Cue_ schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:33:
[...]
Ten eerste vind ik de bedrijven waar je wordt ingezet toch te groots (maar bij 1 bedrijf ingezet, dat wel). Verantwoordelijkheden, projectstructuren, vaak nogal onduidelijk daardoor. Ook de vele consultants en hoe belangrijk/druk/etc ze zichzelf vaak vinden. Je merkt het er toch tussendoor.
Ik ben werkzaam gegaan binnen SAP, wat niet het pakket voor mij blijkt te zijn. Was er nieuwsgierig naar, maar vind het te groot, te log, te onlogisch ofzo. Icm dat ik een financiele opdracht heb gekregen en dat niet mijn sterkste punt is, werd het er niet beter op. Ook dat het werk bij m'n inzet nu vooral PMO is, vind ik minder, maar de opdracht is eind december afgelopen, dus dat scheelt.
Maar ook Cap zelf. Opzich een erg gezellig bedrijf, leuke collega's, dat zeker!
Je moet erg ambitieus zijn, om alles eruit te halen. En ik merk dat ik dat niet zo heb. Ik wil leuk werk, leuke collega's en m'n ding doen.
En bij Cap is het altijd maar afwachten (ja je hebt er zelf wel invleod op, maar beperkt) waar je terecht komt, wat je precieze taken zullen worden. Dit kan enorm in je straatje liggen, of je heb een half jaar lang een kut opdracht + de werklocatie is altijd afwachten.
Ook het hele jezelf verkopen elke keer, het netwerken, de avonden die je aan Cap kwijt bent, het is niet aan mij besteed.
Ben erg blij dat ik het gedaan heb, het was toch een baan die ik altijd al eens wou hebben. Altijd ook gezegt "of ik vind het fantastisch, of ik vind er geen reet aan"

Heb er zeker veel van geleerd. Vooral over mezelf, wat ik zoek in een organisatie, in m'n baan.
En misschien was ik op een andere afdeling van Cap beter op m'n plek geweest, maar de aanbieding die ik kreeg, de timing ervan, plus het idee van m'n oude werk en collega's maakte dat ik toch voor hen heb gekozen.