Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 12 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 26.797 views

• ZenTex
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 01-12 05:55

ZenTex

Doet maar wat.

Joindry schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:05:
J. Kanje de tweede turret op de IS-4 zetten zonder dat je de tracks hoeft te steken?
en maakt de tweede turret verschil?
2e turret is super.
Heb zelf die suspension mod gekocht en met free XP de 2e turret geresearched en geinstalleerd.
Aanrader. ;)

• TheJukeBox
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 16-11 11:59
filipy23 schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:59:
EUR 7.50 voor 2000 gold, 1 week premium, tank slot en mini-maus:

http://www.play.com/Games...+of+tanks&urlrefer=search

Weet iemand of je met ideal of paypal bij play.com kan betalen?

Babs out!
als je wilt aanmelden op die site, moet je een credit card hebben.
verder onder aan de site staat waarmee je kunt betalen visa etc.

Daarbij, je krijgt dan een code oid ?

[Voor 3% gewijzigd door TheJukeBox op 21-11-2011 11:11]

• skoozie
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 15:08
Joindry schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:05:
...
Kanje de tweede turret op de IS-4 zetten zonder dat je de tracks hoeft te steken?
en maakt de tweede turret verschil?
...
Ik heb de BL-9 op de IS4 gehangen en vervolgens kon ik 1 vd 3 modules er op plakken. moest de tracks up graden voor een rammer en bino (vent zat er al op)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Vae Victus
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 24-11 18:22

Vae Victus

Awesome God

Ting schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:05:
[...]

Geen idee, is het eigenlijk toegestaan om het te ''verkopen''?
Anders mocht iemand een of andere steam voucher hebben o.i.d.
Fles martini o.o
Daar ben ik wel voor in. Even afhandelen via DM?

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• Joindry
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 11:50

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

skoozie schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:13:
[...]

Ik heb de BL-9 op de IS4 gehangen en vervolgens kon ik 1 vd 3 modules er op plakken. moest de tracks up graden voor een rammer en bino (vent zat er al op)
Ok de free xp gaat dus integraal naar de tracks dan, dan kan ik tenminste direct radio, bl-9 en 3modules erop hangen.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ik zal even herhalen hoe ik het deed:
Mod voor extra supsension capaciteit kopen (ok, 600K creds), dan kun je voor de XP die de tracks kosten gelijk de turret+BL-9 installeren.
Scheelt weer 25K naar de IS-70 gun. En geloof me, die is het DIK waard!
Die tracks komen later wel en die gun is echt wel het gemis van een enkele extra module waard.

• redwing
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 22:16
Gisteren weer eens een leuk potje gehad in mijn IS3. De map was lakeville en ik starte in het zuiden. Ik was samen met een Tiger II de toptier terwijl de tegenstander 2 pershings + 1 panther II had. Ik ging samen met een M4 via rechts en naast de Tiger II besloot de rest te gaan campen.

Halverwege kwamen we de 2 pershings en de panther II tegen welke na een paar rake schoten van mij en de M4 besloten tussen de huizen te gaan schuilen een peek-a-boo te spelen. Helaas ging daarbij de M4 er aan waarna ik alleen tegenover ze stond. Een van de pershings besluit daarop om om me heen te proberen te rijden maar ik detrack hem op een punt waar ik hem wel kan raken, maar de andere 2 meds mij niet en kill hem dan ook al snel.

Gelukkig was de Tiger II op de andere flank mooi aan het doorduwen (op dat moment had ie al 5 kills) en komt de rest van het team tot de conclusie dat campen niet zo heel veel nut heeft. Daarna gaat het allemaal snel omdat er 2 VK3601s mij komen helpen en er ook een groepje door het midden besluit te gaan. Ik knal de Panther II nog neer en de 2e Pershing valt ten prooi aan de 2 VK3601s. Op dat moment kunnen we de overgebleven tanks van 3 kanten insluiten en winnen we dus ook. Uiteindelijke stand was 3 kills voor mij, 7 voor de Tiger II en zowel ik als de tiger kregen complimenten :)

[removed]

• TheJukeBox
Nice!
had net zelf ook erg leuke potjes, niet heel veel XP maar vooral omdat deze keer mijn team niet zo "noob" was :P
Dan beleef je er gelijk een stuk meer pret aan!
Appel schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:52:
[...]

Er wordt inderdaad veel minder gecamped. Ik vind ook dat het de map(s) gewoon compleet veranderd. Op Malinovka kan je bovenop de heuvel bijvoorbeeld hull-down gaan staan, op Komarin kan je bij je eigen vlag achter een klein heuveltje staan. Op Karelia kan je lekker die geul in die parallel aan de heuvel loopt.
Vind arties over het algemeen geen probleem, 1-2 max per kant speelt wel lekker weg maar het geeft sowieso een heel andere spelervaring.
Maar het is sowieso een fijn gevoel om te weten dat er geen 'death-from-above-instagibs' naar beneden komen.
Over instagibs gesproken, gisteravond 2x flink zitten tieren toen ik met mijn T32 en T34 ongelooflijk snel kapotgeschoten werd. Eerst met de T32 in Himmelsdorf waar ik geraakt werd door een IS4, arty die erachter stond miste mij gelukkig maar toen kreeg ik nog een klap van 50% gevolgd door nog een shell van de IS4.. was in 20-30s over..

Met mijn T34 ging het iets anders, we bgonnen nog maar net Westfield en dook achter een veilig huisje in de stad. Piekte ietwat om de hoek om te schieten en deed dit nog 2x en bij de derde keer was ik weer bijna achter het huisje werd ik vol van voren geraakt door een arty shell.. 94% in een klap weg.. Gelukkig nog paar minuten uit kunnen houden, E50 kapot kunnen schieten samen met arty en een IS4 af kunnen houden en toen was het over. We hebben de battle wel gewonnen ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Appel
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 01-12 21:18
psychoclown schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:34:
[...]

Vind arties over het algemeen geen probleem, 1-2 max per kant speelt wel lekker weg maar het geeft sowieso een heel andere spelervaring.

[...]

Over instagibs gesproken, gisteravond 2x flink zitten tieren toen ik met mijn T32 en T34 ongelooflijk snel kapotgeschoten werd. Eerst met de T32 in Himmelsdorf waar ik geraakt werd door een IS4, arty die erachter stond miste mij gelukkig maar toen kreeg ik nog een klap van 50% gevolgd door nog een shell van de IS4.. was in 20-30s over..

Met mijn T34 ging het iets anders, we bgonnen nog maar net Westfield en dook achter een veilig huisje in de stad. Piekte ietwat om de hoek om te schieten en deed dit nog 2x en bij de derde keer was ik weer bijna achter het huisje werd ik vol van voren geraakt door een arty shell.. 94% in een klap weg.. Gelukkig nog paar minuten uit kunnen houden, E50 kapot kunnen schieten samen met arty en een IS4 af kunnen houden en toen was het over. We hebben de battle wel gewonnen ;)
Ja, ben gister ook ge one-shot in mijn Pershing door Soulequilibrrium :P Alleen ik denk dat MRCL en Knoepel mij niet meer aardig vinden.

op mountian pass was ik met een Lowe, Panther II de gletsjer op aan het rijden, toen we MRCL (E75), een duits TD'tje en een Lowe tegenkwamen. TD'tje was snel door, niet lang daarna de Lowe op 30% en MRCL nog op 50% oid. Toen kwam Knoepel in zijn IS-4 met nog een tank naar boven in onze rug.

Heb ik eerst Knoepel er even van langs gegeven in hull-down, die andere tank was ook zo weg. Daarna nog 200 hitpoints over. De Lowe en Panther II lekker klappen laten vangen van MRCL alvorens ik 'm rustig af kon schieten :P

NB: Als jullie je afvragen wie deze mensen allemaal zijn, join GOT of REGEN en kom op Teamspeak :P

If you at first don't succeed. Try sudo. MCSA 2016

• redwing
TheJukeBox schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:16:
Nice!
had net zelf ook erg leuke potjes, niet heel veel XP maar vooral omdat deze keer mijn team niet zo "noob" was :P
Dan beleef je er gelijk een stuk meer pret aan!
Yup :) En comlimenten krijgen blijft ook altijd leuk. Je weet dan dat er iemand met je mee aan het kijken is die ook echt vind dat je het goed doet. Als ik iemand zie die duidelijk er voor zorgt dat we een potje winnen geef ik ook altijd een comlimentje :)

[removed]

• TheJukeBox
geef jij hem maar een comlimentje :P
en ofc, zowieso, ik probeer altijd waardevol te zijn no matter what!

Anoniem: 91868

Ik heb een paysafe kaartje van 7 euro voor in World of Tanks voor de liefhebber hier. (van de Power Unlimited)
edit: ja gewoon gratis ik ga het niet omruilen voor steamcodes ofzo zo cheap ben ik niet

[Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 91868 op 21-11-2011 18:06]

• Joindry

Joindry

hebbe? gezien de andere deze ochtend 5euro "cheap" was :P

• Yammie74
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 17-09 18:09
Joindry schreef op maandag 21 november 2011 @ 18:29:
hebbe? gezien de andere deze ochtend 5euro "cheap" was :P
Volgens mij kan je maar 1 paysafe card per account gebruiken (als ik het goed gelezen heb).
Yammie74 schreef op maandag 21 november 2011 @ 18:35:
[...]

Volgens mij kan je maar 1 paysafe card per account gebruiken (als ik het goed gelezen heb).
Yup klopt, daarnaast is het handiger als degene in kwestie boerenlater DM'ed ipv dit in het topic af te handelen :)

• Joindry

Joindry

Gedver had ik vandaag premium gehad had ik mij XP record verbroken.

Verpulverd zelfs, nu staat het op 1951 XP. Was dit potje premium geweest was het 2347. Ik viel dan nog zonder AP ook op tegen het einde, toen ik 1vs1 speelde tegen een IS-4. :(
achja, het was een leuk potje de hele rechterflank tegengehouden, gedver das leuk.

haha en nu precies ter compensatie in het spel, een oneshot door een IS-4 :) the balance is repaired my sun

[Voor 92% gewijzigd door Joindry op 21-11-2011 22:44]

• NLMarcel194
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18:48
heb hier nog een code/key voor 7 euro uit de PU

volgnummer 152439009
PIN 0280 0599 7541 8531

geef wel even door als je hem gebruikt heb

• thijsco19
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 21:28

thijsco19

KTM 990 SMT

hoe werkt dat dan?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• Nemean
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 15:29

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Is zo te zien al opgevraagd door iemand:
https://customer.cc.at.pa...stomer/Balance?cvid=66497

• NLMarcel194
zal die het straks wel door geven denk

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

dat is jammer zou graag effe wat gold willen hebben

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

thijsco19 schreef op maandag 21 november 2011 @ 23:55:
dat is jammer zou graag effe wat gold willen hebben
Je zou die Play.com aanbieding kunnen volgen voor 7 euro, krijg je toch wat gold van en een leuk tankje.

• redwing
Helaas hebben mensen vaak niet het fatsoen om even dank je wel te zeggen. Hopelijk komt die dit keer nog wel :)

[removed]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

redwing schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 00:00:
[...]

Helaas hebben mensen vaak niet het fatsoen om even dank je wel te zeggen. Hopelijk komt die dit keer nog wel :)
Er zitten ook veel lurkers op Tweakers, mensen schenken niet eens meer aandacht aan een account vaak genoeg ;). Tis inderdaad wel spijtig.

• NLMarcel194
redwing schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 00:00:
[...]

ik hoop het of een dm zou ik ook wel fijn vinden

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Had iemand overigens de Russische 7.0 trailer al gezien?

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

nee, wel naar gezocht maar niet gevonden.
bij deze dankje.

ik speel nu ook op de test server van de 7.0 update, en ik moet zegge het zier er best mooi uit die camo's.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Lekker potje net. Ensk in m'n IS-4.
Ik manouvreer gewoon wat door de huizen door. Een E-75 verscholen achter de gebouwen ziet me nadat ik een jagpanther in z'n aars schoot maar dingt op me. Ik ben altijd in voor een close quarter knokparty met een E-75. Mijn 1e schot gaat helaas tegen een gebouw aan, de volgende in z'n zwakke onderplaat. Daarop besluit hij mij te facehuggen. Slecht plan als je een E-75 bent. Hij blijft maar dingen op m'n turret, ook met HE terwijl ik door z'n koepel schiet. Ik win met 100% health over en heb hem van 100 naar 0% geschoten.
De volgende E-75 komt op me afgereden, ook op 100%. ook hij besluit close range te gaan. Na hem vernietigd te hebben heb ik nog 75% over doordat ik kolem kwam te zitten achter een kapotgeschoten tank en hij de ruimte kreeg.
Daarna wat lichter spul kapotgeschoten en op jacht naar de laastse TD. Helaas zit hij net ac hter een obstakel, terwijl ik daarachter vandaan kwam schoot een teammate hem kapot. Jammer, geen top gun.
Kan wel zeggen dat ik het potje gewonnen heb want ze stonden flink voor toen ik aan mijn rampage begon. 2 E-75's maken wel degelijk het verschil gezien de tanks die we nog over hadden.

Credits verdiend als in een Loewe. :)

[Voor 8% gewijzigd door ZenTex op 22-11-2011 03:34. Reden: picje toegevoegd]

• Grimez
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 01-06-2014
Wat zijn jullie meningen over de verscheidene guns op de KV-3? Heb ze nu allemaal en ik merk eigenlijk nauwelijks verschil tussen de 3 qua damage etc. (gebruik nu de 122mm) Waardoor ik het gevoel krijg dat ik net zo goed weer de 107mm erop kan zetten(gebruik die ook op me KV en vind hem prima), of slaat mijn gevoel compleet de plank mis? =)

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Meningen zijn verdeeld.
De 107 is een veilige keuze, voldoende pen voor jouw tier een voldoende damage.
De 122 is ook een prima keuze, maar je bent wat beperkt vanwege de lage rof maar is perfekt om te peek-a-boo'en.
Pesoonlijk vond ik de 122 net wat leuker, maar denk dat doorgaans de 107 een iets betere keuze is, want minder situatie afhankelijk.

• Grimez
Ja 1tegen1 is de 122mm prima, maar vooral als je in je uppie tegen 2 of meerdere staat duurt het net ff te lang voor dat je weer kan schieten, neemt niet weg dat de 122mm de eerste russische gun is die er een beetje cool uit ziet, ipv zon tandenstokertje die in je turret is geduwd ;). Hoef niet zoveel meer voor de IS dus misschien laat ik hem er wel gewoon opstaan..

• Joindry

Joindry

Je kan em evengoed al meepakken gezien je hem bij de IS moet researchen, of je hem erop steekt kan je zelf nog kiezen. Ik vond de 122 de beste keuze. Het is waar dat je met de idiot even goed werk kan leveren en zelfs iets beter als alle factoren optimaal zijn. Maar dit gebeurt dus zelden en ben je met je kv-3 een monster. (spreekt intussen nostalgisch over zijn kv-3 die stof staat te happen)

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ehm, de idiot gun is de 100mm gun, niet de 107. ;)

• Vivaladen
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020
zag er inderdaad mooi uit die camo , mn favoriete duitse"Ambush" patroon die ik veelvuldig als skin gebruik zat er ook tussen zag ik,tevens wordt het mogelijk om een clan logo op je tank te planten maar wat was dat tijdens het gevecht? airstrike of atillerie barage ofzo met al die ontploffingen?

ben de laatste tijd trouwens erg in mn nopjes met mn Vk2801 echt een leuke lol tank vooral de combinatie "105mm gun" met "72 km/u " spreekt me erg aan haha

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

• skoozie
Grimez schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 03:40:
Wat zijn jullie meningen over de verscheidene guns op de KV-3? ...
Mijn mening; ik vind de 107mm het lekkerste spelen. nadat ik die weer gemount had na een tijdje met de 122mm gespeeld te hebben was de reload tijd een verademing. ik merkte te vaak dat ik kapot geschoten werd vlak voordat ik een (volgend) schot kon lossen met de 122mm. ook de prijzen van de shells speelden een factor om de 107 weer eens te proberen. (250ish versus 1000ish voor de 122mm) maar door het speel plezier ben ik de 107mm blijven gebruiken. heb de KV-3 elite en 100k extra xp erop staan zodat ik strax de KV-4 direct kan researchen.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Joindry

Joindry

ZenTex schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 08:32:
Ehm, de idiot gun is de 100mm gun, niet de 107. ;)
euw, nvm dan :)

Vraagje voor de testserverers. De nieuwe cammoskills. Hoeveel kosten ze/gaan ze ,kosten? en maakt het een groot verschil? Want ik ben nog niet volledig mee denk ik. Er is een gold optie en een silver optie. de ene is permanent de andere wordt maandelijks? of per game? Deze cammo valt dan nog te combineren met de cammonetjes module en de cammoskill van de crew. Mijn hetzer gaat onzichtbaar zijn, je rijdt dan plots tegen een onzichtbare muur :)
wel muurtje :P

[Voor 8% gewijzigd door Joindry op 22-11-2011 09:12]

• TheJukeBox
Joindry schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 08:05:
(spreekt intussen nostalgisch over zijn kv-3 die stof staat te happen)
maar waar je volgend jaar wel een extra slot mee krijgt :)

• rapture
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 20-11 18:23

rapture

Zelfs daar netwerken?

Mijn KV-3 gebruikt de 107 mm gun. 4x goedkopere ammo voor 77% damage per schot van 122 mm. Het moet wel money kunnen maken. De hogere rate of fire om tegen meerdere doelwitten te kunnen werken, damage per seconde, meer kansen om na een bounce nog een raak schot uit te delen,...

122 mm heeft het nadeel van inaccuraat te zijn zodat het bereik in elkaar zakt, veel moeite om door armor te geraken (4 ipv 7 kansen per minuut), dure ammo,... Je gaat op de BL-9 moeten wachten voordat je een bruikbare 122 mm gun vindt.

EOS 30D, kitlens, EF 50mm/1.8, EF 85mm/1.8

• oosterhofjf
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 21:48
rapture schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:15:
Mijn KV-3 gebruikt de 107 mm gun. 4x goedkopere ammo voor 77% damage per schot van 122 mm. Het moet wel money kunnen maken. De hogere rate of fire om tegen meerdere doelwitten te kunnen werken, damage per seconde, meer kansen om na een bounce nog een raak schot uit te delen,...

122 mm heeft het nadeel van inaccuraat te zijn zodat het bereik in elkaar zakt, veel moeite om door armor te geraken (4 ipv 7 kansen per minuut), dure ammo,... Je gaat op de BL-9 moeten wachten voordat je een bruikbare 122 mm gun vindt.
eensch :)

Geniet van je KV 3. Dat is echt een heerlijke tank! benieuwd hoe deze gaat worden in tier 7

• Aarge
  • Laatst online: 25-06 17:59
Anoniem: 337891 schreef op zondag 20 november 2011 @ 06:50:
In de PU van deze maand zit een kaartje met EUR 7 er op voor WoT. PU kost EUR 3,95 dus winst maak je sowieso. :P
Zit er een restrictie op dat kaartje waarbij je maar 1 kaart per account mag activeren of meerdere kaartjes gebruiken op 1 account?

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

oosterhofjf schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:36:
Geniet van je KV 3. Dat is echt een heerlijke tank! benieuwd hoe deze gaat worden in tier 7
De mijne wacht op de KV changes. De BL-9 werkt goed op mijn IS-3. Ik moet nog op halve prijs modules wachten voor verticale stabilisatie. Ik dacht dat ik ze alleen voor mediums nodig heb. Het duurt veel te lang om de gun te stabiliseren voor een goed schot.

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Joindry schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:03:
[...]

euw, nvm dan :)

Vraagje voor de testserverers. De nieuwe cammoskills. Hoeveel kosten ze/gaan ze ,kosten? en maakt het een groot verschil? Want ik ben nog niet volledig mee denk ik. Er is een gold optie en een silver optie. de ene is permanent de andere wordt maandelijks? of per game? Deze cammo valt dan nog te combineren met de cammonetjes module en de cammoskill van de crew. Mijn hetzer gaat onzichtbaar zijn, je rijdt dan plots tegen een onzichtbare muur :)
wat ze kosten ligt eraan voor hoelang je ze neemt.
voor zover ik begrepen heb is het niet dat je cammo skill omhoog gaat daardoor, het is meer een skin voor de look.
ik ben geen taal deskundige (de versie die ik heb is in het *een raar buitenlands taaltje*) dus het is een beetje gokken allemaal.

Joindry schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:03:
[...]

De camoskins bedoel je? Die hebben voor zover ik weer geen camobonus, alleen de adaptive camoskin levert een bonus maar die komt niet met 7.0 mee :)
Wat de prijzen precies zijn weet ik niet aangezien ik niet op de test server speel.
Aarge schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:16:
[...]

Zit er een restrictie op dat kaartje waarbij je maar 1 kaart per account mag activeren of meerdere kaartjes gebruiken op 1 account?
Ja max 1 kaart per account.

• filipy23
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 26-11 13:46
Betreffende camo's: wat ze doen is ze laten je er anders uit zien. Geen ingame effecten. Je kunt kiezen uit twee en drie kleuren camo's. Er zijn zo'n 3-5 camo's per nation per kleur (i.e. twee of drie). De opties zijn voor elke tank binnen een nation hetzelfde.

De kosten zijn:
permanent: 25 gold * tier (*2 indien drie ipv twee kleuren)
30 dagen: 30.000 silver * tier (*2 indien drie ipv twee kleuren)
7 dagen: 15.000 silver * tier (*2 indien drie ipv twee kleuren)

Babs out!

• rgras
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
En de Duitse camo's zijn, op één na, weer eens godsgruwelijk lelijk.

• squaddie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 21:58
rapture schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:15:

Persoonlijk vind ik de 100mm nog iets lekkerder werken dan de 107mm.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

• Red Griffin
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 22:10
rgras schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:58:
En de Duitse camo's zijn, op één na, weer eens godsgruwelijk lelijk.
Ze hadden inderdaad wel iets beters kunnen uitzoeken. Ik mis bv het groene nogal. Geel en bruin spant de kroon.

http://www.warandtactics....rns-earl-grey-collection/

http://www.warandtactics....rns-earl-grey-collection/

De WoT kleuren vind ik minder.

Roestbak:

[Voor 24% gewijzigd door Red Griffin op 22-11-2011 21:20]

• Grimez
Bedankt voor de tips! =)
Kep de 107mm er maar weer ondergeschroefd, prijskaartje van ammo had ik eigenlijk nog niet eens naar gekeken dus dat is ook mooi meegenomen.
Vanochtend even mijn t43 tankje gekocht (mijn eerste t7!), qua looks iets minder dan de t34-85 vind ik maar ja, kan niet alles hebben.

• redwing
Weet je dat zeker ? Een paysafe kaart is gewoon een kaart met een bep. waarde, ik kan me dus niet voorstellen dat meerdere van dat soort kaarten niet gaat werken.

[removed]

• Jadiela
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 22-12-2016
non premium, non double:

Victory!
Battle: El Halluf Friday, November 18, 2011 9:33:28 AM
Vehicle: T-50
Experience received: 1,839 (fine for causing damage to allies: 4 ;)
Credits received: 11,624 (fine for causing damage to allies: 380)
Battle Achievements: Scout

2 kills: beide arties. Verder alleen aanlichten: 7 minuten lang heen en weer lopen crossen door de rivier. Verder niks geraakt. Zou een 2700 'met' zijn geweest. Bijzonder. Ook geen credits, dus 10x 10 doelen aanlichten geeft geen credits, wel exp ?

Mijn hoogste tot nu toe was 1936 met KV met 11 kills non premium.

Deze is veel maffer, want is maar 2 kills.

• Appel
Damn die triples zijn leuk :P
Victory!
Battle: Steppes Tuesday, November 22, 2011 21:55:33
Vehicle: T-54
Experience received: 5,805 ()
Credits received: 73,639
Battle Achievements: Sniper

Ongeloofelijk.... Sommige mensen kunnen gewoon niet spelen.
Defeat
Battle: Steppes Tuesday, November 22, 2011 22:23:20
Vehicle: M26 Pershing
Experience received: 1,353
Credits received: 56,065
Battle Achievements: Top Gun, Boelter's Medal

[Voor 35% gewijzigd door Appel op 22-11-2011 22:38]

• Jadiela
En dit is bv 'minder', een triple enniet dood:

Victory!
Battle: Siegfried Line Tuesday, November 22, 2011 9:58:42 PM
Vehicle: M24 Chaffee
Experience received: 387 ()
Credits received: 4,200

Dat schiet op, sigh. :P

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

squaddie schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:36:
Persoonlijk vind ik de 100mm nog iets lekkerder werken dan de 107mm.
Met uitgebreide D10T ervaring op mediums, schoot ik plotseling wel raak met hogere accuratie en kortere stabilisatietijd. Minder damage per schot of voor je credits. Toch maar de 107 mm leren beheersen.

• Joindry

Joindry

filipy23 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:01:
Betreffende camo's: wat ze doen is ze laten je er anders uit zien. Geen ingame effecten. Je kunt kiezen uit twee en drie kleuren camo's. Er zijn zo'n 3-5 camo's per nation per kleur (i.e. twee of drie). De opties zijn voor elke tank binnen een nation hetzelfde.

De kosten zijn:
permanent: 25 gold * tier (*2 indien drie ipv twee kleuren)
30 dagen: 30.000 silver * tier (*2 indien drie ipv twee kleuren)
7 dagen: 15.000 silver * tier (*2 indien drie ipv twee kleuren)
Wot? Dus waarom zou je in gods naam geld uitgeven of credits als je het zelf ook kan. Ik dacht dat het deze keer een verschil maakte.
Begin der maar eens aan als je een tank of 7 staan hebt waarmee je speelt.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Mooi toch? Als WG leuke maar totaal nutteloze paid items introduceert? Geen pay to win iig.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Is de X3 weg of geëindigd krijg je zo'n potje:

• Jadiela
Normale toch met prem ?

Weer eens wat anders dan 1839 non premium. :P :P

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Nou, eindelijk de E-75 in huis, moest eerst nog 3 miljoen credits sparen na de aankoop van de IS-4.
Ik dacht de torsion bar upgrade van de IS-4 mooi over te zetten naar de E-75, maar die heeft een andere mod met dezelfde functie nodig, dus daar kwam nog even 600K bij.
Nieuwe turret is zoveel bouncier dan de stock.
Nu nog 50K XP naar de nieuwe gun. :/

• Appel
s'Ochtends dubbelen heeft soms zijn voordelen :)
Victory!
Battle: Arctic Region Wednesday, November 23, 2011 07:30:55
Vehicle: M26 Pershing
Experience received: 5,583 ()
Credits received: 55,734
Battle Achievements: Master Gunner, Sniper

• Joindry

Joindry

Das vroeg, ik zou nauwelijks een tank zien tijden op dat uur. Werken lukt nog net, maar wot :S
Koffie heeft hoogste prioriteit 's morgens. Was het een module, ik stak em drie keer op mijn tank.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Heerlijk tankje die E-75. Zelfs met TII gun.

Top gun, steel wall en Boelters.

Map ruinberg. Begon normaal, zocht leuk plekje op. Jagdpz schoot op me en ik schoot terug. Hij besloot wijselijk op te geven en verkasde. Verder kwam er niets meer over het plein dus besloot teammates te helpen die in het nauw gebracht werden door een IS-4 en Objekt704. Geflankt (met 15km/h :p) objekt 2 keer in z'n aars geschoten. Helaas 1 ding (ja, in z'n gat ja) dus geen kill, die was voor een teammate. Wel de IS-4 gesloopt.
Ineens was de hele rechter flank weg inclusief bijna ons hele team. Dus ik terug naar de basis. Jackpot, T-29, T39, VK 3601, type 59 en 2 KV's vs ik in m'n uppie. Heb eerst de KV's weggeschoten met hun irritante HE spam en hun lijken als cover gebruikt. Daarna de type 59 bang gemaakt en ben me toen met de amerikaanse heavies beziggehouden. Op naar de VK3601 die ik miste door een lagspike en ik ineens 50 meter verder was dan waar ik wou zijn en dus du VK en de type 59 aan andere kanten had.
Achter een huis gedoken en de VK bewerkt. Teammate pakte hem die ineens besloten mij te helpen, jammer, want ik had op dat moment enkel nog HE over anders had ik hem ook, type 59 wel kunnen pakken.
Zo een verloren potje nog kunnen winnen want het stond 10-4 op een gegeven moment.
Jammer van die objekt en VK anders had ik 10 kills gehad, 22 schoten raak. *O*

• Appel
Joindry schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 22:59:
[...]

Wot? Dus waarom zou je in gods naam geld uitgeven of credits als je het zelf ook kan. Ik dacht dat het deze keer een verschil maakte.
Begin der maar eens aan als je een tank of 7 staan hebt waarmee je speelt.
Deze camo's zijn voor iedereen in het spel te zien. Bovendien geven ze ingame ook een echte camo-bonus van wat ik begrijp.

• redwing
Appel schreef op woensdag 23 november 2011 @ 08:33:
[...]

Deze camo's zijn voor iedereen in het spel te zien. Bovendien geven ze ingame ook een echte camo-bonus van wat ik begrijp.
De versie die ze nu uit brengen zijn wel voor iedereen te zien maar doen nog verder niets, zover ik begrepen had komen degene die echt wat doen volgende keer pas.

[removed]

• skoozie
over de camo's, geen ervaring maar van wat ik her en der gehoord/gelezen heb:

er komen 3 verschillende vaste camo's: forest, snow en desert
en een adaptive.

de vaste camo's geven enkel voordeel als je er mee in een map rijdt die bij je camo past, anders niet.
de adaptive heeft altijd camo voordeel. ECHTER, ik weet niet of de camo's die nu ingevoerd worden ook dezelfde zijn als dat ze willen doen, of dat ze het misschien al wel zijn maar dan nog zonder de camo bonussen...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ik mag hopen van niet, anders is het EXIT wot.

• Joindry

Joindry

Ja als er inderdaad gold-meerwaarde komt ni de vorm van cammo, heb je twee opties: meedoen of stoppen. Iets anders zit er niet op.

Zentex, wat is je favo tot nu toe? E-75 of IS-4?

• TheJukeBox
Moet je track upgraden bij de E-75 om de turret en 128mm gun erop te monteren?

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Joindry schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:05:

Zentex, wat is je favo tot nu toe? E-75 of IS-4?
E-75. :)
TheJukeBox schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:06:
Moet je track upgraden bij de E-75 om de turret en 128mm gun erop te monteren?
Jazeker, check de stats. De turret is maarliefst 8 ton zwaarder.
Echter ik heb de suspension mod eropgezet om zo eerder de turret erop te kunnen zetten, scheelt enorm!
Wel is de E-75 met oude tracks en nieuwe zwaardere turret rete traag. Denk loewe waarvan de motor opgeblazen is. :p

• TheJukeBox
Nou ik heb geen löwe dus dat scheelt ;)
KV met kapotte motor dan ?:D
ik heb over 60K een E-75 of over 18K, als ik mijn 42k free XP eraan verdoe.
maar ik zit te denken dat ik net zogoed de 60k vol kan maken en meteen de tracks te researchen met free xp.
maargoed, t(h)anks.

• Ashrah
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 01-12 22:09
E75 beviel mij ook 100x beter dan de IS4 alhoewel mijn stats in de IS4 beter schijnen te zijn ... gevoelsmatig is dit echt niet zo.

• TheJukeBox
wie heeft het pakket van play.com besteld van 7.50 euro?

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Inderdaad. De stats van de IS-4 zijn op papier veel beter, en toch voelt íe minder bouncy aan.
Let wel, ik heb de nieuwe gun van de E-75 nog niet.

Maar op één of andere manier denk ik aan de E-75 als een bulldozer. Je gaat gewoon waar je heen wilt en rijdt alles plat wat je in de weg staat. Ik heb zelfs het gevoel dat ze eerder vluchten als jij eraan komt. :+

• Joindry

Joindry

Kapotte motor Lowe, dat is retetraag... . Het is de enige tank waarbij ik de motor repair als ie kapotgaat, anders is er gewoon niks meer aan.
14 max, gemiddeld 11ofzo. En verdikke, je favoriet moest de IS-4 zijn. Gezien die zaterdag in mijn garage komt.
:( (eindelijk ffs)

Ashrah, Altijd leuk om jezelf tegen te spreken e :)
Neen ik heb dat eigenlijk ook wel, met de IS-3 zijn mijn stats ook goed, maar ik speel er ook niet echt graag mee. Meest steelwalls van al mijn tanks en hoogste hitrate 81% (wat dan eerder aan mijn speelstijl ligt maar toch) en toch vind ik em maar zozo.

• skoozie
Waarschijnlijk speel je de tank veel rustiger omdat je hem niet helemaal 'vertrouwd' en dit heeft zijn positieve weerslag op je spel uitkomst. de IS-3 speelde ik net zo voorzichtig als de IS. en dan speelt ie best lekker. maar het brawl gevoel van de KV / KV-3 mis ik.
Zelfs mijn IS-4 wordt levend opgevreten terwijl ik met de BL-9 nog maar weinig kan uitvoeren tegen T9 en T10.

ben nu rustig de USA tree aan het beklimmen. met een M6 full-ops vind ik het een leuk tankje en kan niet wachten tot ik de T-29 in de garage kan rijden. Van het weekend mijn M4 geruild voor een M4A3E8.

Ik wilde eerst voor de Tijger 2 / E75 gaan maar de VK3601 is niet mijn ding...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• filipy23
Play.com package nu ook bij bol.com maar daar voor 10 euro ipv 7.50. Alsnog wel een optie voor mensen die geen CC hebben. Dan krijg je ipv 2500 geld slechts 2000, maar wel een extra tank slot en die Pz38H735 whatever.

Babs out!

• filipy23
skoozie schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:48:
Waarschijnlijk speel je de tank veel rustiger omdat je hem niet helemaal 'vertrouwd' en dit heeft zijn positieve weerslag op je spel uitkomst. de IS-3 speelde ik net zo voorzichtig als de IS. en dan speelt ie best lekker. maar het brawl gevoel van de KV / KV-3 mis ik.
Zelfs mijn IS-4 wordt levend opgevreten terwijl ik met de BL-9 nog maar weinig kan uitvoeren tegen T9 en T10.
Ik heb ook altijd zoiets. Als ik snel mijn dubbels wil halen speel ik onrustig en verlies ik altijd potjes. Als ik gewoon een beetje relaxed aan het spelen ben: win win win win! Ik snap nu pas wat er zo moeilijk is aan gold (18x gewoon even dat balletje in die hol schiet. Helemaal niet moeilijk, maar je moet het wel ff doen).

Babs out!

• Joindry

Joindry

Golf bedoel je?

• smallgert
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 30-01-2012
Ik snap het ff niet.. ligt op dit moment alleen de testserver eruit, of ook de 'normale' server. Kan op dit moment namelijk WoT niet opstarten!?

• skoozie
smallgert schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:26:
Ik snap het ff niet.. ligt op dit moment alleen de testserver eruit, of ook de 'normale' server. Kan op dit moment namelijk WoT niet opstarten!?
van overlords blog
Public Test of 7.0. Recess
The public test server will be stopped tomorrow, November 23, 10am UTC.

We have received substantial amount of feedback and now it's time to make changes.

We would like to thanks all the testers and invite them to the 2nd stage. Restart of 7.0 public test is scheduled for November 24. The test will be restarted under v. 7.0_test2.
van WOT zelf weet ik het niet...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• smallgert
Dat van de public test server had ik gelezen. Maar als ik WoT opstart (normale EU server) krijg ik; update has been cancelled

• Appel
smallgert schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:33:
Dat van de public test server had ik gelezen. Maar als ik WoT opstart (normale EU server) krijg ik; update has been cancelled
Heb je de test versie wel in een aparte map geïnstalleerd? Zo niet dan mag je opnieuw downloaden en installeren.

• smallgert
Appel schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:34:
[...]

Heb je de test versie wel in een aparte map geïnstalleerd? Zo niet dan mag je opnieuw downloaden en installeren.
Ik heb helemaal nooit die test-versie gedownload en geïnstalleerd, dus. Maar aangezien ik de melding kreeg dat de update is gecancelled dacht ik dat de server er mss uit was ivm met een update oid. Nu zie ik dat alleen de test-server eruit ligt. Anders ligt het ws aan mijn computer als ik de enige ben met deze melding, maar heb gisteren nog 'gewoon' gespeeld, dus een beetje vreemd..

[Voor 33% gewijzigd door smallgert op 23-11-2011 10:50]

• TheJukeBox
dan ligt WoT eruit denk ik dan.

• Atrevir
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 11-11 12:29
Heb hier zelf ook die update issue. Server ligt gewoon plat denk ik

• Joindry

Joindry

Die testserver is wel snel weer offline, volgens mij willen ze al snel nog wat dingen aanpassen :^)
Ik dacht trouwens dat de horns geschrapt waren? Stond dat niet eens op overlord zijn blog?

Ik heb wat vraagjes over die testserver.
Is er een beloning voor het spelen op de testserver erna op de "echte" servers? Zo ja hoelang moet je spelen? Moet je ook bij tier 1 beginnen op de testserver? of kan je random rondcrossen in alles? Anders wordt het wel moeilijk om op 48u tijd de E-100 te gaan testen...

• TheJukeBox
bij test server begin je bij tier 1, je begint wel met 10000 Gold
X10 XP en money :)
verder niks

• skoozie
het voordeel is dat je al ervaring hebt met tanks die je net na de patch kan exploiten :P
en was het 10x xp dus je vliegt volgens mij door de trees heen

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Appel
TheJukeBox schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:07:
bij test server begin je bij tier 1, je begint wel met 10000 Gold
X10 XP en money :)
verder niks
Uhm... nee.

Je account word geïmporteerd, die is een paar dagen 'jonger' op de test server. Vanaf daar kan je gewoon verder testen.

• TheJukeBox
Appel schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:12:
[...]

Uhm... nee.

Je account word geïmporteerd, die is een paar dagen 'jonger' op de test server. Vanaf daar kan je gewoon verder testen.
mm, je hebt gelijk :)
mijn fout, excuses!

• Joindry

Joindry

Haaa, handig, dacht al, anders kanje echt nooit tijdeg naar t10spelen. Maar geen beloning achteraf? jammer:(

• TheJukeBox
je kunt bijvoorbeeld wel kijken bij ( ik zeg maar wat hoor ;) ) een E-75 of je de 2e turret op de tank kan doen zonder track upgrade.

• Appel
TheJukeBox schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:10:
je kunt bijvoorbeeld wel kijken bij ( ik zeg maar wat hoor ;) ) een E-75 of je de 2e turret op de tank kan doen zonder track upgrade.
Dat kan je ook zonder test server hoor ;)

Load limit bekijken:
Stock: 85,47/87,5
Huidige turret:
13520 Weight (kg)
Nieuwe turret:
18520 Weight (kg)

Load limit omrekenen naar kg:
85470 kg/ 87500 kg

En rekenen maar!
85470 - 13520 = 71950
71950 + 18520 = 90470
90470 - 87500 = 2970

De nieuwe turret is dus 2970kg te zwaar voor de stock tank.
Soms kan je met andere nieuwe (lichtere) modules de tank wat slanker laten worden, maar voor de E75 is dat niet het geval.

Kan ook makkelijker btw:
Nieuwe module - oude module (gewicht) = $resultaat
Max load - current load = $load-over
$load-over - $resultaat = ???
Positief getal betekend dat je 'm kan mounten, negatief dat het niet kan.

[Voor 13% gewijzigd door Appel op 23-11-2011 14:38]

• TheJukeBox
ook wel weer waar ja.
moet nog 58k voor E-75, ik bewaar mijn free xp om gelijk de 128mm gun te unlocken.
dus eerst nog zelf tracks en turret vrijspelen, maar komt goed ;)
heb al 42k free xp.
misschien dat ik nog wat gold haal maar dat weet ik nog niet zeker.

• Joindry

Joindry

TheJukeBox schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:41:
ook wel weer waar ja.
moet nog 58k voor E-75, ik bewaar mijn free xp om gelijk de 128mm gun te unlocken.
dus eerst nog zelf tracks en turret vrijspelen, maar komt goed ;)
heb al 42k free xp.
misschien dat ik nog wat gold haal maar dat weet ik nog niet zeker.
Beetje bizar.
Je moet tracks en turret erop hebben om de andere gun erop te steken. Je kan ook direct je free XP gebruiken om tracks en turret te kopen en dan gewoon doordouwen naar de gun. Uiteindelijk heb je evenveel XP nodig, je free XP gebruikt en je moet tenminste niet spelen met stock turret en stock tracks. Of speel je ook met de load-module?

• thoragz
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19-11 05:08
Wat is voor jullie de hoogste tier die jullie hebben bereikt zonder gold of premium? Ik ben momenteel bij de T-20 en IS (tier 7s), de tier 8 Pershing lijkt me nog binnen redelijke tijd haalbaar.

• Appel
thoragz schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:57:
Wat is voor jullie de hoogste tier die jullie hebben bereikt zonder gold of premium? Ik ben momenteel bij de T-20 en IS (tier 7s), de tier 8 Pershing lijkt me nog binnen redelijke tijd haalbaar.
T-34-85 :Y)

• filipy23
Ik speel op het moment met een Tier 8 T32 en ik maak daar nonpremium nog een heel klein beetje winst op. Ik heb daarnaast nog een IS en een Pz IV.

Ik zit er overigens wel aan te denken als ik de T34 niet tijdig haal om een Type 59 aan te schaffen om credits te genereren. Ten eerste, ik heb de Type 59 gespeeld op de testserver en dat beviel erg goed. Ik vind mediums sowieso iets leuker spelen dan heavies. Ten tweede, ik denk dat een Tier 8 premium de beste investering is om credits te genereren. Ik denk dat je beter af bent met zo'n tank dan 3 maanden met een premium account. Dat je iets langzamer xp krijgt zonder premium kan ik niet mee zitten. Ik vermaak me nog steeds uitstekend in random battles.

Babs out!
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee