Ik heb volgens mij ooit iets gelezen dat het bij de HD558 ook werkt, het gaat erom dat er achter de driver een soort tape zit wat je dient te verwijderen bij de mod.Heilige Kaas schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:41:
Oh dat is dan best interessant! Wil die 770 ae nog wel eens horen. Hoor er veel goeds over.
Verder heb je het over die mod maar die gaat dacht ik alleen op voor de oude modellen. De 555 en 595.
558 is een verstandige keuze.
Volgens mij is dit bij de HD 555/HD595 ongeveer hetzelfde als bij de HD558.
Overigens heb ik de DT770 Pro AE niet meer, wat ik achteraf best wel jammer vind.
Ik vond ze niet echt lekker zitten en mijn exemplaar was licht beschadigd waardoor ik 'm geretourneerd heb.
Daarna ben ik voor de Philips X1 gegaan maar die had dus weer een probleem met een connector die niet goed functioneerde dus die is ook weer teruggegaan.
Het comfort van de DT 770 Pro had ik achteraf gezien wel kunnen verhogen door er velour pads op de doen en de koptelefoon een tijdje over een stapel boeken te spannen maar de AE editie is nu bijna nergens meer te koop dus ik kan het niet nog een keer proberen.
Heb even naar filmpjes gekeken en zowel bij de HD 555 als bij de HD 558 wordt er een foam stickertje uit de oorschelp gehaald dus het lijkt erop dat voor beide modellen een soortgelijke mod is:
HD 555:
YouTube: 555 mod make it a 595
HD 558:
YouTube: Sennheiser HD 558 Foam Mod Tutorial
[ Voor 14% gewijzigd door AdmiralSnipe op 03-11-2013 17:33 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe