[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.789 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
Joindry schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:19:
de D-2-5-T is toch dezeldfe als de D-25-T? enkel een betere rof (4.65 naar 5.6 dacht ik zo ongeveer)
Nog steeds problematisch pen waardes van 175 :(
Klopt 1 round per minuut beter.
Dus tis een "backreaper" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Helaas wel eerst tracks en turret nodig..

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Tracks heb je niet nodig om naar de 122MM D-2-5-t te komen, ik weer niet hoe het bij de D25 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:01

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

hexta schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:21:
Helaas wel eerst tracks en turret nodig..
hier komt het voos uit als je jezelf hebt gehaast bij de KV-3. Ik had genoeg free xp voor de tracks en had nog 6k nodig voor de turret. De D-2-5-T had ik al van op de KV-3.
Dus met 6k heb ik best al een aanvaardbare IS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
ik heb ook de d-2-5-t al vanaf de KV-3, is best wel relaxed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
D-10-T gebruiken tot de D-25-T de lage refire krijg je spijt van als haren op je hoofd, en ja ik spreek uit ervaring.

Op de KV-3 was de 107mm ZiS ook prettiger spelen dan de D-2-5-T.

[ Voor 22% gewijzigd door Ashrah op 17-10-2011 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
ik vond het bij de kv-3 erg relaxed die gun.
Beter als de 107mm ;)
De 100MM Diot gun heb ik nog niet geunlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:59
Joindry schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:51:
Echt stom he, 2200 potjes, meer dan 100 keer hero batllestatus en nu pas een eerste scoutmedaille.
Ik heb er nu 3700 gedaan en nog steeds geen scout medaille. Ik heb nu wel net een T50 dus binnenkort ga ik eens wat snelle rondjes rijden en kijken hoe ver ik kom :)

Verder van het weekend mijn VK3001(P) weer elite gemaakt en een IS + Tiger(P) gekocht. Helaas niet zoveel kunnen spelen dus veel credits heeft het niet opgeleverd (alhoewel dat nog steeds wel 1.5 mil oid zal zijn). En ik gebruik op mijn IS nu trouwens ook die KV-3 gun en dan is het al gelijk een aardige tank. Beter dan de meeste stock tanks iig :)

[ Voor 10% gewijzigd door redwing op 17-10-2011 11:50 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Gistermiddag toch maar een Leopard gekocht, niet meer mee gespeeld sinds beta maar wat een tank :p weet meteen weer waarom het zo'n lol was.

's Avonds met de clan een "Grand Prix" op een Himmelsdorf Circuit in 2 klassen Tier 3/4 en Tier 5 (t50-2/vk2801), grootste lol gehoord op TS.

Zelf een historical battle gespeeld dit word elke zondag georganissed door een speler, die een scenario uitzoekt en daarbij de originele tanks+fittings zoekt en deze word dan dus nagespeeld, dit soort dingen is een leuke afwisseling van Random battles en Clan Wars.

Vanavond 1e landing met de nieuwe clan zal mij benieuwen wat we gaan presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11-2024
Afgelopen weekend hooguit 5 uurtjes gespeeld met me KV en KV-3. Resultaat is iets meer dan een miljoen aan credits verdient en de IS gehaald. Met de IS 1 potje gespeeld om nog even te kunnen profiteren van de x5 met stock setup. Gelijk 4k aan exp en 40k aan credits verdient. Ik begin de tank nu al leuk te vinden. Kan niet wachten wanneer er een betere gun erop wordt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

mmm moeilijk waar zal ik voor gaan sparen?

vd Tiger2 naar de E75?
vd Hummel naar de GW Panther?
vd t20 naar de Pershing

of XP vasthouden en vd Ferdi straks naar de Jagdpanzer E-100? (jagdtiger heb ik al)

dat 5x XP weekend was echt lekker.. had er ook een paar beroerde potjes bij die met een x2 bonus mischien leuk zou zijn maar met x5 niet haha maar maak een lekkere xp sprong vooruit...vdaag laatste dag toch? of is het al voorbij?

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Je spaart voor de E-100, waarom. Kunnen we samen een een spotje uber reapen op een flank (ik spaar der ook voor). ergens opstellen in een hoekje. Wat passeert krijgt instant 1200 damage :P
En andere goede reden kan ik niet bedenken.
Neen was ik jou ik zou gaan voor de E75 en de dailies doen met de ferdi. Mijn hummel heeft intussen weer mijn garage verlaten. Arty, bach,wat een troep.

[ Voor 3% gewijzigd door Joindry op 17-10-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
Vivaladen schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:40:
mmm moeilijk waar zal ik voor gaan sparen?

vd Tiger2 naar de E75?
vd Hummel naar de GW Panther?
vd t20 naar de Pershing

of XP vasthouden en vd Ferdi straks naar de Jagdpanzer E-100? (jagdtiger heb ik al)
ik zou zsm naar een t10 tank toegaan, leuk dat je straks 2 t9 td's in de garage hebt staan maar een t30 of een e100 doet meer schade en is flexibeler... ;)

Tenminste dat was mijn redenatie, als jij graag 2 td's hebt be my guest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-06 14:48

skoozie

SCSI

Ashrah schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:06:
Succes mannen!

dit weekend dik vermaakt met de credits. T-50-2 verkocht, VK3001P aangeschaft, IS weer aangeschaft voor de credits. lekkere plattontjes gehad met de IS-3, IS, KV-3 en KV. ook de VK3001P heeft alles op de 2 motoren na. de IS3 zit op bijna 50K xp (van de 168) de KV is elite, zit nog te twijfelen of ik de S-51 wil halen kopen of niet.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Jij haalt het wel skoozie met je IS-3. Ik vrees dat ik er niet ga raken ana de IS-4. Zit nu pas aan de IS en moet nog beginnen aan de grind. Dus nog dik 300.000 XP te gaan :S
Joindry heeft plots een beetje spijt van zijn keuze om 3 verschillende trees te researchen. Met 1.1milj Xp nog geen enkele tier 9 staan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Joindry schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:18:
Jij haalt het wel skoozie met je IS-3. Ik vrees dat ik er niet ga raken ana de IS-4. Zit nu pas aan de IS en moet nog beginnen aan de grind. Dus nog dik 300.000 XP te gaan :S
Joindry heeft plots een beetje spijt van zijn keuze om 3 verschillende trees te researchen. Met 1.1milj Xp nog geen enkele tier 9 staan :S
Ach, ik heb met 1.7 mil XP nog geen 1 tier 10 staan ;) Maar ik heb nu weer de tankjes die ik wilde en dus ga ik nu weer credits verdienen met o.a. mijn IS/SU-100/tiger/Tiger(P) <- ik heb hetzelfde probleem als jou volgens mij Joindry ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Hang van jezelf af tbh, ik had specifiek eerst de US medium tree gekozen (Patton) daarna US heavies (T30), Arties M40/43, Russische heavies (IS4) en nu German heavies (E75), vind zelf Tier 7/8/9 toch het leukste om te spelen en de IS7 trekt me niet. Nu door voor de E100.

Tier 8 Arty halen is ook een klus 350.000xp van Tier 7 naar 8 als je iets een grind vind imo is dat het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Ja inderdaad , viel me op dat de Arty's bakken met XP kosten maar weer goedkoop kwa upgrades.

2e T9 tankdestroyer lijkt me idd ook niet echt ideaal vrees ook dat er kwa balancing niks meer aan de JT wordt gedaan en die nieuwe TD gaat worden wat de JT eigelijk had moeten zijn.

arty vind ik best wel leuk idd maarja daar kan ik ook altijd later in verder,hou ik het hummeltje er lekker bij :)
T10 Heavy here we come :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

JT is echt de grootste faal na de Ferdi. Bouncen doe je er zelden op.
Kan me wel voorstellen dat T10 eigenlijk een teleurstelling is. Je bent letterlijk een magneet voor iedereen die kan schieten met HE.
Brengt waarschijnlijk nog moeilijk geld in het laatje ook. Ik vodn tot nu toe de mijn Jagdpather en mijn Tiger P de grootste fun. Elk hun beperkingen maar ze kunnen bijna alles pijn doen, enkel voor een Maus was het rennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:58

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik begon met de USA mediums Patton, daarna de russen heavies (IS4/IS7), toen de USA heavies (T30) en daarna de USA Arty (Nu de M40/43 met 52k al). Ben gisteren begonnen met een stock Panzer 4. Wat een *** tank is dat stock. Heb nu de tracks en tier 5 gun erop, maar ben elke keer echt gelijk dood. Dus nog ff doorgrinden.

Mijn verzameling nu:
- A32 (premium)
- A20 (puur voor de racegames)
- T50 (lekker rondracen)
- T50-2 (awesome scout en kut tank om te pakken (arme T95 :+ :+ ))
- KV-13 (erg leuke tank voor de plezier)
- IS4 (erg goede en fijn te spelen tank)
- IS7 (CW tank)
- Lowe (credits drukker)
- Panzer S35 (premium van een beurs dankzij een tweaker)
- Panzer 4 (voor de duitse heavies, weet nog niet welke kant ik op ga)
- Pershing (geen idee waarom nog, speel hem amper meer)
- Patton (awesome medium wanneer je hem leert spelen)
- T30 (CW tank)
- M40/43 (heerlijke damage en credits machine. Hou ik zeker naast de T92 straks)

Binnenkort koop ik de T34 nog ivm de switch en dat die premium wordt. Verder denk ik erover de T32 terug te kopen omdat het een heerlijke tier 8 is.

Binnenkort maar eens in de clan vragen of ik een account mag lenen om een Maus en E100 te testen....

[ Voor 8% gewijzigd door wontcachme op 17-10-2011 14:10 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Joindry schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:07:
JT is echt de grootste faal na de Ferdi. Bouncen doe je er zelden op.
Kan me wel voorstellen dat T10 eigenlijk een teleurstelling is. Je bent letterlijk een magneet voor iedereen die kan schieten met HE.
Brengt waarschijnlijk nog moeilijk geld in het laatje ook. Ik vodn tot nu toe de mijn Jagdpather en mijn Tiger P de grootste fun. Elk hun beperkingen maar ze kunnen bijna alles pijn doen, enkel voor een Maus was het rennen :)
Moeilijk ja maar onmogelijk, nee ;)
Het is heel erg afhankelijk van je eigen speelstijl en wat je leuk vindt. Speel zelf het liefste tier 9 of tier 10, soms wel een flinke arty magnet maar je hebt wel een flinke vinger in de pap wat betreft spelverloop.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:19

thijsco19

KTM 990 SMT

is er eigenlijk een manier om snel xp te krijgen?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
veel damage doen, voor spotten krijg je xp en nog meer.
Bron:
http://wiki.worldoftanks....hanics#Earning_Experience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
Ik speel het liefst met mijn T30. Daar kan je de speluitkomst voor een gedeelte mee beïnvloeden.
Je leert ermee omgaan dat je een arty magneet bent en ook leer je omgaan met de lemmings.

Ik ben momenteel ook bezig om naar de E100 te gaan. Onderweg merk ik wel goed het verschil tussen de duitsers en de amerikanen. De duitsers zijn veel vergevensgezinder. Die kunnen niet zomaar door jan en alleman aan flarden geschoten worden. En ze schieten veel accurater. De amerikanen vind ik dan weer een stuk wendbaarder.

Ik heb pas ook een type 59 gekocht. Dat vind ik ook een erg leuke tank om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Laatst online: 29-05 20:34
Are there any machine guns in the game?
Tanks have machine guns installed on them, but as long as there is no infantry, there’s no need to use them in battles, because even the most powerful machine gun is not capable of penetrating armor of a decent tank. Infantry will be implemented further on.
Gaat die infrantry nog door, want ik heb er een hele tijd niets meer over gehoord... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

lijkt me wel een interessante optie.
alleen vraag ik het me af hoe ze het gaan toe voegen.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Geen idee, het waren ideeën die ze destijds genoemd hebben maar ze hebben al genoeg dingen te tweaken en toe te voegen. Zelf voel ik niks voor de implementatie van infantery, als ik dat erin wilt hebben ga ik wel Battlefield spelen ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

het moet inderdaad wel een passende toevoeging zijn, anders kan je inderdaad battlefield spelen.
daarom zei ik al ben benieuwd hoe ze het gaan toepassen. (als ze het gaan doen)

[ Voor 6% gewijzigd door thijsco19 op 17-10-2011 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:54

Poekie McPurrr

Mreoww~

Enige wat ik zo kan bedenken wat logisch over zou komen is groepjes (a.i.) infanterie met anti-tankwapens rondom camp om die zo te beschermen.. (bv in die pillboxes bij oa mines (die ze vervolgens wel sloopbaar moeten maken)). Maar van mij mogen ze de infanterie weglaten hoor.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Infanterie hoeft echt niet, smokegrenades mogen echter wel. zowel voor defence als offence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Toch grappig dat je echt kunt merken wat voor dag het is en wat voor spelers je hebt. Gisteravond waren het allemaal zooi-potjes waarbij ik+team iedere keer of heel hard verloren of juist heel hard wonnen (vooral verliezen helaas ;) ) Vandaag gaan de potjes veel meer gelijk op en heb je ten minste echte gevechten. Mijn winratio gaat dan ook gelijk weer omhoog (gisteren win/loss van 8 naar 20 en nu weer terug naar 10)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Net Fadin's Medal gewonnen in een potje met de Grille!

(Awarded for destroying the last enemy vehicle in the battle with the last shell remaining in the player's tank.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Nice Voggels! Was het een "op het nippertje" overwinning? :D

Dit weekend Raider gehaald.. was stomverbaasd omdat ik dacht dat ik toch wel ettelijke keren opgemerkt was gezien vijandelijke arti paar keer echt dicht in de buurt kwam..

Nog 4k en een beetje exp voor ik op m'n VK3001(P) de 88 kwk 36 L/36 kan zetten.. Met die stock 75 is het enkel HE spammen :/

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
We hadden een Tiger, VK3001H en een T-34, en ik dan in een Grille.. Was nog 1x VK3001 van de tegenstander.
Schoot er met de op één-na-laatste kogel 200+ dmg vanaf, de Tiger ook. Toen had die nog 11 hp. Gelukkig bouncede de Tiger. onze T-34 kwam aangescheurd om de kill te pakken, maar mijn reload was gelukkig nog net snel genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

We’ve developed changes specifically geared toward improving the matchmaking system. These updates will take place with the next server restart and are intended to improve the matchmaking experience at all tiers of the game.

The changes look to address comfort levels players have with their tanks while they are still learning them, providing an optimal experience to ease you into each new tier of the game. While queue times have increased slightly with the implementation of the new monitoring system, it will allow matchmaking to make tier range within a match much tighter than previously in many cases.

As always, we encourage feedback on the matchmaking system and will continue watching for ways we can improve the gameplay experience in World of Tanks.
Ben benieuwd..

edit: zelf trouwens nog nooit iets gemerkt van die queue...

[ Voor 3% gewijzigd door Poekie McPurrr op 17-10-2011 22:35 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Ik ook.. met de T29 kom ik alleen maar in Tier 9 battles (23% winrate) en de IS vaker bovenaan (52%). Moet nog 22k tot de tier 9 gun (op de T29), ben benieuwd hoe die dan speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420887

redwing schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:42:
Toch grappig dat je echt kunt merken wat voor dag het is en wat voor spelers je hebt. Gisteravond waren het allemaal zooi-potjes waarbij ik+team iedere keer of heel hard verloren of juist heel hard wonnen (vooral verliezen helaas ;) ) Vandaag gaan de potjes veel meer gelijk op en heb je ten minste echte gevechten. Mijn winratio gaat dan ook gelijk weer omhoog (gisteren win/loss van 8 naar 20 en nu weer terug naar 10)
Klopt zeker, in het weekend zijn de resultaten veel grilliger

Ik heb trouwens nu met ruim 200 battles het win% van mijn IS nog steeds niet boven de 37% weten te krijgen ;(

Ik heb een paar tanks waar ik echt slecht (40% of minder) op scoor: IS, M4, M3 Lee en de Wespe. Alle andere tanks scoor ik boven de 50% Hebben meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

TD's bij mij... heb gewoon niet het geduld om met die dingen in een struik te blijven.. (maar met arti of sniper-tanks dan weer wel... 8)7 )

Hoewel.. de Su-85B ligt me wel..

damnit.. ben ik eens in top tier met die vk3001(P) (stock engine)... is voor ik uberhaupt goed en wel op weg ben naar andere basis potje al over hahaha.. traag kreng dat het ook is ^^;;

[ Voor 46% gewijzigd door Poekie McPurrr op 17-10-2011 23:09 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Clangenoot van me had een goed weekend:
http://screenshot.xfire.com/s/118640831-4.jpg

//Edit:

Van Overlords blog:
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-5AYmk4dfZQ0/TpwqCueMyvI/AAAAAAAAA0A/UyWIkw-EcqA/s1600/FrT1.jpg

De Renault FT (tier 1 tank)

[ Voor 50% gewijzigd door Voggels op 18-10-2011 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Laatst online: 15-04-2022
Ziet eruit als een kopie van de (duitse?) tier 1 tank ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Doler schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:58:
Is het ook.
En het is idd erg grillig qua games.
Sommige dagen haal ik niet eens al mn dubbels, gewoon omdat ik me te erg stoor aan de teams waar ik in kom.
En ik moet er toch plezier in houden.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Doler schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:58:
Ik vind het meer op de MS-1 lijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
ik kan trouwens nog niet echt met die S-51 omgaan :/
Hij is helemaal niet accuraat, zwaar irietant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yabada
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-06 13:16
Anoniem: 420887 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:44:
[...]

Ik heb trouwens nu met ruim 200 battles het win% van mijn IS nog steeds niet boven de 37% weten te krijgen ;(

Ik heb een paar tanks waar ik echt slecht (40% of minder) op scoor: IS, M4, M3 Lee en de Wespe. Alle andere tanks scoor ik boven de 50% Hebben meer mensen daar last van?
Ja, mijn win-ratio op de T-54 is schrikbarend laag :'( (alleen nog de laatste gun researchen en crew is op 84% skill), terwijl ik in Beta serieus goede battle results had met deze tank. Ben nu maar weer met mijn T-34 en BT-2 aan het spelen, daar weer erg leuke win games. En natuurlijk om mijn creds te vullen, vanwege de vele verliezen met mijn T-54. Probeer ook te grinden naar PzIV, schijnt een goede money maker te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

TheJukeBox schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:24:
ik kan trouwens nog niet echt met die S-51 omgaan :/
Hij is helemaal niet accuraat, zwaar irietant.
Heb je al wel ervaring met SPGs? de meeste SPGs zijn niet accuraat, lange laad tijden, geen armor etc :)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Ja ik heb de Su-18 en SU-26 gehad, vooral de SU-26 was een erg fijne SPG, hierna had ik meteen de S-51 gekocht, de arty lijn zelf gaat sloom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 20:25

Vae Victus

Awesome God

Anoniem: 420887 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:44:
[...]

De M3 Lee was ook echt een draak om mee te spelen, voor de rest heb ik wel aardige scores. Bijna allemaal boven de 50%. De M4 vond ik echt een heerlijke tank met die howitzer + rammer erop.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yabada
Waar ik me zowieso meer en meer aan stoor, zijn die ruski/poolski taaltjes voorafgaand aan een battle. Probeer je in het engels te communiceren, krijg je meestal oorverdovende stilte of stfu reply Dan maar in NL terug schelden. Maar zit soms serieus te overwegen om naar de Amerikaanse server over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Lol, idd dat "siemka" enzo, ik reply altijd iets van "hoi" of "alles goed" terug, dan snappen ze het niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yabada
TheJukeBox schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:36:
Ja ik heb de Su-18 en SU-26 gehad, vooral de SU-26 was een erg fijne SPG, hierna had ik meteen de S-51 gekocht, de arty lijn zelf gaat sloom ;)
Ben ook geïnteresseerd in de SU-26 als money maker. Op Youtube filmpjes gezien dat ze ontzettend snel laden en richten, klopt dit ook met stock? Of zijn dit de SPG die alle toeters en bellen hebben met elite crew?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
SU-26 is opzich wel leuk, maar het bereik is niet denderend en je hebt ook niet genoeg shells bij je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
ze richten snel omdat je niet met je hele tank hoeft te draaien. ( als je dat wel doet kun je "super" snel draaien )
en hij reload inderdaad snel, maar je doet niet heel veel damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
TheJukeBox schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:45:
[...]
Ik vind het meer op de MS-1 lijken ;)
StalkerFox said...
As far as my memory goes, the Renault FT-17 was the base design from which the Russian T-18 was built (also known as the MS-1).
Je hebt gelijk :)

De S-51 is niet zo accuraat, maar 1800 dmg is flink wat!

[ Voor 7% gewijzigd door Voggels op 18-10-2011 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vae Victus schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:37:
[...]

De M3 Lee was ook echt een draak om mee te spelen, voor de rest heb ik wel aardige scores. Bijna allemaal boven de 50%. De M4 vond ik echt een heerlijke tank met die howitzer + rammer erop.
Ik vond de M4 ook leuk spelen, alleen scoorde ik voor geen meter. Ik rij nu met de easy8 en dat scoort gewoon boven de 50% :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Voggels schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:52:
[...]

[...]

De S-51 is niet zo accuraat, maar 1800 dmg is flink wat!
Klopt, mits je de 201MM gun erop heb, en dat heb ik nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Anoniem: 420887 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:52:
[...]

Ik vond de M4 ook leuk spelen, alleen scoorde ik voor geen meter. Ik rij nu met de easy8 en dat scoort gewoon boven de 50% :?
De M4 speelde leuk hoor, Je moet alleen rustig aan spelen en de heavy's supporten, dan is er niks aan de hand helemaal niet als je de howitser erop heb.

ps: easy8 = tier 8 meds ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Easy8 is de tier 7 USA medium :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die ja ;)

En zo heel veel anders als met de M4 speel ik er niet mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
mm oke, ik heb de "easy8" :P verkocht, zit momenteel op de T20, met 90MM
leuk tankje, scheelt een hoop tenopzichte van de 76MM gun, die je ook op de M4A3E8 sherman kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
Hebben jullie al clanwars gespeeld kyozu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Donderpoes schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:09:
ja inderdaad! alles goed gegaan en fun met zn allen? (fun is het belangerijkst) was ik al benieuwd naar na dit bericht :
Ashrah schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:06:
Gistermiddag toch maar een Leopard gekocht, niet meer mee gespeeld sinds beta maar wat een tank :p weet meteen weer waarom het zo'n lol was.

's Avonds met de clan een "Grand Prix" op een Himmelsdorf Circuit in 2 klassen Tier 3/4 en Tier 5 (t50-2/vk2801), grootste lol gehoord op TS.

Zelf een historical battle gespeeld dit word elke zondag georganissed door een speler, die een scenario uitzoekt en daarbij de originele tanks+fittings zoekt en deze word dan dus nagespeeld, dit soort dingen is een leuke afwisseling van Random battles en Clan Wars.

ben ook wel benieuwd naar de Historische battles en hoe dat dan in zn werk gaat ,is natuurlijk een leuk idee om allemaal de tanks te gebruiken die tijdens een bepaalde slag zijn gebruikt maar historischer kan het eigelijk niet aangezien je ook aan terrein waarden vast zit en externe factoren zoals bijvoorbeeld luchtoverwicht en acties van andere eenheden (zoals (luchtlandings/pantser) infanterie, (scheeps)atillerie etc)
maar leuk bedacht..ben ik wel benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
lol, tigers en panthers tegen shermans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Donderpoes schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:09:
Gisteren begonnen met 3 volledige teams op Portugal, Balaeric en Nederland welke we allemaal helaas verloren hebben. Op zich ook niet heel gek gezien we pas een week bij elkaar zijn en gisteravond de eerste avond CW's was. Organisatie en structuur zal gewoon nog weer wat strakker moeten maar ook aan elkaar wennen heeft even tijd nodig :)
De eerste overwinning is al binnen, 3 volledige teams en heel erg dichtbij een 4e als de 'maybe's' (wat ik ook was) hadden meegedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

psychoclown schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:22:
[...]

Gisteren begonnen met 3 volledige teams op Portugal, Balaeric en Nederland welke we allemaal helaas verloren hebben. Op zich ook niet heel gek gezien we pas een week bij elkaar zijn en gisteravond de eerste avond CW's was. Organisatie en structuur zal gewoon nog weer wat strakker moeten maar ook aan elkaar wennen heeft even tijd nodig :)
De eerste overwinning is al binnen, 3 volledige teams en heel erg dichtbij een 4e als de 'maybe's' (wat ik ook was) hadden meegedaan!
ooow leuk man! gefeliciteerd! _/-\o_ en is idd even wennen aan elkaar maar zodra de boel eenmaal rolt rolt ie goed!
TheJukeBox schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:19:
lol, tigers en panthers tegen shermans ;)
of tigers en ferdi's tegen KV's en T-34 tanks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Vivaladen schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:25:
[...]

[...]

of tigers en ferdi's tegen KV's en T-34 tanks :P
haha idd, jt's kt's tigers panthers vs M10's,M36's,shermans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
psychoclown schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:22:
[...]

Kijk dat is mooi dat jullie gelijk 3 teams konden fielden. Het winnen komt vanzelf wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 20:25

Vae Victus

Awesome God

TheJukeBox schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:06:
mm oke, ik heb de "easy8" :P verkocht, zit momenteel op de T20, met 90MM
leuk tankje, scheelt een hoop tenopzichte van de 76MM gun, die je ook op de M4A3E8 sherman kan doen.
Ben zelf via de M4A3E2 (Jumbo) gegaan, dat is echt een heerlijke tank. Veel armor en je kan ook de howitzer mounten. Daar heb ik echt veel mee gebounced :)
Nu ook T20 met 90mm vooral hit en run, werkt erg goed.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
M4A3E2 Jumbo is geweldig om mee te spelen niet de speed van de M4A3E8 Easy Eight maar veel meer staying power, en de front bounced zowaar :), M4A1 gun erop en stock turret met 152mm side armor en het is een beest (top turret is te zwak).

Wat betreft de "Historical Battles" kijk op het WoT forum.

http://forum.worldoftanks...m/182-historical-battles/

[ Voor 22% gewijzigd door Ashrah op 18-10-2011 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Weet je als clan trouwens van tevoren op welke map de strijd uitgevochten wordt?

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Sapstengel schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:29:
Weet je als clan trouwens van tevoren op welke map de strijd uitgevochten wordt?
ieder land heeft een bepaalde map, als je verdedigd speel je altijd op de zelfde map en ook aan dezelfde kant dacht ik.
als je aanvalt weet je het dan ook. (in iedergeval de 2e keer)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
T20 met 90mm is een heerlijke tank, heb em zelf ook. Nog 15k voor ik de Pershing heb unlocked.
Stats: 127 games, 75 wins (59%), Average XP: 694.

Net 2 heerlijke potjes:
Op Ensk in m'n T29 (90mm), stond in de stad voor een huisje, zowel links als rechts van de doorgang zaten heavies van de tegenstander. 2 teammates waren al snel dood, stond in m'n eentje. M6 kwam van rechts, detrack hem, en kijk weer naar links.. Daar kwam een KV3, maar die trok zich terug toen hij merkte dat ik op hem mikte. M6 kwam weer rechts, weer een detrack. Laatste schot op hem en de M6 was een rokend roadblock geworden. Tiger kwam links, detrack :P. KV-3 reed ervoor, dus die getracked, daarna vol geraakt. Rechts was een IS de M6 aan het wegduwen, probeerde te detracken maar was gewoon 200 schade. Weer focussen op de KV-3, maar nu waren er 3 lopen op me gericht en ik was zelf snel dood. Gelukkig waren ze aan de rechterkant helemaal doorgebroken, en de win leverde me 2844 exp op (daily).
Kan niet wachten op de 105mm.. Nog maar 20k exp :S
Victory!
Battle: Ensk dinsdag 18 oktober 2011 13:28:32
Vehicle: T29
Experience received: 2.844 (doubled for the first victory each day)
Credits received: 38.355
Battle Achievements: Master Gunner, Sharpshooter, Sniper
Op Abbey in m'n Panther II. 5 kills, 6 damage. Rewards: 1k exp (loss), Defender, 51k credits. Waren een VK3601H, IS-3 en Ferdi voor nodig om me te killen.
Defeat
Battle: Abbey dinsdag 18 oktober 2011 13:35:53
Vehicle: Panther II
Experience received: 1.062
Credits received: 51.802
Battle Achievements: Defender
//Edit: Ook nog een leuke
Victory!
Battle: Fisherman's Bay dinsdag 18 oktober 2011 14:09:26
Vehicle: Panther II
Experience received: 3.800 (doubled for the first victory each day)
Credits received: 52.141
4 kills / 2 damage / 3 spot

Krijg wel een zielige respons van een Pershing die ik helemaal heb gemold:
Astronautis (14:19:01) just because u got one win doesnt make u better than me :)
Astronautis (14:19:09) look at your stats n00b
Astronautis (14:19:16) and go cry at your bed
Astronautis (14:19:30) welcome to my ignore list for idiot n00bs :)
Iemand uit team zij gg in de chat, Pershing kan niet tegen z'n verlies :P

[ Voor 31% gewijzigd door Voggels op 18-10-2011 14:22 . Reden: P2 Victory ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

skoozie schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:37:
[...]

ieder land heeft een bepaalde map, als je verdedigd speel je altijd op de zelfde map en ook aan dezelfde kant dacht ik.
als je aanvalt weet je het dan ook. (in iedergeval de 2e keer)
Dat geeft wel de mogelijkheid om de volgende clanwars beter voor te bereiden...wel leuk dat je dan vooraf echt een tactiek kunt verzinnen en oefenen, voordat je de echte strijd aangaat.

Snap alleen niet welke rol gold in clan wars heeft. Kun je gold van een clan gebruiken om de ammo in een clanwar te kopen ofzo?

[ Voor 11% gewijzigd door Sapstengel op 18-10-2011 17:16 ]

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
Gold kan je gebruiken om bijvoorbeeld je logo of je kleur aan te passen.
Tevens kan je met gold anderen bespioneren op de map.

Ook kan je de gold verspreiden onder je members voor bijvoorbeeld premium ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:42
Sinds vandaag mijn E-75 "elite" (zonder e-100 maar wel gun,turret,engine etc. ) man o man wat een leuke tank .... vind hem persoonlijk beter dan de IS-4 (vooral in publics).

Nu nog 183k grinden voor de E-100 en dan op naar de E-50 :P

Always bet on Huub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Je bent er maar druk mee huub :P
De E-75 is inderdaad een heerlijke tank evenals de E-50 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Das mooi, ben zelf ook op weg naar de E-50 en E-75.
Nog 140k exp voor de E-50, en 57k voor Tiger II.

Overlord heeft nu bevestigd dat de volgende Franse tanks eraan komen:
Initial package of French tanks (18 units) planned for 7.x update (Q4 2011).

Light:
Renault FT
D1
Hotchkiss H35
AMX 38
AMX 40
AMX 12t
AMX-13/75
AMX-13/90

Medium:
D2
Bat.-Chatillon 25t
Lorraine 40t.

Heavy:
B1
BDR G1 B
ARL-44
AMX M4 (1945)
AMX 50 100 mm
AMX 50 120mm
AMX-50 68t.

This info went public some time ago, just confirming the data.
http://worldoftanks.com/d...ee_full(eng)_for_book.jpg

Ben erg benieuwd. Zal zelf gaan voor de Mediums en Heavies, maar nog geen idee welk pad ik neem. Wou dat er al wat stats info was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Die H35, is dat dan dezelfde als de nu Duitse S35?

Die S35 is best leuk volgens mij, heeft dezelfde gun+turret als die B2...

Edit:
Ik ben me trouwens aan het bedenken welke skill ik mijn PzIV crew zal geven.

Ik denk dat camouflage de beste optie is. Aangezien gun accuraat genoeg is om wat afstand te bewaren.
Andere optie zou repair zijn, waarbij het dan minder erg is als je eens een kapotte module hebt. Vooral tracks, aangezien een repair kit nogal nutteloos daarvoor is. Firefighting gaat hem sowieso niet worden.

[ Voor 61% gewijzigd door crizyz op 18-10-2011 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-06 09:43

Nox

Noxiuz

Pfff:

"Your account has been suspended. Reason: this account has been locked on the non-selected server due to your selection during the split-up into USA/European servers".

Kom je terug na een week of 2 geen WoT gespeeld te hebben. Staat nog 5k gold op het account :(

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:58

wontcachme

You catch me? No you wont

NoxiuZ schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:52:
Pfff:

"Your account has been suspended. Reason: this account has been locked on the non-selected server due to your selection during the split-up into USA/European servers".

Kom je terug na een week of 2 geen WoT gespeeld te hebben. Staat nog 5k gold op het account :(
Verkeerde update geinstalleerd in WoT?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
huubhuub schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:26:
Sinds vandaag mijn E-75 "elite" (zonder e-100 maar wel gun,turret,engine etc. ) man o man wat een leuke tank .... vind hem persoonlijk beter dan de IS-4 (vooral in publics).

Nu nog 183k grinden voor de E-100 en dan op naar de E-50 :P
Ben ik helemaal met je eens Huub. Mijn E75 is net zo ver als de jouwe en ik vind het echt een beest van een tank en speelt veel lekkerder dan de IS4 (imo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Fijn, nog maar 80k xp tot de IS-4 en dan blijkt dat ik opnieuw kan beginnen richting de E-75 :P
zit op die lijn "al" op de VK3601 maar heb mijn draai daar nog niet in gevonden. moet de VK3002 en de tiger nog researchen.
welke gun vinden jullie trouwens beter? de heel erg accurate konische T8 gun die geen damage doet maar wel een hoge pen heeft en iedere 3 seconden zo ongeveer kan schieten , of de short 88 die wel damage doet maar de rest minder is...

meestal als ik naar de konical switch dan kom ik in een city map of op een andere manier in closecombat waar dat ding niet echt in het voordeel is. (murphy :()

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Als je gold ammo wilt gebruiken: Konish. Zo niet, dan niet.

De short 88 zit op een stuk of 8 duitse tanks. Best learn to love it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-06 10:11

Dark Angel

Corvette LS Power

Ashrah schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:19:
[...]

Ben ik helemaal met je eens Huub. Mijn E75 is net zo ver als de jouwe en ik vind het echt een beest van een tank en speelt veel lekkerder dan de IS4 (imo)
Kan totaal niet wennen aan de E75 IS4 vindt ik nog steeds de beste tank uit het spel en daarna de E100 .

Misschien speel ik er wel verkeerd mee :+

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zelf zit ik nog steeds te twijfelen welke kant ik op zal gaan, T30 kant (m110 of wat de opvolger ook alweer is ziet er best nice uit) of de IS7 kant (lijkt me ook wel grappig namelijk :)

Iemand nog goede redenen waarom ik voor welke kant zal gaan?
Maus en E100 vind ik erg lekker spelen en ik heb een keer op de T30 gespeeld van Donderpoes.
De IS4 en IS7 nog nooit bestuurd maar de snelheid van de IS7 lijkt me wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
Ik zou richting de amerikanen gaan. IS7 vind ik van die TIER 10 de zwakste tank.

Topsnelheid is hoger dan de T30, maar de wendbaarheid is volgens mij minder. Acceleratie is ook minder (zonder speedgovernor). Damage is minder. Bounced meer, maar alleen als je tegenstander stom aan het schieten is. HP is minder of gelijk.

Als ik een IS7 tegenkom ben ik er niet bang voor. Maar goed, heb zelf nog niet met de IS7 gespeeld.
De IS4 heb ik wel meegespeeld en die vind ik erg leuk. Dus wie weet vind ik dat de IS7 ook wel als ik er mee zou spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-06 11:28
psychoclown schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:41:
Zelf zit ik nog steeds te twijfelen welke kant ik op zal gaan, T30 kant (m110 of wat de opvolger ook alweer is ziet er best nice uit) of de IS7 kant (lijkt me ook wel grappig namelijk :)

Iemand nog goede redenen waarom ik voor welke kant zal gaan?
Maus en E100 vind ik erg lekker spelen en ik heb een keer op de T30 gespeeld van Donderpoes.
De IS4 en IS7 nog nooit bestuurd maar de snelheid van de IS7 lijkt me wel leuk.
Je mag die van mij wel een keer proberen. Maar ik vind persoonlijk de IS-4 en de T30 (van Blue) leuker, de IS-7 is wel snel maar heeft de wendbaarheid van een olietanker. Ben zelf nu ook hard bezig voor de US heavy lijn, denk niet dat ik de T30 nog haal. De T34 misschien net.

Al lijken die nieuwe US heavies me ook wel super leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Appel schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:01:
[...]

Je mag die van mij wel een keer proberen. Maar ik vind persoonlijk de IS-4 en de T30 (van Blue) leuker, de IS-7 is wel snel maar heeft de wendbaarheid van een olietanker. Ben zelf nu ook hard bezig voor de US heavy lijn, denk niet dat ik de T30 nog haal. De T34 misschien net.

Al lijken die nieuwe US heavies me ook wel super leuk!
Dat zou ik graag eens doen, bedankt voor het aanbod.
Donderpoes kan in ieder geval beamen dat ik geen stats omlaag haal als ik op andermans account speel :P
Neig zelf ook sterk naar de T30 kant inderdaad, van het weekend maar eens zien of we bij de T29 kunnen starten. Schijnt ook een beest van een tank te zijn dus met een aardig gemiddelde exp zou ik in no time op de T32 kunnen zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-06 11:28
Van de stock T29 ben ik al zeer onder de indruk. Maar een Tier 7 tank met een tier 9 gun is leuk kan ik je vertellen ;) Gewoon lekker hull-down en op afstand een IS-3 frontaal slopen :P
Trek me maar een keer aan mijn mauw als we op TS zitten, ik wil ook wel een keer in een Maus en E-100 rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-06 09:16
psychoclown schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:47:
[...]

Dat zou ik graag eens doen, bedankt voor het aanbod.
Donderpoes kan in ieder geval beamen dat ik geen stats omlaag haal als ik op andermans account speel :P
Neig zelf ook sterk naar de T30 kant inderdaad, van het weekend maar eens zien of we bij de T29 kunnen starten. Schijnt ook een beest van een tank te zijn dus met een aardig gemiddelde exp zou ik in no time op de T32 kunnen zitten ;)
Hehe gister toevallig uber potje met de T29 10 kills 2500 (doubled 5000) xp ... was mijn eerste potje wel geluk natuurlijk dat men vrijwillig voor mijn gun stil bleef staan totdat ze kapot waren maar toch, op de een of andere manier heb ik het vaker bij de T29 dan bij de Tiger I... Tiger I gemiddelde ligt dan ook 200xp avg minder dan T29 en IS... Maar misschien ligt dat dan ook aan speelstijl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Appel schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:09:
Van de stock T29 ben ik al zeer onder de indruk. Maar een Tier 7 tank met een tier 9 gun is leuk kan ik je vertellen ;) Gewoon lekker hull-down en op afstand een IS-3 frontaal slopen :P
Trek me maar een keer aan mijn mauw als we op TS zitten, ik wil ook wel een keer in een Maus en E-100 rijden :P
Komt goed, van het weekend ben ik weer netjes online dus dan even de eerste stappen maken ;)
UdiBenLudi schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:31:
[...]

Hehe gister toevallig uber potje met de T29 10 kills 2500 (doubled 5000) xp ... was mijn eerste potje wel geluk natuurlijk dat men vrijwillig voor mijn gun stil bleef staan totdat ze kapot waren maar toch, op de een of andere manier heb ik het vaker bij de T29 dan bij de Tiger I... Tiger I gemiddelde ligt dan ook 200xp avg minder dan T29 en IS... Maar misschien ligt dat dan ook aan speelstijl...
Average op mijn Tiger ligt rond de 800 dus met de T29 verwacht ik ook minimaal een dergelijke score neer te kunnen zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-06 18:49
Ben zelf ook maar weer eens begonnen met WoT, was ff een poos heel druk met van alles dus kon niet spelen.

Heb ondertussen de T32 gehaald, best lekker tank met alle upgrades (moet alleen de koepel nog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

M3 Lee aan het spelen.. heb het gevoel alsof ik met een TD speel met de zendmast van Lopik erop.. :X

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Bah, wat gaat de weg naar de 105mm van de T29 traag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Poekie McPurrr schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:38:
M3 Lee aan het spelen.. heb het gevoel alsof ik met een TD speel met de zendmast van Lopik erop.. :X
Wees maar niet bang, dat gevoel gaat vanzelf weg als je hem verkoopt ;) Ik blijf het trouwens wel een leuk tankje vinden maar het heeft wel een echt aparte speelstijl wil je er iets mee kunnen beginnen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

@Redwing, is ook zeker wel een leuk tankje..maar soms hahaha

Le Meow

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.