Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261479

MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:00:
[...]

Kijk even in het vorige deel; daar is vaker gesproken over Russische versies, activaties, patches etc...
Ik ben op de hoogte van hoe het russisch-engelse gezeur werkt. Dat is allemaal reuze eenvoudig, na elke patch een paar kleine files verwisselen en you're up and running. Maar ik lees dat dit probleem bij iedereen terugkomt op battlelog, dus het zal daar niets mee te maken hebben.

De B2K was overigens dezelfde prijs bij de russische site hoor; daar deed ik het niet voor. Origin accepteerde mijn keuze voor iDeal op een of andere manier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caliprio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-04 13:29
erikvandenberg schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:01:
[...]

Kzat op het werk niks te doen... :p toen maar ff remote alles gedaan.

Geduld is een schone zaak bij EA.
haha ben niet zo van geduld daarom ben ik blij dat iemand gister avond bob marley posten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-11-2023

Fantasma

Just a ghost.

En daarom ook dat heel tweakers plat lag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnyxNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-04 23:22
MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:55:
[...]

Misschien handig voor de startpost...

Koop B2K
Wacht op de bevestigingsmail
Herstart Origin
Zorg dat je de laatste updates van BF3 heb
Kijk op je Battlelog-profiel of er een icoon B2K staat
Dan kan je pas spelen
Als aanvulling:
Ik moest ook nog even uitloggen en opnieuw inloggen in mijn Battlelog.
Dus niet alleen je browser opnieuw starten maar echt uitloggen.
Daarna stond ie er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
OnyxNL schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:06:
[...]

Als aanvulling:
Ik moest ook nog even uitloggen en opnieuw inloggen in mijn Battlelog.
Dus niet alleen je browser opnieuw starten maar echt uitloggen.
Daarna stond ie er bij.
Goed punt... Mijn browser sluit ik toch vaak af en start opnieuw op voordat ik ga spelen; op de een of andere manier "verliest" Comm Center na een bepaalde tijd de status van mijn vrienden waardoor het lijkt of mensen offline zijn enzo. En bij opnieuw opstarten krijg je toch wel vaak de melding of er een nieuwe plugin is.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-05 14:48
Andyk125 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:57:
[...]

Wat vindt je 'niet weinig'??

Als ik de 6990 heb zal ik de kaarten wel aanbieden in de vraag en aanbod!
Zo veel vraag ik er niet voor, ligt er natuurlijk aan wat ze er voor willen geven :)
Ik zou ze op V&A zetten, ik heb er namelijk niet veel geld voor, €60/70.- max. Aankomende verhuizing/verbouwing draaikolk in het vooruitzicht... :)

[ Voor 5% gewijzigd door freggel op 14-12-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:31
Zijn er hier nog meer mensen die sinds B2K (veel) meer last hebben van bugs/hacks? Ik heb de gewone BF3 zo'n 45 uur gespeeld (volgens mn stats) en slechts 1x een overduidelijke hacker in de server gehad.
Gister 2 a 3 uur B2K gespeeld en meteen al:
- 1 overduidelijke hacker
- Een server waarbij de helft van de spelers niet door kogels geraakt kon worden, enkel met knife te killen (serverside bug, sommige mensen konden mij ook niet raken terwijl ik iig zeker weten niet cheat ^_^)
- Een server waarbij ik zomaar uit het niets suicide pleegde (2x staand op/in een gebouw en 1x direct na spawnen). Kan dit een zure admin zijn geweest of is het een hacker?

En ik heb in die 2 a 3 uur nog geen een keer redelijk balanced teams gehad. Dit had ik voor B2K maar heel sporadisch, maar dat wil ik nog wel als toeval betitelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
freggel schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:16:
[...]

Ik zou ze op V&A zetten, ik heb er namelijk niet veel geld voor, €60/70.- max. Aankomende verhuizing/verbouwing draaikolk in het vooruitzicht... :)
Hmm.. dan zet ik ze toch maar even op V&A ;)

Succes met je verbouwing,, mijn verhuizing en verbouwing zit er gelukkig op, naja ben nog niet helemaal klaar gaat meer tijd en geld inzitten dan je denkt :) Dus ga er verstandig mee om, een videokaart is niet zo belangrijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144744

Andyk125 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:23:
[...]

Hmm.. dan zet ik ze toch maar even op V&A ;)

Succes met je verbouwing,, mijn verhuizing en verbouwing zit er gelukkig op, naja ben nog niet helemaal klaar gaat meer tijd en geld inzitten dan je denkt :) Dus ga er verstandig mee om, een videokaart is niet zo belangrijk ;)
Ga jij eens heel snel naar het gamma-forum! (mompelt iets over de anti-christ van tweakers...) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
hoe zit het met de bruggen eigenlijk, kan je die nu weer opblazen met c4 op B2K ?

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-05 18:41
Ik heb gisteren nog even wat ervaringen met Oman opgedaan, toen ik eindelijk Origin aan de praat kreeg, maar ik had toch wel een dubbel aantal kogels nodig om iemand om te leggen. Was een 64p server, af en toe behoorlijke lag, maar met 80+ uur in Vanilla had ik de hitreg nog niet zo erg als gisteren meegemaakt. Ping rond de 20, Verder zag de map er prima uit, vanavond verder ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:46
Ik zie trouwens nergens meer de CITV unlock staan bij de unlocks voor de MBTs, hebben ze die er uitgehaald ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-05 11:50
Pff Golf of Oman is wel een waar sniper fest en heli's zijn daar ook bijna niet meer uit de lucht te krijgen als je aan de US kant zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
blueice85 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:27:
Ik zie trouwens nergens meer de CITV unlock staan bij de unlocks voor de MBTs, hebben ze die er uitgehaald ofzo?
Is een bug... CITV is er nog wel; men werkt eraan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Gisteren ook ff een uurtje of 3 kunnen spelen. Wat een gruwelijke maps! Heel wat beter dan de maps in BF3 vanilla. Zo hoort Battlefield te zijn. Ik moest alleen af en toe ff kijken waar ik nou precies was, want ondanks dat ik BF2 gespeeld heb, voelde het toch weer nieuw aan allemaal. Zeker omdat ik begon met een aantal rondes Rush en de afbakening van het speelveld op de map niet altijd even logisch / duidelijk is. Uiteindelijk wel heel veel herkenningspunten natuurlijk. Erg veel spots om dekking te zoeken en heel veel mooie ontsnappingsmogelijkheden

Alleen Wake Island had voor mij niet zo gehoeven, die map heb ik inmiddels wel gezien. Maar goed, ook daar zal ik vast nog wel de nodige fun behalen.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
werk met een squad met soflam + engineer met javelin + support en je hebt zekers hoop plezier. oww mumble of ts wil ook wel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:46
MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:30:
[...]

Is een bug... CITV is er nog wel; men werkt eraan...
Ah ok thnx :) . Had gister de reactive armor unlocked en toen ik de unlocks ging bekijken was de CITV opeens verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
blueice85 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:32:
[...]

Ah ok thnx :) . Had gister de reactive armor unlocked en toen ik de unlocks ging bekijken was de CITV opeens verdwenen.
http://battlelog.battlefi...view/2832654347794885018/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blueice85 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:32:
[...]

CITV werkt nog prima, gisteren velen malen gehad op de GoT6 server dat ik in de tank op spot 3 spawnde en er een feestje werd gebouwd op de tank door iedereen die dat niet had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-05 13:27
Gisteren avond helemaal blij dat ik mijn G53 heb kunnen halen tijdens een potje. Dus na me dood snel dat wapen gepakt en niet gekeken naar attachments. Zit er standaard een 12x scope op!

Heleboel WTF in de server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
itsleon schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:40:
Gisteren avond helemaal blij dat ik mijn G53 heb kunnen halen tijdens een potje. Dus na me dood snel dat wapen gepakt en niet gekeken naar attachments. Zit er standaard een 12x scope op!

Heleboel WTF in de server ;)
Klopt, volgens mij waren we er gistermiddag al achter dat alle unlocks (bewust of niet) worden geleverd met een scope.

Vind trouwens http://symthic.com/?s=bf3&sb=dmgchart wel interessant; ze hebben de unlocks verwerkt en daar komen toch best mooie resultaten uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 17:44
Zerosum schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:27:
Ik heb gisteren nog even wat ervaringen met Oman opgedaan, toen ik eindelijk Origin aan de praat kreeg, maar ik had toch wel een dubbel aantal kogels nodig om iemand om te leggen. Was een 64p server, af en toe behoorlijke lag, maar met 80+ uur in Vanilla had ik de hitreg nog niet zo erg als gisteren meegemaakt. Ping rond de 20, Verder zag de map er prima uit, vanavond verder ontdekken.
Gisteren ook meerdere headshots gemaakt die niet geregistreerd werden, kwam het bij 1 speler tegen maar na 3 keer in zijn hoofd te hebben geschoten werd hij opgeblazen door een tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Anoniem: 144744 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:25:
[...]

Ga jij eens heel snel naar het gamma-forum! (mompelt iets over de anti-christ van tweakers...) >:)
Hoezo :) een nieuwe TV en een nieuwe versterker, speakers en andere apparatuur zijn veel belangrijker in een nieuwe woning dan een videokaart >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:41:
Klopt, volgens mij waren we er gistermiddag al achter dat alle unlocks (bewust of niet) worden geleverd met een scope.

Vind trouwens http://symthic.com/?s=bf3&sb=dmgchart wel interessant; ze hebben de unlocks verwerkt en daar komen toch best mooie resultaten uit.
Ja ik zit nog een manier te bedenken om die info te rippen naar de TS. De plaatjes zijn te groot voor de GoT layout en het is geen tekst wat ik zomaar kan kopiëren.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Tsurany schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:56:
[...]

Ja ik zit nog een manier te bedenken om die info te rippen naar de TS. De plaatjes zijn te groot voor de GoT layout en het is geen tekst wat ik zomaar kan kopiëren.
DM onderweg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
Tsurany schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:56:
[...]

Stats van de verschillende posities weglaten misschien?! Of is dat essentiële informatie ;)
Dat zou toch wel moeten passen...

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is die MK3A1 nu trouwens een auto-shotgun? Op battlelog is de info bij die wapens bijzonder karig...

kijkende naar de stats is de nieuwe sniper rifle combi trouwens niet echt een upgrade...

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 144744 op 14-12-2011 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, dat was hij in Battlefield 2 wel.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:48
Heerlijk, erop los trollen in rush met C4.... MCOM -> C4. Tank tegenkomen -> C4. Prachtige rages tot gevolg :)

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:46

Eagle Creek

Breathing security

Weten we al wat over wanneer Karkand uitkomt? (ja ik heb pre-order)

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 12:09
Eagle Creek schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:28:
Karkland is al uit.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caliprio
ook goedenmorgen hahaha :*)
ja gister :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
/hence topic-name...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Pff.. Heb al zeker 2/3 weken geen potje meer kunnen spelen omdat ik het te druk heb met andere dingen. Zag echt naar BF3 en uitbreidingen uit, maar baal ervan dat ik op het moment er zo zeer weinig aan toekom.

Heb (mede) daardoor ook het gevoel dat het een eeuwigheid duurt voor ik m'n upgrades heb. Je moet dus alles vrijspelen per wapen, heb ik begrepen? Dus heb je een 4x scope voor wapen 1, dan kun je die niet inzetten of enig van je andere wapens (BC2-style)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry, maar dit moet ik dan gewoon even doen:

Afbeeldingslocatie: http://i.qkme.me/eb6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Anoniem: 144744 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:35:
[...]

Sorry, maar dit moet ik dan gewoon even doen:
Lees anders even de startpost door m.b.t. Karkand (zoals ik heb gedaan ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

BeefHazard schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:25:
Heerlijk, erop los trollen in rush met C4.... MCOM -> C4. Tank tegenkomen -> C4. Prachtige rages tot gevolg :)
When in doubt...C4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 15:43
Damnnnn.... Onder welke steen kom jij vandaan gekropen??? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eagle Creek schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:36:
[...]

Lees anders even de startpost door m.b.t. Karkand (zoals ik heb gedaan ;))
Lees anders de vorige pagina door en je ziet iedereen wel wat over R2K zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Anoniem: 144744 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:40:
[...]

Lees anders de vorige pagina door en je ziet iedereen wel wat over R2K zeggen ;)
Ja lekker ding, ik ga het hele topic ff door zitten bladeren.
De startpost spreekt van december en verdere details unknown. M'n vraag is dan niet zo gek.

Nou kssst, ik weet het antwoord al, giddieyop! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-05 14:45
Eagle Creek schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:35:
Pff.. Heb al zeker 2/3 weken geen potje meer kunnen spelen omdat ik het te druk heb met andere dingen. Zag echt naar BF3 en uitbreidingen uit, maar baal ervan dat ik op het moment er zo zeer weinig aan toekom.

Heb (mede) daardoor ook het gevoel dat het een eeuwigheid duurt voor ik m'n upgrades heb. Je moet dus alles vrijspelen per wapen, heb ik begrepen? Dus heb je een 4x scope voor wapen 1, dan kun je die niet inzetten of enig van je andere wapens (BC2-style)?
Die upgrades unlocken gaat toch redelijk snel. Je kan ervoor kiezen om ipv iemand te knifen hem gewoon met je wapen van dichtbij te schieten zodat je kills met dat wapen omhoog gaan en je upgrades unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

disturbedmind schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:42:
[...]

Die upgrades unlocken gaat toch redelijk snel. Je kan ervoor kiezen om ipv iemand te knifen hem gewoon met je wapen van dichtbij te schieten zodat je kills met dat wapen omhoog gaan en je upgrades unlocked.
Dat doe ik sowieso al omdat mijn ervaringen met knifekills in BC2 van dusdanige aard waren (dat de persoon in kwestie zich na 3x knifen omdraaide en me aan gort schoot), dat ik dat maar heb opgegeven :+.

Ook las ik ergens iets over 'speciale' unlocks, zoals kills met de repair tool ed. Is dat voor extra's zoals badges en ribbons, of heeft het ook nog echt nut? Want al dat soort dingen kun je lastig raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caliprio
Eagle Creek schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:44:
[...]

Dat doe ik sowieso al omdat mijn ervaringen met knifekills in BC2 van dusdanige aard waren dat de persoon in kwestie zich na 3x knifen omdraaide en me aan gort schoot :+.

Ook las ik ergens iets over 'speciale' unlocks, zoals kills met de repair tool ed. Is dat voor extra's zoals badges en ribbons, of heeft het ook nog echt nut? Want al dat soort dingen kun je lastig raden.
alleen voor guns volgens mij staat op battlelog :) onder assignments ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Eagle Creek schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:44:
[...]

Dat doe ik sowieso al omdat mijn ervaringen met knifekills in BC2 van dusdanige aard waren (dat de persoon in kwestie zich na 3x knifen omdraaide en me aan gort schoot), dat ik dat maar heb opgegeven :+.

Waarom niet even rustig lezen? Alles wat je moet doen voor unlocks staat op je Battlelog. Wat de nieuwe wapens kunnen, staat al in dit topic ergens genoemd. Wat je ervoor krijgt staat op Battelog onder badges.

Snap wel dat je niet weken kan spelen en dan niet weken wil teruglezen maar toch... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eagle Creek schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:41:
[...]

De startpost spreekt van december en verdere details unknown. M'n vraag is dan niet zo gek.

Ik zeg toch ook de afgelopen pagina doosje! :o

* Anoniem: 144744 rent in draf naar zijn weide...
MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:46:
[...]

Waarom niet even rustig lezen? Alles wat je moet doen voor unlocks staat op je Battlelog. Wat de nieuwe wapens kunnen, staat al in dit topic ergens genoemd. Wat je ervoor krijgt staat op Battelog onder badges Assignments.

Snap wel dat je niet weken kan spelen en dan niet weken wil teruglezen maar toch... ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 144744 op 14-12-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Laatst online: 22-05 15:43
Eagle Creek schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:41:
[...]

Het hele topic.... wel 3!!!! pagina's... ksssstt ;w

* Fonta zet een hele dikke ignore op Eagle Creek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
@SythAdmin: doe eens terugveranderen! Onder Assignments staat wat je moet doen om een wapen te unlocken; maar onder Badges staan, volgens mij, nieuwe badges genoemd voor bepaalde wapens.

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 14-12-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Fonta schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:51:
[...]

Het hele topic.... wel 3!!!! pagina's...

* Fonta zet een hele dikke ignore op Eagle Creek
Ik zie er 6. En kom op.. Jij weet waar je over praat omdat je 't topic al even volgt wellicht. Ik zie hier " deel 7". Wie weet hoeveel verder ik moet gaan dan deze 6 pagina's. Heel topic 6 ook? Ik ging er gewoon vanuit dat de startpost zou zijn bijgewerkt.

Chill :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Laatst online: 15:14

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wie heeft zin om mij te helpen met CO-OP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:52:
@SythAdmin: doe eens terugveranderen! Onder Assignments staat wat je moet doen om een wapen te unlocken; maar onder Badges staan, volgens mij, nieuwe badges genoemd voor bepaalde wapens.
Staan geen nieuwe badge(r)s....

En badges waren nooit wapen specifiek, alleen klasse van wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Anoniem: 144744 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:57:
[...]

Staan geen nieuwe badge(r)s....

En badges waren nooit wapen specifiek, alleen klasse van wapens.
:X Hoe veel BF3 speel je?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZEKA8n9nwpk4Arfy9HnFDwkY/full.jpg
Badge voor de nieuwe Spec Ops QBU-88 Sniper...

/edit: geen zin om de andere/nieuwe badges (aka Dog Tags) allemaal op te zoeken.
Caliprio schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:07:
[...]

is geen badge is een dog tag :P
Ene site noemt het badges, de andere dog tags, etc...

[ Voor 27% gewijzigd door MAX3400 op 14-12-2011 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caliprio
MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:03:
[...]

:X Hoe veel BF3 speel je?

[afbeelding]
Badge voor de nieuwe Spec Ops QBU-88 Sniper...

/edit: geen zin om de andere/nieuwe badges (aka Dog Tags) allemaal op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Caliprio schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:07:
[...]

ik dacht..... ik hou me mond maar.....

hij heeft het al zo zwaar met zichzelf.... O-)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 144744 op 14-12-2011 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caliprio
Anoniem: 144744 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:12:
[...]

hahahahah juist 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Anoniem: 144744 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:12:
[...]

Ik zie alleen medals,ribbons en dogtags. Waar zien jullie badges als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caliprio
erikvandenberg schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:18:
[...]

Ik zie alleen medals,ribbons en dogtags. Waar zien jullie badges als ik vragen mag?
Lol jij overtreft mij gewoon hahah xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Caliprio schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:20:
[...]

Lol jij overtreft mij gewoon hahah xD
Geen probleem voor mij :+

EDIT: Maar even serieus? Ik zit alles op battelog aan te klikken maar ik zie niks van badges? Mis ik iets? is het een synoniem? Nu wil ik het weten ook!

[ Voor 29% gewijzigd door Facenoise op 14-12-2011 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:03
Zo, het nieuwe slowchat topic? Ik post ook maar even, staat ie in m'n myreact.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Wat ga ik vanavond een plezier beleven op wake island, gisteren al bijna 40 kills kunnen halen in de Viper zonder gunner, dus met de vuurpijltjes (raketten kan je het amper noemen want die schijnen je in 1 x te doden) Je krijgt gewoon een stijve e-penis als je op een 64 man server iedereen op een choke punt ziet. 20 man in vizier is geen zeldzaamheid. Heerlijk onraakbaar voor heat seekers want je kan overal dekking zoeken doordat het eiland vrij hoog boven de zeespiegel ligt. jeeps die overal rondrijden, overal dekking en overzicht, wake island een paradise voor elke goede chopper pilot.

Enige gevaar zijn de solflams zolang RU niet over zijn airfield beschikt en zolang ik in de lucht ben krijgen ze die niet zo snel terug nadat ze hem verloren zijn :)

Ook Oman is zeer goed te doen in de Viper, enige gevaar is de stationary AA + mannetjes met heat seekers die je dwingen dekking te zoeken achter de gebouwen (=exposed to stationary AA). Heerlijk om een squadje op de daken te zien en langs alle gebouwen te zoefen terwijl de heat seekers je om de oren vliegen.

[ Voor 24% gewijzigd door evilpin0 op 14-12-2011 14:35 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:45
Man Squad Deathmatch is wel de slechte modus die er bestaat wat een drama. 4 teams van 4 mensen en wie het eerste 50 kills haalt heeft gewonnen, maar wat heeft DICE bedacht... We stoppen er 1 tank/ LAV in zodat het nergens meer over gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Infantry only Squad Deathmatch gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:25

jefjef

learning by doing

euh, ik heb echt gezocht maar niet gevonden, hoe kan ik berichten typen bestemd voor squad of iedereen?
niet de T voor Talk toch? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-05 22:02

yzx

Tsurany schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:34:
Infantry only Squad Deathmatch gaan spelen?
Heb jij die kill nu al ipv SDM te spelen :+ :X

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

jefjef schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:34:
euh, ik heb echt gezocht maar niet gevonden, hoe kan ik berichten typen bestemd voor squad of iedereen?
j for all
k for team
l for squad

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yzx schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:34:
Heb jij die kill nu al ipv SDM te spelen :+ :X
Heb nog amper kunnen spelen :( Vanavond pas om 18:00 weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Tsurany schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:35:
[...]

Nouw heb er net 1tje afgeknalt in dat ding >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-06 19:28
het is een marteling om jullie gemekker te lezen over b2k terwijl ik nog steeds niet heb kunnen spelen.
stom werk,.. iets met een paar tegenbokkende freebsd servers die mij nu al 2 dagen bezighouden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
jefjef schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:34:
Serieus nog nooit in Origin op BF3 geklikt en de handleiding gedownload (hoe beknopt die ook mag zijn voor sommige mensen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-06 22:12
MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:38:
[...]

Serieus nog nooit in Origin op BF3 geklikt en de handleiding gedownload (hoe beknopt die ook mag zijn voor sommige mensen)?
Hand... Wat?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

jterpstra schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:37:
het is een marteling om jullie gemekker te lezen over b2k terwijl ik nog steeds niet heb kunnen spelen.
stom werk,.. iets met een paar tegenbokkende freebsd servers die mij nu al 2 dagen bezighouden |:(
BURN IT 8)

Moet zeggen dat die Golf van Oman wel afhankelijk is van hoe actief je team is wil je winnen of niet ;) als je ganse team gaat snipen man man man 8)7 staan der 874 miljoen soflams en dan laserren ze nog niet es

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:55

BioHazard

*\o/*

microoo schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:32:
Man Squad Deathmatch is wel de slechte modus die er bestaat wat een drama. 4 teams van 4 mensen en wie het eerste 50 kills haalt heeft gewonnen, maar wat heeft DICE bedacht... We stoppen er 1 tank/ LAV in zodat het nergens meer over gaat
Ik heb heel veel lol gehad met de Squad DM modus in BC2. Maar daar was wel vaak de LAV uitgeschakeld, dus infantry only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-06 19:28
MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:38:
[...]

Wat is dat ? handleiding ? gemenig tweaker heeft daar nog nooit van gehoord.
is een mythe... geloven wij niet in rare indocnatie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
+
jterpstra schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:40:
[...]

Wat is dat ? handleiding ? gemenig tweaker heeft daar nog nooit van gehoord.
is een mythe... geloven wij niet in rare indocnatie !
Moet je het algemeen beleid een lezen op GoT; iets met eerst zelf moeite doen om je eigen vraag te beantwoorden...

En voor de mensen die wel serieus geen idee hebben waar de handleiding is:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PVCZfdzlqr9tIRBjyDNX928i/full.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 14-12-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Laatst online: 15:14

Grudgie

PSN: Grudgie7

In een 64 server kan je als Assault als medic best veel punten krijgen.

Gewoon heel veel mensen reviven en heal veel healen! :D

http://battlelog.battlefi...how/10123411/1/370817183/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Met jou de rest van werkend en battlefield 3 spelend Europa......

@GoT
Goed, er is gisteravond/vannacht al genoeg gezegd op GoT over het enorme falen van EA/Origin, maar ik heb nog niets officieels vernomen/gelezen van EA behalve dan een enkele tweet of een gecopy-paste helpdesk chat.

Heb ik een officiele statement gemist? Zoniet, hoe bestaat het dat er wereldwijd geen consumentenorganisaties hier werk van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Grudgie schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:44:
In een 64 server kan je als Assault als medic best veel punten krijgen.

Gewoon heel veel mensen reviven en heal veel healen! :D

http://battlelog.battlefi...how/10123411/1/370817183/
Fantastisch, dat wist ik nog niet. Ik ga direct mijn medic levellen :D

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:44:
[...]

Heb ik een officiele statement gemist? Zoniet, hoe bestaat het dat er wereldwijd geen consumentenorganisaties hier werk van maken?
Voor zover ik weet valt het onder private property... En zoals bij bijna elke online-game-provider heb je geen enkele poot om op te staan als centrale delen van de infra omvallen.

Lees voor de gein eens de kleine letters van PSN, XBL en WoW door ;)

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 14-12-2011 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

[...]

Omdat je een avondje je computerspelletje niet kan spelen? Komop zeg... daar gaan geen mensen dood aan hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Kom duitse servers tegen met: "Points only, no shooting allowed. shoot=ban"

sneu! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:00
Heeft iemand al met de interpolate setting gespeeld, zo ja, goede resultaten mee geboekt? (of zit die er nog niet in, zit op het werk en kan niet even kijken). Ik heb de laatste tijd het gevoel dat ik wat minder raak, kan natuurlijk zijn omdat ik echt slechter geworden ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met jou de rest van werkend en battlefield 3 spelend Europa......
Ja maar dat interesseert mij niks, pech voor hun, #care. Nu overkomt het mij, dat is wel erg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:45:
[...]

Voor zover ik weet valt het onder private property... En zoals bij bijna elke online-game-provider heb je geen enkele poot om op te staan als centrale delen van de infra omvallen.

Lees voor de gein eens de kleine letters van PSN, XBL en WoW door ;)
* Anoniem: 144744 fluisterd: "Dogtags"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 09:11
Modbreak:Het topic is nog maar net open en nu begint er al een hoop onnodige slowchat, beperk deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Anoniem: 135756 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:47:
Kom duitse servers tegen met: "Points only, no shooting allowed. shoot=ban"

sneu! ;(
Naam & IP-adres noteren en doorgeven aan EA Support... Je kan schieten niet voor niets niet uitzetten in BF3CC; dus de admin/eigenaar is tegen de ToS van EA bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

klachten betreft de moderatie kan je posten in het moddereter forum of het lieve adjes forum.

[ Voor 81% gewijzigd door Sn0wblind op 14-12-2011 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:50:
[...]

Naam & IP-adres noteren en doorgeven aan EA Support... Je kan schieten niet voor niets niet uitzetten in BF3CC; dus de admin/eigenaar is tegen de ToS van EA bezig.
Hehe via Procon forceren dat elke kill resulteert in een kick :+
Ik zou niet eens de moeite toen het te rapporteren, laat ze lekker. Wat maakt het jou uit wat anderen doen op hun eigen server? Wees blij dat ze daar kunnen doen wat ze willen en jou niet lastig vallen. Waarom meteen alles aangeven wat jou niet aan staat? Kost je veel tijd en zelf schiet je er niks mee op.

En anders gewoon waar iedereen bezig is C4 gooien, going out with a bang!

[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 14-12-2011 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:50:
[...]

Maar knifen kan nog steeds, met je torch of pads kun je ook killen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Andyk125 op 14-12-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RonnieB82 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:46:
[...]

Omdat je een avondje je computerspelletje niet kan spelen? Komop zeg... daar gaan geen mensen dood aan hoor ;)
Het is natuurlijk supermakkelijk om zoiets te bagitaliseren maar als je iets verder kijkt dan alleen zo'n dijenkletser te plaatsen, dan bedoel ik natuurlijk de verhouding leverancier/afnemer in het algemeen met dergelijke diensten.

Als ik/je zakelijk afhankelijk ben(t) van een dienst/product die mij op een bepaalde datum is toegezegd dan lijdt je directe schade, als dit aantoonbaar de schuld is van de leverancier (of hij/zij dit redelijkerwijs had kunnen voorkomen) dan heb je een vrij sterke positie om die schade te verhalen.

Maar als het om entertainment aankomt (je computerspelletje) dan moeten we dat allemaal zomaar accepteren? Stel Word/Excel zou uitsluitend nog online te gebruiken zijn (want tsja, al die piraterij altijd overal) via een portal ala Origin, dan zou Microsoft daar absoluut niet mee weg kunnen komen, maar als het een spelletje betreft blijft het doodstil en is dat volkomen logisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
@Tsurany & Andky125: http://forums.electronica...efield-rules-conduct.html

Zijn wel de oude regels voor een vorige versie van Battlefield maar als Admin mag je gewoon amper de features van de game beperken. Ik persoonlijk vind dat wel een reden om sommige servers, waar achterlijke regels gelden of waar admins gewoon openlijk je beledigen of meteen dreigen met bans, te rapporteren aan EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:56:

Zijn wel de oude regels voor een vorige versie van Battlefield maar als Admin mag je gewoon amper de features van de game beperken. Ik persoonlijk vind dat wel een reden om sommige servers, waar achterlijke regels gelden of waar admins gewoon openlijk je beledigen of meteen dreigen met bans, te rapporteren aan EA.
Ja dat begrijp ik en ben ik het ook velledig mee eens, met de uitgebreide punten systemen tegenwoordig moeten sommige zaken gewoon blijven bestaan maar ik kan em er absoluut niet aan storen.

Zoveel servers en er is er altijd wel een die je bevalt..

Had onder me vorige post staan dat het sarcastisch bedoeld was, miss had ik dat maar moeten laten staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:56:

Ik ben er van op de hoogte, wij kennen ze ook ivm onze eigen servers. Een van de redenen dat wij RPG's en grenade launchers op onze servers niet zullen verbieden, nog afgezien van het feit dat die wens er ook niet is.
alleen om nou anderen te rapporteren als ze zich er niet aan houden? Mwah, dat zou ik toch niet doen. Gewoon server negeren en een andere server zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Wat is de F-35 trouwens een rot vliegtuig, het reageert erg stroperig en je draai circkel is bijna 2 keer zo groot dan die van de SU-35BM Flanker-E. Ook is de HUD vervelend, de lijnen zijn veel dikker dan die van de andere jets, je ziet haast niks.

Het hoveren is daarentegen wel weer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
ThomasG schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:08:
Wat is de F-35 trouwens een rot vliegtuig, het reageert erg stroperig en je draai circkel is bijna 2 keer zo groot dan die van de SU-35BM Flanker-E. Ook is de HUD vervelend, de lijnen zijn veel dikker dan die van de andere jets, je ziet haast niks.

Het hoveren is daarentegen wel weer leuk.
Ja je zegt het zelf al, het zal wel stom zijn om het vliegtuig tich keer beter te maken dan de andere jets.
Het probleem van de Flanker-E is dat je niet ff stil kunt gaan staan op een punt en dat maakt het raken van tagets moeilijk, dan mogen er ook wel wat mindere kanten zijn aan de F-35 om toch de balance te houden..

Heb er trouwens zelf nog niet in gevlogen..

[ Voor 9% gewijzigd door Andyk125 op 14-12-2011 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:59
[...]

Ga je dan gelijk weer op je graafmachine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:05:
[...]
Gewoon server negeren en een andere server zoeken.
Dat... makkelijkst voor iedereen. Zolang er nog meer dan genoeg servers zijn om uit te kiezen zou ik me niet zo druk maken erom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Stoffa schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:11:
[...]

Ga je dan gelijk weer op je graafmachine?
had jij die weddenschap ook niet?

Net ff epische actie met die graaf machine heel me squad ( 3 man ) derop en killing spree van 0 :O maar wel 3 vlagjes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Cartman! schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:12:
[...]

Dat... makkelijkst voor iedereen. Zolang er nog meer dan genoeg servers zijn om uit te kiezen zou ik me niet zo druk maken erom.
Oh ik was ook niet van plan om het aan te geven ofzo... geen zin in en ik voel me echt niet zo'n moraalridder.
Maar dacht meer van...wat is de lol daarvan?
Gaat het dan alleen om punten halen? Het lijkt me echt geeuwend saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik had net iets moois gezien in B2K
When you see it you'll shit bricks:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ae5ZBEhcTNeAZYqrBkycCqNa/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
brilsmurfffje schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:15:
Ik had net iets moois gezien in B2K
When you see it you'll shit bricks:
[afbeelding]
Hahaha moest wel ff kijken voor dat ik het zag ;)
Pagina: 1 2 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.