OK, interessant, dus blijkbaar kunnen die teksten over "wordt nog aangelegd" e.d. in de postcodedatabase blijven hangen, bij wijze van spreken, terwijl levering inmiddels wel degelijk mogelijk is.rens-br schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:41:
Ik kreeg deze melding inderdaad ook.
Ik heb toen contact gehad met Vodafone klantenservice en gezegd dat er bij mij al Glasvezel lag. Ik kreeg toen een standaard antwoord dat er waarschijnlijk nieuwe kabels gelegd moesten worden (die van hun?). Toen ik zei dat ik dat maar raar vond kon ze er geen antwoord op geven.
Uiteindelijk maar gevraagd of het dan wel verstandig is om een abonnement af te sluiten bij ze, als het nog niet zeker is dat het gaat werken. en toen was ze ineens heel erg snel met regelen. (Reggefiber opgebeld e.d.) en toen was het zo geregeld.
Dus als ik jou was zou ik even contact opnemen met de klantenservice. Dit gaat echt heel gemakkelijk met de Chat.
Ik ben benieuwd, heb persoonlijk in dit geval geen haast, want ik zit nog in een jaarcontract bij ON tot maart volgend jaar (had voor een jaar verlengd met 6 maanden korting). Tegen die tijd zou ik misschien Vodafone eens kunnen proberen als het inmiddels beschikbaar blijkt te zijn.