Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 19:37
T4F.nl_Muad schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 20:07:
[...]

[...]

die 30 sec zijn niet nodig is mijn ervaring. Een paar tellen is zat. Heb ik mazzel gehad daar? toch vrij regelmatig al toegepast.
Ik heb wel eens gehad dat als ik boven de 80 seconden lobby tijd rejoin en probeer te inviten dat dat niet wil.. ik leave dus altijd bij ~85 seconden, dan rejoin ik en ben ik weer in de lobby bij ~78 seconden, dan kan ik wel opnieuw inviten.

Geen idee of dit confirmed is maar dat is mijn ervaring, iemand hier die dit kan corfirmen btw?

Dus als je rejoined in de lobby en je hebt 80 seconden of meer op de teller staan kun je dan opnieuw inviten?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• EciRuam
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 18:00
skipe schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:38:
[...]

Ik heb wel eens gehad dat als ik boven de 80 seconden lobby tijd rejoin en probeer te inviten dat dat niet wil.. ik leave dus altijd bij ~85 seconden, dan rejoin ik en ben ik weer in de lobby bij ~78 seconden, dan kan ik wel opnieuw inviten.

Geen idee of dit confirmed is maar dat is mijn ervaring, iemand hier die dit kan corfirmen btw?

Dus als je rejoined in de lobby en je hebt 80 seconden of meer op de teller staan kun je dan opnieuw inviten?
Er zou een wachttijd van +/-30 sec, vanaf versturen uitnodigingen.
Mijn ervaring is dat als je de eerste 5 uitnodigt, zodra de eerste in de raid lobby verschijnt, de 30 sec. al zijn verstreken en je uit de lobby kan gaan en meteen weer kan joinen en invites versturen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 19:38

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
@bakbakbak @MusicMaikel Heb het er zojuist ingezet

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 11-06 10:50
Slaut schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:47:
[...]

Willekeurig toevoegen/hosten op www.reddit.com/r/pokemongoraids/new
Hooguit dat als je op de eerste dag van een populaire pokemon iets host, je 50+ invites hebt. Als je met een vriend 2 codes opgeeft haal je helemaal de 10 remote raiders makkelijk.
En mogelijk zijn er over een maand wijzigingen in remote raids, zoals minder schade doen of minder remote raiders in een lobby. De pandemic bonussen lopen dan af.
Daar heb je een punt! Hosten werkt ws beter dan joinen. Ik zal het aanvullen in mijn verhaal :)
skipe schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 22:38:

en
T4F.nl_Muad schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 20:07:
die 30 sec zijn niet nodig is mijn ervaring. Een paar tellen is zat. Heb ik mazzel gehad daar? toch vrij regelmatig al toegepast.
Interessant! Ik moet eerlijk bekennen dat ik die 30 seconden verscheidene keren ben tegengekomen in de Poke Raid subreddit. Vandaar dat ik hem ben gaan aanhouden. Ik heb het nooit getest of het sneller of anders kan, wellicht het proberen waard een volgende keer.
Merci! Leuk!

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en Mijn Battle.net account

Acties:
  • +1Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 11-06 14:45
En hier zijn er meerdere die ook aangeven dat er "iets mee is". Leuk om eens een test op te zetten ;-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• milotic
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 11-06 20:36
pvp beter omdopen tot go battle lag... tssssss zo zonde zo zonde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 01:49
Ik ben sindskort weer begonnen met spelen 8) Ben benieuwd: zijn er nog ergens in NL plekjes a la Kijkduin van vroeger met een hoopje pokéstops bij elkaar voor ultiem Lure-plezier? :P

• Ezio
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 13:31
Ik wandel altijd door Amsterdam centrum. Daar zijn genoeg Pokéstops en lekker dichtbij huis ;) . Ik ben zelfs nog nooit in Kijkduin geweest, terwijl ik best wel fanatiek ben.

Strava

• PepsiNL1
  • Nu online
iBugged schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 20:07:
Ik ben sindskort weer begonnen met spelen 8) Ben benieuwd: zijn er nog ergens in NL plekjes a la Kijkduin van vroeger met een hoopje pokéstops bij elkaar voor ultiem Lure-plezier? :P
Kijkduin was alleen in het begin leuk omdat er toen veel speciale Pokémon zat. Inmiddels is dit al jaren niet meer zo. Ik denk dat je in elke grote stad wel een aantal stop binnen bereik hebt. Maar mijn lure ervaring is 90% troep

• T4F.nl_Muad
Tip: kijk eens op https://intel.ingress.com/intel

site met alle portals in ingress. 99% daarvan wordt ook een stop in pokemon go (de laatste % valt af als stops te dicht bij elkaar komen, in ingress is die tolerantie net wat hoger).

plekken met veel portals - plekken met veel stops in pogo. Zoek in je buurt vanuit de luie stoel naar de juiste plekken ;-)

• FreqAmsterdam
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 11-06 14:52
Lures zijn waardeloos tegenwoordig. Incense is flink gebuffed.

• sixtiek
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 20:06
FreqAmsterdam schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:42:
[...]

Laat nou net als extra bonus voor Gible Community Day (morgen, zondag 6 juni) de duur van lures verlengd zijn tot drie uur:

• Ezio
Ik ben er helemaal klaar voor. Ik doe meestal een lure en een incense en ga dan vanaf de luie bank vangen :+ .

Strava

• FreqAmsterdam
sixtiek schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:46:
[...]

Laat nou net als extra bonus voor Gible Community Day (morgen, zondag 6 juni) de duur van lures verlengd zijn tot drie uur:

[Afbeelding]
Zag het ja. Maar lures zijn nog steeds shit met 1 spawn per 5 minuten. Zou er geen muntjes aan verspillen.
Ezio schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 16:28:
Ik ben er helemaal klaar voor. Ik doe meestal een lure en een incense en ga dan vanaf de luie bank vangen :+ .
Ik ga morgen helemaal los op Gible. Voorgaande CD’s rustig aan gedaan.

[Voor 26% gewijzigd door FreqAmsterdam op 05-06-2021 17:45]

• iBugged
Ah, wel jammer dat Lures dan minder effectief zijn geworden :( Ik heb nog lures vanuit de quests etc., dus ik ga morgen toch een poging wagen :P Hier in 't dorp zijn toch maar een paar gyms/stops, dus dan kan ik het beter doen wanneer er zo'n event is :p

• skipe
iBugged schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 18:10:
Ah, wel jammer dat Lures dan minder effectief zijn geworden :( Ik heb nog lures vanuit de quests etc., dus ik ga morgen toch een poging wagen :P Hier in 't dorp zijn toch maar een paar gyms/stops, dus dan kan ik het beter doen wanneer er zo'n event is :p
Lures minder effectief? Hoe bedoel je dat want ik weet nergens van

• iBugged
skipe schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 18:17:
[...]

Lures minder effectief? Hoe bedoel je dat want ik weet nergens van
Een paar posts hierboven (onthoud: in vergelijking met de grote hype een heeele tijd terug)
FreqAmsterdam schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:42:
[...]

• FireAge
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20:18
Lures zijn nog hetzelfde. 1 pokemon per 5 minuten. Incense is nu 1 per minuut.

• skipe
FireAge schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 19:27:
Lures zijn nog hetzelfde. 1 pokemon per 5 minuten. Incense is nu 1 per minuut.
True, behalve de speciale lures (ice mossy enz) die zijn ook 1 per minuut

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 18:29
Tja, Gible. Aan de ene kant ben ik er blij mee, ik moet nog een heleboel candy om mijn shiny 84% Garchomp op te pimpen. Aan de andere kant, ik heb kilometers gewandeld met mijn andere Garchomp in het verleden. Het is zo jammer dat al die moeite eigenlijk voor niks was, want op een community day kun je zoveel candy krijgen als je nodig hebt...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PepsiNL1
  • Nu online
PhilipsFan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 03:12:
Tja, Gible. Aan de ene kant ben ik er blij mee, ik moet nog een heleboel candy om mijn shiny 84% Garchomp op te pimpen. Aan de andere kant, ik heb kilometers gewandeld met mijn andere Garchomp in het verleden. Het is zo jammer dat al die moeite eigenlijk voor niks was, want op een community day kun je zoveel candy krijgen als je nodig hebt...
En dat weet je natuurlijk van tevoren. Er komt altijd wel een keer een event waarin een bepaalde pokemon heel makkelijk te vangen is. Ik loop nu ook met noibait. 400 Candy nodig om te evolueren. En ik kan je garanderen dat die ook een event krijt waarbij je erover struikelt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ezio
Ik heb ook gemengde gevoelens. Ik had er ook vele kilometers voor gelopen. En nu zie je ze overal. Ik heb net mijn eerste hundo gevangen, dus dat maakt het toch nog een beetje goed :) .

Strava

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Torac
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 13:36
Hoe was jullie community day?
Ik heb voor het eerst geld uitgegeven aan pogo. De 1,- just a nibble ticket gekocht. Achteraf een beetje spijt van. Vond het niet erg uitdagend en de rewards ook zeer matig.
Weten we dat weer voor de volgende keer.

Wel 14 shiny’s
En 1 redelijke iv kunnen vangen.
Had toch stiekem wel op een hundo gehoopt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ezio
Het was een mooie dag. Ik ben wel na 15:00 uur gestopt omdat ik er een beetje klaar mee was. De dag samengevat: 8 shinies en een hundo.

Strava

Acties:
  • +1Henk 'm!

• skipe
Samengevat: 63 shiny 1 normale hundo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PhilipsFan
Ik heb een aantal shinies gevangen, de beste was 87% dus die heb ik geevolved naar Garchomp. Ik heb ook iets van 100 XL candy gevonden zodat ik mijn oude Garchomp nog wat verder heb kunnen pimpen. Verder nog een normale Gible geevolved, dit was een 84%. Geen hundo's voor mij vandaag.

Ik heb trouwens geen idee hoeveel ik totaal heb gevangen, kun je dat ergens zien? Ik gooi ze altijd meteen door naar de professor als het niks is, anders zit m'n storage telkens vol.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FireAge
1500 Gible candy. 17 shiny. Geen echte goede dus paar met F op attack gegarchomped. Pvp doe ik niet.

Helaas geen mooi weer dit weekend. Met het weer van afgelopen week waren ze boosted geweest.

Zoontje nog met random trade een hundo. Dus die was blij iig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 20:29

Nielless

Born at a very young age.

3 shitty shinies en deze garchomp :)

XBL: Nielless // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
PhilipsFan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 19:49:
Ik heb een aantal shinies gevangen, de beste was 87% dus die heb ik geevolved naar Garchomp. Ik heb ook iets van 100 XL candy gevonden zodat ik mijn oude Garchomp nog wat verder heb kunnen pimpen. Verder nog een normale Gible geevolved, dit was een 84%. Geen hundo's voor mij vandaag.

Ik heb trouwens geen idee hoeveel ik totaal heb gevangen, kun je dat ergens zien? Ik gooi ze altijd meteen door naar de professor als het niks is, anders zit m'n storage telkens vol.
voor de volgende keer: voor aanvang CD even een screenshot van je pokedex maken. Kun je daarna vergelijken. Evt ook van je profiel om je xp increase te zien

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PhilipsFan
T4F.nl_Muad schreef op zondag 6 juni 2021 @ 20:51:
[...]

voor de volgende keer: voor aanvang CD even een screenshot van je pokedex maken. Kun je daarna vergelijken. Evt ook van je profiel om je xp increase te zien
Ja, dat had ik dus ook al bedacht, achteraf. Volgende keer om denken :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 19:21
Hier 3 hundos erbij (had er al 1), 17 shinies. Ook een hoop Garchomps gemaakt vanwege de comm day move, en nog 1200 candy over. De nieuwe hundos zijn ook al level 40, maar hebben nog wel de tweede move nodig. Ook genoeg xl candy voor een level 50, maar dat beslis ik later wel :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Torac
Ik snap nooit zo goed hoe mijn hundo luck werkt. Ik zit nu op 1 hundo van de 8k pokemon gevangen. Zeker 250 gible gevangen vandaag eigenlijk niks leuks om te levellen. Als ik dan hoor dat sommige mensen er meerdere hebben. 🥴

Acties:
  • 0Henk 'm!

• skipe
Torac schreef op maandag 7 juni 2021 @ 00:30:
Ik snap nooit zo goed hoe mijn hundo luck werkt. Ik zit nu op 1 hundo van de 8k pokemon gevangen. Zeker 250 gible gevangen vandaag eigenlijk niks leuks om te levellen. Als ik dan hoor dat sommige mensen er meerdere hebben. 🥴
Kheb goeie 1000 catches met 1 hundo (was report) dus eigenlijk zelf geen hundo gevangen haha, als je een goeie community hebt heb je al veel meer kans op hundo's, gewoon locatie en cp doorgeven in bijvoorbeeld een groepsapp, er ff heengaan en vangen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sixtiek
FireAge schreef op zondag 6 juni 2021 @ 19:58:
Helaas geen mooi weer dit weekend. Met het weer van afgelopen week waren ze boosted geweest.
Aan deze kant van het land was het stralend zonnig. Bijna 800 gevangen, allemaal weather boosted 8) . Daardoor ook lekker veel XL candy: na transferen van de zooi zit ik ineens op 556, weet niet meer hoeveel ik van te voren had maar meer dan een paar dozijn kan het niet geweest zijn. 25 shinies en daarnaast zowaar zelfs drie hundo's... wat een TOP CD *O* !

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Torac
skipe schreef op maandag 7 juni 2021 @ 00:35:
[...]

Kheb goeie 1000 catches met 1 hundo (was report) dus eigenlijk zelf geen hundo gevangen haha, als je een goeie community hebt heb je al veel meer kans op hundo's, gewoon locatie en cp doorgeven in bijvoorbeeld een groepsapp, er ff heengaan en vangen
Wat bedoel je met report? :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• skipe
Torac schreef op maandag 7 juni 2021 @ 01:08:
[...]

Wat bedoel je met report? :)
Dat iemand binnen je community meld (report) dat er een hundo zit op een bepaalde plek

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ezio
Ik vang eigenlijk ook nooit hundo's. Dit is zelfs de eerste keer dat ik tijdens een event een hundo vang. En ik heb niet eens de hele dag meegedaan. Ik had al binnen een uur toevallig beet na een rondje wandelen.

Strava

Acties:
  • 0Henk 'm!

• continue12345
  • Registratie: augustus 2007
  • Nu online
Ik had een 0% shiny alles op 0 en een hundo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 20:22

vhal

ಠ_ಠ

Ik heb het rustig aan gedaan, zo heb ik rond de 80 Gibles gevangen, 4 shinies (max 2 ster) en een 93% Gible (die een Garchomp is geworden).

Nu wil ik nog even een shiny evolueren naar een Gabite/Garchomp zodat ik alles compleet heb. Het is wel jammer dat de shiny Garchomp een beetje saai is. Als je niet beter weet dan is het net een normale Garchomp.

Overigens was het wel fijn dat je afgelopen weekend 2 x een Pokemon storage kon kopen voor 200 muntjes :)

STRAVA

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 19:07
Ik jaag niet echt op hundo's maar ik heb wel met mijn vrouw alle Gible's van meer dan 900 CP geruild totdat we een lucky hadden, voor 15/13/13 doe ik het ook wel :p

Verder ook een shiny gevangen van 13/14/12 dus dat was ook prima.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Dus nooit meer lopen met potentiele CD pokemon. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 19:21
FreqAmsterdam schreef op maandag 7 juni 2021 @ 10:57:
[...]

Dus nooit meer lopen met potentiele CD pokemon. ;)
Welke pokies blijven er dan over? Met andere woorden, met welke pokemon zou je nog willen lopen voor de candy die niet potentiele CD pokemon zijn? :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 19:17

Gynnad

* * *

mat.hi.as schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:08:
[...]

Welke pokies blijven er dan over? Met andere woorden, met welke pokemon zou je nog willen lopen voor de candy die niet potentiele CD pokemon zijn? :+
Legendarische Pokémon

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 20:22

vhal

ಠ_ಠ

Gynnad schreef op maandag 7 juni 2021 @ 11:27:
[...]

Legendarische Pokémon
Maar of 20 km lopen voor 1 candy nou zo'n goed idee is :+ Dan zijn de raids efficiënter voor RC

STRAVA

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 17:41

Haan

dotnetter

Ik zou gewoon lopen met Pokemon waar je regelmatig mee battlet en die nog geen best buddy zijn. Daar ben je ook wel even zoet mee om allemaal zo ver te krijgen.

Kater? Eerst water, de rest komt later
Last.fm profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Het was een mooie zondag met die community day :) ben dik tevreden, ondanks ik er na 9 shinies geen 3 sterren shiny heb uitgehaald. Ben ik wel ontzettend blij met 2 Gibles van 3 sterren _/-\o_

[Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 07-06-2021 12:08]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ezio
Ik vind het zo suf om met een legendary te lopen voor candy. De enige reden waarom ik met een legendary loop, is om best buddies te worden. Ik wissel altijd mijn buddy als ik een lang stuk ga hardlopen voor iets met een kleinere walk distance requirement. Dat is volgens mij veel efficiënter.

Strava

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 11-06 22:11
Ik ben gisteren ook flink aan de gang geweest met Gible Community Day. Flink wat gevangen (600!) én bewaard om heen en weer te traden met mijn vriendin. Onderstaand de pareltjes :D

Ik had gelukkig flink wat coins opgespaard want ik had al het idee dat dit ging gebeuren. Zat op een gegeven moment op 3080 aan volle storage, van de toen beschikbare 3100. Toen maar snel even wat bij gekocht. Zit nu op 3200 volle storage van de 3300.

Wilde graag mijn dragon medaille platinum krijgen, dat is de enige die ik nog mis. Bijna gelukt (vanaf ~1750 dragons gekomen), zit nu op 2283 en dus nog 600 Gibles + nog Bagon's en Dratini's van het vorige event om te traden. Ik kom er wel!

In totaal 25 shinies gevangen, exclusief evolueren 3800 candy en 221 XL candies. 96% shiny, 91% shiny en een hundo (Garchomp met de ster in het plaatje).

[Voor 7% gewijzigd door MusicMaikel op 07-06-2021 12:40]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 11-06 23:14

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dat is wel lekker die hoge shinies. ik heb wel 1 100% gevangen en een paar in de 90 maar allemaal non shinies. mijn hoogste shiny was 76%.. maargoed wel gewoon een paar evolved natuurlijk en dan binnekort maar met de local community lucky traden :P

ook vrij veel gevangen (niet op gelet hoe veel) maar rond de 1 miljoen xp gefarmed gisteren (wel 1 ultra friend)
Heb nu genoeg XP om level 45 te worden.

Helaas kan het nog niet omdat ik nog 27 rocket leaders moet verslaan... dus dat duurt nog wel 3 maanden denk ik hahaha maarja zolang ik nog niet genoeg xp heb om daarna direct door te gaan naar 46 heeft het geen haast

[Voor 43% gewijzigd door Ricmaniac op 07-06-2021 12:52]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 11-06 11:58
Is dat screenshot van een aparte rating app of een in game functie? is best wel handig zo tov de appraise functie (of de 3+4* filter & taggen optie)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ezio
Poke Genie heeft volgens mij een name generator die dit kan.

Strava

Acties:
  • +3Henk 'm!

• MusicMaikel
Lointje schreef op maandag 7 juni 2021 @ 13:32:
Is dat screenshot van een aparte rating app of een in game functie? is best wel handig zo tov de appraise functie (of de 3+4* filter & taggen optie)
Ik snap niet goed wat je bedoeld maar ik hok even dat je de benaming bij de Garchomps bedoeld.

Dat is inderdaad van een aparte app: PokéKeys. Ik zit zelf op iPhone waardoor CalcyIV geen optie was. PokéGenie vind ik zelf niet handig werken dus vandaar gekozen voor PokéKeys. Je kunt er veel instellen, zelf naamconventies maken e.d. Het is even kijken hoe het precies werkt, maar wanneer je het eenmaal hebt staan, werkt het top.

Ik heb het daar al eens eerder in het topic over gehad, lees vanaf hierrr: MusicMaikel in "[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6"

[Voor 10% gewijzigd door MusicMaikel op 07-06-2021 14:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 13:10
MusicMaikel schreef op maandag 7 juni 2021 @ 13:36:
[...]

Ik snap niet goed wat je bedoeld maar ik hok even dat je de benaming bij de Garchomps bedoeld.

Dat is inderdaad van een aparte app: PokéKeys. Ik zit zelf op iPhone waardoor CalcyIV geen optie was. PokéGenie vind ik zelf niet handig werken dus vandaar gekozen voor PokéKeys. Je kunt er veel instellen, zelf naamconventies maken e.d. Het is even kijken hoe het precies werkt, maar wanneer je het eenmaal hebt staan, werkt het top.

Ik heb het daar al eens eerder in het topic over gehad, lees vanaf hierrr: MusicMaikel in "[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6"
Dit is in principe ook tegen de T.O.S. Pas op met het gebruiken van externe applicaties.

Nb: nog nooit gezien dat ze hierop handhaven, maar toch.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MusicMaikel
Stovirpi schreef op maandag 7 juni 2021 @ 18:51:
[...]

Dit is in principe ook tegen de T.O.S. Pas op met het gebruiken van externe applicaties.

Dat hebben we destijds ook uitgezocht toevallig! De app maakt geen connectie met Pokémon GO, enkel het copy/pasten. Daar kunnen ze niet op oordelen, voor hetzelfde geld doe ik het zelf.

Een app mag geen connectie maken met de game Zolang dat dit niet gebeurd, is het toegestaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 15:48

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Stovirpi schreef op maandag 7 juni 2021 @ 18:51:
[...]

Dit was volgens mij bij de vroegere implementatie van dat soort apps wel zo, omdat ze toen alle data van je hele Pokémon storage gingen doorlichten en zo alle Pokémon ineens konden beoordelen/hernoemen. Toen dat "verboden" werd, zijn alle apps overgestapt op het nemen van screenshots. Ik heb nog nergens gezien dat dat niet mag volgens de T.O.S., al heeft Niantic misschien liever dat je alles onthoudt aan de hand van de appraisals. Dat gaat mij in ieder geval niet lukken met het aantal dat ik inmiddels verzameld heb....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PhilipsFan
Hoe kan het eigenlijk dat er zo weinig raids zijn met Weather Boosted Regice en Registeel? Van Regirock komen er genoeg voorbij, maar van de anderen niet...

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Nielless

Nielless

PhilipsFan schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 02:28:
Hoe kan het eigenlijk dat er zo weinig raids zijn met Weather Boosted Regice en Registeel? Van Regirock komen er genoeg voorbij, maar van de anderen niet...
Omdat het moet sneeuwen om weatherboost bij Ice of Steel types te krijgen:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 14:42
De nieuwe info vanaf vandaag, "A Very Slow Discovery" op LeekDuck

[Voor 4% gewijzigd door Suicyder op 08-06-2021 13:24]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nielless

Nielless

Hoop een shiny Psyduck te vangen. Die zijn heel gaaf qua kleur

Acties:
  • +1Henk 'm!

• skipe
Nielless schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:33:
Hoop een shiny Psyduck te vangen. Die zijn heel gaaf qua kleur
Kheb er wel 3 over.. haha

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ezio
Weet iemand of je gegarandeerd een XL candy krijgt als je een legendary transfered?

Strava

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nielless

Nielless

Ezio schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:09:
Weet iemand of je gegarandeerd een XL candy krijgt als je een legendary transfered?
3 XL candy guaranteed

Acties:
  • +1Henk 'm!

• skipe
Bij transfer niet gegarandeerd, als je een trade doet met minimaal 100km verschil in caught location krijg je wel gegarandeerd een xl candy

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nielless

Nielless

skipe schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:36:
[...]

Bij transfer niet gegarandeerd, als je een trade doet met minimaal 100km verschil in caught location krijg je wel gegarandeerd een xl candy
Ah, ik lees 't inderdaad. Excuus!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ezio
Dat is jammer. Ik had gehoopt op wat extra Registeel XL candy. Ik heb eindelijk een Regi met goede IV's voor de Ultra League, maar ik heb dan wel 199 XL candy nodig :'( . En het is dan niet eens een level 50. Hopelijk kan ik morgen en dit weekend nog wat XL candy bij elkaar raiden.

Strava

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 15:48

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ezio schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 18:23:
Dat is jammer. Ik had gehoopt op wat extra Registeel XL candy. Ik heb eindelijk een Regi met goede IV's voor de Ultra League, maar ik heb dan wel 199 XL candy nodig :'( . En het is dan niet eens een level 50. Hopelijk kan ik morgen en dit weekend nog wat XL candy bij elkaar raiden.
Morgen is toch Registeel Raid hour? Dan kan je iig flink wat verzamelen....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• skipe
Ezio schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 18:23:
Komend weekend is er iets met 3x zoveel xl candy uit raids vgm..

https://leekduck.com/even...raid-weekend-bonus-candy/

[Voor 6% gewijzigd door skipe op 08-06-2021 22:48]

Acties:
  • +5Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wat ben ik blij dat die A Very Slow Discovery event is begonnen, want wou al heel lang een goede Slaking en nu Slakoth in het wild spawned ben ik gelijk candys gaan farmen _/-\o_

En daar zat als grote verrassing een Hundo tussen :o

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 19:17

Gynnad

* * *

Gevangen in de USA verrassend }:O :+

;)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Ezio
skipe schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:09:
[...]

Komend weekend is er iets met 3x zoveel xl candy uit raids vgm..

https://leekduck.com/even...raid-weekend-bonus-candy/
Ik lees 3 keer meer kans op XL candy voor vangen. Ik neem aan dat dit niets veranderd voor legendaries, aangezien die kans al 100% is.

Strava

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nielless

Nielless

G_Dragon schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 08:18:
Wat ben ik blij dat die A Very Slow Discovery event is begonnen, want wou al heel lang een goede Slaking en nu Slakoth in het wild spawned ben ik gelijk candys gaan farmen _/-\o_

En daar zat als grote verrassing een Hundo tussen :o

[Afbeelding]
Hele mooie

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dank je, gisteravond tijdens het wandelen met de hond was ik even de ongezellige vriend O-).
Gelukkig vind me vriendin het vaak geen probleem, ben na het wandelen thuis nog even verder gegaan omdat de incense nog aanstond en het scheelt dat we tegenover een school wonen die ook een Pokéstop is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nielless

Nielless

G_Dragon schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:01:
[...]

Dank je, gisteravond tijdens het wandelen met de hond was ik even de ongezellige vriend O-).
Gelukkig vind me vriendin het vaak geen probleem, ben na het wandelen thuis nog even verder gegaan omdat de incense nog aanstond en het scheelt dat we tegenover een school wonen die ook een Pokéstop is.
Ik mag altijd alleen met de hond van gym naar gym :9~

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Nielless schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:05:
[...]

Ik mag altijd alleen met de hond van gym naar gym :9~
Haha ze vind het niet leuk om mee te kijken ? :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nielless

Nielless

G_Dragon schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:08:
[...]

Haha ze vind het niet leuk om mee te kijken ? :P
Nee, ze werkt 's vaak avonds (horeca) :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Nielless schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:09:
[...]

Nee, ze werkt 's vaak avonds (horeca) :9
Ah op die fiets :) wij lopen vaak samen naar het parkje dichtbij ons huis, ongeveer 10 minuten lopen.
Is ook een mooi stuk om veel te vangen _/-\o_

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 15:36
Net dit topic ontdekt. Gaaf om eindelijk een actieve Nederlandstalige PoGO community te hebben gevonden! Ik keek altijd wel op The Silph Road enzo, maar vond Reddit nooit heel uitnodigend om actief aan deel te nemen.

Ik speel zelf vrij actief sinds dag één. Wel meer een vanger dan een raider, het is mij op een of andere manier nog niet echt gelukt om uit te vinden hoe en waar de lokale community (Groningen stad) communiceert. Hierdoor zijn mijn enige legendary raids vooral met distance raiding gedaan of als ik toevallig een bevolkte lobby tegenkwam. Desalniettemin toch mettertijd meer dan 9000 kilometer erop zitten (level 44, 91 mio XP) dus ja, je kunt wel zeggen dat ik het een leuk spelletje vind. :+ Erg hyped voor Go Fest ook!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Nano
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 11-06 16:53
Armada. schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:21:
Net dit topic ontdekt. Gaaf om eindelijk een actieve Nederlandstalige PoGO community te hebben gevonden! Ik keek altijd wel op The Silph Road enzo, maar vond Reddit nooit heel uitnodigend om actief aan deel te nemen.

Ik speel zelf vrij actief sinds dag één. Wel meer een vanger dan een raider, het is mij op een of andere manier nog niet echt gelukt om uit te vinden hoe en waar de lokale community (Groningen stad) communiceert. Hierdoor zijn mijn enige legendary raids vooral met distance raiding gedaan of als ik toevallig een bevolkte lobby tegenkwam. Desalniettemin toch mettertijd meer dan 9000 kilometer erop zitten (level 44, 91 mio XP) dus ja, je kunt wel zeggen dat ik het een leuk spelletje vind. :+ Erg hyped voor Go Fest ook!
Ah, een mede Groninger. Ik heb zelf ook nog geen lokale community gevonden, raid meestal met wat vrienden, randoms of mensen die ik uitnodig via Reddit (r/pokemongofriends). Je zou me toe kunnen voegen, dan probeer ik je uit te nodigen wanneer ik raids tegen kom: 7212 1859 1680.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Welkom :),

Er is een hele lijst met friendcodes van andere Tweakers beschikbaar op het hoofdtopic en hier kan jij jezelf ook voor opgeven eventueel. Naast Tweakers zit zelf in een grote Whatsapp groep voor raids, daar worden dagelijks wel meerdere raids georganiseerd.

• skipe
Ezio schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:15:
[...]

Ik lees 3 keer meer kans op XL candy voor vangen. Ik neem aan dat dit niets veranderd voor legendaries, aangezien die kans al 100% is.
Je krijgt gegarandeerd 3xl ja, maar je hebt kans op 1, 2 of 3 extra xl, komend weekend dus kans opz 3, 6 of 9 extra xl dus maximaal 12 per raid.

Of lees ik het niet goed?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FireAge

Groningen heeft verschillende whatsapp groepen. Een specifiek voor raids en een per kleur iig.

Daarnaast kun je kijken op:
https://pogo-tb.nl/Groningen/map/

Daar staat ook info over discord etc.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 19:53
Is er iemand die Galarian slowpoke al tegengekomen ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• EciRuam
  • Laatst online: 18:00
justmike schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 19:02:
Ja, die zit alleen in 1* raids. Maar nog geen tijd gehad om te doen. Gym was net te ver weg en wil er geen remote raid pass aan besteden.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• PepsiNL1
  • Nu online
je krijgt hem ook uit de volgende questen:

Evolve 3 slowpoke en Win a raid in under 60 seconds

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Armada.
Nano schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 11:04:
[...]

Ah, een mede Groninger. Ik heb zelf ook nog geen lokale community gevonden, raid meestal met wat vrienden, randoms of mensen die ik uitnodig via Reddit (r/pokemongofriends). Je zou me toe kunnen voegen, dan probeer ik je uit te nodigen wanneer ik raids tegen kom: 7212 1859 1680.
Tof ik zal je even toevoegen. In-game naam is Beatrixje. :+ In 2016 in een lollige bui gekozen, maar nu heb ik het maar gehouden voor de herkenbaarheid. Vaak heb ik overdag de game met een Gotcha aan om items te farmen en mis ik daardoor invites, maar als ik eentje zie terwijl ik actief speel zal ik je joinen! Doe je raids tijdens evenementen ook op die manier? Dat zijn toch vooral de dagen dat ik een beetje baal dat ik niet in een app-groep zit voor de binnenstad zodat je lekker veel raids achter elkaar kan doen met al die gyms daar.
G_Dragon schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 11:10:
[...]

Welkom :),

Er is een hele lijst met friendcodes van andere Tweakers beschikbaar op het hoofdtopic en hier kan jij jezelf ook voor opgeven eventueel. Naast Tweakers zit zelf in een grote Whatsapp groep voor raids, daar worden dagelijks wel meerdere raids georganiseerd.
Thanks! Ik zal het topic even bekijken. Zat zelf ooit in een appgroep wel van een bepaalde wijk in de stad, maar na een verhuizing ben ik nog niet echt een nieuwe tegengekomen voor mijn nieuwe wijk.
FireAge schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 14:36:
[...]

Groningen heeft verschillende whatsapp groepen. Een specifiek voor raids en een per kleur iig.

Daarnaast kun je kijken op:
https://pogo-tb.nl/Groningen/map/

Daar staat ook info over discord etc.
Thanks voor de tips! Geestig, die site kan ik mij nog wel van een hele tijd terug herinneren met de scanners geloof ik. Direct ook mij aangemeld voor Discord, ziet er gaaf uit zeg. Heel georganiseerd.
Heb zelf drie van die quests gestacked zodat ik alvast eentje heb voor de evolutielijn. :9 Al moet je wel 30 poison type vangen met slowpoke als buddy voor de eerste evolutie naar Slowbro. Slowking is nog niet uit geloof ik.

• Nano
Armada. schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 22:54:
[...]
Tof ik zal je even toevoegen. In-game naam is Beatrixje. :+ In 2016 in een lollige bui gekozen, maar nu heb ik het maar gehouden voor de herkenbaarheid. Vaak heb ik overdag de game met een Gotcha aan om items te farmen en mis ik daardoor invites, maar als ik eentje zie terwijl ik actief speel zal ik je joinen! Doe je raids tijdens evenementen ook op die manier? Dat zijn toch vooral de dagen dat ik een beetje baal dat ik niet in een app-groep zit voor de binnenstad zodat je lekker veel raids achter elkaar kan doen met al die gyms daar.
Dat ligt er wat aan hoe graag ik de Pokémon in de raid wil 😅 hoe liever ik hem wil, hoe meer moeite ik ervoor doe. Meestal is er wel een gym in de buurt met genoeg mensen hier, dus veelal is het niet nodig. Ik heb zelf een Whatsapp groep nog niet echt gemist, maar ik speel momenteel vooral om m'n Pokédex vol te krijgen en hoef dus niet tig van dezelfde Pokémon. Alleen Pokémon die ik graag wil maxen zoek ik vaker op in raids als ik ze al heb.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Armada. schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 22:54:

[...]
Thanks! Ik zal het topic even bekijken. Zat zelf ooit in een appgroep wel van een bepaalde wijk in de stad, maar na een verhuizing ben ik nog niet echt een nieuwe tegengekomen voor mijn nieuwe wijk.
Geen dank, iedereen is welkom!
Oh daar heb ik nooit naar gekeken, in deze groep komen ze overal weg. Zolang je een Remote Raid pass hebt kan je gewoon altijd mee doen, enige nadeel is als je niet de daily coins per dag haalt dat het je geld kan kosten om mee te doen.

• Ezio
skipe schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 11:49:
[...]

Je krijgt gegarandeerd 3xl ja, maar je hebt kans op 1, 2 of 3 extra xl, komend weekend dus kans opz 3, 6 of 9 extra xl dus maximaal 12 per raid.

Of lees ik het niet goed?
Ik vind de omschrijving erg vaag. Het zou goed kunnen dat ik het verkeerd interpreteer.

Strava

• Akaendra
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 11-06 16:20
Galarian Slowbro heb ik al binnen.

Gisteren ook maar even PVP gedaan voor rank 5 Mienfoo, maar pvp is echt nog steeds te bagger voor woorden in deze game. Tien stappen achteruit als je vergelijkt met de echte games, blij dat ik het tot de volgende pokemon die ze besluiten te locken achter pvp het kan laten liggen.

• Nano
Akaendra schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 09:56:
Galarian Slowbro heb ik al binnen.

Gisteren ook maar even PVP gedaan voor rank 5 Mienfoo, maar pvp is echt nog steeds te bagger voor woorden in deze game. Tien stappen achteruit als je vergelijkt met de echte games, blij dat ik het tot de volgende pokemon die ze besluiten te locken achter pvp het kan laten liggen.
Ik ben pas onlangs begonnen met PvP om Mienfoo te unlocken. Zijn er eerder Pokémon op deze manier gelocked geweest? En zo ja, welke?

• bonyuri
  • Laatst online: 11-06 11:02

bonyuri

Investigator!

Scraggy was ook gelocked in PvP dacht ik. Nu ook op andere manieren te verkrijgen

What Do You Call An Alligator In A Vest?

• Akaendra
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 11-06 16:20
Scraggy en Rufflet, maar beide zijn inmiddels te krijgen via eggs (en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms in het wild geloof ik)
Zal met Mienfoo uiteindelijk ook wel gebeuren, maar wie weet hoe lang dat nog duurt.
Daarnaast heb je nog Pikachu in een Libre pakje maar dat is het mij allemaal niet waard :P

• sixtiek
Akaendra schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 13:34:
Scraggy en Rufflet, maar beide zijn inmiddels te krijgen via eggs (en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms in het wild geloof ik)
Zal met Mienfoo uiteindelijk ook wel gebeuren, maar wie weet hoe lang dat nog duurt.
Daarnaast heb je nog Pikachu in een Libre pakje maar dat is het mij allemaal niet waard :P
Die blauwe Frillish (het mannetje) was eerst ook GBL exclusive maar was een maandje of wat geleden de research breakthrough encounter dus die heeft iedereen inmiddels wel. Rufflet zat een poosje geleden in raids. En Pikachu Libre kon je in seizoen 6 vrij gemakkelijk krijgen: toen was 'ie niet aan je Elo ranking gekoppeld dus als je maar vaak genoeg won (maakte niet uit hoe vaak je intussen verloor) had je de vereiste rang. Er zijn dat seizoen een hoop Pikachu Libres uitgedeeld ;) .

• Largo
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 11-06 16:22

Largo

Donderdraak

sixtiek schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 14:45:
[...]

Die blauwe Frillish (het mannetje) was eerst ook GBL exclusive maar was een maandje of wat geleden de research breakthrough encounter dus die heeft iedereen inmiddels wel. Rufflet zat een poosje geleden in raids. En Pikachu Libre kon je in seizoen 6 vrij gemakkelijk krijgen: toen was 'ie niet aan je Elo ranking gekoppeld dus als je maar vaak genoeg won (maakte niet uit hoe vaak je intussen verloor) had je de vereiste rang. Er zijn dat seizoen een hoop Pikachu Libres uitgedeeld ;) .
Ja dat was lekker grinden, je moest wel level 20 halen :)

• skipe
Largo schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 14:51:
[...]

Ja dat was lekker grinden, je moest wel level 20 halen :)
Dat seizoen rank 10

• Armada.
https://mobile.twitter.co...tatus/1403004035880341506

Zat er al dik in door het thema, maar Meloetta is hiermee ook bevestigd voor Go Fest. Vraag mij wel af hoe Go Fest dit jaar wordt omdat Niantic deze keer in de aankondiging zo expliciet aangeeft dat de shinykansen op zaterdag hoger zullen zijn dan op zondag. Dat kan natuurlijk betekenen dat zaterdag een hogere kans heeft dan de normale shinykansen tijdens GF, maar ook dat de zaterdag de normale ratio heeft en zondag een lager dan normale. -O- Al zou dat wel wat flauw zijn.

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19:11
Sinds de nieuwe update (Android) is de game op veel momenten erg traag. Alles reageert dan heel sloom en het lijkt alsof de game op 10fps draait. Hebben jullie hier ook last van?

https://psnprofiles.com/RaemNL

• PepsiNL1
  • Nu online
Raem schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:16:
Sinds de nieuwe update (Android) is de game op veel momenten erg traag. Alles reageert dan heel sloom en het lijkt alsof de game op 10fps draait. Hebben jullie hier ook last van?
Eigenlijk al maanden, sinds dat ik android 10 heb op m'n telefoon (pocophone F1) je went eraan

• Armada.
De game voelt wel een stuk sneller sinds ik een telefoon heb met 120hz scherm. Heb begrepen dat de app per definitie de helft van het aantal Hz gebruikt in het spel en het dan dus zou neerkomen op 60hz voor mij. Maar goed, ik kwam ook van cheapo telefoontje dus lastig te zeggen waar de winst echt in zit voor mij. Kan net zo goed iets anders zijn. Hele 'gevoel' van een bal gooien was ook direct heel anders.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 19:57
Eindelijk klaar met All in One.

Gelukkig was de beloning niet verkeerd 😎😎😎

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2016 VW eGolf 24kWt

Pagina: 1 ... 51 52 53 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True