![]()
|
[ Voor 200% gewijzigd door psychoclown op 22-11-2011 20:09 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]()
|
[ Voor 200% gewijzigd door psychoclown op 22-11-2011 20:09 ]
Yabada schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:11:
[...]
What!?Zit met chronisch credits probleem, omdat ik zonder premium probeer tier 8 (en hoger) speel. Een opgeblazen tank bij mij, betekent veel credits verlies. Betekent weer credits bij elkaar sprokkelen door met lager tier tanks te spelen. Is die Löwe zonder premium ook een money maker?
Appel schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:13:
[...]
Ja, natuurlijk wel in mindere mate als met premium. Alleen is het na de prijsverhoging slimmer om voor dat geld een x aantal maanden premium te kopen.
MSalters schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:19:
Wat is het probleem met de Tier 6 TD's ? Zowel de duitse als de VS halen bij mij verschrikkelijk lage winstpercentages (~35%), terwijl ik met de tier 5's boven de 50% scoor.
x-cessive schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:20:
Heb geen probleem gehad met de jagdpz (dat is toch tier 6 TD?).
skoozie schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:21:
@londonertje: Ik weet niet wat je speelstijl is. als je mediums fijn vind moet je daar blijven. je kan vanuit de medium lijn niet naar de KV lijn. Wel kan je van de T-34-85 -> KV-13 -> IS. maar dat ligt er aan wat je fijn vind spelen.
KV en KV-3 zijn zeer traag maar dat komt door de armor die ze hebben. ik vind het heerlijk spelen, maar er zijn mensen die niet zo traag over de map willen gaan.
TheJukeBox schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:22:
ik vind KV ook echt een lekkere tank, en erg leuk ook vooral met de 152MM HE kun je laggen
Maar ik denk dat je met medium tanks ook kunt laggen, zag gister mn broer nog naar een TD rushen en er rustig naast staan
skoozie schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:25:
[...]
Met die reload heb je alle tijd om te laggen. je kan toch weinig
edit: we hebben het over laggen en niet lachen toch?
TheJukeBox schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:26:
[...]
haha idd
ook al kun je hogere tier tanks redelijk damagen ( zo rond de 30% vaak op Tiger II )
Vae Victus schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:29:
[...]
Ook niet echt moeite mee hoor, die Slugger is echt heerlijk met de 90mm.
Je moet hem echt alleen als TD spelen, niet een soort medium. Draai de complete tank voor sneller aimen, de turret is langzaam. Geld ook voor de Wolverine.
Verder veel met je front armor naar de enemy gaan staan, de zijkanten zijn kwetsbaar. Heb wel eens gehad met de Wolverine dat ik een T5 medium tegen over me had. T34 dacht ik. Ik had nog 50hp over, hij bleef bouncen op de voorkant en ik schoot hem in 5x van 100% naar 0
TheJukeBox schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:44:
[...]
ik heb er inderdaad ook last van bij de jagdpanzer, die heeft ook een brakke gun erop zitten
Doler schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:45:
Als ik een groot fan ben van mijn IS tank, welke Duitse tank van de volgende 2 lijkt het meest op de IS: de VK 3601 h of de VK 3001P
Die eerste schijnt een aardige all-rounder te zijn, die tweede meer op speed/wendbaarheid gericht.
TheJukeBox schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:46:
daar heb je gelijk in. ze zijn beide wel een Tier lager hé.
De Vk3601 = wel een fijne tank
ik zou trouwens zowieso voor de VK 3601 gaan, dan kun je de german medium en heavy line af als je wilt.
Doler schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:53:
ok, de heavy line volgende, welke tier 7 na de genoemde 2 duitse tier 6en, lijkt meest op de IS?
TheJukeBox schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:58:
Tja, ik heb zelf een elite Tiger I die ik erg fijn vind spelen, over de Tiger P weet ik niet zoveel. Sorry
Het schijnt wel dat de Tiger P beter is.
TheJukeBox schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:58:
Tja, ik heb zelf een elite Tiger I die ik erg fijn vind spelen, over de Tiger P weet ik niet zoveel. Sorry
Het schijnt wel dat de Tiger P beter is.
Doler schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:10:
[...]
Eens opgezocht op de officiele WOT forums, klopt dit een beetje?
IS-2 vs Panzer VI Tiger
An extemely tough comparison for both tanks. The Tigers has a gun with 28 more penetration than IS, which means it can fight tier 8 and 9 tanks much more reliably, but it also has less armor. Generaly Tiger will win long range engagements, thanks to the superior aim time and accuracy. 1v1 close range fights with NO cover are also won by tiger, thanks to the RoF and more HP. Mid-range and peek-a-boo fights is where you dominate him.
In short:
IS is better vs small tanks than tiger, thanks to its armor.
Tiger can better fight big targets like IS4 and VK 4502.
1v1 they are as a whole balanced.
Vae Victus schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:16:
Tiger en Tiger P zijn nagenoeg hetzelfde dacht ik. Alleen Tiger P heeft bijna 2x zoveel front armor. Echt een goede close combat tank lijkt me.
TheJukeBox schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:17:
[...]
Ja, dat klopt wel zo ongeveer.
IS heeft een erg inaccurate gun vergeleke met de Tiger I.
TheJukeBox schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:18:
[...]
2X zoveel armour is best wel relaxed, ook voor long range scheelt dat een hoop.
skoozie schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:18:
[...]
iedere keer als ik een Tiger P tegen kom: "Dingngngn" owjah.....
*Aim op turret (slechts 120mm van voren, en lekker hoog, geen KV maar wel hoog)
TheJukeBox schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:21:
Die wist ik nog niet, ook al kom ik ook relatief weinig tiger P's tegen
Le Meow
herkenbaar. En die ene keer dat je topdog bent wordt je direct door alle arty gepaktPoekie McPurrr schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:56:
Tis weer eens zover.. zit met KV-3 steeds in potjes met E100's etc haha. Gelukkig kan ik met die id10T gun nog iets van dmg
Dat helpt inderdaadJoindry schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:33:
Credits heb ik echt in overschot
Een avondje Lowe .....
Ik heb de gewone Tiger al en die bevalt al goed. Wat specs betreft lijken ze wel erg op elkaar, maar als ik ze in het veld tegen kom merk je wel duidelijk verschil. Ik ben dus benieuwd hoe die zal spelen@redwing, de Tiger P is fuuun. ik heb al een tijdje dea ausf A maar heb nog steeds mijn crew niet retrainedik wil geen afscheid nemen.
[ Voor 8% gewijzigd door redwing op 13-10-2011 17:02 ]
[removed]
jepJeebeekje schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:59:
[...]
herkenbaar. En die ene keer dat je topdog bent wordt je direct door alle arty gepakt
[ Voor 26% gewijzigd door Poekie McPurrr op 13-10-2011 17:11 ]
Le Meow
Ja maar dat is met een Löwe, met normaal premium kun je ook op tier 8+ winst maken maar met een Löwe gaat het wel echt belachelijk snel (heb er zelf geen).Joindry schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:33:
Credits heb ik echt in overschot
Voor mij zijn echt "XP" het probleem. Heb momenteel 5.000.000 staan en heb nog wel even tegen ik de IS-4 moet kopen. Zolang je onder tier 8 blijft spelen heb je met premium altijd winst en tier 7 zonder premium. Een avondje Lowe en premium levert al snel een dik miljoen op![]()
Voro mij is het dus echt de XP. Niks irritanter dan 5ton te hebben en nog met een standaardtank te moeten rondrijden omdat je standaard tracks geen extra gewicht kunnen dragen...
Dat klopt wel, de Tiger is op longe range er accuraat en fijn om te spelen. Daarnaast is de tank ook best wendbaar alleen de reverse is niet echt je van het. De RoF is erg fijn en daarom op short range ook wel leuk om te gebruiken maar je hebt wel wat cover nodig inderdaad. Daarnaast heb je niet bepaald een grote punch maar zoals gezegd is de gun erg accuraat en heeft een goede RoF.Doler schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:10:
[...]
Het verschil zit meer in rollen, dan specs.Doler schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:10:
IS-2 vs Panzer VI Tiger
An extemely tough comparison for both tanks. The Tigers has a gun with 28 more penetration than IS, which means it can fight tier 8 and 9 tanks much more reliably, but it also has less armor. Generaly Tiger will win long range engagements, thanks to the superior aim time and accuracy. 1v1 close range fights with NO cover are also won by tiger, thanks to the RoF and more HP. Mid-range and peek-a-boo fights is where you dominate him.
In short:
IS is better vs small tanks than tiger, thanks to its armor.
Tiger can better fight big targets like IS4 and VK 4502.
1v1 they are as a whole balanced.
[removed]
Als je zonder premium wil spelen, en een moneymaker wil hebben, is de PzIV fully upgraded ook erg aan te raden.Yabada schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:11:
[...]
What!?Zit met chronisch credits probleem, omdat ik zonder premium probeer tier 8 (en hoger) speel. Een opgeblazen tank bij mij, betekent veel credits verlies. Betekent weer credits bij elkaar sprokkelen door met lager tier tanks te spelen. Is die Löwe zonder premium ook een money maker?
Is het alweer zover?
Je zou het bijna alleen al voor de credits het doenNemean schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 18:51:
Las nog een leuk berichtje op Reddit.
Er word een pakket aangeboden door Gamestop met het volgende:
- 1800 gold
- 1050000 credits
- 7 dagen premium
- T2 Light Tank (750 Gold) + Garage slot (300 Gold)
Mocht iemand het leuk vinden hier het linkje: http://impulsedriven.com/wot
Hij werd overigens gister aangeboden voor de helft van de prijs.
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Ja ik zit nog te twijfelen, tis op zich wel een leuk dingetje die T2 heb ik gehoord. Maar aan de andere kant weinig gold/premium.FikkieHo schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 22:58:
[...]
Je zou het bijna alleen al voor de credits het doen
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Voor de credits doe ik het niet, heb op dit moment bijna 5 miljoen aan credits.FikkieHo schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 23:02:
Mwah, voor 15 euro zou ik het niet doen. Maar als het 7.50 was dan had ik het wel gedaan. Scheelt mij uren grinden voor credits..
Nu ja ik heb mijn Lowe gekocht voor twee maand premium en nog wat. Nu is het al drie maand premium. Nu denk ik ook van, die lowe heb ik eigenlijk niet meer nodig. Geld in overvloed en tanks genoeg om mee te cruizen. Maar in het begin vond ik het echt zo traag gaan. Zonder de extra cash die de lowe meebracht had ik het wss niet uitgehouden tot waar ik nu zit. Ik heb nog steeds nachtmerries van de Pz38 en de matchmakings erbij.crizyz schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 22:55:
[...]
Heb op mijn Löwe vertical stabilizer, vents en coated optics,
Als ik van tevoren wist wat ik nu wist, zou ik de Löwe over hebben geslagen en het goud voor andere dingen hebben gebruikt (extra garage slots, extra barracks, crew op PzIV meteen op 100%, misschien af en toe en dagje premium als ik echt flink wat uren ga wotten, om maar een paar voorbeelden te noemen).
[...]
Is het alweer zover?
De Marder volgens mij.Joindry schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 23:38:
[...]
Weet er trouwens iemand top of mind, wat de tank is met standaard het beste/verste zicht?
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
107mm. Een aanrader. De KV is niet veel waard zonder de Gun.thijsco19 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 23:50:
ik heb nu net een su-85 gekocht. maar wat is de beste gun voor die DT??
ze hebben allemaal wel een lage RoF. maar meeste wel een goede dmg en penetration.
Ik zou ook voor de 107MM gaan, die schijnt erg goed te zijnthijsco19 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 23:50:
ik heb nu net een su-85 gekocht. maar wat is de beste gun voor die DT??
ze hebben allemaal wel een lage RoF. maar meeste wel een goede dmg en penetration.
Amen to that!TheJukeBox schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 08:44:
[...]
Ik zou ook voor de 107MM gaan, die schijnt erg goed te zijn
[ Voor 30% gewijzigd door Doler op 14-10-2011 09:16 ]
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
M26 Pershing / M46 Patton met 460 meter hebben de beste viewrange.
[ Voor 86% gewijzigd door Ashrah op 14-10-2011 09:48 ]
M24 Chaffee volgens mij ook met 2e turret...Ashrah schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:48:
Overlords Blog en de Event announcement.
[...]
M26 Pershing / M46 Patton met 460 meter hebben de beste viewrange.
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
En meestal haal ik met mijn tankjes toch wel de normale exp (+/- 1500) dus minimaal 5k exp per dag/tank extra. Doe dat maal 13 tankjes en het levert stiekem toch best veel op. Verder tellen die x2 credits voor het hele weekend en dat vind ik eigenlijk nog het fijnste aangezien dat betekend dat ik toch minimaal weer een paar miljoen erbij krijgTheJukeBox schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:54:
hee, niet zo negatief hè
9K xp is toch weer leuk meegenomen, en van het weekend heb ik al weinig tijd...
[removed]
OK ff gechecked op wiki... Patton 480m... dan chaffee, T32 en T30 en een hele zooi duitsers met 460m...UdiBenLudi schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:54:
[...]
M24 Chaffee volgens mij ook met 2e turret...
[ Voor 17% gewijzigd door UdiBenLudi op 14-10-2011 10:01 ]
Thanx, je "gebazel"crizyz schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 22:55:
[...]
Als je zonder premium wil spelen, en een moneymaker wil hebben, is de PzIV fully upgraded ook erg aan te raden.
Ik weet niet wat precies mijn gemiddelde credit winst is, maar mijn win en kill/death ratio is op de PzIV wel een stuk beter in ieder geval dan op de Löwe.
Verder geeft de PzIV ook echt geen slechte creditopbrengst.
Heb op mijn Löwe vertical stabilizer, vents en coated optics, op mijn PzIV heb ik additional grousers, vents en rammer.
Met de Löwe krijg je wel altijd flink wat credits, maar in mijn ogen is het leuker om 2 potjes met de PzIV te spelen dan met de Löwe om op dezelfde credits uit te komen. Sowieso vind ik het leuker om te zien dat ik veel kan betekenen in een battle. Maar dit is natuurlijk erg persoonlijk.
Als ik van tevoren wist wat ik nu wist, zou ik de Löwe over hebben geslagen en het goud voor andere dingen hebben gebruikt (extra garage slots, extra barracks, crew op PzIV meteen op 100%, misschien af en toe en dagje premium als ik echt flink wat uren ga wotten, om maar een paar voorbeelden te noemen).
De PzIV heeft met de 75mm L/70 een penetration waar je u tegen zegt en met de rammer en vents een herlaadtijd waar je juist geen u tegen zegt.Daar komt nog eens bij dat je redelijk snel ergens anders kan gaan helpen als je ziet dat het ergens mis gaat. Iets wat je met de snelheid van de Löwe niet snel zal gaan lukken.
Hopelijk heb je wat aan al mijn gebazel.![]()
[...]
Is het alweer zover?
ja, voor elke tank krijg je voor je eerst victory X5 xp, ipv X2, is altijd een leuk extraatjeVivaladen schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:56:
heb ik er weer overheen gelezen haha, zat vanmorgen nog te kijken naar die notes...volgens mij werk ik een beetje te hard haha
maar kan nu niet meer checken, is het al ingegaan? ennuh voor ieder type tank?
PzIV is een erg fijne tank om mee te spelen, zolang je hem maar gebruikt voor sniper ( wat voor de meeste german tanks geld ) en er niet op in rushed.Yabada schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:14:
[...]
Thanx, je "gebazel"heeft in ieder geval mijn interesse gewekkt om de PzIV weer eens te proberen. Ik kan me herrineren dat in ik in de WOT Beta heel wat uren ermee had gespeeld. Maar ja, toen kreeg je daily free gold. Ik ga het eens proberen, want ik heb heel wat T-54 modules researched, maar aanschaffen van die modules zit er voorlopig niet in. Misschien nu wel
Ideaal, want ik heb drie crews staan op 90-95% van hun eerste skill. En het lijkt eeuwig te duren om nog verder te gaan. Hopelijk 100 tegen maandag.Ashrah schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:30:
Yup geld ook voor de Crew, indien je crew training acceleration aan hebt staan vliegt je crewskills omhoog.
[ Voor 26% gewijzigd door Joindry op 14-10-2011 14:06 ]
Anoniem: 420887
lolJoindry schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:18:
Ik vond de MS-1 cool, waarom, omdat hij een hello kitty skin heeft
Ik wist het nummer niet zo uit mn hoofd ( ook geen zin in opzoekenAshrah schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:10:
S51 > SU-14
Ja en daar heb je nou veel aan als SPG zijnde.TheJukeBox schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:23:
waarom de SU-14 wel weer betere armour heeft ?
daar heb je weer gelijk inNemean schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:26:
[...]
Ja en daar heb je nou veel aan als SPG zijnde.
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
[ Voor 37% gewijzigd door Poekie McPurrr op 14-10-2011 20:11 ]
Le Meow
Ik heb het van ruim 100 verschil terug gekregen naar 15, alleen die laatste 15 schiet niet echt op. Schommel nu al weer een paar weken tussen de 10 en de 20. Daarna die 50% zien te halen (nu 49% op zowel wins/losses)Poekie McPurrr schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:36:
wel mooi.. sinds weken dan niet maanden is m'n victories / defeats 49/50% .. nu nog doorzetten naar meer victories hahahaha
[removed]
[ Voor 19% gewijzigd door Poekie McPurrr op 14-10-2011 20:27 ]
Le Meow
ThanksPoekie McPurrr schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:13:
van 100 terug naar 15-20 is erg netjesIk blijf van begin af aan steken op 20 losses over victories
Ik heb hem net gekocht, nu nog de tiger P unlocken + kopen.edit: IS unlocked.. nu nog geld om 'm te kopen
[removed]
[ Voor 25% gewijzigd door Dark Angel op 15-10-2011 01:09 ]
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Heb je deze weten te behalen met fulltime upgrade? Ik ga zo de IS unlocken en ga in eerste instantie met stock gun spelen.Nemean schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 04:05:
Zojuist even een lekker potje op mijn IS:
7960XP
90.362 Credits.
Tikt lekker aan, nog maar 50k te gaan voor mijn IS-3.
Heb alleen de laatste gun geresearched. De rest laat ik zitten, aangezien ik zo snel mogelijk naar de IS-4 wil.Aarge schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:17:
[...]
Heb je deze weten te behalen met fulltime upgrade? Ik ga zo de IS unlocken en ga in eerste instantie met stock gun spelen.
Dat grinden door de russische spg tak heb ik dus gedaan en het was heel leuk. SU-8 was een prima arty en ben nu net bij de SU-14 aangekomen.A-Tray schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:09:
Wanneer je een SU-14 hebt gegrind door de Russian SPG tree te doorlopen heb je wel al veel ervaring in de speelwijze ervan. Met de SU-51 zal het toch wat meer wennen zijn aan de SPG speelstijl.
Mijn Su-14 rijdt ondertussen full options rond. Wat een traag hok, vreselijk. Maar als je dan eenmaal in positie bent en los kan met de 203mm "Finger of God" gun... Heerlijk!
Reload is in dagen uitgedrukt, traverse is langzamer dan een spoorwegdraaischijf en de enige kans op camouflage is net doen of je een kantoorpand bent... Maar wat een heerlijke tank
Le Meow
wat zijn nou eigenlijk daily's ?zaterdag dailies
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Dat probleem had ik al vanaf 23:30, continue is mijn team stomme dingen aan het doen en ben ik weer eenflank alleen aan het verdedigen (wat dan meestal nog niet eens de flank is die uiteindelijk als eerste weg is)Voggels schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 03:22:
Blijkbaar zijn er na 2 uur op de EU server alleen maar noobs.. Heb een loss-streak van hier tot anderhalf uur terug..
Laatste potje, ik in IS, op Karelia.. Ben ik de enige die de rechterflank verdedigd (niet de de berg, de heuveltjes). 2x Tier 10, 3x Tier 9, 5x Tier 8.. Hoe kan je dan iets zo gruwelijk verneuken.. ongelofelijk
Denk pak nog even snel wat x5 dailies mee, maar verlies 10 potjes achter elkaar, met zelf 2+ kills, en de stand: 7<15... wtf
[removed]
flickr - WOT Profile - Game PC
Mijn crew is bijna 100% met hun camoskill, dus dat is wel heel erg leuk. Nu nog 185k XP sparen voor de volgende SPG... Ik weet niet of me dat gaat lukken eigenlijk.Red Griffin schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:05:
[...]
Dat grinden door de russische spg tak heb ik dus gedaan en het was heel leuk. SU-8 was een prima arty en ben nu net bij de SU-14 aangekomen.
Hij is nu nog stock voor wat betreft modules. Bemanning wel 100% en ventilation, rammer erop.
Hij is erg traag op dit moment. Maximaal 11 km/u. Heuvel op 5.![]()
Draaien gaat trager dan SU-8, inzoomen gaat wel lekker. Schiettraject lijkt lager dan SU-8, dus langer gestrekt doelgebied.
Bleef wel een paar keer goed verborgen met camo net, maar heb nog niet zoveel gespeeld.. Misschien toch gld erop.
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
[ Voor 19% gewijzigd door Joindry op 17-10-2011 11:08 ]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Anoniem: 280665
Nee, daar wil je meteen je 107mm op monteren van de KV (edit: en KV-3). 122mm van de KV-3 kan ook, maar dat is wel een creditvreter voor eigenlijk geen extra performance.TheJukeBox schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:07:
Nice
Is met stock gun is niet heel best had ik al wel door
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 280665 op 17-10-2011 11:11 ]
Wat niet mogelijk is, wel de 100MM Diot gun.Anoniem: 280665 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:10:
[...]
Nee, daar wil je meteen je 107mm op monteren van de KV (edit: en KV-3). 122mm van de KV-3 kan ook, maar dat is wel een creditvreter voor eigenlijk geen extra performance.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq