Punt is denk ik dat Vodafone helemaal geen retentieaanbod doet aan bestaande klanten.Dazzler2120 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 14:55:
[...]
Toendertijd was die informatie correct. Je doet dan geen upgrade, maar je maakt een volledig nieuwe aansluiting, alleen dan konden wij je de korting opnieuw aanbieden. Tegenwoordig is het zo dat wij het retentieaanbod hebben iemand over te zetten naar de nieuwe propositie als zij daarin geïnteresseerd zijn. Een upgrade of downgrade van je pakket gaat niet gebonden met een nieuw jaarcontract, als je een nieuwe abonnements korting wilde, dan was dat wel het geval, maar dan zat je ook met een lange downtime.
Wat kan er naar jouw mening verbeterd worden aan de klantenservice? (Klantvriendelijkheid/juistheid vind ik nogal een relatief begrip, het kan wellicht niet het antwoord zijn dat je wilt horen, maar dat betekent dat dat niet op dat moment een onjuist antwoord is. Procedures wijzigen, zodoende wijzigt informatie van de KS ook.
Ik ben nu ruim anderhalf jaar klant bij Vodafone Thuis maar ben nog nooit benaderd om een upgrade te doen of met een ander actievoorstel.
Ik zou er geen grote moeite mee hebben een actie te accepteren en mijn abonnement met een jaar te verlengen. Toch merkwaardig dat Vodafone dit niet oppakt.
Het kan toch niet zo zijn dat je eerst moet gaan dreigen op te stappen en pas daarna een voorstel krijgt?