GAAAAAAP , zo begin wakker te worden .
Terwijl de meeste met een kater( of poes ) naar bed gingen heb ik vannacht de kans gehad op die nieuwe mappen te bekijken op een server waar je met 1 man wel gewoon je rondjes kon doen.
Zo als ik hier en daar ook al las zijn bij de nieuwe mappen het doden van de tegenstanders wel makkelijker op geworden.
Je MOET echt dichtbij de vlaggen gaan staan zo dat die iets gaat doen dus als er 1 of meerdere mannen er staan is o.a met een tank, mortier enz gelijk die allemaal tegelijk te doden.
De maps zien er super uit maar ja , ik heb BF2 Niet online gespeeld.
Ik ben als Recon gaan rond lopen op mn gemak hoe die maps eruit zien zonder me zorgen te moeten maken dat ik de nodige kogels in mn kop geschoten werd.
Voor snipers is het weer een feest om te killen dat heb ik wel gezien hoe makkelijk je overal wel kan verstoppen .
Vraag me af waarom er op verschillende maps helies en vliegtuigen voor nu hebt die erin wil hebben.
Je maakt het letterlijk een slagveld van zo makkelijk kan je op veel plekken niet een maar meerdere man tegelijk afslachten.
Nee zo zal het niet echt voor vele leuk worden//zijn.
Ik kwam op die server dus alleen op waar ik op mn gemak wat rondjes RUSH gelopen heb niet echt spannend zonder tegenstanders maar wel elk rondje van 64oo punten haha.
Ik speel eigenlijk nooit RUSH dat is mij veels te druk maar ja , zo heb ik wat punten en Dogtags ook weer erbij in mn lijstje.
Ik zag op het einde van de ronde waar je punten opgeteld worden die nieuwe wapens waarvan ik bijna 1 bijna heb haha.
Ik merk wel dat als ik in de nacht aan het game ben dat het wel een stuk rustigere word gegamed dan overdag en s'avonds ,kan ook niet anders al de tieners lekker in bed hahaha ( grapje )
Maar ja Nu kom je op een punt van welk map ga je in hemelsnaam spelen er zijn nu wel erg veel mappen.
Scheelt , je haalt wel echt je geld uit voor al dat speel plezier haha.
En ben je een paar jaar van straat af om te kunnen gamen.
Ja, ik ben dik tevreden wat BF 3 mij tot nu gebracht heb en al KILL ik niet zo veel als anderen maar ik kom toch aan mn punten als assault en support enne mijn rang gaat toch wel omhoog .
Voor wie het denkt belangrijk te vinden te weten...........
COLONEL SERVICE STAR 3
Rank 48
http://battlelog.battlefi...ltan1955/stats/364033930/