Ik snap de gedachte hierachter, maar zit precies met dezelfde vraag/gedachte als Yssworks. Het is nogal laagdrempelig / makkelijk om tijdens het lezen en posten in een draadje van een inhoudelijke discussie (tussen aanhalingstekens) te refereren naar prijzen,. of een webshop waar nu een aanbieding oid is. Ik heb nu echt het idee dat je als forum gebruiker gestraft wordt als je ook maar even niet 100% scherp bent in een discussie over , in dit geval, smartphones. Een gevoel wat ik liever niet heb...
Overigens vind ik het ook niet echt coherent, het is heel irritant en gevoelsmatig, onlogisch, om tussen verschillende draadjes te springen om je reacties te plaatsen (buiten dat het praktisch een hoop extra windows inneemt in een browser, ik heb er alleen al voor tweakers 10 open omdat ik die draadjes volg). Het onderwerp/topic wordt niet in 1 forum topic besproken, maar uit elkaar getrokken.
Ik snap de hang naar duidelijkheid en eenvoud en niet teveel dump informatie in topics, maar vraag me af of de pluspunten tegen de minpunten opwegen. Zou het niet een overweging waard zijn om in 'algemene cq generieke topics, die niet specifiek over 1 phone gaan, dit soort dumpen wel toe te staan? Ik denk dan specifiek aan een topic zoals 'onbekende chinaphones' waar je al gauw het overzicht kwijtraakt als je tussen meerdere draadjes moet gaan bijhouden over welke telefoon het gaat.
Edit: bij bv de topics over de iOcean X7, die ook gescheiden zijn, maar over 1 merk gaan, is het voor mij weer wel te overzien, dus zou ik er juist voorstander van zijn.
[
Voor 5% gewijzigd door
Lord_Dain op 05-03-2014 21:30
]