[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.860 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Voggels schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:22:
[...]

Pershing ben ik nu, maar hij is nog stock, dus nu een trage T20 met meer hitpoints :) Ga eerst voor de gun (19k), dan de Tracks (13k), de Turret (10k), Engine (20k) en dan de grind naar de Patton (175k).

Pershing vs Type 59: Ik zie de Type 59 meer als een stock Pershing. Pershing kan dus alleen maar beter worden.

Conclusie: Amerikaanse Meds zijn Top! Wil je nog andere meds, dan zou ik gaan voor de Duitsers.
(Alles gebaseerd op m'n eigen ervaringen)
Pershing blijft een trage T20 :p, maar een groep van 3 Pershings is net zo lethal als een trio Panther II's. De Type-59 is een hele rare tank, maar die turret is weer eens van bouncinium tenzei je een ammo-rack voor elkaar krijgt (oftewel niet shieten op de turret, maar onderop zijn front armor of zij/achterkant).

[ Voor 4% gewijzigd door Ashrah op 25-10-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik heb een Wet Ammo Rack er op gegooid, een Rammer en een Vertical Stabiliser.
Op de Pershing heb ik een Rammer, Vertical Stabiliser en, ik meen ook een Gun Laying Drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Ashrah schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:32:
[...]

Pershing blijft een trage T20 :p, maar een groep van 3 Pershings is net zo lethal als een trio Panther II's. De Type-59 is een hele rare tank, maar die turret is weer eens van bouncinium tenzei je een ammo-rack voor elkaar krijgt (oftewel niet shieten op de turret, maar onderop zijn front armor of zij/achterkant).
Hmm daar heb ik totaal geen moeite mee, ook met de T29 waarvan ik nog de 90mm gebruik kom ik zonder pardon door zijn turret heen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Ga binnekort maar eens beginnen met de amerikaanse med lijn, lijkt me leuk!
Altijd maar td of heavy is ook niet wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:57

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ik bounce anders bij de vleet op de T-59. Imand zo lief enkele leuke softspots mee te delen, de zijkant scoor ik te vaak de gekende 0% damage detracks en langs voor bounce ik massas. Ik vind trouwens dat ie massas veel healthpoints heeft. Dat of damage wordt precies nooit hard doorgerekend. Met mijn ferdi heb ik dat op de gewone tiger ook. Regelmatig maar 350-400 damage, terwijl ik op de Tiger P echt wel vaker 550-600 doe. Bouncen doet mijn ferdi enkel op de T-59, blijft bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Voggels schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:49:
Ik heb een Wet Ammo Rack er op gegooid, een Rammer en een Vertical Stabiliser.
Op de Pershing heb ik een Rammer, Vertical Stabiliser en, ik meen ook een Gun Laying Drive.
Ik zou op de T-44 je V. Stab omwisselen voor ventilation en op je Pershing de GLD wisselen voor ventilation.

V. stab doet hetzelfde als je GLD alleen beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:40

skoozie

SCSI

Voggels schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:27:
Als de Tiger 2 z'n upgraded koepel heeft heeft dat ding 185mm armor op de voorkant van z'n koepel. Niet echt easy peasy meer.
Wat ik persoonlijk altijd fijn vind werken: Als ze rijden, de-track ze :) Dan draaien ze door en kan je de yummie stukjes aan de zijkant raken :P
Owjah, ik schiet met een BL-9 225 pen
maar met dat ding bounce ik geregeld op een Tiger 2 zn hull.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yabada
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 09:38
Joindry schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:55:
Regelmatig maar 350-400 damage, terwijl ik op de Tiger P echt wel vaker 550-600 doe.
"Maar" 350+ damage!? Kom ik aan met mijn LB-1 gun dat max 230 ouch doet op standard ammo. Nog 8K exp te gaan naar de D-54 dat max 320 ouch te doen op enemy met standard ammo. Zat me al te verheugen, maar als ik al die huge damage scores zie, dan voel ik me toch een beetje }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Yabada schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:22:
[...]

"Maar" 350+ damage!? Kom ik aan met mijn LB-1 gun dat max 230 ouch doet op standard ammo. Nog 8K exp te gaan naar de D-54 dat max 320 ouch te doen op enemy met standard ammo. Zat me al te verheugen, maar als ik al die huge damage scores zie, dan voel ik me toch een beetje }:|
Je moet die wel linken aan de standaarddamage die hij zou moeten doen. (gaussian...) en die is wel 490. Dan is het "Maar".
Maar idd voor de rest is het best een leuke tank. Leuk tegen IS3- en IS-4. Je hebt hogere pen en rof. Zolang er geen arty in de buurt is, is het feest met een ferdi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
Jagdpanzer IV vind ik echt minderfijn spelen, je komt altijd in die hoge tier games, je *dingt* alleen maar, zonder HE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

I loved it, je bent inderdaad vaak de zwakste maar wel heel lang stealth. Het is dus echt een flank TD. Hij vereist wel een heel aparte aanpak ivm de Stug III. Ik reed altijd mee in troep een tier hogere tank, iedereen denkt dan, "eerst die heavy mollen" je verliezen je uit het oog en plots toch een dikke shell tegen hun tankkont

Eens je gezien bent, ben je vaak gezien :p
i know i know, very weak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
welke gun gebruikte je daarop dan, de 8.8 of de 10.5? CM
en de jagdpanther, is dat wel leuk om mee te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
TheJukeBox schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:43:
welke gun gebruikte je daarop dan, de 8.8 of de 10.5? CM
en de jagdpanther, is dat wel leuk om mee te spelen?
De 8.8 heb ik altijd mee gespeeld. Was een prima ding.
Heb nu een volledig geupgrade jagdpanther en vind het een super tof ding! Hij is lekker snel en heeft goeie damage. Super goed in snipen dus blijf een beetje achter. Mocht het nodig zijn dan kan ie ook goed mee want qua snelheid haalt ie de 40 makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
x-cessive schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:49:
[...]

De 8.8 heb ik altijd mee gespeeld. Was een prima ding.
Heb nu een volledig geupgrade jagdpanther en vind het een super tof ding! Hij is lekker snel en heeft goeie damage. Super goed in snipen dus blijf een beetje achter. Mocht het nodig zijn dan kan ie ook goed mee want qua snelheid haalt ie de 40 makkelijk.
mm dat word grinden naar de jagdpanther :/
nog maar 54K tegaan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Suc7 met je grind!
Maar qua speelstijl verandert er niet zo heel veel hoor. Kom je een heavy face to face tegen dan leg je waarschijnlijk alsnog het loodje! Bedenk dus wel of de speelstijl van een TD je aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

8.8, altijd, loopt nog lekker cheap ook. Die grind ging best snel vind ik. Met die 88 kan wel T8 makkelijk damagen langzij en dan loopt je verdiende XP al snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
mm ja oke, misschien moet ik gewoon eens wat achter blijven ipv het bijna in de frontlinie zitten elke keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Strak plan :s
en cammo trainen, geen repair. binocs vents en rammer derop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr3d27
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-05 18:55
Ik speel nu nog met de 34-85 , su85 en su100
Als arty een priest.
Ik denk dat ik ergens een verkeerde keus gemaakt heb met de tanks die ik op ga. Ik heb er iig nooit echt goed over nagedacht :)
Ik kom soms wel leuke potjes tegen. Als TD moet ik erg wennen niet te veel naar voren te gaan.
de SU100 heeft daarbij ook nog eens shells die 1000 credits kosten...

Ik denk er nu dus wel aan om primium account en een T59 aan te schaffen. Aan de andere kant ben ik ook benieuwd naar de franse tanks ( premium)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Fr3d27 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:02:
Ik speel nu nog met de 34-85 , su85 en su100
Als arty een priest.
Ik denk dat ik ergens een verkeerde keus gemaakt heb met de tanks die ik op ga. Ik heb er iig nooit echt goed over nagedacht :)
Ik kom soms wel leuke potjes tegen. Als TD moet ik erg wennen niet te veel naar voren te gaan.

Ik denk er nu dus wel aan om primium account en een T59 aan te schaffen. Aan de andere kant ben ik ook benieuwd naar de franse tanks ( premium)
T-34-85 is een leuke tank met de 100mm :) Je kan naar de KV-13 voor de IS lijn en met minder exp door naar de T-43 om bij de T-54 uit te komen. Daar zitten hele leuke tanks tussen! :D (T-34-85, KV-13, IS-3, IS-4, IS-7 en de T-44 en T-54)

Ze zitten er over te denken om de 100mm LB-1 naar de T-44 te zetten, Dan is deze qua gameplay zeer gelijk aan een Type 59. Je mist alleen de extra credit inkomsten omdat het geen Premium is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Maar niet te vergeten, bij een premiumtank unlock je geen andere tanks in een treeline. Dus mss overwegen om gewoon twee maand premium te nemen ipv een premiumtank te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Fr3d27 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:02:
Dit ga je met geen elke andere hogere tier tank voorkomen, die credit prijs gaat gewoon omhoog. Je moet een paar tier 5/6 tanks hebben om extra credits te krijgen.
Als je potjes wint met de SU100 dan heb je toch wel iets van een winst in credits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
de King tiger doet ook weinig damage, vergeleken met IS-3 of T32.
had vanmiddag een potje in king tiger, bijna alles afgeketst op pershing, 2x is-4 en is-3's onzin :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
x-cessive schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:24:
[...]

Dit ga je met geen elke andere hogere tier tank voorkomen, die credit prijs gaat gewoon omhoog. Je moet een paar tier 5/6 tanks hebben om extra credits te krijgen.
Als je potjes wint met de SU100 dan heb je toch wel iets van een winst in credits?
Met premium moet je t/m 8/9 sowieso winst kunnen draaien, als Fr3d27 al premium overweegt zou ik hem dat zeker aanraden :)
TheJukeBox schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:31:
de King tiger doet ook weinig damage, vergeleken met IS-3 of T32.
had vanmiddag een potje in king tiger, bijna alles afgeketst op pershing, 2x is-4 en is-3's onzin :S
Redelijk hoge RoF en hoge accuracy maakt het dan ook voornamelijk een sniper. Heb je de lange 10,5cm?
Daarmee moet je toch zeker wel makkelijk door alle opgenoemde tanks heen kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
ik heb inderdaad de lange 10.5 maar vanmiddag bounched ik toch wel erg veel :/ maar idd, ik gebruik mijn tank ( eigenlijk al mijn tanks ) om er frontaal op in te rijden en schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr3d27
  • Laatst online: 20-05 18:55
x-cessive schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:24:
[...]

Bij winst, en als ik verdedig ( dus weinig schiet ) is er wel winst. Maar zeg dat ik 5x schiet is de winst ook iets van 6-8K.
helaas heb ik nog wel eens de drang om naar voren te gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:17

ZenTex

Doet maar wat.

skoozie schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:17:
[...]

Owjah, ik schiet met een BL-9 225 pen
maar met dat ding bounce ik geregeld op een Tiger 2 zn hull.
Ooit in m'n Tiger II een 1 vs 1 tegen een T29 gedaan. HI-LA-RISCH!

T29 ging me natuurlijk facehuggen (kwamen elkaar toevallig om een hoekje tegen).
Daarna was het een potje Ding-dong-ding-dong. Allemaal bounces. 8)7
Hij had die oren die ik probeerde te raken wat lastig was omdat hij z'n turret als een gek heen en weer bewoog (lastig te raken van zo dichtbij) en ik draaide m'n turret na elk schot voor extra bounce effect.

Heb hem een paar keer flink in z'n oren geraakt, en hij wist met HE wat health van me af te snoepen. Feestje werd helaas verstuurd door een teammate die hem de genadeklap gaf. Jammer. :( Ik denk dat we aardig wat minuten zo bezig geweest zijn. (ik zal zo'n 10-15 schoten afgevuurd hebben.)

Moraal van het verhaal: T2 met turret upgrade en T29 niet op de turret schieten. Bij de meesten inmiddels wel bekend denk ik. T2 hull is toch echt stukken softer.

[ Voor 8% gewijzigd door ZenTex op 25-10-2011 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Fr3d27 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:52:
[...]
Bij winst, en als ik verdedig ( dus weinig schiet ) is er wel winst. Maar zeg dat ik 5x schiet is de winst ook iets van 6-8K.
helaas heb ik nog wel eens de drang om naar voren te gaan :p
Probeer elk schot wat je lost te raken. zorg voor een compleet uitgelijnde gun, neem je tijd en schiet dan pas.
ik weet dat ik tot ongeveer de SU-100 ook alles schoot en zo veel mogelijk schoten lossen voor (hopelijk) veel damage. dit resulteerde ook in veel missers. ook niet schieten als er slechts een commander hatch of een piep klein stukje track zicht baar is. Ik schiet ook niet eens meer op (low tier) targets (welke toch geen schade op je doen) die op 2% staan en er staat genoeg om me heen om hem te finishen. je krijgt credits voor de dmg die je doet en niet voor een kill.

Let ook op of de indicator groen is (zodat je penetrate)
ZenTex schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:27:
[...]
Moraal van het verhaal: T2 met turret upgrade en T29 niet op de turret schieten. Bij de meesten inmiddels wel bekend denk ik. T2 hull is toch echt stukken softer.
Ik zal dan nog wat vaker op de hull van een T2 proberen :)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

ZenTex schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:27:
[...]

Heb hem een paar keer flink in z'n oren geraakt, en hij wist met HE wat health van me af te snoepen. Feestje werd helaas verstuurd door een teammate die hem de genadeklap gaf. Jammer. :( Ik denk dat we aardig wat minuten zo bezig geweest zijn. (ik zal zo'n 10-15 schoten afgevuurd hebben.)

Waarom had jij niet overgeschakeld naar HE? Die penetreert nog steeds de oren en bij een mis kan je nog splashdamage doen als je em raakt? Je HE zal trouwens meer damage doen wanneer hij penetrate.

Ik gisteren een Tiger II gewoon vernederd met mijn VK4502 ausf A, samen met nog een andere VK letterlijk toertjes gedraaid rond em op Cliff. Wij twee doormidden, van bovenop een patton aan grut geschoten die wou doorrijden om te spotten aan de linkerkant, derna die KT vernederd om dan de troep die schuilde achter de berg aan de rechterkant van de map (waaronder een JT die beyond visual behoorlijk aan het reapen was) in te sluiten samen met de vier andere langs voor.

Langs voor schiet ik enkel op de KT met mijn Ferdi, nog altijd niet op de T29. De zijkanten, das iets anders, Das puur feest, ammorack achteraan en commander en loader in het midden. Das meestal mijn eerste schot als ik de zijkant van een KT te zien krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
ik vind de medium tank speelstijl heel erg lekker, lekker backreapen op de heavy's had gister ook weer een lekker potje met panther, reed met 2 t44's mee, en rustig aan alles kapot schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:55
TheJukeBox schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:11:
ik vind de medium tank speelstijl heel erg lekker, lekker backreapen op de heavy's had gister ook weer een lekker potje met panther, reed met 2 t44's mee, en rustig aan alles kapot schieten.
Welke gun gebruik je bij de panther? Ik kan maar niet wennen aan dat ding... Zo traag/log kwa beweging... Echt compleet anders dan de amerikanen/russen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
UdiBenLudi schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:42:
[...]

Welke gun gebruik je bij de panther? Ik kan maar niet wennen aan dat ding... Zo traag/log kwa beweging... Echt compleet anders dan de amerikanen/russen...
daar heb je gelijk in, dat hij log stuurt.
ik gebruik nu nog de 75mm L70. ( zeflde als die van de PzIV )
heb wel motoren en tracks geupgraded.
nu alleen nog turret en 75mm L100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
UdiBenLudi schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:42:
[...]

Grootste nadeel van de Panther vond ik dat hij om de haverklap in de fik stond (althans voor de german tree change). Hij accelereert wellicht wat traag etc maar het is dan ook geen brawler zoals de russische mediums maar echt een mobiele sniper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
psychoclown schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:01:
[...]

Grootste nadeel van de Panther vond ik dat hij om de haverklap in de fik stond (althans voor de german tree change). Hij accelereert wellicht wat traag etc maar het is dan ook geen brawler zoals de russische mediums maar echt een mobiele sniper :)
ik heb mn panther nog niet in de fik gehad O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TheJukeBox schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:03:
[...]

ik heb mn panther nog niet in de fik gehad O-)
Zou best kunnen dat dit destijds gefixed is hoor maar ik vond de Panther II een verademing, niet meer elke 4 op de 5 potjes in de fik vliegen. De Panther II speelt wel een heel stuk fijner vond ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
psychoclown schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:11:
[...]

Zou best kunnen dat dit destijds gefixed is hoor maar ik vond de Panther II een verademing, niet meer elke 4 op de 5 potjes in de fik vliegen. De Panther II speelt wel een heel stuk fijner vond ik :)
mooi dan heb ik wat om naar uit te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

[...]

Zoals de ziekte die mijn IS en IS-3 hebben dat de driver iedere rit het loodje legt... .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:55
Joindry schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:16:
[...]

Zoals de ziekte die mijn IS en IS-3 hebben dat de driver iedere rit het loodje legt... .
Da's geen ziekte maar een bullseye voor hun kop... Driver's hatch bij IS serie blijft 1 van de makkelijkste targets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

I know,
en iedere penetrating hit door die tracks voorop de IS-3 is ook prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:14
(jarig!)
[...]

Het enige nadeel van die Panther II vind ik dat hij wel erg weinig damage doet (ik ben dan ook vooral heavies gewend dus daar kan het ook aan liggen ;) ). Ik moet wel zeggen dat ik de Panther ook altijd een leuke tank heb gevonden, maar dan wel inclusief alle upgrades (maar dat geldt voor heel veel tanks)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
redwing schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:25:
[...]

Het enige nadeel van die Panther II vind ik dat hij wel erg weinig damage doet (ik ben dan ook vooral heavies gewend dus daar kan het ook aan liggen ;) ). Ik moet wel zeggen dat ik de Panther ook altijd een leuke tank heb gevonden, maar dan wel inclusief alle upgrades (maar dat geldt voor heel veel tanks)
je bedoelt eigenlijk alle tanks ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TheJukeBox schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:13:
[...]

mooi dan heb ik wat om naar uit te kijken :)
Wacht maar tot je de E-50 met 10,5cm gun hebt, man o man dat is echt een super leuke medium.
In de beta speelde ik met de T-54 , toen die nog overpowered was, maar dat was niet echt mijn tank. Speelstijl niet geheel mijn ding denk ik maar van de E-50 daarentegen kan ik echt genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

TheJukeBox schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:28:
[...]
je bedoelt eigenlijk alle tanks ? :+
Ik twijfel nog of ik de M4 Sherman met de Howitzer leuker vind als de upgraded M4 Sherman met de langere T6 gun...
en soms is de KV met de 152mm ook heel leuk spelen.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
skoozie schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:31:
[...]

Ik twijfel nog of ik de M4 Sherman met de Howitzer leuker vind als de upgraded M4 Sherman met de langere T6 gun...
en soms is de KV met de 152mm ook heel leuk spelen.
KV 152MM alleen HE en knallen maar!:)
vind het een geniale tank, heb heb nog staan tezamen met KV-3 voor de update ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheJukeBox schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:34:
[...]

Alleen die reload heb er nu toch de 107 mm opgezet ligt meer in mijn speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11-2024
Vraagje: als ik nu de equipment als Ventilation en Gun Rammer koop voor me KV. Blijven deze nog staan na de revision in de KV-1 of worden deze automatisch verkocht (tegen aankoop credits)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:14
(jarig!)
Aarge schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:05:
Vraagje: als ik nu de equipment als Ventilation en Gun Rammer koop voor me KV. Blijven deze nog staan na de revision in de KV-1 of worden deze automatisch verkocht (tegen aankoop credits)?
Vorige keer werd je equipment in je depot gezet, ik neem aan dat dat dit keer niet anders zal gaan.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
TheJukeBox schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:34:
[...]

en nog doorgaan voor de IS4? Dat heb ik ook gedaan en sinds kort naast de kv en kv-3 in mijn garage staan :)

Daarnaast had ik al de T34 en T30, dus ik krijg 5 nieuwe tanks op den duur. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

patrickos85 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:25:
[...]

en nog doorgaan voor de IS4? Dat heb ik ook gedaan en sinds kort naast de kv en kv-3 in mijn garage staan :)

Daarnaast had ik al de T34 en T30, dus ik krijg 5 nieuwe tanks op den duur. :9~
Netjes!

Ik heb momenteel 125k xp op mijn IS-3 en vind het een heerlijk tankje. die IS-4 komt er wel op tijd.

voor mijn gevoel speel ik ongeveer gelijk zonder premium in een IS-3 full-ops, ik speel dan wel voorzichtig.
ondanks dat heb je soms toch nog 20k verlies omdat je in je eentje tegen een overmacht T9 en T10 staat en met 5 bounces, een kapotte tank en een loss heb dat zo te pakken.

nadat ik de IS-4 heb zal ik rustig aan naar de T34 gaan, maar die zal ik niet op tijd hebben denk ik.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Laatst online: 15-04-2022
Bij de Russen worden de KV en KV3 vervangen, waardoor je er 2 garage slots bijkrijgt. Bij de US wordt de T34 een premium tank. Wat gebeurt er bij de Duitsers - waardoor je wat extra sappigs krijgt (garage slot, prem tank)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Doler schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:40:
Bij de Russen worden de KV en KV3 vervangen, waardoor je er 2 garage slots bijkrijgt. Bij de US wordt de T34 een premium tank. Wat gebeurt er bij de Duitsers - waardoor je wat extra sappigs krijgt (garage slot, prem tank)
Om maar weer de link uit de OP te posten: http://game.worldoftanks....rees-revised-and-improved
. Germany Tech Tree

• Introduction of E-50.

Players who have a Panther II in their garage at the time of the revision will have it replaced with an E-50 with the respective module setup (top engine will be changed for HL295 or added as a new one), keeping their progress and old crew.

Players who have a Pz. V Panther in their garage at the time of the revision will have it replaced with a Panther II with the respective module setup (and 7.5 cm KwK 45 L/100 gun), keeping their progress and old crew, plus they will get a tier 7 Pz. V Panther with a stock setup, an extra garage slot, and a 100% crew.

No additional refunds are planned.

• Introduction of Е-75 and Е-100.

Undistributed experience from elite Tiger will be transferred to King Tiger.

No additional refunds are planned.
is dus al geweest...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Laatst online: 15-04-2022
Beetje oud nieuws, maar dat is wel waar ik opzoek naar was, tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
redwing schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:10:
[...]

Vorige keer werd je equipment in je depot gezet, ik neem aan dat dat dit keer niet anders zal gaan.
Is het dan handig om deze equipment alsnog te halen voor de KV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Waarom niet? extra equip is toch altijd handig? en het is nog dik twee maanden tegen deze revisions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
Joindry schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:13:
Waarom niet? extra equip is toch altijd handig? en het is nog dik twee maanden tegen deze revisions.
Ik wil niet investeren in een tank die ik misschien niet meer ga spelen. De KV is nu leuk vanwege de 107 en 152. Denk dat wanneer de KV --> KV-1 wordt, niet meer over deze gun beschikt en ik dan vast zit aan die equipment. Toch zonde... Vent + Rammer is 1 mil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
redwing schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:10:
[...]

en dus blijft je equipment dus niet aan je tank "geplakt" maar kun je het dus op de kv-1 OF kv-2 monteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
WG verwijderd Equipment van de tanks die ze veranderen en plaatst deze in je depot, wat betekend dat je die na de change dan weer op een andere heavy tank kan fitten.
TheJukeBox schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:01:
[...]
en dus blijft je equipment dus niet aan je tank "geplakt" maar kun je het dus op de kv-1 OF kv-2 monteren.
Dit dus, je was me net te snel af :p

[ Voor 45% gewijzigd door Ashrah op 26-10-2011 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Hoort wel een beetje in dit topic vind ik hebben jullie je al ingeschreven? battlefield ervaring rij in een FV 432-pantserinfanterievoertuig en maak kans op een pc in camo kleuren.
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Is geen tank he :p is een APC in principe :p, als het nou een Leopard was ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Ashrah schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:03:
Is geen tank he :p is een APC in principe :p, als het nou een Leopard was ......
heeft NL nog wel leopards?
zijn ze niet al verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Joindry schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:13:
Het is op zijn minst 2maanden. Voor zover ik weet staat het voor Q1 ingepland. Het zou ook nog in maart kunnen komen bij wijze van spreken.

Niet om je gek te maken ofzo, just dont get your hopes up! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:41

Poekie McPurrr

Mreoww~

De VK3001(p)... :r
Was ik net zo blij dat ik m'n loss/win tot 5 had teruggebracht .. word ik met die VK steeds net in verkeerde team geplaatst! Tis ni eerlijk! :+ :+

edit: ah, geen wonder.. de commander in die tank is Lambert.. :P

[ Voor 25% gewijzigd door Poekie McPurrr op 26-10-2011 18:55 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:17

ZenTex

Doet maar wat.

psychoclown schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:57:
[...]
Aha jij zit op 'Balaeric Island' beetje gold farmen :+
Hmm, nee niet echt. Las Palmas is Kanarische Eilanden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
En ja hoor! :D We hebben weer een beest in de garage staan!
Victory!
Battle: Abbey Wednesday, October 26, 2011 20:55:18
Vehicle: T32
Experience received: 2,142
Credits received: 61,800
Battle Achievements: Sharpshooter, Top Gun, Master Gunner, Sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Zonet ook een knipperspel gehad op westfield. Ik rijd naar het stadje zet me achter een huis door een struikje te kijken. Ik knipper. Hop, mijn 4 Heavy teammates weg in het dorpje, 90sec sinds de start... Ik was de enige tier 8+ over. Neen die heb ik niet gewonnen :(

Intussen wel mijn BL-9 op mijn IS-3 gestoken, ik dolblij direct uitproberen, eerste wat ik doe is 3X bouncen... (t-59 en E-75) gedaan vreugde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Bizar potje net.. nek aan nek race om camp te pakken.. rijden twee gasten uit de cirkel. Op vraag waarom: We don't deserve this kind of victory. WTF?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Poekie McPurrr schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 23:43:
Bizar potje net.. nek aan nek race om camp te pakken.. rijden twee gasten uit de cirkel. Op vraag waarom: We don't deserve this kind of victory. WTF?
Haha ook wel eens zoiets gehad.

Met 1 teammate en 1 vijand over. Vijand begint te cappen, ik rij achter teammate aan enemy base binnen. Hadden we makkelijk kunnen winnen aangezien we niet zoveel later begonnen met cappen.

Wat doet mijn teammate, even hard als dat hij de cirkel binnenreed rijd hij hem ook weer uit. 8)7

Paar dagen geleden trouwens mijn eerste bewuste (en tweede of derde onbewuste) teamkill gemaakt... Zag een teamlid overduidelijk op een andere tank schieten (mikken, volgen, vuren), aangezien ik een hoog kaliber had (ik meen mid-tier in marder 2 ofzo) had ik em in 1 schot dat maar even afgeleerd.
Echt veel heeft ie niet van me kunnen krijgen want echt actief was ik daarna ook niet meer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

dat had ik pas ook, zaten een paar gasten gewoon vrolijk op elkaar te knallen :N

ik schiet ook wel regel matig op een team mate (niet bewust natuurlijk), als ik schiet komt hij voor me langs rijden :F

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Klein weekje geleden ook nog express een TK (of 2) gemaakt. Redshire, ik mijn IS staat er een Pz38na doodleuk 4keer op me te knallen met HE. Ik gaf em eerst 2 waarschuwingen. Zegtie, ik doe je toch geen damage? (niks HP eraf, wel 2 oranje tracks intussen) wel mijn crosshair die iedere keer vergroot. Ik knal em neer en het enige wat ik nog kreeg was een berg van onbegrip van de rest van het team?! Vooral zijn teammate was een lul. Dus ik zeg screw it, schiet hem ook af en exit game. Konden ze het zelf oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Joindry schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:01:
Klein weekje geleden ook nog express een TK (of 2) gemaakt. Redshire, ik mijn IS staat er een Pz38na doodleuk 4keer op me te knallen met HE. Ik gaf em eerst 2 waarschuwingen. Zegtie, ik doe je toch geen damage? (niks HP eraf, wel 2 oranje tracks intussen) wel mijn crosshair die iedere keer vergroot. Ik knal em neer en het enige wat ik nog kreeg was een berg van onbegrip van de rest van het team?! Vooral zijn teammate was een lul. Dus ik zeg screw it, schiet hem ook af en exit game. Konden ze het zelf oplossen.
had je een 1 day ban ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

neen hoor, ik heb zo een gevoel dat ze dat precies minder doen met mensen die premium spelen. Als ik zo wat rondluister... Kan aan mij liggen.

[ Voor 88% gewijzigd door Joindry op 27-10-2011 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-02 09:42
Moet je mee uitkijken, zit een automatisch systeem in dat mensen ban'd als ze vroeg in de game teamkill maken of damage doen. Op het Forum zijn er zat mensen die zich ook verdedigen tegen *trolls* die heb inboxen met hun tanks zodat hij niet vooruit kan en dat hij ze dan af moet schieten om een fatsoenlijke game te willen hebben.

Tegelijk wordt hij dan blauw gemarkeert en kan heel het team hem neerschieten zonder punishment/credit loss en heeft hij de kans geban'd te worden.

Ik speel zelf een Löwe en een M7 (op weg naar patton) en ik heb vaak zat dat "scouts" tegen mij aan rijden, zichzelf tracken en bijna kapot zijn. Ik mag dan opdraaien voor hun kosten... Ik verdien wel genoeg credits in de Löwe maar dan nog, scouts zijn al zo moeilijk te vinden en gaan al zo snel kapot! :+

[ Voor 12% gewijzigd door OxTox op 27-10-2011 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
ik had laatst ook een potje, ik en een vriend waren top tier ( 2 kv's 152MM HE :) ) waren er 4 light tanks, die ons continue blokkeerde en ons er niet langs lieten, dus ik schiet 1 kapot, beginnen de 3 andere lights op me in te knallen... ( allemaal *dings* ;) ) mn vriend knalt er ook 1 naar, beginnen de 2 die nog over zijn op hem in te knallen, toen was ik weggereden, en mn vriend schoot er nog 1 kapot, ging die laatste nog steeds irietant doen, schiet mn vriend de laatste van de vier kapot.. is z'n naam blauw en had 1 day ban, ik had verder niks :+
Joindry schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:24:
neen hoor, ik heb zo een gevoel dat ze dat precies minder doen met mensen die premium spelen. Als ik zo wat rondluister... Kan aan mij liggen.
je moet meerdere kapot schieten wil je een ban krijgen en een blauwe naam ;)

[ Voor 23% gewijzigd door TheJukeBox op 27-10-2011 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

OxTox schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:25:
[...]

Op het Forum zijn er zat mensen die zich ook verdedigen tegen *trolls* die heb inboxen met hun tanks zodat hij niet vooruit kan en dat hij ze dan af moet schieten om een fatsoenlijke game te willen hebben.
Die ken ik ook ja, een Pz38 die continu voor je komt staan.
Maar met 1 TK komt je naam ook al blauw te staan toch?

[ Voor 6% gewijzigd door Joindry op 27-10-2011 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook iets bizars meegemaakt.
In een public match zaten drie spelers van een bepaalde clan in mijn team. Toen de match begon suicide ze alledrie met als reden dat er teveel arty in de match zat (3 stuks in elk team).

Hoe bedoel je spelbederf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Ashrah schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:02:
WG verwijderd Equipment van de tanks die ze veranderen en plaatst deze in je depot, wat betekend dat je die na de change dan weer op een andere heavy tank kan fitten.

[...]

Dit dus, je was me net te snel af :p
Dit staat er in de blog:
All disputable issues will be solved for benefit of players.

Note: Installed equipment and modules in depot for the vehicles affected by the revisions will be sold at their buying price. Some minor changes are still possible but overall concept will remain untouched.
Je kan het dus beter op je tank laten zitten ipv van te voren er al af halen. Of begrijp ik het nou verkeerd?

[ Voor 7% gewijzigd door Vae Victus op 27-10-2011 09:03 ]

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:32:
In een public match zaten drie spelers van een bepaalde clan in mijn team. Toen de match begon suicide ze alledrie met als reden dat er teveel arty in de match zat (3 stuks in elk team).

(Edit oeps foutje)

Ja als je niet achter een huis of rots/berg kan schuilen moet je ook gewoon niet spelen. En Arty kan toch niet 100% raak schieten.

[ Voor 17% gewijzigd door OxTox op 27-10-2011 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Joindry in de settings kan je aanpassen dat je tank schudt als je geraakt wordt. Maar nu ik het zo schrijf weet ik niet wat het doet met je aim-circle...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

skoozie schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:08:
[...]

Joindry in de settings kan je aanpassen dat je tank schudt als je geraakt wordt. Maar nu ik het zo schrijf weet ik niet wat het doet met je aim-circle...
Dat schudden staat uit, maar je aimcircle vergroot wel nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Joindry schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:18:
[...]

Dat schudden staat uit, maar je aimcircle vergroot wel nog steeds.
Dat hoort ook, je tank schudt in RL ook als je geraakt wordt, en aangezien World of Tanks realistische factoren in hun game hebben raak je ook focus kwijt als je geraakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 20:57
OxTox schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:23:
[...]

Dat hoort ook, je tank schudt in RL ook als je geraakt wordt, en aangezien World of Tanks realistische factoren in hun game hebben raak je ook focus kwijt als je geraakt wordt.
Gisteren een potje gehad waarbij mijn gun kapot werd geschoten en de gunner ook nog eens overleed.
Dan wordt aimen en ook nog eens raakschieten echt een puinhoop zeg maar.

En een commentaar wat ik over mij heen kreeg, niet normaal meer.
Uiteindeljik verloor mijn tegenstander alsnog de dog-fight en kon ik vertellen wat er aan de hand was.
Toen was het ineens niets anders dan hulde voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Yammie74 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:02:
[...]

Gisteren een potje gehad waarbij mijn gun kapot werd geschoten en de gunner ook nog eens overleed.

Uiteindeljik verloor mijn tegenstander alsnog de dog-fight en kon ik vertellen wat er aan de hand was.
Haha, heb ik ook een keer gehad. Ik was als laatste over, heel veel modules beschadigd, een loader deaud! En toen werdt er een hoop geflamed dat ik niet bleef schieten! Dus uiteindelijk was ik gepwnd, waren ook nog 4 enemies over van zelfde tier als m'n Löwe en kon ik het uitleggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Gisteren in de IS-3, vraagt iemand aan het begin iets over de repair van de IS-3. ik antwoord geven, komt er halverwege de zin een chaffee langs zetten, kon hem nog in zn rear raken naar 36% maar vond het wel lullig dat de arty half dood was omdat ik niet optijd kon reageren.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
skoozie schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:48:
Gisteren in de IS-3, vraagt iemand aan het begin iets over de repair van de IS-3. ik antwoord geven, komt er halverwege de zin een chaffee langs zetten, kon hem nog in zn rear raken naar 36% maar vond het wel lullig dat de arty half dood was omdat ik niet optijd kon reageren.
als ie niet helemaal dood was, niks aan de hand toch ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
skoozie schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:48:
Gief die Chaffee, enige k-tank die ik nog moet voor Mastertanker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Griffin
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 22:59
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:32:

Zaten we in het zelfde spelletje soms. :)

Gisteravond op Malinovka, 3 scouts in peleton in mijn team suiciden meteen in begin als gekken. Ik sta nog lang niet klaar met mn arty. In het andere team beginnen twee peletons op elkaar in te schieten: 4 dooien. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Yammie74 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:02:
[...]

Toch wel een repairkit en medickit bij je? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 20:57
psychoclown schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:35:
[...]

Toch wel een repairkit en medickit bij je? ;)
Nooit geprobeerd, maar kan je met een medickit een dooie tot leven wekken?

En ja, repairkit en second skill op ruim 50%.
Maar dat brengt de zaak toch echt niet terug op 100% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Als je een medickit gebruikt kun je een van je crew members weer tot leven wekken.
Met een repairkit kun je een van je modules 100% repareren.

Samen met (in de meeste gevallen) een fire extinguisher de 3 consumables die je mee moet nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Yammie74 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:39:
[...]

Nooit geprobeerd, maar kan je met een medickit een dooie tot leven wekken?

En ja, repairkit en second skill op ruim 50%.
Maar dat brengt de zaak toch echt niet terug op 100% ;)
Wutnu? tuurlijk een dode gunner komt magischerwijze compleet fit terug in je tank met een medkit. Je repairkit repareert ook spontaan een deel van je tank tot gloednieuw.
Je repairskill niet, die herstelt doe boel enkel van rood naar oranje. Van niet werkend, naar minder goed werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Ik heb op mijn russen een removed speed governor en laat dan de med-kit weg.
fire-extinguisher als je in het begin in de fik gezet wordt en nog relatief veilig staat en repair voor als je ammrek weer eens geraakt wordt. had van het weekend trouwens dat mn ammo-rek 2x opgeblazen werd ini 1 potje. en ik kon maar 1 schot lossen tussen door... |:(

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

RSG heb ik er weer afgedaan, ik merk dat als ik er die opzet ik mezelf teveel de haast om mezelf de dood in te jagen. :)
en medkit moet mee, de loader of gunner eraan en je tank is maar de helft meer waard. Dan is 3.000 silver een goed compromis ivm met 10.000 voor je wrak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Joindry schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:48:
RSG heb ik er weer afgedaan, ik merk dat als ik er die opzet ik mezelf teveel de haast om mezelf de dood in te jagen. :)
Met een KV-3 gebruik ik hem toch echt, die tank is zo traag dat je continue achter de feiten aanloopt.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Euhm hoe weet je of je een day ban hebt opgelopen? het lukt me niet om in te loggen in het spel, enkel op de site, dus ik ben wel zeker dat het paswoord juist is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 10:31

Foamy

Fulltime prutser

Zelfde hier ... lijkt een storing oid te zijn?

blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 17:29
Had ff een filmpje gemaakt over de KV.

Vond het wel een passend deuntje wat er bij zit ;).

YouTube: KV Trollcanon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Foamy schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:40:
Zelfde hier ... lijkt een storing oid te zijn?
Kan zo rap niks vinden op forum :/

oh ja: Earn 5x experience for the first victory with each of your tanks on October 29th, 2011 as a show of thanks for your help with the Golden Joystick Awards.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

En een nieuwe die ikzelf nog niet was tegengekomen.. Match: 4 arti elke kant (dat ze dat eens beter inplannen.. max 2 ofzo, liever zelfs maar 1), elke zijde 3x tier 7 en 1x tier 5 arti (ik dus) en de rest een mengelmoes van tier7-9 tanks en TD's. Vijandelijke arti was zo vriendelijk om naast elkaar te gaan staan dus onze arti had een fieldday daarop. Gaat tegenstander mekkeren nu hun arti dood was wij ook maar moesten stoppen met vuren.. komaan zeg.. 4x arti per zijde is idd teveel maar om dan zo te gaan mauwen.. :P

Zit nu alleen wel met die VK3601(H) steeds in matches waarbij ik zoiets heb van hoi tegenstander :+

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Bij mij is het opgelost,
niks gedaan buiten een uurtje gewacht...
nu aan het spelen
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.