[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.859 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:57

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

ha dailies, soms gaan ze wel goed

Victory!
Battle: Cliff vrijdag 21 oktober 2011 16:32:45
Vehicle: IS
Experience received: 3.116 (doubled for the first victory each day)
Credits received: 40.726
Battle Achievements: Top Gun, Sniper

Victory!
Battle: Abbey vrijdag 21 oktober 2011 18:55:18
Vehicle: PzKpfw VI Tiger (P)
Experience received: 2.924 (doubled for the first victory each day)
Credits received: 34.957
Battle Achievements: Defender, Sniper

[ Voor 36% gewijzigd door Joindry op 21-10-2011 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
100mm of 122mm? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

122 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gouwden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-09 22:22
Bij de US tree heb ik nu de Patton vrijgespeeld (van light lijn naar medium lijn).
Maar nu wil ik verder gaan met de Amerikaanse heavy's..wat is dan de slimste manier om dit te doen?
Gewoon weer aan het begin beginnen met de T2 tank, of in de Patton blijven rijden en alle expr omzetten naar free expr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel een les geleerd tijdens wot: Nooit twee keer met je ogen knipperen! Altijd als ik dat doe is mijn halve team dood! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
(jarig!)
Ik zou een combinatie nemen als je het niet erg vind om goud te gebruiken. De tanks zelf spelen maar wel free exp gebruiken om ze gelijk te kunnen upgraden. Je hebt in die lijn verschillende stappen waarbij de grind naar de upgrade lang en irritant is terwijl de tank geupgrade gewoon leuk is om te spelen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Ik heb nu alle heavies die de komende tijd vervangen/aangepast worden. KV, KV-3, IS-4, T34 en T30. Dat word een flinke uitbreiding van mijn garage op den duur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Potje start, ik typte in chat "oh no, lowe is going to hill", mijn IS (T-44 met verkeerde gun, te lage snelheid en hetzelfde gebrek aan armor) ging ook naar de hill. Ferdi probeerde een halve team in de heavy straat tegen te houden. Ik beukte met de mediums door de hill en pakte de arties, terwijl de lowe nog bezig is met het oprijden. De vijand begon net iets vroeger dan ons te cappen en zij hebben een Jagdpanther om onze cappen te resetten. Had de Löwe maar samen met de Ferdi de heavy straat iets langer tegengehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 02:35

ZenTex

Doet maar wat.

Oh, DIE hill?
Toegegeven, met een IS is het wel een optie en kun je de meds helpen snel door te breken, maar met een andere heavy hoef je dat niet te proberen, laat staan een Loewe...
Terwijl een Loewe net als de Ferdi gemaakt lijkt te zijn voor heavy alley. Aannemende dat je Himmelsdorf beoelt.

Aan de andere kant was het dan juist een idee gweest om NIET via de hill te gaan. :X

[ Voor 12% gewijzigd door ZenTex op 22-10-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoragz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-04 20:47
Hoeveel exp is er nodig om de crew van 95 naar 100% te brengen?

Ik heb een M7 die elited is, maar zit er aan te denken om de crew eerst naar 100% te brengen voordat ik ze retrain voor de Easy 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
ZenTex schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:24:
Oh, DIE hill?
Toegegeven, met een IS is het wel een optie en kun je de meds helpen snel door te breken, maar met een andere heavy hoef je dat niet te proberen, laat staan een Loewe...
Terwijl een Loewe net als de Ferdi gemaakt lijkt te zijn voor heavy alley. Aannemende dat je Himmelsdorf beoelt.

Aan de andere kant was het dan juist een idee gweest om NIET via de hill te gaan. :X
De hill op Himmelsdorf is nog wel te doen met een aantal andere heavies hoor. IS-3, IS-7, T1 Heavy en de M6 kan ook nog wel. Maar eigenlijk is het alleen toegankelijk voor meds, lights en af en toe een arty :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

thoragz schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:01:

Ik heb een M7 die elited is, maar zit er aan te denken om de crew eerst naar 100% te brengen voordat ik ze retrain voor de Easy 8.
Ik zou direct doen, je valt sowieso 10% terug. en de weg van 95 naar 100 twee keer doen duurt langer dan de weg van 85-90. Je enige voordeel dat je hebt is elite crew. Maar als je even wat potjes speelt met je nieuwe tank heb je al snel weer een upgrade. Wat je niet hebt als je nog met je oude tank blijft rondhossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
thoragz schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:01:

Zo'n 25k exp. Je hebt 47.5k exp nodig om je poppetjes van 90% naar 100% te krijgen.

(Ik heb op meedere tanks 100% crew zonder secondary, of ook 100% secondary zonder tertiary. Dit om nadat ik de crew heb hertrained weer meteen met een 100% crew verder kan, en dan een secondary/tertiary kiezen die ook meteen geld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoragz
Dus als ik het goed begrijp kan ik beter nu - op 95% - retrainen naar de Easy 8, en heb ik dus (nog) geen secondary skill in de E8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Klopt. Ik heb op de T20 zelfs nog geen secondary skill. Deze is nu Elite, en als ik de crew heb hertrained naar de Pershing zal ik er een Repair-skill op zetten. Deze is dan ook meteen 60% ofzo.

De E8 en de T20 hebben geen geweldige armor, dus als je stil komt te staan ben je redelijk snel dood. 40% repairskill zal dan nog echt geen verschil tussen leven en dood uitmaken.

Paar voorbeeldjes van mijn crew:
Panther II: 100% prim, 100% repair. Nog 100k exp naar de E-50. Dan zal ik er Camo of Firefighting op zetten. (Crew is dan weer meteen 100%)
Tiger: 100% prim, 100% camo. Nog 50k naar de Tiger II, dan zal ik er Repair opzetten.
T20: 100% primary. Zal repair kiezen als ik de Pershing heb.
T29: 100% prim, 70% repair. Heb persoonlijk geen behoefte aan de T32 grind, dus eerst nog tijd zat doorbrengen met de T29
T-43: 100% prim, 70% repair. Zelfde verhaal als bij de T29. Hoewel de T-44 mss een andere 100mm krijgt.
IS: 100% prim, geen secondary. Zal repair aanzetten op de IS3

Om het wat duidelijker te maken: Als je crew geen primary skill heeft van 100%, zal je repair/camo/FF ook niet werken. Voor mij dus prioriteit om Crew zsm op 100% te krijgen, ik heb geen zin om met een stock tank met 90% crew de 47.5k grind te doen voor de crew

[ Voor 53% gewijzigd door Voggels op 22-10-2011 18:06 . Reden: Crew ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Appel schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:07:
De hill op Himmelsdorf is nog wel te doen met een aantal andere heavies hoor. IS-3, IS-7, T1 Heavy en de M6 kan ook nog wel. Maar eigenlijk is het alleen toegankelijk voor meds, lights en af en toe een arty :P
Alleen als ik top tier met mijn IS ben, wordt het als een heavy gebruikt. Als er tier 8 en zeker als er tier 9 met te dikke front armor op de map is, dan beschouw ik mijn IS als een mislukte T-44-122. Ik rij met de mediums mee om rond tanks te draaien of van achter cover op medium range te schieten.

Met BL-9 komt pas de verlossing, accuratie en penetratie om iets te kunnen raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Joindry heeft vandaag vanwege een zieke vriendin eens goed kunnen doorgrinden. Et voila, de IS-3 staat stock in de garage. De IS is echt geen slechte tank. Het enige wat hij mist is pen.

Eigenlijk echt belachelijk, tussen de IS en de VK4502Ausf A zitten er nauwelijks verschil. Alleen is de Duitser Tier 8. Waarom? 200HP meer, 25pen meer. 70 damage minder rof 0.8 hoger. Topsnelheid 4km/h hoger. Met mijn IS ging ik geen gevecht uit de weg met een VK :)

Anway, nu weer even zonder cammoskills met een stock beesy, harde leerschool noemen ze dat denk ik.
Maar de grind zit op schema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11-2024
thoragz schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:58:
Dus als ik het goed begrijp kan ik beter nu - op 95% - retrainen naar de Easy 8, en heb ik dus (nog) geen secondary skill in de E8?
Ik weet niet of je het al hebt gedaan. Maar als het om de crew gaat, kan je beter doorspelen met de elite tank mits jij de exp die je verdient ook converteren naar exp voor crew. Gaat sneller dan bij geen elite tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr3d27
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-05 18:55
Hi

ik doe nu al een tijdje W.o.T en zou het leuk vinden om wat meer mensen in mijn Friend list te hebben om platoon mee te kunnen vormen.
Mijn ingame name is Fr3d27 dan kan je gelijk mijn stats zien. :)
Ik ben vaak savonds wel even online maar ook overdag omdat ik in ploegendiensten werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Appel schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:07:
[...]

Ja natuurlijk is het te doen. Alleen is de kans groot dat je in zo'bn situatie terechtkomt zoals Rapture net beschrijft. Dat terwijl je langzaam de hill omhoog tuft, de beslissing elders al gemaakt word. Dan heeft je team gewoon effectief een heavy minder gehad. Je bent gewoon totaal niet nuttig.
De IS is gewoon de enige uitzondering, en zelfs die nog liever niet. De is is snel genoeg om rap te hill te beklimmen en weinig geschikt op zo'n kleine straatmap waar de meeste gevechten head on zijn, daar mist het penetratie, de IS is gewoon een flank-tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

ZenTex schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:51:
[...]

De IS is gewoon de enige uitzondering,
I'm sorry but you seem to be forgetting the VK4502 ausf A.
Sneller dan de IS, zelfs bergop. Die heuvel en de heuvel op prokhorovka zijn ongeveer de enige twee plekken waar de VK niet zuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:30

thijsco19

KTM 990 SMT

Fr3d27 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:56:
Hi

ik doe nu al een tijdje W.o.T en zou het leuk vinden om wat meer mensen in mijn Friend list te hebben om platoon mee te kunnen vormen.
Ik ben vaak savonds wel even online maar ook overdag omdat ik in ploegendiensten werk
stuur psychoclown een dm met je WoT profielink en je komt in de lijst te staan in de startpost.
ik zal je gelijk toevoegen, ik heet trouwens (gewoon) thijsco19

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:07:
Ik heb wel een les geleerd tijdens wot: Nooit twee keer met je ogen knipperen! Altijd als ik dat doe is mijn halve team dood! :(
Dat was het dus!

Gisteravond ging zo sweet, had mijn T29 gekocht met tracks, 90mm gun en turret. Zette mijn crew van mijn M6A erop even omtrainen en lekker in platoontje gaan. 4 keer op rij gewonnen maar toen een defeat. Niets geks maar ondertussen even een andere tank gepakt, binnen no time het halve team weg maar verbazingwekkend toch nog gewonnen. Daarop volgend weer een potje met de T29 welke we eveneens wonnen (zelfs zonder top gun al een erg fijne tank!) en we vonden het tijd voor wat zwaarder geschut. Dat hebben we geweten, het wilde opeens voor geen meter meer.. E75 een goed aantal keer verloren en ook de Maus wilde gewoon niet, Terminus MRCL en ik waren opgesplitst om zo een redelijke verdeling te krijgen maar waar ik door kon rijden (en ik Terminus vanaf afstand hielp) en de zuidkant van Erlenberg weg had gevaagd (totaal 4 kills) had de rest geen kans.. Was dan ook een van de weinige met kills :(

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 17:29
Net ff de Type-59 gekocht. Wat een geweldig leuke tank zeg!

Superfijne tank om credits mee te grinden en hij is nog wel sterk ook.

Je moet er echter wel een Wet ammo rack op pleuren anders ontploft ie wel heel snel :P (ammo zit overal in dat ding verstopt).

Verdien gemiddelt 50 - 60000 credits per battle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Mag ook wel voor een tankje die iets meer dan 20 euro kost :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoragz
Aarge schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:40:
[...]

Ik weet niet of je het al hebt gedaan. Maar als het om de crew gaat, kan je beter doorspelen met de elite tank mits jij de exp die je verdient ook converteren naar exp voor crew. Gaat sneller dan bij geen elite tank.
Ja dat was precies de reden dat ik hierover twijfelde.
Had het advies van Voggels toch maar gevolgd, de M7 verkocht op 96% (was heel benieuwd naar de E8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoestie verder die T-29 psycho? Bevalt ie een beetje? Wordt mijn volgende projectje na de GW panther (hoef ik alleen nog de tracks en motor van) heb de 90 mm al unlocked bij mn sherman/T20 avontuurtje maar hoestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja nu met het double rates voor crew weekend heb ik de M6A crew in 21 potjes op 100% gekregen en repair skill op mijn 2e loader op 70+. Mis alleen nog wel de top gun en dat mis je wel in tier 9/10 battles. In tier 8 battles heb je nog enigszins kans om te winnen mocht de tier 8 in je battle een noob wezen.
Overall gezien vind ik het een hele leuke tank! Kan ook met de 90mm mee komen maar ik verwacht met de tier X gun veel meer exp binnen te slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
De 105mm voor de T29 is echt grandioos. Had zo veel lol met de tank met die gun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
zo, vandaag een panther gehaald, gelijk motoren erop gezet en nu net tracks.
Morgen voor de Turret, dan de 75/l100 :D
nog 17k voor de 201mm gun van de S-51!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

is het boven de tier 5 wel te doen zonder premium?
als ik nou verlies met mijn vk3601 dan heb ik gelijk een paar duizend credits verlies.
ik heb nou ook nog pzkpfw IV waar ik nou geld mee verdien zodat ik in ieder geval nog wat binnen krijg.

wat kan ik trouwens het beste als eerste secundaire skill doen voor mijn crew voor de vk3601 (H)??
en moet ik dan alle crewleden 1 skill leren of kan het ook gemixt?

[ Voor 25% gewijzigd door thijsco19 op 23-10-2011 23:03 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Met de vk3601 is het zeker te doen winst te spelen, maar idd, vanaf een suckey potje kan je vanaf tier 6 redelijk wat verlies beginnen draaien zonder premium. Hetzelfde geld met premium vanaf tier 9.

Wat betreft je skills, je kan mengen, maar weinig mensen doen het. Geen idee waarom. Ik denk dat je gewoon beter een skill op 100% hebt dan twee op 50%.

Ik heb mijn IS3, al tiental potjes mee gedaan. Maar krijg em niet echt door. Er lijkt niks te bouncen op me en ik kan niks raken. Mss ligt het aan het feit dat mijn crew nog niet weer op 100% staat. Iemand enige suggesties over hoe de IS3 aan te pakken?
Ik heb momenteel vents, rammer en binocs erop, iemand iets anders. Ik grind nu verder richting IS-4. Maar tussendoor nog wat verderdoen met de IS om de radio en engine nog te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Joindry schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 23:20:
[...]

Wat betreft je skills, je kan mengen, maar weinig mensen doen het. Geen idee waarom. Ik denk dat je gewoon beter een skill op 100% hebt dan twee op 50%.
[...]
hoe bedoel je dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Je crew specialities worden opgeteld en verdeeld over de leden, voordat de procenten gaan tellen:

Stel je hebt 6 crewmembers. Je kiest er 3 op repair, 2 op camo en 1 op firefighting. Stel je hebt die secondary skill op 100%.
Je camovalue(modifier) gaat met 33% omhoog, je repair gaat 50% sneller, en je hebt 16% meer kans om de brand te blussen.

De meeste mensen hebben liever 100% sneller repair, zal vaker een verschil uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
psychoclown schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 19:53:
Ja nu met het double rates voor crew weekend heb ik de M6A crew in 21 potjes op 100% gekregen en repair skill op mijn 2e loader op 70+. Mis alleen nog wel de top gun en dat mis je wel in tier 9/10 battles. In tier 8 battles heb je nog enigszins kans om te winnen mocht de tier 8 in je battle een noob wezen.
Overall gezien vind ik het een hele leuke tank! Kan ook met de 90mm mee komen maar ik verwacht met de tier X gun veel meer exp binnen te slepen.
T-29 is gewoon een beest. Maar je moet je realiseren dat het een support/defensieve tank is. Als je een mooi plekje heb gevonden waar je hull-down kan staan zonder dat jij ook maar een mm van je hull hoeft laten zien hebben zelf tier IX tanks het moeilijk. Op Mines heb ik een E-75 bijna helemaal gesloopt, op Redshire heb ik zelfs 2 (low-hp) T30's afgehouden. Op Komarin 1:1 een T32 gesloopt en zo kan ik nog wel even doorgaan :P

Op komarin heb je nog kans op de mooiste plek. Het midden in, bruggetje over en direct achter het huisje gaan staan waar het grote gat in zit. Leuke tank die je daar nog weg gaat krijgen, je staat namelijk vrij van arty, hull down en je 'oortjes' zijn makkelijk te verschuilen.

Het nadeel is wel, hebben ze eindelijk toegang tot je hull dan is het feest snel over :P Maar nog minder als 10k voor de T32, nu ik weer even koos-clanloos ben moet dat vanavond wel te halen zijn :)

Ik vind die US tanks er altijd wel prachtig uit zien, ze zien er echt uit als tanks! Lage en platte hull, met een flinke turret erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:40

skoozie

SCSI

Joindry schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:47:
[...]

I'm sorry but you seem to be forgetting the VK4502 ausf A.
Sneller dan de IS, zelfs bergop. Die heuvel en de heuvel op prokhorovka zijn ongeveer de enige twee plekken waar de VK niet zuigt.
Met de IS-3 en een Removed Speed Governor neem ik ook geregeld de hill op himelsdorf. dan rijd ik ook voorbij de IS-jes. er moeten dan wel meerdere heavies zijn die de rest bezetten. Meestal neem ik heavy-street als ik top-tier ben.

met de IS-3 moet je spelen als met de IS en niet zoals met de KV-3. je moet ook niet je tank schuin zetten naar de vijand toe (of heeel schuin of recht), want dan is je front armor opeens recht naar hem (geen slope).

ik heb eerst de BL-9 gehaald en vervolgens de 2e turret, en dat kan ik je aanraden!! die BL-9 is zo'n heerlijke gun, je durft het opeens wel tegen KT, T32 en T-59's op te nemen. waar ik dat zonder dat ding echt niet durfde...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joindry schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 23:20:

Ik heb mijn IS3, al tiental potjes mee gedaan. Maar krijg em niet echt door. Er lijkt niks te bouncen op me en ik kan niks raken. Mss ligt het aan het feit dat mijn crew nog niet weer op 100% staat. Iemand enige suggesties over hoe de IS3 aan te pakken?
Ik heb momenteel vents, rammer en binocs erop, iemand iets anders. Ik grind nu verder richting IS-4. Maar tussendoor nog wat verderdoen met de IS om de radio en engine nog te unlocken.
Ga voor de BL-9! Dat is zo de moeite waard!

Mijn IS is trouwens af (gelijk verkocht), ik heb hem uiteindelijk niet verder dan 39% victories gekregen... De IS-3 gaat met 51% gelukkig een stuk beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

skoozie schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 08:11:
[...]

met de IS-3 moet je spelen als met de IS en niet zoals met de KV-3. je moet ook niet je tank schuin zetten naar de vijand toe (of heeel schuin of recht), want dan is je front armor opeens recht naar hem (geen slope).

ik heb eerst de BL-9 gehaald en vervolgens de 2e turret, en dat kan ik je aanraden!! die BL-9 is zo'n heerlijke gun, je durft het opeens wel tegen KT, T32 en T-59's op te nemen. waar ik dat zonder dat ding echt niet durfde...
Ben nu bezig voor de BL-9, nog 39k :( IS die tweede turret dan zoveel verschillend? Snellere traverse rate, maar voor de rest iets waar hij beter in is? Ik verwacht nu wel veel van de BL-9, de stap van 175 pen naar 225 is natuurlijk wel groot, en idd momenteel ding ik veel op de KT, T-59 en T32 (ook T-28). Ik verwacht ook veel van de verbeterde acc. Och we zien wel, eerst en vooral de crew weer nr 100% brengen. Scheelt ook al een hoop.
Ik heb mijn IS afggesloten met 51% winst trouwens, ik vond het echt een fijne tank (met cammo)

[ Voor 4% gewijzigd door Joindry op 24-10-2011 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
De twee belangrijkste dingen van een heavy zijn armour en een gun. Dus ja, de BL-9 transformeert de hele tank naar een pakketje ownage :) Voorheen werkte ik eerst alle lagen af, tegenwoordig heeft de gun mijn hoogste prio :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

De nieuwe turret is sneller draaien en hogere armor op de zij- en achterkant. meestal sta je toch met de loop naar je tegenstander en ik kwam met de 122mm (van de IS) niet meer door de tegenstanders van gelijke of hogere tier heen dus was de keuze voor de BL-9 eerst een simpele stap :D

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 08:45:
[...]

Ga voor de BL-9! Dat is zo de moeite waard!

Mijn IS is trouwens af (gelijk verkocht), ik heb hem uiteindelijk niet verder dan 39% victories gekregen... De IS-3 gaat met 51% gelukkig een stuk beter!
Ik zit met mijn IS voorlopig nu op 55% en hij bevalt me zeer goed (wel binnen 10 potjes de beste gun er op gezet en een rammer). Ik moet nog wel een tijdje dus hopen dat dat zo blijft :) (nog zo'n 50k exp voor de IS-3)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Afgelopen weekend toch na een lange tijd weer flink wat potjes gespeeld.
Zojuist de T34-85 unlocked en bijna van de KV af richting de KV-3.

Maar wat heb ik gisteren toch een berg potjes gehad met incompetente mensen niet normaal.
Paar keer meeste kills gehad maar nog verloren door totaal geen teamwork of mensen die geen idee hebben wat te doen. Zal blij wezen als ik nu met de wat hogere tiers bij mensen terecht kom die wel weten hoe het moet.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
solique schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 09:17:
Afgelopen weekend toch na een lange tijd weer flink wat potjes gespeeld.
Zojuist de T34-85 unlocked en bijna van de KV af richting de KV-3.

Maar wat heb ik gisteren toch een berg potjes gehad met incompetente mensen niet normaal.
Paar keer meeste kills gehad maar nog verloren door totaal geen teamwork of mensen die geen idee hebben wat te doen. Zal blij wezen als ik nu met de wat hogere tiers bij mensen terecht kom die wel weten hoe het moet.
Haha, verwacht er maar niet teveel van hoor. Elke dag tussen 17:00 en 20:00 gaat er een enorm blik met noobs open, tijdens speciale weekenden is het nog extra slecht.
Zelfs ik had gister een enorm klote potje in mijn IS-7, afgeschoten voordat ik ook maar een schot heb kunnen lossen -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
solique schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 09:17:

Zal blij wezen als ik nu met de wat hogere tiers bij mensen terecht kom die wel weten hoe het moet.
zal je ook wel tegenvallen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Appel schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 09:19:
[...]

Haha, verwacht er maar niet teveel van hoor. Elke dag tussen 17:00 en 20:00 gaat er een enorm blik met noobs open, tijdens speciale weekenden is het nog extra slecht.
Zelfs ik had gister een enorm klote potje in mijn IS-7, afgeschoten voordat ik ook maar een schot heb kunnen lossen -O-
TheJukeBox schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 09:20:
[...]

zal je ook wel tegenvallen dan ;)
Leuk vooruitzicht :/

Ach, mij maakt het verder weinig uit maar soms wel frustrerend hoe erg het soms is.
Speel toch vaak samen met vrienden of met wat GoTers die nog in mijn friendlist staan.

Gisteren zelfs gezeik gehad omdat ik met de Churchill rond reed, kreeg juist double credits dit weekend dus kon hem weer uit mijn garage rijden. Mooier juist om de zeikerd af te maken. 8)

[ Voor 4% gewijzigd door solique op 24-10-2011 09:32 ]

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Fr3d27 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:56:
Hi

Je kan ook ingame het Gathering of Tanks channel joinen. Zoek bij channels even op Gathering dan heb je hem zo.
Daar zitten altijd een hoop mensen in.
Gouwden schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:33:
Bij de US tree heb ik nu de Patton vrijgespeeld (van light lijn naar medium lijn).
Maar nu wil ik verder gaan met de Amerikaanse heavy's..wat is dan de slimste manier om dit te doen?
Gewoon weer aan het begin beginnen met de T2 tank, of in de Patton blijven rijden en alle expr omzetten naar free expr?
Als je genoeg free xp hebt zou ik beginnen met de T29. Dat is echt een stuk beter dan de T1 HT of de M6.

[ Voor 32% gewijzigd door Vae Victus op 24-10-2011 09:41 ]

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yabada
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 09:38
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:07:
Misschien de volgende keer met je ogen knipperen naar de tegenstanders? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Yabada schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 09:41:
[...]

Misschien de volgende keer met je ogen knipperen naar de tegenstanders? ;)
Gewoon schieten lijkt me de betere optie. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 06:12
thijsco19 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 22:56:
is het boven de tier 5 wel te doen zonder premium?
als ik nou verlies met mijn vk3601 dan heb ik gelijk een paar duizend credits verlies.
ik heb nou ook nog pzkpfw IV waar ik nou geld mee verdien zodat ik in ieder geval nog wat binnen krijg.

wat kan ik trouwens het beste als eerste secundaire skill doen voor mijn crew voor de vk3601 (H)??
en moet ik dan alle crewleden 1 skill leren of kan het ook gemixt?
ik speel zonder premium, soms dik verlies maar ik krijg redelijk veel credits binnen door mijn andere tanks, heb alleen gold gebruikt voor extra slots (code in pu, was goedkoper dan ingame kopen + leesvoer)

edit: jah 7 Euro, 1500 gold.
trouwens heeft geen zin om 2 pu's te kopen, heb daardoor maar een vriend van me verslaafd gemaakt :)

[ Voor 8% gewijzigd door Floks op 24-10-2011 11:41 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Floks schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:18:
[...]

ik speel zonder premium, soms dik verlies maar ik krijg redelijk veel credits binnen door mijn andere tanks, heb alleen gold gebruikt voor extra slots (code in pu, was goedkoper dan ingame kopen + leesvoer)
van hoeveel is die code 7 eur?

Ha, al geprobeerd om 2 codes te activeren ? ;)
Hoezo kan het trouwens geen 2 keer?
zelfde code, 1 per account?

[ Voor 13% gewijzigd door TheJukeBox op 24-10-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yabada
Floks schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:18:
[...]

Speel ook zonder premium op tier 9 en zolang je wint en vooral niet veel damage oploopt, gaat het aardig. De verliezen moet je wel compenseren door regelmatig met met je lagere tier tanks te gaan spelen. No joy, maar ja wel gratis hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Yabada schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:51:
[...]

Speel ook zonder premium op tier 9 en zolang je wint en vooral niet veel damage oploopt, gaat het aardig. De verliezen moet je wel compenseren door regelmatig met met je lagere tier tanks te gaan spelen. No joy, maar ja wel gratis hé?
ik vind low tiers anders leuk spelen hoor, BT-2, BT-7, T57, M2 light tank, KV, PZIV :)
gave tanks, lekker mee aanmoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
TheJukeBox schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:24:
[...]

ik vind low tiers anders leuk spelen hoor, BT-2, BT-7, T57, M2 light tank, KV, PZIV :)
Een volledig ge-upgrade loltractor is ook nog best leuk om mee te spelen, en behoorlijk sterk voor izjn tier :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Annihilism schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:40:
[...]

Een volledig ge-upgrade loltractor is ook nog best leuk om mee te spelen, en behoorlijk sterk voor izjn tier :P.
Zeker als je der een crew inzet met 2volledig ontwikkelde skills, een paar vents, rammer en binocs,pure ownage. Beetje unfair maar toch leuk voor even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yabada
TheJukeBox schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:24:
[...]

Klopt, speel nog graag met de BT-2 en T-34. Laatste is uitgerust met ZiS kanon en voor WoT begrippen een mittralieur, maar wat een fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Yabada schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:51:
[...]

De verliezen moet je wel compenseren door regelmatig met met je lagere tier tanks te gaan spelen. No joy, maar ja wel gratis hé?
Fijn dat je lage tiers dus wel leuk vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 06:12
TheJukeBox schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:22:
[...]

van hoeveel is die code 7 eur?

Ha, al geprobeerd om 2 codes te activeren ? ;)
Hoezo kan het trouwens geen 2 keer?
zelfde code, 1 per account?
de site gaf aan dat ik al een (free) code had gebruikt, heb het dus idd geprobeerd. Was trouwens niet de zelfde code.

Verder heb ik tanks is bijna alle tiers, lach me rot met de "kleintjes"
Alleen de de T-28 vind ik ronduit k*& glasshouse.
Merk alleen in de hoge tiers dat ik geen gold ammo gebruik

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow die T-50-2 is echt een raket, 70km/h.
De enemy wordt helemaal dizzy van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 15:40:
Wow die T-50-2 is echt een raket, 70km/h.
De enemy wordt helemaal dizzy van mij :)
Aan de light-troep moeten ze snel iets doen. Dit weekend een E-100 zien ge-oneshot worden op Prokhorovka na 45 sec gametime. Hij had nog niet eens de tijd om ergens heen te rijden.
Spot door T-50-2 en redelijk lucky artyshot. Daar zit dan toch iets fout in hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
E100 kan niet goed tegen AP hits van de bovenkant, heb er al meerdere ge-oneshot in mijn M40/43,

maar voor de rest ben het wel met je eens de nieuwe tier 5 light tanks zijn 'te goed' in wat ze doen.

[ Voor 35% gewijzigd door Ashrah op 24-10-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
  • Laatst online: 11-09 20:57
Wanneer begint de 'nieuwe' daily elke dag?
Is dat bij ons 02.00u lokale tijd?

[ Voor 10% gewijzigd door Yammie74 op 24-10-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sowieso vind ik de nieuwe tanks van de Duitsers wel behoorlijk veel sterker dan de rest. Ik kan met mijn T34 weinig doen tegen een E75 op afstand terwijl hij mij bijna overal kan penetraten. Zelfde met T30 / E100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:11:
sowieso vind ik de nieuwe tanks van de Duitsers wel behoorlijk veel sterker dan de rest. Ik kan met mijn T34 weinig doen tegen een E75 op afstand terwijl hij mij bijna overal kan penetraten. Zelfde met T30 / E100
valt reuze mee hoor ;)
ligt eraan hoe je met je T30 speelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klepmans
  • Laatst online: 03-09 19:31
Yammie74 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 15:55:
Wanneer begint de 'nieuwe' daily elke dag?
Is dat bij ons 02.00u lokale tijd?
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Zo. Net met 2 clanmates in een platoon rondgereden. Nonstop 3x Panther II.
Begon met 9 wins, toen 1 loss. Wij waren de enige met kills (10 kills). 1 was Sniper, 1 was Steel Wall, 1 was Confederate.
Daarna nog 7 wins, en afgesloten met 2 losses helaas.
Toch eventjes 17k exp dichterbij de E-50 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:26

Poekie McPurrr

Mreoww~

gaat op en neer vanaaf.. win, loss etc... wel mooie potjes in su-85 toch :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joindry schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 15:47:
[...]

Aan de light-troep moeten ze snel iets doen. Dit weekend een E-100 zien ge-oneshot worden op Prokhorovka na 45 sec gametime. Hij had nog niet eens de tijd om ergens heen te rijden.
Spot door T-50-2 en redelijk lucky artyshot. Daar zit dan toch iets fout in hoor...
Ik ben benieuwd of deze so-called 'OP' scouts een functie hebben binnen CW.
Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:09:
[...]

Ik ben benieuwd of deze so-called 'OP' scouts een functie hebben binnen CW.
Iemand hier ervaring mee?
Sinds ze uit zijn heb ik ze nog niet gezien in clan wars maar ik denk ook eerlijk gezegd niet dat daar zo 123 verandering in zal komen. Een tier 9 medium is dan wel iets langzamer en minder wendbaar maar ze bieden meer waar voor de plek die ze innemen in een team. Met een tier 5 light mis je mijn inziens een tank in je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:36:
[...]

Sinds ze uit zijn heb ik ze nog niet gezien in clan wars maar ik denk ook eerlijk gezegd niet dat daar zo 123 verandering in zal komen. Een tier 9 medium is dan wel iets langzamer en minder wendbaar maar ze bieden meer waar voor de plek die ze innemen in een team. Met een tier 5 light mis je mijn inziens een tank in je team.
Kan inderdaad zo zijn. Het valt me alleen op, uit eigen ervaring, ze zijn zo snel dat ze bijna niet te raken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:53:
[...]

Kan inderdaad zo zijn. Het valt me alleen op, uit eigen ervaring, ze zijn zo snel dat ze bijna niet te raken zijn.
Aan de andere kant, als je iemand hebt die een beetje kan schieten zijn ze ook zo dood. Aangezien je die bij CW nogal veel tegen komt denk ik niet dat een light het lang uit gaat houden. Ik schiet iig minstens de helft en ik denk eerder richting de 3/4 van de keren raak. Als mij dat met mijn touchpad lukt zullen de echt goede spelers nog veel vaker raak schieten.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redwing schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:02:
[...]

Aan de andere kant, als je iemand hebt die een beetje kan schieten zijn ze ook zo dood. Aangezien je die bij CW nogal veel tegen komt denk ik niet dat een light het lang uit gaat houden. Ik schiet iig minstens de helft en ik denk eerder richting de 3/4 van de keren raak. Als mij dat met mijn touchpad lukt zullen de echt goede spelers nog veel vaker raak schieten.
Het leaden van een T-50-2 is behoorlijk lastig. Ik heb zo net in mijn T-50-2 een T95 het leven zuur gemaakt. En verder is het een arty-killer.
Op de WoT forums wordt er flink gediscussieerd over hoe OP ze zijn. Maar goed dat geldt voor publics ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:12:
[...]

Het leaden van een T-50-2 is behoorlijk lastig. Ik heb zo net in mijn T-50-2 een T95 het leven zuur gemaakt. En verder is het een arty-killer.
Op de WoT forums wordt er flink gediscussieerd over hoe OP ze zijn. Maar goed dat geldt voor publics ;)
Dat bedoel ik, wat ik al eerder in dit topic heb gezegd kan ik regelmatig in mijn heavy terug om een light te killen ondanks dat er nog een paar meds/lights dichterbij zijn. Het enige echte probleem met die dingen is dat als je alleen bent en ze niet raakt op het moment dat ze naar je toe rijden, ze om je heen kunnen circlen zonder dat je iets terug kunt doen. En daar zijn ze inderdaad OP, maar zodra je al met zijn 2en bent kun je ze altijd wel neerschieten.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:12:
[...]

Als ze dichtbij weten te komen dan kunnen ze inderdaad gevaarlijk zijn en in publics is vaak het geval dat er teveel mensen zijn die niet kunnen leaden. 3 op de 4 shots moet ik een dergelijk light tankje toch wel volop kunnen hitten zowel op lange als korte afstand. Ga je uit van een heel team van mensen die weten hoe ze moeten leaden en dan heeft een light nog maar weinig voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:26

Poekie McPurrr

Mreoww~

In random matches schieten meesten toch in paniek.. enkel turret draaien ipv tank+turret draaien :/

Ik gebruik meestal beide draaien als het nodig is, of eens abrupt voor/achteruit. En I <3 caps+0 ^^;;

[ Voor 35% gewijzigd door Poekie McPurrr op 24-10-2011 23:37 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:32
We hebben een tijdje terug de T-50-2 ingezet tijdens clanwars. Had niet heel veel effect, maar het lijkt mij in sommige gevallen wel bruikbaar voor clanwars. Al zal een tier 9 medium bijna altijd beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Woei. Vanavond m'n T20 verkocht, Pershing ingekocht en de crew overgezet. Retraining naar 90% met credits, door de exp op de poppetjes waren ze weer meteen 100%. Zal zo'n 235k grind naar de Patton zijn, dus tijd zat om de secondary ook naar 100% te brengen. Zet ze allemaal op repair, is die skill ineens 86%, WTF!

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Poekie McPurrr schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:35:
In random matches schieten meesten toch in paniek.. enkel turret draaien ipv tank+turret draaien :/

Ik gebruik meestal beide draaien als het nodig is, of eens abrupt voor/achteruit. En I <3 caps+0 ^^;;
Dat doe ik ook altijd, maar op 1 of andere manier heb ik het gevoel dat dit niets helpt.
Net als bij het bedienen van een hydraulische kraan ofzo. Met maar 1 pomp 2 hendels tegelijk bedienen, dan gaan ze allebei halve kracht.

Morgen is de aflossing, dan nog een avondje in het hotel in Las Palmas. Las Palmas heb ik zo onderhand wel gezien dus ik denk dat ik in het hotel gewoon lekker ga WoT opstarten en een avondje speel ipv in de kroeg te hangen.

@ Psycho, heeft GoT2 nu wel een plekje vrij? :P

[ Voor 19% gewijzigd door ZenTex op 25-10-2011 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Vanavond een paar uurtjes spelen en dan heb ik de T32 met alle modules op de turret na. Heb er nu al zin in als ik het met de T29 mag vergelijken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-02 09:42
Voggels schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 02:48:
Woei. Vanavond m'n T20 verkocht, Pershing ingekocht en de crew overgezet. Retraining naar 90% met credits, door de exp op de poppetjes waren ze weer meteen 100%. Zal zo'n 235k grind naar de Patton zijn, dus tijd zat om de secondary ook naar 100% te brengen. Zet ze allemaal op repair, is die skill ineens 86%, WTF!

Hey, hoe rijden de tanks richting de Patton? Ik heb gister een M5 Stuart aangeschaft en ik vind het een leuke tank, die stubby gun doet me denken aan Pz3 met stubby toen ik die reed in Béta. Zelf heb ik alleen nog maar German tanks gereden, zelfs in Closed Béta, dus ik weet niet echt wat ik kan verwachten!

De M5 Stuart vind ik een hele fijne tank, snel, redelijk hoog in de tier lijst met de games die ik gehad heb, goede guns en redelijke armor/slopes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Darn IS-3, momenteel is het echt zwoegen. Als je in potjes ingedeeld wordt met tier7+ enkel kan je maar weinig aanvangen met je 175pen. En in de top gun matches (die ik duidelijk meer heb met de vernieuwde matchmaking) maar het probleem daarbij is dat je dan nauwelijks XP krijgt voor het maken van kills. PZ IV en vk3001 kills brengen niet echt veel meer op. Nauwelijks de shell die je er aan verspilt. Best wel een goeie tank zover, manoevreerbaar, snel laag profiel, maar mijn gun is echt outdated, nog 18k tot de BL-9. Hopelijk vanavond en met heel veel geluk ook de engine nog (die ik nog via de IS unlock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
OxTox schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:19:
[...]

Hey, hoe rijden de tanks richting de Patton? Ik heb gister een M5 Stuart aangeschaft en ik vind het een leuke tank, die stubby gun doet me denken aan Pz3 met stubby toen ik die reed in Béta. Zelf heb ik alleen nog maar German tanks gereden, zelfs in Closed Béta, dus ik weet niet echt wat ik kan verwachten!

De M5 Stuart vind ik een hele fijne tank, snel, redelijk hoog in de tier lijst met de games die ik gehad heb, goede guns en redelijke armor/slopes.
ik ben zelf via de M3Lee naar de T20 gegaan, omdat ik later dan makkelijk de heavy's erbij kan pakken, maar de T20 is een erg leuke tank om mee te spelen, evenals de easy8, lekker wendbaar en zijn "machine gun" is grappig om mee te spelen, zolang je maar van de achterkant schiet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
psychoclown schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:36:
[...]

Zijn zeker wel clans die ze gebruiken op bepaalde maps, heb de tactics al gezien.

Easy8, T20, Pershing allemaal fijne tanks maar zeker niet top of the line, DB's, Pantherd, T43 zullen je allemaal het leven nogal zuur maken en niet te vergeten de #$^%& T-59. De 90mm gun op de T20 is wel goed maar dat ruil je in voor het niet hebben van enige vorm van armor. Easy 8 is een goede tank maar wederom geen armor en een hoog profiel.

Pershing is misschien we de beste Tier 8 medium (non premium) alhoewel ikzelf toch de oude T23 liever had gehad (wel met de lange 90mm van de huidige Pershing ;p) De Pershing is verschrikkelijk wendbaar en heeft een viewrange van 500 meter met coated optics wat bijna geen enkele tank kan verbeteren, alleen wederom niet heel veel armor en relatief lage top snelheid.

[ Voor 40% gewijzigd door Ashrah op 25-10-2011 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Ashrah schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:06:
[...]

Zijn zeker wel clans die ze gebruiken op bepaalde maps, heb de tactics al gezien.

Easy8, T20, Pershing allemaal fijne tanks maar zeker niet top of the line, DB's, Pantherd, T43 zullen je allemaal het leven nogal zuur maken, de 90mm gun op de T20 is wel goed maar dat ruil je in voor het niet hebben van enige vorm van armor. Easy 8 is een goede tank maar wederom geen armor en een hoog profiel.

Pershing is misschien we de beste Tier 8 medium (non premium) alhoewel ikzelf toch de oude T23 liever had gehad (wel met de lange 90mm van de huidige Pershing ;p) De Pershing is verschrikkelijk wendbaar en heeft een viewrange van 500 meter met coated optics wat bijna geen enkele tank kan verbeteren, alleen wederom niet heel veel armor en relatief lage top snelheid.
ik vind de T20 dan wel best fijn om mee te spelen hijs is lekker laag.
ik wil de pershing O-)
ik heb ook de panther, ik vind het net een heavy tank.
hij is niet erg wendbaar terwijl ik wel tracks en engine upgrade heb gedaan, kun je toch echt beter de pershing/T20 hebben :)

[ Voor 8% gewijzigd door TheJukeBox op 25-10-2011 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Voggels schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 02:48:

Van het weekend veel gespeeld zeker? Crew training werd dubbel berekent, zo heb ik in 21 potjes van 90 naar 100% gespeeld op mijn T29 en in die 21 potjes was op mijn 2e loader de repair skill van 0 naar ~65% gestegen ;)
ZenTex schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 07:18:
[...]

Dat doe ik ook altijd, maar op 1 of andere manier heb ik het gevoel dat dit niets helpt.
Net als bij het bedienen van een hydraulische kraan ofzo. Met maar 1 pomp 2 hendels tegelijk bedienen, dan gaan ze allebei halve kracht.

Morgen is de aflossing, dan nog een avondje in het hotel in Las Palmas. Las Palmas heb ik zo onderhand wel gezien dus ik denk dat ik in het hotel gewoon lekker ga WoT opstarten en een avondje speel ipv in de kroeg te hangen.

@ Psycho, heeft GoT2 nu wel een plekje vrij? :P
Aha jij zit op 'Balaeric Island' beetje gold farmen :+

GOT heeft vast wel een plekje vrij, enkel ga ik er niet meer over aangezien ik eruit ben gestapt met de clan wars groep. Contacteer Donderpoes :)
[...]

Ok apart, ben zelf nogal skeptisch maar dat had je waarschijnlijk al gemerkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Gaan we ook een junior company battle spelen? (T4 max) ieder een T-50 en in 1 wolfpack tegenstanders afslachten.

trouwens, ik dacht dat 7.0 eind van het jaar kwam...:
French tanks will be introduced a bit later, with the v.7.1 update, which is planned for release in the end of 2011.
Full list of updates will be available before the v.7.0 update release.

[ Voor 52% gewijzigd door skoozie op 25-10-2011 10:11 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik heb gisteren uit pure nostalgie nog eens COH tales of valour bovengehaald, manman, das best ook fun. alleen was ik nogal "tankmania" (twee stugs en drie PZ IV) ingesteld en ben ik afgeslacht (door AI) door een horde paratroopers met antitank.
Best wel grappig, in dat spel zijn de Jagdpanther en king tiger de zwaarste tanks die er in zitten en heb je zeker 7 direct hits nodig met arty (155mm) vooraleer je zo een tank kaput krijgt :) Das pas een artybalans :)

Heb trouwens ergens gelezen dat er ook een nieuwe zou komen Q2 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Joindry schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:21:

Heb trouwens ergens gelezen dat er ook een nieuwe zou komen Q2 2012.
dat zou echt vet zijn! ik speel het ook nog wel eens, met vrienden LAN tegen AI.
tanks zijn goed, maar neem ALTIJD infantery mee ;)

en engineers!:)

PS: doe even easternfront downloaden, dan heb je unlimited popcap + russian tree erbij :D

[ Voor 14% gewijzigd door TheJukeBox op 25-10-2011 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

TheJukeBox schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:35:
[...]

dat zou echt vet zijn! ik speel het ook nog wel eens, met vrienden LAN tegen AI.
tanks zijn goed, maar neem ALTIJD infantery mee ;)

en engineers!:)

PS: doe even easternfront downloaden, dan heb je unlimited popcap + russian tree erbij :D
Krijg jij dat in werking in lan? enkel de originele kreeg ik in werking, anders moest het online en op de meeste lans is nu eenmaal geen internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Joindry schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:37:
[...]

Krijg jij dat in werking in lan? enkel de originele kreeg ik in werking, anders moest het online en op de meeste lans is nu eenmaal geen internet...
ja hoor ik doe gewoon easternfront lannen.

trouwens, misschien moet dit naar het COH forum ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

:) shh, if we whisper nobody wil hear us
Maar je hebt gelijk, we shall continue our bsiness somewehere else :P

Ik begon wel ontopic, de artybalans :)

[ Voor 15% gewijzigd door Joindry op 25-10-2011 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
[...]

Easy8, T20, Pershing allemaal fijne tanks maar zeker niet top of the line, DB's, Pantherd, T43 zullen je allemaal het leven nogal zuur maken en niet te vergeten de #$^%& T-59. De 90mm gun op de T20 is wel goed maar dat ruil je in voor het niet hebben van enige vorm van armor. Easy 8 is een goede tank maar wederom geen armor en een hoog profiel.

De T23 mis ik inderdaad ook. Vond het echt een superfijne tank! Snel, kan snel draaien, goeie gun en erg geschikt om zeer aggresief mee te spelen. Persoonlijk had ik liever gezien dat ze de Patton in een andere tree hadden gestopt net zoals ze bij de Maus en E100 gedaan hebben. De Easy 8 heb ik ook erg gemengde gevoelens over, hij kan inderdaad heel goed zijn maar je crew kan ook in 1 schot dood zijn waardoor je gelijk waardeloos bent in het slagveld.

Wat mij trouwens opvalt is dat de 90mm en 105mm erg vaak penetreren ondanks de lage penetratie waardes. Met mijn T32 en T29 penetreer ik vrijwel altijd op de onderkant en zijkanten van een Tiger II of IS3/4. Alleen maar positief natuurlijk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Griffin
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 22:59
[...]

Had IAC er niet een in het team in een battle voor Aquitaine (Cliff). Ging door het midden dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Annihilism schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:51:
[...]

De T23 mis ik inderdaad ook. Vond het echt een superfijne tank! Snel, kan snel draaien, goeie gun en erg geschikt om zeer aggresief mee te spelen. Persoonlijk had ik liever gezien dat ze de Patton in een andere tree hadden gestopt net zoals ze bij de Maus en E100 gedaan hebben. De Easy 8 heb ik ook erg gemengde gevoelens over, hij kan inderdaad heel goed zijn maar je crew kan ook in 1 schot dood zijn waardoor je gelijk waardeloos bent in het slagveld.

Wat mij trouwens opvalt is dat de 90mm en 105mm erg vaak penetreren ondanks de lage penetratie waardes. Met mijn T32 en T29 penetreer ik vrijwel altijd op de onderkant en zijkanten van een Tiger II of IS3/4. Alleen maar positief natuurlijk :P.
Compleet met je eens, Patton in een adere tree of de T23/Pershing als 2 aparte keuzes op Tier 8, beetje als de VK3002db en de Panther nu op Tier 7 in de German tree hebben. Wat de 90mm M3 / T15E2M2 en de 105 mm Gun T5E1M2 betreft, ik had zelf zwaar problemen met de 105mm Gun T5E1 heavy tank gun.

[ Voor 7% gewijzigd door Ashrah op 25-10-2011 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
(jarig!)
Red Griffin schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:51:
[...]
Had IAC er niet een in het team in een battle voor Aquitaine (Cliff). Ging door het midden dacht ik.
Klinkt logisch en lijkt me ook een van de weinige mappen waar ze nuttig kunnen zijn. Je kunt er dan goed mee spotten en de vijand vanaf de overkant bestoken. Je zorgt er iig mee dat ze een stuk minder vrijheid hebben om rond te rijden.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Red Griffin schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:51:
[...]

Klopt, ik bouncde er nog een gold-shell op met mijn T-54.
Ashrah schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:05:
[...]

Compleet met je eens, Patton in een adere tree of de T23/Pershing als 2 aparte keuzes op Tier 8, beetje als de VK3002db en de Panther nu op Tier 7 in de German tree hebben. Wat de 90mm M3 / T15E2M2 en de 105 mm Gun T5E1M2 betreft, ik had zelf zwaar problemen met de 105mm Gun T5E1 breft.
Met de 105 heb ik zelf ook zwaar moeite om frontaal door een Tiger II te komen, tier 9 en 10 probeer ik niet eens meer frontaal. Dan maar HE op guns spammen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
OxTox schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:19:
E8 is een grappig tankje. Top van 47, maar met de 2e engine haal je dat erg snel. Tank draait goed, turret ook. Prima om een lone heavy mee te slopen (<tier 8 :P). De M1A2 heeft maar 128 penetration, dit is wel erg vervelend. Kom je in een battle flink wat heavies tegen, omdraaien en wegcrossen.
Tank leent zich heel goed om door te breken, 1 target te spotten / killen en weer snel weg te gaan. Door z'n hoge profiel en zwakke armor zal je vaak doodgaan.

T20 is, tenzij je de beste engine en gun hebt, een trage, lage E8 met meer hitpoints. Heb je dat wel, dan is het echt een leuke tank. Top van 55, redelijk wendbaar, 90mm is prima op die tank (had persoonlijk liever de upgraded 90mm van de Pershing gehad), 160mm pen en 240 dmg. Heb hier heel wat leuke potjes mee gedaan:
(zat in een platoon met een E8, op Sand River starten we rechtsboven. Ze hadden 2x KT, 7x TD en paar low meds. Op de heuvel rond D6 daar watgespot, alleen maar 2x KT. Na even wachten toch maar engaged, kwam gelukkig nog IS-3 van ons mee rond de heuvel. T20 en E8 bleven maar rondjes rijden rond beide KT, met de IS-3 van tijd tot tijd de flinke klappen. Resultaat: 2 dode KT :P)

Pershing ben ik nu, maar hij is nog stock, dus nu een trage T20 met meer hitpoints :) Ga eerst voor de gun (19k), dan de Tracks (13k), de Turret (10k), Engine (20k) en dan de grind naar de Patton (175k).

Vergeleken met andere landen mids:
T-34-85 vs E8: FLOPS (Full Ops) is de E8 leuker als je dichtbij kan komen. T-34-85 heeft de 1D10T gun, die is van iets verder nog goed te doen, maar had wel een snellere aimtime mogen hebben. E8 is lekker rondcrossen, tracken, flanken etc etc. E8 is zeer leuk in platoonvorm.
German T6 mids vs E8:100% VK3601H. Dat is echt een beest. De VK3001P/H zijn sneller dan de E8, hebben meer armor, beter profiel, en betere gun.

T-43 vs T20: T20. Nieuwe (goed gun), sneller, wendbaarder en heb de 90mm liever dan de 1D10T.
T20 vs Panther. Lastig.. Panther kan alles lekker pennen van gruwelijk ver weg, maar de T20 is veel leuker spelen.

PantherII vs Pershing. M'n P2 is FLOPS, nog 55k naar de E-50, en dan is het echt een gruwelijke tank. Gister in een platoon met 3x P2 gereden, stand was 16 wins - 3 losses. Met z'n 3en ook een IS-7 gesloopt :P
M'n Pershing is nog stock, maar is verwacht er T20 capriolen mee uit te kunnen halen. P2 kan het ook wel (rijd zelf te vaak naar voren) maar Pershing zal er beter in zijn verwacht ik.

Over de T-44: Zolang dat ding niet een andere 100mm krijgt (100 LB-1 van de T-54) ga ik er niet aan beginnen. Met een super zwak Ammo Rack zal dat de ergste grind zijn (van de 3 tier 8 meds).

Pershing vs Type 59: Ik zie de Type 59 meer als een stock Pershing. Pershing kan dus alleen maar beter worden.

Conclusie: Amerikaanse Meds zijn Top! Wil je nog andere meds, dan zou ik gaan voor de Duitsers.
(Alles gebaseerd op m'n eigen ervaringen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

van voren:
Tiger 2 op de turret mikken,
de amerikanen op de hull.
de IS-3 op dat viekantje midden voor op de hull.

T9 en T10 moet ik meestal van de zijkant doen of inderdaad HE.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Als de Tiger 2 z'n upgraded koepel heeft heeft dat ding 185mm armor op de voorkant van z'n koepel. Niet echt easy peasy meer.
Wat ik persoonlijk altijd fijn vind werken: Als ze rijden, de-track ze :) Dan draaien ze door en kan je de yummie stukjes aan de zijkant raken :P
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.