Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Feedback op moderatie binnen Spielerij

Pagina: 1 ... 15 16 17 Laatste
Acties:

• Linadillar
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 20-01 22:42
Gropah schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:26:
[...]

Wat ik de DM (naast hetgeen ik hier postte) zei was dat er meer mensen wouden die willen werven en dat die mensen vaak niet uit de community komen. Daar willen we inderdaad geen platform voor bieden. Dat staat ook in Het algemeen beleid #verbodenspam die ik ook heb gelinkt bij het sluiten van je topic.
Ten eerste zit ik al jaren op dit forum (niet altijd even actief). Ik kon niet inloggen op mijn eigen account dus heb ik een nieuw account gemaakt. Toen WoW Classic uitkwam was mijn eerste gedachte om op het oude vertrouwde Tweakers forum te kijken of er mensen samen wouden spelen, dat was toentertijd helaas ook al lastig omdat dat dat niet werd gefaciliteerd. Ik denk dat velen dit jammer vinden, maar goed, dat is jullie afweging.

• Kalder
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 27-02 16:32
@ Mods , waarom ruimen jullie de rommel op die een xbox fanboy in het PS5 topic veroorzaakt maar de rommel van die xbox fanboy zelf laten jullie wel staan? :S

Ik heb maar een soortgelijke reactie in het xbox topic gezet, want schijnbaar mag dat.

[Voor 13% gewijzigd door Kalder op 29-11-2020 18:02]

• Segafreak83
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 14-01 12:48
Kalder schreef op zondag 29 november 2020 @ 18:01:
[...]

@ Mods , waarom ruimen jullie de rommel op die een xbox fanboy in het PS5 topic veroorzaakt maar de rommel van die xbox fanboy zelf laten jullie wel staan? :S

Ik heb maar een soortgelijke reactie in het xbox topic gezet, want schijnbaar mag dat.
Jezelf verlagen tot hetzelfde niveau gaat echt niet helpen.

• Chaoss
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 00:14

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Kalder schreef op zondag 29 november 2020 @ 18:01:
[...]

In de post die je aanhaalt staat alleen maar 'ik heb ook een xbox gekocht' en nergens een vs discussie. Daarom heb ik die post laten staan.

De hele :discussie' die daar op volgt omdat jij de post uit verband trekt ging nergens over en heb ik dus verwijderd

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Kalder
Chaoss schreef op zondag 29 november 2020 @ 20:50:
[...]

In de post die je aanhaalt staat alleen maar 'ik heb ook een xbox gekocht' en nergens een vs discussie. Daarom heb ik die post laten staan.

De hele :discussie' die daar op volgt omdat jij de post uit verband trekt ging nergens over en heb ik dus verwijderd
Dit is het bericht wat ik bedoel:
Hamazaki schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:43:
Ik heb een ideale oplossing gevonden voor de opslag. Voor iets meer geld heb ik een xbox gehaald, dus als ik ruimte tekort kom op mijn ps5, dan koop ik het spel op de xbox😂
Hij zegt "dus als ik ruimte tekort kom op mijn ps5, dan koop ik het spel op de xbox" m.a.w. de PS5 vs XSX heeft te weinig ruimte en die 200GB extra op de XSX maken het verschil hoor!

• Farabi
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
Ik word hier ook al getagd. Ik lees nu pas via het bericht van @Kalder dat de xbox meer opslag heeft. Ik heb voor het eerst in mijn leven een xbox in huis gehaald, ik heb altijd een PS gehad. Hoezo ben ik een fanboy? Ik adviseer kalder om mijn activeit te bekijken in het ps4 ervaringen topic.

Ik wens niet uitgemaakt te worden voor "troll" bij een onenigheid. Graag inhoudelijk reageren. Ik had deze discussie eigenlijk al gestopt, maar dit gaat ook nog hier door zie ik.

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21:10
Kalder schreef op zondag 29 november 2020 @ 22:15:
[...]

Dit is het bericht wat ik bedoel:

[...]

Hij zegt "dus als ik ruimte tekort kom op mijn ps5, dan koop ik het spel op de xbox" m.a.w. de PS5 vs XSX heeft te weinig ruimte en die 200GB extra op de XSX maken het verschil hoor!
Eh... Je leest daar wel erg veel in hoor... Je zou er bijna net zo goed in kunnen lezen dat er op de Xbox altijd nog ruimte is want daar heeft ie minder games die hij geïnstalleerd wil hebben staan. Beiden zegt hij niet, het is maar net wat je er op wil projecteren.

Gamertag: Finraziel42

• Kalder
Hamazaki schreef op zondag 29 november 2020 @ 22:22:
Ik word hier ook al getagd. Ik lees nu pas via het bericht van @Kalder dat de xbox meer opslag heeft. Ik heb voor het eerst in mijn leven een xbox in huis gehaald, ik heb altijd een PS gehad. Hoezo ben ik een fanboy? Ik adviseer kalder om mijn activeit te bekijken in het ps4 ervaringen topic.

Ik wens niet uitgemaakt te worden voor "troll" bij een onenigheid. Graag inhoudelijk reageren. Ik had deze discussie eigenlijk al gestopt, maar dit gaat ook nog hier door zie ik.
Ik zal het hier ook wel bij laten, maar het is wat mij betreft nog steeds trollen en ik geloof niet dat je niet wist dat de PS5 minder ruimte heeft, dat is een makkelijk excuus.

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 27-02 15:53
Hoe staan de mods tegenover de vele berichten omtrent het kopen van games in het buitenland via VPN? Is dat iets eigen topic waardig, of past dat prima binnen de grote topics? Merk dat ik veel posts tegenkom in bijv. het XSX topic omtrent dergelijke zaken.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 01:56

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Deze discussie is een paar geleden al redelijk uitgebreid gevoerd in Ircghost in "Online keys en Kinguin/G2A"

Conclusie daar was (voornamelijk uit mijn hoofd) sleutels uit andere landen kopen is geen probleem maar liever wel in een los topic omdat het toch wat grijs gebied is, maar actief beveiliging omzeilen door VPNs of proxies is niet toegestaan.

Voor zo ver ik weet zijn er sindsdien geen rechtzaken, wetswijzigingen of andere belangrijke dingen in deze richting gebeurd, dus mijn idee zou zijn om het zo te houden.

Tweakers Discord

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kan [PC] Cyberpunk 2077 - Tech help topic niet beter in Spielerij - Problemen & Vragen . Lijkt me dat dat subforum daarvoor is?
Gropah schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:03:
Overigens kan je dit soort dingen ook melden via een topic report.
Na ruim 20 jaar weet ik dat natuurlijk ;)

Maar dit keer oprecht vergeten, al is de directe feedback hier wel prettig dat mis ik dan weer aan een TR ;)

[Voor 49% gewijzigd door Gunner op 11-12-2020 09:21]

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 01:56

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Daar is ie zeker beter op zijn plek, dus verplaatst. Thanks :)

Overigens kan je dit soort dingen ook melden via een topic report.

Tweakers Discord

• Kheos
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 00:46
Geen idee of het hier thuishoort, maar kan het CyberPunk 2077 topic gesplits worden in Consoles en PC?
De ervaring van beide ligt hier wel erg uit elkaar en dat blijkt voor geen van beide partijen echt aangenaam.

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 26-02 22:58
Waarom? Op de PS5 en de XSX/S en Stadia zijn de ervaringen goed (beter dan op PS4/Xbox). Evenals op de PC. Dus moeten die dan ook een apart topic krijgen? Krijgen we inmiddels 4 topics voor één game. Best veel van 't goede. Ik zie dat bovenstaande mening in 't algemene Cyberpunk topic best veel duimpjes omhoog krijgt, maar ik denk dat dat geen oplossing is.

[Voor 3% gewijzigd door JanW op 15-12-2020 13:34]

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Ik zou opteren voor 1 discussietopic voor alle platforms en 1 topic voor garantie afhandeling van refunds/klachtentopic oid. Splits je de klachten van inhoudelijke posts. (ongeacht op welk platform je speelt) Want die sneeuwen nu onder.

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
Is het een idee om een apart Call of Duty Warzone topic te maken? Het is niet meer een apart onderdeel van Modern Warfare maar is nu echt naast Modern Warfare en Black Ops geplaatst als aparte game. Dat zou de Warzone discussie wat meer centraliseren en niet over twee topics verspreiden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Floks
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17:35
Floks schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:18:
[mbr]Zie topic warning: Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.[/]
Wat suf, geef alleen aan wat voor gratis games er aankomen. Zodat mensen donderdag de games kunnen claimen. Maar als het zo moet, ik post wel een nieuw bericht donderdag dat deze games te claimen zijn.

En waarschijnlijk is iemand me voor :+

ps: daarom zet ik er ook geen link bij!!!!!
Trouwens, in de opening post zie ik niks over aankomende aanbiedingen/kortingen.

gemod om niks....

[Voor 14% gewijzigd door Floks op 14-02-2021 02:57]

Floksor

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 20:33

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Floks schreef op zondag 14 februari 2021 @ 02:48:
[...]

Wat suf, geef alleen aan wat voor gratis games er aankomen. Zodat mensen donderdag de games kunnen claimen. Maar als het zo moet, ik post wel een nieuw bericht donderdag dat deze games te claimen zijn.

En waarschijnlijk is iemand me voor :+

ps: daarom zet ik er ook geen link bij!!!!!
Trouwens, in de opening post zie ik niks over aankomende aanbiedingen/kortingen.

gemod om niks....
Even een paar reacties hierop. Ten eerste hoort je feedback op onze moderatie niet in een aanbiedingentopic. Ik heb daarom je reactie naar het juiste topic verplaatst.

Ten tweede staat er in het grote rode vlak onderaan het topic overduidelijk "Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.".

De reden daarvoor is simpel. Mensen zien activiteit in het topic als jij daar reageert. Aangezien er alleen maar aanbiedingen geplaatst worden, valt het dan een beetje tegen als er geen aanbieding is. Niemand, maar dan ook helemaal niemand, kan die game al claimen. Daarom pas deals plaatsen als ze geldig zijn. Nu maak je mensen blij met een dode mus. Dat wordt niet echt gewaardeerd.

'Gemod om niets' is dus ook een beetje onzin hè :). Je houdt je niet aan de regels, en voorziet mensen van een teleurstelling. Lijkt mij meer dan genoeg reden om te modereren.

Tot slot zie ik graag donderdag je reactie verschijnen met de link naar de aanbieding zodra die geldig is! Een toffe game in de bonus, het wordt altijd gewaardeerd als mensen elkaar daarop wijzen! d:)b

We salute the rank, not the man.

• Floks
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17:35
Bart ® schreef op zondag 14 februari 2021 @ 08:11:
[...]

Even een paar reacties hierop. Ten eerste hoort je feedback op onze moderatie niet in een aanbiedingentopic. Ik heb daarom je reactie naar het juiste topic verplaatst.

Ten tweede staat er in het grote rode vlak onderaan het topic overduidelijk "Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.".

De reden daarvoor is simpel. Mensen zien activiteit in het topic als jij daar reageert. Aangezien er alleen maar aanbiedingen geplaatst worden, valt het dan een beetje tegen als er geen aanbieding is. Niemand, maar dan ook helemaal niemand, kan die game al claimen. Daarom pas deals plaatsen als ze geldig zijn. Nu maak je mensen blij met een dode mus. Dat wordt niet echt gewaardeerd.

'Gemod om niets' is dus ook een beetje onzin hè :). Je houdt je niet aan de regels, en voorziet mensen van een teleurstelling. Lijkt mij meer dan genoeg reden om te modereren.

Tot slot zie ik graag donderdag je reactie verschijnen met de link naar de aanbieding zodra die geldig is! Een toffe game in de bonus, het wordt altijd gewaardeerd als mensen elkaar daarop wijzen! d:)b
Donderdag zal ik een nieuwe post maken!

Floksor

• Farabi
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
edit. niet meer nodig.

[Voor 85% gewijzigd door Farabi op 16-02-2021 16:16]

Pagina: 1 ... 15 16 17 Laatste

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True