Ik snap het ff niet.. ligt op dit moment alleen de testserver eruit, of ook de 'normale' server. Kan op dit moment namelijk WoT niet opstarten!?
van overlords blogAnoniem: 286871 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:26:
Ik snap het ff niet.. ligt op dit moment alleen de testserver eruit, of ook de 'normale' server. Kan op dit moment namelijk WoT niet opstarten!?
van WOT zelf weet ik het niet...Public Test of 7.0. Recess
The public test server will be stopped tomorrow, November 23, 10am UTC.
We have received substantial amount of feedback and now it's time to make changes.
We would like to thanks all the testers and invite them to the 2nd stage. Restart of 7.0 public test is scheduled for November 24. The test will be restarted under v. 7.0_test2.
Anoniem: 286871
Dat van de public test server had ik gelezen. Maar als ik WoT opstart (normale EU server) krijg ik; update has been cancelled
Heb je de test versie wel in een aparte map geïnstalleerd? Zo niet dan mag je opnieuw downloaden en installeren.Anoniem: 286871 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:33:
Dat van de public test server had ik gelezen. Maar als ik WoT opstart (normale EU server) krijg ik; update has been cancelled
Anoniem: 286871
Ik heb helemaal nooit die test-versie gedownload en geïnstalleerd, dus. Maar aangezien ik de melding kreeg dat de update is gecancelled dacht ik dat de server er mss uit was ivm met een update oid. Nu zie ik dat alleen de test-server eruit ligt. Anders ligt het ws aan mijn computer als ik de enige ben met deze melding, maar heb gisteren nog 'gewoon' gespeeld, dus een beetje vreemd..Appel schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:34:
[...]
Heb je de test versie wel in een aparte map geïnstalleerd? Zo niet dan mag je opnieuw downloaden en installeren.
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 286871 op 23-11-2011 10:50 ]
Heb hier zelf ook die update issue. Server ligt gewoon plat denk ik
Die testserver is wel snel weer offline, volgens mij willen ze al snel nog wat dingen aanpassen :^)
Ik dacht trouwens dat de horns geschrapt waren? Stond dat niet eens op overlord zijn blog?
Ik heb wat vraagjes over die testserver.
Is er een beloning voor het spelen op de testserver erna op de "echte" servers? Zo ja hoelang moet je spelen? Moet je ook bij tier 1 beginnen op de testserver? of kan je random rondcrossen in alles? Anders wordt het wel moeilijk om op 48u tijd de E-100 te gaan testen...
Ik dacht trouwens dat de horns geschrapt waren? Stond dat niet eens op overlord zijn blog?
Ik heb wat vraagjes over die testserver.
Is er een beloning voor het spelen op de testserver erna op de "echte" servers? Zo ja hoelang moet je spelen? Moet je ook bij tier 1 beginnen op de testserver? of kan je random rondcrossen in alles? Anders wordt het wel moeilijk om op 48u tijd de E-100 te gaan testen...
bij test server begin je bij tier 1, je begint wel met 10000 Gold
X10 XP en money
verder niks
X10 XP en money
verder niks
Uhm... nee.TheJukeBox schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:07:
bij test server begin je bij tier 1, je begint wel met 10000 Gold
X10 XP en money
verder niks
Je account word geïmporteerd, die is een paar dagen 'jonger' op de test server. Vanaf daar kan je gewoon verder testen.
mm, je hebt gelijkAppel schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:12:
[...]
Uhm... nee.
Je account word geïmporteerd, die is een paar dagen 'jonger' op de test server. Vanaf daar kan je gewoon verder testen.
mijn fout, excuses!
Haaa, handig, dacht al, anders kanje echt nooit tijdeg naar t10spelen. Maar geen beloning achteraf? jammer:(
je kunt bijvoorbeeld wel kijken bij ( ik zeg maar wat hoor
) een E-75 of je de 2e turret op de tank kan doen zonder track upgrade.
Dat kan je ook zonder test server hoorTheJukeBox schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:10:
je kunt bijvoorbeeld wel kijken bij ( ik zeg maar wat hoor) een E-75 of je de 2e turret op de tank kan doen zonder track upgrade.
Load limit bekijken:
Stock: 85,47/87,5
Huidige turret:
13520 Weight (kg)
Nieuwe turret:
18520 Weight (kg)
Load limit omrekenen naar kg:
85470 kg/ 87500 kg
En rekenen maar!
85470 - 13520 = 71950
71950 + 18520 = 90470
90470 - 87500 = 2970
De nieuwe turret is dus 2970kg te zwaar voor de stock tank.
Soms kan je met andere nieuwe (lichtere) modules de tank wat slanker laten worden, maar voor de E75 is dat niet het geval.
Kan ook makkelijker btw:
Nieuwe module - oude module (gewicht) = $resultaat
Max load - current load = $load-over
$load-over - $resultaat = ???
Positief getal betekend dat je 'm kan mounten, negatief dat het niet kan.
[ Voor 13% gewijzigd door Appel op 23-11-2011 14:38 ]
ook wel weer waar ja.
moet nog 58k voor E-75, ik bewaar mijn free xp om gelijk de 128mm gun te unlocken.
dus eerst nog zelf tracks en turret vrijspelen, maar komt goed
heb al 42k free xp.
misschien dat ik nog wat gold haal maar dat weet ik nog niet zeker.
moet nog 58k voor E-75, ik bewaar mijn free xp om gelijk de 128mm gun te unlocken.
heb al 42k free xp.
Beetje bizar.TheJukeBox schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:41:
ook wel weer waar ja.
heb al 42k free xp.
Je moet tracks en turret erop hebben om de andere gun erop te steken. Je kan ook direct je free XP gebruiken om tracks en turret te kopen en dan gewoon doordouwen naar de gun. Uiteindelijk heb je evenveel XP nodig, je free XP gebruikt en je moet tenminste niet spelen met stock turret en stock tracks. Of speel je ook met de load-module?
Wat is voor jullie de hoogste tier die jullie hebben bereikt zonder gold of premium? Ik ben momenteel bij de T-20 en IS (tier 7s), de tier 8 Pershing lijkt me nog binnen redelijke tijd haalbaar.
T-34-85thoragz schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:57:
Wat is voor jullie de hoogste tier die jullie hebben bereikt zonder gold of premium? Ik ben momenteel bij de T-20 en IS (tier 7s), de tier 8 Pershing lijkt me nog binnen redelijke tijd haalbaar.
Ik speel op het moment met een Tier 8 T32 en ik maak daar nonpremium nog een heel klein beetje winst op. Ik heb daarnaast nog een IS en een Pz IV.
Ik zit er overigens wel aan te denken als ik de T34 niet tijdig haal om een Type 59 aan te schaffen om credits te genereren. Ten eerste, ik heb de Type 59 gespeeld op de testserver en dat beviel erg goed. Ik vind mediums sowieso iets leuker spelen dan heavies. Ten tweede, ik denk dat een Tier 8 premium de beste investering is om credits te genereren. Ik denk dat je beter af bent met zo'n tank dan 3 maanden met een premium account. Dat je iets langzamer xp krijgt zonder premium kan ik niet mee zitten. Ik vermaak me nog steeds uitstekend in random battles.
Babs out!
We kunnen verder in: [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 13
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!
Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!
Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.