Nou,zoiets idd.rickyy. Ik heb altijd geleerd als er een speler is waar je aan kan zien dat hij bepaalt onderdeel beter dan jou beheerst (armor,pilot,medic etc)dan laat je hem altijd voorgaan ook al wil jij graag dat onderdeel hebben.

Zo benik na veel uren spelen en heel veel kijken hoe anderen het doen, en natuurlijk af en toe gewoon vragen via VIOP, heel veel te weten gekomen hoe nu een allround BF speler te worden.Na 5 jaar de rank van generaal en alles in goud behaalt op BF2 en BF2 SF.

Kortom de moeilijke weg bewandeld want BF is een TEAMsport!
In BF3 probeer je SQ te vormen door mensen erbij te vragen en sommige vertikken het gewoon en gaan maar wat doen. Niet erg maar danwel dat jouw team er baat bij heeft en niet dat je als een zombie maar in elke val loopt en elke 3 sec wordt afgeknald.

In Karkand bv zeg ik altijd,stuur nooit alleen armor de stad in want voor je het weet is je hele dekking weg en ben je een schietschijf. Nee, wat doet de eerste beste mongoal,pakt een tank/apc ( en als hij de apc heeft niemand meenemen en gewoon wegrijden!) en rijdt doodleuk de stad in en blokkeert vervolgens de hoofdstraat omdat hij tegenstand krijgt. Ergo, hij wordt gelijk aan flarden geschoten en ipv datie nou iemand anders de armor laat nemen,piktie doodleuk opnieuw de armor in en doet precies hetzelfde watie hiervoor deed.

Of als de SQ zijn opmars maakt,gewoon voorop rijden,niet erg maar als je weet dat de vijand overal met bazooka's rondloopt dan ben je wel een oen eerste klas als je in de smalle straten gaat stiltstaan met je armor ipv dat je de armor van de vijand probeert op te vangen.
Ik heb altijd geleerd:
het gaat er niet om hoe snel je bent,maar hoe slim je bent. Dwz zorg eerst dat je de armor van vijand elimineert alvorens je aanvalt,scheelt 75% van je gevecht. Dus blokkeer wegen met mines zodat de vijand iig niet met armor kan oprukken en bewaak die wegen ook en het scheelt je gewoon in het gevecht.
Lang stuk maar moest even een duidelijk voorbeeld geven wat ik dus bedoel met dom spelen.
[
Voor 9% gewijzigd door
Verwijderd op 01-01-2012 16:54
]