Als je solliciteert om stage te gaan lopen? Dat kan prima bij Cap, en daarna zijn er zeker mogelijkheden om in dienst te treden. Maar om te werken naast je studie, daar is Cap niet echt het bedrijf voor.Riyaaz schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 22:47:
Goedenavond allen,
Ik hoop dat dit bericht geplaatst onder de juiste topic.
Op dit moment studeer ik Computational Intelligence.
Zelf lukt het mij om naast mijn studie te werken bij een supermarkt.
Echter heb ik nog geen relevante werkervaring opgedaan, maar de ervaring is dat dit in het 3e jaar wel voltijds kan. Dat is mij verteld door wat afgestudeerden.
Ik vroeg mij af, verwachten jullie dat het zin heeft om in de zomervakantie te solliciteren bij het bedrijf Capgemini met de intentie om daar te werkervaring op te doen en daar gelijk ook mijn scriptie te schrijven tijdens het afstuderen? Als ik dan ben afgestudeerd, daar uiteraard door blijven werkervaring opbouwen.
De voornaamste reden waarom ik dit wil en vraag is, omdat ik zelf ook zie hoeveel tijd ik overhoud naast mijn studie om te werken. Echter is werken bij een supermarkt (logistieke planner) niet direct relevant voor mijn toekomst.
Ja dat ben ik ook wel. Wel sneu dat je een OR hebt en 4 van de 4 voorstellen worden afgewezen.Herax10NL schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 23:27:
Ik heb persoonlijk namelijk weinig zin om in een topic over mijn werkgever (waar ik nu na ruim 3,5 jaar nog altijd goed op m'n plek zit) continu hetzelfde verhaal te lezen. Laten we het weer inhoudelijk over ervaringen bij Capgemini hebben en bespreken wat er gebeurt binnen Capgemini. Ik ben namelijk nog altijd wel benieuwd wat de mening is van collega's over de arbeidsvoorwaarden """update""" van vorige week of de status van het lease-debacle (zoals dat nu ondertussen wel genoemd mag worden).

[Voor 32% gewijzigd door SmurfLink op 06-01-2023 08:55]