Mja, kpn geeft 'aangepaste' streams door aan afnemers van het GHM/ITNS wholesale pakket, in ieder geval voor de HD-zenders. Maar zelfs daar kan je niet kiezen uit meerdere audio tracks (howel men bij de NL zenders nu wel standaard DD5.1 door geeft).ultrapreventive schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 23:48:
[...]
Ik had eerder ooit gelezen over de 'aangepaste' kpn streams (door jou, hoppy, eymey of een andere expert geloof ik beschreven), maar ging er om 2 redenen vanuit dat dat hier niet van toepassing was:
1. ik veronderstelde dat de KS-medewerker dat dan wel had geweten, dat kpn de subs eraf had gesloopt; in plaats daarvan ging ie me uitleggen hoe je bij het subsmenu in de Entone 510 komt.
2. ik zag bv bij Ned1 een tekstballon-symbooltje met het cijfer 2 erin (zei de KS-medewerker niks, die symbooltjes; in de handleidingen van Vodafone en Entone vond ik ze niet). Dat was vlgs mij het teken dat er 2 audiokanalen moesten zijn; ik kreeg er maar 1. Kon me niet voorstellen dat kpn wel het audiokanaal eruitsloopt en het vlaggetje '2' liet staan.
Op beide punten heb ik blijkbaar iets te vlot geconcludeerd ;-)
Wachten? Ik heb jaren gewacht op een fatsoenlijke overstap. Moet maar es kijken of ik nog wat geduld heb. Als er geen tijdspad voor de klant is, wordt het weer zo vaag.
Maar volgens mij is het nooit echt duidelijk geworden welke streams Vodafone nu voor z'n eigen platform van KPN geleverd krijgt.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.