Verwijderd

Als Dice het had gewild dan zou er staan "Make 20 Headshots with sniper rifles"...

Net als de MCOM attacks en Flag Caps maakt het niet uit waarmee je het doet.

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-10 14:50
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:05:
Als Dice het had gewild dan zou er staan "Make 20 Headshots with sniper rifles"...

Er zit een verschil tussen de kills maken met de Recon class of met ieder willekeurige class. Ik dacht dat je de 20 headshots moest maken als Recon class en welk wapen een sniper rifle, een submachine gun of handgun maakt dan niet uit, zolang je maar de Recon class speelt.
Tsurany zegt echter dat ik die kills ook met ieder andere class mag maken...
Zelfde met supression voor de support, heb daar best al wat van terwijl ik voornamelijk assault speelde.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:01
Ik vind de karkand maps echt geweldig. De eerste keer dat ik in iedere map kwam was ik gedesorienteerd door de verbeterde graphics en detail, maar langzaam komt het dan weer terug en ren je naar de oude plekjes :)
Al zijn sommige plekken wel hun nostalgie kwijt, zoals het zwembad in gulf of oman en de spoorlijn in karkand die altijd de frontlijn werd in domination. Dankzij de assignments kun je ook snel wat leuke wapens krijgen, die chinese QBU-88 van de 1e sniper assignment bevalt me zeer goed.

• ShortsNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-07 19:10
Kort vraagje, welke infantry primary weapons hebben *geen* full-auto fireing mode? Ik zag het niet staan in de topic start (als het er toch staat, bij voorbaat excuses), en niet op symthic

Edit -> Ik bedoel natuurlijk met uitzondering van sniper rifles en shotguns.

[ Voor 17% gewijzigd door ShortsNL op 15-12-2011 11:17 ]

• MAX3400
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
ShortsNL schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:16:
Kort vraagje, welke infantry primary weapons hebben *geen* full-auto fireing mode? Ik zag het niet staan in de topic start (als het er toch staat, bij voorbaat excuses), en niet op symthic

Zolang Battelog up-to-date is, zou daar bij elk wapen moeten staan welke firing-modes er zijn.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
ShortsNL schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:16:

M16A4, AN-94 en M4 uit mijn hoofd. Eerste twee Assault wapens, nummer twee is een Engineer wapen.

*edit: Tsurany is correct, KH2002 ook.

[ Voor 4% gewijzigd door Sagaris op 15-12-2011 11:22 ]

KH2002 ook niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Sagaris schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:20:
[...]

M16A4, AN-94 en M4 uit mijn hoofd. Eerste twee Assault wapens, nummer twee is een Engineer wapen.
AN94 heeft inmiddels wel een fully automatic mode.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Sagaris
Damnit, ben weer hard aan het falen zie ik. 8)7

• ShortsNL
Cheers voor de reacties allemaal.
ye-roon schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:21:
[...]

AN94 heeft inmiddels wel een fully automatic mode.
Over de AN94 gesproken, op symthic staat hij nu met de volgende rate of fire genoteerd: 600/1200 RPM (pijl omhoog boven 1200). Is deze 1200 alleen voor full-auto of iets dergelijks?

Lijkt me nogal bizar namelijk, daarmee zou het in één keer de snelst schietende rifle zijn in bf3.

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Yay nieuws van de harde schijf!

Aanvraag voor rma zal pas vanaf 19 december kunnen bij Seagate!

Aaargh!

Denk dat ik eens een alternatief ga zoeken...
-> lees een harde schijf van 80gb ofzo :/

[ Voor 11% gewijzigd door Fantasma op 15-12-2011 11:26 ]

ShortsNL schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:24:
Over de AN94 gesproken, op symthic staat hij nu met de volgende rate of fire genoteerd: 600/1200 RPM (pijl omhoog boven 1200). Is deze 1200 alleen voor full-auto of iets dergelijks?

Lijkt me nogal bizar namelijk, daarmee zou het in één keer de snelst schietende rifle zijn in bf3.
Die 1200rpm is enkel voor de eerste twee kogels :)

• MAX3400
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
Tsurany schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:27:
[...]

Die 1200rpm is enkel voor de eerste twee kogels :)
Battlelog says: In service with elite Russian forces, the AN-94 offers a unique, highly accurate, 2 round burst feature.
8)

Dus ja, omgerekend zijn de eerste 2 kogels net zo snel als elke volgende kogel...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• ShortsNL
Dat maakt burst tappen op dat wapen wel zwaar krachtig zeg! Zelfde aantal kogels als een AEK in driekwart van de tijd... en met de lage first shot recoil multiplier helemaal!

Tijd om dat wapen maar eens uit te gaan proberen....

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 20:26

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Pffff, omsingled door assaulters en geen enkele revive ever. Bij sommige mensen vraag ik me echt af waar ze mee bezig zijn :(

sudo apt-get rekt

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
Wapenstatistieken zien er goed uit! Goed afleesbaar met de tabel + figuren met gekleurde stipjes enz. :)

Steam: McKluit

Verwijderd

ronalddus schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:29:
De F35 is echt behoorlijk slecht. Dogfight vs een F18 is gewoon kansloos. Hij draait veel te traag, wat al funest is voor een jet. Zat net een hele game in dezelfde F18 en schoot achter elkaar die F35's uit de lucht. Ik kan redelijk vliegen, maar in een F35 lukt het gewoon echt niet.
Ik moet ook zeggen dat ik de F35 maar apart vind. Je kunt niet echt meer korte bochtjes maken omdat je als je op 's' drukt dat ding langzaam en steady gaat vliegen. Wat er dan in een dogfight gebeurt is dat ik op een gegeven moment mijn target kwijt raak en hij achter me komt. Als jou dit ook overkomt moet je eens proberen vol op de rem te gaan staan. Wedden dat ie je voorbij vliegt? :P
ronalddus schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:29:

Ook die assignments, die sommige minder vinden, vind ik een leuke toevoeging. Het 'verplicht' je om ook eens een andere class/wapen te pakken en kan voor verrassende acties zorgen. Het is ook een uitdaging, ipv van (bijv.) 24/7 metro met een f2000 te spelen
Assignments zijn inderdaad leuk extraatje, maar ook niet veel meer dan dat. En ik snap je volkomen, als er één wapen is waar ik een schijthekel aan heb, is het wel die F2000. xD
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:05:

chrisO schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:08:
[...]

Er zit een verschil tussen de kills maken met de Recon class of met ieder willekeurige class. Ik dacht dat je de 20 headshots moest maken als Recon class en welk wapen een sniper rifle, een submachine gun of handgun maakt dan niet uit, zolang je maar de Recon class speelt.
Tsurany zegt echter dat ik die kills ook met ieder andere class mag maken...
Mja ff voor de duidelijkheid die eerste assignment is dus wel 20 kills met sniper riffles (en 5 target designations), voor de tweede assignment, waarbij je o.a. 50 headshots moet maken maakt het dus niet uit of je het met sniper of ander wapen doet.
ShortsNL schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:34:
Dat maakt burst tappen op dat wapen wel zwaar krachtig zeg! Zelfde aantal kogels als een AEK in driekwart van de tijd... en met de lage first shot recoil multiplier helemaal!

Tijd om dat wapen maar eens uit te gaan proberen....
Heb de AN zelf al geprobeerd maar vind het te irritant dat hij default op de burst fire mode staat. Telkens als je gerevived wordt of opnieuw spawnt moet je op V drukken om het wapen op auto fire te zetten. Ik kan daar maar niet aan wennen en vergeet dat daarom ook constant. Wel jammer want vind het een heel fijn wapen op auto fire.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 12:45 ]

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:55
Als je de an-94 heel fijn vind op full-auto dan doe je iets fout volgens mij.
Vind hem zelf juist heel erg fijn voor longshots, daar is hij ook voor gemaakt.

Remmen met de F-35 in dogfights moet je echt niet doen, je bent dan zo'n extreem makkelijk target (wat je al bent in dat ding). Een goede piloot vliegt je niet voorbij, maar sloopt je voordat hij voorbij je is.
Je wil niet weten hoe extreem veel damage een jet salvo van dichtbij doet!
Je bent binnen 1sec kapot.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• Sagaris
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:28:
[...]

Ik moet ook zeggen dat ik de F35 maar apart vind. Je kunt niet echt meer korte bochtjes maken omdat je als je op 's' drukt dat ding langzaam en steady gaat vliegen. Wat er dan in een dogfight gebeurt is dat ik op een gegeven moment mijn target kwijt raak en hij achter me komt. Als jou dit ook overkomt moet je eens proberen vol op de rem te gaan staan. Wedden dat ie je voorbij vliegt? :P
Stap inderdaad ook niet meer in een F35, een F18 maakt eenvoudig gehakt van je. Misschien komt dat nog omdat niemand er nog goed mee kan vliegen, maar ik heb vanochtend iedere F35 die de lucht in ging met gemak neer kunnen halen in mijn F18. (Piloot kan natuurlijk crap zijn, maar dat laat ik in het midden.)

Ik heb echter het idee dat een F35, mits je er echt goed mee kan vliegen, superieur wordt. De F35 heeft meer 'bewegingsmogelijkheden' dan een F18.

[ Voor 9% gewijzigd door Sagaris op 15-12-2011 13:00 ]

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-10 11:52
Ff noob vraagje, maar hoe geef je orders als je squadleader bent?

Hallo

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

richting op flag/point + Q

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
mach2 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:01:
Ff noob vraagje, maar hoe geef je orders als je squadleader bent?
'Q' Ingedrukt houden terwijl je op een vlag of MCOM aimed...

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Rynji schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:58:
CQ is full auto echt wel fijn. Zeker als je iemand tegenkomt net om een hoek. Dan ben je tegen een goed persoon met burst gewoon de lul. Ik loop altijd op auto en switch op lange afstand juist naar burst. Ideaal en kan je snel handelen.

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:06
Op Q duwen, terwijl je mikt op de vlag/mcom.

Wel opletten, dit is dezelfde knop als enemies spotten, dus soms geef je plots andere orders omdat je iemand probeert te spotten.

Ik geef continue orders, gewoon van in bf2. Mijn squadmates vinden dat vaak ook tof. Soms heb je dan zelfs pugs die beginnen meelopen met jou en orders completen ^^ Al is dat laatste minder vaak dan je hoopt.

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-10 11:52
priemt schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:02:
[...]

'Q' Ingedrukt houden terwijl je op een vlag of MCOM aimed...
Ok thx, liep inderdaad al met q te klooien. Maar zag er geen orders tussen staan, dan dus maar eens aimen. :P

@ hierboven, heb het idd in BF2 ook wel gebruikt. Maar wist niet echt meer hoe :)

[ Voor 12% gewijzigd door mach2 op 15-12-2011 13:06 ]

Hallo

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 15:14
Vind het dus zwaar irritant als je bij randoms in een squad zit en die geven geen orders ook niet als je er meerdere keren om vraag

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:08

superwashandje

grofheid alom

Sagaris schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:59:
[...]

Stap inderdaad ook niet meer in een F35, een F18 maakt eenvoudig gehakt van je. Misschien komt dat nog omdat niemand er nog goed mee kan vliegen, maar ik heb vanochtend iedere F35 die de lucht in ging met gemak neer kunnen halen in mijn F18. (Piloot kan natuurlijk crap zijn, maar dat laat ik in het midden.)

Ik heb echter het idee dat een F35, mits je er echt goed mee kan vliegen, superieur wordt. De F35 heeft meer 'bewegingsmogelijkheden' dan een F18.
ik heb nog niet in een F18 tegen een F35 kunnen vliegen...wel in een flanker :+

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
itsleon schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:05:
Vind het dus zwaar irritant als je bij randoms in een squad zit en die geven geen orders ook niet als je er meerdere keren om vraag
Dan moet je kijken of ze een hoge rang hebben en een squad specializations hebben. Meestal krijg je dan wel orders.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
itsleon schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:05:
Misschien zijn ze zich er wel niet van bewust dat het uberhaupt kan. Ik ook niet in het begin namelijk.

• Sagaris
superwashandje schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:08:
[...]

ik heb nog niet in een F18 tegen een F35 kunnen vliegen...wel in een flanker :+
Eeeen ik ga weer door met falen. :+ Ik blijf vandaag wel weg van het forum en andere belangrijke zaken. :Y)
Sagaris schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:11:
Eeeen ik ga weer door met falen. :+ Ik blijf vandaag wel weg van het forum en andere belangrijke zaken. :Y)
Verstandig >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 15-12-2011 13:14 ]

Verwijderd

Rynji schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:58:

Remmen met de F-35 in dogfights moet je echt niet doen, je bent dan zo'n extreem makkelijk target (wat je al bent in dat ding). Een goede piloot vliegt je niet voorbij, maar sloopt je voordat hij voorbij je is.
Je wil niet weten hoe extreem veel damage een jet salvo van dichtbij doet!
Je bent binnen 1sec kapot.
Kwestie van gevoel / smaak denk ik dan. Als ik longshots wil maken gebruik ik de M98B wel.

Wat dat remmen betreft dat heeft me al meerdere keren gered, en vervolgens kills opgeleverd. Het hangt er natuurlijk altijd vanaf hoe dicht iemand achter je zit, tegen wie je speelt etc. etc. Maar geloof mij als je in een intense dogfight ineens hard afremt, nadat je eerst de gekste capriolen hebt uitgehaald of hebt versneld met afterburner, dan staat je tegenstander echt wel ff te kijken. Zeker F-35 vs. F18 die schiet je zo voorbij hoor. Jet salvo kan nog zoveel damage doen maar ze moeten je wel raken :p

• itsleon
rickyy schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:08:
[...]

Dan moet je kijken of ze een hoge rang hebben en een squad specializations hebben. Meestal krijg je dan wel orders.
Tuurlijk van mensen met rank 1-10 kan ik het begrijpen maar als je al 45+ bent en ik leg ook nog eens uit hoe je het moet doen en je doet het daarna nog steeds niet. Wat heb je er dan nog aan. Squad leaven en andere zoeken.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:26

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik doe het vaak ook niet als SL. ik vergeet het gewoon vaak. ook is het compleet niet duidelijk welk objective de SL nou gemarkeert heeft dus je hebt ook weinig visuele indicatie welke hij nou wil dat je aanvalt

blup

Verwijderd

Daarnaast gebruik ik de Q knop vrij veel voor spotten, zeker als sniper, ook al zie ik niemand, daardoor heb ik bijvoorbeeld op Metro dat het kruisje op C komt te staan terwijl we nog vanaf A naar B aan het rushen zijn

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:01

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Bezulba schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:17:
ik doe het vaak ook niet als SL. ik vergeet het gewoon vaak. ook is het compleet niet duidelijk welk objective de SL nou gemarkeert heeft dus je hebt ook weinig visuele indicatie welke hij nou wil dat je aanvalt
Het icoon wat gemarkt is krijgt een andere vorm (4 ' pijltjes' in/om de circel van het object.)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• com2,1ghz
  • Laatst online: 12:18
/me Mist commandermode ;w

• StealthyPeanut
Meelobee schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:25:
[...]

Het icoon wat gemarkt is krijgt een andere vorm (4 ' pijltjes' in/om de circel van het object.)
Idd. Jammer dat ze het niet zoals in BF2 hebben gedaan. Duidelijk op je minimap met pijlen en lijnen.

Ik hoef niet een miljoen icoontjes op me scherm te hebben. Ik hoop echt dat we dat in de toekomst nog een keer uit kunnen zetten.

• Ploeg400
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-02-2024
Ik heb vaak het gevoel dat veel mensen niet willen spotten omdat ze dan bang zijn dat hun kill 'gestolen' wordt. Persoonlijk is 1 op de 6 bij mij zelf een assist, dat vind ik toch wel wat weinig in een teamshooter.
6000 kills, 1000 assists.

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-10 10:42
Pfff mijn E8500 @ 4ghz draait B2K nog maar net op 30 FPS >.<

Tijd voor nieuw speelgoed...

Verwijderd

ik draai hem op een 5/6 jaar oude q6600, overigens wel met 8gb drr3 en een 6870 maar ik heb eigenlijk nooit last van lagg of crashes <knocks on desk>

• StealthyPeanut
Cyberwarmacine schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:38:
Pfff mijn E8500 @ 4ghz draait B2K nog maar net op 30 FPS >.<

Tijd voor nieuw speelgoed...
Tja, dualcore is echt te weinig voor deze game. Zelfs mijn X4 945 quadcore liep helemaal vol @ 3,3 Ghz (pieken op 99% op alle cores). Toen naar een Sextacore gestapt (1090t) en nu meteen een veel betere framerate :o

[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 15-12-2011 13:43 ]

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-10 10:22
erikvandenberg schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:08:
[...]

Misschien zijn ze zich er wel niet van bewust dat het uberhaupt kan. Ik ook niet in het begin namelijk.
Welk voordeel biedt het eigenlijk?
Heb er zelf nog geen gebruik van gemaakt. (In 90% van de gevallen ben ik toch geen SL.)

• itsleon
Ploeg400 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:37:
Ik heb vaak het gevoel dat veel mensen niet willen spotten omdat ze dan bang zijn dat hun kill 'gestolen' wordt. Persoonlijk is 1 op de 6 bij mij zelf een assist, dat vind ik toch wel wat weinig in een teamshooter.
6000 kills, 1000 assists.
Ja want mensen wil graag die 100 punten en hoge kdr (stats hoeren).
Maar vergeten meestal dat wanneer je spot. De vijand damaged en je teammaat je hem killed je meer punten kan krijgen.

Alvaak genoeg assists van 70 punten gehad + 50 suppression.

Verwijderd

Dweebus schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:49:
[...]

Welk voordeel biedt het eigenlijk?
Heb er zelf nog geen gebruik van gemaakt. (In 90% van de gevallen ben ik toch geen SL.)
Als je squad oriënted bent dan is het handig om te weten waar iedereen heen gaat, en wat het doel is. Daarbij krijg je (heel weinig) extra puntjes voor het attacken/cappen/defenden van een objective dat door je SL aangegeven is.

• Cyberwarmacine
StealthyPeanut schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:42:
[...]

Tja, dualcore is echt te weinig voor deze game. Zelfs mijn X4 945 quadcore liep helemaal vol @ 3,3 Ghz (pieken op 99% op alle cores). Toen naar een Sextacore gestapt (1090t) en nu meteen een veel betere framerate :o
Ik had gelezen dat BF3 van 8 cores gebruik kan maken ja... Hoe zou die 1090t zich houden tegenover een i5 2500 (k) in BF3 op het gebied van processorgebruik?

Verwijderd

Cyberwarmacine schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:51:
[...]

Ik had gelezen dat BF3 van 8 cores gebruik kan maken ja... Hoe zou die 1090t zich houden tegenover een i5 2500 (k) in BF3 op het gebied van processorgebruik?
mijn 2500K staat behoorlijk uit zijn neus te vreten, maar dat komt denk ik vooral omdat ik niet genoeg mem er in heb (4GB) om hem vol open te trekken...

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:52:
[...]

mijn 2500K staat behoorlijk uit zijn neus te vreten, maar dat komt denk ik vooral omdat ik niet genoeg mem er in heb (4GB) om hem vol open te trekken...
Mijn i5 760 heeft het ook rustig en ik heb wel 8GB RAM.

• com2,1ghz
Preau schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:52:
[...]

Mijn i5 760 heeft het ook rustig en ik heb wel 8GB RAM.
Denk dat Hyperthreading hier iets te maken mee heeft waardoor hij TE rustig werkt.

Verwijderd

com2,1ghz schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:01:
[...]

Denk dat Hyperthreading hier iets te maken mee heeft waardoor hij TE rustig werkt.
Hyperthreading voegt niets toe aan games, sommigen beweren zelfs een achteruitgang van zo'n 10%.
Daarnaast word je processor ook onnodig warm.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 14:03 ]

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Van wat ik begrepen heb was dat waar voor de oude HT, uit het pentium 4 tijdperk, maar voegt HT op core i processoren wel degelijk wat toe, bij spellen die goed voor multithreaded zijn geoptimaliseerd. Nu is BF3 dat wel redelijk, maar aangezien nagenoeg alle core i processoren al quadcores zijn voegt het waarschijnlijk niet heel veel toe, maar zover ik weet zorgt het ook niet voor minder prestaties.

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Die F35 , wat een heerlijke machine is dat...

Rocket pods en de machine gun en gewoon hoveren als een boss alle infantrie kapot maken!
Zelfs tanks / apc's en helicopters zijn geen match voor dat ding!

Warhammer en PC games en lego

• com2,1ghz
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:02:
[...]

Hyperthreading voegt niets toe aan games, sommigen beweren zelfs een achteruitgang van zo'n 10%.
Daarnaast word je processor ook onnodig warm.
Dat bedoel ik ook dus. Door HT dat je cpu niet goed belast kan worden omdat BF3 dat niet lekker vind.

• Kapiteiniglo
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

De F35 is ook heerlijk voor als je in de AA zit.. die dingen blijven heerlijk stil hangen :)

Scientia potentia est

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-09 14:55

YoVla

Yoghurt met vla

Arnevld schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:10:
Die F35 , wat een heerlijke machine is dat...

Rocket pods en de machine gun en gewoon hoveren als een boss alle infantrie kapot maken!
Zelfs tanks / apc's en helicopters zijn geen match voor dat ding!
Nou, ik zie het eerder andersom ;)
Dat infantrie niet zoveel damage tegen je kan doen begrijp ik, maar met de heli heb je een F35 (hoverend) wel snel neer

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:23
even een korte vraag, kan je die assignments ook halen in de vanilla mappen of moet dit perse gebeuren in de B2K DLC?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Sn3gG3l schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:39:
even een korte vraag, kan je die assignments ook halen in de vanilla mappen of moet dit perse gebeuren in de B2K DLC?
Kan ook in de vanilla maps, ikzelf heb de m320 opdracht in metro 64p CQ Large gehaald :P

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 23:09
itsleon schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:50:
[...]

Maar vergeten meestal dat wanneer je spot. De vijand damaged en je teammaat je hem killed je meer punten kan krijgen.

Ik heb zelf een kd van 1.89. Heb 3677 kills en 1075 assists! Ik spot bijna alles wat ik zie. Ik speel niet voor een hoge kd, maar juist om te winnen. Dus het klopt niet altijd :p

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:23
ok bedankt!

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
itsleon schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:50:
[...]

Ja mooi he, laatst had ik er een van 95 assist, 50 suppression en 10 spot.
Dat is veel meer dan als ik hem zelf had afgemaakt.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• leosand
  • Laatst online: 08-10 11:53
Michielodc schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:45:
[...]

Ik heb zelf een kd van 1.89. Heb 3677 kills en 1075 assists! Ik spot bijna alles wat ik zie. Ik speel niet voor een hoge kd, maar juist om te winnen. Dus het klopt niet altijd :p
pfff hoe krijg je het voor mekaar .... heb je een vestje aan ofzo?
ik nog steeds negatief kd en na de laatste patch is het helemaal drama geworden
loop gewoon als kanonnen voer rond.....
maarja als je maar lol hebt ....

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:39

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

mooie op zeg.. pfff petje af..

• Facenoise
leosand schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:06:
[...]

pfff hoe krijg je het voor mekaar .... heb je een vestje aan ofzo?
ik nog steeds negatief kd en na de laatste patch is het helemaal drama geworden
loop gewoon als kanonnen voer rond.....
maarja als je maar lol hebt ....
Het scheelt echt welk wapen je gebruikt, nu als sniper is mijn k/d van 1.5(als assault) naar 0.98 gezakt, Dit komt omdat op close combat gewoon niet zo sterk meer ben.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Iemand die een SQDM server heeft kunnen vinden met een kill limit van 5?

• leosand
erikvandenberg schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:08:
[...]

Het scheelt echt welk wapen je gebruikt, nu als sniper is mijn k/d van 1.5(als assault) naar 0.98 gezakt, Dit komt omdat op close combat gewoon niet zo sterk meer ben.
nouja dat miss ook maar soms heb ik echt het idee dat ik iedereen vol pomp maar zij mij maar 1 keer raken.
fsp staat wel rond de 60 en muis dpi instelling staan dacht ik goed.
maar had laatst al opgemerkt dat instellingen in bf3 zo weer terug waren naar standaard.
nu kan ik het niet natuurlijk allemaal daarop schuiven....
wel jammer hoe meer punten dan krijg je beter wapens en dan natuurlijk eerdere kills dus meer punten

ze zouden het om moeten draaien :)
hoe meer punten je hebt hoe slechte materiaal je krijgt :)
vinom schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:14:
nou idd dat is wel een oplossing zat laatst in 1 server en die duurde lang.......

[ Voor 14% gewijzigd door leosand op 15-12-2011 15:17 ]

Verwijderd

leosand schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:16:
[...]

nouja dat miss ook maar soms heb ik echt het idee dat ik iedereen vol pomp maar zij mij maar 1 keer raken.
fsp staat wel rond de 60 en muis dpi instelling staan dacht ik goed.
maar had laatst al opgemerkt dat instellingen in bf3 zo weer terug waren naar standaard.
nu kan ik het niet natuurlijk allemaal daarop schuiven....
wel jammer hoe meer punten dan krijg je beter wapens en dan natuurlijk eerdere kills dus meer punten

ze zouden het om moeten draaien :)
hoe meer punten je hebt hoe slechte materiaal je krijgt :)
M98B met red dot sight. Dat maakt close combat belachelijk makkelijk :X . Of pistol natuurlijk, close combat encounter tegen LMG's en rifles win ik 50% van de tijd gewoon met mijn pistol.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 15:18 ]

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

vinom schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:14:
http://battlelog.battlefi...a94b46a9c/NO-CAMP-OR-BAN/
http://battlelog.battlefi...tplayers-BSE-Multigaming/
http://battlelog.battlefi...790bf2/GoldenEagles-PL-2/
http://battlelog.battlefi...TF-RUSH-by-ngz-server-de/

Dit zijn de SQDM servers waar ik gister op terecht ben gekomen, volgens mij zijn 2 of 3 daarvan met een kill limit van 5.

• leosand
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:17:
[...]

M98B met red dot sight. Dat maakt close combat belachelijk makkelijk :X .
dat bedoel ik die krijg je pas na zoveel punten .....

• vinom
  • Nu online
Hartelijk bedankt.

Verwijderd

com2,1ghz schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:10:
[...]

Dat bedoel ik ook dus. Door HT dat je cpu niet goed belast kan worden omdat BF3 dat niet lekker vind.
Ah, sorry. Dan bedoelen we hetzelfde.

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Owh, deze was ook zeker weten een 5-kill SQDM server:
http://battlelog.battlefi...NG-BANG-by-ngz-server-de/ (had nog een battlereport in m'n feed staan, raar dat hij niet bij mijn server history stond)

• vinom
  • Nu online
Knijnemans schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:25:
http://battlelog.battlefi...NG-BANG-by-ngz-server-de/ (had nog een battlereport in m'n feed staan, raar dat hij niet bij mijn server history stond)
Jup, pefecte server. Kan ik eindelijk voor de assignement gaan.

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Knijnemans schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:25:
Favourite :-)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Verwijderd

Vraagje aan bezitters van AMD grafische kaarten: hoe hebben jullie CCC ingesteld? (voor BF3 dan he) Standaard instellingen zoals 'ie geinstalleerd word of custom instellingen? Zoja, welke custom instellingen? En waarom?

• leosand
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:29:
Vraagje aan bezitters van AMD grafische kaarten: hoe hebben jullie CCC ingesteld? (voor BF3 dan he) Standaard instellingen zoals 'ie geinstalleerd word of custom instellingen? Zoja, welke custom instellingen? En waarom?
standaard wel de driver 11.11c zo uit me hoofd

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:29:
Hoort dit niet in het hardware topic? Los daarvan, ik heb alles standaard. Zou niet weten wat ik zou moeten veranderen?!?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Verwijderd

leosand schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:30:
[...]

standaard wel de driver 11.11c zo uit me hoofd
Ok, heb sinds gister de 12.1 en bemerk ietsjes meer frames per seconde.
Mu.siQ schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:30:
[...]

Hoort dit niet in het hardware topic? Los daarvan, ik heb alles standaard. Zou niet weten wat ik zou moeten veranderen?!?
Hoezo? Ik probeer uit te vinden welke drivers en welke (eventuele) instellingen binnen CCC voor mij en andere AMD bezitters het beste zouden kunnen werken. Het hardware topic lijkt me meer voor vragen als: draait videokaart X goed met BF3...

Verwijderd

leosand schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:18:
[...]

dat bedoel ik die krijg je pas na zoveel punten .....
Misschien kan je zonder scope rondlopen. Hoewel ik zelf ook prima met de default (8x?) scope in close combat kan headshotten.

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:17:
[...]

M98B met red dot sight. Dat maakt close combat belachelijk makkelijk :X . Of pistol natuurlijk, close combat encounter tegen LMG's en rifles win ik 50% van de tijd gewoon met mijn pistol.
Welke handgunl? G18? 50% winnen is natuurlijk ook 50% verliezen... Merk met mijn G18 dat de kansen wat hoger zijn dan 50%... spray and pray... zeker voor de 'oeps' gevalletjes waarin je ineens oog in oog staat met een support of assault van de tegenpartij....

YouTube: GoT BF3 The Movie

• microoo
  • Laatst online: 05-10 21:07
DirtySanchez schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:45:
[...]

Welke handgunl? G18? 50% winnen is natuurlijk ook 50% verliezen... Merk met mijn G18 dat de kansen wat hoger zijn dan 50%... spray and pray... zeker voor de 'oeps' gevalletjes waarin je ineens oog in oog staat met een support of assault van de tegenpartij....
Nou ik heb het idee dat het met de G18 supp. nog hoger is. Hoe vaak ik al wel niet heb gehad dat ik een groepje van 3 tegen komen en de eerste twee om leg met mijn rifle om daarna snel mijn pistool te pakken en gewoon maar magazijn leeg spray en alsnog de derde ook dood heb. Ja ik gebruik op al mijn classes de G18 :D

• Facenoise
[...]

Alleen middel lange combat is kut, G18 heeft net teveel spread daarvoor.. hij mist gewoon teveel al aim je down sight en zeker weten op hem mist hij nog de helft. op zulke afstanden verlies ik dan ook 80%.

Maar op echte close combat kan je goed winnen met de G18. Je schiet ook stukken sneller als een rifle met 1100 RPM.

EDIT: maar straks met de nieuwe patch doet bolt action geloof ik ook een instant kill op de borst area. Daar hoop ik zo erg op.

[ Voor 12% gewijzigd door Facenoise op 15-12-2011 15:50 ]

• Ploeg400
G17C silenced is naar mijn mening veel beter dan de G18.

Ik denk dat ik 80% van de gevechten win als ik mijn mijn G17C tegen over een G18 sta.

• Facenoise
Ploeg400 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:50:
G17C silenced is naar mijn mening veel beter dan de G18.

Ik denk dat ik 80% van de gevechten win als ik mijn mijn G17C tegen over een G18 sta.
Ik denk dat het echt ligt aan de afstand tot iemand. G18 heeft teveel spread eigenlijk daar heb je met single fire op de G17C geen last van. maar als je 10 meter van me afstaat kill ik je zo(mits ik geen polio aanval krijg).

Verwijderd

[...]

De M9 en de MP443. Dat zijn duidelijk de beste pistols. Schieten net zo snel als jij kan klikken. En zijn beduidend accurater dan de andere pistols. Met 1 clip van deze pistols krijg ik makkelijk 2 man dood, 3 als ik er drie headshots uit krijg. G18 nubcakes winnen misschien als we tegen elkaar aan staan te duwen, en dan win ik nog vaak omdat ik gewoon buk en hun recoil richting plafond gaat. Iets grotere afstanden verlies je gewoon niet meer. De G17 ligt mij niet zo, heb het idee dat tie minder damage doet. Maar kan gewoon komen omdat ik 'm niet fijn mikken vind.

Haha, bolt action instant kill in borst area? Hoe OP is dat 8)7 . Snipen is nu al te makkelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 16:00 ]

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

erikvandenberg schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:51:
[...]

Ik denk dat het echt ligt aan de afstand tot iemand. G18 heeft teveel spread eigenlijk daar heb je met single fire op de G17C geen last van. maar als je 10 meter van me afstaat kill ik je zo(mits ik geen polio aanval krijg).
Mijn ervaring ook... G18 Suppressed nog niet eens unlocked volgens mij... zal straks effe kijken. Met "close" en 'oeps' gevalletjes bedoel ik inderdaad 10 meter en minder... of van die gevallen waarin je tegelijk een gebouw inloopt en gaat 'dansen'.... je weet wel ... dat genante heen en weer gespring en draai om maar een eerste killshot te krijgen... je rifle leeg sprayen kan... maar ik switch gelijk naar mijn G18 ... en dan is het vaak snel in mijn voordeel beslecht... kwestie van oefenen... gebruikte 'vroegah' nooit handgun in CQ.. todat iemand mij de tip gaf. Nu veel meer kills met handguns, niet alleen als recon, ook als engineer of assault... ervaring pays off!

YouTube: GoT BF3 The Movie

Verwijderd

Gewoon veel CS spelen, wordt het tweede natuur om de handgun te gebruiken ;). M9 en P443 killen echt wel sneller in zulke situaties. Headshot en dan bodyshot en tis klaar.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 16:05 ]

• SonyEricsson
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:03:
Gewoon veel CS spelen, wordt het tweede natuur om de handgun te gebruiken ;).
ach...handgun is bij iedere shooter hetzelfde ...sprayen op hoofdniveau :+

Verwijderd

SonyEricsson schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:06:
[...]

ach...handgun is bij iedere shooter hetzelfde ...sprayen op hoofdniveau :+
Mja, maar in CS rende je regelmatig rond met je pistol out en je AWP op je rug ;). Of je knalde de eerste tegenstander neer met de AWP en de rest met je deagle.

Ook leuk in de upcoming patch:
"Tank rounds will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters."

Mooi, niet meer van de klote jets die een hit overleven.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 16:10 ]

• Ploeg400
Desert eagle...... wat mis ik die gun zeg.

Haha, bolt action instant kill in borst area? Hoe OP is dat . Snipen is nu al te makkelijk.

Snipen is al wat moeilijker gemaakt omdat je niet meer kunt quickscopen, bij een quickscope (te snel schieten na het inzoomen middels scope) gaat je kogel of naar de rechterboven hoek of de linker onderhoek.

Snipen op middle is net zo moeilijk als het gebruik van de meeste LMG en rifles. Snipen op close is moeilijker omdat quickscope niet mogelijk is. Snipen op long range is weer gemiddeld (350m en meer).

De tijd die je het kost om naar zoom te gaan en met een bolt action een kogel gericht af te schieten is langzamer dan een F2000 in de zelfde situatie.

• itsleon
instant kill op borst is alleen op korte afstand niet lang.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:09:
[...]

Mja, maar in CS rende je regelmatig rond met je pistol out en je AWP op je rug ;). Of je knalde de eerste tegenstander neer met de AWP en de rest met je deagle.
Bij BF3 niet anders. Eerste tegenstander met de SV98, bij geen headshot nog 2 pistol kogels erachteraan en 5 kogels op de tweede.

Ik gebruik dan wel een tactical light op dat pistool, en dan is 2 à 3 man op die manier killen niet zeldzaam.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
DirtySanchez schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:00:
[...]

Mijn ervaring ook... G18 Suppressed nog niet eens unlocked volgens mij... zal straks effe kijken. Met "close" en 'oeps' gevalletjes bedoel ik inderdaad 10 meter en minder... of van die gevallen waarin je tegelijk een gebouw inloopt en gaat 'dansen'.... je weet wel ... dat genante heen en weer gespring en draai om maar een eerste killshot te krijgen... je rifle leeg sprayen kan... maar ik switch gelijk naar mijn G18 ... en dan is het vaak snel in mijn voordeel beslecht... kwestie van oefenen... gebruikte 'vroegah' nooit handgun in CQ.. todat iemand mij de tip gaf. Nu veel meer kills met handguns, niet alleen als recon, ook als engineer of assault... ervaring pays off!
Mik zonder ironsight met de G18 en mik zeg maar op ballen/penis van dichtbij. Als ik een gebouw inloop en ik weet dat 1 mannetje zit, trek ik regelmatig me g18 en stop ik me 416 weg. Na een zwaar vuurgevecht waar ik me m416 leeg heb geschoten en geswitched ben naar de G18 blijf ik in close range gevechten dat ding gebruiken. Is binnen halve seconde herladen.

Ik vind de g18 echt een geweldig dingetje

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• ShortsNL
[...]
"Tank rounds will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters."
Zou je alsjeblieft de link naar bron kunnen geven?

• Cyberwarmacine
Vind zelf de .44 scoped erg lekker. Vaak instakill met een headshot _/-\o_

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:12
[...]

Mooi, niet meer van de klote jets die een hit overleven.
Misschien is het handig om alles te lezen... Er staat duidelijk dat ze deze veranderingen aan het overwegen zijn en ze het beslissen op basis van feedback.

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-10 23:49
Als ze dat doen laat ze dan ook gelijk 1 shot 1 kill op buggies (zonder pantser) doen. Zowel voor tank als RPG. Ben al zo vaak omver gereden ondanks dat mn rpg vol een buggy raakte.

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

ShortsNL schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:23:
[...]

Zou je alsjeblieft de link naar bron kunnen geven?
http://battlelog.battlefi...view/2832654624783579995/
Let wel: dit zijn potentiële balance changes, het is nog niet zeker dat ook daadwerkelijk allemaal in de game komt. (DICE vraagt in dat topic om feedback)

Verwijderd

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 12:31

yzx

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Pagina: 1 ... 5 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.