Afgleopen week ook benaderd om over te stappen.
Op dit moment nog een Internet-Bellen-Televisie 100 abonnement, destijds afgesloten toen die Grand Prix hier was. In combinatie met 2 Amino decoders op het moment (de overige 3 televisies in ons huishouden zijn nog steeds analoog aangesloten).
Het volgende aanbod is aan ons gedaan.
Toch zie ik persoonlijk liever dat mijn vader de knoop doorhakt om naar KPN te gaan (nu met de alles-in-1 aanbieding van KPN t/m 1 juli). Waarom?
- Maximaal 6 decoders i.p.v. 4 decoders (i.v.m. 5 televisies hier in huis)
Al zal ik er maar 4 bestellen omdat ik geen behoefte meer heb aan een tv-abbo op mijn slaapkamer
- 1 Spotify Premium abonnement extra (voor mijn zus)
- Online TV kijken ook via webbrowser i.p.v. enkel via app
- Opnames staan in cloud en dus overal te bekijken, ook via app.
- Service van KPN schijnt toch wat beter te zijn, tevens 24/7 beschikbaar
Bovendien is het op basis van het 1e jaar maar €10,- duurder dan het huidige aanbod wat Vodafone ons gedaan heeft. Voeg er dan aan toe dat mijn zus / ik goedkoper uit zouden zijn als we sim-only naar KPN gaan (op dit moment bij Simyo) (met hetzelfde aantal data + wat minuten / smsjes meer) d.m.v. KPN Compleet, en dan krijgen we ook nog gratis HBO of Pluspakket erbij.
Ik ben benieuwd. Zijn er hier al mensen overgestapt of aan het overwegen over te stappen naar een andere provider sinds dat ze benaderd zijn door Vodafone? Zo ja, wat zijn de redenen? (Aantal zenders, service, mogelijkheden tv, prijs etc.)
Update: Mijn vader heeft zojuist jaar extra bijgetekend bij Vodafone
[
Voor 3% gewijzigd door
robcoenen op 24-06-2015 18:16
]