Heerlijk tankje die E-75. Zelfs met TII gun.
Top gun, steel wall en Boelters.
Map ruinberg. Begon normaal, zocht leuk plekje op. Jagdpz schoot op me en ik schoot terug. Hij besloot wijselijk op te geven en verkasde. Verder kwam er niets meer over het plein dus besloot teammates te helpen die in het nauw gebracht werden door een IS-4 en Objekt704. Geflankt (met 15km/h

) objekt 2 keer in z'n aars geschoten. Helaas 1 ding (ja, in z'n gat ja) dus geen kill, die was voor een teammate. Wel de IS-4 gesloopt.
Ineens was de hele rechter flank weg inclusief bijna ons hele team. Dus ik terug naar de basis. Jackpot, T-29, T39, VK 3601, type 59 en 2 KV's vs ik in m'n uppie. Heb eerst de KV's weggeschoten met hun irritante HE spam en hun lijken als cover gebruikt. Daarna de type 59 bang gemaakt en ben me toen met de amerikaanse heavies beziggehouden. Op naar de VK3601 die ik miste door een lagspike en ik ineens 50 meter verder was dan waar ik wou zijn en dus du VK en de type 59 aan andere kanten had.
Achter een huis gedoken en de VK bewerkt. Teammate pakte hem die ineens besloten mij te helpen, jammer, want ik had op dat moment enkel nog HE over anders had ik hem ook, type 59 wel kunnen pakken.
Zo een verloren potje nog kunnen winnen want het stond 10-4 op een gegeven moment.
Jammer van die objekt en VK anders had ik 10 kills gehad, 22 schoten raak.