hmm vervelend zeg, ik vind de service van Vodafone nu echt prima. We gebruiken nog een antieke philips dvr via analoog voor de enkele keer dat we opnemen, dat kan dus ook niet meer.
Leuke lijstje wordt het dan:
- Geen analoog tv
- Extra kosten 2e ontvanger
- Extra kosten voor opnemen
- Geen kabel radio meer (welke direct naar de home cinema set ging voor radio te luisteren zonder de tv aan, handig voor feestjes ect)
- Flinke investering in ethernet infrastructuur
- minder internationale zenders in basis pakket, dus extra kosten voor 2 extra pakketten want alleen 1 kun je niet afsluiten.
+ sneller internet (van 30 naar 50 mb)
- aan de ervaringen te lezen hier een draak van een router&wifi accespoint die dus echt niet die 50mb draadloos kan leveren.
Was ook al begonnen met uitzoeken welke andere providers wellicht interessant zijn op glas, maar het is echt diep triest gesteld met de informatie die wordt geleverd. Je moet altijd wel bellen om gewoon te weten te komen wat de bitrate voor je TV streams is. Welke router geleverd wordt, of er nog analoog signaal gestuurd werd. Of de setupbox nog scart heeft voor oude crt tv (jah hoor via HDMI hoor je dan

) welke lokaale TV zenders worden doorgegeven ect
Tele2 spant nog de kroon, klantenservice miep ging letterlijk aan de telefoon googelen naar de mijn vraag!!!! Vertelde ze gewoon, ga ik ff googelen voor je " 'tele2 + mijn vraag ";w

En wist basis info niet te overhandigen (wat! bitrate voor de HD streams, wat is dat? Bitrate ja hoe spel je dat? Moet ik echt ff googelen hoor!

) wat een incompetente bende.
Vinden jullie het ook zo'n ontzettend ingewikkelde puzzel worden om gewoon ff een provider uit te zoeken?
Het is niet zozeer de kennis, normale mensen maken zich hier niet eens druk om deze zaken. Maar om gewoon de info te krijgen die je wilt is echt een drama. Kun je wel zien hoe de providers te werk gaan, leuke tarieven op de website zetten en zodra de klant binnen is komen ze erachter wat voor prut ze nu weer afgesloten hebben.
[
Voor 5% gewijzigd door
MenN op 15-07-2015 14:03
]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark