OxTox schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:19:
Hey, hoe rijden de tanks richting de Patton? Ik heb gister een M5 Stuart aangeschaft en ik vind het een leuke tank, die stubby gun doet me denken aan Pz3 met stubby toen ik die reed in Béta. Zelf heb ik alleen nog maar German tanks gereden, zelfs in Closed Béta, dus ik weet niet echt wat ik kan verwachten!
E8 is een grappig tankje. Top van 47, maar met de 2e engine haal je dat erg snel. Tank draait goed, turret ook. Prima om een lone heavy mee te slopen (<tier 8

). De M1A2 heeft maar 128 penetration, dit is wel erg vervelend. Kom je in een battle flink wat heavies tegen, omdraaien en wegcrossen.
Tank leent zich heel goed om door te breken, 1 target te spotten / killen en weer snel weg te gaan. Door z'n hoge profiel en zwakke armor zal je vaak doodgaan.
T20 is, tenzij je de beste engine en gun hebt, een trage, lage E8 met meer hitpoints. Heb je dat wel, dan is het echt een leuke tank. Top van 55, redelijk wendbaar, 90mm is prima op die tank (had persoonlijk liever de upgraded 90mm van de Pershing gehad), 160mm pen en 240 dmg. Heb hier heel wat leuke potjes mee gedaan:
(zat in een platoon met een E8, op Sand River starten we rechtsboven. Ze hadden 2x KT, 7x TD en paar low meds. Op de heuvel rond D6 daar watgespot, alleen maar 2x KT. Na even wachten toch maar engaged, kwam gelukkig nog IS-3 van ons mee rond de heuvel. T20 en E8 bleven maar rondjes rijden rond beide KT, met de IS-3 van tijd tot tijd de flinke klappen. Resultaat: 2 dode KT

)
Pershing ben ik nu, maar hij is nog stock, dus nu een trage T20 met meer hitpoints

Ga eerst voor de gun (19k), dan de Tracks (13k), de Turret (10k), Engine (20k) en dan de grind naar de Patton (175k).
Vergeleken met andere landen mids:
T-34-85 vs E8: FLOPS (Full Ops) is de E8 leuker als je dichtbij kan komen. T-34-85 heeft de 1D10T gun, die is van iets verder nog goed te doen, maar had wel een snellere aimtime mogen hebben. E8 is lekker rondcrossen, tracken, flanken etc etc. E8 is zeer leuk in platoonvorm.
German T6 mids vs E8:100% VK3601H. Dat is echt een beest. De VK3001P/H zijn sneller dan de E8, hebben meer armor, beter profiel, en betere gun.
T-43 vs T20: T20. Nieuwe (goed gun), sneller, wendbaarder en heb de 90mm liever dan de 1D10T.
T20 vs Panther. Lastig.. Panther kan alles lekker pennen van gruwelijk ver weg, maar de T20 is veel leuker spelen.
PantherII vs Pershing. M'n P2 is FLOPS, nog 55k naar de E-50, en dan is het echt een gruwelijke tank. Gister in een platoon met 3x P2 gereden, stand was 16 wins - 3 losses. Met z'n 3en ook een IS-7 gesloopt

M'n Pershing is nog stock, maar is verwacht er T20 capriolen mee uit te kunnen halen. P2 kan het ook wel (rijd zelf te vaak naar voren) maar Pershing zal er beter in zijn verwacht ik.
Over de T-44: Zolang dat ding niet een andere 100mm krijgt (100 LB-1 van de T-54) ga ik er niet aan beginnen. Met een super zwak Ammo Rack zal dat de ergste grind zijn (van de 3 tier 8 meds).
Pershing vs Type 59: Ik zie de Type 59 meer als een stock Pershing. Pershing kan dus alleen maar beter worden.
Conclusie: Amerikaanse Meds zijn Top! Wil je nog andere meds, dan zou ik gaan voor de Duitsers.
(Alles gebaseerd op m'n eigen ervaringen)