Moah, ik doe zelf ook iets voor deze website, het is echt niet zo als jij dat nu wil doen geloven.Kenny_026 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 20:20:
Een groot deel van de vaste kern is vertrokken. Een groep die door de moderators gezien werden als “probleemgevallen”. Als ik dan zelf mee lees en zie dat er al die tijd nog steeds op dezelfde manier ingegrepen moet worden, nog steeds het zelfde geouwehoer, is er dan niets wat oproept dat er wellicht iets mis is met de moderatie en de cultuur die ontstaan is?
Tweakers is een communitie en die moet het samen met moderators en communitie members doen maar de manier waarop gemodereerd wordt slaat vaak helemaal nergens op. Ik heb dit net als anderen al vaker aangegeven maar discussie of een gesprek hierover is niet mogelijk.
Een scheidsrechter die zich 100% beroept op de regels fluit ook een wedstrijd kapot. Regelmatig vergelijkbaar hier op Tweakers.
Er is verschrikkelijk veel mogelijk op dit forum, waar mensen alleen de fout in gaan is fanatisme, zie nu ook weer de laatste regel in het bericht hier boven. Je kan er een
Het grootste probleem is, je kant iets met een bepaalde intentie weg typen, maar in woord is het heel erg lastig om bepaalde emoties duidelijk te maken. Het gaat daar door snel op de man.
Geef elkaar gewoon wat ruimte, blijf lekker weg uit topics van apparaten waar je toch niets mee heb, ook al heb je de drang op negatief nieuws te brengen, het voegt niets toe. Hou je daarom lekker positief bezig met het apparaat wat jezelf aanbid en laat een ander lekker voor zijn keuze staan.
Cogitationis poenam nemo patitur