[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.858 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11-2024
Mensen, ik heb bijna de tweede turret van de IS. Daarna kan ik de eerste 122mm gun mounten. De vraag ia of ik deze het best kan blijven gebruiken tot ik de betere 122mm heb of de 100mm gebruiken. Merk namelijk dat ik de IS veel anders moet spelen tov de KV-3. Meer als medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
(jarig!)
Aarge schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 23:23:
Mensen, ik heb bijna de tweede turret van de IS. Daarna kan ik de eerste 122mm gun mounten. De vraag ia of ik deze het best kan blijven gebruiken tot ik de betere 122mm heb of de 100mm gebruiken. Merk namelijk dat ik de IS veel anders moet spelen tov de KV-3. Meer als medium.
Dat is erg persoonlijk. Wil je vaker schieten met wat minder damage of juist af en toe schieten met veel damage. Ik persoonlijk vind de 2e optie leuker en ben dus gelijk naar de 1e 122 gegaan (en zo snel mogelijk naar de 2e daarna), maar het is wel echt lang wachten op je reload. Ik ken ook genoeg mensen die juist de 100mm veel fijner vinden.

Het is gewoon een kwestie van goed bedenken welke speelstijl je het beste bevalt :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Als heavy zit ik vaker in close combat scenarios.. Dan is peek-a-boo met een 122mm erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
Ik merk namelijk dat ik nu verlies begint te draaien. Zeker wanneer ik bij hoge tiers wordt ingedeeld. Met me KV-3 maak ik nog een beetje winst als ik maar 1 rake schot heb afgelost met me 122mm en gelijk erna wordt af geknald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Zorg dat al je schoten raak zijn? :P

KV-3 heb ik zelf ook nog, en speel em met de 122mm.. Heb er soms echt heerlijke potjes mee.. Gun is nog niet al te slecht op medium range, maar kijk niet op van een miss. Omdat de KV-3 maar 870 hitpoints heeft, kan je niet al te veel klappen incasseren. Gelukkig wil er nog wel iets bouncen op je, zeker van lagere tiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:40

skoozie

SCSI

Aarge schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 23:45:
Ik merk namelijk dat ik nu verlies begint te draaien. Zeker wanneer ik bij hoge tiers wordt ingedeeld. Met me KV-3 maak ik nog een beetje winst als ik maar 1 rake schot heb afgelost met me 122mm en gelijk erna wordt af geknald.
Ik heb uit kosten overweging de 107mm op de KV-3 zitten, ook de reload van dat ding is veel aangenamer.
heb inmiddels 100k xp er extra op staan voor begin 2012 zodat ik direct de nieuwe T8 kan researchen. ik denk niet dat ik het met zoveel plezier gedaan zou hebben als ik er nog de 122mm op had gehad. maar dat is dan ook mijn speel stijl

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:57

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

KV-3 was voor mij inderdaad niet de meest schitterende tank. Maar speelde em ook altijd met de 122. Het is een goede leerschool voor je IS. Deze houdt dezelfde 122, maar met iets hogere rof. En de IS is sneller en heeft meer hitpoints. Dus als je de KV-3 speelt met de 122 is de overstap klein naar de IS toe. de IS is trouwens echt een goede tank voor mij. Vinnig, redelijk snel en verdorie een stuk meer gecamoufleerd dan de Tiger P. Zijn enige échte nadeel, de penetration van slechts 175. Hogere tiers langs voor zijn moeilijk te penetreren. Even snel omschakelen naar HE zit er niet in gezien de reload ongeveer 10 seconden. Maar een pentrating hit met 390 damage doet zelfs een E75 al eens wegduiken.

Ik moet er wel bij vermelden dat ik nu nog premium speel en dus geen kostenefficiëntie moet toepassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
Kv-3 vond ik een superchille tank, de IS heb ik nu met de eerste 122MM en bevalt me prima, nog zo;n 7kxp te gaan voor de 2e 122MM, maar zolang je maar vol op de achterkant of de zijkant van een E-75 schiet heb je best veel damage ( AP rounds )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
(jarig!)
Ik speel de KV-3 met de 107mm en die bevalt me zeer goed. Ik heb wel een tijdje met de 122 rondgereden maar ik merkte daar weinig voordeel van dus ben ik weer terug gegaan naar de 107.

Op de IS heb ik de 2e 122mm zitten en daarmee is het wel een erg leuke tank geworden. De 1e 122mm is al leuk alleen daarmee is de reload wel erg traag.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Yep, maar ik was de eerst 122MM toch al gewend ( KV-3 ) dus het speelt zeer fijn voor mij, ben benieuwd naar de 2e 122MM (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Is exact dezelfde als de eerste maar zijn rof ligt 1 hoger. Waardoor je nu vaak even snel reload dan andere heavy's. Het blijft wel een kijkspelletje, welke gun heeft de enemy en hoe snel is zijn reload... Maar de IS echt wel leuk, hij is nog niet eens full ops... (ga het ook niet doen, IS-4 grind enzo)
TheJukeBox schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:35:
denk je dat ik de is-4 nog kan halen voor 2012?
zit nu met is , Track upgraded, turret en eerste 122MM
Dat wil zeggen datje 30k XP achter zit op mij, en ik hoop nog volop dat ik het ga halen. Dus waarom jij niet... Met premium en regelmatig spelen kan het geen probleem zijn. Het kan gerust februari zijn ook uiteindelijk... Maar als je weinig speelt en geen premium, then is wish you good luck.
Hoe lang ben je al bezig met je IS grind? maw hoe lang heb je erover gedaan om daar te raken? Ik ben nu ongeveer 20 dagen bezig in de Russische tree en heb nog 45k nodig voor de IS-3. :) is going well for me.

[ Voor 57% gewijzigd door Joindry op 20-10-2011 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Joindry schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:34:

[...]

Dat wil zeggen datje 30k XP achter zit op mij, en ik hoop nog volop dat ik het ga halen. Dus waarom jij niet... Met premium en regelmatig spelen kan het geen probleem zijn. Het kan gerust februari zijn ook uiteindelijk... Maar als je weinig speelt en geen premium, then is wish you good luck.
Hoe lang ben je al bezig met je IS grind? maw hoe lang heb je erover gedaan om daar te raken? Ik ben nu ongeveer 20 dagen bezig in de Russische tree en heb nog 45k nodig voor de IS-3. :) is going well for me.

Ik heb Premium en ik weet niet precies hoelang ik bezig ben met de Russian tree, aangezien ik meer aan het grinden was voor de S-51 ;)
ik ga het wel zien dan.

[ Voor 79% gewijzigd door TheJukeBox op 20-10-2011 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
(jarig!)
TheJukeBox schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:35:
Tja, hoeveel speel je. Als je gewoon eens bekijkt hoeveel exp je gemiddeld in een week haalt kun je zo uitrekenen of je het wel of niet haalt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
redwing schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:56:
[...]

Tja, hoeveel speel je. Als je gewoon eens bekijkt hoeveel exp je gemiddeld in een week haalt kun je zo uitrekenen of je het wel of niet haalt.
Dat is dus ook verschillend hè ;)
Ik speel eigenlijk elke avond wel een aantal potjes.
Maar zoals gister zat ik ziek thuis, dan speel ik overdag ook wel. ( niet fulltime natuurlijk maar gewoon een paar potjes dan even stoppen en dan weer. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 02:35

ZenTex

Doet maar wat.

Joindry schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:34:
I
Dat wil zeggen datje 30k XP achter zit op mij, en ik hoop nog volop dat ik het ga halen. Dus waarom jij niet... Met premium en regelmatig spelen kan het geen probleem zijn. Het kan gerust februari zijn ook uiteindelijk...
Hmmm, ik kan het de laatste tijd niet meer echt volgen, maar de veranderingen in de USSR tree gaan dus begin Januari doorgevoerd worden?
Dan moet ik het nog kunnen halen. Speel al een hele tijd geen USSR meer maar heb de IS-3 al wel geresearched. Met een kleine 2 weken fanatiek spelen moet de IS-4 toch wel te halen zijn? (wel met een handicap: geschatte ping van 100 :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
(jarig!)
ZenTex schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:09:
[...]

Hmmm, ik kan het de laatste tijd niet meer echt volgen, maar de veranderingen in de USSR tree gaan dus begin Januari doorgevoerd worden?
Dan moet ik het nog kunnen halen. Speel al een hele tijd geen USSR meer maar heb de IS-3 al wel geresearched. Met een kleine 2 weken fanatiek spelen moet de IS-4 toch wel te halen zijn? (wel met een handicap: geschatte ping van 100 :()
De Amerikaanse T34 wordt Q4 dit jaar premium, de IS-4 + T30 change zijn in Q1 2012. Op overlord's blog is daar een tijdje geleden een overzichtje van geweest (moet ook nog wel te vinden zijn op het WoT forum)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

ZenTex schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:09:
[...]

Staat aangekondigd op 2012Q1, Dus dat kan 10/01/12 zijn maar evengoed 31/3/2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Joindry schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:56:
[...]

Staat aangekondigd op 2011Q1, Dus dat kan 10/01/11 zijn maar evengoed 31/3/2011
Vind het zowieso erg vervelend dat ze zeggen "Q4" 2011 ofzo, zeg dan gewoon iets van 25-10-2011
Veel makkelijker, en weet je ook tot wanneer je moet grinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
(jarig!)
TheJukeBox schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:58:
[...]
Vind het zowieso erg vervelend dat ze zeggen "Q4" 2011 ofzo, zeg dan gewoon iets van 25-10-2011
Veel makkelijker, en weet je ook tot wanneer je moet grinden ;)
En dan weet je ook gelijk zeker dat ze de deadline niet gaan halen..... Nu met kwartalen verschuift er al van alles, laat staan als ze precieze data gaan geven :D Ik ben eerlijk gezegd al blij dat ze een volgorde aangeven van wat ze gaan aanpakken zodat dat iig duidelijk is.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klepmans
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 19:31
Joindry schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:56:
[...]
Staat aangekondigd op 2011Q1, Dus dat kan 10/01/11 zijn maar evengoed 31/3/2011
Bedoel jij niet 2012Q1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

:( effe gaan aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm nu ben ik ook wel benieuwd naar die nieuwe US heavy haha

zit nu net op het punt waar ik nog kan switchen tussen US of GER.. met een zooi free XP
heb bij de duitsers wel al de Tiger2 elite (zonder e75 unlock) en bij de amerikanen zou ik verder kunnen gaan bij de T29..

wat wordt het? iemand al details over de nieuwe US heavy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:38:
mmm nu ben ik ook wel benieuwd naar die nieuwe US heavy haha

zit nu net op het punt waar ik nog kan switchen tussen US of GER.. met een zooi free XP
heb bij de duitsers wel al de Tiger2 elite (zonder e75 unlock) en bij de amerikanen zou ik verder kunnen gaan bij de T29..

wat wordt het? iemand al details over de nieuwe US heavy?
Als je op tijd bij de T34 bent dan heb je over een tijdje er een gratis money-maker bij!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
redwing schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:07:
[...]

En dan weet je ook gelijk zeker dat ze de deadline niet gaan halen..... Nu met kwartalen verschuift er al van alles, laat staan als ze precieze data gaan geven :D Ik ben eerlijk gezegd al blij dat ze een volgorde aangeven van wat ze gaan aanpakken zodat dat iig duidelijk is.
Dat is ook weer waar, ook al verschuiven ze daar ook wel eens mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Laatst online: 25-08 20:39
De t34 duurt ongeveer 2 maanden tot de nieuwe switch, dus er is nog tijd vivaladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
tjongejonge, moet voor de IS-4 sparen, en nou ook nog es voor de T34! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
(jarig!)
TheJukeBox schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:26:
tjongejonge, moet voor de IS-4 sparen, en nou ook nog es voor de T34! ;)
Volgens de huidige planning komt de T34 in Q4 2011 (waarschijnlijk in de patch van december) en de IS-4 in Q1 2012. Je hebt er tussendoor dus ook nog even tijd en je kunt dan je T34 gebruiken om credits te krijgen voor je IS-4 :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
mmm ik dacht dat de T34 ook in Q1 2012 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
(jarig!)
TheJukeBox schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:46:
mmm ik dacht dat de T34 ook in Q1 2012 was.
Ze hebben de aanpassing van de T34 en de T30 weer uit elkaar getrokken waardoor de T34 zeer waarschijnlijk nog dit jaar komt. Dit is ook conform eerdere uitspraken dus ik denk ook dat ze dit daarom hebben gedaan (ze begonnen Met eerst T34 en dan pas T30, daarna tegelijkertijd en nu weer apart dus)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Overlord heeft aangekondigt, 'voor het eind van dit jaar'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Ashrah schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:51:
Overlord heeft aangekondigt, 'voor het eind van dit jaar'
redwing schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:51:
[...]

Ze hebben de aanpassing van de T34 en de T30 weer uit elkaar getrokken waardoor de T34 zeer waarschijnlijk nog dit jaar komt. Dit is ook conform eerdere uitspraken dus ik denk ook dat ze dit daarom hebben gedaan (ze begonnen Met eerst T34 en dan pas T30, daarna tegelijkertijd en nu weer apart dus)
ok ;) ik weet genoeg, die ga ik niet meer halen, zit bij de M3Lee op het moment :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

redwing schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:38:
[...]

Volgens de huidige planning komt de T34 in Q4 2011 (waarschijnlijk in de patch van december) en de IS-4 in Q1 2012. Je hebt er tussendoor dus ook nog even tijd en je kunt dan je T34 gebruiken om credits te krijgen voor je IS-4 :)
Die T34 laat ik maar zo, ik heb een Lowe en credits ook al geen gebrek aan. Das nog een voordeel voor mijn grind, ik heb enkel nood aan XP. Ik heb trouwens nog niet één match gespeeld met een USA tank. Die grind zou nog even duren :P

Volgens mijn totaleXP/totaalgespeeldetijd vergelijking en XPnodig/resterende tijd vergelijking. Moet ik wel safe zitten om de IS-4 te halen. Ik zal wel nog een extra maand premium nodig hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Joindry schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:53:
[...]

Die T34 laat ik maar zo, ik heb een Lowe en credits ook al geen gebrek aan. Das nog een voordeel voor mijn grind, ik heb enkel nood aan XP. Ik heb trouwens nog niet één match gespeeld met een USA tank. Die grind zou nog even duren :P

Volgens mijn totaleXP/totaalgespeeldetijd vergelijking en XPnodig/resterende tijd vergelijking. Moet ik wel safe zitten om de IS-4 te halen. Ik zal wel nog een extra maand premium nodig hebben
Ik zal ook nog wel een maand prem nodig hebben, misschien dan gelijk maar voor 20 euro gold halen, meteen even 45k free exp omzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

TheJukeBox schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:55:
[...]

Ik zal ook nog wel een maand prem nodig hebben, misschien dan gelijk maar voor 20 euro gold halen, meteen even 45k free exp omzetten :)
Die kan je dan gebruiken om direct de BL9 op je IS3 te duwen :) past perfect, die is 44k als ik me niet vergis.
Free Xp blijft wel duur :S dat wil ik echt ten alle tijde vermijden, tenzij ik echt daags voor de update ga merken dat ik 20k tekort kom ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Ik probeer het zelf ook te vermijden, ben natuurlijk niet de rijkste :(
maargoed, als ik die BL-9 nou is niet op mn IS-3 duw, scheelt weer 44k xp grinden naar de IS-4.
al zou je met de BL-9 wat meer kunnen killen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

TheJukeBox schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:03:
maargoed, als ik die BL-9 nou is niet op mn IS-3 duw, scheelt weer 44k xp grinden naar de IS-4.
Das inderdaad een beslissing die je moet maken vanaf dat je 44k XP hebt. Dan heb je tenminste je volledige grind genot van de BL-9. Het is te dom om eerst 150k te verzamelen en dan te beslissen om de BL-9 te nemen.

Weet er trouwens iemand of de Stug E-100 direct elite gaat zijn (zoals de maus) of niet (zoals de JT),
en hoe het zit met de IS-4, die krijgt een buff. Maar krijg je de buff, of worden het gewoon nieuwe unlocks...

kwestie van wat free XP opzij te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Je moet de bl-9 echt pakken, anders heb je niks aan de is4. Of je moet gewoon eerst de is4 willen unlocken en kopen voor de tree change, dat kan wel, maar een stock is4 zonder bl9 is echt waardeloos.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Gizzy schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:16:
Je moet de bl-9 echt pakken, anders heb je niks aan de is4. Of je moet gewoon eerst de is4 willen unlocken en kopen voor de tree change, dat kan wel, maar een stock is4 zonder bl9 is echt waardeloos.
Het ging over de IS-3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Ja maar je zei als ik die bl9 nou eens niet op mijn is3 duw en doorga voor de is4. :o

@ Joindry.

De is4 gaat een beetje gebuft worden naar tier 10. Ik denk dat die dan meteen elite is. De is4 wordt dan vervangen door een andere tank als tier 9, die krijg je ook. De tier 9 krijg je dan inclusief de modules ed. die je ook al op de is4. Crew wordt ook op 100% gezet als je een 100% crew op de is4 hebt volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Joindry schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:15:
[...]

Das inderdaad een beslissing die je moet maken vanaf dat je 44k XP hebt. Dan heb je tenminste je volledige grind genot van de BL-9. Het is te dom om eerst 150k te verzamelen en dan te beslissen om de BL-9 te nemen.

Weet er trouwens iemand of de Stug E-100 direct elite gaat zijn (zoals de maus) of niet (zoals de JT),
en hoe het zit met de IS-4, die krijgt een buff. Maar krijg je de buff, of worden het gewoon nieuwe unlocks...

kwestie van wat free XP opzij te zetten...
Over de Stug E-100: ik denk net als de jagdtiger ( eigenlijk elke tier 9 td heeft upgrades )
IS4: ik denk dat er een nieuwe gun bijkomt, en dat de guns over het algemeen gewoon omhoog gaan, kwa damage en ROF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Trouwens, iemand een idee wanneer de kv naar de kv-1 en kv-2 gesplitst word? en de KV-3 naar tier 7 gaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
TheJukeBox schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:47:
Trouwens, iemand een idee wanneer de kv naar de kv-1 en kv-2 gesplitst word? en de KV-3 naar tier 7 gaat ?
Dat is de al eerder genoemde Q1 2012. Dan wordt de Russische heavy line op de schop gegooid.

Kijken of ik de IS-4 nog ga halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Jellinek schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:59:
[...]

Dat is de al eerder genoemde Q1 2012. Dan wordt de Russische heavy line op de schop gegooid.

Kijken of ik de IS-4 nog ga halen :)
Oh de hele russian lijn, duidelijk! :)
dan hou ik mijn kv en kv-3 nog even, scheelt 2 garage slots O-)
en ik idd ook nog ff grinden voor IS-4.

Waar zit je op het moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Oh ik ben al een end, 25k van de 169k... maar de laatste tijd speel ik niet veel meer omdat ik het wat eentonig vind. Waarschijnlijk ben ik over 2 weken weer genezen en veel meer ingame te vinden :) Getallen als 168000 demotiveren me echter enorm, heb gewoon weinig zin om er dan zelf maar aan te beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Jellinek schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:12:
Oh ik ben al een end, 25k van de 169k... maar de laatste tijd speel ik niet veel meer omdat ik het wat eentonig vind. Waarschijnlijk ben ik over 2 weken weer genezen en veel meer ingame te vinden :) Getallen als 168000 demotiveren me echter enorm, heb gewoon weinig zin om er dan zelf maar aan te beginnen...
Ha! daar heb ik ook last van ;)
168k... laat maar ;)
ik vrees dat ik binnekort minder ga spelen ivb BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Jongens houdt er wel rekening mee dat de IS4 echt in je garage moet staan om mee te kunnen profiteren van de voordelen van de treerevision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Zeker weten gizzy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Gizzy schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:19:
Jongens houdt er wel rekening mee dat de IS4 echt in je garage moet staan om mee te kunnen profiteren van de voordelen van de treerevision.
Wut? you trolling? toch niet voor de kv1-2 splitsing en de KV-3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 20:57
Om in aanmerking te komen voor extra slots moet je idd in je garage hebben staan, een KV, KV3 en IS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoragz
  • Laatst online: 20-04 20:47
Een KV, KV-3 óf IS-4 :)

http://overlord-wot.blogs...revised-and-improved.html

[ Voor 65% gewijzigd door thoragz op 20-10-2011 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
  • Laatst online: 11-09 20:57
Idd :)
Het gaat er iig om dat je bepaalde tanks in je garage moet hebben staan.
Dus vrijgespeeld hebben telt niet ;)

Ben zelf ook druk bezig om de IS4 in mijn garage te krijgen.
En paralel ben ik ook nog bezig om de T34 ernaast te krijgen.

De IS4 moet zeker lukken volgens mijn berekeningen :)

[ Voor 26% gewijzigd door Yammie74 op 20-10-2011 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

mbt de modules van de IS-4:
Draft Procedure of module substitution for IS-4:
If a player had IS-4’s engine researched, the same engine will be researched for both the new IS-4 and Object 252 (or the analogue of this engine if changed).
Radios, turrets, and suspensions will be treated in the same way. IS-4 and Object 252 will have the same modules installed as those previously mounted on old IS-4 or their analogues if changed. Guns, if changed, are likely to be treated in the same way.
om optimaal te profiteren van de USSR change heb je KV + KV-3 + IS-4 nodig :P

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
ik heb 2 van de drie al, IS-4 word moeilijk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
skoozie schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:43:

[...]

om optimaal te profiteren van de USSR change heb je KV + KV-3 + IS-4 nodig :P
Check :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skoozie schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:43:

[...]

om optimaal te profiteren van de USSR change heb je KV + KV-3 + IS-4 nodig INSERT RANDOM RUSSIAN VEHICLE :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
Oftewel, na alle respons. De 100mm (of researchen vanuit KV-3) laten liggen en de 122mm gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 17:29
Zo, alle upgrades zijn al binnen op de T32, nu alleen nog de T34 halen.

Moet te doen zijn voordat hij premium wordt toch :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheJukeBox schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:03:
Neem de BL-9! Ik heb even getwijfeld of ik het zou doen (ook bezig voor de IS-4 ;) ), maar ik heb het gedaan en nog geen moment spijt gehad. Het speelt echt zoveel fijner!

Ik bounce trouwens wel op de T-59 belachelijk veel (net nog 2x, toen was ik dood :( ), hebben meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:25

wontcachme

You catch me? No you wont

Annihilism schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:44:
Zo, alle upgrades zijn al binnen op de T32, nu alleen nog de T34 halen.

Moet te doen zijn voordat hij premium wordt toch :P?
T32 volledig geupgrade (en met equipment) is heerlijk wanneer je een beetje hull down speelt.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:25:
[...]

Ik bounce trouwens wel op de T-59 belachelijk veel (net nog 2x, toen was ik dood :( ), hebben meer mensen daar last van?
Uhuh, daar bounce ik ook belachelijk veel op en als ik op de zijkant schiet heb ik 50% van de keren detrack met 0% schade. Zelfs met de ferdi en de Lowe. Pure waanzin die tank. Joindry geeft er de brui aan voor vandaag. nog 30k tot aan de IS-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Victory!
Battle: Himmelsdorf donderdag 20 oktober 2011 23:41:14
Vehicle: PzKpfw VI Tiger
Experience received: 1.708
Credits received: 43.246
Battle Achievements: Top Gun, Sniper

Reed samen met een clanmaat in een Tiger rond, we gingen eerst richting trainrails, maar de andere tier 7 heavy (IS) volgde ons. Dus gingen we maar Death Alley campen. Er waren al een paar tegenstanders aan de oversteek begonnen toen we met 2x Tiger ze kwamen stoppen. Daar 4 kills gemaakt en weer naar de andere kant, waar ze daar bijna doorbroken. Over de hill was ons team doorgebroken, maar alles tanks waren al eerder kapot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Aarge schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:26:
Oftewel, na alle respons. De 100mm (of researchen vanuit KV-3) laten liggen en de 122mm gebruiken.
Kan niet want je moet eerst de turret upgrade op de IS halen voordat je uberhaupt een 122mm gun kan fitten en de stock 85mm is een Tier IV/V gun die is echt totally waardeloos. Ik blijf erbij D-25-T > D-10-T > D2-5-T op de IS, kan het wel een keer demonstreren als iemand zin en tijd heeft, maar van een IS met de 1e 122mm win ik het altijd met de D-10-T ongeacht de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Voggels schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:18:
Victory!
Battle: Himmelsdorf donderdag 20 oktober 2011 23:41:14
Vehicle: PzKpfw VI Tiger
Experience received: 1.708
Credits received: 43.246
Battle Achievements: Top Gun, Sniper

Reed samen met een clanmaat in een Tiger rond, we gingen eerst richting trainrails, maar de andere tier 7 heavy (IS) volgde ons. Dus gingen we maar Death Alley campen. Er waren al een paar tegenstanders aan de oversteek begonnen toen we met 2x Tiger ze kwamen stoppen. Daar 4 kills gemaakt en weer naar de andere kant, waar ze daar bijna doorbroken. Over de hill was ons team doorgebroken, maar alles tanks waren al eerder kapot :)
De Tiger is elite ook echt een fijne tank om mee te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
(jarig!)
Ashrah schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:21:
[...]
maar van een IS met de 1e 122mm win ik het altijd met de D-10-T ongeacht de map.
Ligt aan de situatie, verder is de hoeveelheid damage die je doet met een D-10-T precies goed voor een IS. De 122 doet iets meer DPS, maar doordat je meestal net niet genoeg doet om een IS af te maken wint de D-10-T dan uiteindelijk. Als de 122 trouwens goed in dekking kan staan wint hij het meestal (hij komt er dan alleen uit als ie gereloaded is), als je close-up kunt komen is dat weer anders.

Het ligt gewoon aan de speelstijl, van dichtbij wint een D-10-T (je schiet 2 keer en gaat in dekking), als de 122 bepaald wanneer er geschoten wordt (afstand) wint hij (wel maar zorgen dat je iedere keer ergens anders tevoorschijn komen, de D-10-T kan je opwachten en je aimtijd is te lang om gelijk te schieten)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
redwing schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:03:
[...]

Ligt aan de situatie, verder is de hoeveelheid damage die je doet met een D-10-T precies goed voor een IS. De 122 doet iets meer DPS, maar doordat je meestal net niet genoeg doet om een IS af te maken wint de D-10-T dan uiteindelijk. Als de 122 trouwens goed in dekking kan staan wint hij het meestal (hij komt er dan alleen uit als ie gereloaded is), als je close-up kunt komen is dat weer anders.

Het ligt gewoon aan de speelstijl, van dichtbij wint een D-10-T (je schiet 2 keer en gaat in dekking), als de 122 bepaald wanneer er geschoten wordt (afstand) wint hij (wel maar zorgen dat je iedere keer ergens anders tevoorschijn komen, de D-10-T kan je opwachten en je aimtijd is te lang om gelijk te schieten)
Dat gaat alleen op voor de D-25-T Greenwing, dan moet je in principe gewoon winnen ik heb het over de D2-5-T, 4.6 shots per minute met maxed skills en consumables is gewoon te weinig om het verschil te maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Ashrah op 21-10-2011 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Ashrah schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:14:
[...]

Dat gaat alleen op voor de D-25-T Greenwing, dan moet je in principe gewoon winnen ik heb het over de D2-5-T, 4.6 shots per minute met maxed skills en consumables is gewoon te weinig om het verschil te maken.
laten we anders gewoon zeggen: ieder zijn voorkeur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Daarom stelde ik voor het te laten zien :p

1794 dps voor de D-2-5T (eindelijk de naam goed :p) 4.6rpm
2168 dps voor de D-25T 5.56rpm
2226 dps voor de D10T 9.68rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Is volgens mij te zien naar de situatie. De pen waardes zijn dezelfde en de acc verwaarloosbaar beter met de Idiot. Dus één tegen een win je in theorie altijd met de hoogste afla
In een 2-1 situatie, als je in de minderheid bent verkies ik toch de D2-5-T boven de Idiot. Je moet jezelf dan minderlang kwetsbaar opstellen om damage te kunnen toedienen. de kans dat je er nog één kan slopen is groter dan met de idiot.

Met de idiot moet je gewoon agressiever spelen om je volledige alfa te halen. Maw je moet je tweede schot lossen voordat de andere herladen is. Doe je dit niet heeft de Idiot geen enkel voordeel. De D-25T is de defensieve optie.

En dan persoonlijk, de IS is dus voor mij de D25T, dan de D 2-5-T en dan pas de Idiot. Maar de T34-85 is super met de Idiot.

[ Voor 30% gewijzigd door Joindry op 21-10-2011 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Ik had, jammer genoeg nooit de idiot gezien als optie op de IS, helaas.
Ik ben het met Ashrah eens, en met een hogere ROF kan je ook 2 tanks in dekking drukken. met een lagere rof heb je 2 uitgebalanceerde lopen op je gericht zodra je uit je dekking komt rijden heb je 2 schoten te pakken. en ze rijden weer terug de dekking in nadat zij geschoten hebben. Maar...... ieder zn stijl :)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
TheJukeBox schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:40:
[...]

De Tiger is elite ook echt een fijne tank om mee te spelen!
Mee eens, heb hem onlangs op inactief gezet omdat ik weer leven in mijn 4502B wilde blazen en staat nu zonder crew maar het is en blijft een leuke tank om te spelen.
Ook al genoeg potjes gedaan met de Tiger, om precies te zijn 392 waarvan 220 gewonnen :)

Van het weekend denk ik maar eens beginnen met de USA tree!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
skoozie schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:30:
Ik ben het met Ashrah eens, en met een hogere ROF kan je ook 2 tanks in dekking drukken. met een lagere rof heb je 2 uitgebalanceerde lopen op je gericht zodra je uit je dekking komt rijden heb je 2 schoten te pakken. en ze rijden weer terug de dekking in nadat zij geschoten hebben. Maar...... ieder zn stijl :)
Als je peek'a'boo doet met D-2-5T en D10T:

D-2-5T lost schot 350 dmg, D10T 230 dmg, de D-2-5T gaat terug in cover voor reload, de D10T blijft staan, als de D-2-5T weer uit dekking komt schiet de D10T weer 230 dmg en duikt naar achter, D-2-5T mist en gaat weer terug.

Nog steeds voordeel voor de IDIOT imo, maar nogmaals ik wil het graag demonstreren als iemand het nodig vind.

[ Voor 39% gewijzigd door Ashrah op 21-10-2011 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Ashrah schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:32:
[...]

D-2-5T lost schot 350 dmg, D10T 230 dmg, de D-2-5T gaat terug in cover voor reload, de D10T blijft staan, als de D-2-5T weer uit dekking komt schiet de D10T weer 230 dmg en duikt naar achter, D-2-5T mist en gaat weer terug.

Nog steeds voordeel voor de IDIOT imo, maar nogmaals ik wil het graag demonstreren als iemand het nodig vind.
Niet nodig ik geloof je wel,

Maar het is nog steeds ieder zijn voorkeur ik prefereer ook de D-2-5-t boen de idiot gun.
ps heb strax de D25t O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

skoozie schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:30:
Van zodra ik door zou hebben dat iemand met een idiot twee tanks met de 122 in dekking aan het drukken is zou het snel over zijn denk ik. Samen één peekabo, jij deelt 780damage uit, de idiot deelt er 230uit. Ik zie niet in waarom ik in dekking zou blijven.

Omgekeerd, jij alleen met de 122 tegen 2 Idiots. zij doen 460 en jij 390. mààr als ze slim spelen buiten ze hun hogere rof uit (en doen ze nog een 230-460). Maar hoe vaak zie je dat gebeuren in gewone battles. Vandaar, Idiot offensief, D25T defensief.

[ Voor 14% gewijzigd door Joindry op 21-10-2011 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Joindry schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:34:
[...]

Van zodra ik door zou hebben dat iemand met een idiot twee tanks met de 122 in dekking aan het drukken is zou het snel over zijn denk ik. Samen één peekabo, jij deelt 780damage uit, de idiot deelt er 230uit. Ik zie niet in waarom ik in dekking zou blijven.
met je voorkant er in gaan rijden * ding* *ding* :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 02:35

ZenTex

Doet maar wat.

Ashrah schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:32:
[...]

En dan is het handig als je aan pre-aimen doet.
Je rijdt achter je obstakel vandaan met de loop gericht op waar de tank zich ongeveer bevindt. Hiervoor dus uitzoomen. Voordat de andere tank achter z'n schuilplaats zit dus een treffer geincasseerd. Dit op korte afstand natuurlijk, zoals gewoonlijk bij peek-a-boo.
Uiteraand met GLD. (correcte mod? Die die beweging compenseerd EDIT: VSTAB bedoel ik dus)

t'is niet voor niets dat ALFA zo belangrijk word geacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 11:10
Bijkomend is dat met 6.7 patch de idiot gun een buff heeft gekregen mbt aimtime... de 122 aimtime 3sec 100mm 2sec... dus peekaboo is 100 snelle klaar met inzoomen en dus betrouwbaarder zeker op grotere afstanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
ZenTex schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:39:
[...]

En dan is het handig als je aan pre-aimen doet.
Je rijdt achter je obstakel vandaan met de loop gericht op waar de tank zich ongeveer bevindt. Hiervoor dus uitzoomen. Voordat de andere tank achter z'n schuilplaats zit dus een treffer geincasseerd. Dit op korte afstand natuurlijk, zoals gewoonlijk bij peek-a-boo.
Uiteraand met GLD. (correcte mod? Die die beweging compenseerd)

t'is niet voor niets dat ALFA zo belangrijk word geacht.
Met 0.40 acc. red je dat niet. (/ 0.36 met GLD, plus dat GLD pas gaat werken 2/3 seconden nadat je stilstaat, alleen vertical stab werkt tijdens movement)

[ Voor 9% gewijzigd door Ashrah op 21-10-2011 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
(jarig!)
Ashrah schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:14:
[...]

Sorry, dan heb je helemaal gelijk, ik haal die 2 altijd door elkaar :) . Dan win je het alleen met de D2-5-T als je zelf de battle kunt bepalen en dus alleen uit je schuilplaats hoeft te komen als je gereload bent.

De reden waarom ik de D2-5-T wel gefit had is omdat ik in het begin de IS speelde als een tank waarmee ik in dekking bleef tot ik gereload was, dan een leuk target op zocht, schoot en weer in dekking ging. 1-1 werkt niet op die manier en dan is de D10 beter.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Ashrah schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:40:
(plus dat GLD pas gaat werken 2/3 seconden nadat je stilstaat, alleen vertical stab werkt tijdens movement)
Oh? Dat wist ik niet. Koop die dingen juist dat ik sneller aim als ik tot stilstand kom, maar dat is dus weggegooid geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Je kan inderdaad beter VS nemen, dit zorgt er gewoon standaard voor dat je aimcircle 20% kleiner is dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
(jarig!)
psychoclown schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:21:
Je kan inderdaad beter VS nemen, dit zorgt er gewoon standaard voor dat je aimcircle 20% kleiner is dan normaal.
Yup, totale aimtijd met een VS is kleiner dan met de GLD. Dat die GLD pas na een paar secondes ging werken wist ik niet, maar ik gebruik die dingen dan ook al een tijdje niet meer.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Ik hoorde laatst van iemand in een potje dat de 100 LB-1 van de T-54 ook beschikbaar komt voor de T-44. Heeft iemand anders daar ook iets van gehoord?

VII / 100 LB-1/ 230/230/330(HP) / 175/235/50(mm) / 10(r/m) / 0.31(m) / 2.0(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
(jarig!)
Voggels schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:28:
Ik hoorde laatst van iemand in een potje dat de 100 LB-1 van de T-54 ook beschikbaar komt voor de T-44. Heeft iemand anders daar ook iets van gehoord?

VII / 100 LB-1/ 230/230/330(HP) / 175/235/50(mm) / 10(r/m) / 0.31(m) / 2.0(s)
Ik weet wel dat Overlord in zijn Q&A thread wat dingen heeft gezegd over guns die gingen veranderen dus het kan goed dat dat over deze ging.

Even snel gezocht kon ik iig dit vinden :
Posted 17 October 2011 - 10:55 AM
Tank_Killer1, on 15 October 2011 - 06:42 PM, said:
Overlord

With the T-44 getting the 100mm LB-1 will the gun get rebalanced because with an accuracy of 0.31 and ROF 10 it seems a little too good?

Possibly, although the aim is actually to buff T-44.

[ Voor 27% gewijzigd door redwing op 21-10-2011 11:05 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Op de overlord site gaat denieuwe pol over welke update je je het meeste op wacht. Wel grappig, de eerst opkomende update en volgens mij hetgene waar ze momenteel meest tijd insteken is net die waar minst aandacht naartoe gaat. Namelijk de frenchies. Ik kijk daar ook echt niet meer naar om. Keuze genoeg al voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Joindry schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:07:
Op de overlord site gaat denieuwe pol over welke update je je het meeste op wacht. Wel grappig, de eerst opkomende update en volgens mij hetgene waar ze momenteel meest tijd insteken is net die waar minst aandacht naartoe gaat. Namelijk de frenchies. Ik kijk daar ook echt niet meer naar om. Keuze genoeg al voor mij.
geef mij de britse maar :D
Cromwell en firefly!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
Ik wil de physics, dat word lachen met die t50-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:25

wontcachme

You catch me? No you wont

Donderpoes schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:26:
Ik wil de physics, dat word lachen met die t50-2
Een mooie ramp zoeken en je vliegt zo op de rug van een Maus. Dat ding is echt ziekelijk snel en effectief om te scouten/vechten. Vooral KV pesten is leuk met zijn 23 degrees turning rate. Laatst nog een jagpanther en VK3601 bezig gehouden en elke keer konden ze beide mij niet raken. Uiteindelijk won hun team op cap terwijl hun twee mij gedurende 5 minuten niet konden raken. Dat was geweldig.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

wontcachme schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:31:
[...]

Een mooie ramp zoeken en je vliegt zo op de rug van een Maus. Dat ding is echt ziekelijk snel en effectief om te scouten/vechten. Vooral KV pesten is leuk met zijn 23 degrees turning rate. Laatst nog een jagpanther en VK3601 bezig gehouden en elke keer konden ze beide mij niet raken. Uiteindelijk won hun team op cap terwijl hun twee mij gedurende 5 minuten niet konden raken. Dat was geweldig.
Ik ga blij zijn met de nieuwe fysics omdat het volgens mij de lights een stuk meer gaat beperken. Nu zie je ze vaak tegen 70km/ knallen tegen het einde van een map, aan een afgrond toe, daar staan ze buiten schot, direct stil en lopen geen schade op. Dan plonsen ze gewoon in het water of de dieperik. Hetzelfde voor hun scherpe bochten aan hoge snelheid op alle terrein, laat ze maar snel eens kantelen bij een brusk maneuver op een helling.

En persoonlijk kijk ik wel uit naar mijn eerste tank-faceplant als ik eens te ver over het randje van een afgrond leun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joindry schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:42:
[...]

Ik ga blij zijn met de nieuwe fysics omdat het volgens mij de lights een stuk meer gaat beperken. Nu zie je ze vaak tegen 70km/ knallen tegen het einde van een map, aan een afgrond toe, daar staan ze buiten schot, direct stil en lopen geen schade op. Dan plonsen ze gewoon in het water of de dieperik. Hetzelfde voor hun scherpe bochten aan hoge snelheid op alle terrein, laat ze maar snel eens kantelen bij een brusk maneuver op een helling.

En persoonlijk kijk ik wel uit naar mijn eerste tank-faceplant als ik eens te ver over het randje van een afgrond leun.
wat dacht je van tankjes die kleiner zijn dan jij de afgrond in douwen? :D /wave haha

heb trouwens mn xp gisteren uitgegeven aan de GW Panther, had even geen zin om extra door te sparen voor de E-75 om vervolgens weer voor de ietswat dure upgrades daarop te sparen nu heb ik er een arty extra bij voor de afwisseling en een xtra tank (hummel) die free xp genereeert :D

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:04:
[...]

wat dacht je van tankjes die kleiner zijn dan jij de afgrond in douwen? :D /wave haha
ik moest laggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Pas maar op dat je niet lagged wanneer je een Leichtraktor in het meer van lakeville wilt duwen. Voor hetzelfde geld lig je er misschien zelf wel in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
psychoclown schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:29:
[...]

Pas maar op dat je niet lagged wanneer je een Leichtraktor in het meer van lakeville wilt duwen. Voor hetzelfde geld lig je er misschien zelf wel in :+
die loltractor heeft veel power jonge! :+
hij wint vast wel van m'n king tiger ;)

[ Voor 5% gewijzigd door TheJukeBox op 21-10-2011 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Dan enkel nog putten in het terrein die veroorzaakt worden door artyshells en struikjes en huizen die niet onverwoestbaar zijn en ik ben tevree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Joindry schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:45:
Dan enkel nog putten in het terrein die veroorzaakt worden door artyshells en struikjes en huizen die niet onverwoestbaar zijn en ik ben tevree.
Lijkt mij inderdaad ook erg gaaf, dat er een krater komt als je ergens schiet.
Hoe groter de kogel, hoe groter het gat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

en uiteraard terain dependant.
vond een opmerking op het WOT-forum ook een goede. als ik met een top tier mee rijd, die schiet een gat in een tank, ik schiet met mn low tier een HE op dezelfde plek dan zou de splash damage door dat gat moeten kunnen. helaas wordt dat niet ondersteund door de mechanics en willen ze ook niet gaan toepassen.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
zou wel dik zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Is er al wat bekend over wanneer de T34 premium wordt, ben druk bezig ervoor maar hij moet niet te snel komen...

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
december hoorde ik.
in elk geval Q4 2011

[ Voor 36% gewijzigd door TheJukeBox op 21-10-2011 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Die vraag is nog maar een paar keer gesteld afgelopen pagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
psychoclown schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:10:
Die vraag is nog maar een paar keer gesteld afgelopen pagina's.
Daarom ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.