Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertjan94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-04 21:37
Navi schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 11:52:
Inderdaad er zouden wel iets meer punten gegeven mogen worden voor gebruik van de soflam. En ook de sensitivity van de muis mag wel iets omhoog zeg...allemachtig wat sloooooom.

Misschien eens kijken of ik daar de DPI van mijn muis wat kan verhogen. Maar denk eerder dat het bedoelt is zo traag te zijn.
je kan de sensitivity ook ingame verhogen?

Als ik mijn dpi op 1500 zet en de sensitivity op ongeveer 70% is hij echt niet traag hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WR.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-10 00:03

WR.

Navi schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 11:52:
Inderdaad er zouden wel iets meer punten gegeven mogen worden voor gebruik van de soflam. En ook de sensitivity van de muis mag wel iets omhoog zeg...allemachtig wat sloooooom.

Misschien eens kijken of ik daar de DPI van mijn muis wat kan verhogen. Maar denk eerder dat het bedoelt is zo traag te zijn.
Je hebt wel een punt met die sensitivity, vindt het zelf ook erg sloom gaan.
Ook al zet je je muis dpi hoog het blijft erg traag allemaal...

Met het o zo oude CS was het 1 tik en stond 180 graden gedraaid met een head shot bij wijze van spreken. :P

Zo zijn er nog wel een aantal dingen die zij kwa feeling (en zelfs looks) van CS mogen overnemen.
De chat vond ik duidelijker in CS, je kon zien hoeveel hp iemand had, je eigen ping zien.

Ook vond ik het duidelijker om te zien wie wie neerknalde... ach ik wordt sentimenteel O-)

[ Voor 17% gewijzigd door WR. op 31-12-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
WR. schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 12:00:
[...]

Je hebt wel een punt met die sensitivity, vindt het zelf ook erg sloom gaan.
Ook al zet je je muis dpi hoog het blijft erg traag allemaal...

Met het o zo oude CS was het 1 tik en stond 180 graden gedraaid met een head shot bij wijze van spreken. :P
Dat ligt toch echt aan je instellingen denk ik. Ik speel met een simpele muis, maar als ik de sensitivity hoog zet, dan sta ik toch echt in één keer om mijn as!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Wat ik ook nog apart vind in het spel;

Als je enemy equipment destroyed krijg je 20xp. Als je echter maar een deel hebt gedaan krijg je je share, in vehicle destroy assist. Dit is vaak veel hoger dan 20! Heb een keer 95 gehad. Ik kreeg dus meer punten omdat ik bijvoorbeeld een radio beacon hielp te destroyen dan ik het daadwerkelijk zelf deed?! Dit is ook niet bepaald logisch, hehe.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb heel vaak dat als ik ingezoomd spot, dat hij dan unzoomt. Dan ben ik m'n shot kwijt :-(

Gisteren ook lekker Metro geknald. Gewoon lekker simpel knallen :-)

Tot die cheater kwam dan :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WR.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-10 00:03

WR.

StealthyPeanut schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 12:06:
[...]

Dat ligt toch echt aan je instellingen. Ik speel met een simpele muis, maar als ik de sensitivity hoog zet, dan sta ik toch echt in één keer om mijn as!
Ja maar daar gaat het niet alleen om helaas. Ook al zal je gelijk hebben misschien maar de feeling van het aimen is er nog niet naar mijn mening. De draai van 180 is het probleem niet maar het gaat erom wat daarna gebeurt. Maar dat zal ook natuurlijk ook met recoil & hitbox te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Zer0 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 10:53:
[...]

Het nadeel is dat spotten zo verdomd weinig oplevert aan punten. Ik spot veel, en als mijn team er goed gebruik van maakt heeft het veel impact op de game, maar bar weinig op mijn score :(
Daarnaast gebeurt het veel dat ik enemies spot terwijl er iemand van mijn kant een paar meter verder staat en er gewoon niks mee doet. Mensen kijken helaas niet veel op de minimap.
Ik kijk erg veel op de mini map.
En spotten doe ik ook redelijk veel, snap alleen niet goed wat de criteria zijn...

Wake island kijk naar de andere kant van het eiland en je duuwt op Q en zonder dat je zelf iemand gezien hebt zegt de dude "I spotted an enemy soldier in your area!"
Uuhm ja dan... zo kan je ook wel punten krijgen :D

En als je dan squad leader bent (of vroeger in ieder geval) en de vijand zat achter de vlag dan kreeg je. "attack/defend this area" lastig allemaal als de vijand niet echt super ver meer is.

als ik word beschoten vanuit de bergen ga ik er 1 keer over met m'n muis en ik weet waar hij zit door die driehoek bove z'n kop :D
Zelfde als er keiveel rook is, gewoon rustig door gaan met de muis en je ziet wel een driehoekje verschijnen :D
En ook bij Damavand Peak, rustig in een tank als gunner overal zie je wel driehoekjes verschijnen ook al is het pikdonker...

Soms als ik spot gebeurd er niks hoor ik zo'n geluid (beup?) dat het mislukt is ofzo?

[ Voor 4% gewijzigd door Fantasma op 31-12-2011 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoohnnie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-10 10:02
Fantasma schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 12:25:
[...]

Soms als ik spot gebeurd er niks hoor ik zo'n geluid (beup?) dat het mislukt is ofzo?
Dan heb je te vaak op Q gedrukt :)

http://www.youtube.com/user/Sjoohnnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_vb
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 14:24
glennvho schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 10:39:
[...]
Misschien moeten ze bij dice/ea eens iets doen aan het puntensysteem zodat mensen die soflam gebruiken veel meer punten krijgen per target dat ze painten en per target dat datwerkelijk kapotgeschoten wordt dankzij jou lock. Zou al heel wat meer voldoening geven om de soflam te gebruiken.
Het is hier en daar bugged, maar over het algemeen krijg je 45 voor een door jou gelaserd target dat geraakt wordt. Het lijkt er echter op dat dit niet opgaat voor air units die geraakt worden door tank guided shell, maar dat mogen ze van mij sowieso lastiger maken. Als heli piloot ben je vlug uitgevlogen als iemand laserpaint en iemand anders tank GS gebruikt (of zelfs een Javelin) aangezien je dat lock onmogelijk kan breken, zelfs niet met ECM.

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Sjoohnnie schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 12:29:
[...]

Dan heb je te vaak op Q gedrukt :)
Oh.... :D mss iets te ijverig proberen te spotten dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

StealthyPeanut schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 12:06:
[...]

Dat ligt toch echt aan je instellingen denk ik. Ik speel met een simpele muis, maar als ik de sensitivity hoog zet, dan sta ik toch echt in één keer om mijn as!
Het gaat meer om het draaien met soflam en voertuigen. Vooral de main gun, maar ook secondary guns bij tanks en jeeps (F2 seat) draaien erg traag. Gelukkig kan ik met twee keer op een knopje drukken m'n DPI en dus draaisnelheid verdubbelen.

Op zich wel logisch natuurlijk, je draait zo'n loop van een paar ton staal nu eenmaal niet in een kwart seconde een halve slag in de rondte, maar toch.
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 12:13:
Ik heb heel vaak dat als ik ingezoomd spot, dat hij dan unzoomt. Dan ben ik m'n shot kwijt :-(
Dat is volgens mij als je Q nèt iets te lang ingedrukt houdt, dan wil de comm rose nog wel eens (half) verschijnen.

[ Voor 18% gewijzigd door CodeCaster op 31-12-2011 13:03 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-10 22:45

immetjes

HIER is BERN-E

mark_vb schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 12:30:
[...]
Als heli piloot ben je vlug uitgevlogen als iemand laserpaint en iemand anders tank GS gebruikt (of zelfs een Javelin) aangezien je dat lock onmogelijk kan breken, zelfs niet met ECM.
Een goede piloot in een heli is enkel door goede piloten in jets uit de lucht te schieten is mijn ervaring en als je die niet in je team hebt wordt het een vrij frustrerend potje. Die stingers zouden -wat mij betreft- wel wat heftiger kunnen. Je hebt 2 hits nodig en dat lukt dus nooit met flares etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

immetjes schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 13:12:
[...]

Een goede piloot in een heli is enkel door goede piloten in jets uit de lucht te schieten is mijn ervaring en als je die niet in je team hebt wordt het een vrij frustrerend potje. Die stingers zouden -wat mij betreft- wel wat heftiger kunnen. Je hebt 2 hits nodig en dat lukt dus nooit met flares etc.
Ik vind stingers juist sterk genoeg, 1 stinger en je bent onherstelbaar (tenzij je extinguisher hebt), dus heb je die jet uitgeschakelt. Je krijgt er wel geen kill voor, maar je teammates hebben tenminste 1 jet minder om zich zorgen over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-10 22:45

immetjes

HIER is BERN-E

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 13:21:
[...]

Ik vind stingers juist sterk genoeg, 1 stinger en je bent onherstelbaar (tenzij je extinguisher hebt), dus heb je die jet uitgeschakelt. Je krijgt er wel geen kill voor, maar je teammates hebben tenminste 1 jet minder om zich zorgen over te maken.
Op Kargh Island zo'n stinger gepakt en zeker 15min. staan schieten op jets die boven water een dog fight aan het houden waren. Kwamen geregeld over. Ik had een kist munitie naast me staan en heb ik weet niet hoeveel stingers af geschoten. Ze vlogen constant tegen flares of misten finaal omdat die jet te hard vloog. 1 was raak geloof ik. Jet was voor m'n gevoel gerepapeerd binnen 1min terug.

Dus ik wat doe ik fout. Denk eigenlijk dat je met z'n tweeën stingers moet gaan staan schieten. 1e op de flares en de tweede op de jet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

immetjes schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 13:28:
[...]

Op Kargh Island zo'n stinger gepakt en zeker 15min. staan schieten op jets die boven water een dog fight aan het houden waren. Kwamen geregeld over. Ik had een kist munitie naast me staan en heb ik weet niet hoeveel stingers af geschoten. Ze vlogen constant tegen flares of misten finaal omdat die jet te hard vloog. 1 was raak geloof ik. Jet was voor m'n gevoel gerepapeerd binnen 1min terug.

Dus ik wat doe ik fout. Denk eigenlijk dat je met z'n tweeën stingers moet gaan staan schieten. 1e op de flares en de tweede op de jet.
Sowieso hou je de jets bezig, ze zijn meer bezig met de rockets te ontwijken/flares te poppen dan andere mensen kapot te schieten, als er dan nog eens een (goeie) jet van jouw team zich komt moeien is de jet er helemaal aan.

Jet's zijn eigenlijk redelijk ongevaarlijk voor voertuigen / soldaten op de grond, ze gaan veel te snel om effectief mensen neer te halen. Het enige wat een jet kan doen is op andere jets en helicopters jagen, of af en toe op een tank schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:54

Grvy

Bot

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 13:36:
[...]

Sowieso hou je de jets bezig, ze zijn meer bezig met de rockets te ontwijken/flares te poppen dan andere mensen kapot te schieten, als er dan nog eens een (goeie) jet van jouw team zich komt moeien is de jet er helemaal aan.

Jet's zijn eigenlijk redelijk ongevaarlijk voor voertuigen / soldaten op de grond, ze gaan veel te snel om effectief mensen neer te halen. Het enige wat een jet kan doen is op andere jets en helicopters jagen, of af en toe op een tank schieten.
Sorry? dan ben jij nog geen goede jet pilots tegen tegekomen. Ik word regelmatig kapot geschoten door jets als ik in een jeep/tank whatever rond rij.. of als je bij een vlag staat om te capturen dat je opeens 'weg bent' (als in dood)

Jets zijn als je een goede piloot bent erg sterk. En ik ben het dan ook met het standpunt dat de stingers wel wat heftiger mogen.. tegenwoordig neem ik de moeite niet eens om een stinger te kiezen want die jet krijg ik er toch niet mee (tenzij extreme lucky) en zul je net zien krijg ik die jet wel dan is er wel een tank die opeens aan het rapen is.. en dan mag ik weer terug switchen naar RPG (want Stingers doen het niet op ground vehicles.. waarom is dat eigenlijk??)

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-10 19:51
Zer0 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 10:53:
[...]

Het nadeel is dat spotten zo verdomd weinig oplevert aan punten. Ik spot veel, en als mijn team er goed gebruik van maakt heeft het veel impact op de game, maar bar weinig op mijn score :(
Daarnaast gebeurt het veel dat ik enemies spot terwijl er iemand van mijn kant een paar meter verder staat en er gewoon niks mee doet. Mensen kijken helaas niet veel op de minimap.
is niet helemaal waar :)
als je als recon gaat met mav en op 64 man gevulde server de mav uitgooit...potje gaat spotten
en jou kant schiet de gespotte neer dan leverd dat best veel op
mijn top score was +- 20000 punten kwam vooral door de ribbons die het opleverde
vraag me alleen af of sommige uberhaupt wel op hun minimap kijken...
zag een aantal keren een gespotte enemy gewoon iemand achterop komen en knifen enzo...

wat wel lastig is dat en je dit niet als squadleider moet doen, je team maten worden gek van je omdat je opdrachten geef met q
en vliegtuigen pakt hij vaak niet, tevens sommige spelers is lastig om met q te spotten heel vreemd,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'B-BRAIN' (for 5 minutes) ... Violation (IGNORING QUERIES) #9006

en gisteren de hele d ag zonder problemen gegamed en net pc aangezet join potje en hopla pb over de zeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-BRAIN schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 13:52:
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'B-BRAIN' (for 5 minutes) ... Violation (IGNORING QUERIES) #9006

en gisteren de hele d ag zonder problemen gegamed en net pc aangezet join potje en hopla pb over de zeik.
[Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:55
hehehe... gezellig met wat GoTters aan het SQDmmen... :) ik moet nog 1 win! .. aargh!

[edit] Professional Russian is een feit! Thx all ;)

[ Voor 24% gewijzigd door GeeEs op 31-12-2011 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeeEs schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:08:
hehehe... gezellig met wat GoTters aan het SQDmmen... :) ik moet nog 1 win! .. aargh!

[edit] Professional Russian is een feit! Thx all ;)
Ja ik wou je ook joinen, juist 1 spel gedaan, nieuwe map, gewonnen voordat ik og maar kan spawnen 8)7 echt zieke server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 08:00
ik word er zo schijtziek van dat je wel 500km uit de kust in het water kan vallen zodat je 35 uur aan het zwemmen bent, maar als je 10 meter van je eigen landingsbaan terecht komt ben je uit de map en ga je dood met bad luck :(

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:14:
[...]

Ja ik wou je ook joinen, juist 1 spel gedaan, nieuwe map, gewonnen voordat ik og maar kan spawnen 8)7 echt zieke server :P
haha.. ja ik heb er nog wel zeker 15 rondjes over gedaan in toaal.. 2 kill win server.. was er echt klaar mee nu.. :P
Webjunkie schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:15:
ik word er zo schijtziek van dat je wel 500km uit de kust in het water kan vallen zodat je 35 uur aan het zwemmen bent, maar als je 10 meter van je eigen landingsbaan terecht komt ben je uit de map en ga je dood met bad luck :(
[esc] -> Suicide ? [edit2] .. hmm.. had beetje verkeerd gelezen.. maar ja.. is idd jammer..

[ Voor 37% gewijzigd door GeeEs op 31-12-2011 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

leosand schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 13:45:
[...]

is niet helemaal waar :)
als je als recon gaat met mav en op 64 man gevulde server de mav uitgooit...potje gaat spotten
en jou kant schiet de gespotte neer dan leverd dat best veel op
mijn top score was +- 20000 punten kwam vooral door de ribbons die het opleverde
vraag me alleen af of sommige uberhaupt wel op hun minimap kijken...
zag een aantal keren een gespotte enemy gewoon iemand achterop komen en knifen enzo...

wat wel lastig is dat en je dit niet als squadleider moet doen, je team maten worden gek van je omdat je opdrachten geef met q
en vliegtuigen pakt hij vaak niet, tevens sommige spelers is lastig om met q te spotten heel vreemd,...
Natuurlijk is het mogelijk veel punten bij elkaar te verzamelen op een high-ticket 64p server, maar hoeveel punten zullen de anderen wel niet hebben :P

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeeEs schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:15:
[...]

haha.. ja ik heb er nog wel zeker 15 rondjes over gedaan in toaal.. 2 kill win server.. was er echt klaar mee nu.. :P

[...]

[esc] -> Suicide ? [edit2] .. hmm.. had beetje verkeerd gelezen.. maar ja.. is idd jammer..
Lol, zo spanned xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 10:21

mvz

muziek verslaafde

ligt het nou aan mij? of zijn de MAV en EOD motorgeluiden zo veel harder geworden?
hoor soms al over een halve map distance een MAV aan komen... is zo niet echt stealthy meer ;p

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:20
Heb eindelijk de mortar, wat een tof ding zeg! :)

Nu word je pas echt afhankelijk van het god spotten van de vijanden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-10 19:51
Zer0 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:16:
[...]

Natuurlijk is het mogelijk veel punten bij elkaar te verzamelen op een high-ticket 64p server, maar hoeveel punten zullen de anderen wel niet hebben :P
nouja het lijkt me beter voor team om te weten waar de tegenstander zit toch? :)

en dat mav hopping heb ik geprobeerd maar blijf maar niet op dat ding staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leosand schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:52:
[...]

nouja het lijkt me beter voor team om te weten waar de tegenstander zit toch? :)

en dat mav hopping heb ik geprobeerd maar blijf maar niet op dat ding staan :)
Skill my friend, skill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:45

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ok.... nog een bugje tegen gekomen. Ik ben waarschijnlijk net op tijd gerevived: Ik leef nog, maar ik zie wel het spawn screen (kan niet spawnen en ook niet suiciden). Na een poosje kon ik zelfs ook niet meer bewegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 05-10 13:17
GoT PC Leaderboard misschien leuk voor de stathoeren onder ons? ;)

Ik heb er een aangemaakt, je kunt jezelf toevoegen:

http://bf3stats.com/leaderboard/GoTPC

Als er must-have stats zijn die ook in 't leaderboard moeten, geef een gil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

unfor schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 15:42:

Die vehicles destroyed is een beetje random :p

Misschien iets van squadscore of objective score als dat goed wordt uitgerekend of uberhaupt mee te nemen is?

Hee, ik ben top 2% van completed matches %. I'm the anti-ragequiter!

[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 31-12-2011 15:53 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Gundogan schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 15:50:
[...]

Die vehicles destroyed is een beetje random :p

Misschien iets van squadscore of objective score als dat goed wordt uitgerekend of uberhaupt mee te nemen is?
Ik heb er Flag Capped en MCOM's Destroyed van gemaakt, dat laat zien wie de objective speler is en wie de passieve speler is :P

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 31-12-2011 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

unfor schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 15:51:
[...]

Ik heb er Flag Capped en MCOM's Destroyed van gemaakt, dat laat zien wie de objective speler is en wie de passieve speler is :P
net mezelf toegevoegd ;p

werk hard aan m'n caps ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie

#3 flags capped en #2 k/d ratio :)

vehicles destroyed vind ik eigenlijk wel een goeie.
ben geen infantry speler (en dat is wel te zien aan #laatste in kills per minute :D)

enne.. helemaal up2date is 't niet want ik ben inmiddels alweer ruim 500.000 punten verder.

[ Voor 17% gewijzigd door Webjunkie op 31-12-2011 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Webjunkie schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 16:46:
[...]

#3 flags capped en #2 k/d ratio :)

vehicles destroyed vind ik eigenlijk wel een goeie.
ben geen infantry speler (en dat is wel te zien aan #laatste in kills per minute :D)

enne.. helemaal up2date is 't niet want ik ben inmiddels alweer ruim 500.000 punten verder.
Je moet zelf zo nu en dan refreshen :) (klik op je naam op de leaderboard en hij gaat updaten)

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 31-12-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
aha :)
ja, ziet er beter uit nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:53

Rudios

Lost in space?

Ik zag dat er op Metro gemortard kan worden vanuit - onderaan - de roltrap richting café. Vette bug dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Rudios op 31-12-2011 17:06 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-10 11:58
Gebruik het zelden, heb het op sommige handguns zitten. Maar hoe kan je eigenlijk dat tactical light aan en uit zetten?

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoohnnie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-10 10:02
mach2 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 17:17:
Gebruik het zelden, heb het op sommige handguns zitten. Maar hoe kan je eigenlijk dat tactical light aan en uit zetten?
Op ´T` drukken

http://www.youtube.com/user/Sjoohnnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49

Accuracy, Rounds played, Kill streak, Vehicle time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Redje schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 17:31:
[...]

Accuracy, Rounds played, Kill streak, Vehicle time
Helaas zit er een max aan het aantal stats die je kunt tonen in een leaderboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Dan is een eigen leaderboard maken denk ik interessanter? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
unfor schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 17:40:
[...]

Helaas zit er een max aan het aantal stats die je kunt tonen in een leaderboard.
Dat is minder.
Dan zou ik denk ik score eruit halen en acc. erin stoppen. Score gaat toch omhoog naarmate je meer speelt en je spm geeft wel aan of je veel punten haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Redje schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 17:49:
[...]

Dat is minder.
Dan zou ik denk ik score eruit halen en acc. erin stoppen. Score gaat toch omhoog naarmate je meer speelt en je spm geeft wel aan of je veel punten haalt.
Done. :) Score staat ook gelijk aan rank, dus niet erg belangrijk.

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 31-12-2011 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Met vrijwel alle specs bevind ik me in de middenmoot, maar ik sta wel #7 Flag caps en #6 M-Coms destroyed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
No fair, ik doe meestal niet het cappen maar het verdedigen. :'(
Maar ik sta wel hoog met accuracy. Niet slecht voor een voormalige console noob die best wel veel sprayed. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Leuk board :).

Nummer 1 bij W/L Ratio - Flag Caps
Nummer 4 bij SPM, K/D Ratio en Accuracy

Alle SPM's zijn realistisch, alleen jammer dat AWSME-0 bovenaan staat met zijn Metro games :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
DanielWW2 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 18:25:
No fair, ik doe meestal niet het cappen maar het verdedigen. :'(
Maar ik sta wel hoog met accuracy. Niet slecht voor een voormalige console noob die best wel veel sprayed. :+
Defenden kunnen we allemaal wel ;) Cappen, daar draait het om.
Metro newbies (AWSME-0 ;)) hebben gigantisch veel flag defense awards zonder er iets voor te hoeven doen.

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 31-12-2011 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WAUW, IK STA OP DE TWEEDE PLAATS BIJ ... alfabetische rangschikking :+

Ben verbaasd van het lage # flag caps in vergelijking met de rest.
Ik kijk regelmatig naar m'n map en pas zo telkens m'n route aan naar de dichtsbijzijnde enemy flag.

Iemand tips hoe ik rapper bij enemy flags kan geraken, of efficiënter kan werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Vehicles gebruiken. ;) Cappen met heli's en APC's gaat me altijd wel goed af. Tanks niet, rond vlaggen staat vaak te veel rommel waar engineers zich achter kunnen verschuilen. Met de APC krijg ik die wel van me af >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 18:43:
Vehicles gebruiken. ;) Cappen met heli's en APC's gaat me altijd wel goed af. Tanks niet, rond vlaggen staat vaak te veel rommel waar engineers zich achter kunnen verschuilen. Met de APC krijg ik die wel van me af >:)
Mja, seems obvious om vehicle te gebruiken. Maar hoe geraken jullie aan een vehicle dan?
Kans dat je een in het spawn menu ziet staan, is niet echt groot...
En wachten tot er een spawnt, vind ik ook wat raar.

80% van de in-a-vehicle-tijd rij ik niet zelf met een vehicle, maar zie ik een rijden en spring ik in de gunner seat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Asgaro schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 18:51:
[...]

Mja, seems obvious om vehicle te gebruiken. Maar hoe geraken jullie aan een vehicle dan?
Kans dat je een in het spawn menu ziet staan, is niet echt groot...
En wachten tot er een spawnt, vind ik ook wat raar.

80% van de tijd rij ik niet zelf met een vehicle, maar zie ik een rijden en spring ik in de gunner seat. :)
Jeeps, dat gaat veel sneller.
(Lading C4 erop en ondertussen nog een tank opblazen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik vind dat ''loading....'' nou toch wel irritant worden. Kan geen 2 potjes spelen zonder dat het scherm blijft hangen op ''loading...''

Vooreen had ik hier nooit last van.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Voor de liefhebbers een compleet potje op Operation Firestorm opgenomen vanmiddag en in 2 delen gesplitst. Wederom MVP, Ace en Win uiteraard! 1e deel is wat rustiger dan het 2e deel.

Let niet op de geweldige uitstap-actie in de heli. Ik had de knoppen nog op me joystick staan en wilde van wapen wisselen. Mooi niet dus ;(

[ Voor 10% gewijzigd door StealthyPeanut op 31-12-2011 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 18:29:
[...]

Metro newbies (AWSME-0 ;)) hebben gigantisch veel flag defense awards zonder er iets voor te hoeven doen.
Maar kunnen jullie ook allemaal een half team uitmoorden terwijl je een rush plant verdedigd.
Ik plant niet, ik zorg ervoor dat niemand in de buurt komt. >:)

Objective slayer FTW. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Metro spelen geeft gewoon een mooi gevoel van voldoening. Is dat niet waarom we games spelen?

Ik sta altijd bovenaan in Metro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig nieuwjaar. Nu is er buiten ook een battlefield vol met mijnen, explosieven, brand, instortende gebouwen en andere mooie dingen die battlefield 3 zo leuk maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Nou, dat ook weer gehad. Terug naar Battlefield 3. Ik hoor geen verschil. In de Metro is het elke dag nieuwjaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickyy schreef op zondag 01 januari 2012 @ 00:29:
Nou, dat ook weer gehad. Terug naar Battlefield 3. Ik hoor geen verschil. In de Metro is het elke dag nieuwjaar.
Goed voornemen voor dit jaar. Speel eens een andere map.
Is veel leuker dan elke keer metro. :P

Edit: Het nieuwe jaar begint met een crash van origin. :F

[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-01-2012 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
DanielWW2 schreef op zondag 01 januari 2012 @ 00:32:
[...]

Goed voornemen voor dit jaar. Speel eens een andere map.
Is veel leuker dan elke keer metro. :P

Edit: Het nieuwe jaar begint met een crash van origin. :F
Ik speel ook alle maps van B2K. De reguliere maps krijg ik niet door mn systeem heen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
De beste wensen en veel fraggfun in 2012!!! Lets Game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:32
Ik sta nergens hoog bij behalve #8 bij accuracy.
Mmm misschien is leren vliegen want ik bak daar niks van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Beste wensen lieve BF3 mensen!
Rotterdam was leuk bij de Erasmusbrug... maar wat een tam vuurwerk zeg... Van mij mag volgend jaar een pools bedrijf die show doen.... schijnt dat ze daar wel weten wat vuurwerk is.. ;) Ik heb straks minimaal een dikke pot Metro + M320 en nades nodig om het nog wat te laten lijken dit jaar.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien ligt iedereen nog in coma . :+ :Y
Beste wensen voor iedereen in 2012 . *O* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2012 @ 12:45:
Zo te zien ligt iedereen nog in coma . :+ :Y
Beste wensen voor iedereen in 2012 . *O* :)
Pff ben wel wakker maar ook weer niet zeg maar :P

Beste wensen allemaal!
Maak er een gezellig gamejaar van met hoge k/d's en spms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kleine spelervaring uitwisselen voor hen die het interessant vinden. vd week dus Back to Karkand
dagen lang gespeeld aangezien dit 1 van mijn lievelingsmappen van weleer (BF2) is geweest. En dan denk je dat de spelers in BF 3 misschien wat meer ervaring hebben dan ten tijde van BF2, aangezien het feit dat er sedertdien zoveel shooters op de Markt zijn bijgekomen dat je wel ervaring moet hebben opgedaan, blijkt dat sommige spelers echt het spel verre van serieus nemen en maar wat doen ( vb. gewoon blijven stilstaan of ergens heenlopen en nooit in de SQ/team zich aanmelden) zelfs als je ze aangeeft hoe we als aanvallende partij het beste kunnen opereren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Voeg me even toe -> Loonens. Ik speel eigenlijk alleen maar in een squad en via onze eigen Teamspeak. Dan kan je pas echt samenwerken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2012 @ 13:07:
Even een kleine spelervaring uitwisselen voor hen die het interessant vinden. vd week dus Back to Karkand
dagen lang gespeeld aangezien dit 1 van mijn lievelingsmappen van weleer (BF2) is geweest. En dan denk je dat de spelers in BF 3 misschien wat meer ervaring hebben dan ten tijde van BF2, aangezien het feit dat er sedertdien zoveel shooters op de Markt zijn bijgekomen dat je wel ervaring moet hebben opgedaan, blijkt dat sommige spelers echt het spel verre van serieus nemen en maar wat doen ( vb. gewoon blijven stilstaan of ergens heenlopen en nooit in de SQ/team zich aanmelden) zelfs als je ze aangeeft hoe we als aanvallende partij het beste kunnen opereren. :(
Welcome to the battlefield son ;)

Maar het is zeer herkenbaar. Al wordt het wel met de dag minder. De spelers die nu overblijven zijn wel wat beter gefocussed op teamplay.

Dit wordt met de dag minder:

Afbeeldingslocatie: http://fc01.deviantart.net/fs71/f/2010/158/b/9/MacGruber_by_frollends.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2012 @ 13:19:
[...]

Welcome to the battlefield son ;)

Maar het is zeer herkenbaar. Al wordt het wel met de dag minder. De spelers die nu overblijven zijn wel wat beter gefocussed op teamplay.

Dit wordt met de dag minder:

[afbeelding]
Die spelen CoD. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Laatst online: 13-12-2024
Kunnen Xbox spelers eigenlijk goed tegen PC spelers spelen?
Ik zit nu bij iemand met een Xbox360 en kan daarmee niet op de GoT server.
Hij heeft wel een Origin account aangemaakt en kan op Battlelog (zowel ingame als via de site) maar kan hij mij straks joinen als ik thuis op mijn PC op een server zit of ziet hij alleen Xbox friends in zijn in-game browser? En kan ik op alle dedicated DICE-servers spelen waar hij bij kan? Er is een 24-player limit voor de Xbox weet ik, maar verder dan dat zouden er geen restricties moeten zijn toch?

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar!
unfor schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 18:29:
[...]

Dank voor die bemoedigende woorden ;) 32p Rush Metro baby ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 15:54
rickiii schreef op zondag 01 januari 2012 @ 13:33:
Hij heeft wel een Origin account aangemaakt en kan op Battlelog (zowel ingame als via de site) maar kan hij mij straks joinen als ik thuis op mijn PC op een server zit of ziet hij alleen Xbox friends in zijn in-game browser? En kan ik op alle dedicated DICE-servers spelen waar hij bij kan? Er is een 24-player limit voor de Xbox weet ik, maar verder dan dat zouden er geen restricties moeten zijn toch?
PC heeft zn eigen servers, Xbox 360 heeft zn eigen servers en PS3 heeft zn eigen servers. Je kan als PC speler niet op een Xbox 360 server komen, PS3 vs Xbox 360 kan niet en PS3 vs PC vs Xbox ook niet.

Het is:
PC vc PC
PS3 vs PS3
Xbox vs Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
agoNITE schreef op zondag 01 januari 2012 @ 13:51:
[...]

PC heeft zn eigen servers, Xbox 360 heeft zn eigen servers en PS3 heeft zn eigen servers. Je kan als PC speler niet op een Xbox 360 server komen, PS3 vs Xbox 360 kan niet en PS3 vs PC vs Xbox ook niet.

Het is:
PC vc PC
PS3 vs PS3
Xbox vs Xbox
Ok, dat is wel heel jammer dat ik niet met hem kan spelen.
Geldt dit ook voor Co-op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 15:54
rickiii schreef op zondag 01 januari 2012 @ 13:54:
[...]

Ok, dat is wel heel jammer dat ik niet met hem kan spelen.
Geldt dit ook voor Co-op?
Yep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickiii schreef op zondag 01 januari 2012 @ 13:33:
Uh, dat wil je niet eens. PC spelers maken mensen met een controller genadeloos af. :P
De muis is veruit superieur aan een joystick als het om schieten gaat. Verder zit de XBOX360 aan zijn limiet met 24 spelers en zijn de graphics van de console versies min of meer het absolute minimum van de PC versie.

Het zou niet eerlijk zijn voor console spelers om tegen de PC te moeten ook al waren er geen technische problemen zoals het gesloten netwerk van XBOX waar je niet op internet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Nou ja.. ik wil het dus wel, want nu kunnen we dus niet samen spelen :)
Maar ik snap de reden natuurlijk wel en ik was er al bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:44

Mavamaarten

Omdat het kan!

Omg ik heb zo'n spijt dat mijn PC nét niet dat tikkeltje beter is en fatsoenlijk kon frapsen tijdens het gamen.
11 kills, een mega spectaculaire chopper crash op 1cm naast mij (omdat ik hem uit de lucht knalde), en dat allemaal binnen zo'n 40 seconden :+ Jammer genoeg heeft BF3 geen theater zoals MW3 en black ops ;_;

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M'n beste wensen voor Afbeeldingslocatie: http://het2012fenomeen.files.wordpress.com/2010/01/movie-2012.jpg
Thuisgekomen om 5u45 en dan wel 9 uur geslapen, maar de kleine kater is er natuurlijk nog niet uit... :X
rickiii schreef op zondag 01 januari 2012 @ 14:01:
[...]

Nou ja.. ik wil het dus wel, want nu kunnen we dus niet samen spelen :)
Maar ik snap de reden natuurlijk wel en ik was er al bang voor.
Ja, Microsoft heeft ooit wel een game uitgebracht waarbij PC- en Xbox360-gamers tegen elkaar konden spelen.
Wikipedia: Shadowrun (2007 video game)
De technologie is er dus! Maar in de praktijk werd het snel duidelijk dat een muis veel meer accuratie biedt, waardoor de MP niet echt aantrekkelijk was voor Xbox360-gamers...
Sindsdien is er nooit nog een Xbox360<>PC game geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
DanielWW2 schreef op zondag 01 januari 2012 @ 13:58:
[...]

Uh, dat wil je niet eens. PC spelers maken mensen met een controller genadeloos af. :P
De muis is veruit superieur aan een joystick als het om schieten gaat. Verder zit de XBOX360 aan zijn limiet met 24 spelers en zijn de graphics van de console versies min of meer het absolute minimum van de PC versie.
ik kan me een filmpie op youtube herinneren van een of andere brit die op console toch wel even heel erg kont schopt op metro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:44

Mavamaarten

Omdat het kan!

Webjunkie schreef op zondag 01 januari 2012 @ 15:43:
[...]
ik kan me een filmpie op youtube herinneren van een of andere brit die op console toch wel even heel erg kont schopt op metro.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen. Maar in het algemeen ben je veel accurater met een muis dan met een controller. Dat is gewoon een feit. Dan heb je de echte pro's nog niet gezien op PC.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2012 @ 13:07:
Ik join vrijwel direct na het connecten met een server een squad. Liefst een squad met al 3 mensen erin waarvan minstens een er een squad-specialiteit heeft. Zoals extra granaat of flak. Hierdoor kan je meteen zien of de betreffende personen een ''hoge'' rang hebben. Meestal werkt dit wel goed.

Ik irriteer me ook mateloos aan het team waarin in Rush speel. De helft van het team is gewoon recon. Dat geloof je toch niet. Liggen ze allemaal te snipen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou,zoiets idd.rickyy. Ik heb altijd geleerd als er een speler is waar je aan kan zien dat hij bepaalt onderdeel beter dan jou beheerst (armor,pilot,medic etc)dan laat je hem altijd voorgaan ook al wil jij graag dat onderdeel hebben. :) Zo benik na veel uren spelen en heel veel kijken hoe anderen het doen, en natuurlijk af en toe gewoon vragen via VIOP, heel veel te weten gekomen hoe nu een allround BF speler te worden.Na 5 jaar de rank van generaal en alles in goud behaalt op BF2 en BF2 SF. :z Kortom de moeilijke weg bewandeld want BF is een TEAMsport!

In BF3 probeer je SQ te vormen door mensen erbij te vragen en sommige vertikken het gewoon en gaan maar wat doen. Niet erg maar danwel dat jouw team er baat bij heeft en niet dat je als een zombie maar in elke val loopt en elke 3 sec wordt afgeknald. :( In Karkand bv zeg ik altijd,stuur nooit alleen armor de stad in want voor je het weet is je hele dekking weg en ben je een schietschijf. Nee, wat doet de eerste beste mongoal,pakt een tank/apc ( en als hij de apc heeft niemand meenemen en gewoon wegrijden!) en rijdt doodleuk de stad in en blokkeert vervolgens de hoofdstraat omdat hij tegenstand krijgt. Ergo, hij wordt gelijk aan flarden geschoten en ipv datie nou iemand anders de armor laat nemen,piktie doodleuk opnieuw de armor in en doet precies hetzelfde watie hiervoor deed. :( Of als de SQ zijn opmars maakt,gewoon voorop rijden,niet erg maar als je weet dat de vijand overal met bazooka's rondloopt dan ben je wel een oen eerste klas als je in de smalle straten gaat stiltstaan met je armor ipv dat je de armor van de vijand probeert op te vangen. :F

Ik heb altijd geleerd: het gaat er niet om hoe snel je bent,maar hoe slim je bent. Dwz zorg eerst dat je de armor van vijand elimineert alvorens je aanvalt,scheelt 75% van je gevecht. Dus blokkeer wegen met mines zodat de vijand iig niet met armor kan oprukken en bewaak die wegen ook en het scheelt je gewoon in het gevecht. :*)

Lang stuk maar moest even een duidelijk voorbeeld geven wat ik dus bedoel met dom spelen. 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laquaezzi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-10 15:34
Na Battlefield 3 lange tijd gespeeld te hebben op de PS3 wil ik hem toch ook wel op de PC hebben. Op de site van Battlefield 3 zag ik dat de digitale versie een stuk minder ruimte inneemt dan de disc versie. Nou heb ik een digitale versie op internet gezien: http://www.direct2play.com/ maar ik weet niet of deze site betrouwbaar is. Graag wil ik van jullie weten of jullie ervaring hebben met deze site.. Op internet is men best positief maar misschien heeft iemand hier er ook wel eens wat besteld. Ik kan zo 1 2 3 geen Nederlandse website vinden die ook de digitale versie aanbied. Dit is voor mij handiger aangezien ik geen paypal heb (wat ik natuurlijk wel kan aanmaken) maar wel ideal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laquaezzi schreef op zondag 01 januari 2012 @ 17:13:
Na Battlefield 3 lange tijd gespeeld te hebben op de PS3 wil ik hem toch ook wel op de PC hebben. Op de site van Battlefield 3 zag ik dat de digitale versie een stuk minder ruimte inneemt dan de disc versie. Nou heb ik een digitale versie op internet gezien: http://www.direct2play.com/ maar ik weet niet of deze site betrouwbaar is. Graag wil ik van jullie weten of jullie ervaring hebben met deze site.. Op internet is men best positief maar misschien heeft iemand hier er ook wel eens wat besteld. Ik kan zo 1 2 3 geen Nederlandse website vinden die ook de digitale versie aanbied. Dit is voor mij handiger aangezien ik geen paypal heb (wat ik natuurlijk wel kan aanmaken) maar wel ideal.
sites als steam and direct2play ;) zijn goede digitale retailers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-10 13:38

Metro2002

Memento mori

Gister in een opwelling eigenlijk ook Battlefield 3 gekocht en na een installatie van ongeveer 10 minuten en daarna 2 uur wachten op de updates (3,9GB aan updates 8)7 ) kon ik hem eindelijk spelen.

Gaaf spel maar wel even wennen als je shooters als quake en UT gewend bent :P je moet wel goed je best doen om vijanden te spotten en soms is het ook lastig te zien of het nou je maten zijn of de vijand. Het kleurtje boven het object komt soms wat laat in beeld. Heb de SP nog niet echt gespeeld, hooguit 10 minuten ofzo maar de MP is echt gaaf al bak ik er nog weing van :+
Verbaasd me hoe soepel het spel loopt op mijn phenom X3 @ 3Ghz, 4GB DDR2 geheugen en Ati 4850 512MB videokaartje. Loopt gewoon domweg perfect en grafisch ziet het er zeer mooi uit.

Gister had ik continu last van timeouts maar na een port forward van port 3659 werk het als een speer.

Enige wat me erg tegenvalt is dat alle skills maar bij elkaar worden gegooid online. Je speelt vaak tegen mensen met een hoge rang die óók veel meer wapens ter beschikking hebben. Dat is niet helemaal fair vind ik. Geef dan iedereen dezelfde wapens of rangschik de servers op volgorde van niveau van de spelers.

Ik vind het 'capture the flag' gedeelte (conquest? ) het leukste om te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Zou niet weten waarom een speler (als client dus) een poort zou moeten forwarden, maar goed, als het werkt, waarom niet. Helemaal vertrouwen zou ik het dus niet.

Op zich is er een optie 'all unlocks unlocked' en is iedereen dus gelijk, maar dan zijn de servers weer unranked en tellen je punten dus niet mee voor je statistieken, maar niet getreurd een heleboel spelers pakken gewoon de standaard wapens, ondanks dat ze level 50 bijvoorbeeld zijn. Op het moment dat je een unlock hebt voor een wapen (beginnen vaak al vanaf 10 kills met een wapen), wordt het spelen al een heel stuk aangenamer. Dat komt dus echt wel, alleen de eerste tien kills met een bepaald wapen zijn dus even een kriem.

[ Voor 35% gewijzigd door CH4OS op 01-01-2012 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

CptChaos schreef op zondag 01 januari 2012 @ 17:51:
Dat komt dus echt wel, alleen de eerste tien kills met een bepaald wapen zijn dus even een kriem.
Mee eens, ik vond het in het begin ook echt HEEL klote om een beetje uit de verf te komen. Helpt ook niet als je bij je eerste unlocks vergeet (of eigenlijk wist ik het gewoon niet) om die te equippen ;)
Gewoon even doorbijten, gaat vanzelf goed.

Op zich liggen de wapens qua sterkte niet eens zo heel veel uit elkaar en leveren nieuwe wapens vooral meer keuze op (die wel beter bij je speelstijl kan passen natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Net weer 8 potjes rush gewonnen, maar hoe :').

Dit gaat wel ten koste van je K/D. Niemand, letterlijk niemand defused de MCOM, maar blijven stom op een positie staan nadat ze de attacker hebben neergemaaid, dus dan zal ik er weel weer op af moeten stormen met de grote kans dat je ook om zeep wordt geholpen.

In de maps van B2K zijn er perfecte plekken om de MCOM in de gaten te houden, gebouwen, muurtjes. Toch flikte iedereen het om gewoon naar de attackers toe te lopen de MCOMS links te laten liggen.

Als defender krijg je toch al weinig punten omdat je ze niet kan armen, dus waarom dan tevergeefs kills proberen te halen.

Moet nog 8 potjes winnen dan is mn W/L 1.

[ Voor 3% gewijzigd door rickyy op 01-01-2012 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via http://bf3stats.com/stats_pc/Zoltan1955 word bij mij niet upgedate ?? :N
Ik heb vort TE veel wapens om echt uit te proberen :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2012 @ 18:39:
Via http://bf3stats.com/stats_pc/Zoltan1955 word bij mij niet upgedate ?? :N
Ik heb vort TE veel wapens om echt uit te proberen :+ ;)
LOL K/D ratio van 0,369? :+

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

valt me op, veel mensen in de community heel snel hostile zijn..

had iemand in mn squad, die, elke keer als iemand 'm doodschoot, op de voice HELEMAAL flipte en met 'kk' en 'homo' etc strooide constant.. ;p

ook hadden we perongeluk een platoon gemaakt, waarvan de clantag al bestond ;p
en was onze server dus ook al up met die tag in de title..

gelijk ons hele platoon wall volgekalkt met scheldwoorden van die andere clan.. ( was op't werk dus kon ff niet server title aanpassen ;p )
dus heb ik maar even hun leader toegevoegd, en sorry etc, gelijk alles gewijzigd.. en nu zijn we dikke maatjes >:)

maar ik doe m'n werk wel goed :D

wij waren RU, iedereen stond bij de roltrappen te kutten in metro ( hc )
ik ren heel ballzy gewoon door de vijanden heen, de trap af.. iedereen denkt 'oh die hoort vast bij ons'

ren naar C, cap 'm, iedereen spawnt op mij, en dikke aanval in de rug >:)

recon powar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NIET van belang, ik speel voor mn plezier en ik ben vaak ondersteuning dus geen kills. })
Ik zit vaak ook in de tanks wat rond te race . :O :o
Maar ondersteuning of niet ben wel ook op Metro te vinden. })
Zo heb ik maar veel fun zeg ik maar op mijn leeftijd . :+ <+:) :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2012 @ 18:48:
[...]

NIET van belang, ik speel voor mn plezier en ik ben vaak ondersteuning dus geen kills. })
Ik zit vaak ook in de tanks wat rond te race . :O :o
Maar ondersteuning of niet ben wel ook op Metro te vinden. })
Zo heb ik maar veel fun zeg ik maar op mijn leeftijd . :+ <+:) :w
65? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik iedereen een vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar vol met lucky shots, noscopes, bijna-doodervaringen, leuke squadmates, noob tegenstanders, minder bugs, geen random ''bad luck'' voorvallen en vooral VEEL BATTLEFIELD 3!

Mijn voornemen voor 2012: kdr positief krijgen :P (zit nu aan 0.97 dus dat zit wel moustache...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo als mijn echte voornaam en geboorte datum hier ook bij staat :+ <+:) :Y

Hey Rienspy het zelfde jo en niet teveel mij afknallen haha :+ :*)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2012 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:45
dus ?

deze meneer zal zich veel opofferen waarschijnlijk, omdat anderen dat niet durven/willen/kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
opofferen doe je in clan wars ;)

als je op een public server speelt waar je niemand kent dan wil je toch een goede k/d ratio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je murky123 daarom benadrukte ik even wat ik veel doe en heb er veel plezier mee.
ratio , daar heb ik niets mee en help zo wel mijn teame op dat moment . *O* _O-

COLONEL SERVICE STAR 10 Rank 55 Geeft aan toch dat ik mn puntjes wel binnen haal. :+

En zal me totaal NIETS schelen wat anderen over mijn Ratio denken , die gaan op de servers toch ook niet eerst kijken hoe goed je Ratio is???
Die zien staan dat ik ^^^zie boven ben .

Spipperen ben ik met mijn hand ( bibber bibber ) niet echt goed maar pak dan wat groffere Guns , :P :+ :9
ik heb in elke categorie toch mn 3 sterren ook gehaald en zit niet dus in 1 categorie te spelen.

Maar soms , net als vandaag ga ik op zelfmoord missie door in de Metro in de gang ineens voor die mafkesen te springen en dan er 3 a 5 man kil haha
je kan denken die is gek maar ik heb plezier om aan te denken hoe die mannen schrikken mij ineens voor hun smoel zien haha

Maar goed die http://bf3stats.com/stats_pc/zoltan1955 word niet meer upgedate , hoe kan dat.??

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2012 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
dat zijn idd een hoop punten.
ik denk aan hoge rangs met 2 kills en 15 deaths in een game altijd dat ze hun punten met statspadden hebben gehaald.
maar het is natuurlijk mogelijk dat je alleen maar repareert en healt e.d.

Pagina: 1 ... 30 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.