging, ipv van (bijv.) 24/7 metro met een f2000 te spelen
Assignments zijn inderdaad leuk extraatje, maar ook niet veel meer dan dat. En ik snap je volkomen, als er één wapen is waar ik een schijthekel aan heb, is het wel die F2000. xD
chrisO schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:08:
[...]
Er zit een verschil tussen de kills maken met de Recon class of met ieder willekeurige class. Ik dacht dat je de 20 headshots moest maken als Recon class en welk wapen een sniper rifle, een submachine gun of handgun maakt dan niet uit, zolang je maar de Recon class speelt.
Tsurany zegt echter dat ik die kills ook met ieder andere class mag maken...
Mja ff voor de duidelijkheid die eerste assignment is dus wel 20 kills met sniper riffles (en 5 target designations), voor de tweede assignment, waarbij je o.a. 50 headshots moet maken maakt het dus niet uit of je het met sniper of ander wapen doet.
ShortsNL schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:34:
Dat maakt burst tappen op dat wapen wel zwaar krachtig zeg! Zelfde aantal kogels als een AEK in driekwart van de tijd... en met de lage first shot recoil multiplier helemaal!
Tijd om dat wapen maar eens uit te gaan proberen....
Heb de AN zelf al geprobeerd maar vind het te irritant dat hij default op de burst fire mode staat. Telkens als je gerevived wordt of opnieuw spawnt moet je op V drukken om het wapen op auto fire te zetten. Ik kan daar maar niet aan wennen en vergeet dat daarom ook constant. Wel jammer want vind het een heel fijn wapen op auto fire.
[
Voor 53% gewijzigd door
Verwijderd op 15-12-2011 12:45
]