Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
ThomasG schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:08:
Wat is de F-35 trouwens een rot vliegtuig, het reageert erg stroperig en je draai circkel is bijna 2 keer zo groot dan die van de SU-35BM Flanker-E
En daar is niks van gelogen en dus een redelijk goede representatie van de werkelijkheid.

We hebben het over de F-35B, STOVL-uitvoering. Deze is zwaarder dan zijn gewoon broertjes vanwege de middengeplaatste thruster en heeft hierdoor ook een lager gevechtsklaar gewicht omdat men blijkbaar geen goede balans heeft kunnen vinden tussen thrust en weight.

Zelfs Burton Field (voormalig Generaal zoveelste klasse) van de Amerikaanse strijdkrachten heeft openlijk kritiek geuit op dit vliegtuig nadat de eerste (test-)exemplaren waren afgeleverd bij de marine.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice pic :D

@ Punten servers: Sommige mensen willen wel alle unlocks maar niet alle moeite doen die daarvoor nodig is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caliprio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-06 14:10
brilsmurfffje schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:15:
Ik had net iets moois gezien in B2K
When you see it you'll shit bricks:
[afbeelding]
hahahah maakt ie ook geluid ?? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 20:06

H3llSiNG

Meh.

Staan er wel meer op Wake, ook een grotere, en nog eentje bij de memorial plakaat.

Zou er dan toch een Dino pack komen? XD

[ Voor 20% gewijzigd door H3llSiNG op 14-12-2011 15:17 ]

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-06 22:17
brilsmurfffje schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:15:
Ik had net iets moois gezien in B2K
When you see it you'll shit bricks:
[afbeelding]
Bizar slechte graphics...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ik speel op High, maar het is hier geen pats met je graphics topic

hij maakte geen geluid en er gebeurde niets als ik erop schoot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153298

Hebben meer mensen sinds BTK (veel) snellere laadtijden? Heb eigenlijk nog geen "oude" maps gespeeld, maar BTK laad als een zonnetje, terwijl ik eerst dik 2 minuten moest wachten. Ik heb niks met m'n pc gedaan, DICE moet iets aangepast hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-03 13:45

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Gisteravond echt nog een episch potje weten te spelen op Seine Crossing. (1000 ticket 64player Urban Conquest server. Roulatie van Bazaar, Seine en Metro)
Het begon als een complete one-sides stomp (zo erg dat we gewoon met 4 man zaten te perma-mortarren) waarna we ontdekte dat het ineens een 15 vs 7 potje was door alle leavers (en met de origin heisa niet veel man erbij kwam)

Uiteindelijk wat mensen erbij EN wat overstappers (vrijwillig!) een prachtig 22 vs 23 potje geworden dat net iets meer dan een uur geduurd heeft. Brakke score omdat ik kut ben in dit spelletje maar man wat heb ik een lol gehad met de battles rondom D en E :D
http://battlelog.battlefi...show/9999231/1/263194198/

EDIT:
Ipv epische scores een relaas van een epische noob die epische fun gehad heeft ;)

[ Voor 6% gewijzigd door MazeMouse op 14-12-2011 15:34 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144744

MazeMouse schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:33:
Gisteravond echt nog een episch potje weten te spelen op Seine Crossing. (1000 ticket 64player Urban Conquest server. Roulatie van Bazaar, Seine en Metro)
Het begon als een complete one-sides stomp (zo erg dat we gewoon met 4 man zaten te perma-mortarren) waarna we ontdekte dat het ineens een 15 vs 7 potje was door alle leavers (en met de origin heisa niet veel man erbij kwam)

Uiteindelijk wat mensen erbij EN wat overstappers (vrijwillig!) een prachtig 22 vs 23 potje geworden dat net iets meer dan een uur geduurd heeft. Brakke score omdat ik kut ben in dit spelletje maar man wat heb ik een lol gehad met de battles rondom D en E :D
http://battlelog.battlefi...show/9999231/1/263194198/

EDIT:
Ipv epische scores een relaas van een epische noob die epische fun gehad heeft ;)
Juist en DAAR doe ik het dan ook voor, wat kan mij die score nou boeien, zolang ik me maar vermaakt heb, en anderen ook, is alles gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

Anoniem: 153298 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:29:
Hebben meer mensen sinds BTK (veel) snellere laadtijden? Heb eigenlijk nog geen "oude" maps gespeeld, maar BTK laad als een zonnetje, terwijl ik eerst dik 2 minuten moest wachten. Ik heb niks met m'n pc gedaan, DICE moet iets aangepast hebben.
Viel mij ook al op... véél snellere laadtijden. Zal het vanavond ook eens testen met de "oude" maps. Lijkt mij dat het net zo snel moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:09
Anoniem: 238040 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:38:
[...]

Viel mij ook al op... véél snellere laadtijden. Zal het vanavond ook eens testen met de "oude" maps. Lijkt mij dat het net zo snel moet gaan.
Oude maps laden nog net zo langzaam helaas. Geldt bij mij iig alleen voor de nieuwe maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
MazeMouse schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:33:
Gisteravond echt nog een episch potje weten te spelen op Seine Crossing. (1000 ticket 64player Urban Conquest server. Roulatie van Bazaar, Seine en Metro) *knip*
Seine 1000 ticks is inderdaad geweldig en zeker leuk om af en toe te spelen voor de lol, teamwork en andere zaken die op zo'n lange map allemaal komen kijken.

Maar, 14K/uur scoren; kan me voorstellen dat dat niet je doel is over het algemeen op BF3; wordt dan soms wel een lange tijd tussen verschillende unlocks?

/edit: ah, je bent al/pas level 2x... Dan valt het nog mee qua punten, rangen en unlocks. Have fun op Seine d:)b

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 14-12-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:56:
[...]

Het is natuurlijk supermakkelijk om zoiets te bagitaliseren maar als je iets verder kijkt dan alleen zo'n dijenkletser te plaatsen, dan bedoel ik natuurlijk de verhouding leverancier/afnemer in het algemeen met dergelijke diensten.

Als ik/je zakelijk afhankelijk ben(t) van een dienst/product die mij op een bepaalde datum is toegezegd dan lijdt je directe schade, als dit aantoonbaar de schuld is van de leverancier (of hij/zij dit redelijkerwijs had kunnen voorkomen) dan heb je een vrij sterke positie om die schade te verhalen.

Maar als het om entertainment aankomt (je computerspelletje) dan moeten we dat allemaal zomaar accepteren? Stel Word/Excel zou uitsluitend nog online te gebruiken zijn (want tsja, al die piraterij altijd overal) via een portal ala Origin, dan zou Microsoft daar absoluut niet mee weg kunnen komen, maar als het een spelletje betreft blijft het doodstil en is dat volkomen logisch?
Het gaat redelijk offtopic, maar er zit wel een redelijk verschil tussen de userbase van Office en BF3. ;)
Ook de financiele belangen zijn bij een Office pakket iets groter als bij BF3.

Als origin er dagenlang uit ligt, dan heb je misschien iets om op te staan, mensen betalen geld om hun server te draaien. (en kunnen hoogstens een paar dagen gratis krijgen bijvoorbeeld)

En je gaat me niet vertellen dat je financieel of emotioneel afhankelijk bent van (een avondje) BF3.

Natuurlijk baalde ik gisteren ook dat ik niet in kon loggen, maar om daarvoor direct stappen te gaan ondernemen? (ik denk dat ze je bij EA hard uitlachen, en dat er vast ergens kleine letters staan waarmee dit ingedekt is. En 100% zeker dat je daar ook op 'I Agree' hebt geklikt ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-06 17:58
RonnieB82 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:45:
[...]

Het gaat redelijk offtopic, maar er zit wel een redelijk verschil tussen de userbase van Office en BF3. ;)

Als origin er dagenlang uit ligt, dan heb je misschien iets om op te staan, mensen betalen geld om hun server te draaien. (en kunnen hoogstens een paar dagen gratis krijgen bijvoorbeeld)

En je gaat me niet vertellen dat je financieel of emotioneel afhankelijk bent van (een avondje) BF3.

Natuurlijk baalde ik gisteren ook dat ik niet in kon loggen, maar om daarvoor direct stappen te gaan ondernemen? (ik denk dat ze je bij EA hard uitlachen, en dat er vast ergens kleine letters staan waarmee dit ingedekt is. En 100% zeker dat je daar ook op 'I Agree' hebt geklikt ;))
Meestal staat er ook uptime van 98-99% komt dus neer dat ze een paar dagen per jaar storing mogen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
Anoniem: 238040 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:38:
[...]

Is alleen zo bij de nieuwe mappen. Verschil komt doordat in de B2K mappen alle map textures in het level bestand zitten gebakken, terwijl dat bij de "oude" mappen verdeeld zit in verschillende grote archief bestanden. Zo is het gemiddeld map bestand van de "oude" mappen maar 7 MB groot, terwijl dat voor B2K 700 MB per map is.

Valt zo trouwens ook wel op dat het veel weg heeft van een console engine, zelfs voor de PC. De updates vervangen niet de oude bestanden, maar maakt een nieuwe aan in een "Update" map welke vervolgens over het oude bestand heel wordt geladen. Dat is ook de reden waarom de textures voor de levels in het level bestand zitten gebakken, ipv in een gedeelde resource.

Bij B2K mappen hoeft het dus minder werk te doen, voor het level laden hoeft het alleen maar het level bestand het geheugen in te rammen, en nog even de weapens, player models enzo inladen. Voor de oudere levels moet het nog even zoeken welke textures er nou nodig zijn, en in welk bestand die verstopt zitten. Het hangt dus een beetje van je hardeschijf af hoe groot het verschil is.

[ Voor 16% gewijzigd door ThomasG op 14-12-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Anoniem: 153298 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:29:
Vind dit soort zaken altijd opvallend; heb vorige week eens wat I/O-software mee laten lopen om CPU, HDD, GPU enzo in de gaten te houden bij het opstarten en laden van BF3, maps en andere zaken.

Er is geen peil op te trekken; de disk-array waar BF3 op staat bij mij, stond gemiddeld 20% van de tijd 0.0000 bytes door te voeren terwijl het scherm gewoon "Loading" aangaf. En burst was het ook niet veel; dat doet een moderne USB2.0-stick ook nog wel.

Als ik vanavond tijd hebt, kan ik misschien nog wel eens kijken wat B2K nou precies vraagt aan resources tijdens opstarten en het (her)laden van maps.

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 14-12-2011 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-03 13:45

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:39:
[...]

Seine 1000 ticks is inderdaad geweldig en zeker leuk om af en toe te spelen voor de lol, teamwork en andere zaken die op zo'n lange map allemaal komen kijken.

Maar, 14K/uur scoren; kan me voorstellen dat dat niet je doel is over het algemeen op BF3; wordt dan soms wel een lange tijd tussen verschillende unlocks?

/edit: ah, je bent al/pas level 2x... Dan valt het nog mee qua punten, rangen en unlocks. Have fun op Seine d:)b
Unlocks scoren doe ik op Metro64 (dat was de map ervoor op die server ;)) a gemiddeld zo'n 15-20k per halfuur. Gewoon omdat ik met mijn hoeveelheid speeltijd en compleet gebrek aan skills er anders nooit aan kom :) (ik ben die knakker die gemiddeld rond de 1:2 kd rondhang... boeit me niks zolang ik maar lol heb :))

Overige gameplay doe ik op random maps met mijn team (voornamelijk mijn neef) op TS. Gisteren de BTK maps ook nog even gedaan. Wat blijft Strike toch een fantastische map om op rond te rennen met je squad.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:53:
[...]

Vind dit soort zaken altijd opvallend; heb vorige week eens wat I/O-software mee laten lopen om CPU, HDD, GPU enzo in de gaten te houden bij het opstarten en laden van BF3, maps en andere zaken.

Er is geen peil op te trekken; de disk-array waar BF3 op staat bij mij, stond gemiddeld 20% van de tijd 0.0000 bytes door te voeren terwijl het scherm gewoon "Loading" aangaf. En burst was het ook niet veel; dat doet een moderne USB2.0-stick ook nog wel.

Als ik vanavond tijd hebt, kan ik misschien nog wel eens kijken wat B2K nou precies vraagt aan resources tijdens opstarten en het (her)laden van maps.
oh ja, dat heb ik ook gezien op mijn SSD.
Heb BF3 op een Crucial m4 staan en ook daar moet ik wachten: Het ding staat vooral uit de neus te eten en te wachten tot er weer wat geladen mag worden. Ik heb de nieuwe maps nog niet bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Anoniem: 135756 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:01:
[...]

oh ja, dat heb ik ook gezien op mijn SSD.
Heb BF3 op een Crucial m4 staan en ook daar moet ik wachten: Het ding staat vooral uit de neus te eten en te wachten tot er weer wat geladen mag worden. Ik heb de nieuwe maps nog niet bekeken.
Dat doet ie bij mij ook, maar dat was met een gewone hardeschijf niets anders. Ik heb het idee dat het aan de server ligt, bij de GotBF3 servers heb ik er namelijk meer problemen mee dan op duitse of franse servers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Andyk125 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:04:
[...]

Dat doet ie bij mij ook, maar dat was met een gewone hardeschijf niets anders. Ik heb het idee dat het aan de server ligt, bij de GotBF3 servers heb ik er namelijk meer problemen mee dan op duitse of franse servers..
Het is natuurlijk speculeren, maar ik denk dat ook.
Er zullen vast zaken tijdens het laden een of andere verificatie hebben aan de serverkant en ik heb sterk het vermoeden dat als je zit te wachten tot de volgende lap data van de map geladen "mag" worden, je dus op antwoord van de server wacht ook al staat die mapdata volledig lokaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RonnieB82 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:45:
[...]

Offtopic, een beetje, maar aangezien BF3 vastgekoppeld is aan Origin toch ook weer niet.

Zo te lezen snap je mijn punt niet. Het gaat aboluut niet om emotineel leed en daarom stappen ondernemen. Let wel, het gaat me NIET om dat ene avondje niet kunnen spelen van BF3. Ook weet je precies het verkeerde punt te noemen uit mijn excel/word argument, nog een poging.

Het is gewoon een vorm van consumenten bedrog, ze weten (net als met de launch van de Beta, de officiele launch en met het live gaan van B2K (in combinatie met andere games die gelanceerd/ge-preload kunnen worden) donders goed dat ze niet afdoende capaciteit in hebben gekocht. Dit is gewoon een kosten-baten analyse: kosten van 99,9% uptime vs mogelijk gederfde inkomsten van downtime. Het aantal mensen dat besluite om bij downtime het/een geheel spel niet te kopen is verwaarloosbaar klein. Kortom, er zijn relatief weinig gederfde inkomsten en is er weinig incentive om 99,9% uptime in te kopen. Sterker nog, het kan zelfs in het rare geval als positieve marketing werken: BF3 is zo populair/goed dat Origin eruit vloog!

Dit is natuurlijk geen ramp als EA (of welk ander bedrijf) dit open of eerlijk communiceert vóór de aanschaf maar dat doen ze nou juist net niet. Daar mag een consumentenorganisatie wel werk van maken van mij, want dit is niet een toevallig incidentje met BF3, dit is gewoon company policy.

Om terug te komen op het Word/Excel voorbeeld, daar is WEL het hele grote incentive om 99,9999% uptime in te kopen en dat zou dan ook netjes gebeuren.

ps. EULA's en al die onzin betekenen geen ene moer, nationale wetgeving gaat altijd voor, dat er wat betreft (o.a. up-time van) online diensten nog geen of weinig wetgeving bestaat ter bescherming van consumenten wil niet zeggen dat het niet komt. Door de problemen met zo'n grote main-stream titel had ik verwacht dat er wellicht wel wat aandacht zou komen (ergens ter wereld) hiervoor. ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:29
Mon0lith schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:13:
[...]

Aha dat verklaard het :)
Wel zuur is dat nu iedereen in een tank erop gefocust dat er wel 1 iemand is die een tank wil slopen met een torch
Telt het killen van een tank met de EOD torch ook eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas niet iets waar we controle over hebben. Kan wel eens een lijntje uitgooien?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:08:
[...]

Het is natuurlijk speculeren, maar ik denk dat ook.
Er zullen vast zaken tijdens het laden een of andere verificatie hebben aan de serverkant en ik heb sterk het vermoeden dat als je zit te wachten tot de volgende lap data van de map geladen "mag" worden, je dus op antwoord van de server wacht ook al staat die mapdata volledig lokaal.
Volgens mij zit je ook redelijk te wachten op anderen op dezelfde server. Ik heb het idee dat de server netjes wacht met het starten van de map als iedereen een "OK" geeft dat de map is geladen. Daarna mag iedereen er in en begint de countdown.

Hoeven er maar een paar tussen te zitten die niet zo snel zijn en daar ga je dan al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is niet correct aangeziem ik regelmatig merk dat ik al speel terwijl anderen moeten laden. Vreemde is dat het in de beta zo razensnel ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsurany schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:15:
Dat is niet correct aangeziem ik regelmatig merk dat ik al speel terwijl anderen moeten laden. Vreemde is dat het in de beta zo razensnel ging.
Bedoel niet dat die "OK" echt bij het selectiescherm zit, meer daar voor. Ergens halverwege 3/4 van het laden van de map.

Lijkt me namelijk zo raar dat een server er zo vreselijk lang over moet doen om een map te laden (snelste wat ik heb gezien ooit is 1.5 minuut tussen end of round en start new map).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-05 13:27
Ik heb dus het zelfde probleem.

In de beta was ik meestal als 1 van de eerste. En in vanilla bf3 de laatste (ronde is al begonnen).
Nu bij B2K zit ik er al en moet ik nog 10-15sec wachten totdat de counter klaar is.

Ligt dus niet geheel aan het systeem van mij maar heeft Dice iets aangepast met betrekking tot laden van maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-06 12:57

BioHazard

*\o/*

Ik ben sinds 2 dagen over naar een Crucial M4. BF3 is VEEL sneller in laden dan voorheen. Maar of dat puur de SSD is, of ook de clean Windows installatie weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wellicht doet de server toch checks naar de data (maps) die door de clients geladen is.
Daar het nu een stuk massaler is dan tijdens die beta zit je te wachten op de server?
mega speculatie natuurlijk. Maar de mens wil graag weten waarom ie moet wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Server doet er ook niet zo lang over, die hoeft immers die map niet in te laden zoals een desktop dat moet. Ze draaien ook met veel minder geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
BioHazard schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:18:
Ik ben sinds 2 dagen over naar een Crucial M4. BF3 is VEEL sneller in laden dan voorheen. Maar of dat puur de SSD is, of ook de clean Windows installatie weet ik niet.
Allebei want ik had precies hetzelfde ;)

De SSD doet wel wat, maar dit zal maar paar seconden zijn dus bijna verwaarloosbaar, naar mijn mening is de server echter diegene die voor vertraging zorgt..

Ik merk gewoon dat me schijf uit de neus aan het vreten is, want programma's strat hij binnen enkele sec op. En dan praat ik niet over word etc, maar wel iets zwaardere programma's..

[ Voor 16% gewijzigd door Andyk125 op 14-12-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsurany schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:19:
Server doet er ook niet zo lang over, die hoeft immers die map niet in te laden zoals een desktop dat moet. Ze draaien ook met veel minder geheugen.
Ik bedoel dat je zit te wachten op netwerk syncs tussen alle clients en de server.
Dus ben je afhankelijk van de individuele verbindingen van alle verbonden spelers en het feit dat iedereen op hetzelfde moment dat wil doen.
Ik noem maar iets: Dat de server checked of jouw map data wel integer is, dat er niet met de data geknoeid is ofzo ivm hacks. checksums vergelijken tussen server en alle clients, dat werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:13:
Het is gewoon een vorm van consumenten bedrog, ze weten donders goed dat ze niet afdoende capaciteit in hebben gekocht. Dit is gewoon een kosten-baten analyse: kosten van 99,9% uptime vs mogelijk gederfde inkomsten van downtime.
Het hoeft niet perse een capaciteit-issue te zijn, het kan ook zijn dat er een fysieke machine kapot is gegaan om welke reden dan ook. Jij speculeert nu enkel dat het opzet is van EA.
Dit is natuurlijk geen ramp als EA (of welk ander bedrijf) dit open of eerlijk communiceert vóór de aanschaf maar dat doen ze nou juist net niet. Daar mag een consumentenorganisatie wel werk van maken van mij, want dit is niet een toevallig incidentje met BF3, dit is gewoon company policy.
Dat weet je niet van te voren natuurlijk. Bovendien gaat geen enkel bedrijf roepen dat ze vaak down gaan of wat dan ook voor negatiefs.
ps. EULA's en al die onzin betekenen geen ene moer, nationale wetgeving gaat altijd voor, dat er wat betreft (o.a. up-time van) online diensten nog geen of weinig wetgeving bestaat ter bescherming van consumenten wil niet zeggen dat het niet komt. Door de problemen met zo'n grote main-stream titel had ik verwacht dat er wellicht wel wat aandacht zou komen (ergens ter wereld) hiervoor. ,
Dus tot die tijd zegt die EULA meer dan de wet want er zijn nog geen wetten voor. Ik denk dat geen enkele consumentenorganisatie zich druk gaat maken om een stel gamers die een paar uur niet konden inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Zojuist weer even BTK geprobeerd.

Buiten het feit dat ik na de update constant last heb van vastlopers en niet kunnen joinen vind ik het overdreven aanwezig zijn van tanks,AA, jets en helikopters pure afbreuk.
Als engineer ben je zo de pineut tegen dit overdreven geweld.

Verder vind ik het doen van een assignment idioot. Stompzinniger om met een repairtool een kill te moeten maken kun je haast niet bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-05 19:28
Mijn HD6950 heeft maar max. 40 FPS in BF3 met een resolutie van 1680x1050 en de rest op Auto (paar dingen op Ultra (2 ofzo) en de rest op High. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Qlii256 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:59:
Mijn HD6950 heeft maar max. 40 FPS in BF3 met een resolutie van 1680x1050 en de rest op Auto (paar dingen op Ultra (2 ofzo) en de rest op High. Is dit normaal?
Ligt eraan hoe je computer er voor de rest uitziet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Ik beschik over een Q6600 (denk dat dit de bottleneck is?) En verder 4 GB ram (had er 5, maar denk dat dat niet veel verschil uitmaakt?)

Verder vraag ik me af, met een betere CPU, zal ik dan echt ultra kunnen gamen enzo in BF3 bv.? Of is de CPU niet echt de bottleneck? Ik krijg zo'n 86% in BF3 cpu-usage. Of kan ik de cpu overclocken? Maar zonder custom fan/cooler? Dus met de stock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 25-05 12:05
Is er iets mis met Canister shell op de tank?

Elke keer als ik die equip schakelt hij weer terug naar mijn primaire wapen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Qlii256 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:01:
Ik beschik over een Q6600 (denk dat dit de bottleneck is?) En verder 4 GB ram (had er 5, maar denk dat dat niet veel verschil uitmaakt?)

Verder vraag ik me af, met een betere CPU, zal ik dan echt ultra kunnen gamen enzo in BF3 bv.? Of is de CPU niet echt de bottleneck? Ik krijg zo'n 86% in BF3 cpu-usage. Of kan ik de cpu overclocken? Maar zonder custom fan/cooler? Dus met de stock
Q6600 wat overclocked moet genoeg zijn, maar op stock houdt het zeker niet over.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428891

Andyk125 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:20:
[...]

Allebei want ik had precies hetzelfde ;)

De SSD doet wel wat, maar dit zal maar paar seconden zijn dus bijna verwaarloosbaar, naar mijn mening is de server echter diegene die voor vertraging zorgt..

Ik merk gewoon dat me schijf uit de neus aan het vreten is, want programma's strat hij binnen enkele sec op. En dan praat ik niet over word etc, maar wel iets zwaardere programma's..
zekers helpt een ssd wel,ik heb het 1 op 1 getest,maar de hdd legt het echt af tegen een ssd in deze game, en zekers niet met alleen maar een paar sec :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-06 16:00

yzx

Anoniem: 428891 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:13:
[...]

zekers helpt een ssd wel,ik heb het 1 op 1 getest,maar de hdd legt het echt af tegen een ssd in deze game, en zekers niet met alleen maar een paar sec :) .
En hoe test je dat dan?
Je weet toch dat er tig variable zijn zoals je internet verbinding/achtergrond proggies/ en niet te vergeten de server zelf ;)

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428728

GAAAAAAP , zo begin wakker te worden . :O :$
Terwijl de meeste met een kater( of poes ) naar bed gingen heb ik vannacht de kans gehad op die nieuwe mappen te bekijken op een server waar je met 1 man wel gewoon je rondjes kon doen.
Zo als ik hier en daar ook al las zijn bij de nieuwe mappen het doden van de tegenstanders wel makkelijker op geworden.
Je MOET echt dichtbij de vlaggen gaan staan zo dat die iets gaat doen dus als er 1 of meerdere mannen er staan is o.a met een tank, mortier enz gelijk die allemaal tegelijk te doden.
De maps zien er super uit maar ja , ik heb BF2 Niet online gespeeld.
Ik ben als Recon gaan rond lopen op mn gemak hoe die maps eruit zien zonder me zorgen te moeten maken dat ik de nodige kogels in mn kop geschoten werd.
Voor snipers is het weer een feest om te killen dat heb ik wel gezien hoe makkelijk je overal wel kan verstoppen .
Vraag me af waarom er op verschillende maps helies en vliegtuigen voor nu hebt die erin wil hebben.
Je maakt het letterlijk een slagveld van zo makkelijk kan je op veel plekken niet een maar meerdere man tegelijk afslachten.
Nee zo zal het niet echt voor vele leuk worden//zijn.
Ik kwam op die server dus alleen op waar ik op mn gemak wat rondjes RUSH gelopen heb niet echt spannend zonder tegenstanders maar wel elk rondje van 64oo punten haha.
Ik speel eigenlijk nooit RUSH dat is mij veels te druk maar ja , zo heb ik wat punten en Dogtags ook weer erbij in mn lijstje.
Ik zag op het einde van de ronde waar je punten opgeteld worden die nieuwe wapens waarvan ik bijna 1 bijna heb haha.
Ik merk wel dat als ik in de nacht aan het game ben dat het wel een stuk rustigere word gegamed dan overdag en s'avonds ,kan ook niet anders al de tieners lekker in bed hahaha ( grapje )
Maar ja Nu kom je op een punt van welk map ga je in hemelsnaam spelen er zijn nu wel erg veel mappen.
Scheelt , je haalt wel echt je geld uit voor al dat speel plezier haha. ;)
En ben je een paar jaar van straat af om te kunnen gamen. :+ *O* _O-
Ja, ik ben dik tevreden wat BF 3 mij tot nu gebracht heb en al KILL ik niet zo veel als anderen maar ik kom toch aan mn punten als assault en support enne mijn rang gaat toch wel omhoog .
Voor wie het denkt belangrijk te vinden te weten........... O-)
COLONEL SERVICE STAR 3
Rank 48

http://battlelog.battlefi...ltan1955/stats/364033930/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Phyxion schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:10:
[...]

Q6600 wat overclocked moet genoeg zijn, maar op stock houdt het zeker niet over.
Raad je mij aan deze te overclocken met de stock cooler erop? En is het wel mogelijk? Ik heb een voorgemaakte pc (HP), dus ik denk niet dat ik dit in de bios zomaar kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-05 23:39
Qlii256 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:24:
[...]

Raad je mij aan deze te overclocken met de stock cooler erop? En is het wel mogelijk? Ik heb een voorgemaakte pc (HP), dus ik denk niet dat ik dit in de bios zomaar kan aanpassen.
Er moet zeker meer fps uit die videokaart te halen zijn. Speel ook met de Q6600, @ 2,9 GHZ, met een 6870 en haal gem. 55 fps op high 1680*1050 vsync. Ik zou zeggen probeer een overclock, ook al is het een voorgemaakte pc, je weet het niet voor je de bios hebt bekeken. De stock cooler moet aardig wat aankunnen, maar hou de temp goed in de gaten.

Misschien is dit een betere topic voor deze discussie: Het BF3 hardware topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
shenr schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:33:
[...]
Misschien is dit een betere topic voor deze discussie: Het BF3 hardware topic
Was about to say ;)

Verder staan er in [PC] Battlefield 3 - Deel 6 wat benches van me; voornamelijk ingesteld op hoge fps maar mindere eye-candy; zoek ze maar eens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 13:56

Rudios

Lost in space?

Ik had gisteren een discussie met iemand in dit topic (weet de posternaam even niet meer) en dit ging over de kleurstelling in de nieuwe B2K mappen, deze zouden somber zijn en erg grijs en donker. Ik verweerde dit met het feit dat ik het wel mooi vond en realistisch. Ik moet op mijn mening terugkomen, want na 2 dagen de nieuwe maps gespeelt te hebben, is het inderdaad wél zo, dat de kleur er wel ERG veel uitgefilterd is. Oke, het zijn avondschemer mappen, maar dan nog. Vind dat ze wel iets meer aan de kleurbalans kunnen doen.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-06 14:06

GurbY{nl}

GurbY{nl}

De kleurstelling valt mij helemaal niet zo tegen. Wake overigens als map in zijn geheel weer wel, die valt me behoorlijk tegen. Had ik meer van verwacht. Karkand en Oman vind ik top; zal straks Sharqi even bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
madmaus schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:10:
Is er iets mis met Canister shell op de tank?

Elke keer als ik die equip schakelt hij weer terug naar mijn primaire wapen.
Even hierop terug komend, dit heb ik nu met elk secundairy wapen in een voertuig.
Hij springt telkens weer terug naar main weapon.

Lijkt mij een bug tenzij ik de enige ben die het heeft.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
madmaus schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:52:
[...]

Even hierop terug komend, dit heb ik nu met elk secundairy wapen in een voertuig.
Hij springt telkens weer terug naar main weapon.

Lijkt mij een bug tenzij ik de enige ben die het heeft.
?

Als je in het voertuig zit en je selecteert wapen 2, schiet dat af, springt 'ie dan terug naar primary?
Of elke keer als je een voertuig instapt heb je primary?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jezus wat is Gulf of Oman toch een verschikkelijke bagger map op Conquest. Wat een idioot en waardeloos level design. Gewoon volproppen met voertuigen en laat iedereen die er geen eentje heeft maar lekker afgemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany schreef op woensdag 14 december 2011 @ 18:14:
Jezus wat is Gulf of Oman toch een verschikkelijke bagger map op Conquest. Wat een idioot en waardeloos level design. Gewoon volproppen met voertuigen en laat iedereen die er geen eentje heeft maar lekker afgemaakt worden.
Hm, die ervaring had ik gisteren juist helemaal niet? Misschien dat niemand engineer was of de moeite nam om ze neer te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:57:
[...]

?

Als je in het voertuig zit en je selecteert wapen 2, schiet dat af, springt 'ie dan terug naar primary?
Of elke keer als je een voertuig instapt heb je primary?
Elke keer als ik op 2 klik gaat hij automatisch terug naar primairy.
Als ik snel ben kan ik nog iets doen.

Heb ik zowel in een tank (voor canister shells) als in AA (voor heat seaking missiles)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik was zelf engineer maar je hebt drie hits nodig voor zo'n APC en je kan ondertussen nergens schuilen want na twee minuten is elk gebouw gatenkaas. Kwam halverwege de map binnen in het verliezende team, kan je net zo goed op je carrier blijven en rondjes lopen. Je moet telkens rot enden lopen en we hadden geen enkel voertuig. Cap je een flag staan er in een halve minuut vier voertuigen om je heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:27
Denk dat het ook een probleem is dat die F35 super nutteloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany schreef op woensdag 14 december 2011 @ 18:17:
Nou ik was zelf engineer maar je hebt drie hits nodig voor zo'n APC en je kan ondertussen nergens schuilen want na twee minuten is elk gebouw gatenkaas. Kwam halverwege de map binnen in het verliezende team, kan je net zo goed op je carrier blijven en rondjes lopen. Je moet telkens rot enden lopen en we hadden geen enkel voertuig. Cap je een flag staan er in een halve minuut vier voertuigen om je heen.
Valt wel mee toch, ik vond dat er genoeg cover was wat niet stuk kon. Sowieso ligt het ook aan hoe jezelf speelt, hoeveel space heb je nodig om te hiden. Zorg er gewoon voor dat ze je niet zien, schiet de eerste rocket, dan zit 90% rond te kijken waar het wegkwam, schiet 1 vanaf een andere positie en loop weer terug en schiet nog een keer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat werkt dus niet. Je hebt geen tijd om drie rockets af te vuren vanaf verschillende posities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Tsurany schreef op woensdag 14 december 2011 @ 18:24:
Ja dat werkt dus niet. Je hebt geen tijd om drie rockets af te vuren vanaf verschillende posities.
Squad maken he ;) ga soms op met 1 medic,ammo ezel en 2 jav schieters ;) never a problem

Hoes met de graafdozer kill :+

[ Voor 5% gewijzigd door yzx op 14-12-2011 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153298

Klinkt als een typisch geval van ongebalanceerde teams. Map maakt niet zoveel uit dan, je wordt hoe dan ook kei en keihard ingemaakt. Als infantry moet je op Oman een beetje in de stad blijven, op het strand maak je idd geen kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:24
Man man wat een bult ellende weer bij EA :r Waarom zijn er telkens servers offline dan weer online gaan. 3 servers met 64 man aanwezig even refresh doen en ineens zijn ze verdwenen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Zelfde geldt voor Op. Firestorm bij 32 spelers.
Geen voertuig = geen reet aan.
Je houdt dan 1 squad over als alle voertuigen zijn ingenomen.

Dit soort levels zijn alleen leuk bij 64 man.

Oman nog niet gespeeld maar kan me erg goed iets bij voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-03 08:07
Ik heb een probleem met b2k. Ik heb vandaag in de winkel zo een code gekocht, zit mooi in een dvd doosje. Deze avond heb ik dus geprobeerd om de code te activeren via origin wat gelukt was. Dus toen wou ik een server joinen met als map wake island. Wat krijg ik toch wel niet op mijn scherm zeker... juist ja die popup om b2k aan te kopen. Op het officiële forum zijn er ook veel mensen die klagen maar nog geen enkele nuttige reactie natuurlijk.

Weet iemand soms hoe ik het kan oplossen? Of is het gewoon een kwestie van afwachten tot EA het bij iedereen in orde brengt? Ik vind het wel niet bepaald leuk, dan koop je eens een dlc krijg je dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
glennvho schreef op woensdag 14 december 2011 @ 18:48:
Ik heb een probleem met b2k. Ik heb vandaag in de winkel zo een code gekocht, zit mooi in een dvd doosje. Deze avond heb ik dus geprobeerd om de code te activeren via origin wat gelukt was. Dus toen wou ik een server joinen met als map wake island. Wat krijg ik toch wel niet op mijn scherm zeker... juist ja die popup om b2k aan te kopen. Op het officiële forum zijn er ook veel mensen die klagen maar nog geen enkele nuttige reactie natuurlijk.

Weet iemand soms hoe ik het kan oplossen? Of is het gewoon een kwestie van afwachten tot EA het bij iedereen in orde brengt? Ik vind het wel niet bepaald leuk, dan koop je eens een dlc krijg je dit.
Heb je al zowel op Battlelog als Origin opnieuw ingelogd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:53
Daarnet zitten spelen op GoTBF3.nl #1, viel me op dat de voertuigen erg snel respawnen, je gaat dood met je tank, respawn op base, gelijk spawnt ook de tank. Misschien kan de timer op een extra 15 sec ofzo, zoals het nu is heeft het totaal geen zin om ergens anders te spawnen, met een tank ben je toch effectiever dan zonder.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij staat op default instellingen, geen aanpassing gedaan aan respawntijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-05 20:16
2011-12-14 16:44
Mikael Kalms
While server R14 resolves the vast majority of "missing content" errors, it increased the crash frequency compared to R12. This was due to an oversight on my part.

Server R15 should reduce the crash frequency back to R12 levels. A few RSPs will trial it first during the evening; if all looks well, we will mandate a worldwide rollout tomorrow morning
http://battlelog.battlefi...view/2832654489517807664/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met andere woorden, they fucked up again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In 1 ronde van 12 naar 29 rocket kills :) Zo haal ik die gun wel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Tsurany schreef op woensdag 14 december 2011 @ 19:07:
In 1 ronde van 12 naar 29 rocket kills :) Zo haal ik die gun wel snel.
Zin om samen te spelen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-03 08:07
ThomasG schreef op woensdag 14 december 2011 @ 18:51:
[...]
Heb je al zowel op Battlelog als Origin opnieuw ingelogd?
Heb ik nu gedaan en het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
Uit de Topic Start(TS).

"Voorbeeld:
Hoek in graden: 71 (a)
Minimum schade: 22 (x)
Maximum schade: 36 (y)
Hoek van minimum schade: 45 (z)
Hoek van maximum schade: 90 (v)

Schade = 22+((36-22)/(90-45)*(71-45)) = ~30 graden"

Hoezo '= ~30 graden' ?

BTW wat is de formule voor de de achterkant van de tank ?

[ Voor 5% gewijzigd door madmaxnl op 14-12-2011 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat moet schade zijn, geen graden. Aangepast.

De formule voor de achterkant is hetzelfde maar dan een hogere minimum schade en een hogere maximumschade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb een half uur geleden B2K gekocht via Origin, maar hoe lang duurt het normaal voordat het speelbaar is? Ik heb betaald via Paypal, dus geld moet direct beschikbaar zijn bij hun.

Opnieuw inloggen deed een wonder, het werkt nu.

[ Voor 13% gewijzigd door Yorinn op 14-12-2011 19:47 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk het oude BF2 gevoel terug met B2K :D
ik heb BF3 een tijdje links laten liggen omdat ik gek werdt dat me wapens zo zwak waren.
maar het lijkt erop dat de medic weer meer damage doet en Back to kerkland blijft voor mij de beste multiplayer map aller tijden.

Wat is trouwens die best friends logo's allemaal die je krijgt na de match ?
dat kende ik nog niet.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:08:
Eindelijk het oude BF2 gevoel terug met B2K :D
ik heb BF3 een tijdje links laten liggen omdat ik gek werdt dat me wapens zo zwak waren.
maar het lijkt erop dat de medic weer meer damage doet en Back to kerkland blijft voor mij de beste multiplayer map aller tijden.

Wat is trouwens die best friends logo's allemaal die je krijgt na de match ?
dat kende ik nog niet.
Dat zijn assignments. Hiermee kan je de B2K wapens unlocken. Best Friends moet je 10 revives en 10 heals voor doen, dacht ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Nu online

beuker19

Killerbeuker is so OP

Tsurany schreef op woensdag 14 december 2011 @ 18:14:
mischien een infantery only server :) op gotbf3 clan

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-06 20:28
Ik heb met B2K telkens dat ik van de server word gekicked, "you were kicked from the game" ook al 1x punkbuster waarschuwing gehad.
Ik heb net handmatig met PBsetup punkbuster geupdate maar word toch telkens van een paar minuten gekicked.
Hebben meer mensen hier last van??

[ Voor 6% gewijzigd door Equazor_ op 14-12-2011 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:10
Zojuist B2K gekocht via paypal. Had nog wat geld op m'n paypal maar de rest haalt 'ie van m'n bank. Duurt dit lang? (ABN)

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-06 10:46
BeefHazard schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:34:
Zojuist B2K gekocht via paypal. Had nog wat geld op m'n paypal maar de rest haalt 'ie van m'n bank. Duurt dit lang? (ABN)
Neejoh, je hebt hoe dan ook betaald. Mocht paypal het niet van je bank kunnen halen, dan krijg je een negatief saldo. Het kost dus geen extra tijd om het via paypal van je bankrekening te halen, dit gebeurt pas later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-02 12:14
Waarschijnlijk een noob vraag maar als ik in Battlelog naar de got servers zoek dan krijg ik niks te zien. Ik zoek bijvoorbeeld op: GoTBF3.nl. Weet iemand hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-11-2023

Fantasma

Just a ghost.

Count_B schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:40:
Waarschijnlijk een noob vraag maar als ik in Battlelog naar de got servers zoek dan krijg ik niks te zien. Ik zoek bijvoorbeeld op: GoTBF3.nl. Weet iemand hoe dit kan?
Raar wou Yogscast server aan favorieten toevoegen, vond ik ook niet :o

Edit;: GoT vind ik dan weer wel normaal :/

[ Voor 6% gewijzigd door Fantasma op 14-12-2011 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Ik merk dat veel servers crashen vandaag, net AGGR server al down, maar heb vandaag al iets van 6 gecrashte servers meegemaakt..

Iemand enig idee waarom? Tsurany, Stewie? Iets gehoord?

Edit: moeilijk dat leren lezen :P

[ Voor 59% gewijzigd door Knijnemans op 14-12-2011 20:49 . Reden: mea culpa ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Count_B schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:40:
Gooi al je filters eens uit en zoek dan alleen op GoTBF

Ik vind er hier gewoon 8.
Knijnemans schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:45:
Ik merk dat veel servers crashen vandaag, net AGGR server al down, maar heb vandaag al iets van 6 gecrashte servers meegemaakt..

Iemand enig idee waarom? Tsurany, Stewie? Iets gehoord?
schelling in "[PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - deel 7"

[ Voor 35% gewijzigd door MAX3400 op 14-12-2011 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-03 02:55
Ik heb me 2 dagen geleden aangemeld voor dit GoT platoon maar ben nog niet toegelaten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
1shot1kill schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:48:
Ik heb me 2 dagen geleden aangemeld voor dit GoT platoon maar ben nog niet toegelaten. :(
Misschien omdat de enige Leader ook 2 dagen geleden voor het laatst heeft gespeeld op Battlelog?

Als hij/zij je niet goedkeurt, kan niemand anders dat.

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 14-12-2011 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Net weer eens een poging gedaan op GoTBF3 #2, wat een ontzettende unbalanced server weer zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 18:40

jefjef

learning by doing

MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:42:
[...]

+

[...]

Moet je het algemeen beleid een lezen op GoT; iets met eerst zelf moeite doen om je eigen vraag te beantwoorden...

En voor de mensen die wel serieus geen idee hebben waar de handleiding is:
[afbeelding]
dank je... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-06 15:45
Phyxion schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:49:
Net weer eens een poging gedaan op GoTBF3 #2, wat een ontzettende unbalanced server weer zeg.
Imo zijn er te weinig servers die het spel gewoon aanbieden zoals het hoort: alle settings normal (van vehicle spawn tot tickets).

Qua maps snap ik het nog wel, een metro conquest past gewoon niet bij 64 mod, en het is sowieso een belachelijke map voor een battlefield game. Met Conquest 64 hoort die map zich gewoonweg niet alleen maar in de metro af te spelen. Daar hadden de map designers wat aan moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-06 08:57
Waar ik me aan stoor is dat als ik Chopper ben dat die Javelins gebugged zijn lijkt het.
Uit het niets word ik de lucht uit geschoten erdoor, zonder piep of iets dergelijke, en mijn flares lijken er niet tegen te werken.
Ik kan ermee leven dat het een "instant kill" wapen is, maar dan moeten mij flares er wel tegen werken en het lock-geluid moet ook niet bugged zijn.

Ik neem aan dat dit een bug is en later alsnog gefixed gaat worden, want het is echt een spelbreker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Ok, ik heb dus betaald. Staat ook keurig netjes in betaalgeschiedenis, alleen ik krijg maar geen back to karkand. Meerdere malen in en uitgelogd. Wil maar niet downloaden. Verschijnt ook niet in ''Mijn games''.

Iemand raad?

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
BeefHazard schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:10:
Ok, ik heb dus betaald. Staat ook keurig netjes in betaalgeschiedenis, alleen ik krijg maar geen back to karkand. Meerdere malen in en uitgelogd. Wil maar niet downloaden. Verschijnt ook niet in ''Mijn games''.

Iemand raad?
OnyxNL in "[PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - deel 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
TetPr87 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:09:
Waar ik me aan stoor is dat als ik Chopper ben dat die Javelins gebugged zijn lijkt het.
Uit het niets word ik de lucht uit geschoten erdoor, zonder piep of iets dergelijke, en mijn flares lijken er niet tegen te werken.
Ik kan ermee leven dat het een "instant kill" wapen is, maar dan moeten mij flares er wel tegen werken en het lock-geluid moet ook niet bugged zijn.

Ik neem aan dat dit een bug is en later alsnog gefixed gaat worden, want het is echt een spelbreker.
Dat is geen bug, dat is een combinatie SOFLAM (of scout heli) en Javelin.

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

frG

Waarom is er geen party join meer in battlelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
frG schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:17:
Waarom is er geen party join meer in battlelog?
Die is er met de laatste update uitgehaald; je kan nu een party creeeren en als iemand dan een server joint, krijgt de rest een button te zien (in party chat dingetje) om ook te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:19:
[...]

Die is er met de laatste update uitgehaald; je kan nu een party creeeren en als iemand dan een server joint, krijgt de rest een button te zien (in party chat dingetje) om ook te joinen.
En dat is vele malen minder: nu zit je nog vaker niet bij elkaar in t team/squad :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
BeefHazard schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:19:
[...]

*schaam* *schaam*
Anyways: je bent m'n held!
Doet 'ie het nu?
Knijnemans schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:20:
[...]

En dat is vele malen minder: nu zit je nog vaker niet bij elkaar in t team/squad :/
Die indruk heb ik juist niet... Ja, misschien de eerste keer dat je een map joint ivm auto-balance maar daarna zit ik altijd bij mijn vriendjes in het team.

[ Voor 49% gewijzigd door MAX3400 op 14-12-2011 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

frG

MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:19:
[...]

Wow, net geprobeerd, we komen in verschillende teams terecht, wtf is dit nu weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Misschien beetje te vroeg gejuicht. Ik logte opnieuw in in battlelog (met origin uit) en zag dat ik toegang had tot B2K. Origin toen gestart, zie alleen nog niks downloaden. Nu eens battlelog uitloggen, kijken wat er gebeurt.

EDIT: @Hieronder okay, thanks in ieder geval! Nu gaat dit vleeslapje eens vrolijk rondbanjeren door de karkandmaps!

[ Voor 13% gewijzigd door BeefHazard op 14-12-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
BeefHazard schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:22:
[...]

Misschien beetje te vroeg gejuicht. Ik logte opnieuw in in battlelog (met origin uit) en zag dat ik toegang had tot B2K. Origin toen gestart, zie alleen nog niks downloaden. Nu eens battlelog uitloggen, kijken wat er gebeurt.
In vorige reply; je hoeft niets te downloaden... Karkand zal al in de patch van vorige week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Is er een manier om B2K goedkoper aan te schaffen dan voor 15 euro via Origin ?
Pagina: 1 ... 3 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.