denan schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 15:44:
[...]
Ik had toch al geroepen dat dat incorrect was? Vodafone heeft gewoon de WMP+ streams in WMP+ gebieden en de WGDO streams in de WGDO gebieden waar men binnenkort gaat leveren. Het enige dat afwijkt qua IPTV zijn de zenderpakketten (veel meer HD in het basispakket) en de ipad/android app.
Het is niet handig is als iemand van vodafone sales verkeerde info heeft/geeft. maar dat kan gebeuren bij een salesafdeling. (en ik denk dat ik met "enige zekerheid" kan zeggen dat ik het beter weet dat hen

)
[...]
Dat klopt wel dat je dat eerder geroepen hebt.
Dan kunnen dus alleen tweakers weten want die komen hier op het forum.
Als je toevallig een Vodafone klant bent die hier niet op het forum de berichten leest wordt je dus gewoon verkeerd voorgelicht.
Ik vind dit op z'n minst slordig, want de vraag en het antwoord waren duidelijk gesteld.
Ik heb de vraag ook niet aan "sales" gesteld maar gewoon aan de klantenservice van VF.
Dit krijgen hun informatie vast wel van sales, maar goed als klant heb ik te maken met de klantenservice en niet met alle afdelingen die hier achter hangen.
Laten we verder maar hopen dat de WMP+ gebieden verder goed voorzien worden van internet/TV/telefonie want daar gaat het tenslotte om.
Omdat het al weken geleden is dat ik (telefonisch) contact gehad heb met de VF klantenservice heb ik vandaag maar een email gestuurd over de vraag wanneer men denkt mij aan te gaan sluiten.
Bellen heeft denk ik weinig zin op dit moment.
Veel haast heb ik ook weer niet maar ik wil wel graag weten waar ik aan toe ben.
Dat lijkt me toch niet teveel gevraagd?
Als dit alles niets oplevert ga ik wellicht naar de inloopavond over ruim een week.
Je mag toch hopen dat men daar wel op de hoogte is wat de stand van zaken is.
Waarom zou je anders een inloopavond organiseren?
Feit is wel dat men in april 2013 alle 9400 woningen in Ermelo aangesloten moet hebben.
Dit staat in de advertentie van afgelopen woensdag in de lokale weekkrant en die datum is ook al eens eerder genoemd.
[
Voor 5% gewijzigd door
HoppyF op 25-08-2012 18:45
]