R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Amper... Of je moet misschien wachten tot de kerst maar lijkt me sterk dat ze zooo snel afprijzenPilatuS schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:25:
Is er een manier om B2K goedkoper aan te schaffen dan voor 15 euro via Origin ?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
EDIT: Ik bedoelde te zeggen: Gebeurt daar iets specifieks leuks? Zijn er mensen in dit topic online daar?
[ Voor 52% gewijzigd door BeefHazard op 14-12-2011 21:27 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Was vorig jaar met BC2: Vietnam wel...MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:26:
[...]
Amper... Of je moet misschien wachten tot de kerst maar lijkt me sterk dat ze zooo snel afprijzen
De 'retail'-versie van B2K komt morgen pas uit. Je moet denk ik tot morgen wachten voordat er genoeg codes voor een schappelijke prijs komen.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Verwijderd
Yup...Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:46:
Ik heb dinsdag de DLC betaald van B2K , alleen nu lukte dit op 1 of andere manier niet met mijn emailadres die is gekoppeld aan BF3. Heb hem dus via een ander mailadres betaald, misschien heel stom van mij maar kan het zijn dat ik hem nu niet kan downloaden omdat ik hem via een andere mailadres heb lopen ?
Moet je even met EA Support contact opnemen via de Live Chat; zorg wel dat je alle gegevens (mail-adressen, order nummer etc) bij de hand hebt.
Geen soort Rush, het lijkt niet eens op Rush. Precies hetzelfde als de normale conquest, maar dan heeft maar 1 team een uncap. Zoals het al in veel mappen in BF2 zat.mrc4nl schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:16:
[...]
Nee, is soort rush.
verdedigers hebben alle vlaggen. Aanvallers moeten ze allemaal cappen.
Alle vlaggen gecapt? Vijand kan niet meer spawnen. Laatste dood? Spel afgelopen.
Toch vlag kweit. Iedereen kan weer spannen en spel gaat door.
Vlaggen kunnen wel heroverd worden
Meeste tickets winnen.
In mijn ogen een leuke toevoeging en dit zorgt ervoor dat je echt creatief moet zijn als team zonder uncap. Je kan niet alleen voor de kills gaan, omdat je dan niet meer kan spawnen. Je wordt geforceerd om vlaggen te cappen!
[ Voor 6% gewijzigd door StealthyPeanut op 14-12-2011 21:59 ]
Ik speel met een joystick terwijl ik zeer goed ben in Hawx en Hawx 2 lol.
Ik ben level 32
Nog wat punten.. ongelofelijk veel game crashes!! soms ook ingame!! vreselijk!! Wannneeer komt die patch? of waar is die te downloaden?
[ Voor 26% gewijzigd door A87 op 14-12-2011 22:06 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Probeer units op de grond te raken 100 points per unit. En bij 400 krijg je guided missilesLias schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:04:
Hoe kan je in een jet genoeg punten krijgen om eens fatsoenlijke minutie te krijgen? In die straaljager vuur ik maar raak en er gebeurd geen moer.. alsof niets kapot gaat met die miezerige kogeltjes (minigun) . hoe kom je in godsnaam aan je punten? Net weer 2 uur gevlogen zonder resultaat.. is dit een bug ofso?Aangezien iedereen de straaljagers ook laat staan alsof je er helemaal niets mee kan
Ik speel met een joystick terwijl ik zeer goed ben in Hawx en Hawx 2 lol
Damage assists krijgen op Heli's, Infantry neerschieten? Oftewel, maps leren kennen, chokepoints met veel mannetjes opsporen en veel duikvluchten maken en schieten.Lias schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:04:
Hoe kan je in een jet genoeg punten krijgen om eens fatsoenlijke minutie te krijgen?
Nog wat punten.. ongelofelijk veel game crashes!! soms ook ingame!! vreselijk!! Wannneeer komt die patch? of waar is die te downloaden?
Patch is vorige week dinsdag uitgekomen; uitgebreid besproken in startpost en ook [PC] Battlefield 3 - Deel 6.
[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 14-12-2011 22:11 ]
Bovendien is Karkand gewoon een geweldige map. Op sommige plekken bijna compleet veranderd tov BF2, maar echt stukken beter dan die standaard maps die er in steken. Er zijn gewoon zo fucking veel gebouwen waar je in kan, zo veel kleine steegjes, balance is nog steeds geweldig, er zijn geen irritante luchtvoertuigen en de map is gewoon o zo geschikt voor infantry.
Het is misschien toeval, maar ik heb ook stukken minder last van snipers in Karkand. In Sharqi Peninsula en Gulf of Oman zijn er dan wel weer wat snipers, maar daar is het ook best leuk in de meer gesloten delen van de map.
Battlefield 3 is dus niet slecht, ge maps zijn gewoon rot
Edit: http://battlelog.battlefi...how/10224972/1/333135891/ allemaal kills met ofwel tanks te vermoorden of G53
[ Voor 8% gewijzigd door Exbloder op 14-12-2011 22:21 ]
Iron sight, silencer en foregripExbloder schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:20:
Die G53 is echt geweldig met een sight en foregrip er op
Battlefield 3 is dus niet slecht, ge maps zijn gewoon rot
Edit: http://battlelog.battlefi...how/10224972/1/333135891/ allemaal kills met ofwel tanks te vermoorden of G53
KILLING SPREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Mijn flares horen er toch tegen te werken? En de lock-geluid werkt ook voor geen meter. Moet toch wel een bug zijnNefiorim schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:13:
[...]
Dat is geen bug, dat is een combinatie SOFLAM (of scout heli) en Javelin.
Ik heb vandaag in de mediamarkt een key gekocht voor € 12,40PilatuS schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:25:
Is er een manier om B2K goedkoper aan te schaffen dan voor 15 euro via Origin ?
al hard op weg naar de L96 rifle, vooral in BF2 was dat echt m'n favoriet, hoop dat 'ie weer zo bruut klinkt.
die QB-88 of iets dergelijks van assignment 1 specops is niet zo heel goed, semi auto SVD-ish.
w/l ratio 0.99, nog even doorzetten met het puur op objective spelen
Nee, je flares werken er niet tegen. De missile gaat achter het laser-signaal aan, welke de soflam op jou vehicle schijnt.. dus niet hitte.TetPr87 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:28:
[...]
Mijn flares horen er toch tegen te werken? En de lock-geluid werkt ook voor geen meter. Moet toch wel een bug zijn
oftewel, zolang jij SOFLAM locked bent, en er is een missile onderweg, is het jammer voor je
je kunt wel met 'ECM JAMMER' upgrade op je copter, de SOFLAM lock breken.
[ Voor 40% gewijzigd door mvz op 14-12-2011 22:37 ]
Net even in een potje de werkelijkheid gezien.
-Unlocks werken ongelooflijk deprimerend op heli/jets. Pros >>>>noobs
- Glare is echt irritant op die nieuwe maps
- squad management is nog steeds niet helemaal lekker
- sure, geeft t defending team gelijk alle vlaggen in handen, dat is lekker eerlijk
-F35 zuigt bigtime, kan niet lekker draaien, gaat gelijk in hover mode en heeft een best wel ruk HUD
- c4 gooien gaat beetje langzaam, en vaak is de tank disabled ipv kapot, waardoor de eigenaar vrolijk uithupt.
-Waarom konden ze BF2 niet gewoon een bigtime graphics patch geven? Betere besturing/betere maps/betere HUD..
Pfew, dit spel is slecht voor de bloeddruk.
-
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Dat is de bedoeling van die mapsJeroenneman schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:40:
- sure, geeft t defending team gelijk alle vlaggen in handen, dat is lekker eerlijk
-
Misschien een idee: stel de portforwarding in voor BF3. Wellicht dat dat helpt.itsleon schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:18:
[...]
Ik heb dus het zelfde probleem.
In de beta was ik meestal als 1 van de eerste. En in vanilla bf3 de laatste (ronde is al begonnen).
Nu bij B2K zit ik er al en moet ik nog 10-15sec wachten totdat de counter klaar is.
Ligt dus niet geheel aan het systeem van mij maar heeft Dice iets aangepast met betrekking tot laden van maps.
Dat was in BF2 ook zo, meestal begon je als attacker op een boot oid.Jeroenneman schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:40:
Boy oh boy.
Vind het persoonlijk wel leuk, je moet tenminste defenden omdat het anders snel afgelopen is.
Grafisch vind ik B2K iets minder dan vanilla.
Destruction misschien iets te.
Famas ironsight is bagger
Moet er denk ik nog even inkomen.
En het team zonder vlaggen heeft ook meer tickets. Dus het is best eerlijk.
Herkenning is er zeker. Maar je ziet ook verschillen.
1.skidloader. vaag ding. Max 3 personen. Géén onboard guns.
Maar wel leuk voor roadkills.
2 die f35 autocanon is ook vaag:als je hard de bocht door gaat weigert ie zelfs te schieten.
Én waar je schiet is op een andere plek dan je hud.
Verder leuke potjes gehad doet me weer denken die goeie ouwe tijd.
ora et labora
omg.Jeroenneman schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:40:
Boy oh boy.
-

Dat is ook precies de bedoeling, het is een game mode uit BF2.
Het is al weer duidelijk dat hier geen old schol bf2 players meer zitten
[ Voor 56% gewijzigd door White_Collar op 14-12-2011 23:19 ]
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T
Dat is de troll vehicle van BF3 joh, 2 supports aan de buite kant en dan ne driver onverslaanbaarmrc4nl schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:53:
Mijn 1e dag b2k zit erop.
Herkenning is er zeker. Maar je ziet ook verschillen.
1.skidloader. vaag ding. Max 3 personen. Géén onboard guns.
Maar wel leuk voor roadkills.
Verder leuke potjes gehad doet me weer denken die goeie ouwe tijd.
Tjah , geen erg balanced dan, vooral als het team tegen je een leuke heli met ecm jammer heeft , ding ging maar niet neer . De rest blijft trouwens onverminderd irritant.
Verwijderd

Maar het zodra het defending team geen vlaggen meer heeft, hebben ze ook daadwerkelijk geen spawn point meer, behalve dan squad members.Jeroenneman schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:40:
Dan fail je gewoon als teamJeroenneman schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:09:
[...]
Tjah , geen erg balanced dan, vooral als het team tegen je een leuke heli met ecm jammer heeft , ding ging maar niet neer . De rest blijft trouwens onverminderd irritant.
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Verwijderd
tegen tanks is het 6x normale kogels, dan zon missile (secondary weapon) en nog 3 schoten en tank = destroyed
Dit in een tijdsbestek van ong. 5 seconden =
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 23:21 ]
Een heli is prima neer te krijgen als teamleden een beetje samenwerken en als de heli te laag komt kunnen ook machinegeweren op tanks en buggy's de heli eenvoudig raken.Jeroenneman schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:09:
[...]
Het is inderdaad wel eens frustrerend wanneer je complete team zich telkens weer laat afslachten door een chopper en je zelf als enigste probeert om er iets aan te doen.
Verwijderd
DAAAAAAAAR ben ik wel met je eens.Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:13:
M98B maakt snipen echt belachelijk makkelijk zeg. Waarom zou je in godsnaam voor 300m+ headshots gaan als je sub 100 meter veel sneller door tegenstanders heenschiet?

Vandaag wat in verschillende mappen uitgeprobeert .wat een beest van geweer.
Enne van dicht bij schiet hij door 2 man dwars door heen haha

De kogel namelijk kwam achter die 2 man in een muur .
O ja , ff een l^llig moment pal achter aan...............draai ik me om ...TANK achter mij BOEM UUUHHH DOOD.
Wel ik zie de humor wel van in
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 23:31 ]
yzx schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:06:
[...]
Dat is de troll vehicle van BF3 joh, 2 supports aan de buite kant en dan ne driver onverslaanbaar

ding is wel erg stil. misschien leuk voor campende snipers@ oman.
ora et labora
Daarnaast vind ik soms dat er iets te veel voertuigen zijn. Je kan geen straat inlopen zonder dat er 23 tanks voor je staan.
Buiten deze 2 negatieve puntjes vind ik de maps erg gaaf. Heel wat anders dan de eerdere maps. Ook veel meer destruction.
Ook die assignments, die sommige minder vinden, vind ik een leuke toevoeging. Het 'verplicht' je om ook eens een andere class/wapen te pakken en kan voor verrassende acties zorgen. Het is ook een uitdaging, ipv van (bijv.) 24/7 metro met een f2000 te spelen
[ Voor 36% gewijzigd door ronalddus op 14-12-2011 23:35 ]
Buffalo77 | Pokemon Unite
- De hoeveelheid van de game crashes. Als ik er 5 op een avond heb is het weinig.
- De laatste assigment van de assault.
100 kills no prob
20 kills m320 no prob
5x winnaar squad deathmatch? Why? just f4cking why?
Ik haat die mode maar ben dus nu soort van verplicht om deze te spelen. Daarbij is die mode nog wel eens bugged dat je dan niet in een squad zit waardoor je nooit kan winnen.
Als ik 1 ding "statspadding" gaat doen is het dit wel.
Idd, zeker met straight pull bolt zijn de bolt action snipers extreem sterk. Je kan er zelfs een flashlight op zetten, als je dan om een hoekje loopt heb je mensen al door hun hoofd geschoten voor ze goed op je kunnen mikkenVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:13:
M98B maakt snipen echt belachelijk makkelijk zeg. Waarom zou je in godsnaam voor 300m+ headshots gaan als je sub 100 meter veel sneller door tegenstanders heenschiet?

Ik gebruik soms wel de M40A5 ipv de M98B, doet minder damage, maar 1 headshot of 2 body-shots blijft genoeg en je hebt (met straight pull bolt) een hogere fire-rate.
M40 heeft een veel hogere recoil; nou valt dat wel op te vangen aangezien het single shot is maar het scheelt 40% ten opzichte van de M98.RaCio schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:35:
[...]
Ik gebruik soms wel de M40A5 ipv de M98B, doet minder damage, maar 1 headshot of 2 body-shots blijft genoeg en je hebt (met straight pull bolt) een hogere fire-rate.
[ Voor 62% gewijzigd door MAX3400 op 14-12-2011 23:37 ]
Dat lijkt me ook een lastige ja. Morgen is proberen.MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:36:
Engineer-assignment: Fixing it... Weet je wel hoe lang je een vers voertuig moet aanraken met je Torch voor je een kill krijgt?
Squad van 4 met zn allen, gewapend met een torch, een LAV aanvallen
[ Voor 10% gewijzigd door ronalddus op 14-12-2011 23:39 ]
Handigste is een aangeschoten stuk wild van achter besluipen en dan de torch regelen. Probleem is; aangeschoten stukken wild hebben meestal geen mensen aan boord en dat is wel de vereiste voor een kill.ronalddus schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:37:
[...]
Dat lijkt me ook een lastige ja. Morgen is proberen
wil wel een x samen in sqdmitsleon schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:31:
Er zijn nog steeds 2 dingen die ik toch wel heel jammer vind aan BF3.
- De hoeveelheid van de game crashes. Als ik er 5 op een avond heb is het weinig.
- De laatste assigment van de assault.
100 kills no prob
20 kills m320 no prob
5x winnaar squad deathmatch? Why? just f4cking why?
Ik haat die mode maar ben dus nu soort van verplicht om deze te spelen. Daarbij is die mode nog wel eens bugged dat je dan niet in een squad zit waardoor je nooit kan winnen.
Als ik 1 ding "statspadding" gaat doen is het dit wel.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
gewoon een recon van achter naaien. is ook wel leuk. liggen toch meestal alleen maar te camperen met de bbq aan.MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:39:
[...]
Handigste is een aangeschoten stuk wild van achter besluipen en dan de torch regelen. Probleem is; aangeschoten stukken wild hebben meestal geen mensen aan boord en dat is wel de vereiste voor een kill.
En dan bedoel ik de karkand maps ja. Behalve Strike At Karkand wellicht.
Er missen op al die maps ook AA's.. zeker op Sharqi
[ Voor 57% gewijzigd door Minaaj op 14-12-2011 23:51 ]
Ga dan voor de L85 a.s.a.p.ronalddus schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:45:
De Famas is btw ook wel een goed wapen, de iron sight zijn even irritant, maar met grip en RDS/4x is die zeker lekker
Die is nog beter dan de FAMAS
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
parkeer em lekker op een berg ofzo, met een leuke line of sight op veel volk.
en dan met F4 de positie in de copter nemen dat je je sniper rifle hebt. ;p
en knalle maar, zo kan je je HS range stats padden
let wel; het is wel lame.. maar iig de manier voor non-EOD extreme range hs's
Verwijderd
Doe ik ook wel veel jamvz schreef op donderdag 15 december 2011 @ 00:12:
leukste met de m98b, is om die transport copter te pakken, out of infantry bounds te vliegen ;p
parkeer em lekker op een berg ofzo, met een leuke line of sight op veel volk.
en dan met F4 de positie in de copter nemen dat je je sniper rifle hebt. ;p
en knalle maar, zo kan je je HS range stats padden![]()
let wel; het is wel lame.. maar iig de manier voor non-EOD extreme range hs's
Is te doen.is mij In totaal 4 keer gelukt.ronalddus schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:37:
[...]
Dat lijkt me ook een lastige ja. Morgen is proberen.
Squad van 4 met zn allen, gewapend met een torch, een LAV aanvallen
Tip:ga er nooit achter staan. Dan rijden ze je omver
ora et labora
Hoe wil je statpadden in SQDM? Je moet het potje toch winnen? Ik neem aan dat je niet met 16 man afspreekt dat jouw squad wint.beuker19 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:43:
[...]
wil wel een x samen in sqdmlekker stadspadden
Ik kwam vandaag meerdere keren terecht op SQDM servers met een max van 5 kills.. Ik vermoed dat die instelling te maken heeft met een zekere assignmentvinom schreef op donderdag 15 december 2011 @ 00:30:
[...]
Hoe wil je statpadden in SQDM? Je moet het potje toch winnen? Ik neem aan dat je niet met 16 man afspreekt dat jouw squad wint.
Als je de tank kan besluipen en achterop of ruim als eerste kan beschieten dan win je. Anders wint de tank altijd (ik in ieder geval wel).Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:20:
ooohh wat zijn de BTR90 en LAV chill![]()
tegen tanks is het 6x normale kogels, dan zon missile (secondary weapon) en nog 3 schoten en tank = destroyed
Dit in een tijdsbestek van ong. 5 seconden =
Als tank heb je de guided, normal -> disabled en nog één normale shell. Daar kan je als LAV of BTR90 echt niet tegenop.
Voor de ' It goes boom' Assignment moet je een voertuig slopen, niet een gastje.B-BRAIN schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:45:
[...]
gewoon een recon van achter naaien. is ook wel leuk. liggen toch meestal alleen maar te camperen met de bbq aan.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ook mijn fout; had ook 2 dingen door elkaar gehaald...Meelobee schreef op donderdag 15 december 2011 @ 08:29:
[...]
Voor de ' It goes boom' Assignment moet je een voertuig slopen, niet een gastje.
Maar zowel een gastje slopen of een vehicle slopen met de torch; moet je wel redelijk tijd voor hebben qua hitpoints/seconde
Valt mee hoor, in plaats van je mesje in iemands rug is het nu de torch. Health gaat erg hard met zo'n torch in je rug, dat verbaasde mij toch wel.MAX3400 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 08:36:
Maar zowel een gastje slopen of een vehicle slopen met de torch; moet je wel redelijk tijd voor hebben qua hitpoints/seconde
Wat doet ECM precies? Verwijderd die de laserlock zodat eerst de laserlocker opnieuw moeten locken en daarna de guided schieter? Of alleen de guided schieter die je niet kan locken. Doet ECM het eerste dan is het eigenlijk wel een zeer goede counter tegen guided missiles /shells. In een chopper vs chopper gevecht heb je wel een nadeel
http://www.twitch.tv/jannustitannus

Verwijderd
Das heel goed om te weten, want de tanks e.d. schieten bij mij niet op....Sagaris schreef op donderdag 15 december 2011 @ 08:40:
Een enemy vehicle repair tool kill werkt ook op MAV's en EOD Bots. Ik heb de mijne verkregen toen iemand het leuk vond om met een EOD Bot rond te rijden, ik er 3 minuten achteraan sprinten en met mijn repair tool bewerken.
Nu nog een MAV vinden en me repairtool aan een lange stok binden om er bij te komen...
Verwijderd
Lol dit wil ik ook gaan proberen.Sagaris schreef op donderdag 15 december 2011 @ 08:40:
Een enemy vehicle repair tool kill werkt ook op MAV's en EOD Bots. Ik heb de mijne verkregen toen iemand het leuk vond om met een EOD Bot rond te rijden, ik er 3 minuten achteraan sprinten en met mijn repair tool bewerken.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 08:57 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
dan ga ik kijken of ik met een eod bot ook een torch Kill maaktTsurany schreef op donderdag 15 december 2011 @ 08:57:
Anders mag je best vanavond op Teamspeak komen en wil ik best een EOD bot of MAV voor je neus zetten hoor
ora et labora
Verwijderd
Op het strand graagTsurany schreef op donderdag 15 december 2011 @ 08:57:
Anders mag je best vanavond op Teamspeak komen en wil ik best een EOD bot of MAV voor je neus zetten hoor
Verwijderd
Ik ren door een deur: Bad luck
Ik spring uit een helicopter: Bad luck
Ik spring in het water: Bad luck
Ik spring over een muur: Bad luck
Ik spring 1 meter na beneden: Bad luck
Ik spring uit een vliegtuig: Bad luck
Ik rij in een tank: Bad luck
Ik vlieg in een helicopter: Bad luck
Ik rij in een jeep en maak een kleine sprong: Bad luck
Ik spawn: Bad luck
Ik rij in een tank tegen een auto aan: Tank zit vast
Ik rij in een tank tegen een steen aan: Tank zit vast
Ik rij in een tank een heuvel van 2% graden: Tank gleid na beneden
Ik loop over een randje van 1cm: Ik zit vast
Hoop dat ze dit snel fixen
[ Voor 20% gewijzigd door Ploeg400 op 15-12-2011 09:13 ]
Ploeg400 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:11:
Sinds de patch en vooral in de nieuwe maps:
Ik ren door een deur: Bad luck
Ik spring uit een helicopter: Bad luck
Ik spring in het water: Bad luck
Ik spring over een muur: Bad luck
Ik spring 1 meter na beneden: Bad luck
Ik spring uit een vliegtuig: Bad luck
Ik rij in een tank: Bad luck
Ik vlieg in een helicopter: Bad luck
Ik rij in een jeep en maak een kleine sprong: Bad luck
Ik spawn: Bad luck
Hoop dat ze dit snel fixen

Graag TsuranyTsurany schreef op donderdag 15 december 2011 @ 08:57:
Ben gister avond zo vaak dood geschoten terwijl ik een voertuig probeerde te torchen, dat ik maar gestopt ben
[ Voor 5% gewijzigd door Andyk125 op 15-12-2011 09:14 ]

BF1: Karnovski_NL | Canon 50D - Canon 17-55 2.8 - Canon 70-200 F4L
Verwijderd
Dat zou me heel wat schelen, was al enorm blij dat ik gister een bush wookie in de hens had gestokenTsurany schreef op donderdag 15 december 2011 @ 08:57:
Moet zeggen dat die 12X scope op de nieuwe Light Machinegun wel erg relaxt is
Trouwens, sinds B2K heb ik het volgende:
Log uit van een server waar ik speel, wil inloggen bij de volgende:
1e melding: Something went wrong...
2e melding: Disconnected from EA...
3e melding: Something went wrong...
Blijf het krijgen, maakt niet uit welke server ik mee connect....
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 09:39 ]
Scientia potentia est
http://symthic.com/?s=bf3&sb=dmgchartmydoom schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:13:
heeft iemand een linkje of een plaatje met alle wapen specs erin zoals damage, accuracy.. kan ik bepalen welk wapen voor mij het beste is... speel nu met me AA met een G36 maar ik heb idee dat de universele UMP .45 beter is
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Hmm... als het daar op werkt.. spawn beacons en TUGS misschien ook?Sagaris schreef op donderdag 15 december 2011 @ 08:40:
Verwijderd
Dat zijn niet echt voertuigen heRonnieB82 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:42:
[...]
Hmm... als het daar op werkt.. spawn beacons en TUGS misschien ook?
Dat gevoel had ik dus ook. Vanilla trok die wel goed maar had gisteren 20-25 fps. Te laag dus. Na want controle kwam ik er dus achter dat windows op de achtergrond aan het updaten was. Dus dat uitgezet want instellingen aangepast en terug naar 40-45 fps.DeepShadow schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:18:
Gisteravond eindelijk B2K kunnen spelen. De maps laden een stuk sneller dan de originele, maar het lijkt wel of ze tevens een stuk zwaarder zijn voor mn PC. Af en toe gaat de framerate omlaag naar < 10 ofzo. Wanneer ik op een server speelde met minder dan 64 man leek het beter te gaan. Ook crasht BF geregeld bij een map change
Overigens kwam ik voor nVidia gebruikers tegen dat je in nVidia controle panel een aanpassingen kan doen waardoor je wat meer FPS krijg in battlefield. Heet prerenderd nog wat. Staat standaard op 3. Gewoon op 2 zetten en dan zou je meer FPS moeten hebben.
Heb het zelf ook gedaan maar weet niet of het effect heeft gehad. Aangezien ik alleen nog maar B2k heb gespeeld zonder naar me FPS te kijken. Weet nu wel dat mijn FPS in B2K het zelfde en soms hoger is dan in Vanilla.
Heb gisteren, semi in opdracht met/van Tsurany die chart even doorgeworsteld en wat dingen samengevat. Als het meezit, komt daar vandaag het e.e.a. in het topic te staan.
De chart van Symthic is net pas bijgewerkt maar tenzij je weet hoe je die moet lezen, is het nogal een crime om een goed wapen te vinden. Zo heb ik gemerkt dat voor Engineer het er op gaat lijken dat de unlocks beter zijn dan alle vanilla-wapens; een ontwikkeling die vreemd is want dat zou kunnen betekeken dat DLC beter is/wordt dan elke vorige uitvoering (iets met commercie enzo).
[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 15-12-2011 09:47 ]
Verwijderd
Klopt, maar als je kijkt naar de meeste wapen-unlocks zijn ze over het algemeen redelijk sterk. De FUMAS is bijvoorbeeld rete-sterk (vind ik) zolang je er een andere scope op zet dan de default.MAX3400 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:46:
[...]
Heb gisteren, semi in opdracht met/van Tsurany die chart even doorgeworsteld en wat dingen samengevat. Als het meezit, komt daar vandaag het e.e.a. in het topic te staan.
De chart van Symthic is net pas bijgewerkt maar tenzij je weet hoe je die moet lezen, is het nogal een crime om een goed wapen te vinden. Zo heb ik gemerkt dat voor Engineer het er op gaat lijken dat de unlocks beter zijn dan alle vanilla-wapens; een ontwikkeling die vreemd is want dat zou kunnen betekeken dat DLC beter is/wordt dan elke vorige uitvoering (iets met commercie enzo).
De 1e Support gun die je unlockt is ook niet verkeerd, en door die enorme scope er op heb je best wel een groot voordeel t.o.v. de andere support wapens...
Probleem is een beetje dat door alle attachments, dan staan/hurken/liggen elk wapen anders gedraagt. Het is bijna onmogelijk om voor elke voorkeur een test te doen tenzij iemand enorm goed is in Python en batch-scripting en hierdoor een bepaald script in elke willekeurige volgorde wil aftrappen en documenterenVerwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:50:
[...]
Klopt, maar als je kijkt naar de meeste wapen-unlocks zijn ze over het algemeen redelijk sterk. De FUMAS is bijvoorbeeld rete-sterk (vind ik) zolang je er een andere scope op zet dan de default.
De 1e Support gun die je unlockt is ook niet verkeerd, en door die enorme scope er op heb je best wel een groot voordeel t.o.v. de andere support wapens...
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Euh ja... Maar daar is wat discussie over geweest qua performance etc. Het is maar net wat je wil en wat je fijner vindt spelen. Noem me maar oldschool (met mijn 35 jaar) maar simpelere graphics kan ik sneller op reagerenProCeela schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:53:
Spelen er hier ook mensen met de Fxaa ipv de ingame msaa ? ik heb die truuk toegepast samen met een zelfgemaakte user.cfg en de hele game ziet er echt een stuk scherper uit en een veel beter contrast.
nou idd.. om gek van te wordenAndyk125 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:14:
[...]
Graag TsuranyAlleen heb geen mic, dus teamspeak wordt niet wat...
Ben gister avond zo vaak dood geschoten terwijl ik een voertuig probeerde te torchen, dat ik maar gestopt benGoed om te weten dat een EOD bot of MAV ook werkt, soms zie je er wel een liggen die niet meer gebruikt wordt
vind wel dat sommige uitdagingen, statspadden in de hand gewerkt wordt, niet leuk maar tmoet anders haal je ze nooit.
zijn er ook mensen die zin in sqd dm hebben?
Nee, merk je aan het type damage. Als je een MAV raakt, krijg je Vehicle Destroy Assist punten, een Spawn Beacon wordt geclassificeerd als Enemy Equipment.RonnieB82 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:42:
[...]
Hmm... als het daar op werkt.. spawn beacons en TUGS misschien ook?
Niet persé trager, maar op Gulf of Oman heb ik heel erg dat mijn hele spel om de zoveel seconde een miliseconde vertraagd. Ik dacht eerst dat het grove FPS drops waren (70 naar 2, dat soort shit), maar ook geluiden en gesproken tekst wordt vertraagd. Real annoying.movo. schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:17:
Heeft iemand ook het idee dat die nieuwe maps trager lopen? (FPS) Vooral Sharki, Oman en Karkand..
Inderdaad, het gebeurt ook redelijk random heb ik het idee. Het is niet perse zo dat het toevallig druk met andere spelers hoeft te zijn op een bepaalde locatie in een map.Sagaris schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:57:
Niet persé trager, maar op Gulf of Oman heb ik heel erg dat mijn hele spel om de zoveel seconde een miliseconde vertraagd. Ik dacht eerst dat het grove FPS drops waren (70 naar 2, dat soort shit), maar ook geluiden en gesproken tekst wordt vertraagd. Real annoying.
BF1: Karnovski_NL | Canon 50D - Canon 17-55 2.8 - Canon 70-200 F4L
Less = more
Niet zo bescheiden; regel nou eerst maar dat het er goed uitziet... Ik ben alleen maar de type-miep geweestTsurany schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:03:
De TS is geupdate met de vanilla wapenstatistieken, met dank aan MAX3400 voor het harde werk!
En waarom zou het niet zo zijn dat een DLC wapen beter kan zijn dan een retail wapen? Wat is anders de incentive om die assignments te doen?
Verder vind ik de carbine variant van de G36 (de MG36 is de LMG variant), de G36C het fijnste Engineer wapen. Wel me holo er af gesloopt en met de red dot gaan spelen, vond ik persoonlijk fijner op die gun.
Voor de 2de support assignment (100 kills) heb ik de gun van de eerste gebruikt. (wel die k*t scope er afgehaald). En dat wapen is zo verschikkelijk accurraat in hip fire, helemaal met een stock en een laser. Gewoon een kamer in lopen met je muisknop indrukt en 4-5 kills maken en zelf vrolijk doorlopen is echt te meesterlijk.
Vanavond maar is kijken of ik iemand dood kan maken met de repair torch
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ja maar daarnaast is het ook zo dat er helemaal niet over sommige assignments is nagedacht. Bijvoorbeeld de tweede recon assignment moet je 5 targets laser painten. Nou ik zat gisteren in de tank en na 1 min had ik er al vijf, terwijl het denk ik toch de bedoeling was om dit met een soflam te doen. Maar goed, mij hoor je niet meer klagen. Die ellendige 5x SQDM overwinningen heb ik al.martijn--g schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:39:
Die torch valt ook uit de toon.. de meeste assignments zijn gericht om meer teamplay. X aantal revises, heals, targets met een laser locken, etc. Die torch dwingt je om debiel te gaan doen.
huh? Dus als ik als Assault een headshot maak, dan telt die headshot voor die Recon assignment?Tsurany schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:33:
Headshots maken hoeft ook helemaal niet als recon, zelfde voor het spot assisten en de supression dingetjes. Kan je met elke willekeurige class doen.
Layout is nog niet optimaal maar voor alle 4 de klassen die je kan spelen zijn alle basis-wapens nu geindexeerd, getest met 4000 bursts en gedocumenteerd.
Dat lijkt me dan een bug, want het lijkt mij dat, dat niet de bedoeling van Dice is. Maar dat maakt het voor mij wel een stuk makkelijker om die 2e assignment van de Recon te halen
Het zijn geen class specifieke assignments, de rewards zijn class specifiek. Het zou dus ook betekenen dat je 5 rondjes SQDM moet winnen alleen spelend als Assault, of 5 potjes Conquest alleen spelend als Engineer. Er is nergens geadverteerd dat er voor iedere class 2 assignments zouden zijn, er zijn gewoon 10 assignments met voor iedere class 2 wapens.chrisO schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:41:
[...]
Dat lijkt me dan een bug, want het lijkt mij dat, dat niet de bedoeling van Dice is. Maar dat maakt het voor mij wel een stuk makkelijker om die 2e assignment van de Recon te halen
[ Voor 11% gewijzigd door Sagaris op 15-12-2011 10:47 ]
Lijkt mij niet. Recon is een marksman en headshots maken is wat een marksman doet. Maakt niet direct uit met welk wapen hij dat doet.chrisO schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:41:
Dit topic is gesloten.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.