thanks!
Da's, zelfs met het best complexe CG systeem best opmerkelijk.Wat betreft de subjectiviteit van de salaris verdelingen heb ik ook nog een mooi verhaal. Het hele idee was dat collega's die minder verdienen iets meer verhoging zouden krijgen dan collega's die standaard meer verdienen. Ik blijk weer eens de uitzondering op de regel en sprak na de bekendmaking een collega die meer verdient maar een lagere beoordeling had en wat blijkt hij krijgt meer salarisverhoging dan ik.
Tja, ons proces is complex maar zelfs dan verdien je, wat mij betreft, gewoon een verklaring die je begrijpt. Ik zou dus samen met je TR een afspraak met HR maken om je dit uit te laten leggen (Zelfde advies zou ik trouwens ook bij andere organisaties geven)Omdat ik niet helemaal zeker was over hoe ik mij hierover zou moeten voelen dit ook met mijn TR besproken en na wat onderzoek is gebleken dat HR de oorzaak is het verschil in verhoging. Ik weet niet meer precies wat de verklaring was hier voor maar het had met mijn mogelijk grading te maken. Anyway ik voel mij eigenlijk een beetje genaaid omdat hierover ook geen communicatie naar buiten is geweest.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++