Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:21
Kunnen de maps strike at karkand, sharqi penisula en Wake island ook in conquest worden gespeeld? Altijd wanneer die maps komen is de gametype conquest assault, wat ik een stuk minder leuk vind. Oneerlijk vind ik.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
aicaramba schreef op zondag 01 januari 2012 @ 19:25:
Kunnen de maps strike at karkand, sharqi penisula en Wake island ook in conquest worden gespeeld? Altijd wanneer die maps komen is de gametype conquest assault, wat ik een stuk minder leuk vind. Oneerlijk vind ik.
Waarom is dat oneerlijk, het aanvallende team begint met meer tickets en een fatsoenlijke server laat je beide kanten spelen.
Ik vind CQ assault wel prettig, het levert wat vlottere gameplay op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zucht... nog steeds vaak genoeg dat de server ineens disconnect en dat ik dan m'n behaalde stats kwijt ben :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Mij benieuwen wanneer commorose 2.0 geintroduceerd zal worden. Stond al in de planning voor december, maar dat is uiteindelijk februari geworden.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Gelukkig is er méér in BF3 dan een kill/death ratio om toch nog goede scores te kunnen halen. Leuk dat een hoge K/D voor jou belangrijk is, maar om een beetje goed te spelen (en te scoren) is dat in BF3 gelukkig geen verplichting. Jammer dat niet alle gamers dat (nog) niet doorhebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 08:00
maar het gaat toch juist niet om de punten, maar dat je meer enemies neermaait dan dat jij wordt neergemaaid? :)

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
unfor schreef op zondag 01 januari 2012 @ 19:35:
[...]

Waarom is dat oneerlijk, het aanvallende team begint met meer tickets en een fatsoenlijke server laat je beide kanten spelen.
Ik vind CQ assault wel prettig, het levert wat vlottere gameplay op.
Ik heb nog geen een keer het team zien winnen dat zonder flags begon.. Dan heb ik het nog niet heel veel gespeeld, maar erg gelijk opgaand lijkt het me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Webjunkie schreef op zondag 01 januari 2012 @ 20:29:
maar het gaat toch juist niet om de punten, maar dat je meer enemies neermaait dan dat jij wordt neergemaaid? :)
Als jij een goede K/D ratio belangrijk vind, dan wel (En denk ik dat je vooral (te) veel CoD gespeeld hebt, al dan niet in het verleden). Toch denk ik dat het vooral neerkomt op teamplay (samenspel dus!), wat volgens mij het merendeel hier wel zegt te wíllen doen, maar weinigen die het ook écht doen.

Al zei ik het net inderdaad verkeerd... O+

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 01-01-2012 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:24

NoFearCreations

3DPrint the world!

^^^^^^
Mee eensch.
Heb een K/D van 0.6, maar vind me W/L belangrijker, die staat op 1.05.

Edit:
Kijken de GOT server admins nog wel eens naar de platoon aanvragen?
Heb me een week geleden al aangemeld, maar nog niet geaccept.

[ Voor 43% gewijzigd door NoFearCreations op 01-01-2012 21:07 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Dit is geen spec pats topic

[ Voor 85% gewijzigd door Sn0wblind op 01-01-2012 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
NoFearCreations schreef op zondag 01 januari 2012 @ 21:06:
^^^^^^
Mee eensch.

Edit:
Ik heb een heel artikel op de FP van onze site geweid aan dat soort vragen. Zie ook http://www.gotbf3.nl/batt...2/got-some-questions.html Concreet: we kunnen niet alles (tegelijk) in de gaten houden, komt nog eens bij dat sommige spelers in-game een andere nickname gebruiken dan bijvoorbeeld op GoT of op de website.

[ Voor 69% gewijzigd door CH4OS op 01-01-2012 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op die http://bf3stats.com/stats_pc/Zoltan1955
staat de ratio juist NIET bij gevult en op mijn eigen wel.

4 087 720 score

3 870 kills

0.89 W/L Ratio

Ik ben net ook alleen maar ammo rond aan het brengen enne wat te overleven en de softlame gebruiken omdat er om gevraagt werd.
Dat zie ik weinig gebeuren!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Zo belangrijk is de K/D nou in BF3... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk, die zouden er meer moeten zijn toch???¿¿¿¿

!KillZone #07 - Operation Metro 1000 Tickets - No RPG/M320 *O* :+ :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Laatst online: 13:45

Rub3s

+3 , omdat het kan

Als actief gebruiker van de PKP PECHENEG kettingzaag kies ik juist altijd voor de Metro mappen met rpg en m320 :P . Die zijn minder irritant voor me dan normale handgranaten en de m320 gebruikers hebben altijd wel ammo nodig (resupply medals, here I come!).

In de Metro mappen zonder RPG en de m320 wordt er gespamd met handgranaten ipv vliegende granaten..... niet minder irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Net echt een hele vette game op caspian border.. Ik geloof dat het een 450 ticket server was.. En wij hadden een behoorlijke tijd alleen D in handen en even zelfs helemaal niets.. We stonden met ruim 100 tickets achter. Op een gegeven moment konden we 2 flags pakken en kwamen we langzaam aan terug.
Een ander tussenstand die ik heb gezien was 80-40 achterstand en toen we nog 10 tickets over hadden kwamen we gelijk in aantal tickets. Uiteindelijk wonnen we 3 tickets verschil.. Echt heel erg cool..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Rub3s schreef op zondag 01 januari 2012 @ 21:58:
In de Metro mappen zonder RPG en de m320 wordt er gespamd met handgranaten ipv vliegende granaten..... niet minder irritant..
Als er dal daadwerkelijk geen RPG's rondvliegen. Het is me al vaak genoeg voorgekomen dat op dergelijke servers het auto-kick/kill script niet werkt en er geen admin aanwezig is.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Laatst online: 17-09 19:32
knip

[ Voor 95% gewijzigd door Sn0wblind op 01-01-2012 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Protip: bolt action snipen op hardcore metro rush. Vanaf het deel in de metro ben je echt vreselijk sterk(ik heb een 8x scope op). Eens je 'door' een kant gebroken bent gewoon iedereen quick/noscopen(i know, cod termen) met je L96/SV98/M98B/M40A5. Ben eens in het midden van een potje gejoind, besloten om met m'n L96 te rushen(op de manier waarop recon spelen bedoeld is), heb in de helft van die ronde nog 4k punten gehaald puur met snipen en planten.

http://battlelog.battlefi...how/13769260/1/333135891/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De vraag die iedereen zich moet stellen is: heeft het wel nut van op Ultra te draaien?
Het marginale visueel verschil tussen Ultra en High kan echt niet op tegen het aantal FPS dat je moet inleveren.
Enkel de echte geeks willen hun e-penis behouden en willen alles op Ultra draaien.

Ik zou zeggen: draai alles op High. En als je vindt dat je met minder FPS kan leven, zou ik AA aanzetten, i.p.v. naar alles op Ultra.

[ Voor 23% gewijzigd door Sn0wblind op 01-01-2012 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Laatst online: 21-05 22:39
Asgaro schreef op zondag 01 januari 2012 @ 22:10:
[...]

De vraag die iedereen zich moet stellen is: heeft het wel nut van op Ultra te draaien?
Het marginale visueel verschil tussen Ultra en High kan echt niet op tegen het aantal FPS dat je moet inleveren.
Enkel de echte geeks willen hun e-penis behouden en willen alles op Ultra draaien.
Akkoord. Zolang je het op native res kan spelen met een deftige fps ziet het er sowieso goed uit. Ik kàn het met sommige settings op ultra spelen, maar ik zet liever AA wat hoger en alles op high, over de looks van dit spel kan je op geen enkel kwaliteitsniveau klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Het snipen begint op Strike echt uit de hand te lopen. Net 16vs16 en 10 man zat op de niet te bereiken daken. D.m.v. een MAV gaan ze omhoog en komen ze er niet meer af.

Wij zitten te twijfelen wat we hier tegen moeten doen. De server loopt gewoon weer leeg hierdoor.

We gaan wat experimenteren met wapen restrictions denk ik. Misschien de MAV gewoon niet toestaan. Dan is het snipen ook redelijk snel voorbij denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
In feite moet je gewoon die snipers spotten en eventueel met mortar of RPG wegknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
CptChaos schreef op zondag 01 januari 2012 @ 21:01:
[...]
Als jij een goede K/D ratio belangrijk vind, dan wel (En denk ik dat je vooral (te) veel CoD gespeeld hebt, al dan niet in het verleden). Toch denk ik dat het vooral neerkomt op teamplay (samenspel dus!), wat volgens mij het merendeel hier wel zegt te wíllen doen, maar weinigen die het ook écht doen.

Al zei ik het net inderdaad verkeerd... O+
nee hoor, nooit CoD gespeeld.
vanaf desert combat tot heden alleen maar battlefield met af en toe uitstapjes naar vice city en saints row.

team play op een public server is 9 van de 10 keer alleen maar ergernis.
mensen die nog 2% leven hebben maar toch wegrennen als je ze wilt healen met het resultaat dat je dan allebei wordt afgeschoten.
tanks die wegrijden terwijl je repareert.
een malloot die zich zit te sjorren in de lav/tunguska terwijl het team door helicopters en jets wordt afgeslacht.
mensen die jets als taxi gebruiken.
etc..

als je in een top 5 clanbase clan hebt gespeeld ben je niet gauw meer onder de indruk van het 'team play' niveau op public servers.
ik ben al blij als de squadleader vlagattack opdrachten geeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
PearlPumpkin schreef op zondag 01 januari 2012 @ 22:15:
In feite moet je gewoon die snipers spotten en eventueel met mortar of RPG wegknallen.
En dan spawnen ze er weer op hun spawn beacon.

Nee, dit is gewoon te kansloos en verpest de hele sfeer op de server.

Ik denk dat die daken gewoon verboden toegang moeten krijgen ofzo. Als je erop wordt gezien en je killt iemand, dan krijg je een waarschuwing en daarna een kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
StealthyPeanut schreef op zondag 01 januari 2012 @ 22:17:
[...]

Ik denk dat die daken gewoon verboden toegang moeten krijgen ofzo. Als je erop wordt gezien en je killt iemand, dan krijg je een waarschuwing en daarna een kick.
Spawnbeacons kan je ook mollen met de MAV

Maar ik snap je punt. Als de helft van je team op een dak zit te snipen, verpest dat een hoop. Als het maar om een paar gaat is dat geen probleem lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Uiteraard. 1 of 2 is geen punt, maar het halve team zat op de daken en hierdoor was de rest die wel gewoon normaal bezig was erg in het nadeel. Gevolg -> deze mensen leaven en zo loopt je server leeg.

Maar we gaan hier even over nadenken want hoe het nu gaat is voor allebei de teams gewoon kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

[...]

Het radio-baken is dan ook het eerste wat je uit moet schakelen :)
Maar het blijft af en toe een drama met dat soort glitchers. De oplossing is simpel, Dice moet zorgen dat je niet op de MAV kan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 22:54
PearlPumpkin schreef op zondag 01 januari 2012 @ 22:15:
Laatst gedaan dus, zaten 3/4 snipers op 1 gebouw op die map te snipen dus denk pak me mortar. Werd ik dus uitgescholden voor mortar noob :D terwijl dit juist het leukste aspect van battlefield is vind ik. Voor alles heb je wel een counter attack alleen gebruikt niet iedereen elke mogelijkheid. Zo was ik dus de enige die mortar pakte terwijl er zat support rond liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

kRyPtO schreef op zondag 01 januari 2012 @ 23:00:
[...]

Laatst gedaan dus, zaten 3/4 snipers op 1 gebouw op die map te snipen dus denk pak me mortar. Werd ik dus uitgescholden voor mortar noob :D terwijl dit juist het leukste aspect van battlefield is vind ik. Voor alles heb je wel een counter attack alleen gebruikt niet iedereen elke mogelijkheid. Zo was ik dus de enige die mortar pakte terwijl er zat support rond liep.
Ik snap dat gezeur over mortars ook niet, ze zijn verdomd makkelijk uit te schakelen als ze echt aan het spammen zijn, gewoon een mortiergranaat terug sturen. En ja, als je met drie man op een dak gaat liggen en daar blijft ben je nu eenmaal mortiervoer. Shoot and move, dat is de beste manier om te blijven leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op zondag 01 januari 2012 @ 22:20:
Uiteraard. 1 of 2 is geen punt, maar het halve team zat op de daken en hierdoor was de rest die wel gewoon normaal bezig was erg in het nadeel. Gevolg -> deze mensen leaven en zo loopt je server leeg.

Maar we gaan hier even over nadenken want hoe het nu gaat is voor allebei de teams gewoon kut.
Technisch gezien is het een out of the map exploit/glitch. Gooi het hier op en laat admins/mods ze gewoon killen. Als ze terug gaan kick je ze gewoon.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3reddit.JPG
http://bf3blog.com/2012/0...-weapon-accessory-tweaks/
http://www.reddit.com/r/b...on_accessories_and_their/

Klinkt goed, zal dan zeker terug beginnen experimenteren met de Heavy Barrel en Flash Suppressor. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Asgaro op 01-01-2012 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
NoFearCreations schreef op zondag 01 januari 2012 @ 21:06:
^^^^^^
Mee eensch.

Edit:
W/L heb je alleen niet zelf in de hand, K/D wel.

Al dat geneuzel dat K/D niet belangrijk is, dat is het wel.
Elke death is een ticket bij conquest dus als jij 20/1 staat is dat pure winst voor het TEAM, beter dan 1/20.
Je kan dat wel meer punten hebben maar je weet niet waarom je die krijgt, repair je een tank? revive je iemand voor de 20e keer? Of krijg je 100 suppression assists...
Of het nuttig is geweest weet je niet, minder deaths is altijd nuttig.

Het meest ideale imho is een positieve K/D en genoeg punten door caps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
I like. Zo worden de flash hider en de heavy barrel nuttig en de foregrip word voor mij nog beter en de silencer ook want ik vermijd hipfire en zo moet ik aimen. Word ik alleen maar beter door de silencer te gebruiken. Yay. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

@Redje

Daar heb je ook gelijk in, ben dan ook niet iemand die zo weinig kills heeft.
In mijn ogen zou het ideaal zijn, als tickets niet van kills afzouden hangen, maar van alleen van mission points.
Dus cappen/armen/defenden.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-09 18:44
of SDQM nou leuk is.
Ik wil graag effe gauw 5 potjes winnen voor die gun :P
en om met een noob tuber rond te lopen voor die 20 kills.
sta ik ook al voor lul...
ach is het wat waard die L85A2 ?

Edit: Dani :> Thankss :P

[ Voor 6% gewijzigd door pannekoek141 op 02-01-2012 00:29 ]

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Redje schreef op maandag 02 januari 2012 @ 00:06:
[...]

W/L heb je alleen niet zelf in de hand, K/D wel.

Al dat geneuzel dat K/D niet belangrijk is, dat is het wel.
Elke death is een ticket bij conquest dus als jij 20/1 staat is dat pure winst voor het TEAM, beter dan 1/20.
Je kan dat wel meer punten hebben maar je weet niet waarom je die krijgt, repair je een tank? revive je iemand voor de 20e keer?
Dat zijn twintig tickets bespaard voor je eigen team.
Of krijg je 100 suppression assists..
Dat is 100 tickets minder voor het andere team
.
Of het nuttig is geweest weet je niet, minder deaths is altijd nuttig.
Vrijwel alles waar je punten voor krijgt is nuttig. Al ga je in een potje tig keer dood, als je tussen die deaths bijvoorbeeld meerdere mensen revived is het al een positieve invloed op het aantal tickets..
Het meest ideale imho is een positieve K/D en genoeg punten door caps :)
Het meest ideale is gewoon goede teamplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pannekoek141 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 00:24:
of SDQM nou leuk is.
Ik wil graag effe gauw 5 potjes winnen voor die gun :P
en om met een noob tuber rond te lopen voor die 20 kills.
sta ik ook al voor lul...
ach is het wat waard die L85A2 ?

Kuch statpadserver kuch. ;)

http://battlelog.battlefi...2-KILLS-to-win-50-Player/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
NoFearCreations schreef op maandag 02 januari 2012 @ 00:22:
@Redje

In mijn ogen zou het ideaal zijn, als tickets niet van kills afzouden hangen, maar van alleen van mission points.
Anders kan je wel hele lange potjes krijgen als een death geen ticket kost.

K/D is voor mij geen must maar wel een meting of ik lekker speel.
Als ik iedere battle verlies speel ik dus minder goed.
Wel zal ik altijd voor de vlag gaan.
Maar ik zal niet de halve map afrennen voor een revive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:04

M2M

medicijnman

ik heb ook een hekel aan SQDM, en een hekel aan mortar dingen. Maar het moet toch gebeuren als ik wat extra wapens wil.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Zer0 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 00:27:
[...]

Dat zijn twintig tickets bespaard voor je eigen team.

[...]

Dat is 100 tickets minder voor het andere team
.

[...]

Vrijwel alles waar je punten voor krijgt is nuttig. Al ga je in een potje tig keer dood, als je tussen die deaths bijvoorbeeld meerdere mensen revived is het al een positieve invloed op het aantal tickets..

[...]

Het meest ideale is gewoon goede teamplay
100 suppression assists is 100 kills gemaakt door de overige teammaten.
Dus een slechte vergelijking tegen de 20/1 van 1 persoon.
Als 1 team iedereen 20/1 heeft en het andere team iedereen 1/20 weet ik al wie er gaan winnen.
Als je in een team zit die geen kills kan maken ga je echt niet winnen.

Ik kan ammo boxen neer gaan gooien zodat iedereen genoeg kogels krijgt maar heb je hier altijd wat aan?
Ik kan een squad tank repairen voor meer punten dan als het geen squad member was... ben je dan beter?
Punten is gewoon minder transparant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:55
Daarom is er ticket bleed!
Neem een potje CQ... Als je als verdedigende partij 0 kills maakt en simpelweg zorgt dat je meer dan de helft van de vlaggen in bezit houd en genoeg revived, win je de ronde. Kan de tegenpartij killen wat ze willen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door GeeEs op 02-01-2012 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Redje schreef op maandag 02 januari 2012 @ 00:39:
[...]

100 suppression assists is 100 kills gemaakt door de overige teammaten.
Dus een slechte vergelijking tegen de 20/1 van 1 persoon.
Als 1 team iedereen 20/1 heeft en het andere team iedereen 1/20 weet ik al wie er gaan winnen.
Daarom heet het ook teamplay.... jij helpt anderen de kills te maken, dan is het ook niet zo dat iedereen in je team een slechte K/D ratio heeft. Het is geen goed voorbeeld voor jouw mening, maar wel voor de mijne :P
Met reviven, suppression, repairs, spotten etc verhoog je de K/D van je teammaten, niet de van jezelf.
Als je in een team zit die geen kills kan maken ga je echt niet winnen.
Als team niet nee, maar als persoon wel.
Ik kan ammo boxen neer gaan gooien zodat iedereen genoeg kogels krijgt maar heb je hier altijd wat aan?
Ik kan een squad tank repairen voor meer punten dan als het geen squad member was... ben je dan beter?
Punten is gewoon minder transparant.
Het is inderdaad niet heel transparant, hoewel je op battlelog aardig in kan zoomen op data, maar K/D zegt ook helemaal niks, dat is meer een fragfest ratio voor CoD.

Maar goed, de puntentelling zit er niet zomaar in, blijkbaar vind Dice het belangrijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Zer0 op 02-01-2012 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 05-10 13:17
StealthyPeanut schreef op zondag 01 januari 2012 @ 22:12:
Het snipen begint op Strike echt uit de hand te lopen. Net 16vs16 en 10 man zat op de niet te bereiken daken. D.m.v. een MAV gaan ze omhoog en komen ze er niet meer af.

Wij zitten te twijfelen wat we hier tegen moeten doen. De server loopt gewoon weer leeg hierdoor.

We gaan wat experimenteren met wapen restrictions denk ik. Misschien de MAV gewoon niet toestaan. Dan is het snipen ook redelijk snel voorbij denk ik.
Gewoon doen zoals wij het op AGGR doen: PTFO or GTFO als regel (Play The Fucking Objective).
Het levert soms wat onbegrip en gezeik op als wij snipers met admin-command killen, maar je krijgt er wel een veel leukere gameplay voor terug.
1 Sniper met een soflam op een toren is niet erg, maar je merkte zelf al dat het vanzelf meer worden en er geen enkele flag meer word gecaptured.
Je verliest misschien de passieve spelers op je server, maar je bouwt vanzelf een grote groep spelers op die het prettig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net voor mn 57 verjaardag

COLONEL SERVICE STAR 11
Rank 56

mischien voor de 7 de nog een stap hoger , zou leuk zijn rank 57 en ikke 57 O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:25
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 02:39:
Zo net voor mn 57 verjaardag

COLONEL SERVICE STAR 11
Rank 56

mischien voor de 7 de nog een stap hoger , zou leuk zijn rank 57 en ikke 57 O-) :+
Ik ben blij dat het voor mij niet zo werkt, anders ben ik morgen 66 :')

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Laatst online: 28-09 10:21

mvz

muziek verslaafde

vandaag voor het eerst 2 hackers tegelijk op m'n server gehad...
en ook niet echt hele subtiele :) , ze plakten zelfs links naar cheats in de chat....
voor de rest valt het me echt heel erg mee, ondanks de vele geluiden van excessief hacken/aimbotten.

ook een private first class nieuwe speler moeten bannen, die vrijwel iedereen beschuldigde van cheaten ;p
zodat alle 24 players hem weg wilde hebben :X

ook leuke nieuwe tactiek >:) in Seine, met C4 'out side the combat area' rennen... de enemy tank riggen, en dan ga je dood door de countdown timer.. ;p

en dan later, als je bemerkt dat de vijand besluit de tank te pakken... *bliep* 2x enemy killed >:)
echt zo tof dat C4 persist trough death! :9

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
mvz schreef op maandag 02 januari 2012 @ 03:44:
en ook niet echt hele subtiele :) , ze plakten zelfs links naar cheats in de chat....
voor de rest valt het me echt heel erg mee, ondanks de vele geluiden van excessief hacken/aimbotten.

ook een private first class nieuwe speler moeten bannen, die vrijwel iedereen beschuldigde van cheaten ;p
zodat alle 24 players hem weg wilde hebben :X

ook leuke nieuwe tactiek >:) in Seine, met C4 'out side the combat area' rennen... de enemy tank riggen, en dan ga je dood door de countdown timer.. ;p

en dan later, als je bemerkt dat de vijand besluit de tank te pakken... *bliep* 2x enemy killed >:)
Dat is tov Battlefield 2 idd een vooruitgang. Helaas kan explosieven nu ook onschadelijk worden gemaakt (C4) dit was in BF2 dan weer niet. Vind het in BF3 nogal makkelijk gaan. Wel realistisch en tactisch soms. Heb al een aantal ribbons gekregen voor anti explosives terwijl het niet mijn doel was ze op te blazen.

Edit:

Zat net met deze cheater opgescheept: http://battlelog.battlefi...2ndRules/stats/307286268/

Aan z'n stats kan je echter niet zien dat het een cheater is. Maar als je kijkt naar zijn server history en dan zijn scores kan je toch duidelijk zien dat het een cheater is.

Vaag dat de SPM dan zo laag is. Zal wel weer een een of andere hack zijn zodat de mensen van Dice er geen aandacht aan schenken en hij lekker kan door cheaten.

[ Voor 16% gewijzigd door rickyy op 02-01-2012 04:56 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 21:44
rickyy schreef op maandag 02 januari 2012 @ 04:05:
[...]

Dat is tov Battlefield 2 idd een vooruitgang. Helaas kan explosieven nu ook onschadelijk worden gemaakt (C4) dit was in BF2 dan weer niet. Vind het in BF3 nogal makkelijk gaan. Wel realistisch en tactisch soms. Heb al een aantal ribbons gekregen voor anti explosives terwijl het niet mijn doel was ze op te blazen.

Edit:

Zat net met deze cheater opgescheept: http://battlelog.battlefi...2ndRules/stats/307286268/

Aan z'n stats kan je echter niet zien dat het een cheater is. Maar als je kijkt naar zijn server history en dan zijn scores kan je toch duidelijk zien dat het een cheater is.

Vaag dat de SPM dan zo laag is. Zal wel weer een een of andere hack zijn zodat de mensen van Dice er geen aandacht aan schenken en hij lekker kan door cheaten.
Of hij is het nieuwe jaar in gegaan met een maand abo aimbot nadat hij er achterkwam in 2011 dat hij heel hard zoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serieus?? Dat moet ik onthouden! Zo frustrerend als je net 3x een C4 hebt geplakt op een tank en je doodgeschoten wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploeg400
  • Laatst online: 28-02-2024
Laatste tijd wel veel russen op GOT, die lui lullen wat af in de chat en ik snap er niks van :)

Goed om te zien dat Grand Bazaar weer in de rotation zit, leuke map is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moeten toch reclame maken voor hun cheats? Anders koopt niemand ze!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Onze server draait nu even Strike at Karkand only en je ziet dat de server drukker blijft.

Als hij bij ons op rotatie staat, gaan er teveel mensen weg als er een minder populaire map komt. Zeker het verschil tussen Seine/Bazaar en Caspian/Firestorm is gigantisch in leavers. Daarom hebben we nu tijdelijk Strike at Karkand only genomen. Zelfs het verschil in de B2K-Mappen was gigantisch. Strike en Sharqi was goed, maar Oman en Wake zorgt ook weer voor leegloop. Niet omdat het zo slecht ging, want het potje gaat redelijk goed op. Maar gewoon omdat het totaal verschillende mappen zijn.

Jammer dat DICE 48 players niet in de filter opneemt. Wel 16/32/64 maar waarom geen 48 blijft mij een raadsel. Het aantal is in mijn ogen precies goed voor de grotere mappen en ook nog te doen voor de kleinere inf. only mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 05:32:
[...]
Serieus?? Dat moet ik onthouden! Zo frustrerend als je net 3x een C4 hebt geplakt op een tank en je doodgeschoten wordt...
Het is veel frustrerender als je de zoveelste C4-spammer hebt afgeschoten en uit je tank pakt om die C4 eraf te halen (wat natuurlijk niet lukt) en naast je tank opgeblazen wordt :(

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearCreations schreef op maandag 02 januari 2012 @ 00:22:
@Redje

En dan de wapens uit het spel laten en klaar. Ik koop zo'n game om te schieten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Laatst online: 15-10 12:51
[...]

Ach, ik heb tot rank 56 enkel en alleen assault gespeeld !
Nu ben ik wat aan het variëren tussen de andere kits en daar wat mee vrijspelen.. o.a. ook de sniper.

zal het niet ontkennen, ik zag iemand met een mav een dak opgaan en sinds speel ik bijna enkel karkand OP Hotel ;-) MAAR wanneer men je doorheeft ben je er in de regel toch zo af geschoten / je springt zelf ?
Door of mortars, rpg's of vuur van 6 andere snipers...

Als niemand er iets aan doet, tsja dan is het punten farmen met je silencer en acog scope 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 10:02:
[...]

En dan de wapens uit het spel laten en klaar. Ik koop zo'n game om te schieten. :P
:|
Het moet in conquest en dergelijke gamemodes gewoon niet het hoofddoel zijn. Als je k/d(e-penis) zo gigantisch belangrijk vind, dan moet je maar DM gaan spelen ofzo.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
NoFearCreations schreef op maandag 02 januari 2012 @ 10:24:
[...]

:|
Het moet in conquest en dergelijke gamemodes gewoon niet het hoofddoel zijn. Als je k/d(e-penis) zo gigantisch belangrijk vind, dan moet je maar DM gaan spelen ofzo.
En waarom moet dat? Als ik conquest leuk vind en tegenstanders killen leuk vind mag ik toch best voor kills gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Bij Conquest heb je daarom dus ticket bleed... (hierboven ook al even aangehaald) en gaat het dus in feite alleen om het in handen hebben/houden van meer dan de helft van de vlaggen. Zo worden de punten dus ook geteld. DM gaat om kills, Conquest gaat om cappen.. dat er dan ook wat gekilled wordt is leuk, maar je kan in feite als team met 0 kills gewoon de pot winnen. Terwijl de tegenstander jou hele team 5-100 x uitroeit. Zolang er dus maar gerevived wordt en meer dan 50% van de vlaggen in handen blijft win je gewoon de pot zonder 1 kill te maken.

[edit]
cappend onvermogen = killing = loose
killend onvermogen = niet per defenitie loose.

Ik heb liever dat een goede functionerende medic met 0,01 K/D een goed functionerende assault player geneest dan dat hij zelf gaat lopen schieten. WIN-WIN -> elk ander scenario = dubbel loose.

Schoenmaker hou je bij je leest ;-)

Dat een goede K/D lekker voelt op zn tijd...true that! Heb ik Metro 64P conquest voor... :+

[ Voor 27% gewijzigd door GeeEs op 02-01-2012 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik snap wel dat het beter is voor het team als je voor de objectives gaat, maar dat kan ook kill georienteerd. Flag posities clearen en anderen de kans geven om te cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben zelf beter dan gemiddeld in mensen afschieten en dan neem ik het vaak als taak op me om de vijanden dood te maken en een vlag/mcom te clearen zodat anderen voor de cap kunnen gaan. Zijn er geen anderen in de buurt doe ik het zelf wel. Maar vaak zijn er genoeg die, zodra ze de kans krijgen, naar de mcom rennen voor een snelle arm. Dan help ik ze flink door de weg er heen schoon te vegen en de vijand bij de mcom vandaan te houden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Tsurany schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:08:
Ik ben zelf beter dan gemiddeld in mensen afschieten en dan neem ik het vaak als taak op me om de vijanden dood te maken en een vlag/mcom te clearen zodat anderen voor de cap kunnen gaan. Zijn er geen anderen in de buurt doe ik het zelf wel. Maar vaak zijn er genoeg die, zodra ze de kans krijgen, naar de mcom rennen voor een snelle arm. Dan help ik ze flink door de weg er heen schoon te vegen en de vijand bij de mcom vandaan te houden.
Of ik die als heli iemand zie staan cappen, snel erheen vliegen de cap meepikken en weer door naar de air battles :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
@ aicaramba... Uiteraard! Maar als je in Conquest meer dan de helft van de (of in het beste geval alle) vlaggen in handen hebt zou je tactisch kunnen overwegen een wat meer defensief standpunt in te nemen. Levert meer op voor jou en je team. Een revive is bijvoorbeeld net zoveel punten als een kill + dat het weer een ticket toevoegt aan jullie team. Dit brengt op dat moment minder risico met zich mee voor jou en je team als dat je op dat moment wegrent van de vlag en koste wat het kost een kill probeert te maken.

Rush en DM zijn weer totaal andere modes, waar ook andere tactieken gelden. Een defending team bij Rush dat gaat aanvallen verliest vrijwel altijd. Een aanvallend team dat gaat campen evenzo. Killend onvermogen in DM = dodelijk... en vrijwel altijd gegarandeerd loose!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Patientzero schreef op maandag 02 januari 2012 @ 10:06:
[...]

zal het niet ontkennen, ik zag iemand met een mav een dak opgaan en sinds speel ik bijna enkel karkand OP Hotel ;-) MAAR wanneer men je doorheeft ben je er in de regel toch zo af geschoten / je springt zelf ?
Door of mortars, rpg's of vuur van 6 andere snipers...

Als niemand er iets aan doet, tsja dan is het punten farmen met je silencer en acog scope 8)7
Heb het mav trucje ook afgekeken, juist op de hoge flats in gulf of oman krijg je dan weer een compleet nieuwe ervaring met de 2 gebouwen naast elkaar. Als het echt irritant wordt is het zo afgelopen hoor, vanaf de russische basis gewoon met een tank de etages bestoken, of prijsschieten met een sniper rifle vanaf beneden. Vind niet dat er zo moeilijk over gedaan moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Gelukkig 2012 mede tweakers!
Dat er nog vele headshots mogen volgen!

Sinds vorige week heb ik een poging gewaagd om eens te vliegen (Jet + Heli).
Vliegen zelf gaat nu redelijk, eerste paar keer was ik blij dat ik het ding de lucht in kon houden, maar heb er nu een beetje balans in.
Nu komt het probleem dat alle tegenstanders (met name de jets) vol zitten met raketten en flares en ik slechts met een lullige mitrailleur op mijn neus zit te schieten.

Hebben jullie tips om een paar gemakkelijke punten te kunnen scoren voor zowel een beginnend jet vlieger als een beginnend heli vlieger?
Met de heli probeer ik mee te vliegen met een 2e persoon om zelf rond te vliegen en de medespeler snel wat tegenstanders neer te laten halen om toch maar een paar schamele puntjes binnen te halen. Met een jet lukt dit natuurlijk niet.
Ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen. Misschien zijn er bepaalde servers die "noob" friendly te noemen zijn waar ik mijn vlieg skills kan verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andiaen schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:18:

Vliegen zelf gaat nu redelijk, eerste paar keer was ik blij dat ik het ding de lucht in kon houden, maar heb er nu een beetje balans in.
Nu komt het probleem dat alle tegenstanders (met name de jets) vol zitten met raketten en flares en ik slechts met een lullige mitrailleur op mijn neus zit te schieten.

Hebben jullie tips om een paar gemakkelijke punten te kunnen scoren voor zowel een beginnend jet vlieger als een beginnend heli vlieger?
Met de heli probeer ik mee te vliegen met een 2e persoon om zelf rond te vliegen en de medespeler snel wat tegenstanders neer te laten halen om toch maar een paar schamele puntjes binnen te halen. Met een jet lukt dit natuurlijk niet.
Ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen. Misschien zijn er bepaalde servers die "noob" friendly te noemen zijn waar ik mijn vlieg skills kan verbeteren?
Als heli helpt het echt om flags mee te cappen, en in de gunner seat maak je meestal het meeste kills dus dat is ook een boost.

Voor de jets is het gewoon skill, blijven oefenen en blijven andere jets/heli's neerhalen (nu kan je wel met de nieuwe B2K F-35 ook boven de objectives blijven hangen en zo punten scoren, maar goed...). Vooral een goede tips voor jets is: als je trager dan 300 gaat (kph of mph weet niet meer zeker) dan kun je sneller draaien, en als je daarna afterburner gebruikt, niet te lang, ga je driften en maak je een nog korter bochtje. Die truc is vooral handig in dogfights :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Andiaen schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:18:

Join een lege server pak een heli en ga als heli de vlaggen cappen, je hoeft er maar 3 te doen voor de flares te unlocken. Als je de flares hebt is het al wat makkelijker om in een normale server wat langer in de lucht te blijven.

Jet begin ik zelf niet aan kvind het ondingen! Het is voor mij meer een snelbus naar lokatie.

Typ als server naam eens ''flight'' in krijg je een paar flight servers kan je ook lekker oefenen. De meeste zijn wel 16 players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Thanks Rien en Erik!

Ik ga deze tips van het weekend maar eens toepassen. Zal mijn broertje op trommelen om mee te gaan vliegen in de heli zodat ik een paar tegenstanders neer kan leggen.
Daarnaast zeker even kijken bij een flight server! Het snel cappen van een paar vlaggen is zeker een goeie tip! Heel erg bedankt voor deze reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
vanuit een Jet en/of heli kan je ook prima enemy's spotten vanaf bovenaf! Doen! niet heel veel punten, maar tactisch enorm voordeel. De eerst unlocks krijg je supersnel bij air vehicles, dus gewoon even volhouden en oefenen inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Andiaen schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:27:
Thanks Rien en Erik!

Ik ga deze tips van het weekend maar eens toepassen. Zal mijn broertje op trommelen om mee te gaan vliegen in de heli zodat ik een paar tegenstanders neer kan leggen.
Daarnaast zeker even kijken bij een flight server! Het snel cappen van een paar vlaggen is zeker een goeie tip! Heel erg bedankt voor deze reacties!
Ohja, als je ze gaat cappen moet je dus ook landen. Iets wat in het begin makkelijker gaat als je je camera changed naar third person dit doe je via ''c''. Na een tijdje krijg je het hoveren goed onder de knie en kan je er gewoon boven blijven hoveren maar dat is in het begin nog een beetje risky = crash boem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, alle GoT-servers zijn leeg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Das 's ochtends geen ongewoon aanzicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:45
Tsurany schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:39:
[...]

Das 's ochtends geen ongewoon aanzicht :)
De meeste van ons moeten toch naar het werk/school/stage, we hebben niet allemaal de luxe om op maandag uit te slapen en te gamen ;)

edit: Het is natuurlijk kerstvakantie voor de scholieren. Ik zal weer even aan het werk O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Terrz op 02-01-2012 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
GeeEs schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:14:
@ aicaramba... Uiteraard! Maar als je in Conquest meer dan de helft van de (of in het beste geval alle) vlaggen in handen hebt zou je tactisch kunnen overwegen een wat meer defensief standpunt in te nemen. Levert meer op voor jou en je team. Een revive is bijvoorbeeld net zoveel punten als een kill + dat het weer een ticket toevoegt aan jullie team. Dit brengt op dat moment minder risico met zich mee voor jou en je team als dat je op dat moment wegrent van de vlag en koste wat het kost een kill probeert te maken.

Rush en DM zijn weer totaal andere modes, waar ook andere tactieken gelden. Een defending team bij Rush dat gaat aanvallen verliest vrijwel altijd. Een aanvallend team dat gaat campen evenzo. Killend onvermogen in DM = dodelijk... en vrijwel altijd gegarandeerd loose!
Klopt, maar kill georienteerd spelen wil toch niet zeggen dat je wegrent van een flag om perse een andere kill te maken?

Ik heb de laatste tijd best een goede k/d ratio, met niet heel veel punten in verhouding. Maar heb wel bija elke ronde flag defense en savior ribbons.. Ik zeg ook niet dat kill georienteerd
spelen niet slecht kan zijn, maar het komt net over alsof dat niet goed kan zijn, maar dat is ook niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Conquest is gewoon niet een kill georienteerde gamemode... It's in the name... en waarom anders ticketbleed ...
Waarmee ik natuurlijk niet zeg dat je niet mag of soms zelfs moet killen!

De discussie begon feitelijk om de al dan niet belangrijkheid van een goede K/D. En of dat wat zegt over een player. Niet dus. iemand met een hoge K/D op Metro kan dik falen op een open map waar teamplay noodzakelijk is. Dat killen nooit goed kan zijn beweert niemand. Het is hooguit soms niet de meest tactische keuze voor je team (en daarmee dus ook jezelf).

[ Voor 19% gewijzigd door GeeEs op 02-01-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
van mij mag er wel een co-op expansion pack komen.
best wel leuk als je die samen met een maat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik zeg ook niet dat er wordt gezegd dat killen niet goed is. Ik zeg dat er wordt gedaan alsof een kill georienteerde speelstijl altijd slecht is. Daar ben ik het dus niet mee eens. Het kan wel slecht zijn, maar hoeft niet.

[ Voor 11% gewijzigd door aicaramba op 02-01-2012 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terrz schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:40:
[...]

De meeste van ons moeten toch naar het werk/school/stage, we hebben niet allemaal de luxe om op maandag uit te slapen en te gamen ;)

edit: Het is natuurlijk kerstvakantie voor de scholieren. Ik zal weer even aan het werk O-)
KERSTVAKANTIE _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

wij hadden eerst seine / bazaar / metro / karkand / noshar..

elke keer als karkand en noshar ervoor kwamen liep de boel leeg :(
als ik dan in de chat kijk, zie ik toch dat er veel mensen zijn die conquest-assault maar niks vinden
dus nu alleen seine / metro, en ineens blijft het vol :9
1 of 2 maps heeft ook als voordeel dat je veel getrainde lui in je server krijgt die best goed zijn :9
wat weer uitkomt op epic battles >:)

cqb ftw :>
StealthyPeanut schreef op maandag 02 januari 2012 @ 09:10:
Onze server draait nu even Strike at Karkand only en je ziet dat de server drukker blijft.

Als hij bij ons op rotatie staat, gaan er teveel mensen weg als er een minder populaire map komt. Zeker het verschil tussen Seine/Bazaar en Caspian/Firestorm is gigantisch in leavers. Daarom hebben we nu tijdelijk Strike at Karkand only genomen. Zelfs het verschil in de B2K-Mappen was gigantisch. Strike en Sharqi was goed, maar Oman en Wake zorgt ook weer voor leegloop. Niet omdat het zo slecht ging, want het potje gaat redelijk goed op. Maar gewoon omdat het totaal verschillende mappen zijn.

Jammer dat DICE 48 players niet in de filter opneemt. Wel 16/32/64 maar waarom geen 48 blijft mij een raadsel. Het aantal is in mijn ogen precies goed voor de grotere mappen en ook nog te doen voor de kleinere inf. only mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
aicaramba schreef op maandag 02 januari 2012 @ 12:00:
Ik zeg ook niet dat er wordt gezegd dat killen niet goed is. Ik zeg dat er wordt gedaan alsof een kill georienteerde speelstijl altijd slecht is. Daar ben ik het dus niet mee eens. Het kan wel slecht zijn, maar hoeft niet.
True that!

Ik denk echter toch dat weinig doodgaan veel belangrijker is dan veel killen. Maw.. je kunt beter proberen te blijven leven dan die kill te willen maken. Niet doodgaan is nooit slecht namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

wij hanteren als squads nu, cap de flag, en maak alleen contact als het echt niet anders kan..

zie je iemand naar de flag komen? schiet em af.
staat iemand bij een flag? schiet em af.

zie je iemand kansloos rondrennen terwijl 'ie niet weet dat je er bent? geef het door @ voice naar squad en laat 'm lekker rondrennen.

helaas is de rest van het team vaak nog wel 'on-the-kill' en verliezen we nog vaak.

:9~
GeeEs schreef op maandag 02 januari 2012 @ 12:26:
[...]

True that!

Ik denk echter toch dat weinig doodgaan veel belangrijker is dan veel killen. Maw.. je kunt beter proberen te blijven leven dan die kill te willen maken. Niet doodgaan is nooit slecht namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terrz schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:40:
[...]

Ik zit helaasch ook op kantoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 02 januari 2012 @ 12:43:
[...]

Gniffel gniffel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
GeeEs schreef op maandag 02 januari 2012 @ 12:26:
[...]

True that!

Daarom lijkt het mij niet slim om als een dolle te cappen als er teamgenoten dat ook proberen te doen. Je kunt ze dan beter vanaf een plek waar je beter overzicht hebt cover geven dan er bij te gaan staan. Je mist misschien de cap punten, maar je helpt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
aicaramba schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:04:
[...]

Daarom lijkt het mij niet slim om als een dolle te cappen als er teamgenoten dat ook proberen te doen. Je kunt ze dan beter vanaf een plek waar je beter overzicht hebt cover geven dan er bij te gaan staan. Je mist misschien de cap punten, maar je helpt wel.
Kijk, en dat is dus prima anticiperen op je team! niks mis mee! Zouden meer moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mja, ik heb BF3 echt lang Objective oriented gespeeld wat toch naar mijn idee het leukste is, maar DICE ontmoedigd dit toch een beetje heb ik het idee. Je krijgt er namelijk toch te weinig punten voor naar mijn idee.

Of anders, de laatste paar uur ben ik alleen maar voorzichtig gaan spelen, zeg maar alleen zo aanvallen dat je gebieden vrij houd, maar nooit echt diep gaan om objectives zelf te pakken. Kamperen is altijd een slecht idee, dus dat doe ik dan net weer niet.

Spontaan gaat m'n SPM score omhoog, gewoon weg omdat er meer awards / punten te halen zijn door kills te maken en je lijf in leven te houden. Natuurlijk wel belangrijke skills, maar in veel game modi win je niet met zo'n houding, tenzij je mcom defence doet en anderen hun leven willen wagen om te disarmen.

Een punt van wat echt anders had gemoeten is de punten voor conquest defence. Als je een belangrijk strategisch punt verdedigd tegen 2 aanvallers en wint, dan krijg je zo nu en dan eens 25 punten voor defence. Dit registratiegebied is simpelweg te klein. Maar als je dan een half verloren vlag weer terug-capped, krijg je niets. Terwijl je als aanvaller potentieel 450 punten binnen haalt, krijg je als verdediger helemaal niets, tenzij je bewust de vlag eerst door de tegenstander laat neutraliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
djunicron schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:12:

Een punt van wat echt anders had gemoeten is de punten voor conquest defence. Als je een belangrijk strategisch punt verdedigd tegen 2 aanvallers en wint, dan krijg je zo nu en dan eens 25 punten voor defence. Dit registratiegebied is simpelweg te klein. Maar als je dan een half verloren vlag weer terug-capped, krijg je niets. Terwijl je als aanvaller potentieel 450 punten binnen haalt, krijg je als verdediger helemaal niets, tenzij je bewust de vlag eerst door de tegenstander laat neutraliseren.
Maar als je het mannetje killt krijg je toch flag defender bonus? Wel maar 20 punten volgens mij.. dusja ben het met je eens dat je er toch wel minimaal 50 tot 100 punten voor moet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Spotten met de SOFLAM is ook ook zoiets wat veel te ondergewaardeerd wordt qua punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-10 23:26
weet iemand nog een close combat (melee) only map

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Strike at Karkand, Grand Bazaar, Operation Metro en Sharqi Peninsula om er een paar te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-10 23:26
ik bedoel server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Nog een maand vrij. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Navi schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:18:
Spotten met de SOFLAM is ook ook zoiets wat veel te ondergewaardeerd wordt qua punten.
Uit ervaring wordt er of niks mee gedaan of dat ding opgeblazen. Je moet echt met een squad samenwerken wil dat ding nut hebben iets wat zelfs op de got servers niet gebeurd. Zelfs op TS wordt er meer gelult over de bloemetjes en de bijtjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:53
erikvandenberg schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:55:
[...]

Uit ervaring wordt er of niks mee gedaan of dat ding opgeblazen. Je moet echt met een squad samenwerken wil dat ding nut hebben iets wat zelfs op de got servers niet gebeurd. Zelfs op TS wordt er meer gelult over de bloemetjes en de bijtjes..
Ik zet dat ding meestal gewoon op een goede plaats neer en dan paint het automatisch ook targets (weliswaar niet zo goed als je het zelf zou doen maar toch). Je kan overigens van op gelijk welke plek dan nog painten omdat het draadloos werkt dus dan zoek je gewoon goede cover en voila spotten maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17
Vanacht paar leuke potjes gespeeld op server 7 vooral laatste potje duurde een eeuwigheid omdat de teams gelijk waren.
Valt me wel op dat nederlanders nacht brakers zijn, een dronken admin die om 3:00 op de server komt, asgaro die tot 4:00 door ging en madmax die ook nog even zo laat binnen komt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Same here. Gelukkig is er nog dit draadje :-)
Verwijderd in "Battlefield 3: Funny video's"

Het is nog zo rustig, gebeurd echt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
erikvandenberg schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:55:
[...]

Gisteren zat ik in een squad met een sniper op onze TS. Echt geweldig dat iedereen flares gooit in choppers maar bijna niemand de ECM-Jammer heeft.

Elke keer een instant kill met een Javelin op de choppers en planes. Ook de tanks hebben met een Javelin zonder een SOFLAM lock een 1 shot disabled en als je wat hoger staat met wat damage een 1-shot destroy. Ik begin de Javelin steeds meer te waarderen. De hit-detection is verbeterd en doet goede damage als je hem goed raakt. Zeker met de SOFLAM is het een dodelijke combinatie. Mocht er nog een support rondlopen dan komt dat helemaal wel goed.

Maar ik ben het helemaal met hierboven eens dat je veel te weinig punten krijgt als je je SOFLAM gebruikt. Zelfs met een kill erachteraan is het maar 20 punten geloof ik voor een kill. Terwijl ik gisteren scores had van 500+ voor het neerhalen van 1 chopper.

[ Voor 11% gewijzigd door StealthyPeanut op 02-01-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/f2000%20stats.JPG
10 service stars *O*

Ja, ik ben een gewoontedier. Net zoals in BFBC2 heb ik niet echt de drang om alles vrij te spelen van klasses die ik niet leuk vind: Recon en Support. Bijgevolg heb ik snel alles van Assault en Engineer en kan de selectie beginnen!
Als ik 2 à 3 wapens vind die me echt aanspreken, die goed klinken en er nog degelijk uitzien, kan ik daar jaren mee blijven spelen zonder ze beu te worden. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Asgaro op 02-01-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 15:27

WhySoSerious

Be the change.

Hooah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Asgaro schreef op maandag 02 januari 2012 @ 14:17:
[afbeelding]
10 service stars *O*

Ja, ik ben een gewoontedier. Net zoals in BFBC2 heb ik niet echt de drang om alles vrij te spelen.
Als ik 2 à 3 wapens vind die me echt aanspreken, die goed klinken en er nog degelijk uitzien, kan ik daar jaren mee blijven spelen zonder ze beu te worden. :)
Leuk om te zien :). Ik ben wel echt bezig met het unlocken van alles voor alle wapens. Totdat ik bij de wapens kom die ik echt klote vind, dan ga ik gewoon verder met de beste wapens.

Maar op deze manier leer ik juist de beste wapens pas echt kennen. Nu met de M16A3 bezig en dat is eigenlijk ook een beest. Zeker gelijkwaardig aan de M416, AEK-971 en de F2000.

http://battlelog.battlefi...ens/weapons/174263452/pc/

De AN-94 kan ik maar niet waarderen. Hij reageert te traag op mijn snelle klikken, hierdoor schiet ik minder dan ik eigenlijk doorgeef. Best irritant.

[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 02-01-2012 14:24 ]

Pagina: 1 ... 31 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.